Kod błędu: MID 136 - PSID23 - FMI5 Ogólne informacje o kodzie błędu: Urządzenie (a) zaangażowane: Warunki rejestracji kodu błędu: Brak sygnałów komunikacyjnych między komponentami G005 i X906. Możliwe powody utworzenia kodu błędu: Kabel (y) łączący (e) komponent (y) odpowiednio G005 i X906 jest (są) uszkodzony lub ma (mają) za mało izolacji. Zauważalne...
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Ad 2: przy rezygnacji z centralnej osi i rolkach na około przydałby się jakiś moment trzymający, może centralnie umieszczone magnesy neodymowe przyciągające konstrukcję i na siłę można wtedy zdjąć górę z rolek. Gondole siłowni wiatrowych obracają się bez centralnej osi. Tu można byłoby zastosować podobny patent. Pomijam szczegóły zastosowane w siłowniach,...
Jeśli benzyny zużywa 10 litrów to gazu wypali więcej ok 20% co daje 12 litrów gazu. Zatem według mnie sprawdzić dlaczego tyle benzyny pali i wtedy jeśli spadnie zużycie tego paliwa to i gazu też pewnie mniej zużyje. Gazownik powinien sprawdzić kondycję silnika przed założeniem lpg ale też może to być np trzymający hamulec itp
Witam Moim skromnym zdaniem winny jest słabo trzymający hamulec. Przeczyszczenie okładziny drobnym papierem powinno pomóc. Podczas prania bęben pralki nie powinien wykonywać żadnych ruchów w prawo ani lewo. W twoim przypadku pewnie tak nie jest i to jest obiaw słabego hamulca lub zerwanej sprężyny blokującej obroty bębna w lewo. W najgorszym wypadku...
Zgodzę się z plakonem co do tego, że im cieplej na dworze tym mniejszy wpływ uszkodzonego termostatu. Z doświadczenia wiem, że mniej więcej powyżej 20 stopni płyn nagrzewa się do około 80 st. a to już nie powinno zwiększać spalania.. Napisałem o tym bo jeszcze niedawno temperatura na dworze oscylowała około 14-17 stopni a przy takiej płyn na dużym obiegu...
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Oczywiście optyczne będą . Jedyną drogę jaką widzę dla momentu trzymającego to po prostu na ADC uC podłączyć jakoś pomiar prądu na cewkach silnika i napisać warunek , że jeżeli silnik stoi bo nie podawane są sygnały kroku i prąd cewek rośnie to przeciwdziałać temu jakoś. Bardzo to skomplikowane . Hmmm.... Albo jakiś chamski hamulec mechaniczny ale to...
Po pierwsze; popuść linkę , wyreguluj samoregulatorem odstęp szczęk od bębna ,a na końcu reguluj linką i ręczny będzie działał. Wrócił ręczny:)Faktycznie należało zrobić jak powyżej,dodatkowo podłożyłem podkładki od strony zewnętrznej aby skrócić trzpień(ten ze sprężynką i zabezpieczeniem trzymający szczęki) bo wcześniejsze były duzo krótsze i lepiej...
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
tak, tylko skad mam wiedziec jakie adresy sa np dla aktualnej czestotliwosci , czy tez dla zadanej czestotliwosci ...... chodzi mi o konfiguracje zmiennych juz w samym wincc, np mam cos takiego : r0052 CO/BO: Słowo stanu 1 Pola bitowe: Bit00 Gotowość do zaączenia 0 NIE 1 TAK Bit01 Gotowość do pracy 0 NIE 1 TAK Bit02 Praca / zwolnienie impulsÛw...
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Witam. W moim scenicu trzyma hamulec automatyczny. Nie wiem co robić? W bagażniku pociągła za linkę i bez reakcji. Wymontowalam bezpiecznik 25 pod siedzeniem bez reakcji. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby zaczął normalnie jeździc.
Jaka to przyczepa ?? Ciągnikowa , do osobówki , ciężarowa może naczepa ? Mało danych .
Sprawdziłeś czy "nie trzyma" prawy hamulec?
Dobra, to od początku cała procedura. 1. Wsiadasz do samochodu i masz zaciągnięty ręczny i skrzynia w pozycji P. 2. Wciskasz hamulec i odpalasz silnik. 3. Trzymając hamulec nożny przełączasz skrzynie na D i spuszczasz ręczny. 4. Puszczasz hamulec nożny i ruszasz i jedziesz. Teraz odwrotnie: 1. Parkujesz zaciągasz ręczny i skrzynie przełączasz na P,...
Trzymasz gaz i hamulec. Włączasz i, trzymając hamulec, 5 razy wciskasz gaz. Zmienia się po kolei z 20 na 25, na 30, na 20.
Jak by zablokowały się linki, to po odblokowaniu awaryjnym hamulec trzymał by nadal, usterka pewnie jest inna. Hamulec działał do końca bez problemu, czy coś się działo z nim już wcześniej?
Noga depcząca pedał hamulca? Ma Tobie przypominać, żeby trzymać wciśnięty hamulec zrzucając skrzynię z P na jakikolwiek inny bieg.
Kolego przypuszczam, że czynność odpowietrzania przeprowadzasz prawidłowo, tj. że podczas odkręcania odpowietrznika trzymasz "klamkę" hamulca wciśniętą. Naciskasz kilka razy klamkę, trzymasz w pozycji wciśniętej i popuszczasz odpowietrznik i tak aż do skutku. Oczywiście zbiorniczek płynu musi być pełny.
Coś minimalnie naciska pedał hamulca (np. dywanik gumowy), wystarczy malutki ruch pedału hamulca, aby system EBS zaaplikował 0.4 bar do siłowników hamulca ciągnika i 0.6 bar do hamulców przyczepy.Sprawdź czy pedał hamulca odbija cały do samej góry. Witam. Kolega krisbrumm może mieć 100 % racji.Niedawno miałem DAFa na warsztacie z podobnym problemem...
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Nie mam absu . Jutro wymieniam kompletne servo z pompa
jak uruchamiasz nie trzymaj manetki z hamulcem
Problem tkwi w przewodzie elastycznym.
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna). Leaf też nie ma AUTOHOLD. Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna)...
Trzymaj hamulec wciśnięty.
Witam, wymieniłem linki hamulca ręcznego, szczęki, sprężynki, wszystko przeczyściłem, hamulec podciągnąłem prawie do końca a mimo to hamulec hamuje bardzo słabo. Tzn nie byłem na stacji diagnostycznej, ale gdy zaciągnę hamulec w czasie jazdy samochód zwalnia ale bardzo powoli, czuć że ręczny "łapie" już na pierwszym ząbku ale jednak po zaciągnięciu...
Zapewne masz uszkodzony element samoregulacji luzu szczęk w pompce hamulcowej. Na końcu cylinderka pompy jest zaworek który tłoczy płyn, a przy ruchu powrotnym cofa pewną ilość płynu i zamyka szczelnie przepływ. Zapewne nie robi skoku powrotnego. Tylko upuszczenie płynu z odpowietrznika cofa tłoczki w cylinderku, tylko nie wiem czy UR II przy hamulcach...
Trzymając hamulec, wciskaj włącznik np. 2 razy, 3 razy, 2 razy, 4 razy i puszczając hamulec znika kropka i blokada ;) pozdrawiam
Wyłączasz hulajnogę w trybie z pieszym ludzikiem. Wciskasz hamulec i włączasz hulajnogę (z wciśniętym hamulcem), przekręcasz manetkę gazu 10x (cały czas trzymasz hamulec). Puszczasz hamulec i tyle :) Prędkościomierz zmieni kolor z białego na czerwony. Wszystko zapisuje się po ponownym włączeniu hulajnogi. Tryb D 20km/h; sport 30km/. Cały proces można...
Sprawdź gdzie jest awaryjne zwalnianie hamulca, ewentualnie jak to nie pomoże to odłączyć linki od zacisków z tyłu. Gorzej jak się zacisk zapiekł to wtedy trzeba rozebrać i zregenerować.
Nie no, jak nie możesz ruszyć koła ręką to na bank hamulec trzyma, napraw to koniecznie.
Jak to zrobić? Wcisnąć i trzymać hamulec, wcisnąć i trzymać przycisk zerowania przebiegu dziennego, włączyć zapłon, trzymać przycisk zerowania przebiegu aż na wyświetlaczu pokaże się '----', wyłączyć zapłon. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
Coś wydaje mi się że tam tylko hamulec ręczny trzyma.
1 motogodzina, nawet chyba nie pełna. Jak kupiłem synowi i jeździł na terenie naszym, to nic nie stukało, a teraz kurde stuka.
piterek77 Nie jest to normalne, ale jak samochód jest wyposażony w asystenta nagłego hamowania jest takie działanie hamulca. Przy wciśnięciu pedału hamulca i trzymaniu idzie on powoli do podłogi.
Witam. Posiadam Fiata Bravo 2 z 2008 roku. Silnik 2.0 164 km. Auto miało wypadek, wszystko zostało wymienione wraz z pompą ABS. Problem polega na tym, że gdy wciska się pedał hamowania to klocki hamulcowe nie odbijają i trą ciągle o tarcze. Puszczają dopiero wtedy gdy otworze maskę i poluzuję przewód hamulcowy przy pompie. Co może być nie tak?? Mechanik...
Spróbuj uruchomić silnik z wrzuconym biegiem i wciśniętym sprzęgłem, tylko nie zapomnij też hamulca trzymać.
Tutaj jest wszystko okej. Zobacz czy hamulce ci nie trzymają.
Zrób test modulatora. Przeprowadzenie: 1.Wyłącz zapłon celem zresetowania jednostki sterującej. Odczekaj co najmniej pięć sekund. W tym czasie hamulec nie może być włączony! 2.Włącz zapłon. 3.Odczekaj co najmniej piętnaście sekund. W tym czasie pojazd musi stać w bezruchu, bez włączania hamulca zasadniczego. Lampka ostrzegawcza jest zapalona, ograniczenia...
Test resetu Aktywacja pedału hamulca Pojazd pozostaje w bezruchu. Układ pneumatyczny napełniony, co najmniej 10 bar. Hamulec postojowy nie może być załączony przy ewentualnej usterce modulatora przyczepy. Przeprowadzenie: Wyłącz zapłon celem zresetowania jednostki sterującej. Odczekaj co najmniej pięć sekund. W tym czasie hamulec nie może być włączony!...
Witam!Corsa C 2005 : wciskamy pokolej: pedal hamulca(trzymamy) potem przycisk reset(trzymamy hamulec i reset) potem wlaczamy stacyjke(przy wcisnietym hamulcu i resecie) i czekmy ok 10-15 sek az do wykasowania inspekcji-pozdrawiam.
Po włączeniu zapłonu masz światła stop? Gdy Trzymasz wciśnięty pedał hamulca drążek nie odblokowuje się? Rozrusznik kręci ze stacyjki? Pozostaje podpiąć komputer i odczytać błędy.
Sprawdź też hamulce, czy nie trzymają. Ciśnienie w oponkach ;)
Typowego nr błędu to urządzenie nie pokazało. Wyświetlił tylko komunikat i tyle . Błąd na postoju wyskoczy i na P i na N. A jak zapali się podczas jazdy to wychodzi dokładnie to samo co na postoju. No i jak zrzucę D i trzymam hamulec i wduszam gaz to słychać pracę ELEKTROZAWORU- brzęczy. Mam plan działania.
Hej! Sytuacja wygląda bardzo dziwnie! Pomocy! - Pompka przeczyszczony i tłoczek fajnie sobie pracuje. - Wymieniłem przewody hamulcowe. - Odpowietrzyłem W motocyklu nadal trzyma hamulec… Ja rozkładam ręce. Czy ktoś z was wie co mogę zrobić dalej?
Czy koleżanka trzymała mocno hamulec podczas próby rozruchu? Jeden z wielu scenariuszy: - poszła linka sprzęgła; - rozrusznik nie wytrzymał i się spalił próby rozruchu (z wciśniętym hamulcem) Reasumując - próby uruchomienia spowodowały dodatkowe straty i koszta naprawy wzrosną. Ale bez zajrzenia pod maskę trudno potwierdzić/obalić moją diagnozę. Równie...
elektromagnes trzymający moment trzymający silnik krokowy moment trzymający
megane poduszka powietrzna przekładnia hydrostatyczna schemat hamowanie dynamiczne
instalacja pieca gazowego marantz sr5005
Kody błędów bieżni York: E1, E2, E3 i inne Zła praca skrzyni biegów Volvo S80 2001 po awarii regulatora napięcia