REKLAMA
REKLAMA

tuner zewnetrzny

Znaleziono około 222 wyników dla: tuner zewnetrzny
  • Jaki wybrać tuner tv do komputera?

    Witam :) Od dluzszego czasu rozgladam sie za jakims konkretnym tunerem TV do PC, wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem jest tuner zewnetrzny. Chcialbym tu zaznaczyc ze interesuje mnie mozliwosc podlaczenia np CYFROWEGO POLSATU gdzie sygnal idzie przez dekoder. Rodzaje nadawanych sygnalow to analogowy, DVB-T i DVB-S, Jaki rodzaj sygnalu puszcza dekoder?...

    Komputery Co kupić?   04 Maj 2011 16:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 891
  • REKLAMA
  • zewnętrzny tuner tv - opinia

    Witam serdecznie, prosiłbym o opinię na temat niniejszego tunera: [url=]... Zamierzam go zakupić, aby oglądać cyfrowy polsat na zwykłym monitorze LCD bez udziału komputera. Dobrze rozumiem, że ten tuner umożliwia to? Sprawdzi się w tym celu? Pozdrawiam i dziękuję za uwagi i sugestie

    RTV Co kupić?   31 Paź 2011 19:54 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2901
  • Tuner SM-318 i monitor (Sony 17 ")

    Niedawno zakupilem tuner zewnetrzny SM-318 L.Ale pojawil sie problem : Mianowicie podlaczylem go do monitora LCD 17" i ok pokazuje mi obraz moge wejsc w menu ,znalazl jakis program ale strasznie sniezy i caly czas mruga caly obraz i nie moge tego jakos ustawic.Czy moze sie nie da?? tu zamieszczam dane techniczne tego tunera. czy moze ktos mi pomoc jak...

    SAT Serwis   10 Gru 2008 16:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 747
  • Tuner zewnętrzny podlaczenie pod dvbt

    Witam. Mam tuner zewnetrzny do komputera marki TV BOX ale czy da się podłączyć do niego tuner dvbt tak aby można było oglądać telewizje cyfrowa na monitorze? Podsyłam zdjęcie wtyczek z tyłu tunera.

    RTV Użytkowy   19 Maj 2013 20:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 897
  • REKLAMA
  • Tuner DVB T MPEG-4 gdzie i jaki?

    Sorry, pomyliłem się chodziło mi o to: ale to niestety nie ma MPEG-4 :(

    RTV Co kupić?   02 Maj 2013 10:22 Odpowiedzi: 139    Wyświetleń: 193296
  • tuner tv zewnetrzny a wewnetrzny róznice i opinie

    Witam mam monitor Acer 20'' 1600x900 i chcial bym w pokoju miec polsat cyfrowy. Troche juz czytalem o tunerach i mam takie pytanie ktory tuner da lepsza jakość obrazu zewnętrzny czy ten wewnetrzny??? drozsze sa te zewnetrzne ale to chyba ze wzgledu na to ze nie trzeba komputera wlanczac do ogladania TV jednak mi zalezy zeby dobrze mi odbieralo sygnał...

    Komputery Hardware   08 Lis 2009 23:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1152
  • tuner TV zewnetrzny , problem z dzwiekiem

    Witam avetv live box9 tuner niezalezny od kompa , problem polega na tym ze jak podlacze do wzmacniacza ow tuner i komputer to w glosnikach slychac burczenie ... problem znika kiedy odlacze kabel antenowy od tunera (kablowka) kable sa nowki wiec nie jest to problem styku na masie prosze o rade jak sie pozbyc tego problemu

    Komputery Hardware   17 Gru 2005 13:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 690
  • Czy da się zlikwidować szum (tuner TV zewnetrzny)

    Witam, Pisze w imieniu kolegi, który ma problem z tunerem TV a dokładniej z szumami które słychać w głośnikach. Szum ten przeszkadza w oglądaniu tv. Myślałem o jakimś filtrze, co zrobić aby zlikwidować ten szum ? Pozdrawiam

    Inne Serwis   27 Sty 2007 17:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1313
  • Jaki tuner TV zewnetrzny?

    Hej Zastanawiam sie nad kupnem tunera TV na USB lub FireWire - tylko do zgrywania z magnetowidu. Co proponujecie?

    Komputery Hardware   12 Mar 2008 14:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 483
  • REKLAMA
  • Tuner TV zewnetrzny SM-318L, a monitor LCD

    Witam w związku z tym, że potrzebuje od czasu do czasu przetestować jakies urzadzenie Video, a nie chce kolejnego klocka na swoim biurku w postaci TV. Wpadłem na pomysł kupienia taniego zewnetrznego tunera TV. Moje pytanie brzmi dlaczego tuner TV zewnetrzny SM-318L nie współpracuje z monitorami LCD. Czy mógłby ktos wyjasnic lub potwierdzic ze współpracuje...

    Komputery Hardware   22 Kwi 2009 21:30 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 10146
  • REKLAMA
  • Tuner TV zewnetrzny SM-318L

    Używam do ogladania TV na monitorze CRT poprzez -- Tuner TV zewnetrzny SM-318L.Mam pytanie takie ;chciłbym oglądać filmy z odtwarzacza DVD na tym monitorze,jest tam gniazdo S-Video połaczyłem go kablem S-Video i niema nic ??? .Jak zrobić żeby wykorzystać monitor poprzez tuner który mam do oglądania DVD???

    Inne Serwis   13 Gru 2008 11:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2437
  • Tuner TV zewnetrzny do monitora LCD przejściowy

    Witam Chciałbym zakupić tuner zewnetrz do monitora LCD, ponieważ moja karta telewizyjna b czesto się wiesza przy włączaniu. Intereseuje mnie taki model który ma wejście analogowej anteny o takie: i wyjście vga do monitora LCD oczywiście z pilotetm i zasilaczem, jest tego sporo na sklepach aukcyjnych niestety nie moge znaleźć modelu przejściowego tzn...

    Komputery Co kupić?   18 Sty 2011 20:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2550
  • Zmiana karty grafiki - tuner zewnetrzny nie przesyła obrazu.

    Witam. Wymieniłem ostatnio u córki w komputerze kartę graficzną z 8600gt na HD6770. Córka ma podpiety tuner zewnętrzny aby mogła oglądać tv bez włączania kompa. Po wymianie karty na radeona komputer sie uruchamia ale brak obrazu na monitorze.(miga lampka spoczynku). Pomyslalem ze cos z kartą nie tak. Podpiąłem sam monitor bez tunera i wszystko smiga....

    Komputery Hardware   30 Wrz 2011 19:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1078
  • Tuner TV do monitora LCD = Telewizor.

    aver media, tuner zewnetrzny, wlaczany miedzy monitor a pc, miales do tego pilocik - fajna zabawka ten o ktorym mowie ma juz swoje latka.. conajmniej 5-6 lat powinno byc tego qpe w media marktach itp poza tym lucom.. jak dobrze trafisz w soft w lcd to cvbs ->rgb+sync i w monitor...

    Monitory Serwis   01 Kwi 2004 22:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1976
  • Problem z tunerem zewnętrznym

    Witam wszystkich. Ostatnio zakupilem na allegro tuner " PROLINK Tuner 400 USB ", jak nazwa wskazuje jest to tuner tv zewnetrzny pod usb. Moj problem tkwi w tym ze....napisze po kolei; Gdy chcialem zainstalowac ( mialem wtedy autouruchamianie, smiezy system) to zamiast sterow do tv zainstalowaly mi sie stery do grafiki, przez co zrypaly mi sie orginalne...

    Komputery Hardware   01 Sty 2008 20:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1795
  • Czy da się oglądać TV z Dialogu bez tunera?

    Witam Czy jest mozliwe ogladanie Telewizji z Dialogu bezposrednio na komputerze a nie po przez tuner zewnetrzny? Proszę się zapoznać z regulaminem przed napisaniem następnego postu. Wydzieliłam do nowego tematu. yonnie

    Sieci Początkujący   03 Lut 2010 17:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1492
  • Tuner naziemnej telewizji cyfrowej STB lub inne

    Tak posiada euro, ale co do oferty upc to jeszcze mam rok umowy i nie chciałbym aż tak kombinować z umowami z powodu telewizora. Wpadłem jeszcze na taki pomysł: Kupić tuner zewnętrzny do komputera schemat podłączenia Do telewizora dokupię Połączę chinch-chinch wideo oraz jack-chinch dźwięk z tunera do tego euro i do telewizora. Tylko czy to zadziała...

    RTV Co kupić?   27 Sie 2010 11:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7077
  • Jaki zewnętrzny tuner do odbioru TV na monitorze

    A tunery hybrydowe od jakiej ceny się zaczynają? Myślałeś o czymś konkretnym? Tzn tak chciałem tuner zewnętrzny żeby móc oglądać również przy wyłączonym komputerze. Skoro tuner i tak niedługo będzie do wywalenia to może przez ten rok posłużyłby mi taki najtańszy jak myślisz?

    RTV Co kupić?   02 Sty 2011 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4387
  • czy taki tuner wystarczy do odbioru tv dvb-t i nie tylko ?

    Witam, jestem tu nowy, więc witam wszystkich :) Czy ten tuner Regulamin pkt 10,11 . Link do aukcji zablokowałem.

    RTV Co kupić?   06 Sty 2011 19:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3000
  • Tuner TV Medion 7134 - nie mogę dopasować oprogramowania.

    Posiadam tuner zewnetrzny TV medion 7134 sterowniki zainstalowałem lecz nie mogę dopasować programu, który go obsłuży by móc oglądać tv. tuner jest analogowo-cyfrowy - mam podłączoną do niego kablówke.

    Software serwis   23 Lip 2011 12:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1550
  • Jak połączyć nagrywarkę Sony RDR-HDX895 z tunerem h.264 i przechwycić obraz?

    Magnetowid z wyjsciem analogowym. Nagrywarka sonny rdr z wyjściem cyfrowym, przynajmniej tak pisze na obudowie z tyłu. I do nagrywania na usb tuner telewizyjny zewnetrzny dvbt

    Połączenia urządzeń   20 Cze 2023 17:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 153
  • Monitor LCD + tuner TV Compro VideoMate V300?

    Tego monitora nie bede podlaczal do komputera. Ma sluzyc tylko jako telewizor. Na rynku nie ma niestety zbyt wielu dobrych tunerow zewnetrznych. Ten Compro VideoMate ma te zalete ze obsluguje rozdzielczosci do ok.1600x1100, czyli taka jaka ma monitor 22 calowy. No i ciekawy jestem jak to wszystko razem bedzie dzialac.

    Komputery Hardware   11 Wrz 2007 07:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1663
  • Globo Optibox HD a dysk zewnetrzny

    Witam Mam tunerek jak w temacie podpiołem do niego dysk Samsunga 2,5 250GB w kieszeni Revoltec i tuner dysku nie wykrywa doprowadziłem osobno zasilanie do kieszeni tez nie wykrywa ,czy te tunery pracuja z dyskami czy tylko penami? ,moze sa dyski ktore nie wspołpracuja z tym tunerem . Prosze o sugestie posiadaczy tego tunerka .

    SAT Serwis   15 Wrz 2009 21:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 798
  • Belinea 10 17 35 oraz tuner TV ENCORE - brak obrazu

    Witam serdecznie. Zakupiłem tuner TV ENCORE ENXTV ([url=]Link) aby wykorzystać monitor Belinea 10 17 35 ([url=]Link) i zrobić z niego telewizor. Niestety po dwóch dniach na monitorze nie było obrazu z tunera jedynie wyświetlał się komunikat NO VIDEO INPUT. Myślałem że jest coś nie tak z tunerem ale działa na innym monitorze LCD. Ale gdy podłączę monitor...

    Monitory Początkujący   25 Sie 2009 21:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1293
  • Utracone dane przegrane na dysk zewnetrzny.

    Witam, chciałem sformatować dysk w swoim komputerze, zdjęcia przegrałem na dysk zewnętrzny używany przede wszystkim do nagrywania z tunera satelitarnego. przegrywanie trwało troche, kiedy sie zkonczyło sformatowałem dysk w kompie. Niestety okazuje się, że na dysku zewnętrznym nie można otworzyć katalogów ze zdjęciami. w nazwach pojawily się jakieś ślaczki...

    Naprawa nośników i odzysk danych   30 Wrz 2009 07:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1499
  • Alpine cde-7860r - Dzwiek z urzadzen zewnetrznych...?

    Mam radio Alpine cde-7860r, ktore ma TunerFM i CD. Chce puszczać w radiu muzykę z telefonu lub mp3. Radio z tylu ma dwa wejscia RCA(biale,czerwone) i mam taki kabel z druga końcówką typu jack. Niestety nie mam pojęcia co zrobić żeby w samochodi grała muzyka z telefonu. W instrukcji nie znalazlem opcji jak przestawić dźwięk-o ile to w ogolę możliwe....

    CarAudio   03 Paź 2016 11:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 885
  • Tuner telewizji cyfrowej. Podział sygnału na 2 TV.

    Zobacz może twój tuner posiada wewnętrzny modulator a jak nie to można podłączyć zewnetrzny.

    SAT Serwis   18 Mar 2007 11:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1539
  • Jaki tuner TV dobrać do komputera? Płyta główna ASUS CUBX-E ATA 100 ATX.

    Witam serdecznie. Problem mój polega na tym, że chciałem kupić tuner TV do komputera, ale jak narazie modele które miałem nie działały prawidłowo. Mam dość starego kompa, poniżej przedstawiam jego parametry: Procesor: Intel Pentium III 667 Mhz Płyta główna: ASUS CUBX-E ATA 100 ATX Pamięć: 256 MB RAM 133 Karta graficzna: GeForce 4 MX 440 with AGP8X Karta...

    Komputery Hardware   22 Paź 2007 13:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2299
  • Jaki TUNER HD na 2 satelity

    Witam.. Nie jestem za bardzo zorientowany w tunerach satelitarnych jestem laikiem w tych sprawach. ale do setna sprawy mam dwie anteny 1 - hodbird; 2 na Astre, chcial bym tuner pod ktory mogl bym podlaczyc 2 anteny jednoczesnie i odbierac programy free to air. najlepiej tuner HD z mozliwoscia nagrywania ale na dysk zewnetrzny. Co byscie polecali? czy...

    SAT Technika Satelitarna   01 Lis 2011 10:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1448
  • Apple - Apple TV + tuner DVBt - jest sposób na integracje?

    Hej. niestety usb w apple tv 2 i 3 nie dziala z urzadzeniami zewnetrznymi w zasadzie sluzy tylko do "programowania" apple tv gen.1 po "jailbreck" moze czytac zewnetrzny hd i mysz Tv tuner neeeeee .... ew. mozesz zainstalowac jakas aplikacje iptv dziala nawet poprawnie :)

    Połączenia urządzeń   01 Lis 2012 18:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1812
  • Tuner SAT z nagrywaniem na dysk zewnętrzny USB

    Mam zamiar nabyć moduł CP wraz z kartą i dokupic do tego jakiś porządny tuner SAT. Co byście polecili, jedyny warunek to taki, żeby potrafił nagrywać programy na zewnetrzny dysk USB lub LAN. Nie mam zamiaru edukować tunerka, szaringować itp. Jakie tunery z HD, a jakie bez HD możecie polecić?

    SAT Serwis   01 Sty 2008 16:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1996
  • Sharp LCD LC-30HV4E - nie odpala, brak zewnetrznego tunera

    Mowa jest o tuneze zewnetrznym.Czy aby przypadkiem telewizor nie powinien "startowac" bez tunera ?? swieci sie tylko standby i na nic nie reaguje. Nie znam sie zabardzo na tego typu sprzecie, są dwa wejscia : pierwsze to DVI , drugie to chyba jakies zlacze systemowe . Polaczylem go kablem DVI z komputerem, ale dalej nie odpala, czy nie da sie go uruchomic...

    TV LCD OLED Plazma Serwis   01 Lip 2008 22:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3889
  • Jaki dvd recorder z zewnetrznym twardym dyskiem

    Witam serdecznie? Mam pytanie czy istnieje mozliwosc zakupu odtwarzacza dvd ktory nie koniecznie bedzie mial wbudowany twardy dysk ale bedzie mial wejscie usb przy pomocy ktorego bede mogl podlaczyc zewnetrzny dysk na ktorym bede mogl nagrywac programy z tunera telewizji cyfrowej ( cyfra + ). jesli ktos ma konkretny pomysl na jakis wybrany model prosze...

    RTV Co kupić?   20 Sty 2010 10:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 672
  • Jaki to jest kabel? [Tuner TV <-> Komputer]

    Witam serdecznie, Zakupiłem jakiś czas temu tuner tv do komputera. Dokładnie taki: Niestety od jakiegoś czasu mam problem. Monitor zaczyna mi świecić na niebiesko. Wystarczy poruszać kablem, który przesyła sygnał z tunera do komputera i wszystko jest ok, ale jest to bardzo uciążliwe i nie zawsze da się to naprawić. Wnioskuję więc, że ten kabel jest...

    RTV Użytkowy   26 Sie 2010 20:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1667
  • Jaki kupić tuner TV do posiadanego monitora?

    Witam. Zastanawiam się nad kupnem tunera tv. Mam monitor 22 cale i szukam takiego tunera który dawał by dobry obraz na taką rozdzielczość i pracował bez potrzeby włączonego PC . Co sądzicie o tym: może ktoś taki ma proszę pisać jak się sprawuje lub jakieś inne propozycje. I czy sa takie tunery które mozna podpiac np pod cyfrowy polsat.??? Proszę o odpowiedz...

    Komputery Co kupić?   12 Sty 2013 19:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1329
  • Jaki Tuner TV kupić???

    Witam. Zastanawiam się nad kupnem tunera tv. Mam monitor 22 cale i szukam takiego tunera który dawał by dobry obraz na taką rozdzielczość i pracował bez potrzeby włączonego PC . Co sądzicie o tym: może ktoś taki ma proszę pisać jak się sprawuje lub jakieś inne propozycje.

    Komputery Co kupić?   29 Sty 2011 21:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 797
  • Ustym 4K PRO - Tuner nie widzi dysku zewnętrznego SSD

    Ten dysk kupiony na Allegro, od chińczyka.

    SAT Początkujący   31 Paź 2022 16:26 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1122
  • jaki tuner do monitora Lcd

    Witam, mam monitor tft lcd ibm 10'' 640/480, jaki do niego kupić tuner tv? taki -> Taki-> Taki -> CZy taki -> Chce mieć jaknajlepszą jakość i nieprzepłacić

    SAT Szukam   15 Kwi 2008 13:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3207
  • Tuner DVB-T T900 do komputera

    Linki do poczytania

    RTV Użytkowy   11 Lis 2012 19:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2193
  • Tuner cyfrowy, czy warto przeplacac...?

    New Star 202 w tej cenie kupisz zwykłego ferdka 3018 (być może one tylko się róznią obudową ale z new star się nie bawiłem) a lepiej jest kupić popularniejszy model bo jest pewniejszy. Ja doradze ci jak przywiązujesz wage do tego co oglądasz a nie ile kupienie czegoś ze slotem karty (albo przynajmniej z gniazdem na moduł CI) gdyż jak EMU padnie masz...

    SAT Serwis   21 Lut 2005 02:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1887
  • navi+ gdzie wpiac av (orygainalny tuner)

    witam kolegow,mam problem z wpieciem sygnalu audio-video w oryginalnym sytemie z tunerem tv w audi a6 2000 rok,jak sie wpiac z zewnetrznym dvd tak zeby to mialo rece i nogi?trzeba kostke rozwalic i podlutowac sie tam??,prosze o pomoc ... p.s o to zdjecia tunera>

    Radia Samochodowe Serwis   15 Cze 2007 08:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1007
  • Jak połączyć 3 tunery Globo,Opticum spliter rs232 opis

    Ah, temat umarł. A miałem pytać czy takie dzielenie uprawnień będzie działało na Tunerze Opticum 7300 CI2CX? Chcę od razu połączyć ofertę TNK i Cyfry+ Dziala na tunerze Opticum 7300CI2CX na sofcie z koncówka 63 jesli kozystasz z emu,na samym początku byly zaciecia chodzi o karte TNK,ale jak nie ma podlaczonego dysku zewnetrznego to dziala wszystko...

    SAT Serwis   22 Paź 2009 17:51 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 43196
  • Monitor + tuner tv 1000-1200zl

    Witam własnie kupilem komputer, karta Asus Radeon HD 6850, procesor i3, i poszukuje do tego zestawu monitor z tunerem TV. Znalazlem takie cos I tu nasuwa sie kilka pytań 1. Coś tanszego się znajdzie z full hd, tunerem tv?? 2. Mam antenę zbiorcza ( nie mam zadnych dekoderow, anten zewnetrznych itp. ) w salonie mam 32" tv, który odbiera naziemna telewizje...

    RTV Co kupić?   27 Gru 2011 12:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1043
  • Problem z podłączeniem audio z monitora z tunerem tv do kina domowego.

    Dzieki za odp. Wlasnie jest tak jakby kino domowe w ogole nie odczytywalo tego ze jest podlaczony ten kabel optyczny...Wchodze w to d.in i nic jest komunikat zeby podlaczyc kino domowe z zewnetrznymi urzadzeniami cyfrowymi...Wiec nie wiem,kino jest nowe,kabel tez nowy takze nie mam pojecia. A orientujesz sie moze czy odlaczajac kabel optyczny z tv czy...

    Połączenia urządzeń   20 Kwi 2013 20:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2529
  • technistar k1 - Dysk zewnetrzny

    Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Podstawa to telefon do kablówki czy ta funkcja działa na ich tunerze, Jak działa to 2 pytanie jaka jest wydajność prądowa złącza tego tunera jak dobra czyli wydajność prądowa jest większa niż pobór dysku to zostaje reklamować tuner u dostawcy. Ale nie zdziwię się jak funkcja nagrywania będzie zablokowana. cytat...

    Połączenia urządzeń   27 Lis 2013 23:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1959
  • D-LINK DSL-G624T - Odblokowanie protów-tworzenie serwera na zewnetrznym ip

    A próbowałeś na innych serwerach dynamicznych DNSów, bo kiedyś miałem podobny problem jednak na tunerze TV gdzie z ok. 10 poprawnie działało tylko 2.

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   16 Lut 2014 17:21 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1431
  • czy da się w UPC sparować kartę z CI+ z zewnetrznym dekoderem

    Dzięki za informację - czyli właściwe pomysł upadł. Gdybym kupił taki własny tuner DVB-C jedynie mogę na nim odbierać niekodowane programy i takie oczywiście swobodnie nagrywać na dysk zewnętrzny po USB. De facto może być wtedy nawet bez gniazda CONAX bo nikt nigdy nie sparuje mi tego, UPC odmówi, a bez nich nie zdołam tego zrobić. Szkoda w tym wszystkim,...

    RTV Użytkowy   03 Lut 2015 15:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1968
  • Wgranie softu z innego tunera (DVB-T) (awaria)

    Dla informacji nt wgrywania softu z innego tunera, wgralem soft z KM00186 do TS6520HD. Zly pomysl. Pilot przestal dzialac. Po dluzszym czasie odkrylem ze pilot od innego tunera dziala (jakis bestbuy) , ale tutaj znowu problemy, nie zapamietuje kanalow, nie ma obrazu tv, nie widzi zadnego USB. Po jeszcze dluzszym czasie cos mnie tknelo, zeby wsadzac...

    Jaki TV, projektor, kamerę kupić?   16 Kwi 2015 19:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2292
  • Samsung Sync Master 152B i tuner telwizyjny

    Mam monitor LCD Samsung Sync Master 152B i ciekawi mnie czy można do jego złącza d-sub dokupic gdzies zewnetrzny tuner telewizyjny który bez komputera pełnił by ole telewizora. Jeśli macie jakies info na ten temat to prose.

    Komputery Hardware   26 Sty 2004 17:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 626
  • ...PHILIPS 6010 i zewnetrzny bloker

    Wtrące się ale chyba mylicie pojęcia . :) Bloker w sofcie słuzy tylko do zabezpieczenia tunera przed ściąganiem starego oprogramowania z satelity. Blokier zewnętrzny słuzy do zablokowaniu dostępu operatora do karty .

    SAT Serwis   30 Lis 2004 16:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1566
  • doradzcie jaki uzyc schemat do karta season zewnetrzny

    bardzo dzięki za schemat season zrobiony jest jeszcze jeden problem mam dwa tunery philips dsx 6010 niejest mój już go mam troche czasu na nim działa dobrze burt rate ustawiam na niego 8861 i chodzi ale pace 3000cp jest z nim problem transmisja br 9600 nieidzie chyba ten pacek ma inne burt rate i programy tego nieobsługuja komóś się udało na pace 3000cp...

    SAT Serwis   14 Paź 2005 20:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2993
  • FERGUSON - PRZERÓBKA TUNERA, ZDJĘCIA

    zewnetrzny czytnik podłanczany pod rs 232 pasuje do wszystkich tunerów cyfrowych. Widziałem taki na allegro chyba za 90zł. Poszukaj.

    SAT Serwis   22 Lut 2007 22:01 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 20725
  • Tuner sat do laptopa - z hd czy bez?

    Witam. Chce kupic tuner sat do laptopa zewnetrzny czy tuner przystosowany do hdtv bedzie mi odbieral cyfre +, ktora narazie nei nadaje w hdtv. Czy musze kupic zwykly tuner sat.

    RTV Co kupić?   23 Lis 2006 16:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 950
  • MFD a FIS. Jak Vagiem wyłączyć na stałe Tuner TMC w navi i zewn. wyświetlacz?

    pewien czas temu załozyłem navi do mojego passata( 2003r). Wymieniłe tez licznik na pełny FIS. navi była w wersji G czyli teortycznie powinna miec tuner TMC zeby obsługiwać zegary. Ale po spolszczeniu wyświetla ze jest to C. I teraz tak wersja C nie wymagała TMC , wystarczyło połaczenie 3 kablowe. Podpiąłem tak , przekodowałem licznik ale i tak nie...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Lut 2007 11:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4514
  • Co to za tuner ?? Nokia w obudowie jak 1430

    Mam tuner ze szwecji .Nokia (tylko tyle pisze na obudowei) - wyglad menu i wyglad zewnetrzny identyczny jak 1330; 1430; 1530; 1630;1730. Problem w tym ze go rozkrecilem ale nie znalazlem co to za wlasciwie sprzet . Czy moze jest to Pionier tylko z napisem Nokia.Jesli tak to ktory model ???

    SAT Serwis   05 Kwi 2007 21:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1119
  • TV z tunerem cyfrowym a tv satelitarna

    Witam, Niedawno szef kupił do biura Tv jak to linku: i jeszcze jeden link: Jak to wynika z opisu jest on wyposażony w tuner cyfrowy. W związku z tym mam pytanie dot. odbioru tv satelitarnej: - czy podłaczenie do tv samego konwertera cyfrowego umożliwi odbiór?, - czy jest możliwy odbiór tv sat za pomoca splitera z modułem warunkowgo dostępu, umożliwiającego...

    SAT Serwis   21 Lip 2007 18:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3339
  • Cyfrowy tuner satelitarny TechnoTrend PCline-Premium S

    Witam Posiadam w/w tuner do PC działał ladnie do czasu kiedy podlączyłem zewnetrzny tuner polsatu do LINE OUT w karcie i telewizoru ,sygnal mial przejsc przez karte do dekodera ale nic z tego.Po ponownym podlączeniu anteny do kompa okazalo sie ze karta nie odbiera sygnalu z anteny brak sygnalu QUALITY i nie wyszukuje kanalów z satelity. sprawdzilem...

    SAT Serwis   01 Gru 2008 20:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1352
  • Tuner cyfrowy tevion dfa 2005

    niewidac zadnych zewnetrznych uszkodzen.

    Początkujący Naprawy   09 Cze 2009 20:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 965
  • Sprzęt podpięty do dwóch faz - mixer/wzmacniacz - tuner sat.

    Mam uziemienie w lokalu, ale zarówno mixer jak i tuner sat. ma płaską wtyczkę bez bolca. Mixer jest zasilany przez zewnetrzny zasilacz (Behringer UB1202FX) Tuner satelitarny to relook 200s. Jak juz napisałem oba na płaskiej wtycze dwu-bolcowej.

    Nagłośnienie Profesjonalne   10 Sie 2009 18:54 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3402
  • Jaki dysk zewnetrzny USB bez dodatkowego zasilania

    Koledzy jestem laikiem w sprawach komputerowych więc pozwolę sobie zapytać. Korzystam z tunera satelitarnego z wejściem USB pod, które mogę podłączyć pamięć działającą w standardzie USB 2.0 i nagrywać programy/filmy. Potrzebuję pamięci zewnętrznej między 120 a 160GB. Wykalkulowałem sobie, że najtaniej wyjdzie mi zakupić dysk zewnętrzny. Ale jest mały...

    Komputery Co kupić?   16 Paź 2010 09:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3285
  • Diora AWS 3071-Tuner gra o polowe ciszej niz cala reszta.

    Witam, mam problem z tosca 307. Mianowicie na Cd i wszystkich zewnetrznych źródlach sygnalu gra normlanie, czyli glosno jak nalezy reaguje na potencjmoetr, a jak przełącze na funkcje radia to gra o polowe ciszej. Potencjometr zrobie na maksa i gra tak jak na źrodle z Cd na 1/3. Wszystko gra czysto, UKF dzialaja prawidlowo ale duzo za cicho. Co moze...

    RTV Użytkowy   30 Paź 2010 12:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 922
  • Jaki tuner dvb-t do radia eonon g2210

    Na allegro są takie małe mini tunery z wtyką euro. Kosztują ok 100zł, pewnie da sie podłączyć przez audio i video IN tylko trzeba przejściówke z euro zrobić. Zasilane są zewnetrznym zasilaczem wiec nalezało by dorobić jakiś zasilacz pod akumulator. Dodatkowo czujnik pilota tez maja na kabelku więc można go umieścić w okolicy radia.

    RTV Co kupić?   14 Paź 2011 14:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2455
  • Adapter ATA/IDE na USB a tuner DVB-T

    umożliwia, to tuner z wyjściem USB marki BLOW, nagrywałem juz experymentalnie na pendrivach i kartach SD i wszystko śmiga. Mój zamiar to wykorzystanie zwykłego HDD ATA/IDE jako nośnika do nagrywania z tymże własnie musiałbym go podłaczyc przez taki adapter i tu nie mam pewności czy to by wszystko działało? instrukcja obsługi jak i obrazy w internecie...

    Komputery Hardware   25 Sty 2012 22:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2243
  • czy jest mozliwosc nagrywania porze tuner tv telewizji cyfrowej

    nierozumiem chodzi mi o to czy moge jakos podlaczyc dekoder cyfrowy zeby nagrywac na komputerze przeztuner tv programy bo do dekodera moge podlaczyc pzrez usb np dysk zewnetrzny ale wtedy bede mogla odtworzyc nagranie tylko na dekoderze bo jest onozakodowane i na komputerze nie odtworze dlatego chce wiedziec czy ejst mozliwosc zeby jakosc dekoder podlaczyc...

    RTV Co kupić?   11 Lip 2012 09:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1617
  • HAUPPAUGE HVR-1200 a może inny tuner analogowy

    Fonia akurat nie jest potrzebna, ponieważ dźwięk idzie bezpośrednio z dekodera do głośników aktywnych. A czy wizja by działała? Jeszcze prosiłbym o odniesienie się do tego tunera: [url=]Link

    RTV Co kupić?   09 Lis 2012 01:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 957
  • Zasilanie wzmacniacza+2 tunery dvb-t

    Musisz wybrać jeden tuner i podłaczyć go na stałe, albo dokupić zasilacz zewnetrzny i zasilać nim antenę.

    Instalacje antenowe archiwum   09 Sty 2013 21:02 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 13053
  • Samsung UE48H6700 na zewnetrzny HDD

    W takim razie wprowadzają ludzi w błąd, dając w opisie możliwość nagrywania na dysk USB bez informacji, że tylko z tunera DVBT... Nie da się tego jakość obejść - wejście w ustawienia serwisu, firmware czy coś podobnego ?

    RTV Użytkowy   06 Maj 2019 13:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2856
  • Dysk zewnetrzny - skrót zamiast folderu - snkb0pt

    Odinstaluj avast! Free Antivirus,FoxTab PDF Converter,McAfee Security Scan Plus.Otwórz notatnik systemowy i wklej: Task: {30F22D5B-D1E4-49E7-B25C-D2597F5158D1} - System32\Tasks\{D52398C2-2C1F-42A6-89E7-... => Chrome.exe Task: {39E75449-9C24-4CFE-9F82-0C143BC650C8} - System32\Tasks\SystemSockets\SystemSocke... => C:\Program Files (x86)\HomeTab\WBrokerHandler.exe...

    Pogotowie Antywirusowe   07 Sty 2017 13:58 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1989
  • Nagrywarki z tunerem do TV naziemnej i SAT - funkcje i wymagania

    Witam, kazdy zewnetrzny dekoder telewizji cyfrowej (no nie kazdy ale wiekszosc, pomijam te najprostrze i najtansze ) ma wbudowany dysk i funkcje nagrywania, jezel nie ma wlozonej karty obsluguje kanaly darmowe a z karta dodatkowe. Intersuje cie urzadzenie zwane digibox, nie wiem jakie sa realia polskiego runku, u mnie jest tego duzo. Identyczna sprawa...

    Multimedia Początkujący   14 Cze 2019 14:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1695
  • Porównanie konwerterów Inverto Octo Black 8 wyjść Full HD vs Televes LNB OCTO 8 z tunera Cyfry Plus

    Dzień Dobry Chciałbym prosić o pomoc bardziej rozgarniętych w temacie konwerterów w sklepie zaproponowali mi dwie sztuki : -Inverto Konwerter Octo Okto Black 8 Wyjść Full Hd - 169 zł i podobno lepszy -Konwerter Televes LNB OCTO 8 Wyjść Konwenter NC+ do tego kabel Kabel Antenowy Zewnętrzny RG6 Televes T100 CU 100m Posiadam tuner cyfry plus i talerz 80....

    SAT Początkujący   01 Lip 2021 20:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1782
  • Jak ten tuner podłączć ?

    Raczej innego wyjscia niemasz, taki najzwyklejszy zewnetrzny modulator widzialem na geldzie za jakie 60 pare zlociszy

    SAT Serwis   01 Gru 2003 14:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1710
  • Tuner Uniden UST8008 polaryzacja

    Nie pamiętam dokładnie tego modelu, ale z pewnością był przystosowany do wspólpracy z dodatkowym polaryzatorem. Jeśli to model 3x16 kanałów to tylko zewnetrzny polaryzator. Jeśli to model 999 kanałów to miał możliwość współpracy z konwerterem dwupasmowym strego typu, w którym pasma przełączało się napięciowo. W takim przypadku można było zmieniać polaryzację...

    SAT Serwis   08 Mar 2004 13:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2448
  • Radmor 5412 nie działa tuner FM

    Mam jeszcze pytanko. jesli podlaczylbym zewnetrzny wzmacniacz to w ktorym miejscu przed dekoderem stereo moglbym juz cos uslyszec w torze FM. Napiecie wejsciowe do UL1200 jest 2,7 V czyli chyba ok. w punkcie K307 -6,9V w K308-7,0V.

    Początkujący Serwisanci   03 Lis 2005 10:57 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3378
  • Tuner as 952 nie podaje sygnału...pomocy!!!

    jakie dwie czerwone i czarna? trzy? sa tylko dwa chinch, kazdy z nich ma na bolcu srodkowym sygnal jednego kanalu (lewy i prawy), masa kazdego z nich jest zewnetrzny styk chinch.

    Audio Serwis   10 Lis 2006 09:26 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1771
  • Tuner Ferguson 1018 problem z obrazem!

    no tak ale gdzie jest ten ukladzik na plytce?? Jestem poczatkujacy,prosze o pomoc. Pod wejscie REMOTE moge podpiac zewnetrzny zasilacz ? Jak tak to o jakich parametrach

    SAT Serwis   23 Lip 2007 08:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2659
  • Stary Otake - tuner DVB-T

    Połączenia urządzeń   15 Gru 2012 13:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1419
  • Tuner cyfrowego Polsatu HD 6000 i Dysk USB DTU 320 GB nagrania w HD zacinają się

    ja ma wbudowany dysk w polsacie HD7000 i tez czasem mi sie tnie , jak złapę pause i puszcze ponownie czyta bez zacięć. jesli to dysk zewnetrzny moze wina lezy po stronie jakosci kabla USB ??

    Naprawa nośników i odzysk danych   18 Mar 2016 07:38 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4776
  • Sharp LC26SB25E - brak obrazu z tunerem, obraz tylko z HDMI, VGA i menu

    Zewnetrzny stary dekoder odbiera tvp1,tvp2,tvp historia, .........itp , na kawalku drutu zlapal mi 21 programow,podlaczylem go tylko zeby zobaczyc co powinien jeszcze odebrac stary tv jesli jest sprawny

    TV Początkujący   06 Gru 2022 14:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 240
  • zewnetrzny tuner tv crt box

    mam problem tuner został podłaczony do monitora BENQ I monitor pokazuje no signal to samo z monitorem DELL a na monitorze belinea i Philip wszystko gra proszę o pomoc Użyj "zmień" i popraw tytuł tematu - regulamin p.10.9 i p.11. Na Forum obowiązują zasady pisowni - p.15 regulaminu. Na Forum linków do aukcji nie podajemy.

    Monitory Serwis   02 Sty 2008 08:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1089
  • Zewnetrzny tuner TV pod LCD

    Niedawno przesiadłem sie ze stacjonarnego kompa na notebooka ktorego w domu podlaczam pod 20" lcd. Dlatego na starcie odpada w ogole karta pci. Ogolnie najchetniej zrezygnowałbym z posrednictwa komputera w takim podlaczeniu. Dlatego tez przygladam sie zewnetrznym tunerom tv. LCD to Belinea 10 20 35W, kompa podlaczam przez dvi wiec do d-suba moglbym...

    Inne Co kupić?   26 Lut 2008 08:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2477
  • zewnetrzny Tuner Dvb-t mpg-2/4 do lcd?

    Witam szukam tunera tv który można podłączyć do monitora LCD 19 panorama, ale takiego żeby odbierał sygnał dvb-t mpg 2 i 4 oraz by można było do niego podłączyć kablówkę oraz ps2. Znalazłem coś takiego AverTV Box Hybrid STB 1080i, ale nie jestem pewien czy on obsluguje mpg2 czy 4 czy oba. A może jakieś inne urządzenie co spełnia moje wymagania?

    Komputery Hardware   13 Kwi 2008 21:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1040
  • zewnetrzny tuner tv sm-318l pc-tv box

    mam zewnętrzny tuner tv i monitor lg l1510s i mi nie działa wiem ze tuner jest zaprogramowany to monitorów crt ale czy by się dało zrobić żeby działał kupiłem go na allegro i teraz leży mi

    Monitory LCD Serwis   04 Paź 2008 11:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3399
  • Monitor 24" 1920X1200 a zewnetrzny tuner TV 1680X1050

    Witam Mam monitor 24 calowy pracujacy w rozdzielczosci 1920 x 1200 Czy obraz z tunera TV zewnetrznego ktory obsluguje max rozdzielczosc 1680x1050 bedzie widoczny na calym ekranie czy tylko na czesci 1680x 1050?A moze monitor bedzie potrafil przeskalowac obraz? I czy taki tuner wogole ma szanse zadzialac na tym monitorze. Pozdrawiam: lb2

    Komputery Hardware   03 Gru 2008 06:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1212
  • Laptop + zewnetrzny tuner tv + kamera bezprzewodowa

    Witam, Chciałbym zainstalować w mieszkaniu kamerę do monitoringu dziecka czy raczej niani pilnującej to dziecko. Mam z tym mały problem bo...o ile znalazłem już na allegro tanią kamerę bez przewodowa za około 200 zł, to nie wiem jak to nagrywać na laptopie którego chcę użyć. Budżet to 400-500 zł. Myślałem o założeniu kamery z WIFI ale....żona stwierdziła...

    Laptopy Hardware   21 Sty 2009 18:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3691
  • Czy da się połaczyć zewnetrzny tuner DVB-T z nagrywaniem do Dekodera UPC

    Czy da sie zrobić tak,żeby do Dekodera UPC Standardowego (bez nagrywania) podłączyć zewnetrzny Tuner DVB-T z opcją nagrywania na USB?? Czy ogólnie jest to niemożliwe i nagrywać można tylko na dekoder UPC z wbudowanym HDD?? Chodzi o koszty i czystą ciekawość.....

    RTV Użytkowy   07 Cze 2012 00:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2183
  • Zewnetrzny tuner analogowy do tv

    cześć! mam kablówkę z UPC, w jednym pokoju podłączony cyfrowo a w drugim analogowo. Niestety w tym drugim coś szwankuje zapisywanie kanałów na tv. moje pytanie jest takie, czy mogę kupić taki zewnętrzny tuner do TV, który by odbierał ten sygnał analogowy i zapisał kanały. Mógłbym wtedy podłączyć go do tv na euro i wszystko by działało. Jak to się prawidłowo...

    RTV Użytkowy   13 Lip 2013 23:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4002
  • problem z zewnetrznym tunerem tv

    Monitor LCD w odróżnieniu od CRT wymaga bardziej prawidłowego sygnału VGA bo prosty tuner może dawać nie dokładne impulsy jeżeli chodzi o częstotliwość synchro V i H oraz ich polaryzację a od nich zależy rozdzielczość w której ma się on ustawić a ten zakres w LCD jest dosyć wąski aby po przeliczeniu impulsów synchro mógł wyświetlić cyfrowo obraz na...

    Monitory LCD Serwis   26 Lip 2008 07:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1074
  • Cyfra+ podłączenie do monitora (bez pośrednictwa komputera)?

    Witam, czy jest mozliwe stworzenie "telewizora" z monitora LCD Samsung 913N (jedyne wejscie jakie posiada to D-Sub) w połączeniu z zewnetrznym tunerem telewizji naziemnej tak zebym mogl na nim ogladac cyfre+ po dodatkowym podlaczeniu rzecz jasna tunera cyfry+ do tego tuner naziemnego? Obecnie posiadam wolny monitor ktory chcialbym w polaczeniu z tunerem...

    SAT Technika Satelitarna   21 Wrz 2009 23:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4973
  • Monitor LCD + tv. Możliwe bez włączania komputera?

    Jest taka mozliwosc - musisz kupic tuner zewnetrzny. Przy zakupie trzeba pamietac, ze tunery zewnetrzne dzialaja pod kontrola komputera (zazwyczaj podlaczane przez USB) lub niezaleznie od niego. Tobie potrzebne jest to drugie rozwiazanie - dzialajacy samodzielnie tuner zewnetrzny. Przykladowe modele:

    Początkujący Serwisanci   07 Sie 2007 00:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1233
  • programowanie kanałów telewizji cyfrowej

    Jestem nowy w tym temacie i chyba mam proste pytanko. Mam tv Sony 40 cali i jest w nim przełącznik tv analogowa/cyfrowa. Troche tego nie rozumiem skoro potrzeba zewnętrznego tunera żeby oglądać tv cyfrową naziemną. Tv ma fajne funkcje w pilocie np przegląd kilkunastu kanałów jednoczesnie - co leci na każdym o danej godzinie. Podłączając tuner zewnetrzny...

    RTV Użytkowy   11 Lis 2012 09:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4446
  • Karta telewizyjna pod pci do 60zł

    A ta?

    Komputery Co kupić?   17 Paź 2010 12:50 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2190
  • Dell optiplex gx 150 a karta sieciowa

    Specyfikacja: Intel pentium III 1Ghz pamięć ram 512mb intel graphics controller 82815(zintegrowana) 32mb sterowniki zainstalowane dysk: seagate 60Gb chciałbym się dowiedzieć czy ta oto karta telewizyjna będzie śmigała na takim zestawie:)z góry dziękuje za odpowiedzi Dodano po 2 ps. jak zły dział to proszę moderatorów o przeniesienie:) Dodano po 2 i...

    Komputery Co kupić?   28 Wrz 2013 09:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1272
  • Szukam pomysłu jak przekonwertowac pal na vga

    Witajcie szukam pomyslu jak w najprostrzy sposób zrobic "przelotkę" z pal na vga a dokladnie tlumaczac zeby mozna bylo wykozystac monitor crt jako podglad np do magnetowidu czy kamerki Ja w swoim pokoju mam kompa i karte graficzna z vivo czyli wejsciem i wyjsciem video- do wejscia podlaczony jest magnetowid i w ten sposob ogladam tv . Pytanie jak zrobic...

    Projektowanie Układów   10 Sty 2006 10:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1846
  • PHILIPS DSR 3201/91- zablokowany port RS323?

    Witam Wrzucilem na upload serice manual do 3401 z wygladu taki sam jak 3201. Sprawdzisz sam czy elektronika ta sama bo moj tuner to cyfrowy do tv naziemnej takze poza zasilaczem plytka jest inna. Napisales ze napiecie do zasilania rs232 wzioles rj9 (3.3V) a na schemacie masz 5V, takze nie wiem juz czy tam jest logila 5V czy 3.3V. Ten gosciu z Wegier...

    SAT Serwis   16 Mar 2011 11:34 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 41732
  • Komputer TV Box i monitor połacznie

    Witam wszystkich! Jestem tutaj nowy więc nie do końca się orientuje czy w dobrym dziale umieściłem jak by coś było nie tak to przenieście. A więc pytanie jest Bardzo proste. Mianowicie zakupiłem sobie Tuner telewizyjny tkzw "TV Box'a" I mam problem tego rodzaju ze i Tuner i Komputer jest podłączony do Monitora kablem VGA. I ilekroć chcę oglądać telewizje...

    Komputery Hardware   06 Lis 2010 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3217
  • Podłączenie dekodera kablówki do PC

    Ten podłączony przez dekoder, będzie odbierał lepiej niż inne bezpośrednio przez kabel? Inaczej, niektore male tunery odbierają HDTV, ten odbiera tylko PAL. Tych małych nie podłącze przez dekoder, ten tak. Gdzie będzie lepszy obraz? --- maly czyli np taki: Mam stara karte gforce 4 mx 440 64mb czy da radę z tymi tunerami? Sorry za post pod postem

    Połączenia urządzeń   04 Cze 2012 17:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2506
  • lg /panasonic - nie dzialaja konsole

    Witam.nie jestem pewien czy dobrze dodaję ale chyba tak. Mam problem z dwoma telewizorami.pierwszy to plazma lg ok 8 letnia. Jedno wejscie hdmi. Obslugiwalo na zmiane tuner cyfry i ps3 jednak od pewnego czasu po podlaczeniu konsoli slychac tylko dzwiek. Sprawdzane tez na xboxie i roznych kablach. Tuner dziala ok. Kosole tez dzialaja i sa dobrze skonfigurowane...

    Połączenia urządzeń   20 Lut 2014 10:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1293
  • BECKER EUROPA 2000 - Err

    Miałem kiedys radyjko(Beckera), tylko nie pamietam modelu, że miało osobny tuner(zewnetrzny) i po wpisaniu kodu -error.Tuner montowany "gdzies " w aucie.

    Radia Samochodowe Serwis   08 Cze 2020 19:36 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3135
  • Karta TV - Play TV Pro BT 878+ W/FM RDS i dźwięk

    Moze to przez to ze karta z tunerem jest podlaczona zewnetrznym kabelkiem?

    Komputery Hardware   12 Gru 2005 13:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2047
  • Monitor => TV? Czy da się tak przerobić? Jak najtaniej to zrobić?

    Witam, teoretycznie, a nawet praktycznie można zawsze przerobić ale czy to będzie miało w aktualnej rzeczywistosci jakikolwiek sens ? Sens widzę tylko hobbystyczny. Sa dwa proste rozwiązania; monitor podłączony w normalny sposób do komputera z odpowiednią kartą TV. Drugie rozwiązanie to przytawka tuner zewnetrzny podłączona do monitora, w tym przypadku...

    Monitory Serwis   24 Kwi 2006 23:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1500