Turbina do ponownej regulacji.
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Witam mam do naprawy turbinę do Audi A4. Mam do regulacji turbinę. Właściwie to regulację zmiennej geometrii. Czy po regulacji i regeneracji turbosprężarki moja turbina będzie w 100 procentach sprawna czy jest to zabieg tylko odwlekający w czasie kolejne problemy? Pozdrawiam
Masz na mysli pomiar manometrem? Jeszcze nie. Jesli pomine zaworek sterujacy turbina i na sztywno turbo podepne pod vacu pompe to turbina przeladowuje wiec mieszek, ustawienie sztangi jest chyba ok?
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
Doładowanie, turbina lub regulacja jej.
Witam. Okazało się, że przyczyną był przepływomierz i uszkodzony czujnik kopiujący na turbinie. Z przepływki nie było błędów, a wskazania parametrów były ok, ale w czasie jazdy coś się dziwnego działo. Podmieniłem przepływkę na oryginalną i sprawną, czujnik na regenerowanej turbinie wymieniłem na oryginalny. Nowa turbina wymagała delikatnej regulacji...
Prawdopodobnie za wysokie cisnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1!
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Mam problem Nam też jest bardzo miło ciebie powitać! To wystarczy? Tylko że to jest schemat na wersję zboczoną - z EGR-em, turbiną, regulacją biegu jałowego. Podstawowa wersja spotykana w Polsce to "golec" - rzędowa, mechaniczna pompa wtryskowa bez turba, sterownika i EGR-u. Silnik działa całkowicie bez prądu. Jak by kolega pytający podał troszkę więcej...
Tutaj chyba najlepszym rozwiązanie będzie osobny maszyt poza budynkiem. Pisałeś że masz na to miejsce na działce więc ja bym tam właśnie postawił turbinę. Co co konstrukcji samego masztu może dobre były by słupy typu ŻN mają ażurową konstrukcję więc same w sobie dużego oporu dla wiatru nie robią, pozostaje kwestia ich wytrzymałości po zamontowaniu wiatraka....
Regulacja zakończona pełnym sukcesem. Po kilku próbach udało się ustawić sztangę tak że turbina nie przeładowuje. Przy regulacji polecam delikatnie obchodzić się ze śrubą bo przekręcenie jej o jeden, dwa obroty za mocno sporo zmienia oraz obserwować wskazania grupy11- bez tego ciężko dojść co się dzieje. Bardzo dziękuje za pomoc.
Blokująca się turbina - zawór regulacji albo przepływomierz - brudny lub zimne luty... :) to mogło by być coś z tego, tylko jak sprawdzić co zawodzi.
W tej turbinie regulacji nie ruszasz to jest ta gruszka z podcisnieniem. Ale chodzi o to zeby podpiac komputer i sprawdzic w parametrach co ecu potrzebuje a co jest w rzeczywistosci. Reguluje sie na srubach od tej gruszki. Wyslij im numery swojego turba to sprawdza czy napewno core jest do twojej.
Witam Jestem właścicielem skody octavii 1,9 TDI AGR. W nawiązaniu do tematu – sztanga turbiny – interesuje mnie czy luz na połączeniu sztangi z ramieniem gruszki ok. 2 mm to normalna sprawa? I czy może wpływać to na dynamikę jazdy? Pozdrawiam
No to chyba naprawdę mam problem bo u mnie zrobione pełen serwis dwa i pół miesiąca wymieniona turbina czyli regeneracja zawór regulacji powietrza do turbiny też nówka i problem zaczął się powtarzać Także naprawdę nie wiem co dalej robić.
Wyciągnij całą turbinę. Nie ruszaj regulacji sztangi, bo potem nie dojdziesz końca z regulacją ciśnienia doładowania.
Witam Chciał bym założyć turbinę do ciągnika z zaworem do regulacji. Turbina którą pokażę wam na zdjęciu odpowiada mi względem mocowania i mocy. Mój problem polega na tym ,że nie wiem czy ten zawór w tej turbosprężarce jest do regulacji mechanicznej czy tylko komputerowej ? Proszę o wypowiedzenie się na temat tego zaworu. http://obrazki.elektroda.pl/7377836100_1...
W większych tak, ale dla tych kilkuset watowych hamowanie polega na zwieraniu wyjścia tyrystorem. Nie jest to zdrowe bo turbina terkocze przy okazji.
zaworki regulacji cisnienia doladowania takie duze przy blotniku
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
Czy ktoś zbudował lub posiada turbinę wiatrową o pionowej osi obrotów z automatyczną regulacją liczby obrotów (taką jaka opisana jest w czwartym numerze Młodego Technika z 1984r.) http://obrazki.elektroda.net/49_12305762...
Model 244. Tak jak piszesz turbina nie ma praktycznie żadnej regulacji tylko ,,zawór" upustowy na wypadek zbyt wysokiego doładowania. Wydech już luzowałem oraz wykręcałem pierwszą sondę nic to nie dało. Wczoraj odpiąłem cały dolot i zaślepiłem rurę od doładowania. Robiłem pomiar ciśnienia praktycznie na turbinie i też nie pompuje jak powinna więc zostaje...
Wydajność turbiny jest regulowana, więc albo ogólnie mówiąc regulacja, albo sama turbina, albo zatkany dolot/wydech. Trudno określić na odległość.
Sam czyściłem turbinę i regulacji sztangi nie ruszałem, wszystko poskręcałem na stare miejsca. Jestem pewien, że przede mną nikt turbiny nie ruszał, także aby na pewno to ta grucha? Auto swietnie się zbiera, nawet za dobrze i jak te parametry nie przeszkadzają skłonił bym się je zostawić. Chyba że odbije się to na żywotności ?
Miał ktoś podobny problem z tym doładowaniem bo już ręce opadają. Turbina nowa,dolot szczelny czujnik ciśnienia doładowania nowy zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy DV-ka nowa i ciągle bład regulacji ciśnienia doładowania który wyskakuje po przekroczeniu 3000obr
Baterie są sprawne więc to odpada. Natomiast proszę mi powiedzieć gdzie ta turbina będzie zlokalizowana w tego typu piecyku ?
Dzien dobry. Racja, obciazenie bedzie miec wplyw na prad. Wolalbym jednak zostac bez obciazenia, zeby pomiary u mnie i producenta odbywaly sie na takich samych warunkach. Turbina jest wyposazona w regulacje pobieranego pradu za pomoca potencjometru, ale to, co mierze (4,2A) jest przy maksymalnym "odkreceniu" potencjometru (przypominam, ze na tabliczce...
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
w tym model niema elektrycznej regulacji turbiny
Myślimy, że należy sprawdzić tą turbinkę, czujnik doładowania, szczelność doładowanego powietrza. jeśli jest ok. to wyjąć pompowtryski i sprawdzić rozpylacze. Sam prawdopodobnie tego nie dokonasz, bo nawet zwykła regulacja wstepnego nacisku pompowtrysków będzie problemem. Zyczymy dobrego roku i jaśniejszegoo dymku.:))
http://obrazki.elektroda.pl/3735959200_1... Witam. Proszę o pomoc w sprawie MB A W168 1.7 CDI W aucie silnik pracuje w trybie awaryjnym. Po wciśnięciu sprzęgła obroty soadają do 3000. Auto nie jedzie z większą prędkością niż 120 km/h Sprawiłem już chyba wszystko co mogłem. Intercooler uszczelniłem. wężyki podciśnienia do sterowania...
Trzeba zrobić mapę pod to turbo. Regulacja sztangi w niczym nie pomoże.
Jeśli twierdzisz, że rury "interkulera" są szczelne, to pozostaje jeszcze sprawdzić działanie przepływomierza oraz sterowanie działaniem turbiny. Informacyjnie podaję, że byłem świadkiem montażu turbiny po regeneracji, która po uruchomieniu silnika pracowała zaledwie kilka sekund i zacięła się. Po drugiej próbie też nieudanej została reklamowana. Nie...
Pamiętaj jeszcze o jednym jak chcesz sterować turbiną. Co gdy w kominku wygaśnie a sterownik załączy turbinę. Wyziębi ci pokój. Załóż jakiś termostat na kominku, który by załączał, ewentualnie wyłączał turbinę przy rozpalaniu i gaszeniu kominka. Pomysł z regulacją obrotów turbiny jak najbardziej ok.:D Mozna w ten sposób łatwo regulować moc oraz także...
Witam wszystkich . Jak mogę coś dodać, mam ten sam problem AFN . Testowo gdy zostało podpięte bezpośrednio podciśnienie z pompy podciśnienia do turbiny dymienie ustępuje i silnik pracuje równo na postoju przy 2500. Kolejna testowa sytuacja. Rura od kolektora ssącego zdjęta, sterowanie turbiną odbywa się przez zawór N75 , przy 1500 obr silnik pracuje...
Masz dalej problem z regulacją ciśnienia doładowania turbina ewidentnie przeładowuje.Sprawdź jeszcze N75.
Jeśli nie boisz się utraty gwarancji, możesz spróbować cofnąć śrubę zderzakową. Swoją drogą, właśnie dlatego nie lubię prac związanych z turbiną. Zakład regeneracyjny zrzuca winę na mechanika, mechanik na zakład. Najlepiej, gdy ten, kto regeneruje, zakłada też turbinę i sprawdza efekt. Wtedy może jeszcze sobie doregulować. Mechanik nic nie może, bo...
Seat Cordoba 1,9 TDI Vario 90 koni 12.99r. IV bieg równo przy 2300 obr odłącza turbinę (1 uruchomienie silnika). Ponowne włączenie silnika - samochód idzie jak trzeba i mogę jeździć dalej nawet cały dzień. 150 km/h i jest jeszcze zapas pod nogą a gdy złapie muła to max 110-120km/h. Wszystkie elementy zostały podmienione ze sprawnego auta aby sprawdzić...
Jakie widzi cisnienie na spoczynku? Jakie podczas obciazenia? Czy jestes wstanie wysterowac prace turbiny z komputera? Czasem regulacja turbiny nie była przestawiana?
A ja zawsze myślałem,że EGT to mierzy się w wydechu, najlepiej przed turbiną.... Za mały procent Flashlube w 1l flashlube - tak wynika z pomiarów EGT, które robiliśmy. Poza tym, jak podasz płyn do samochodu z turbiną?
Witam, zastanawiam się czy można po przez obniżenie ilości paliwa wtryskiwanego do silnika i podniesieniu ilości tlenu dostarczanego przez turbinę ograniczyć spalanie paliwa na setke przy minimalnej stracie na parametrach??? Tak się zastanawiam bo się nie znam.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Tu się prosi o test VAG ,ponieważ bedziesz działać po omacku na chibił trafił.Może być uszkodzony zawór ograniczający cisnienie doładowania albo nieszczelne przewody podciśnieniowe od zaworu do silownika podciśnieniowegolub sam siłownik podciśnieniowy przy turbinie. Jesli to sprawdzisz i jest ok to zostaje sama turbina z zaworem regulacji ciśnienia...
Witam, Posiadam skodę O1 2003 r. 1.9 tdi 110km (fabrycznie, tun na 130km) i po 230 tys. km. zajechała się turbina, więc ją zregenerowałem (dokładnie nie tą samą, swoją zostawiłem do naprawy a wziąłem na wymianę "taką samą" już zregenerowaną). Turbinę założyłem i okazuje się, że coś jest nie tak, a mianowicie: - turbina działa zupełnie inaczej - równo...
No właśnie wszystko mam napisane i chyba wszystko przejrzane , zostało tylko cięgno gruszki i regulacja bo cała reszta sprawdzona kilkukrotnie
Witam, mam problem z moją meganką, a dokładnie auto się porusza jak by nie działała turbina i jest błąd df114 - REGULACJA ZAWORU RECYRKULACJI EGR ZAWÓR ZABLOKOWANY, na wolnych obrotach turbina działa normalnie, gdy dodam na postoju ostro gazu to turbo tłoczy, węże robią się twarde, a przy prawie maksymalnych obrotach widać lekkie uchylanie się zaworu...
turbina kaput...
Z tym akumulatorem to zgadza się, ale ja podłączam do falownika, bez akumulatora, aby wykorzystać bezpośrednio moc turbiny, tak że falownik hamuje ją od razu; tak jak pisałem powiększyłem na próbę powierzchnię skrzydeł wiatraka poprzez doklejki z cienkiej plexi aby poprawić efektywność aerodynamiczną, patrzę co to da; kręci lepiej ale jeszcze jakby...
W końcu udało się. Pojechałem do serwisu boscha (woliński lublin-piaski) i sprawdzili co i jak. Okazało się, że coś nie tak było z turbiną. Nie wiem czy regulacja czy co ale sprawę załatwili w 1:30 h mimo, że turbinami się nie zajmują. Wcześniej byłem w serwisie, który zajmuje się tylko turbinami (niby fachowcy) i uznali, że to nie to i zakasowali 50zł...
Miałem taki objaw przy zapieczonych kierownicach. Gruchę sprawdzałeś? Sztangę od niej? Jej regulację?
Witam. Pacjent to Ford Galaxy 1.9 pompowtryskiwacz. Z tego co wiem poprzedni elektronik musiał przerobić instalacje ponieważ nie można było podłączyć się interfejsem pod sterownik. Rzekomo zwarcie CAN. Była zmieniona mapa, lekko podwyższona moc oraz wyrzucony EGR lecz problem pojawiał się wcześniej. Po 40-50km odcina turbinę, sterownik nie zapisuje...
Dzięki. Mam namiar na dobrego elektronika. Ciekawe ile sobie śpiewnie za taka diagnozę... Nie obrażę się bo znam swoje możliwości. Ja i tak zrobiłem przy tym aucie bardzo dużo jednak ono jakoś mi tego nie wynagradza. W tym momencie nawet nie ma mowy o sprzedaży bo po odpaleniu zasłona dymna. Diagnosta powiedział że ten czujnik otwiera turbinę i samochód...
Mierząc ciśnienie zegarem wyeliminował bym czujnik na 100%. Ciśnienie doładowania to jest ciśnienie jakie pompuje turbina zazwyczaj jest ok 1 bara + ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara mamy 2 bary w kolektorze ssącym. Dziś sprawdzę. Dzięki za rady Dodano po 3 Sprawdź szczelność pneumatyki łącznie z gruszką. Podciśnienie sprawdzone przy wakumpompie jest...
turbina jeszcze jest na gwarancji, a nieszczelnosci tez nie ma
Witam w jaki sposób można wyregulować sztangę turbiny w 1z. Według tego co udało mi się znaleźć potrzebne będą dane o min i max ciśnieniu doładowania. 1. Więc jakie ciśnienie doładowania maksymalne i minimalne występuje w silniku 1z? 2. Co do samej regulacji (turbina jest wymontowana z samochodu) więc czytałem, że można zrobić to za pomocą sprężarki...
coś tam zrobić przykładowo turbina lapala od dołu Turbina pracuje w zamkniętej pętli regulacji, jak coś przekombinujesz mechanicznie, to co najwyżej zacznie łapać "Notlaufa"... Byli tacy, co próbowali z rezystorami w obwodzie MAP sensora, jest to rzeźba w porównaniu do remapu, z drugiej strony pewnie masz tam ECU, w którym nie pójdzie flash po OBD...
Witam Zobacz Młody Technik nr5/1986. (Pionowy silnik wiatrowy). Tam jest automatyczna regulacja obrotów takiej turbiny wiatrowej, tylko łopaty ma inne, niż Twoja. Zobacz również, na tym Forum posty o elektrowni wiatrowej. Pozdrawiam
Skąd przypuszczenie, że drgawki to wina turbiny.
Dzięki, a co jeszcze można sprawdzić przy wysokim spalaniu, zawory zrobiona regulacja filtry wymieniane na bieżąco. Pompowtryski trzeba wyciągnąc do regulacji? Przebieg 700 tys km turbina nie robiona nigdy auto jest słabe i nie kopci
Wracam do tematu. Silnik włożony kompletny, odpala jeździ ale po dłuższej jeździe przechodzi w tryb awaryjny. Wywala błąd 16618- osiągnięty limit regulacji (przeładowanie silnika). Turbina poszła do regeneracji (przeczyszczona zmienna geometria) pomogło ale usterka pojawia się rzadziej, po przejechaniu ok 70km. Wymieniony zawrót ciśnienia doładowania,...
- sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.
Problem wstępnie rozwiązany. Tak jak podejrzewałem, sprawcą była zła regulacja sztangi/ cięgna turbiny. w załącznikach przesyłam rozbieżność występujące przed regulacją i prawie nakładające się linie po regulacji (celowo ustawiłem turbinę minimalnie poniżej wymagań- może to jakoś ją oszczędzi ;) stąd minimalna rozbieżność ) Przed regulacją: https://obrazki.elektroda.pl/8789877500_...
OK napisz ile pokazuje na sterowaniu turbiną... widziałem już różnych pomiarowców.
Wydaje mi się że masz na myśli generator z wirnikiem uzwojonym i końcówki uzwojenia wyprowadzone na pierścienie ślizgowe. Podaj mi przykład regulatora do tego generatora. Bo zapewne też nie będzie tani. W przypadku pełnej przetwornicy mam na wyjściu sinusoide o czestotliwości 50Hz. Przy regulacji generatorem czestotliwość musi utrzymać turbina a ta...
Oczywiście cały czas mówimy o turbinie bez regulacji kąta natarcia. Jesli masz możliwość zrobienia układu regulacji to najlepiej zrobić tak by turbina na początku działała jako typowy DRAG i startowała przy słabym wietrze, a nastepnie tak dobierała kąt by uzyskać jak najwyzsze TSR (czyli zamieni się w LIFT). Tak robia producenci turbin. Odpada im skomplikowana...
Ja już dzisiaj wszystko poskładałem i byłem na jeździe próbnej. Wężyki są nowe, bo wymieniałem z sterownika do rury i od zaworu do turbiny... Nie podoba mi się to wszystko i zastanawiam się, czy czujnik w ECU nie poszedł... Ale najpierw bym się turbiną jeszcze zajął.
Regulacja pompy, a do sb powinna być turbina z chłodzeniem wodnym.
Witam. Mam dwa auta z tym silnikiem. W obu był ten sam problem. Jeśli ktoś nie może znaleźć przyczyny, to sugeruję sprawdzenie jednej rzeczy. Na wyjściu pompy wakum jest plastikowy trójnik. Wychodzą z niego dwa wężyki, jeden do serwa hamulca, a drugi do podciśnienia regulacji turbiny. Wymontować go i wyczyścić, przemyć i przedmuchać powietrzem. W obu...
Jest założona nowa turbina nowy przetwornik cisnienia i nowy przełącznik kontroli cisnienia Dodano po 7 CZY MOŻE BYĆ WADLIWY TEN PRZEŁĄCZNIK KONTROLI PODCISNIENIA? PRZY OKOLO 80 STOPNI ODCINA PODCISNIENIE I SŁYCHAĆ JAK PRZEZ TEN PRZEŁĄCZNIKI CIĄGNIE POWIETRZE CZY JEST TO NORMALNE? Z tyłu taki filterek okrągły jest i przez ten filterek jak zasysa powietrze....
N75 steruje pracą turbiny za pomocą regulacji podciśnienia. Sterownik silnika odpowiednio otwiera lub przymyka N75 a ten podaje większe lub mniejsze ciśnienie na gruszkę turbiny co przekłada się na ciśnienie wytwarzane przez turbinę. Jeżeli jest jakaś nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym to będzie to słychać.
Zrób logi dynamiczne i monituj ciśnienie podczas jazdy. Jak pisałem wcześniej przeładowuje .Sprawdż czy nie zacina sie sztanga od siłownika turbiny jeśli nie chodzi płynnie to turbina do czyszczenia
Ok z chęcią wykonał bym układ odzyskiwani energii ale w moim obecnym stanie zaawansowania przetwornice są dla mnie za trudnym wyzwaniem. Myślę że potraktuje ten układ jako test czy w taki sposób można wyhamować w miarę mój rower a jak to się sprawdzi pomyślimy o przetwornicy. Zacząłem już prace nad układem mojego projektu w którym zastosowałem 10x BD901...
Witam, Mam podobny problem w VW Bora 1.9 tdi 110PS AHF Robiłem już mnóstwo rzeczy i już nie mam pojęcia co jeszcze może być źle... Lista rzeczy, które robiłem : - wyczyszczona turbina, - wymiana zaworka ERG - wymiana pompy próżniowej - sprawdzone wszystkie przewody - wymieniony przeplywomierz Caly czas pokazuje sie blad : roznica regulacji cisnien....
Witam Problem polega na tym jak wkręcę silnik na obroty powyżej 3500 turbina przechodzi w tryb awaryjny, samochód traci moc. Turbina była wymieniona na regenerowaną w 2013 wrzesień. Czyżby już padła? Może zawór albo czujnik? Można to zdiagnozować co jest przyczyna tego stanu, który element? Odczytane są takie błędy: P1570 Sterownik silnika zablokowany...
Z jednostką mocy coś nie wypaliło. Ale na pierwszy rzut podpowiem turbinę do odkurzacza z regulatorem.
Sądząc po wywalanym błędzie raczej postawiłbym na zawór N75 regulacji ciśnienia doladowania...
Czy aby na pewno regulacja kierownicy jest ok? Co prawda napisałeś ze turbina jest wyregulowana, ale wszystko wskazuje na to ze nie.
egr cały czas jest podpięty tylko zaślepiony i to nie przezemnie, tylko tak do mnie przyjechał. oczywiście wyciągnołem egr wyczyściłem, ale nie udało sie go uruchomić. Przykładam sie do pracy. tylko pomysły mi sie skończyły. Chyba, że regulacja sztangi turbiny miałaby tu jakies znaczenie?
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
Ale przecież turbina z zmienna geometria pełne doładowanie ma w momencie gdy cięgno jest oparte o zderzak, który też podlega regulacji i to ona odpowiada za pełną moc. Oczywiste gruszka też może być źle wyregulowana. Ale gdy się zapnie podciśnienie bezpośrednio pomijając zaworek powinna pompować aż przeładuje. Mona tak sprawdzić. Jak nie mam moce w...
witam, sie czyści kol sekuta tylko trzeba czyścić te od kierownicy przy turbinach z regulacja doładowania, temat chyba kilka razy opisywany, powodzenia
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
Brak iskry, regulacja pokrętłami nic nie daje, Sprzedali wadliwy egzemplarz?
Witam, Mam corse 1,5 TD Isuzu z 2000 r i od jakiegoś czasu odczuwam spadek mocy i dymienie ( przy przyśpieszaniu lub przełączaniu biegu ) Mim podejrzeniem jest brak powietrza wytwaranego przez turbinę. Zmierzyłem dokłądnym miernikiem i okazało się ze : przy 1000 obr - miernik nie wykazuje żadnego ciśnienia . przy 3000 obr - ciśnienie wynosiło 0,2 atm....
Hey, Źle myślisz...Szkoda pracy i czasu na takie coś.Lepiej kupić Turbinę Kominkową.Jest ona jedna i rozprowadza ciepło z kominka na cały dom.Sam taką u siebie mam i powiem ,że jest mi bardzo ciepło.Można włączać ją co jakiś czas.Pewnie są termostaty do tego.Panel idzie "łatwo" zrobić jeśli chodzi o temp powietrza.Najlepiej na wyświetlaczu i na mikrokontrolerach.I...
Nie wiem jak jest w twojej turbo sprężarce ale powinieneś mięć na turbinie jakąś śrubkę to regulacji ciśnienia turbiny.
sprawdz czy działaja podcisnienia i czy nie sa zatkane te od uruchamiania zaworu podcisienia turbiny , na samym zaworze tez jest regulacja , sprawdz ja , ogolnie : zbyt niskie podcisnienie (z filtrem) pewnie cos sie przytkalo na sterowaniu
Odczytaj kody, jak będziesz miał odchyłka regulacji ciśnienia doładowania - dodatnia, to raczej turbina do czyszczenia. 250 do 500 zł zależy gdzie, poszukaj sprawdzonego warsztatu który zdiagnozuje przed naprawą
. W mojej turbinie nie ma żadnej regulacji. Jest. Tutaj kręci się zimną muszlą względem rdzenia. Tak sobie wymyślili. Ale najpierw w parametrach ECU zobacz jak wygląda napięcie z czujnika i jak się zmienia gdy ruszasz sztangą.
Cześć. Potrzebuję oryginalny wsad jak w temacie. Auto trafiło na warsztat po próbie usunięcia FAPa i w chwili obecnej przeładowuje turbinę i nie pracuje EGR (egr sprawdzony, elektrozawór regulacji podmieniony i zero efektu) Sama turbina przy regulacji podciśnienia na gruszce zmienia ciśnienie wiec ją wykluczam. Z góry dziękuję.
Witam, IC to nie jaja i po zapachu nie poznasz :D , turbina jest zawsze włączona nie można jej wyłączyć jedynie regulacja ciśnienia doładowania reguluje ilość powietrza docierajaca do silnika, pomiar cisnienia doładowania i pomiar przepływu da odpowieć co go boli, powodzenia
Witam mam turbinę jak w temacie w silniku oplowskim 1.7dtl bez elektroniki i mam pytanie czy da się przez regulacje cięglem do wg zwiększyć ciśnienie doładowania i jak to zrobić to znaczy mam je skracać czy wydłużać tą śrubka, mam już zamówione mbc z allegro i na nie czekam ale wolał bym to zrobić tym cięgłem bez wpinania mbc. Co będzie lepsze regulacja...
Zbyt duża ilość sadzy - czyli tłustej mazi, zawierającej węgiel z niecałkowitego spalania i nie spalone paliwo - czyli sumarycznie zbyt dużo go idzie w cylindry. Kopci każdy diesel - wynika to z natury jego działania, jednak w tych sprawnych, w wydechu jest sucho i nie ma narostu nagaru. Wyjściem jest przepatrzenie wszelkich możliwych parametrów wtrysku,...
wirnika niczym nie pryskaj bo niema to sensu. niewiem jaki masz silnik chodzi o oznaczenie i czy turbina jest sterowana przez "komputer" czy mechanicznie przez ciśnienie turbo. ruch tej sztangi czyli to co wychodzi z gruchy i sie porusza to powinno byc około 1,5 cm sprawdz to ręcznie naciskajac palcem. nastepna sprawa to wyregulowanie sztangi aby odpowiednio...
Ja do swojego wiatraka zrobiłem już trzy regulatory , pierwszy był na triakach dwu stopniowy i porażka bo turbina głupiała i hałasowała, drugi regulator był już cztero stopniowy na przekaźnikach , przekaźniki odłączały mostek prostowniczy i wiadomo obciążenie, bo na prądzie stałym powstawał łuk przy odłączaniu i palił wszystko. Ale moim zdaniem taka...
Myślę, że powinieneś zacząć od poznania tego, co w takiej elektrowni może pracować czyli jaka turbina i generator, potem poznać układy regulacji obrotów i mocy na turbinie oraz napięcia i mocy na generatorze, a następnie to wszystko opisać np. za pomocą transmitancji i powiązać to wszystko ze sobą. Pewnie są też i inne sposoby. Może są gotowe bloki...
regulacja turbina regulacja gruszka turbina regulacja ciśnienie turbina
hotpoint ariston zmywarki wentylator nawiew wymiana schemat instalacja oświetlenie
behringer inuke nu6000 emulator sondy lambda
Jak włączyć pilot do suwnicy Demag? Instrukcja krok po kroku Gdzie kupić Pulsus PS9818? Dostępność i opcje zakupu