https://obrazki.elektroda.pl/7587125800_... https://obrazki.elektroda.pl/2859186300_... Jest środek lata, a więc sezon rowerowy w pełni. Po małej przerwie, ponownie wsiadłem na ten wspaniały środek lokomocji i rekreacji. Zaowocowało to w następstwie, kolejnymi odkryciami wynalazków azjatyckiej myśli technicznej. Historia...
Pod logo na kierownicy masz taki przycisk Select. wciskasz i masz 3 tryby pracy kierownicy. Gdy zapali sie dioda czerwona pod logo apollo bedziesz miał właczony inny tryb kierownicy i bedzie reagowała prawidłowo bez martwego pola. To proste... Czytajcie instrukcje ludzie.......
Kupiłem rower elektryczny Code E-Bike 1000 taki jak [url=http://www.electro.pl/produkt-CODE_... Zrobiłem na nim już nieco ponad 400km. Co mogę o nim powiedzieć? Krótki opis: Konstrukcja z Państwa Środka, silnik 36V, bezszczotkowy, wpleciony w koło, moc 250W. Tryby pracy silnika:...
Witam. Jakiś czas temu zakupiłem lampkę CREE z 3 trybami pracy i chciałbym zmodyfikować ją tak, aby po podłączeniu zasilania włączała się od razu w trybie 100% mocy (pierwszy z 3 trybów). Do kabla od lampki zainstalowałem już włącznik ON/OFF, który chcę przymocować do kierownicy w rowerze i właśnie nim chciałbym operować światłem. Oryginalny włącznik...
Witam. Mam na sprzedaż taki oto zestaw który tworzył jedną całość w moim aucie, mianowicie radio z wyższej półki, wzmacniacz renomowanej firmy i fajny głośnik polskiej produkcji wszystkim znany i lubiany w zbudowanej skrzyni. http://obrazki.elektroda.pl/8907936000_1... Radio Alpine CDA-9847R, radio w 100% sprawne, podczas kilkumiesięcznego...
Czytam i chciał bym pomóc w kwestii hydrauliki : 1.pompa od C-330 360 i pokrewnych moim zdaniem średnio nadaje się do waszych konstrukcji ponieważ te pompy są przeznaczone do pracy w kompieli olejowej (w moście ciągnika zalane olejem),nie są uszczelniane,nie będą pracować na zewnątrz. Robienie zbiornika z pompom, przeniesienie napędu do zbiornika,uszczelnienie...
Elektronika w pompie zastąpiona przekaźnikiem, taki handlarski sposób naprawy.
do sprawdzenia jak wyżej czyli n75 oraz podciśnienie -szczelność, wydajność praca kierownic w turbo i czy jest dobrze ustawiona długość cięgna przy gruszce bo tam 1/4 obrotu nakrętki to dużo
Krzyżak kolumny kierowniczej. Ale pisałem że w innych sztukach był wymieniany i to samo ponoć ....
Czy ten wehikuł nie ma aby wspomagania ? (kierownicy) Pozdrawiam.
To zmien tryb pracy kierownicy.
no wiem ze sie zmienia ale tak jak pisalem z trybie pracy pada działa ale w trybie pracy kierownicy nie działa zupełnie nic
Działaj , odpowietrzanie układu wspomagania trochę trwa .
Co mają kody do gwizdu, który jest naturalnym efektem wirowania łopatek z prędkościami dochodzącymi do 100000/min? Potem jest to już świst- tylko w pewnym zakresie słychać gwizd. Nie trudno zrozumieć, że jak wielu to potwierdza jako normę, to się cieszyć, że to słychać, a martw się, aby nie słychać odgłosów tarcia, zacierania, zgrzytów itp. Diagnostyk...
1 i 6 - czujnik kata kierownicy 3 - linia diag 4 - info predkosci 5 - +12V po stacyjce 9 - info o pracy silnika (+12V)
Zmien najpierw tryb pracy kierownicy na D-Input (przyciskiem mode) i dopiero probuj instalowac sterowniki, a jak dalej nie dziala to zwroc i tyle. Szkoda walczyc z badziewiem.
Ja mam, ja! Sprawdzić spadki napięcia na zasilaniu!
Może jakiś filmik z pracy tej kierownicy ?
U mnie nic nie ubywa lecz auto ma juz 90 tys i 7 lat ponad i jak wymienilem juz plyny od chlodnicy i hamulcowy tak pomyslalem tez o wspomaganiu bo mam 2 Dacki takie same tylko jedna jest 2017 rocznik i czuje roznice w pracy kierownicy ze przy mojej 2018 no chodzi juz ciezej niz zony po 2017 (Tylko ona ma przebieg 40 tys a ja 90 tys :P)
Borykałem się z tym problemem wiele razy nawet cud nie pomaga jest to normalne zużycie pompy nie wyeleminujesz tego możesz tylko troche wyciszyć dolewając dodatek do układów chydraulicznych wyciszający ten łoskot
Najpierw wykonali wymianę drążków i przestawili kierownicę, nie zrobili geometrii. Wymieniłem wszystko zawieszenie i zrobiłem geometrie. Nie robione było komputerem z innych przyczyn, ale wiem że trzeba teraz coś zaprogramować przy wspomaganiu, żeby układ wspomagania działał prawidłowo bo inaczej mi auto będzie ciągnąć i chyba ciągnie lekko w lewo i...
Zrobione. Można zamknąć
Trzeba wyregulować czujnik na maglu,przy podpiętym testerze.
Jesteście pewni czy piszecie obaj głupoty. ? Oczywiście ,jak jest źle to jest źle. Tylko czy przesunięcie poduszki o dwa centymetry spowoduje tak ciężką pracę kierownicy?
Czy lepiej poprowadzi osobny przewód z baterii zabezpieczony bezpiecznikiem ? Chyba tak najlepiej. Przy zasilaniu przewodem do displaya i przetwornicą step down na nim może powodować zakłócenia w pracy wyświetlacza.
Wszystkie wtyczki pod fotelami i te, które rozpinałem, to byłby zbieg okoliczności, że akurat podczas prac z kierownicą coś innego się zepsuło. Słyszałem, ale nie wiem, czy to prawda, że przed rozpięciem poduszek zdejmujemy klemę z baterii, ale tak tylko. Słyszałem.
Instrukcja - powinno tam być opisane jak ewentualnie zmienić tryb pracy.
Z opisu jak i ostatniego filmu wnioskuję, że przy pracach z poduszka kierownicy, prawdopodobnie gdzieś jest słaby styk lub niedopieta wtyczka. Trzeba rozebrać i wtedy sprawdzic.
Zmienić specjalność pod nickiem. Sprawdzić pracę kierownicy turba. Sprawdzić ciśnienie doładowania. Oszacować wyniki. Naprawić usterkę.
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
"15" na pinie 3 oraz sygnal obrotow na pinie 7 (ten co do obrotomierza, zielony kabelek) Modul zobaczy impulsy, to zgasi lampke i rozpocznie prace
To nie ten problem, to sprawdziłem w pierwszej kolejności. Nie działa nawet klawisz od zmiany trybu pracy kierownicy, więc tu nie oprogramowanie padło tylko kłopot sprzętowy jest.
Przepraszam że dopiero teraz piszę ale przed chwilą wróciłem z pracy Kierownica wygląda tak jak na zdjęciu, czyli Logitech Driving Force M/N:E-UC2
Stihl FS200 ma rurę 26mm i kierownicę 22mm, zatem i mocowanie na te wymiary. Na wygodę pracy nie narzekam.
Blokada kierownicy siada. Bez niej nie masz prąd na sterowniku silnika a to on steruje pracą rozrusznika.
Używam Hex-Usb-CAN. Sterownik silnika nie zarejestrował błędów. Gdzie mam szukać? Może problem tkwi w zaworze recyrkulacji spalin lub wadliwej pracy kierownicy turbosprężarki?
Odpusc sobie do tej pracy forscana. Poszukaj pliku fooocus w sieci.
Proszę bardzo ,do sprawdzenia: - praca kierownic turbiny -drożność EGR -zawór sterujący turbiny -czujnik ciśnienia doładowania -drożność wydechu
Rozebrać i sprawdzić, 3 śrubki i chwila pracy
Na kierownicy nie ma jakiegoś przycisku/przełącznika do zmiany trybu pracy między PC a poszczególnymi konsolami?
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Witam wszystkich Mam problem z seatem alhambrą 1.9 90KM z 1997r a problem polega na tym że wczoraj odebrałem samochód od mechanika który mi założył maglownicę i po przejechaniu kawałeka wspomaganie przestało działać a za jakieś nie całe 10minut powróciło moim skromnym zdaniem może to być pompa wspomaganiaale nie jestem pewien wątpię żeby to była maglownica...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Jest jeszcze cień szansy że jeżeli autor ma instrukcję obsługi to tam jest możliwość zmiany sposobu pracy tej kierownicy. Jest pełno tematów na temat tej kierownicy. Dodano po 30 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Dodano po 7 http://simracing.pl/forum/f48/konfigurac...
Wycieraczka tylnej szyby ma przekaźnik do pracy czasowej. Jest umiejscowiony na tablicy bezpiecznikowej. Ponadto powinieneś sprawdzić przełącznik przy kierownicy no i oczywiście bezpieczniki. Za schematem pobuszuj na ELEKTRODZIE. Pozdrawiam.
kolego ty chybA nie masz pojecia jak wyglada to polaczenie tam nie ma ruchomych stykow calosc jest oparta na tasmie ktora podczas pracy kierownica jest odpowiednio zwijana i rozwijana wiec nie ma tu mowy o wytartych stykach.
A nie lepiej sprawdzić napięcie na wyjściu? Co do zapachu można łatwo pomylić zapach spalenizny z zapachem samego plastiku. A jak kierownica sztywnieje po podłączeniu zasilacza to silniki raczej dostają zasilanie. Być może enkoder jest uszkodzony, lub mosfety sterujące pracą silnika.
Kierownica nie odbija w obie strony, tzn nie żeby całkiem nie odbijała, siłą skrętu trochę odbije ale nie do pozycji wyjściowej, tzn w pewnym momencie muszę jej pomóc bo inaczej dalej skręcam. Nie wiem czy wystarczająco jasno to opisuję. Pompa zdaje mi się działa tak jak wcześniej, przy maksymalnie skręconych kołach coś piszczy, ale tak też było przed...
Czy ta kierownica pasiada przyciski od trybu pracy (np. Select)
Najlepiej należałoby porównać te same modele.
Nie odpowiem jaka jest procedura bo miałem kilka przypadków uszkodzenia blokady ale wszystkie były na tle mechanicznym,naprawa polegała na przełożeniu elektroniki blokady do sprawnego mechanizmu i odpowiednim jego zmontowaniu(w blokadzie jest potencjometr który musi poruszać się w całym zakresie podczas pracy blokady)
casio tryby pracy przetwornik tryby pracy proxima tryby pracy
pompa paliwowa peugeot windows update naprawa extreme graphics
skoda swing 24lc32 magnum posuw
Metody morfologiczne funkcji okresowych: dylatacja, erozja, otwarcie, zamknięcie Częstotliwość fali T - definicja, wzory, przykłady