Uszczelka uszczelką,ale koledzy wiedzą że fav jest na tulejach mokrych,tuleja powinna wystawać ponad krawędź bloku o 0,15 mm.Problem w tym że tuleje te maja tencencję do osiadania. Sprawdził bym jeszcze czy nie robia się mokre dywaniki-jeżeli przecieka nagrzewnica.
Witam, szukam podobnej informacji na temat momentów w silniku td 226 b 6 (mokre tuleje). Kogo pytam nie nie wie...
Nikt nie jest w stanie powiedzieć ile ma dokładnie wystawać ponad blok tuleja cylindra ? Blok jest aluminiowy. (Tuleje "mokre")
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
Andoria S-320-czy tuleja jest typu mokrego czy sucha?
Z jakiego silnika chcesz wyciągnąć te tuleje? Suche, mokre?
pęknięcie za popychaczami Czyli od strony cylindra? (tulei mokrej) Trzeba by to zobaczyć, ale skleić raczej się nie da. Spawanie też wątpliwe, chyba że firma da gwarancję. Wyciągnięcie tulei, spawanie od wewnątrz i obróbka mechaniczna spawu .
Witam a tam są tuleje mokre wyciągalne?? Po zdjęciu na znanym portalu aukcyjnym widziałem że tam tuje są stałe(zaprasowane) uszczelnienia tuleja tłok = pierścienie. A w przypadku gdy była by tuleja wyciągana a to pewnie konstruktor by dał podkładkę miedzią pod tuleje.
-zapłonu się nie ustawia ( czujnik połozenia wału) -silnik OHV -silnik wredny do roboty ( tuleje mokre)
Po raz wtóry to samo miejsce? Tu nie ma co kombinować. Głowica splanowana- padło w tym samym miejscu. Planowanie bloku. Tam blok ma tuleje mokre, bo nie pamietam?
Może zalać świece płynem za sprawą tych podkładek w kolektorze ssącym o których pisałem wcześniej. Szpilki mocujące głowicę cału czas są w płynie ( bo to silnik na tulejach mokrych!)
owszem mogła paść uszczelka pod głowica lub sama głowica gdybyś podał jakieś blisze dane silnika bo płyn może dostawać przez chłodnice oleju montowaną pod filtrem oleju lub dołem tuleji cylidrycznych przy tulejach mokrych
Megawe że są marnej to się zgodzę 😆 jaką kasa taki sprzęt. Dwusiarczek molibdenu super sprawa racja . No i z tuleją też się zgadza nie ma tulei ani mokrej, ani suchej też 😆jednak zespolony blok cylindra chłodzenie bezpośrednie jest i zhonowany też być musi.✌️👌
Uszczelka uszczelką, ale przecież wiecie, że felicja jest na tulejach mokrych, bywało tak, że tuleja uciekała w dół ( bo się poddały miedziane pierścienie pod tuleją albo papierowa podkładka uszczelniająca), po wymianie uszczelki spokój był jakiś czas, póżniej i tak okucie uszczelki nie spełniało roli. Dlatego trzeba sprawdzać liniałem ile wystaje tuleja...
Nie wiem jakie tam są tuleje suche czy mokre. Jeśli mokre to mogła pęknąć tuleja cylindrowa. Takie będą objawy.
Pewnie pęknięta głowica , jeżeli tuleje to mokre nie pływające a uszkodzona uszczelka pod tuleją cylindra spowoduje przedostawanie się płynu chłodniczego do oleju .
zużyte łożyska alternatora szumią/gwiżdżą w zależności od obrotów silnika, a nie piszczą na pompie wody będzie raczej szumieć poza tym jak zdejmiesz pasek poruszaj kołami góra-dół czy niema jakiegoś znacznego luzu bo alternator to tam nic, ale jak pompa wody Ci się rozleci to momentalnie ugotujesz i zniszczysz silnik, te silniki są BARDZO wrażliwe na...
mikrometrowe mosiężne podkładki regulacyjne,które jednocześnie uszczelniają. One nie są mosiężne tylko miedziane, jak mi się zdaje Nadmienie że jeszcze się nie spotkałem z wżerami w miejscach pod kołnierzami tulei Bo ich tam być nie powinno, przy prawidłowym złożeniu i eksploatacji silnika. Taki sposób złożenia ma bardzo wiele silników z wymiennymi...
.I każdy z tych punktów dyskwalifikuje silnik skody bo wał ma podparty tylko w trzech punktach ,a ponadto jest robiony na tulejach mokrych.[/quote] i tu się mylisz, połowa vwejuw ma takie wykonanie i jak dotąd nikt nie wpadłna pomysł aby je dyskwalifikować, chociasz silniki te stosowane są mi. w busach gdzie mocy troche trzba. pozdrawiam
Mam rozumieć że chcesz się nimi podzielić, odsprzedać? Nigdy takiego nie rozbierałem może będą przydatne wskazówki. Silnik na pewno by mi się przydał. Ciśnienie powychodziło poniżej 20 bar (18-19-19-1.8,5-19-18)(!!!) po próbie olejowej około 30 bar. ( Lepiej wyszedł stary Leyland co palić w zimie nie chce) Co dziwne że motor siłę ma i oleju nie bierze...
Po pierwsze to nie ja sam naprawiałem tylko mechanik :/ . Po drugie tuleje pękają pod kołnierzem ,po trzecie tuleje są kupowane orginalne. Dodano po 43 a tuleje są mokre
przed ściągnieciem głowicy trzeba było zdjąć miskę olejową i przy zalaniu wodą spr blok i tuleje w 60 są mokre tuleje i też potrafią peknąć albo oringi na tulejach potrafią przeciekać jak się odkreciła przeciwaga musisz ja przykrecić ale od razu spr panewki prawdopodobnie wał nie wyważony podczas pracy wybił panewki główne . jednym słowem pewnie czeka...
Witam. Byłem ostatnio z moim Fordem C maxem 2014r. u mechanika wymienić termostat. W dyskusji padł temat o moim silniku 1.6 TDCi 115 KM. I cóż, pan mnie z lekka nastraszył ponieważ ponoć te silniki mają tendencje to opadania tulei. Wiadomo czym to grozi. I mam pytanie, przy przebiegu 140 tyś jest to możliwe? Dodam, że eksploatuje samochód normalnie...
Jeśli w zbiorniczku nie robi się maź, a głowiczkę sprężarki masz nową to zostaję Ci zdjęcie głowicy. Możliwe przyczyny 1. Głowica pęknięta lub krzywa - do sprawdzenia na szczelność i planowanie 2. Skorodowana uszczelka pod głowicą 3. Pęknięta tuleja (jeśli są mokre).
To przeca konstrukcja z tzw. mokrymi tulejami cylindrów . Należy zmierzyć wystawanie tulei według danych serwisowych . Jeżeli tuleje są za nisko w stosunku do krawędzi bloku to zaczyna się zabawa w głębszą rozbiórkę motoru .. https://obrazki.elektroda.pl/7966155600_...
Jeszcze raz napiszę pęknięcie bloku między tulejami mokrymi kwalifikuje blok do wymiany nikt kto spawa bloki tego nie pospawa bo to nie ma sensu , a jak pospawa to po spawaniu musisz zawieść blok do frezowania lub tulejowania otworów pod tuleje i nikt normalny nie udzieli ci na to gwarancji jak zobaczy że ktoś spawał między tulejami. Kup sobie cały...
Zarówno pęknięcie głowicy jak i tulei cylindrowej (także przerdzewienie) spowoduje przedostawanie się gorących gazów do układu chłodzenia co oczywiście podniesie temperaturę oraz ciśnienie. Prawdę mówąc nie wiem czy w tym samochodzie są tuleje mokre czy suche a mój pomysł dotyczy mokrych. Niektóre silniki wymagają np regulacji wysokości wystawania tulei...
Kolego kkknc mylisz się był okres kiedy w Polsce można było nabyć samochód na raty , ale to że wzrosły możliwości obliczeniowe i doprecyzowano stałe empiryczne przy wzorach to fakt ,że technologia wytwarzania materiałów podniosła się diametralnie to fakt , ale jak ktoś słusznie zauważył do żywotności samochodu trzeba dołożyć sumienność i zgodność z...
Tłok nie wystaje w tym modelu ponad blok. Ponad blok wystają tuleje.To benzyna jest z mokrymi tulejami. Coperfild - nie wiem, jaka była na tym konkretnym silniku. Ktoś ją wyrzucił po demontażu.
Po godzinie na tulejach wychodzi rdza jeśli są mokre.
Mam zaufanie do Defro ale trzeba popatrzyć gdzie można kupić sam palnik (komorę spalania) bez ślimaka i przekładni bo to może być od tego palnika co jest. Sterownik też może być ten sam ale zbiornik już peletowski- można przerobić ten co idzie od ekogroszku (chodzi o możliwość cofnięcia się płomienia). Dodano po 7 Widziałem już komorę spalania z mokrej...
Dziwi mnie też to, że w warsztacie mechanik mówi, żeby szukać silnika bo naprawy na mokrych tulejach są problematyczne. Jakby chciał pozbyć się tego silnika bo może zacząłbym mu się zbytnio przyglądać. Pewnie chce ukryć swoje dzieło.
https://obrazki.elektroda.pl/3884400000_... Jak widać, filtr jest przykręcony bezpośrednio do bloku. Nie znalazłem też żadnej innej chłodnicy oleju. Pomijając już całą sprawęz olejem, moją obawę budzą te mokre tuleje cylindrowe. Wiem, że w angielskich silnikach serii K te tuleje były tak lekko osadzone w bloku, że po zdjęciu głowicy...
Nie ma czegoś takiego jak silnik case 3 cylindrowy, silniki robi dla nich inna firma zapewne. Podaj dokładne oznaczenie silnika to coś może da rade ogarnąć. Jeżeli ma mokre tuleje to tak, może lecieć do miski olejowej.
Powiedz fachowcowi że podkładki miedziane pod tuleja służą do regulacji wysokości tulei - minę będzie miał na bank uśmiechem. Bo służą i (at)robokop w tej kwestii ma rację, podkładki pełnią tylko rolę dystansową. Mogę Ci podać przynajmniej kilka modeli silników z mokrymi tulejami w których żadne podkładki uszczelniające nie występują. Niewielkie wżery...
Jakie były objawy? Czy wymieniłeś jedna tuleje czy wszystkie ? U mnie teraz w Fl6 mielismy ubytek płynu i mokro pod nogami kierowcy myśleliśmy że nagrzewnica ale dzis szukaliśmy wycieku nic nie znalezione. Ale zauważyliśmy ze oleju w silniku jest ponad stan. Stawiac na tuleje chlodnice oleju glowice czy sprężarkę powietrza?
Witam szanownych kolegów! Szukam kogoś kto wie cokolwiek o silnikach Vetus a konkretnie M 4. 14. Znajomy ma taki silnik zamontowany w łodzi i chodzi mi o to, że w misce olejowej pojawiła się woda i moje pytanie jak się tam dostała. Mam pewne podejrzenia co do pompy wody obiegu zewnętrznego (wody brudnej) lub pękniętą tuleję cylindra o ile tuleje te...
silniki Vw mają pojemność 1390ccm zas te dwa (60 i 68 km -skodowskie) mają pojemność 1397ccm. oba powstały na bazie starej skodowskiej jednostki: żeliwmy blok, mokre tuleje, aluminiowa głowica i napęd łańcuszkiem (oznaczenie AZE i AZF). silnik 60km był nawet montowany w octavii ale nikt nie chciał go kupować i (o ile pamiętam) po 2 latach zniknął z...
Witam. Może i nie warto mącić w tej kadzi, ale na wszelki wypadek. Honowanie ma na celu usprawnienie stanu gładzi cylindra bez jakichkolwiek zmian geometrycznych czyli wymiarów Może nie do końca ten link jest poprawny. W honowaniu cały proces polega nie na wygładzeniu wnętrza tulei cylindra, a na wprowadzeniu w niego odpowiedniej struktury. Czytać rowków....
Jeżeli chodzi o zamrożenie łożyska krytego to jeszcze można się pokusić, ale podgrzewanie go później gdy w środku jest smar, który ma tam pozostać do końca żywota łożyska to zdecydowanie odpada. Jeśli jesteś cierpliwy i działasz systematycznie to po prostu wbijesz łożyska na swoje miejsce bez patentów. Zostały Ci odbudowy starych łożysk, którymi możesz...
Tuleje do wprasowywania w blok silnika są toczone na wymiar ale mokrych tulei toczyć niema sensu, to tylko zbędny proces technologiczny oraz zmarnowany czas i prąd, stoczone są tylko tam na dole, gdzie wchodzą w blok oraz na górze gdzie przylegają do głowicy, no i w środku oczywiście i honowane. Ten smar wygląda na zabezpieczenie antykorozyjne, jak...
Witam walcze z bmw n47 problem polega na kopceniu na niebiesko do momentu rozgrzania silnika do ok80 stopni. Do tej pory zrobione Turbo Wtryski Chlidnica egr Test na co2 ok Swiece zarowe sterownik Bledow brak Cisnienie sprezania ok Po odkreceniu kolektora wydechowego dym wydostaje sie z 2 i 3 cylindra. Po zdjeciu glowicy tloki 2,3 mokre. Slyszalem o...
Witam, mam problem panowie, bo oddałem głowice z Favoritki do planowania. Powiedziałem, żeby mi zdjęli 0,5mm, chyba że będzie potrzeba, to do 1mm niech planują. Przyjechałem po głowice, a na niej są wżerki? Pytam się go czemu to zostało itp., a on że w Favorit są mokre tuleje i że tak zawsze jest, to niczemu nie przeszkadza itd. Dziwne to trochę, ale...
1. Napęd rozrządu. 2. Zawory. 3. Popychacze. 4. Głowicą lub jej uszczelka - teoretycznie. 5. Całkowicie zatarte tuleje - teoretycznie. 6. Pierścienie - teoretycznie jest taka możliwość.
Ja już swoje napisałem w innym poście na ten temat i nie będę się produkował od nowa. Chociażby wypalające się zawory. I nie pisz głupot ze to nie od gazu. A nowsze zeteci absolutnie się do gazu nie nadają i dobrze o tym wiecie, a mimo to zakładacie go ludziom bo widzicie w tym kasę. A później umywacie rączki. Widziałem nie jedną głowicę uszkodzona...
Tak są 2 tematy jeden ogólny woda w silniku w ursusie c330, oraz 2 o samych pęknięciach bloku ursus c330. Zrobiłem je bo najpierw muszę zlikwidować pęknięcia na bloku, bo wiem że woda ucieka z tego jednego na pewno. Nie jestem pewny jeszcze co do uszczelek na tulejach , wysuszyłem tam wszystko od miski olejowej i jak usunę pęknięcie wleje wodę podłoże...
Przecież woda nie ma prawa mieć kontaktu z łożyskami pompy Kolego widze że przedszkole się skończyło. I się nie wie że uszczelniacze pompy pracują na mokro. Po drugie korozja korozja korozja, uszczelka głowicy, uszczelki tulei wytrącanie się kamienia , bla bla bla. Nie warto wlewać wody . Po trzecie co cię podkusiło?
Niczego nie muszę zrozumieć, bo zalecenia producenta są po to aby nie spowodować przedwczesnego zużycia produktu lub utraty gwarancji. Aby zakończyć ten wątek, zadzwoniłem do Fabryki Pomp i oto wyjaśnienie: W pompie znajduje się metalowa tuleja która oddziela część suchą silnika od części mokrej, czyli wirnika z wodą. Jeżeli będzie pompowana zimna woda...
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Czasem dzieje się podobnie jak jest zamoczony czujnik temperatury w zasobniku. Jaki masz zasobnik CWU? Czy op wyjęciu czujnika zasobnika CWU jest mokry? Czy do rurki/tulejki do której wkłada się czujnik zasobnika wlała się woda, czy jest w nim wilgotno lub mokro? Miałem dwa przypadki zalania wodą tej tulejki. Mokry czujnik pokazywał temperaturę rzeczywistą...
Witam . Case 1390 rok produkcji 1982 . Padł silnik 4-cylindrowy -stracił kompresje , Właściciel nie zna się na tym a ja nie widziałem jeszcze tego ciągnika . Moje pytania to : - w którym miejscu mogę znaleźć model tego silnika (w ciągniku , dowodzie) - czy tuleje w silniku są wymienne (jeżeli tak to suche ,mokre) - czy do takich silników można dostać...
Cena dosyć atrakcyjna, jednak stan wózka bliżej nieznany. Na odległość ciężko coś doradzić, bez jego odpalenia też ciężko sprawdzić jego stan. Stan techniczny nie musi być najgorszy, nie patrz na lakier bo te odpicowane wymalowane pojazdy czy to samochód, traktor czy wózek to najczęściej złomy. Trzeba zadać sobie pytanie dlaczego wózek jest nieużywany...
Niestety nikt nie powiedział co chce brykietować ?. Pyły z szlifierki, wiory z piły, trociny z wyrówniarki, a może słomę , siano, trzcinę .....??? Wilgotność w przypadku brykieciarek hydraulicznych dla samego zbrykietowania nie jest , aż tak ważna. Sama konstrukcja tuleji brykietującej nie pozwoli na wykonanie brykietu gdy ten jes nasiąknięty wodą....
W tym silniku wlew oleju do silnika jest jego odmą. Jeśli pojawia się tam dym to oznacza przedmuch do komory korbowej. Czyli pierścionki, a nawet tuleje zużyte, czytaj remont silnika. Co do oleju na sprzęgle, to olej może pojawić się z obydwu miejsc. Dla określenia pomaga kolor jak i zapach oleju jaki tam jest, czasem gołym okiem widać skąd kapie, np...
Jaki dokładnie model kotła VC xxx/y-z (xxx y z to cyferki) Jak kocioł współpracuje z zasobnikiem to musi być jednofunkcyjny, a w kotłach jednofunkcyjnych parametr d.03 jest "nieaktywny" i wyświetla wartość 999. A jaka jest mniej więcej temperatura wody w zasobniku? Po włożeniu czujnik w tuleję w zbiorniku do jakiej wartości rośnie wskazanie w kodzie...
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
Potwierdzam ze tak bylo. Wyglada na to ze mialem felerna jedna cewke od kąta wtrysku i po jej podrasowaniu problem ustal. Samochod chodzi do dzis i pracuje tak jak zdrowe hpi i nie klekocze po odpaleniu na zimnym ani przy rozpedzaniu pod obciazeniem co mial miejsce. Roznica jest to ze moj samochod na bialo nie kopcil a tutaj u Ciebie leje ropa z kazdego...
Witam, mam problem z moim Dafem Xf 105, który polega na kołysaniu i nurkowaniu podczas jazdy. - podczas jazdy po rondzie zawieszenie bardzo "siada" na prawą stronę. Przy mokrej nawierzchni zestaw wrecz sklonny jest do wykrecenia. - podczas jazdy po typowej polskiej krajówce, przód na wybojach ma tendencje do podskakiwania. Kazda najmniejsza nierówność...
wyjąłem pierwszy tłok zobaczyć jak wygląda, pierścienie super tłok czysty jak nowy oraz pierścienie tez jak nowe ciśnienie komór cylindrów to 15 i 14 Atmosfer. Siateczka idealna na gładzi tulei. Na oko, to chłop w szpitalu umar ł - wiedziałeś? Czy przez starte pierścienie olejowe może tak brać olej ze jak dam gazu to jest zasłona dymna i mokre tłoki...
Jako że temat jest o oponach bieżnikowanych dopiszę coś jeszcze. Corsa C którą jeździłem poszła na złom (korozja i zużycie silnika). Obecnie w innym samochodzie mam koła 205/55/R16. Auto miało wybite tuleje wahacza z tyłu no i musiałem szybko zmienić opony gdyż obecne (stare) zjadło od środka dość poważnie. Za bezcen trafiły mi się opony bieżnikowane...
A jeszcze tak zapytam przy tych silnikach chłodzonym powietrzem uszczelke pod głowice te blaszaną mam na sucho składac czy smarowac smarem grafitowym lub miedzianym? sa tacy co daja słyszałem, smar ma za zadanie ewentualne nierówności zakleic. Ja zobaczyłem jak rozebrałem u mojego takie jak by wyszlifowane place (dziury) od tulei jak rosła i kurczyła...
Przyznam, nie miałem jeszcze takiego przypadku, żeby ta tuleja nie zeszła. Może opukaj dookoła młoteczkiem. Może podgrzej opalarką, ale uważaj na turbinkę. Nakryj ję jakąś płytką azbestową, tekstolitową albo chociaż mokrą szmatą. Jak to nie pomoże to chyba musisz zniszczyć ją. Myślę że w warsztacie bez problemu dostaniesz inną. Przed zniszczeniem pobierz...
Mam już tłoki na wierzchu byly cale mokre i pierscienie juz zlo.tuleja jest ładnie utrzymana odma sucha tylko pera leci zależy od pracy
Nie kombinuj tylko wymień na 2 jednakowe. Podjedź gdzieś do oponiarza, może Ci dobierze drugą w podobnym stanie do kompletu, albo dobierze oponę do tych 3 pozostałych. 2mm różnicy to jest bardzo dużo. Przyciśniesz na mokrej nawierzchni, zarzuci autem i będziesz nie 700zł w plecy, a 70 tys. licząc wszystkie szkody, utratę zdrowia i koszty leczenia. Poza...
Jaki masz zasobnik? Jeżeli tuleja jest od góry sprawdź czy czujnik nie jest mokry. Sprawdź regulator bądź zegar jeżeli jest jakaś automatyka np. DT? TA? EU? czy cw jest ustawiana i programowana zdalnie?... Dalej włącz kominiarza przy odkręconych na max grzejnikach. Czy jest odejście ciepła? Czy kocioł się gotuje?.. Dalej czy pokrętło od cw nie chodzi...
Bardzo proszę o pomoc bo nie chcę wymieniać połowy samochodu. Otóż kupiłam 3 miesiące temu 6-letnie Punto II FL silnik 1,2l. Od początku na wybojach coś piszczy w prawym przednim kole. Jak jadę szybko to nie piszczy tylko lekko stuka. Zaznaczam to jeszcze bo to chyba istotne - piski czy stuki słychać tylko na nierównościach jedni i dziurach. Nic nie...
Witam, walki z silnikiem ciąg dalszy, ale powoli zaczynam wygrywać z nim, rozebrałem dziś motor na części pierwsze i tak, na tłoku 2mm nagaru mokrego, na głowicy to samo, zawory minimalnie nie domykają się(nagar), na zaworze wydechowym brak uszczelnienia-podobno tak ma być- ale olej spływa do komory spalania. Głowicę zawiozłem do regeneracji ma wymienić...
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
Dziękuję za odpowiedź. W międzyczasie zadałem pytanie sprzedawcy tego Evil Grease i dostałem dwie propozycje: Smar Gear jest dedykowany właśnie do przekładni planetarnych roweru elektrycznego, w tym plastikowych przekładni połączeń. Jest syntetyczny, kompatybilny w połączeniach metal/plastik/ więc nadałby się do innych mechanizmów również. Natomiast...
A jak wygląda sam czujnik temperatury w zasobniku? Czy nie jest mokry? Czasem jak dostaje się woda do tulei z czujnikiem to są podobne efekty, że temperatury wskazywane są dużo za duże. Jak mocno zalany czujnik to wysuszenie nie bardzo pomoże - tylko wymiana, no i trzeba znaleźć przyczynę dostawania się wody. Jeśli jest sucho i uszkodzony sam przewód...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. uznałem ze coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
1) trawienie ma ogromną przewagę, pomijam różne argumenty, ale ilość odpadu - pyłu i nawet jeśli to będzie na mokro. A przy trawieniu opary i chemia z utylizacją której jest problem? Chyba, że ktoś po prostu do zlewu wylewa.. Przy frezowaniu PCB nie ma tak dużo pyłu czy odpadu. Jeśli brak odciągu to zwykły odkurzacz sobie poradzi. Choć wystarczy spryskać...
bogdan3211 zaczynasz chłopie od d..y strony. W takich zabytkach należy najpierw przeprowadzić gruntowny remont kapitalny zespołu napędowego: szlif cylindra, wymiana tłoka na nadwymiarowy, nowe pierścienie, sprawdzenie przylegania głowicy i ewentualne jej dotarcie, regeneracja wału napędowego, wymiana sprzęgła i ewentualna wymiana tarcz, regulacja skrzyni...
Chciałbym się podzielić pomocą - jak naprawić zerwany gwint świecy żarowej. Naprawa dotyczy Passata B5 1.9 TDI - z legendarnym silnikiem AFN 110 KM. Podczas wymiany świec żarowych jeden gwint już nie trzymał, przez co nie było możliwe też dokręcenie nowej świecy momentem 10-14 Nm. Naprawa zajęła mi przygotowanie i zakup części potrzebnych, a sama operacja...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Co masz na mysli poprawnego docierania ? Napisze jszcze raz co bylo robione (wymiana tuleje tloki pierscienie nowe glowice 3 po regeneracji jedna nowa i pompa regenerowana ) po takim remoncie ile i jak należy docierać silnik?
Mamy obudowę - załóżmy, że kupioną i dobraną na odpowiedni wymiar. Pozostaje pytanie - jak mocować w niej wszystkie części składowe? O ile montaż płytek do spodniej płyty nie stanowi w zasadzie problemu - można kupić odpowiednie dla naszych wymagań tulejki, słupki itp. elementy (w dodatku o różnych długościach i z różnych materiałów). https://obrazki.elektroda.pl/6736849400_...
Kompresor nie opiekuje przez olej 5w czy 10w. Ciężarówka nie wskazuje wymiany oleju Najczęściej winne są pierścienie i lub tuleja. To co kompresor wypluje na most przez osuszacz to jest litr lub może dwa, są kierowcy którzy zauważyli że most cały mokry od oleju ale w ogólnym rozrachunku nie widać zuzycia oleju na bagnecie czy wyświetlaczu ponad normę...
mokre kabel mokre dywanik ogrzewanie mokre
kupić tranzystory 2sc2166 rozładowywanie baterii laptop serwis konica minolta
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Wpływ nieogrzewanego piętra na temperaturę mieszkania Cykliczne wybudzanie modułów i pobór prądu w aucie