Kod błędu: MID 136 - PSID23 - FMI5 Ogólne informacje o kodzie błędu: Urządzenie (a) zaangażowane: Warunki rejestracji kodu błędu: Brak sygnałów komunikacyjnych między komponentami G005 i X906. Możliwe powody utworzenia kodu błędu: Kabel (y) łączący (e) komponent (y) odpowiednio G005 i X906 jest (są) uszkodzony lub ma (mają) za mało izolacji. Zauważalne...
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Ad 2: przy rezygnacji z centralnej osi i rolkach na około przydałby się jakiś moment trzymający, może centralnie umieszczone magnesy neodymowe przyciągające konstrukcję i na siłę można wtedy zdjąć górę z rolek. Gondole siłowni wiatrowych obracają się bez centralnej osi. Tu można byłoby zastosować podobny patent. Pomijam szczegóły zastosowane w siłowniach,...
Jeśli benzyny zużywa 10 litrów to gazu wypali więcej ok 20% co daje 12 litrów gazu. Zatem według mnie sprawdzić dlaczego tyle benzyny pali i wtedy jeśli spadnie zużycie tego paliwa to i gazu też pewnie mniej zużyje. Gazownik powinien sprawdzić kondycję silnika przed założeniem lpg ale też może to być np trzymający hamulec itp
Witam Moim skromnym zdaniem winny jest słabo trzymający hamulec. Przeczyszczenie okładziny drobnym papierem powinno pomóc. Podczas prania bęben pralki nie powinien wykonywać żadnych ruchów w prawo ani lewo. W twoim przypadku pewnie tak nie jest i to jest obiaw słabego hamulca lub zerwanej sprężyny blokującej obroty bębna w lewo. W najgorszym wypadku...
Zgodzę się z plakonem co do tego, że im cieplej na dworze tym mniejszy wpływ uszkodzonego termostatu. Z doświadczenia wiem, że mniej więcej powyżej 20 stopni płyn nagrzewa się do około 80 st. a to już nie powinno zwiększać spalania.. Napisałem o tym bo jeszcze niedawno temperatura na dworze oscylowała około 14-17 stopni a przy takiej płyn na dużym obiegu...
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Oczywiście optyczne będą . Jedyną drogę jaką widzę dla momentu trzymającego to po prostu na ADC uC podłączyć jakoś pomiar prądu na cewkach silnika i napisać warunek , że jeżeli silnik stoi bo nie podawane są sygnały kroku i prąd cewek rośnie to przeciwdziałać temu jakoś. Bardzo to skomplikowane . Hmmm.... Albo jakiś chamski hamulec mechaniczny ale to...
Po pierwsze; popuść linkę , wyreguluj samoregulatorem odstęp szczęk od bębna ,a na końcu reguluj linką i ręczny będzie działał. Wrócił ręczny:)Faktycznie należało zrobić jak powyżej,dodatkowo podłożyłem podkładki od strony zewnętrznej aby skrócić trzpień(ten ze sprężynką i zabezpieczeniem trzymający szczęki) bo wcześniejsze były duzo krótsze i lepiej...
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
tak, tylko skad mam wiedziec jakie adresy sa np dla aktualnej czestotliwosci , czy tez dla zadanej czestotliwosci ...... chodzi mi o konfiguracje zmiennych juz w samym wincc, np mam cos takiego : r0052 CO/BO: Słowo stanu 1 Pola bitowe: Bit00 Gotowość do zaączenia 0 NIE 1 TAK Bit01 Gotowość do pracy 0 NIE 1 TAK Bit02 Praca / zwolnienie impulsÛw...
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Witam. W moim scenicu trzyma hamulec automatyczny. Nie wiem co robić? W bagażniku pociągła za linkę i bez reakcji. Wymontowalam bezpiecznik 25 pod siedzeniem bez reakcji. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby zaczął normalnie jeździc.
Jaka to przyczepa ?? Ciągnikowa , do osobówki , ciężarowa może naczepa ? Mało danych .
Trzymasz gaz i hamulec. Włączasz i, trzymając hamulec, 5 razy wciskasz gaz. Zmienia się po kolei z 20 na 25, na 30, na 20.
Dobra, to od początku cała procedura. 1. Wsiadasz do samochodu i masz zaciągnięty ręczny i skrzynia w pozycji P. 2. Wciskasz hamulec i odpalasz silnik. 3. Trzymając hamulec nożny przełączasz skrzynie na D i spuszczasz ręczny. 4. Puszczasz hamulec nożny i ruszasz i jedziesz. Teraz odwrotnie: 1. Parkujesz zaciągasz ręczny i skrzynie przełączasz na P,...
Sprawdziłeś czy "nie trzyma" prawy hamulec?
Jak by zablokowały się linki, to po odblokowaniu awaryjnym hamulec trzymał by nadal, usterka pewnie jest inna. Hamulec działał do końca bez problemu, czy coś się działo z nim już wcześniej?
Noga depcząca pedał hamulca? Ma Tobie przypominać, żeby trzymać wciśnięty hamulec zrzucając skrzynię z P na jakikolwiek inny bieg.
Kolego przypuszczam, że czynność odpowietrzania przeprowadzasz prawidłowo, tj. że podczas odkręcania odpowietrznika trzymasz "klamkę" hamulca wciśniętą. Naciskasz kilka razy klamkę, trzymasz w pozycji wciśniętej i popuszczasz odpowietrznik i tak aż do skutku. Oczywiście zbiorniczek płynu musi być pełny.
Coś minimalnie naciska pedał hamulca (np. dywanik gumowy), wystarczy malutki ruch pedału hamulca, aby system EBS zaaplikował 0.4 bar do siłowników hamulca ciągnika i 0.6 bar do hamulców przyczepy.Sprawdź czy pedał hamulca odbija cały do samej góry. Witam. Kolega krisbrumm może mieć 100 % racji.Niedawno miałem DAFa na warsztacie z podobnym problemem...
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Nie mam absu . Jutro wymieniam kompletne servo z pompa
jak uruchamiasz nie trzymaj manetki z hamulcem
Problem tkwi w przewodzie elastycznym.
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna). Leaf też nie ma AUTOHOLD. Na pewno Hondy (nie pamiętam już Granda) trzymają hamulec przez 2 sekundy ale tylko na pochyłości, normalnie trzeba zaciągać wajchę (na szczęście jest mechaniczna)...
Trzymaj hamulec wciśnięty.
Witam, wymieniłem linki hamulca ręcznego, szczęki, sprężynki, wszystko przeczyściłem, hamulec podciągnąłem prawie do końca a mimo to hamulec hamuje bardzo słabo. Tzn nie byłem na stacji diagnostycznej, ale gdy zaciągnę hamulec w czasie jazdy samochód zwalnia ale bardzo powoli, czuć że ręczny "łapie" już na pierwszym ząbku ale jednak po zaciągnięciu...
Zapewne masz uszkodzony element samoregulacji luzu szczęk w pompce hamulcowej. Na końcu cylinderka pompy jest zaworek który tłoczy płyn, a przy ruchu powrotnym cofa pewną ilość płynu i zamyka szczelnie przepływ. Zapewne nie robi skoku powrotnego. Tylko upuszczenie płynu z odpowietrznika cofa tłoczki w cylinderku, tylko nie wiem czy UR II przy hamulcach...
Trzymając hamulec, wciskaj włącznik np. 2 razy, 3 razy, 2 razy, 4 razy i puszczając hamulec znika kropka i blokada ;) pozdrawiam
Wyłączasz hulajnogę w trybie z pieszym ludzikiem. Wciskasz hamulec i włączasz hulajnogę (z wciśniętym hamulcem), przekręcasz manetkę gazu 10x (cały czas trzymasz hamulec). Puszczasz hamulec i tyle :) Prędkościomierz zmieni kolor z białego na czerwony. Wszystko zapisuje się po ponownym włączeniu hulajnogi. Tryb D 20km/h; sport 30km/. Cały proces można...
Sprawdź gdzie jest awaryjne zwalnianie hamulca, ewentualnie jak to nie pomoże to odłączyć linki od zacisków z tyłu. Gorzej jak się zacisk zapiekł to wtedy trzeba rozebrać i zregenerować.
Nie no, jak nie możesz ruszyć koła ręką to na bank hamulec trzyma, napraw to koniecznie.
Jak to zrobić? Wcisnąć i trzymać hamulec, wcisnąć i trzymać przycisk zerowania przebiegu dziennego, włączyć zapłon, trzymać przycisk zerowania przebiegu aż na wyświetlaczu pokaże się '----', wyłączyć zapłon. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
1 motogodzina, nawet chyba nie pełna. Jak kupiłem synowi i jeździł na terenie naszym, to nic nie stukało, a teraz kurde stuka.
Coś wydaje mi się że tam tylko hamulec ręczny trzyma.
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
piterek77 Nie jest to normalne, ale jak samochód jest wyposażony w asystenta nagłego hamowania jest takie działanie hamulca. Przy wciśnięciu pedału hamulca i trzymaniu idzie on powoli do podłogi.
Witam. Posiadam Fiata Bravo 2 z 2008 roku. Silnik 2.0 164 km. Auto miało wypadek, wszystko zostało wymienione wraz z pompą ABS. Problem polega na tym, że gdy wciska się pedał hamowania to klocki hamulcowe nie odbijają i trą ciągle o tarcze. Puszczają dopiero wtedy gdy otworze maskę i poluzuję przewód hamulcowy przy pompie. Co może być nie tak?? Mechanik...
Spróbuj uruchomić silnik z wrzuconym biegiem i wciśniętym sprzęgłem, tylko nie zapomnij też hamulca trzymać.
Tutaj jest wszystko okej. Zobacz czy hamulce ci nie trzymają.
Zrób test modulatora. Przeprowadzenie: 1.Wyłącz zapłon celem zresetowania jednostki sterującej. Odczekaj co najmniej pięć sekund. W tym czasie hamulec nie może być włączony! 2.Włącz zapłon. 3.Odczekaj co najmniej piętnaście sekund. W tym czasie pojazd musi stać w bezruchu, bez włączania hamulca zasadniczego. Lampka ostrzegawcza jest zapalona, ograniczenia...
Test resetu Aktywacja pedału hamulca Pojazd pozostaje w bezruchu. Układ pneumatyczny napełniony, co najmniej 10 bar. Hamulec postojowy nie może być załączony przy ewentualnej usterce modulatora przyczepy. Przeprowadzenie: Wyłącz zapłon celem zresetowania jednostki sterującej. Odczekaj co najmniej pięć sekund. W tym czasie hamulec nie może być włączony!...
Witam!Corsa C 2005 : wciskamy pokolej: pedal hamulca(trzymamy) potem przycisk reset(trzymamy hamulec i reset) potem wlaczamy stacyjke(przy wcisnietym hamulcu i resecie) i czekmy ok 10-15 sek az do wykasowania inspekcji-pozdrawiam.
Po włączeniu zapłonu masz światła stop? Gdy Trzymasz wciśnięty pedał hamulca drążek nie odblokowuje się? Rozrusznik kręci ze stacyjki? Pozostaje podpiąć komputer i odczytać błędy.
Sprawdź też hamulce, czy nie trzymają. Ciśnienie w oponkach ;)
Typowego nr błędu to urządzenie nie pokazało. Wyświetlił tylko komunikat i tyle . Błąd na postoju wyskoczy i na P i na N. A jak zapali się podczas jazdy to wychodzi dokładnie to samo co na postoju. No i jak zrzucę D i trzymam hamulec i wduszam gaz to słychać pracę ELEKTROZAWORU- brzęczy. Mam plan działania.
Hej! Sytuacja wygląda bardzo dziwnie! Pomocy! - Pompka przeczyszczony i tłoczek fajnie sobie pracuje. - Wymieniłem przewody hamulcowe. - Odpowietrzyłem W motocyklu nadal trzyma hamulec… Ja rozkładam ręce. Czy ktoś z was wie co mogę zrobić dalej?
Czy koleżanka trzymała mocno hamulec podczas próby rozruchu? Jeden z wielu scenariuszy: - poszła linka sprzęgła; - rozrusznik nie wytrzymał i się spalił próby rozruchu (z wciśniętym hamulcem) Reasumując - próby uruchomienia spowodowały dodatkowe straty i koszta naprawy wzrosną. Ale bez zajrzenia pod maskę trudno potwierdzić/obalić moją diagnozę. Równie...
Po prostu trzymaj mocno wciśnięty pedał hamulca i spróbuj kilka razy włączyć/wyłączyć postojowy. Chyba że w ogóle nie reaguje, to wtedy może być coś w wiązką.
Zdejmujesz koło, odkręcasz zacisk, odkręcasz końcówke drążka kierowniczego ( wskazany pneumat ), wyciągasz tarczę z piastą na zewnątrz. Po czym odkręcasz amortyzator od zawieszenia ( dolna część, dwoe śruby ). Później odnajdujesz pod podszybiem śrubę, która mocuje amortyzator od góry i odkręcasz ( najlepiej pneumatem ). Później mc person na stół, ściagacz...
To znaczy jak ktoś będzie trzymał do podłogi hamulec nożny to wtedy popuścić odpowietrznik? Nie, wtedy jak koło będzie się ciężko obracać, jeśli puści po poluzowaniu odpowietrznika to wiadomo gdzie szukać.
Dziękuję za podpowiedź. Nie ma wycieku. Po naciśnięciu hamulca ciśnie spada i jak trzymam hamulec to wzrasta do momentu naciśnięcia ponownie. Ktoś mi podpowiedział, że to zawór ograniczający, regulujący ciśnienie.
Potrzebne będą dwie osoby. Odpiąć od dźwigienki zmiany biegów przy skrzyni linkę od siłownika zmiany biegów. Jedna osoba uruchamia silnik (i trzyma autko na hamulcu) druga przełącza dźwigienkę przy skrzyni na D (3 pozycja). Uruchomienie silnika na P i N.
Witam. Mam mały problem, pobawiłem się trochę w sprawdzanie wskazań komputera sterującego pracą silnika w KIA SPORTAGE 2.0td 97r. i wyskoczyło pare błędów, chciałem je skasować ale coś mi nie wychodzi to. Odłączanie biegunów akumulatora nic nie daje, trzymanie hamulca też. Ma ktoś jakiś sposób na usunięcie tych błędów metodą domową, czy konieczna jest...
Ten napęd nie jest samohamowny i hamulec trzyma mechanizm by wiatr nie otworzył bramy. Tak więc trzeba go za każdym rozpoczęciem ruchu zwalniać (podać odpowiednie napięcie na te kable). Inaczej napęd będzie pracował ociężale i w moment zostanie zużyty silnik albo przekładnia.
Nieprościej było zrobić manuala? Wyszłoby pewniej, taniej, szybciej i na dłużej. Wywal to w pierun, kup nowe sprzęgło, tarczę, poszukaj dobrej skrzyni manualnej i zestawu do przeróbki (wajha, mieszek, pedały i kilka innych) i szybko mechaniki oagrną temat. Nowe sprzęgło i wysprzęglik + dobra używana skrzynia przeżyją tego Golfa, moim zdaniem szoda się...
Wymieniłem hamulec elektromagnetyczny i teraz trzyma.
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Czasem jak jadę na wstecznym, potem zatrzymuje się wrzucam jedynkę to coś jakby trzymało, że na samym sprzęgle nie ruszy, muszę dać gazu leciutko i wtedy rusza ale tak jakby szarpnie jakby się z czegoś uwolnił. Nic nie zgrzyta czy coś, ale tak jakby hamulec trzymał? Ale nie trzyma bo nic tam się stopu światła nie świecą czy coś tylko tak czasem jakby...
Ok, zaczynam się już powoli w tym łapać - czy procedurę można też przeprowadzić przez VCDS za pomocą kabla HEX - V2 i komputera? Da się to zrobić w jedną osobę czy potrzeba drugiej do trzymania hamulca?
W moim touranie też lekko z tyłu hamulce trzymają wszystko też powymieniałem ale jest myk przy odpowietrzaniu trzeba odkręcić zaciski wsadzić coś o grubości tarczy mniej więcej a zacisk ustawić tak aby odpowietrznik był w maksymalnie największym punkcie aby żadne powietrze nie zostało i odpowietrzać spróbuj i daj znać jak poszło.
Hamulce nie trzymają?
Dzień dobry, Mercedes Atego II 2008 rok. Problem od długiego czasu ze ściąganiem kierownicy przy hamowaniu w lewo. Odczyt błędów w załączniku. Prawy modulator ABS został wymieniony, bo stary był nieszczelny – powietrze uciekało podczas trzymania hamulca nożnego. Chodzi mi o zwarcie na pinach przy modulatorze. Zdjąłem kabelki od modulatora, sprawdzając,...
Witam tester byl podlaczany. Zaczelo sie od trybu awaryjnego i braku reakcji na gaz, oraz nieregularnie, ale brak mozliwosci odpalenia auta. Główny blad to df168 - obwod klapy powietrza wlotowego niezgodnosc sygnalu blad nieciągly. Zostal wymieniony czujnik pozycji walu, czujnik map oraz na koncu przepustnica. Po tym normalnie wrocila realcja na gaz....
Rozwiązanie jest banalne, po włączeniu hulajnogi, trzymamy wciśnięty hamulec i dwa razy szybko wciskamy włącznik.
Odkopię. Jeśli skrzynia easytronic nie pełza po puszczeniu hamulca tylko po dodaniu gazu, a w czasie jazdy działa normalnie, to wystarczy zrobić tylko adaptację sprzęgła? W kolejnej easytronic mam taki objaw, że biegi są wrzucane z wyczuwalnym twardym uderzeniem, oraz często mało płynie zmienia mi z 1 na 2 bieg. Do tego miesiąc temu doszedł objaw mocnych...
Witam, mam podobny przypadek, i40 1,7, brak wysterowania przekaźnika rozrusznika ( na krótko odpala ) włącza zapłon i dalej nic, system z guzikiem 'start', kluczyki rozpoznaje, czujnik stopu sprawny, włącza zapłon dopiero po wciśnięciu hamulca a wyłącza dopiero po puszczeniu, póki trzymam hamulec wciśnięty i naciskam 'start' to zapłon jest włączony,...
Warto by sprawdzić styczniki czy nie ma problemu z nimi, oraz sterowanie hamulcem czy to on czasem nie trzyma silnika.
Witam, rozebralem zaciski, przeciscilem, wymienilem gumki. Tloczki lekko palcami, no i k... dalej lipa. Cos trzyma hamulce. Fakt, ze jeszcze ich nie odpowietrzylem ale to chyba nie powod ? Nie trzyma jakos super mocno, jak z wcisnietym hamulcem ale na tyle mocno, ze auto swobodnie sie nie toczy przy wrzuconym D (automat). Jutro odpowietrze ale nie sadze,...
Witam od niedawna jestem posiadaczem john deera 3040 z 85r . Mam problem z hamulacami . Ciągnik cały czas trzymają hamulce , po wciśnięciu hamulca trzymają ok 20 sekund po poszczeniu pedala ciągnik zaczyna się powoli toczyć z górki , lecz czuć że go coś nadal trzyma tylko troszkę lżej , po dłuższej chwili hamulec puszcza jeśli nie wciskamy pedala hamulca...
Blokuje koła tylne.
Odpowiedź jest prosta. W takiej sytuacji robimy adaptację. Jeśli nadal miga N, to znaczy, że trzeba siłownik sprzęgła, czyli aktuator, ustawić tak, żeby mocniej naciskał na widelec, żeby mocniej wcisnął sprzęgło. W Toyocie Auris trzeba pchnąć maksymalnie w prawo. Jeśli nadal nic, można lekko nacisnąć na widelec jakimś prętem, przesunąć aktuator i dokręcić....
Witam ponownie. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Wracam do problemu; liczyłem na to, że może zawory się ułożą i problem zniknie. Po dokładniejszym zbadaniu powietrze ucieka przez, tak jak wyżej, zawór hamulca roboczego w kabinie, jak i z tyłu przy ramie, ale także dodatkowo z zaworu hamulca ręcznego (tego obok zaworu hamulca roboczego z tyłu). Co ciekawe,...
Skuter Cpi gtx 50 nie ma świateł Mój skuter nie ma świateł krótkich i długich oraz z tyłu;/ Gdy odpalam skutera z rozrusznika i trzymam hamulec z tyłu się świeci swiatlo ale jak puszcze hamulec i skuter działa nie ma już wgl , gdy skuter działa i chciałbym dać komuś znać że jedzie na krótkich lub bez świateł mam mruganie długimi,
Nikt nic ? Coraz częściej gaśnięcie się pojawia. Jak zimny silnik przeważnie. Trzymam hamulec , wbijam D , puszczam i potrafi zgasnąć . Już nauczyłem się żeby dodać gazu . Jak przejadę trochę to spoko uspokaja się. Jeszcze jak hamuje np do skrzyżowania to widzę jak obroty dosłownie spadają tak do 500 , jakby mało brakowało do zgaśnięcia. Jak już wyhamuje...
Przekaźnik sprawny (podmieniony) , podczas pomiarów bezpiecznik 25 zachowywał się dziwnie (było napięcie i znikało) po jego wymianie stop zaskoczył i pracował poprawnie (dziwne bo to bezpiecznik niezwiązany z awarią -fuel beam ..-). Teraz kolega dzwonił z trasy że nie działają mu wycieraczki :)) , a taki zachwalany sprzęt -volvo- Mam pytanie ; w którym...
Podnieś każde koło, sprawdź obracając nim czy hamulec nie trzyma i nie słuchaj bzdur kolegi wyżej.
Podają inne objawy uszkodzonego serwo. Miałem taki przypadek. Sprawdzenie zajmuje chwile. Hamulce trzymają na odpalonym aucie po przejechaniu pewnej trasy. W momencie gdy hamulce trzymają po tej trasie wystarczy odpiąć podciśnienie od serwa. Jak nie masz czym kasować błędów to oddaj auto do warsztatu bo po odpięciu podciśnienia może ale nie musi zapalić...
Najczęstszym problemem, jak koledzy piszą, to hamulec, który albo trzyma (nie puszcza) i wtedy się "grzeje", silnik nie ma siły, termik wywala itd., albo hamulec nie trzyma i np. opada pancerz rolety. Przyczyn może być wiele, dlaczego się tak dzieje - najczęściej to problem z ruchem posuwistym pierścienia wraz z tarczą hamulca po wałku wirnika - czasami...
cisnienie opon sparwdzone, opony sa i wywazenie sa ok Koledze pewnie bardziej chodziło o zużycie opon. Zamień je jak radzi. Wykluczysz kolejną możliwość. Sprawdź czy oba koła poruszają się z jednakowym oporem. Mogą lekko trzymać hamulce po lewej stronie. Wystarczy podnieść przod i pokręcić kołami naprzemiennie różnice powinieneś wyczuć
Wyczyść ten zacisk co się zapowietrza, zobacz czy pod gumą nie ma płynu hamulcowego. Na odpalonym silniku napompuj mocno hamulec i trzymaj go przez kilka minut. Sprawdź później czy pod gumą nie pojawił się płyn. Jeżeli nie to musisz odpowietrzać dalej. Jeżeli jest płyn to ciągnie powietrze uszczelką na tłoczku.
Z tyłu pod klapką jest tylko jeden bezpiecznik. Jest dobry bo można załączyć zasilanie. Ustawione jest napięcie zasilania na 220.V. Dzisiejsze napięcie w sieci jest inne. Czy jest to poprawne ustawienie?Zatyczka Remote jest. Wg mnie trzymają hamulce. Silniki nie startują.
Po przyprowadzeniu od mechanika , stwierdziłem że po zaciągnięciu nie trzyma hamulec ręczny , wymieniał dwa uszczelniacze pod spodem na tej ośce która przechodzi pod spodem do hamowania drugiego koła i coś popiep , czy wystarczy wyregulować ? Proszę o pomoc
WITAM, nie no jak na razie jest oki ,nie licząc ze na jedynce czuć jakieś wibracje ,ale jak zarzuci dwójkę jest już oki,a mam pytanie jak uruchamiacie auto to trzymacie nogę na hamulcu czy nie ?bo ja jak trzymałem na hamulcu podczas uruchamiania to mnie szarpało a teraz jak bez to jest oki hmm człowiek sie uczy cale zycie pozdrawiam
Motus nie jest mój, korzystam z Xiaomi i Kukirina, ten był na gościnnych występach. Myślę, że możesz znaleźć na YT, jeśli nie na polskim to szukaj wpisując angielską frazę lub... niemiecką. Ja zrobiłbym kilka prób przy wyłączonej hulajnodze i włączonej. Czyli- hulajnoga wyłączona, trzymam hamulec, gaz i naciskam załączenie. Jak nie pomoże to przy załączonej....
Co 2 lata zaleca się wymianę. Jakie skutki? Przede wszystkim wszystko koroduje jak zamiast płynu zrobi się brudna woda. Kilka razy spotkałem się z zagotowaniem płynu i całkowitą utratą hamulców w czasie jazdy, choć samo przegrzanie to nie wina płynu. Niedawno też przy dużym mrozie nie mogłem ruszyć z miejsca jednym Subaru, w dwóch kołach po przekątnej...
Zacznij od naładowania baterii,możliwe że trzyma hamulec ten na silniku.
Hamulec jest odblokowywany, gdy włączysz kosiarkę, więc powinien "trzymać"gdy kosiarka jest wyłączona -> wtedy może trzeszczeć (jak to nazwałeś).
Napompuj hamulce, jeśli tylny zacisk będzie trzymać to poluzuj odpowietrznik, jak zacisk po tym puści to wtedy wymieniaj przewód elastyczny, w innym wypadku przyczyna gdzie indziej.
Kompresja,regulacja gaźnika i zapłonu. Trzymające hamulce.
Wygląda mi to na układ generatora, dającego sygnał akustyczny przez kilka sekund po włączeniu zasilania. Tak to jest układ generatora, ale nie jest to generator akustyczny, tylko przerywacz. Jak miałem poprzedni samochód to zmodyfikowałem trzecie światło stopu. Podczas hamowania trzeci stop trzy razy mignął, a następnie załączał się, i świecił normalnie...
Nie widać regulatora PWM czyli sterowanie jest skokowe. W wielu różnych dziwnych konstrukcjach używałem silników z ciężarówek i nie zauważyłem negatywnych efektów. Zakupiłem silnik gdyż myślałem, skoro mają hamulec elektromagnetyczny wiatr nie obróci konstrukcją. Zły pomysł, zamiast tracić energię na trzymanie/zwolnienie hamulca lepiej dopracować konstrukcję.
Wygląda że masz zbyt niskie ciśnienie. Dolej tego jak najszybciej. To jest bardzo gęsty olej. Sprawdź jeszcze jedno,na rozgrzanej skrzyni wrzuć D i trzymając mocno hamulec dodaj mocno gazu i sekundę przytrzymaj,obroty nie powinny wejść powyżej 2000
To że świeci po włączeniu to nic dziwnego, może być tak zaprogramowana. Co do braku sygnalizacji hamowania po naciśnięciu hamulca - włącz hulajnogę wcześniej trzymając zaciągniętą klamkę hamulca. Napisz co się stało :)
Wiesz jak by babka wąsy miała to .... by sie musiała golić. To są przyczyny braku mocy dla silnika benzynowego . Jak na obu paliwach to samo to zostaje wydech albo MAF. No chyba że chodzi na dwóch paliwach albo każde z tych paliw jest nie wydajne np słabe ciśnienie paliwa. Możemy iść dalej i dodać przestawiony rozrząd ,słabe sprężanie,słaba iskra,trzymające...
Czesc.Uszczelka została wymieniona a głowica splanowana i nie pomogło.Kolega z tulejami moze miec racje czeste zjawisko,skoda potrafi tez wsiagac płyn na cylindry i w oleju go nie znajdziesz.A co do spalania sprawdz pierw wszystkie koła czy sie obracaja bez oporów(lubia hamulce trzymac)a potem swiece i reszte pokolei co juz było wymienione przez innych.Pozdrawiam...
Zawór od ręcznego nie trzyma ciśnienia i załącza hamulec. Hamulec działa jak czujnik ciśnienia zapali kontrolke.
Gdzie na tym zdjęciu są jarzma nowe? Kup jarzmo nowe, ze sklepu koszt 80-90 zł a problem powinien ustąpić. U mnie też trzymały hamulce, a wyglądały o niebo lepiej niż u Ciebie. Kupiłem nowe całe zaciski i problem już nie występuje.
elektromagnes trzymający moment trzymający silnik krokowy moment trzymający
zębatka napędowa pigment drukarka woltomierz schemat analogowy
unitra wymiana tranzystorów niskoszumne ładowarka makita dc18rc schemat
TCL TV Power Supply IC 283N20 Pinout and Equivalent UC384x PWM Controller Identification Piła spalinowa gaśnie po nagrzaniu - przyczyny i rozwiązania