Sprawa wygląda tak wymontowałem turbo były zapieczone, wyczyściłem wszystko elegancko lekko chodziło zero śladów oleju i po złożeniu kierownice się otwierały ale nie było doładowania ,vag wskazał przepływomierz wymieniłem i nareszcie turbo działa lecz czasami jak przegonie go powyżej 3000. obr lubi się zaciąć złapać tryb awaryjny
No i jak Ci tu pomóc skoro nadal nie logujesz dynamicznie tak jak być powinno czyli stabilizujesz obroty na 3 biegu na poziomie 1500 i wtedy klikasz na log start i jednocześnie wciskasz pedał gazu całkowicie do oporu (jadąc prostą poziomą drogą z wyłączonymi odbiornikami dodatkowymi za wyjątkiem świateł mijania) i ciągniesz tak na tym biegu z gazem...
W aucie tym po wykonaniu logów dynamicznych w grupie 011 widoczny wyraźny notlauf w okolicy 3000obr. Pierwszy raz mam kontakt z turbina bez zmiennej geometrii sterowanej za pomocą N75 nie podciśnieniem a ciśnieniem z króćca w turbinie. Otóż mój problem polega na tym czy w czasie wykonywanie BS grupy 011 będzie widoczna praca sztangi sterującej zaworem...
Witam Pacjent a4 b5 1.9tdi 110KM 1999r W audi przy prędkości 120km/h turbina wchodzi w tryb awaryjny i przestaje działać nie przekracza tej prędkości i wg jest słabe. Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu auta problem znika i już przyśpiesza normalnie aż do prędkości 120km/h Co może być przyczyną takiego czegoś? Pozdrawiam
Witam! turbinka przeladowywuje i wywala blad 17958 po czym przechodzi w tryb awaryjny... zastosowalem sie do zalecen z forum...: -przeczyszczone turbo -gruszka elegancko sie rusza w calym zakresie gora dol -zaworek n75 wymieniony na sprawdzony -zaworek zwrotny sprawny -po odpaleniu gruszka wciaga prawie na max precik i przy dodawaniu gazu na jalowym...
Mam problem ze skrzynią lub sprzęgłem.Trudno mi to określić.Mianowicie, biegi przełączają się bardzo płynnie i podczas jazdy jest wszystko OK ale jest problem gdy przełącze na postoju na P lub N to zaczyna coś grzechotać,dzwonić tak jak w zwykłych skrzyniach łożysko oporowe lub jak wałek sprzęgłowy szczękał w skrzyni lub przy sprzęgle.Jak podniose...
Podaj w jaki sposób turbo uległo uszkodzeniu, domyślam się, że masz silnik o oznaczeniu AGR i turbo z zaworem upustowym a nie ze zmienną geometrią więc pewnie N75 nie wysterowywał siłownika uchylającego zawór upustowy spalin albo też była nieszczelność na wężyku ciśnieniowym idącym od N75 do siłownika przy turbinie, w każdym jednak razie sterownik silnika...
Witam serdecznie Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc przy naprawie skrzyni w Audi 80 1.9 Tdi 1994r. Auto zostało oddane do naprawy ponieważ po zapięciu 4 biegu i zdecydowanym wciśnięciu gazu(bez kick-down) wchodzi w tryb awaryjny-błąd 00652. Po rozebraniu skrzyni nie było żadnych uszkodzeń, ale zostały wymienione tłoki oraz wymieniony konwerter na zregenerowany....
Wymieniony czujnik poziomu oleju..... i wszystko ok.... czyli nie mam po 100 km info na desce "sprawdz olej" oraz turbina przy około 110-120 km/h na autostradzie nie przechodzi w tryb awaryjny... jednak czujnik oleju jest powiazany z turbina..... :) pozostaje wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego ale to przy okazji..... bo dostęp bardzo trudny...
A co pokazuje się po podłączeniu pod komputer? Migająca kontrolka świec to tryb awaryjny...
Opisujecie ciekawe przypadki z tym nastawnikiem pompy paliwa, choc ja akurat z jego awariaprzy takich objawach sie nie spotkalem . Jak mozecie to opiszcie szczegolowej czy szarpanie bylo dokladnie takie samo jak jest tu opisane , i co dokladnie zrobiliscie pozniej z pompa , wymieniliscie cala pompe czy tylko glowiczke . Bo istnieje mozliwosc ze przekalibrowaliscie...
Witam wszystkich. Mam pytanie i prośbę do użytkowników, po wymianie skrzyni auto od 2 i 3 biegu zacząłem odczuwać dziwny spadek obrotów samochodu przy 1500-2000 obrotach silnika.wyglądało to jakby sprzęgło si ślizgało po podłączeniu pod komputer ni było błędów w skrzyni,wiec wymieniłem sprzęgło po wymianie ujechałem 300 m na automacie coś walnęło i...
Masz przeładowanie turbo co skutkuje trybem awaryjnym. Cały log grupy 011 jest wykonany w trybie awaryjnym więc jest bezwartościowy ale rzeczywiste ciśnienie doładowania widać również w grupie 010. Musisz zdjąć sztangę siłownika podciśnienia przy turbosprężarce z dźwigni kierownic spalin zmiennej geometrii i osobno ręką sprawdzić czy przycina się sztanga...
Witam, temat zakładany juz wielokrotnie jednak ja wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Mój passat jadąc pod górę przełączył sie na tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika stracił moc. Komputer pokazał błąd ciśnienia doładowania. po wyczyszczeniu turbiny błąd zniknął i auto juz sie nie przełącza na tryb awaryjny i nie pokazuje...
witam Samochód jest u mechanika,wymienione zostalo glowica,pompowtryski,dwie świece żarowe i szklanki,samochód lepiej odpala,tylko jak jedziesz nim ponad 100 km/h to on przechodzi w tryb awaryjny. Jaka może być przyczyna że on wchodzi w tryb awaryjny?tak to samochód chodzi ladnie .
A to by nie wprowadzało samochodu w tryb awaryjny/serwisowy? U mnie nie włącza się ten tryb.
Problem jest taki, auto reaguje na gaz z opóżnieniem ok 3sek. Jest tak że jadąc normalnie zaczyna ciągnąć od ok 2.5obr/min .Gdy ujmuje gaz i z powrotem dodaje to muli , po czym ciągnie jak szalone. W tej chwili nie ma błędów w ECU , zmieniona przepływka na nową i turbo po regeneracji. W parametrach przepływki widać że działa z opóżnieniem . Auto nie...
Witam, miałem podobny problem w Saabie 9-3 SS 2.2 TiD z 2003r, auto jeździło jak wolnossący diesel. Przyczyną był zawór podciśnienia, uszkodzona membrana w środku, zawór nie trzymał podciśnienia w układzie, na komputerze wychodził błąd podciśnienia i samochód przechodził w tryb awaryjny. W przy tak małym przebiegu w pierwszej kolejności sprawdził bym...
Witam Panowie. Prośba o pomoc, Na trasie około 500km - normalnej spokojnej jazdy zaczęły się problemy, przy ruszaniu nie załączał biegów. Dopiero jak dało się konkretnie gazu wskakiwał bieg i przełączał się w tryb awaryjny. Po dojechaniu do domu auto nie chce ruszyć. Na następny dzień na zimnym - niby wszystko OK, ale później znowu to samo. Na diagnostyce...
Witam wszystkich mam taki mały problemik odnośnie mojego golfa.Jest to golf 3,1z, 1.9 tdi 90KM rok 96. Mianowicie o co chodzi? Kupiłem sobie autko śmigało bez problemu. Kiedyś poluzowała się śruba centralna od koła zębatego rozrządu na wale , oczywiście kupiłem nowe i nie byle jakie,do tego śrubę i złożyłem na klej(koło zaznaczam dobre). Wymieniałem...
Po skanie ze wskazań 003 statycznie widać tylko tyle, że EGR w chwili podglądu wartości MAF nie jest aktywny - normalny objaw po 2 minutach pracy silnika na biegu jałowym od czasu uruchomienia silnika lub ostatniego wciśnięcia pedału gazu. Pierwszy błąd to wiadomo - trzeba wykręcić elektrozawór N109 głowiczki pompy wtryskowej i go wypłukać, przedmuchać...
Poszukaj na forum, jest naprawdę sporo opisów twojej usterki, to typowy tryb awaryjny. Potrzebne logi z VAG i będzie coś wiadomo. Jak je wykonać także znajdziesz na naszym forum. Proszę też, na przyszłość, pisać w działach dla początkujących.
Skąd jesteś koleżanko ? Turbo albo źle zregenerowane albo uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania bądź elektrozawór N75. Gaszenie i odpalanie silnika zawsze pomaga a przynajmniej na chwilę bo resetuje się w ten sposób tryb awaryjny. Podpowiedź jest taka : wykonać należy logi dynamiczne po dwie grupy łącznie czyli 003 z 011 i 008 z 010 a następnie...
Kolego przyprowadził mi powyższy samochód problemem było że w ciągu 2 dni ostatnich dni był brak mocy a w ostatnim dniu nawet po dodaniu gazu nie wchodził więcej niż na 1100RPM. Przy próbie ruszenia od razu gasł. Problemem okazał się całkowicie zapchany DPF. Po wycięciu DPF i zmianie mapy silnika zaczął wkręcać się na obroty. Ale jest problem bo więcej...
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Witam zainteresowanych pomocą. Problem jest następujący: po zastąpieniu dwóch przewodów, 1 od czujnika temperatury powietrza do ecu, 2 od przepływomierza do ecu, (brak przejścia), silnik przestał pracować w trybie awaryjnym. Błędy dało się skasować. W trakcie odczytu VAG-iem temperatur w okienkach wyświetliły się takie wskazania, temperatura paliwa...
Witam serdecznie. Mam problem z moim passatem b6 1.9tdi. Po wymianie turbosprężarki (regeneracji) przy równej prędkości i obrotach (nawet na tempomacie) powstały mi drgania w silniku coś jakby się dlawil. Wszystko zaczyna się po przekroczeniu 110 km na godzinę. Przejechałem 100 km w jedną stronę i problemy z drganiami były co kilka sekund. Wracając...
Turbina do czyszczenia lub regeneracji. Prawdopodobnie przeładowuję ci turbo passerati i wchodzi w tryb awaryjny. Masz dostęp do VAG? jesli tak to wrzuć kody błędów. pozdro
Mam problem że po wymianie słupka 2.0tdi BMP na 1.9tdi ARL silnik nie ma mocy chodzi jak by bez zmiennej geometrii turbiny jak zaciągne turbine manulanie to czuć znaczący wzrost mocy zaworek n75 podmieniałem na sprawny łopatki nie zapieczone synchro ustawione na -0.5 czyli całkiem dobrze silnik na postoju nie raz podkapca na biało[ale tak delikatnie...
artbi881 myślę, że z turbiną dobrze kombinujesz, wydaje mi się, że turbina rozszczelniła się z jakiegoś powodu, a nie sama w sobie była przyczyną. Dodam że jeszcze wcześniej auto tez było w serwisie bo powyżej 3k obrotów wpadało w tryb awaryjny. Mechanior znalazł uszkodzony wężyk przy intercoolerze(błąd doładowania turbo), wymienił i było lepiej chociaż...
Jak by było wszystko dobrze to kontrolka przestała by mrugać. Podjedź do kogoś kumatego, albo chociaż wrzuć kody błędów. Usterki jednak muszą być istotne skoro auto jest w trybie awaryjnym.
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
A czy nie zapala się check engine? Dość często powodem spadku mocy są zasyfione kierownice turbawki w tych silnikach, przy czym turbo przeładowuje, łapie tzw. notlaufa i przechodzi w tryb awaryjny...
A jak go zgasisz i odpalisz to jest pewnie znowu mocniejszy.Jak tak to zmień mechaniora bo poprostu turbo przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny.W takim wypadku geometria stoi lub wężyki od elektrozaworu zamienione aut z vac.Przed założeniem turbo powinien zdjąć zawleczkę z gruszki i poruszać czy łopatki chodzą lekko.
Błąd P 0118 - daje się go wykasowac- wentylatory chodzą.Za drugim odpaleniem wraca- chech engine i auto chodzi w trybie awaryjnym- przy odpaleniu podaje większą dawkę(ssanie) bo pewnie widzi minus 50.Wentylatory chodzą cały czas.
Witam mam Golfa 4 1,9tdi rok 2000 tys problem jest taki że auto rozpędzało sie maksymalnie do 160km/h i pozniej turbina przechodzila w tryb awaryjny drugi przypadek mocne depniecie na gaz na 6 biegu 2300 obr, i tez turbina wchodzi w tryb awaryjny . mechanik wyciagnal turbine poszla do czyszczenia w profesionalnym serwisie koszt o dziwo tylko 150zl zapytalem...
mam podobny problem w b5 90ps. Myślałem że to przyczyna filtra powietrza bo był totalnie zawalony. Jest niby lepiej jale Turbo wyłącza się. Moja teoria jest taka że może ssać lewe powietrze? Proszę o podpowiedz co to może być innego? Z góry dzięki po pierwsze to turbo się nie wyłącza tylko sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i pracuje...
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Witam. 2 tygodnie temu kupiłem Audi A4 B6 1.9 TDI (130). Do 130 km/h auto jedzie normalnie,turbo się załącza po 2000 obrotów.Po przekroczeniu 3000 obrotów traci moc (muli go). Trzymając nogę na gazie jedzie stałą prędkością- 130 km/h. Podpiąłem i sprawdziłem auto na komputerze. Pokazał mi błąd (Engine mount solenoid valves 17996 N144/N145). Proszę...
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Witam Na wstepie z gory przepraszam ze zakladam nowy temat ale juz od kilku dni przegladam neta w poszukiwaniu rozwiazania mojego problemu ale niestety bezskutecznie. posiadam sharana 1,9tdi 110km, rok 1999 mam problem z moca silnika, od 2900 obrotow autku tak jakby ubywa kilkanascie konikow ale nie jest to tryb awaryjny, nigdy go nie mialem, kiedy...
witam posiadam problem z audi 80 b4 1,9 tdi na przepływce boscha z komputerem msa11. Silnik twardo pracuje niema mocy nie działa obrotomierz , sprawdzałem błedy wyskakują błędy 2244 1111 2111 2222 migowe , vag niechce sie połączyć z komputerem . wtryski wraz z wtryskiwaczem nowe rezystancja 99ohm czujnik obrotow wału nowy rezystancja 1300ohm 3 pinowa...
Tak procent wysterowania EGR też pływa w zakresie 47 - 79%. Auto chodzi okazało się że przepływka była nie właściwa, uszkodzona. Dlatego mi się nie podobała przy 3000obr/min miała maksymalnie 560mg a powinna mieć koło 850mg. Jak odłączyłeś przepływke to w trybe awaryjnym chodził dobrze. Po podstawieniu sprawdzonej przepływki auto zaczeło pracować normalnie.
Dobry wieczór. Mój problem z owym samochodem polega na tym, iż auto nie ma mocy - pracuje w trybie awaryjnym. Zatem (zgodnie z powiedzeniem VAG prawdę Ci powie) przeskanowałem ECU i oto lista kodów błędu: P0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego-G42. Zbyt wysoki sygnał P0238 Czujnik ciśnienia ładowania-G31. Zbyt wysoki sygnał P1592 Czujnik ciśnienia...
Witam posiadam od trzech tygodni passata z 2001roku po podłączeniu vaga wychodzą mi błędy 17564- Manifold Pressure Sensor(G71); Open/Short to Ground 35-00-- drugi "17569- Manifold Temo Sensor (G72): Open or Short to Plus 35-00-- Podkreślę że samochód ma dobrą moc wkręca się bardzo dobrze na obroty. bez problemu idzie wyciągnąć prędkość powyżej 130km...
Witam! Pokrótce postaram się opisać jak doszło do usterki jak w temacie. Auto użytkuje niecały rok, po kupnie zdarzyło się, że turbina weszła w tryb awaryjny, potem sytuacja się unormowała, natomiast niedawno znów NOTLAUF zaczął się włączać i to już systematycznie. Tzn po przekroczeniu około 120km/h turbina się przełączała w tryb awaryjny i pomagało...
Witam, na tym, jak również na wielu innych forach tematy przeładowania są bardzo popularne, jednak mój przypadek nie pasuje do żadnego innego. Samochód na zimnym silniku(ok 50,60st. C) po przekroczeniu ok 3tys. obrotów na 3 lub 4 biegu wpada w trym awaryjny. Komputer widzi jeden błąd: 17965. Jeśli auto przeładuje 1, czy 2 razy, to później już śmiga...
Ale zbieg okoliczności :) Też się wybieram na Zielonogórską. Z moja skrzynią jest tak: kupiłem strasznie zaniedbany samochód za niewielkie pieniądze, skrzynia była ok ale silnik jeździł tylko w trybie awaryjnym, wymieniłem zawór N75 i przepływkę. Przepływke chyba niepotrzebnie. Posprawdzałem wężyki podciśnieniowe na dopływie. Podejrzany przewód do ECU...
Witam Kolegów! Znajomy ma dość ciekawy problem z 1.9TDI ALH. Silnik przechodzi notorycznie w tryb awaryjny. Podczas gwałtownego przyspieszania na 3, 4 lub piątym biegu przy około 3-3,5krpm łapie "notlaufa". Po zważeniu jest zawsze ten sam błąd spowodowany problemem w stabilizacji ciśnienia doładowania. Sytuacja występuje 100/100. Zapewne na biegach...
Witam Zdaje sobie sprawę iż tego typu tematów było mnóstwo ( dużo na ten temat czytałem) ale mimo wszystko proszę o pomoc w diagnozie. Leon ma częsty problem ze spadkiem mocy-czasami ma super przyspieszenie, czasami nie ma go wcale, czasami od razu przechodzi w tryb awaryjny. Auto 2 razy w niedalekim przeszłym czasie było u mechanika-miało być naprawione...
Witam. Tak jak w temacie mam problem. Od pewnego czasu spala mi więcej i wchodzi w tryb awaryjny. Na komputerze pokazał błędy na wszystkich cylindrach. Mianowicie: Zawór pompowtryskiwacza- przekroczone w górną granice regulacji
Witam Was panowie i widzę że nie jestem odosobniony, mam też VW Bora- 1,9 TDI silnik ASV- 110 kM, problem u mnie jest taki, za nim autko się rozgrzeje - tak od 3300 do 3700 na 3 i 4 biegu wchodzi w tryb awaryjny tak dzieje się ze 3 do 5 razy po pow odpaleniu go, rozbujaniu, i znowu zgaszeniu. Później idzie normalnie i problemu nie ma. Czy może ktoś...
Witam. Mam problem w pompowtryskami w Audi A4 1.9TDI 2006r. Ich wartości to: -0.09mg/suw -0.12 0.0 0.40mg/suw. Problem polega na tym że samochód wkręca się tylko do 3000 obrotów. Autko nie kopci. Co może być przyczyną.? Dodano po 8 Zauważyłem że jak wyłączę ESP to autko wchodzi na obroty bez problemu i wtedy korekcja jest następująca: -0.12mg/suw -0.09...
Cześć. Mam problem z silnikiem 1.9tdi. Nie ma mocy, wpada w tryb awaryjny, ciezko pali na zimnym. Błędów nie ma - zrobiłem logi dynamiczne na 3 biegu oraz wtrysków na jałowym. Proszę o analize - gdzie szukać problemu (przepływomierz, turbo, wtryski) LOGI: Z góry dzięki za pomoc :)
Witam wszystkich. Od pewnego czasu jestem posiadaczem seata w tdi ze zmienna geometrią turbo. Przeczytałem już masę tematów z problemami tdi odnośnie turbiny i wpadania w tryb awaryjny. Moje auto wpada właśnie w tryb awaryjny. Czytałem wiele tematów i obserwując porady sprawdziłem nast elementy: przewody podciśnienia rury, wężyki-sprawne,- niepewne...
Witam mam od jakiegoś czasu problem z brakiem mocy w moim passacie jest to silnik 1.9tdi 110km rok 1997. sprawdzane było w nim wszystko już począwszy od czyszczonej turbiny zawór ten od turbo N jakiś tam, wężyki komputer nie pokazuje żadnych usterek problemów turbo nie przeładowane nic z tych rzeczy nie wchodzi w tryb awaryjny ale 160km/h to maksymalna...
Witam. Auto przechodzi w tryb awaryjny przy prędkości 160km/h. Wg Vag zbyt duże ciśnienie doładowania turbiny. Turbina wyczyszczona, kierownice turbiny po czyszczeniu i pracuja w całym zakresie. Wężyki podciśnieniowe wymienione, EGR zaślepiony. Co dziwne do czwartego biegu niezależnie od obrotów nie idzie wprowadzić auta w tryb serwisowy dopiero na...
Witam wiele osób opisuje że gdy vw b5 1.9 tdi AFN przechodzi w tryb awaryjny 'przeładownie' to mało kto wymienia gruszkę od turbiny :) A to podstawa bo czyszczenie geometrii przy turbinie pomaga na pewien czas a osoby które czyszczą to popełniają jeden błąd bo szlifują 'łopatki' a potem jest niewielki spadek ciśnienia w układzie a co za tym idzie utrata...
Witam, problem dotyczy skrzyni automatycznej w audi a4 -1,9tdi ,90km ,rok produkcji 1997. Po odpaleniu auta praktycznie zawsze kiedy jest zimny silnik, skrzynia jest w trybie awaryjnym, na trzecim biegu ,po przejechaniu 10 ,15 km skrzynia zaczyna działać poprawnie ,wszystko jest w porządku, biegi zmieniają sie płynnie, bez szarpania. Byłem w serwisie...
Witam, na wstępie powiem, że niżej opisany problem występuje TYLKO gdy jadę gdzieś autem w dany dzien DRUGI raz. Gdy jadę gdzieś pierwszy raz danego dnia wszystko jest wporządku i mogę jechać nawet 200km i tak wszystko bedzie ok. Problem występuje dopiero gdy jadę gdzieś drugi raz (zeby problem wystapil trzeba odczekac conajmniej godzine od zakonczenia...
Spróbuj zmienić przepływomierz u mnie w a4 było bardzo podobnie po zmianie niebo a ziemia i spalanie mi spadło (wynik dogorywającego przepływomierza) No ja ostatnio zmieniałem silnik i też pomogło POLECAM! :) co do Ciebie to 01237 powoduje spadki mocy dość mocne :) no i typowy 00575 to tryb awaryjny i wtedy nie znajdziesz podciśnienia na gruszce żadnego....
Audi A4B5 1.9TDI Quattro (ATJ) - Tryb awaryjny, prośba o analizę logów
Witam, w paserati skrzynia AG4 wpadła mi w tryb awaryjny, znalazłem przyczynę - przewód czujnika obrotów skrzyni biegów urwany. Naprawiłem, wykasowałem błąd i wszystko ok, rusza do przodu z 1 biegu aż do nadbiegu, ale po kilku testach jazdy do przodu zatrzymywanie i ruszanie kawałek do tylu(R) i znowu do przodu zniknął mi bieg wsteczny (R). Brak reakcji...
Witam. Mam problem. Pytam bo auto było w naprawie i miało działać, podziałało tylko na dojazd do domu i koniec. Najpierw problem był z tym że po odpaleniu włączał się tryb awaryjny, migała kontrolka świec żarowych i był brak reakcji na gaz. Teraz w ogóle nie odpala, tzn. kręci ale nie zaskakuje no i raczej nie zaskoczy bo nie słychać pompy paliwa i...
Witam, Znajomy otrzymał audi a4 1.9tdi 90KM z silnikiem 1z. Auto do 100km/h jezdzi bez problemu powyzej wchodzi w tryb serwisowy. Auto wcześniej widać po złożeniach ze robił jakiś magik. Po podłączeniu viaken pokazują się dwa błędy 00550 oraz 00575. Oprócz tego ze auto traci moc i wpada w tryb serwisów dodatkowo ciężko odpala. Zanim odpali kreci 4-5razy...
Witam, mój Touran 1.9tdi bkc 105km 2004r. wpada w tryb awaryjny pod danym obciążeniem silnika. Mianowicie na biegu 1,2,3,4,5 auto mogę kręcić do odciny. Natomiast na 6 biegu po przekroczeniu 3000rpm 140km/h zazwyczaj tryb awaryjny. W pamięci żadnego błędu ani checka. Wczoraj robiłem logi dynamiczne na 3 i 4 biegu. I log na 6biegu ale akurat bez przeładowania....
Witajcie Jak w temacie, Leon 1.9 tdi na pompie, przy 3 tys obr konczy mu sie moc i wchodzi chyba w tryb awaryjny, trzeba go wylaczyc i znow wlaczyc zeby jechal. Bledy: Obstawiam nastawnik pompy?? Co Wy myslicie?
audi a4 b5 nie ma mocy na niskich obrotach dopiero po przekroczeniu 2500 obrotów zaczyna iść i wchodzi tryb awaryjny przy 120km/h wszystkie przewody podciśnienia są nowe dodaje logi z grupy 011,03, 010
oczywiście że próbowałem i jeśli na VAS-ie widzę że pokazuje poniżej 500 mg/H to po zdjęciu wtyczki napewno się polepszy bo tryb awaryjny wystawia 550 mg/H. ale mimo wszystko to nadal daleko do fabrycznych wskazań (850mg/H)
łatwo poznać-jeden weżyk z niego leci do zaworu upustowego. Jeżeli piszę jak turbinka dmucha to mam na myśli czy -nie za dużo -nie za mało A tą wątpliwość rozwieje pomiar ciśnienia. Jeżeli za mało,to siedzi turbinka,albo jest nieszczelność,albo..... Jeżeli za dużo to nie działa regulacja ciśnienia (zawór,siłownik,sterownik) W obu przypadkach będzie...
sterownik mogł go przełoczyc w tryb awaryjny jaka jest praca silnika i moc czy cos sie zmieieniło moze swirowac czujnik stopu jeszcze chodzi ale nie długo i czujnik sprzęgła proponuje zrobic stoe błędów vag
Jesli chcesz sie dowiedziec co gryzie twoje autko to radze zrobic test VAGiem logu 3,4,8 i 11 i na 99% gwarantuje że wszystko sie wyjasni. Prawdopodobnie sterownik wpada w tryb awaryjny NOTLAUF jesli przeladowanie trwa dluzej niz 7 sekund i podaje mniejszą dawke paliwa,stad mulowate auto. Pozdrawiam
Witam wszystkich, jestem nowy na forum i mam prośbę o kilka porad... Mam kilka problemów z autkiem... 1) Po odpaleniu silnika, po kilkunastu sekundach z pod maski z zaworu EGR dochodzi dziwny odgłos, stukania, pukania-trudny do opisania....po czym po jakimś czasie zanika. 2) Czasem podczas szybkiej jazdy, powyzej 150-180km/h silnik przełacza się w tryb...
Witam, mam Passata B4 1.9TDI 1Z i od czasu jego kupna jest problem :( A mianowicie rozrząd ustawiłem na igłe (również statyczny początek wtrysku), w VAG w drugim oknie kanału 000 wtrysk na wolnych obrotach 53. Więc wszystko wygląda na dobre chyba?! A teraz mój problem: jadę sobie samochodem i tak w różnym przedziale obrotów (1500-2300), najbardziej...
witam,wszystkich czy ktoś mógłby mi pomóc? przy obrotach około 2500/min, turbina się wyłącza i przechodzi w tryb awaryjny,auto jest słabe niema jazdy? ale jak go zgasze i zapale to wszystko jest w porządku aż,obroty dojdą do około 2500/min na 5biegu i znowu to samo słaby? itak w kółko się dzieje, wymieniłem przepływomierz ale to nie pomogło? byłem na...
potrzebuje pomocy? powyżej 2500obr/min na 5 biegu turbina wyłącza się i przechodzi w tryb awaryjny po, wyłączeniu silnika i odpaleniu jest ok. aż do 2500 na 5 biegu i znowu to samo! w srrwisie powiedzieli że jest zatarta kierownica turbiny ale jest już to zrobione i chodzi od obrotów, zamyka i otwiera ale to niebyło to , był wymieniony też przepływomierz...
witam, wąż który idzie od turbiny ten u góry silnika gumowy do intercoolera pod wpływem obrotów silnika robi się twardy i dostaje dużego ciśnienia? sprawdzałem u kolegi tego węża z tym silnikiem to czuć pod ręką że turbina pcha powietrze ale nie tak bardzo jak u mnie? objawy tego są, na 5 biegu przy około 2500obr/min odcina turbine i przechodzi w tryb...
trudny przypadek kolego.. tym bardziej ze nie ma zadnych błędów. Z tego co piszesz wnioskuje ze do pewnej predkosci samochód przyspiesza prawidłowo, a po osiągnieciu 110 jakby przechodził w tryb awaryjny taaak? Przyczyny moga byc rozne.. czy moze ktos bawil sie w chipowanie tego silniczka? Komp robi sumy kontrolne i pewnie przy 110 cos sie nie zgadza...
szukaj notlauf, tryb awaryjny, przeladowanie, ale najpierw diagnoza
Witam wszystkich.Dzięki pomocy Kolegów na forum zlikwidowałem dławienie silnika na 4i5biegu (zatarte cięgno w turbinie ,silnik był przeładowany i wchodził w tryb awaryjny) Niestety jestem po VAG-u i zosał mi jeden błąd ,kórego nie można wykasować. Jest to 528.Znalazłem jego opis "obwód wskażnika temperatury-wysoki sygnał wejściowy".Może mi ktoś doradzi...
Witam,blad ten wystapil tylko raz i wpadl w tryb awaryjny,ale czesto mam odczucie jak by tracil moc miedzy 2600-3000obr na 4 biegu,po zmianie biegu na 5 wszystko pracuje normalnie i jak juz mowilem tylko raz wpadl w tryb awaryjny,czyli cos zaczyna sie dziac.....narazie jestem chory wiec nic nie dzialam ale twoje notatki skrzetnie kopiuje i zajme sie...
Przy maksymalnym naciśnięciu pedału gazu i przytrzymaniu powinien sie poruszyć, w przeciwnym razie turbina zacznie wytwarza ć za duże ciśnienie i wejdzie znowu w tryb awaryjny
Witam Potrzebuje orginalnego wsadu do SEATA LEONA 1.9TDI 110KM, ponieważ z mojego samochodu został wykradziony sterowni,komputer. Mam teraz nowy z vw ale nie pasuje pod mój samochod i wg mnie auto chodzi w trybie awaryjnym Byłbym bardzo zobowiązany za pomoc. Dane starego sterownika: 038 906 012 at 0 281 010 062
Witam na odległość trudno powiedzieć robiłem to ostatnio silnik pracuje coś jak by tryb awaryjny problem to czujnik ciśnienia turbiny,po wymianie było ok,ale bez vaga zapomni
Problem jak w temacie, ostatnio zauwazylem ze czasami ma takiego mula, denerwujace :/ Szukalem odpowiedzi bo niby znany problem ale nie znalazlem :/ cos słabo szukałeś, wpisz sobie tryb awaryjny i przyjemnego czytania:D
Witam Serdecznie! Auto już mam naprawione, wystarczyło właściwie wyregulować sztangę, od pełnego zamknięcia jakieś 9 mm, 5 razy próbowałem na drodze i robiłem porawki, przy za małym otwarciu do 5 mm przeładowywał i wchodził w tryb awaryjny a przy większym otwarciu była dziura w mocy. Niestety musiałem dojść do tego sam choć jestem z innej branży- RTV....
Właśnie zrobiłem coś takiego,nagle odjąłem gaz,a auto dokladnie zachowywalo sie jak by bylo na trybie awaryjnym.jutro sprawdze te błędy.jaki jest koszt naprawy?czy coś wiecej możesz mi na ten temat powiedziec?
Nieszczelność , zasyfiony dolot , N75 itp , temat poruszany miliony razy na forum co z tego, że poruszany milion razy skoro to nie jest wina przepływki ani nie są to typowe objawy "notlaufu" czyli trybu awaryjnego.
Posiadam Golfa 3 silnik 1.9 tdi 90KM,pompa sterowana mechanicznie nie ma tam zadnego komputera. z tego opisu wynika, że kolega ma chyba TDI przerobionego na MTDI bo nie było w Mk3 silnika o mocy 90 KM z mechanicznie sterowaną pompą wtryskową a jeśli (jak poprawił kolega w dalszym poście) jest to TD to najwyżej o mocy 75 KM silnik "AAZ" lub o mocy 64...
Mam problem z sterowaniem turbiny w seacie ALHAMBRA 1.9TDI 90KM. Jest taki moment ,że turbina się odłancza ,a silnik w tym momencie przechodzi w tryb awaryjny i nie można z niego wycisnąć więcej niż 2000obr/min. Po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika na moment i powtórnym jego uruchomieniu wszystko wraca do normy na jakiś czas.:cry:
Witaj sztomel. O tych wszystkich parametrach powiedział mi mechanik i tylko wten sposób wiem co jest grane. Chciałbym sam robić diagnoze i chyba zakupie sprzęt. Dodano po 1 Jak moge sprawdzić czy samochód wchodzi tryb awaryjny. Dodano po 1 Czy może być ten sprzęt do diagnozy passat 1998 1,9 tdi Pakiet interfejs VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1,...
Witam Nagle pewnego dnia rano zaświeciło się ESP, auto ma tylko wsteczny i trzeci bieg (podobno jest to tryb awaryjny w automatach) no i z FIS-a znikneły oznaczenia biegów (P.D.R…..). po podpięciu do VAG-a wywala błędy P1626 . 18034 i opis „magistrala danych can komputer sterujący skrzyni biegów brak sygnału”. Co to może być? Może...
już samo zdjęcie nogi z pedału gazu (podczas hamowania silnikiem) powoduje przejście sterownika silnika w tryb pracy awaryjnej niezauważalnej dla nas a dla sterownika tak) z pewnością nastawnik nie ma na to wpływu, wiele podejrzeń w tych przypadkach pada na dwumasowe koło zamachowe, jednak problem jest szeroko opisywany np. na forum Golfa (temat poświęcony...
problem zaczoł sie wtedy kiedy jechałem szybko o koło200km/h i nagle przytrzymało mi auto tak jakby wszedł w tryb awaryjny zatrzymałem sie i zgasiłem śilnik. po odpaleniu było juz lepiej ale już nie tak jak powinno być. byłem u mechanika wymienił mi zaworek n75. ale dalej jest to samo. może miał ktoś taki przypadek prosze o pomoc.
Poza przeładowaniem turbiny z pewnością jeszcze jakaś przypadłość trapi Twój samochód gdyż jak opisujesz po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika tryb awaryjny nie zanika, przede wszystkim odczyt błędów a potem logi dynamiczne i podziel się tutaj spostrzeżeniami.
jesli mi sie uda to sprawdze go vagiem w sobote . ale podlaczylem jeszcze raz poprzedni program diagnostyczny i jeszcze wyskoczyl mi blad ( engine ECU locked ) , nie zabardzo do konca wiem co on ma tlumaczyc? czy przejszcie w tryb awaryjny czy tez cos innego!! w miedzyczasie wymienilem jeszcze EGR zawor i bez zmian, nadal slabnie po przekrooczeniu 2,200...
do Majdan 1986 i Car-net-audio jak wypniecie wtyczke z czujnika temperatury to autko wam odpali bez problemu na dotyk bo jak sterownik silnika nie widzi sygnału z czujnika tamperatury cieczy chłodzacej to wchodzi w tryb pracy jakby awaryjny i za kazdym razem grzeje swiece i daje dawke rozruchowa paliwa czy auto jest ciepłe czy zimne tak sie dzieje i...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
kolego, prawdopodobnie masz zanagarowane kierowniczki zmiennej geometrii przy turbosprężarce, objawia się to tym że turbina podaje za duże ciśnienie i komputer sterujący przechodzi w tryb awaryjny. Przyczyna zaanagarowania turbiny jest jazda na niskich obrotach silnika, gereralnie silniki TDI lubią wikse czyli dostac po zaworach możesz także sprawdzic...
Witam,mam problem auto w trybie awaryjnym po podpięciu vaga błędów brak natomiast nie ma odczytu ciśnienia doładowania jest pokazywane cisnienie admosferyczne,w vw szedł wężyk podciśnienia z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia w sterowniku silnika,tu to wyjscie jest zaślepione a więc skąd jest brany ten pomiar i gdzie to audi ma sterownik silnika,turbo...