Jeżeli dmuchawa działa przy dmuchaniu to ten czujnik jest sprawny. To zwykły wyłącznik zapłonu taki jak ten na rączce do zapalania i gaszenia dmuchawy z tym że typu przycisk i musi być stale naciśnięty i trzymany przez jakiś element rury ssącej przy zbieraniu liści lub osłony wentylatora przy dmuchaniu by styki nie zwierały cewki z masą. Myślę że to...
witam, za malo napisales;czy tak sie dzieje od poczatku zalozenia gazu, uruchamianie silnika powinno byc zawsze na benzynie i po przekroczeniu ok 1200 -1400 obrotow powinno przelaczac sie na gaz, jezeli centralka jest ustawiona na gaz to kontrolka gazu powinna pulsowac podczas zapalania silnika i pulsowac nadal po jego uruchomieniu /gasnie gdy silnik...
Witam. Proszę o pomoc. Mam problem z kuchnią gazową Amica G6E3.43S2ZpTeKD - gaz GZ 41,5. Problem dotyczy zapalania palnika pomocniczego i jednego średniego: po odpaleniu płomienia trzeba bardzo długo trzymać wciśnięte pokrętło i dodatkowo od razu zmniejszyć płomień, by palnik nie zgasł. A i to nie gwarantuje, że płomień nie zgaśnie. Często też nawet...
http://obrazki.elektroda.net/89_12680322... Witam. Dzisiaj chciałbym zaprezentować wzmacniacz lampowy na 2 lampach ECL86 ze wskaźnikiem wysterowania, opartym na lampie VFD Futaba BG-7M. Wzmacniacz powstał na zaliczenie przedmiotu. Pomysł przyszedł razem ze zdezelowanym odbiornikiem radiowym Diora Trubadur, który znalazłem przez przypadek na...
Cześć, mam problem z Leonem II 1.6 Bse: zapalił się błąd P0341. Wymieniłem oba czujniki — G28 wału i G40 wałka rozrządu. Niestety to nie pomogło. Błąd zapala się w określonych sytuacjach Gdy silnik jest zimny, jest ok — błędu nie ma Gdy jest gorący, jest ok — błędu nie ma. Błąd pojawia się mniej więcej przy 70°C a 30°C. Podczas zapalania się błędy słychać......
rzeczywiście jest to błąd ciśnienia paliwa ! Musisz podać objawy jakie dotyczą tego błędu. Czy silnik nie można odpalić gdy jest zimny ? , czy gaśnie podczas jazdy - powyżej 120 km/h przy przyspieszaniu gaśnie ? Jeżeli nie chce zapalić - to jest to wina zbyt niskiego ciśnienia najczęściej w wyniku puszczania zaworu przelewowego na końcu listwy zasilającej...
Mam problem Massey Ferguson pojawia mi się błąd t1.24, traktor przestaje jechać sam próbuje ruszać do tylu i do przodu. Również podczas zapalania tak jak by był cały czas na biegu, przy zaciągniętym ręcznym powoli toczy się do tylu
a jeszcze mam problem z zapalaniem zimą muszę każdorazowo podłączać prostownik na rozruch aby ją zapalić , muszę poruszać manetkami hydrauliki i wtedy zapala a tak ma problem z obrotem czy można jakoś rozłączyć pompę hydrauliczną do zapalania aby silnik miał lżej czy przyczyna leży gdzie indziej ? Ewidentnie masz problem z hydraliką. Wymagana diagnostyka....
Witam Mam kia ceed 1.6 crdi z 2010 roku. Mam wielki problem z odpalaniem auta na mrozie. Dziś przy -12 jak odpalałem to ledwo zapalił po kilkunastu próbach. Przed zimą wymieniłem świece i akumulator. Rozrusznik też raczej chodzi prawidłowo. Wygląda to tak, że nagrzewam świece przez jakąś minutę i próbuję kręcić przez jakieś 20 s. I tak powtarzam kilkanaście...
Witam mam vw golf 1.6KAT rok produkcji1994 silnik 1.6benzyna. problem polega na tym że podczas jazdy auto gaśnie obroty rosną i maleją. Na postoju obroty raptownie rosną i maleją. Podczas zapalania są trudności słychać jakieś pstryki pod kierownicą auto nie posiada sondy lambda.
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Witam, posiadam CC900 z gazem, no i odkąd przyszły mrozy po nocy nie moge zapalić samochodu. Rozrusznik kręci ale silnik nie łapie wogole :(. po pociągnięciu linką zapala od razu po czym jak sie troche nagrzeje to już pali za pierwszym razem. Silnik wogole do zapalania nie pobiera benzyny. Wymieniłem przewody oraz świece. Co może mu jeszcze być :(
czujnik był wymieniony na probe. samochod pali za kilka razy jak osiagnie 500obr. chodzi bez zarzutow. Posczas zapalania zapala jakby na jeden cylinder i niekiedy szczela do filtra
Stawiam na mocno zanieczyszczony gaźnik
Silniczek krokowy ( zatarty , zabrudzony) Przeczyść przepustnice trochę pomoże
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Sprawdź (wymień) czujnik położenia wału.
Jak ten test o którym mowisz wykonać prawidłowo. Mam kręcić rozrusznikiem nie załączając cewki od gaszenia czy dźwignie ustawić w pozycji stop? Wczoraj wypisałem przewód powrotu z zbiornika i wrzuciłem go do butelki zeby sprawdzic ile paliwa uleci przez noc. Uleciało tyle ile mogło zostac w przewodzie czyli prawie nic. 5-10ml. Jednak od tego ciagłego...
Przeciez napisalem ze ustawialem VAGiem ,a na ucho czyli jak najlepszego zapalania ustawialem ze tak powiem w celach edukacyjnych.
Należy wyregulować zawory .Ta czynność należy do instalatora który podłączył kuchenkę do sieci.
Jeżeli sam podgrzejesz elektrodę jonizacyjną w trakcie zapłonu, puści planik główny i żebyś się nie zaskoczył . Sprawdziłbym ciśnienia gazu i przerwę miedzy elektrodami zapłonowymi, twoje objawy są takie jak by po pewnym czasie zebrała się odpowiednia mieszanka gazu i dopiero następował zapłon lub jak skoczy dopiero dobra iskra. . Może być sytuacja...
szukam jeszcze wartości przy jakich mają rozpylać wtryski ale nie mogę nigdzie znaleźć ... Zgodnie z instrukcją napraw wartość ciśnienia otwarcia dla naprawianego wtryskiwacza wynosi 14...14,5 MPa, a dla fabrycznie nowego 14,5...15,5 MPa. Wiecej info: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Lublin - instrukcja napraw Co do zapalania...
Witam od razu ci mówie że to nie bendzie prosty schemat jeżeli ma to być 50 ledów.Lpiej zacznij od czegoś prostrzego jeśli jesteś początkujący bo jak ci nie wyjdzie to sie zrazisz do elektroniki.Jeśli chcesz zbudowac coś z efektów świetlnych z dużą ilością ledów to polecam wendrujący punkt świetlny schemat ma prosty i nie powinien sprawić ci trudności
Jest to ogólna bolączka aut na gaz, ja miałem to samo w gazowych Espero 2,0 i obecnie w Pasacie 2,0. Chodzi tu prawdopodonie o jakiś nie uwzględniony w komputerze sterującym wryskami i zapłonem zbieg parametrów temperatury silnika i wyprzedzenia zapłonu. Jeśli nie pomoże w czasie zapalania naciśnięci gazu do oporu i przytrzymanie, to to trzeba mu dać...
Witam. Smart- 2008 rok, 451 cdi, poj.0,8- Problem z zapalaniem polega na tym, że przy niskich temperaturach powietrza , w tym minusowych również, zapala bez problemu, natomiast przy wyższych niż 5 pojawia się problem. Objawy: przy temperaturze np.+20 podczas próby zapalania rozrusznik kreci aż do automatycznego wyłączenia się. Próbę trzeba powtórzyć...
Tak to bywa, gdy osoby niekompetentne lub jeszcze gorzej, bez pojęcia, zabierają się za diagnostykę z wykorzystaniem oprogramowania pobranego z internetu z bardzo średnim crackiem... Jeśli powiedzieli Ci, że nie wiedzą, jaki to błąd, proponuję zmienić mechaników... Ja się wcale nie dziwię, że ciężko odpalał albo w ogóle nie odpala :) KOD BŁĘDU P1206...
Witam! Mam VW Sharana 1.9TDi najsłabszą wersję 90 konną na pompowtryskiwaczach z 99r i dwa problemy a może jeden z silnikiem. Może to jest jeden problem wspolny ale raczej dwa wiec opiszę je oddzielnie. pierwszy problem dotyczy nagłego spadku mocy silnika podczas jazdy, z początku dzialo się to bardzo rzadko, pierwszy raz poł roku temu, nagle podczas...
Przyczyną niestabilnego odczytu kąta zapłonu faktycznie okazał się "zamęczony" łańcuch jeden jak i drugi. Po wymianie łańcuszków komputer idealnie radzi sobie z ustawieniem wymaganego kąta . Problem dymienia ustąpił. Trochę ciężko zapala, na ciepłym nawet gorzej. Spróbuję dawkę paliwa regulować w celu poprawienia "szybkości" zapalania .
A czy przypadkiem nie zapala na dwóch gazach jednocześnie czyli gaz i benzyna i to może być problem trudnego zapalania taka jest moja sugestja
www.fiestaklubpolska.pl Hm problem raczej normalny , jak latasz na lpg koroduje gaźnik od wewnątrz . jesli zostawisz na noc na benzywnie to rano powinien odpalać bez problemu bo ma benzyne w komorze pływakowej , sprawdz czy ci sie elektrozaworek w gazniku nie rozsypał , to czeste w tych autach . napisz coś wiecej najlepiej na forum fiesty, Pozdro
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
WIEM ZE JEST TO NIE PRAWIDLWE ZE OBROTY PODCZAS ROZRUCHU PRZEKRACZAJA 1000 OBR A POZNIEJ WRACAJA NA 900.JAK KUPILEM SAM.TO TAKICH OBJAWOW NIE BYLO.KOLEGA MA TAKI SAM SILNIK JAK JA I TAKICH OBJAWOW PODCZAS ZAPALANIA NIEMA.
Kable wysokiego napięcia mogą być problemem. również (nie wiem jak jest w przypadku Twojego silnika) jeżeli masz aparat zapłonowy ściągnij kopułkę przeczyść wszystko. Możesz delikatnie zmniejszyć seryjne przerwy na świecach. Ewentualnie sprawdź masę silnika bo też się z tym spotkałem. Sprawdź również szczelność dolotu powietrza. Jaką masz pewność że...
Zyczę wszystkiego najlepszego, ale sterowanie trafem nie jest proste. Ja mam doświadczenia np. że impuls indukcyjny moze zgasić tyrystor natychmiast po załączeniu. Nei wiem jak działa ten sterownik, ale stosowałbym do zapalania nie jeden impuls odpalający ale cała paczkę o częstotliwości około 1khz, może nawet az do przecięcia sinusa z osią. Tutaj długośc...
Witam, Po powrocie od kolejnego mechanika postanowiłem szukać pomocy tutaj. Przedstawię pokrótce mój problem - jak wynika z tytułu, mam fiata pandę, z silnikiem 1,1 Benzyna+LPG. Moja bolączka jest taka, że pandzioszka nie zawsze chce zapalić jak jest zimna. Jak już zapali to chodzi normalnie, a także zapala już normalnie. Co więcej, problem ten nie...
Dzięki za radę. Procedura zapalania jest w 100% prawidłowa i skuteczna. Ja kilka razy (3-5) przyciskam pedał gazu. Pali przy pierwszym obrocie. Pozdrawiam
Po pierwsze jeżeli świeczka się pali a jonizacja będąc w ogniu nie zapala palnika to najprawdopodobniej jest do czyszczenia (jonizacja). Po drugie jeżeli ta sama świeczka raz się pali dobrze a raz nie to do sparwdzenia jest na początku ciśnienie gazu a później raduktor gazu znajdujący się za zespołem gazowym (ten z wmontowanymi zaworami magnetycznymi)....
Panowie wiem iz jest duzo nowych temat. o podobnym problemie , lecz ja dostaje juz swira, wiec moze ktos pomoze sprawa jest bardzo dziwna , wyglada to tak- VW Touran 2003rok 19 tdi po zakupie samochodu jakies pare tygodni postoju palenia i wszystko grało , nagle pewnego dnia rano samochd zapalił i zgasł pokreciłem chwile i nie wiedząc co sie dzieje...
Jeżeli masz silnik z sterownikiem ABIMEX to się nie przejmuj tym że silnik chwile pracuje po wyłączeniu zapłonu. Przyczyną tego są spalone żarówki w podświetleniu wyłączników i konsoli. Może to dziwne co mają wspólnego żarówki do silnika a jednak nie jeden elektryk zjadł na nich zęby. Co do problemów z zapalaniem to koniecznie odczytaj błędy z komputera....
witam mam problem z vw t5 2.5tdi,a w zasadzie z zapalaniem,autko podczas zapalania chwyta po czym gasnie i tak 3-4 razy zanim zapali dzieje sie tak zawsze rano podczas pierwszego palenia,ale również czasami po trasie.Jesli cos mozecie pomóc to bardzo prosze.
co do oleju koledzy mająracje silnik pada powoli i raczej wątpie aby był to czujnik a kwestia zapalania to moze masz żle zapłon ustawiony spróbój opóźnic cchyba ze masz elektronike to nic nie zrobisz lub brak luzu na zaworach.
CZeść, proszę o radę. Punto I 1.1 55km 200 tyś. przebiegu, stan dobry. Gaśnie silnik po zagrzaniu po przejechaniu ok. 3 km. Ujawnia się aw usterka w zimne dni. To samo na LPG i na PB. Auto odpala zawsze od strzała rano w zimne dni i obroty jałowe ok. 1600 obr/min, po kilku minutach spada na 900 obr/min i silnik pracuje nierównomiernie, po czym gaśnie....
Wina może tkwić po stronie podciśnień w układzie dolotowym, może układ dolotowy nieszczelny. Miałem podobny przypadek w Peugeocie 106 z silnikiem HDZ w plusowych temp otoczenia zapalał. Jadąc z prędkościa ok 70 km/h raz na jakiś czas ewidentnie zamulało silnik. W minusowych temp otoczenia silnik odpalał ale za 10 razem . Druga sprawa która mi przychodzi...
jak miałem malucha to, to że nie chciał palic na deszczu -to była wina za małej przerwy na aparacie.oczywiście najprawdopodobniej nie ma to nic wspólnego z padającym aku.ale skoro pada raz na tydzień to znaczy że jest ładowanie ale zbyt małe np. zamiast 14.3 to 13.6v mierzone na klemach (jeżęli jest alternator ).Ale miałem też suzuki marutti i walczyłem...
nie ma mozliwosci zapalania auta na samym gazie w instalacji która posiadasz poniewaz masz pełny komputer gazu który nie pozwala zapalic samochodu na samym gazie.Da sie oczywiscie tego uniknac...montujac 4 generacje...
Witam. Posiadam Astre 1.8 punktowy wtrysk 8V. Problem jest nastepujący: Samochód niechce odpalić. Rozrusznik kręci i dalej nic... Po odłączeniu akumulatora na min 15min samochód albo odpali i chodzi bezproblemowo albo odrazu gaśnie i całą zabawę z akumulatorem trzeba zaczynać od nowa. Dodam ze zimą takiego problemu nie było natomiast wraz z nadejsciem...
Iskra jest na wszystkich świecach. Po dłuższych próbach zapalania i wyjęciu śwec tylko jedna była trochę mokra, reszta była sucha. Najlepiej było by podstawić taki aparat ale żaden z okolicznych warsztatów go nie ma każdy mówi że trzeba zamówić. Można by zamówić tylko jaka jest pewność że to pomoże, a koszty są duże.
Jeśli wtedy podczas zapalania słychać stuknięcie sprawdź styki "automatu" i szczotki, albo za krutkie cięgno rdzenia automatu. Jeśli słychać silnik rozr. to ślizga sprzęgło jednokierunkowe Jeśli nic nie słychać to uszkodzony elektromagnes ,(zimny lut),przewód sterujący, stacyjka, styki na tym obwodzie
dziekuje za porady, rzeczywiście musze miec coś z wtryskiwaczem lub pompka paliwa, podczas zapalania dolalem troche paliwa przez kolektor sący i odrazu załapał. mam jeszcze dwa pytania: 1. jakie powino byc ciśnienie paliwa na zasilaniu wtryskiwacza? 2. Czy dolanie denaturatu do paliwa podczas silnych mrozów mogło mieć jakiś wpływ na wtryskiwacz lub...
trudności uruchomić regulacja zapalania zapalania łuku
miernik piszczeć oporność głośnik ramka płyta indukcyjna
piszczące cewki bateria milwaukee
Zielony opornik za licznikiem w Łada Niva - funkcje i diagnoza Jak wyjąć klin z prasy mimośrodowej PMS 40?