Co wchodzi w pakiet startowy żeby odpalić auto Sterownik silnika, BCM (body komputer, nad nogami kierowcy) i pastylka (transponder).
Szybciej i prościej zakupić transponder, prekodować i zaprogramować.
Ten element to nie jest cały transponder, a jedynie antena. Można ją wymienić, są do kupienia na eBayu za ok 15zł. Być możne nawet po usunięciu plastikowej osłonki uda Ci się tą polutować. http://www.motor-talk.de/forum/zuendschl...
Nie trzeba nigdzie ingerować, wystarczy "przeszczepić" nowy grot klucza do starej główki (tam masz transponder).
Pytanie, jeszcze gdzie znajdę taki klucz z tym transponderem prekodowanym, albo sam transponder? Możesz podpowiedzieć?
jest możliwość odczytania transponderów....a nawet na podstawie bitmapy jestem w stanie dorobić transponder
Czym przygotuje do zakodowania jak mam zawartość 93LC66 z BSI ?
Zrób jak kolega wyżej pisze kup kluczyk używany i przelutuj transponder pcf
tzn? Transponder to chyba nie to samo co immo?
Posiadam Fiata Ducato 2,8D r.1998. Mam do niego jeden kluczyk do stacyjki ( z immobiliserem, oryginalny). Numer na kluczyku GT10BT5. Mam drugi kluczyk bez immobilisera , który oczywiście sam nie uruchamia samochodu. Ale, jeżeli przyłożę do niego kluczyk oryginalny, to silnik się uruchomi. Chciałem dowiedzieć się jaki transponder muszę dokupić, jak go...
Zmieniasz stacyjke,przekładasz pętle i to wszystko.A transponder ze starego kluczyka wrzucasz do nowego o ile jest taka możliwość.
nie prościej z immo dorobić transponder ?
Kazde auto od 1995 ma immobilizer fabryczny. Kazde. To obowiazek. Mozesz nie miec zadnego wyposazenia, ale immo masz na pewno. Transponder zatopiony w kluczyku, kod zczytuje antena wokol wkladki stacyjki. Dlatego nigdzie nic nie trzeba przykladac. Dlatego wiekoszosc zoltodziobow nie wie, ze ma w swoim autku immo. Skoro kolega taki obcykany, to moze...
Nic nie musisz grzebać przy aucie jeśli już posiadasz PIN. Jeśli już dorobileś surówkę i masz już odpowiedni transponder dopisujesz go do swojego auta za pomocą programu diagnostycznego który poprowadzi cię.
Zrób immo off albo dorób nowy kluczyk i zakoduj transponder.
Ten transponder na foto nie jest oryginalnym transponderem fiata, jest to coś w rodzaju 'uniwersalnego' transpondera do kopiowania. Inna sprawa - parę razy próbowałem dokodować klucze za pomocą "matki", nigdy mi się to nie udało w samochodach marki Fiat/Alfa Romeo... Jeżeli bardzo nie chcesz jeździć na dwóch "matkach" to pozostaję Ci wygenerowanie transpondera...
Nie chce w aso chcialbym samemu odczytac bin i stworzyc nowy transponder i dodac klucz .
Witam. Problem dotyczy fiata panda z 2006, fiat code 2 , transponder philips id46 Chodzi mianowicie o kluczyk z pilotem który nie działa (po wizycie w serwisie pilot już też nie ;() Wg. serwisu padł transponder w kluczyku i niezbędna jest wymiana. Po wizycie u "klucznika" i próbie naprawy anteny w pilocie transponder czasem się zgłasza w testerze a...
Fiaty potrzebuja transponder prekodowany. Robi sie to po wsadzie zczytanym z modulu bsi. W tym modelu moze tam byc MC68HC912DG128 lub MC9S12DG256. Zczytany wsad pakujesz do transpondera i tak przygotowany mozesz dopiero zakodowac.
Kiedyś pamiętam jak miałem forda - i do forda kupiłem z allegro używany "oryginalny" klucz i jedynie grot wymieniłem - wszystko zaprogramowało się i pilot też działał. Jak w przypadku Fiata Ducato to wygląda? używany "zakodowany transponder" z oryginalnego innego klucza - po zaprogramowaniu z użyciem Fiat Code , będzie działać z moim autem? (zapewne...
Jeśli tramsponder jest niezależnie od pilota to programujesz nowy i dopisujesz starego pilota do drugiego auta. Jeśli transponder jest na płytce pilota to wymiana transpondera na nowy i kodowanie w drugim aucie
Kup drugi transponder i przypisz do sterownika albo immo wyłącz. Dodano po 0 Kup drugi transponder i przypisz do sterownika albo immo wyłącz.
Można: a) dorobic nowy kluczyk i sklonować transponder (w dobrym zakładzie dorabiania b) dorobic nowy kluczyk i przełożyć transponder ze starego c) dorobić nowy kluczyk i stary kluczyk podkleic pod obudową stacyjki coby transponder był w zasięgu Rozwiązanie a jest "najelegantsze" rozwiązanie b mozenie być skuteczne jeżli się nie uda dokonać extrakcji...
nie czytasz uważnie w każdym kluczyku od code 1 fiata jest kluczyk master który da rady rozebrać i podmienić transponder 8O
Wrzuć zdjęcie wnętrza kluczyka z transponderem.
Czasem na końcu grota masz przyklejony transponder immobilisera ;) ale podejrzewam że prędzej stopisz plastik obudowy niż uszkodzisz ten układ temperaturą
Jeżeli czasami odpala to upewnij się, że jest na swoim miejscu... czasami wystarczy milimetr i auto nie odpala. Na bank taniej będzie zakodować nowy transponder niż wymieniać w/w.
Jeśli kupiłeś cały komplet z innego auta to tylko przełożyć transponder z tego nowego kluczyka do starego.
A czy jak np. Wyjmę body komputer i zawiozę jakiemuś magikowi zczyta mi ten kod albo usunie funkcję immo?? Czy olać to i porostu zapłacić 300zł za ten transponder?? Bo taniej już nie będzie ;(
Witam. Jeśli jest to rok 1998 to jest immo na stałym kodzie. W twoim oryginalnym kluczyku jest szklana fiolka bo to jest rodzaj transpondera Megamos. Te kostki które kupiłeś razem z nowymi kluczami są to transpondery T5. Można je bez problemu zakodować czyli odczytać kod z oryginalnego klucza i zapisać na transpondery T5 za pomocą specjalnego urządzenia....
1- Centralka jest "pełnoprawnym" immobiliserem , nie czytnikiem , co oznacza że po weryfikacji czy transponder odczytany = zapisany w pamięci, rozbraja ECU (sterownik silnika) 2- Kod transpondera jest zapisany w pamięci EEPROM 93C46 3- Ten system używa transpondera o stałym kodzie transmitowanym cyklicznie gdy znajdzie się w polu cewki
Sterownik chyba IAW 1AB/ AF można wyłaczyć immo. Czy nie prościej dopisać nowy transponder? W końcu to Code 1
Panowie, chciałbym wrócić do tematu, po zmontowaniu kluczyków i próbie ich zaprogramowania okazało się, że standardowa procedura nie programuje kluczyków. Poszedłem do pana co programuje kluczyki i stwierdził, że mam w kluczyku transponder typ 13 a w moich jest typ 48 crypto i nie zaprogramuje mi nowych kluczyków. Moje pytanie czy można je jednak zaprogramować...
Z tego co pamiętam, należy jeszcze do alarmu podłączyć sygnał z kontrolki ciśnienia oleju. Przy okazji transponder fabrycznego immo.
Oczywiście próbowałem przyłożyć do antenki stary transponder i odpalić kluczykiem nowym. Działa.
Czy w AUDI A4 da sie zakodować nowy transponder kluczem serwisowy?
Czy ten brązowy kluczyk ma transponder od immobilisera? Chyba nie - a więc masz rozkodowany immobiliser.
Witam w to piękne niedzielne popołudnie Mam problem... bardzo dziwna styacja, ale prawdziwa. W piątek zostawiłem kluczyki na dworzu po grillowaniu, znalazłem je wczoraj rano przemielone przez kosiarke i generalnie mam problem, bo trzpień kluczyka został, znalazłem też imo, ale niestety jest pęknieta transponder. Pytanie moje jest, czy da się obejść...
sprawa wyglada tak mam siene z klucze matką i nia odpalam auto itd. wkazdym razie wszytsko chodzi.. mam tez dorobiony drugi kluczyk z tym ze nie posiada on transpondera. iteraz mam orginalny kluczyk fiata z transponderem ze zlamanym grotem z tym ze nie od tego auta czy jest jakas mozliwosc aby ten zlamany kluczyk dopisac do centralki?! tak zeby i ten...
Kupujesz zwykłą centralkę na sterowanie centralnym montujesz i śmiga . Dodatkowy pilot jako brelok i zadowolenie w pełni . Wymiana centralki na oryginalną z innego autka będzie dość kosztowna i nie sądzę byś kolego znalazł cyt '' do pilota można było wmontować grot klucza oraz wklejenie transpondera '' .
Witam mam problem z Fiatem Ducato 2.8 JTD 2001r świeci się kontrolka immo.wgrałem w sterownik silnika nową zawartość eeprom i do puszki immo wygenerowałem nowy transponder i po założeniu znowu się pali kontrolka immo antena sprawna z góry dziękuje za pomoc
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
autosuper.... 150 zł kosztuje KLON do Golfa III, starego Passata, Astra I, Vecrta A i B, Fiaty... MODELE DO ROKU 1997! transponder który on posiada to jest PHILPIS C R Y P T O typ 46 czyli klona nie da sie zrobić w tym przypadku!
Oczywiście, że pod G. Punto, Punto Evo transponder musi być prekodowany pod dany samochód. Sam pin i transponder to za mało. Prekodowanie pod nadajnik centralnego zamka (zintegrowany z immo) to też temat nie łatwy. Jak coś, to zapraszam do mnie - daleko nie ma.
A co sie stało z org. ? zniszczony ?? Jak padło immo to mozna wyczyscić Mam centrake immo od takiego czystą , do kodowania kluczy i transponder.
Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Pewnie, że nie ma takiej opcji. Jest to system fiata oparty na bsi. Ktoś tutaj ściemnia :) Chyba, że to boxer na id48. te można programować dowolnie. Edit Chodzi oczywiście o pilota. transponder trzeba i tak prekodować z bsi
No to jednak szykują Ci się wydatki. 1 Karta - bez niej nie ma możliwości awaryjnego uruchomienia auta przy usterce klucza/immo, itp, nie ma możliwości wprogramowania nowych pilotów, ani nowych kluczy do immo. 2 Wkład(y) pilotów. To co nazywasz kluczykiem z przyciskami jest normalnie kluczem mechanicznym (zamki/stacyjka), wkładem pilota (do obsługi...
wymieniałem skrzynke bezpieczników Poprzez taką wymianę rozsynchronizowałeś immobilizer. Transponder immobilizera w kluczyku, sterownik silnika, "skrzynka bezpieczników" , ... są ściśle "powiązane" ze sobą i nie można ich pojedyńczo wymieniać na używki z innych samochodów. Należy wymienić cały komplet z innego samochodu: https://obrazki.elektroda.pl/7203026600_...
Bezpieczniki posprawdzane, dodatkowo zagłebiając temat zrobilem scan całego samochodu oto wyniki: ESP: U1601-Szyna Can- Szyna Can wyłączona WSPOMAGANIE: U1601-Usterka nieznana Konfort EZS B1005 - Transponder Bład Blokada kierownicy B1016 Upoważnienie do jazdy Błąd
Nie trzyma Ci czasem blokada kierownicy? Zanim spróbujesz przekręcić kluczyk w stacyjce ustaw kierownicę tak, by nie opierała się o blokadę /między skrajnymi położeniami/. Jeśli chodzi o transponder immobilizera to można go wydłubać ze starego kluczyka i przełożyć do nowego /dorobionego/.
Witam Panowie z tego co napisaliście to PCF musi być odpowiednio zaprogramowany, a czy można zaprogramować do fiata rok1997 daewoo 1998 PS. a morze ktoś z grona ma listę z modelami i rocznikami do których można wykorzystać Pozdrawiam
Chcesz zaprogramować pilot czy transponder (do rozbrojenia immo)? Pytam, bo jeżeli chodzi o zaprogramowanie fabrycznie nowego transpondera to obawiam się, że Multiecuscanem tego nie zrobisz. Oczywiście jest tam taka funkcja jak programowanie klucza ale (jeśli się nie mylę) żeby to zrobić musisz mieć transponder Megamos Crypto 48 prekodowany pod Twój...
Jak zdemontujesz stacyjkę to ślusarz (dobry) dorobi Ci kluczyk. Ale zostaje immo. Więc, albo dorabiasz kluczyk, później, albo wyłączasz immo, albo dopasujesz nowy transponder. Możesz też kupić zestaw nowych wkładek na allegro wymienić, ale i tak trzeba zrobić immo.
W pierwotnym założeniu miałem aby auto było odpalane i gaszone przy pomocy czytnika linii papilarnych ale im więcej nad tym myślę tym bardziej wydaje mi się to niemożliwe. Immo który posiadam można odłączyć pozostaje kwestia centralki Fiat Code która rozpoznaje transponder kluczyka. A może jakieś inne nie standardowe zabezpieczenie do auta ktoś podsunie...
Najlepiej całkowicie odłączyć transponder(odłączyć immo) i zaprogramować 93c46 odpowiednim wsadem. Niestety auto nie będzie wówczas 'uzbrojone' w immobiliser.
Można uruchomić wkładki. Jeżeli kluczyk nie pasuje, podpiłować zapadki i gra. Ja za taką robotę kasuję 100 zł. Poza tym transponder można przełożyć do nowego kluczyka, gdyby ktoś chciał. Ale nadal pozostaje tylko jeden kluczyk.
Jeśli przeszedłeś prawidłowo całą procedurę wejścia w tryb programowania to rzeczywiście chińska elektronika zawiodła ale w sedici/sx4 były stosowane chyba dwa rodzaje "pilotów" pracujących z innymi częstotliwościami. Ja także chciałem kupić nowy kluczyk z elektroniką ale zrezygnowałem ze względu na cenę i informację z internetu o problemach z dopisaniem...
Witam, Pacjentem jest fiat Doplo 1.6 16v z ecu IAW.5NF T2. Uszkodzeniu całkowitemu uległ sterownik. Kupiłem 2gi taki sam samochód (rozbity) z takim samym sterownikiem, sprawny na rozbitku silnik odpala. Po przełożeniu ecu oraz stacyjki z kluczykiem autko nie odpala. W sterowniku silnika mam: U1600 - Transponder W bsi D600 - Minikrypt : wrong code Signal...
Kluczyk był dorobiony i zakodowany u fachowca co dorabia klucze, lecz po zakodowaniu okazało się że pilot nie reaguje, więc pojechałem do ASO fiata to sprawdzić i na mowo zakodowali klucz i okazało się że centralka w moim aucie nie jest wyposażona w funkcję pilota Jak za pierwszym razem nie zadziałał pilot to nawet Pan Bóg nie pomoże aby zadziałał,...
...a na bordowym nie powinno się jeździć, bo tak w koło wprowadzając centralkę w tryb programowania w końcu ją ubijesz. Z tego co pamiętam to do kodowania potrzeba przynajmniej dwóch niebieskich kluczyków z różnymi kodami transponderów. Alternatywnie możesz dorobić zwykły kluczyk (bez transpondera), odłączyć centralkę CODE i wyprogramować ją z ECU....
Też myślałem o tym rozwiązaniu. I z tego samego powodu wolał bym go uniknąć. Innego rozwiązania nie ma - albo przypiąć transponder CODE do anteny albo usunąć immobilizer w sterowniku. Teoretycznie alternatywą jest przesyłanie kodu immobilizera drogą radiową (ale to jest transmisja dwukierunkowa).
Witam mam nastepujący problem , wymieniłem wkład stacyjki w swojej lanci na wkład z fiata grande punto pasuje idealnie z starego kluczyka przełożyłem sam transponder żeby działał immobiliser i samochód zapala jest oki.W tym że kluczyku jest opcja sterowania alarmem ma 3 przyciski otwieranie zamykanie i otwieranie klapy tył, ja mam zamontowany alarm...
Na autozłomie.
Witam. Zakupiłem Fiata Bravo TD 1997 rok tylko z kluczykiem matką. Czy gdybym zakupił nowy oryginalny zestaw wkładek wraz z 3 kluczykami (2 niebieskie plus matka) jest możliwość wgrania nowej matki do centralki immo? Czy może lepiej jest rozebrać stary kluczyk, wyjąć z niego transponder i włożyć go do nowej matki i wtedy przeprowadzić operacje wkodowania...
Witam! Autko zostało oddane do elektryka samochodowego i po pół godzinie padła diagnoza.......... uszkodzony kluczyk :-O . Elektryk stwierdził, że pierwszy raz widzi taki przypadek, aby kluczyk bez żadnych widocznych uszkodzeń i bez silnych upadków na ziemie całkowicie odmówił posłuszeństwa. Po prostu wysiadł transponder w kluczyku i ani immo ani nawet...
nie będzie prekodowany to nie będzie działać i KONIEC w temacie zacytowałem użytkownika który twierdzi że prekodowanie służy do tego aby pilot działał, bez prekodowania miało się dać odpalić silnik.. a gdyby to nie był kluczyk z pilotem tylko zwykły bez pilota, to też trzeba by było prekodować? Po za tym, dziś docinałem grot to w serwisie gdzie mi...
Tez tak myśle.. ale słyszałem ze mozna dorobić kluczyk ale trzeba mieć kluczyk z uchwytem rozbieranym (tzw. surówka) do której wkłada sie wydłubany z niebieskiego kluczyka transponder. - ktos tak robił? Dzis w zakładzie widziałem taki kluczyk - identyczny jak mój klucz matka koloru brązowego. Druga sprawa w instrukcji obsługi fiata wyczytałem ze mozna...
Nie wiedziałem ze do Fiata tez musi być. Moze mi ktoś wysłać? Oferta na priv.
Styki przelutowałem jeszcze raz ale to rzadnego efektu nie daję nadal jest tak, że musze klemę zdjąć aby odpalić. Ten samochód mnie do nerwicy doprowadza. Nigdy więcej Audi już nie kupie. Miałem Fiata i święty spokój był, zero problemów a miał przejechane ponad 300 tyś a ten 220 tyś. i ciągle coś, najpierw padło wspomaganie kierownicy, teraz immo ciekawe...
Spotkałem się z tym we Fiatach. Niektóre kluczyki nie mają cewki fabrycznie, i działają. Widocznie inna, nowsza rewizja, i pozbyli się zbędnego elementu redukując koszta. Miejsce na cewkę oczywiście na płytce jest, i nawet jeden pad wygląda jakby tam coś było. 2gi pad jest czyściutki, sama cyna bez śladu po elemencie, zupełnie jak u ciebie.
Jak znajdziesz z takim samym transponderem co ma oryginał to czemu nie.
Tam się najczęściej psuje cewka a transponder (to co ty nazywasz pamięcią) jest sprawne. Ceweczka kosztuje 10 pln i chwila lutowania . Ale tego ci nie napisze kolego facet z certyfikatem ,bo on woli skasować za nowy klucz . Jeśli nawet tak nie jest i pada klucz można kupić zamiennik, spreparować i dopisać . I to by było na tyle .
Jesteś pewien znaczenia tego kodu? Znalazłem całą listę możliwych znaczeń tego kodu ale, przynajmniej w osobowych w FIATach, powszechnie jest to błąd odczytu kodu transpondera z kluczyka. Nie ma zresztą czegoś takiego jak "czujnik zderzenia pasazera", w grupie VW ten błąd rzeczywiście dotyczy poduszki po stronie pasażera i oznacza zbyt wysoką rezystancję...
Witam wszystkich Speców!! Mój problem polga na tym że jeden z moich dodatkowych kluczyków (niebieski) przestal wyłączać ikonke kluczyka na stacyjce ... powoduje to że po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaczyna krecieć , ale nie ma chyba zapłonu i auto nie chce odpalić ..(typowe działanie imobila..) Poczytałem troche forum .. i wydaje mi sie ze może...
Aby zwiększyć ochronę przed próbami kradzieży, stosowany jest elektroniczny system blokady silnika nazywany "FIAT CODE 2". Kluczyki wyposażone są w urządzenie elektroniczne "Transponder", które przesyła zakodowany sygnał do odpowiedniej centralki elektronicznej "CODE". Jeżeli przekazany kod zostanie rozpoznany jako "ważny", centralka pozwala na uruchomienie...
Mając klucz - matkę (brązowy), możesz zaprogramować nowe transpondery, ale musisz mieć przynajmniej dwa różne (poza kluczem - matką). Możesz więc kupić 2 niebieskie kluczyki od Punta mk. 1 z transponderami, ze swojego klucza - matki dorobić jeden klucz z miejscem na transponder (ale bez niego) i wprogramować te dwa kupione transpondery. Włączasz zapłon...
Nadal (wnioskując po opisie działalności Autora) podtrzymuję iż są to jakieś komercyjne i gotowe rozwiązania które umożliwiaja dostęp po przyłożeniu "pastylki". Prawdopodobnie każdy umożliwia douczenie ID i wtedy pozwala na dostęp. Te pastylki były bardzo modne w samochodowych immobilajzerach, ale w czasach Daewoo Tico. Sam widziałem też immobiliser...
Fiat Code czyli ten kluczyk na desce świeci się cały czas Fiat Code, to problem z fabrycznym immobilizerem a nie z alarmem. Zalanie transpondera w główce kluczyka raczej go nie uszkodzi. Nic nie piszesz o dodatkowym pilocie przy kluczykach (tylko w tytule postu). Doprecyzuj opis usterki , zamieść zdjęcia itd, bo post trafi do kosza.
16V jest nie do pomylenia z 8V, 16V ma dwa wałki w głowicy i zupełnie inaczej przez to wygląda "góra" silnika. Do wymiany jest pompa paliwa, sterownik silnika, centralka CODE oraz transpondery w kluczykach lub stacyjka i zamki.
Niemam w tej chwili pod ręką drugiej. Może nawinąć drugą przecież to tylko trochę zwojów drutu. Sprubuję w tym kierunku. Zrobię cewkę podobnie jak [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... B tyle że dla samego chipu. W sumie usterka w immo to brak kluczyka. Niestety druga pętla nic nie zmienila. Co ciekawe usterka braku kodu pojawia...
Nie trzeba chyba dodawać , że swap np. na 1.6 wiąże się też ze zmianą okablowania silnika do którego potrzeba też inne ECU + sterownik immo + transponder , ew. pozostaje wykasowanie wpisu immo w sterowniku silnika . Jak zatem widać z tym wszystkim się wiąże sporo pracy i kosztów . Czy więc warto ? Czasem lepiej zakupić auto z docelowym silnikiem :D
Soft jest identyczny. ACE ma pakiety VW dodatkowo płatne, Tango ma w podstawie VW. Jak masz odczytany security blok z licznika po 09 to tak samo Tango jak i Evo zorbą transponder na gotowo do odpalenia auta. Ostatnio w Tagno dodano zapis na transponder 48W, nie trzeba po tym modyfikować zawartości pamięci EEPROM. Tango i EVO odczytują pliki security...
Instalacja, zasilania brak, brak masy . Wszystko w kierunku uszk. Instalacji samochodu
Korekcje adaptacji, która to właśnie ponoć zapisywana jest na eprom'ie... Rozjechały się mapy przez błędną (brak) emulacji sondy lambda i powstał krytyczny błąd adaptacji. Examiner nie dał rady tego zresetować. Elektronika Piaseczno rzuciła cenę 700-1000. V-Tech Łowicz 750. KoCar Tychy 350zł. Problem rozwiązałem kupując komp + centralkę Fiat CODE +...
Witam. Potrzebuję rady kogoś, kto zna się trochę na temacie alarmów i pilotów samochodowych. Mam uszkodzony kluczyk typu scyzoryk od Fiata Pandy 2 ( rocznik 2009). Pilot ten obsługuje centralny zamek , ma 3 przyciski, dwa do zamykania i otwierania zamków oraz trzeci do awaryjnego otwierania bagażnika. Pilot wpadł kiedyś do wody właścicielce. Potem działał,...
Hybrydowy to Ty masz tam sterownik... i rzeczywiście się nie znasz - oddaj to auto komuś kto się zna i nie w celu usunięcia immo, tylko w celu zdiagnozowania i naprawy usterki. Przy hybrydowym sterowniku jest CODE 2 i nie było klucza master, tylko karta kodowa. Tak czy inaczej klucz master ani karta kodowa nie pozwalały na wyłączenie immobilizera, a...
Sterownik jest układem hybrydowym, w zasadzie nierozbieralny. Sterownik ze szrotu nie zadziała - chyba, że przełożysz cały komplet z immobiliserem i transponderem w kluczyku (ew. całą stacyjką).
Kluczyk (część mechaniczną) dorobisz w każdym punkcie dorabiania kluczy. Jak znasz pin do immo a gość od kluczy ma odpowiedni sprzęt to wprogramuje klucz do immo (transponder). Pilota z tego klucza wprogramujesz w większości firm zajmujących się elektroniką. Problemy zaczną się jak nie będziesz miał pinu bo klucznik nie wprogramuje Ci klucza, a koszt...
...a procedurę kodowania transponderów kluczy przy pomocy brązowego klucza-matki czytałeś? Kartę FIAT-CODE masz?
Zgadza się, nie powinno się używać kluczyka-matki do normalnej eksploatacji auta. Z tego co mi wiadomo komputer Fiata przyjmuje max 7 kluczyków, i programowanie jest możliwe we własnym zakresie, oczywiście posiadając oryginalny surowiec kluczyka (z transponderem). Wprowadzenie kodu nowego kluczyka do komputera pojazdu jest proste. Wkładamy kluczyk matkę,...
Jedyna synchronizacja kluczyków to właśnie immobilizer, jakby były niezsynchronizowane to by nie gasła kontrolka CODE i nie dałoby się w ogóle uruchomić silnika. Co najwyżej mógł być zapisany błąd komunikacji immobilizera ze sterownikiem silnika. Ponowna adaptacja kluczyków wymaga wykasowania kodów wszystkich transponderów i ponownego zakodowania wszystkich...
Mam aktualnie MVP Pro i robi dużo, ale ma nieszczęsne tokeny, za wyciągnięcie pinu token, za przypisanie transpondera token i robi się dla klienta cena zaporowa nie do przeskoczenia czasami. Gdybym miał coś co pin-y wyciąga bez tokenowo to zawsze z ceną można coś pomyśleć a nie patrzeć jak klientowi oczy wychodzą.
Uszkodzony okazał się pilot w kluczyku mimo, że świecił przy naciskaniu. Pozdrawiam i temat zamykam Witam ponownie. Problemów sterowania centralnym zamkiem ciąg dalszy. Otóż posiadam drugi identyczny pilot z Pandy i reaguje on inaczej na naciśnięcie przycisków. Zakładając, że na płytce jest jakiś uszkodzony kondensator lub mikro pęknięcie to czy wystarczy...
Witam, posiadam seicento 1.1 VAN z 1999, problem w tym ze kluczykiem moge otworzyc jedynie lewe drzwi i stacyjke. Czy zakup wkladek (2 xdrzwi, bagaznik, wlew, stacyjka+2 klucze) rozwiaze problem czy tez bedzie problem ze stacyjka ze wzgledu na immobilizer (w sumie to nie wiem czy on jest, a jest jest to moze wylaczony). Jak mozna to sprawdzic? Jeżeli...
Witam Koledzy Mam szybkie pytanie bo nigdzie nie znalazlem podobnego watku. Otoz moj Doblo posiada centralny zamek otwierany i zamykany z pilota. Pilot jak kupilem nie dzialal ( poprzedni wlasciciel twierdzil ze rozladowala sie bateria a po wymianie juz nie dzialal) niestety nie mial pin codu od Fiata. Zrobilem dumpa z BCM z kosci 93Lc66 odczytalem...
Używanego kluczyka nie zaprogramujesz. Potrzebujesz nowego transpondera ID46 lub układu PCF7946 (jeśli chcesz mieć funkcję centralnego zamka). Potrzebujesz PIN który trzeba wyliczyć z pliku który odczytasz z pamięci Body (pamięć chyba 95160 jak dobrze pamiętam).
Nie zapomnij o jeszcze jednym elemencie zestawu - kluczyku z transponderem od tego immo. Jeśli chcesz zachować swój kluczyk którym odpalasz i otwierasz drzwi i bagażnik to podepnij ten z zestawu pod obudową stacyjki w pobliżu pętli (jest na stacyjce) i wtedy masz prawie tak jak wylogowany - odczyta sobie kod z kluczyka tylko nie wiem czy nie musiałbyś...
Metody są przynajmniej dwie - zależy do jakiego punktu dorabiania kluczy trafisz. Albo dorobiony klucz (a w zasadzie jego transponder) jest klonem (bliźniakiem) Twojego starego klucza i wtedy jest trochę drożej, albo dorabiając klucz dostajesz wstępnie zaprogramowany i następnie sam dopisujesz "ręcznie" nowy klucz z transponderem. Metoda druga prócz...
Mówisz i masz http://transpondery.pl/katalog_transpond...
transponder transponder kluczyka astry fiata scudo zmieniarka fiata
schemat kontrolki rezerwy paliwa wymuszenie sinusoidalne regulacja kontrast wyświetlacz
zderzak naprawa zderzak naprawa
LG Portable AC IR Codes with OpenBK BK7231: Capture, Decode, and MQTT/HA Control Nussbaum PowerLift – wymiana górnego łożyska śruby nośnej, instrukcja, narzędzia, testy