Problem rozwiązany.
Następny w kolejce do sprawdzenia jest sterownik silnika, który zasila turbinę ssącą, a znajduje się on na płycie głównej. Co do innych silników, nie jest za mało... Sterowniki ustalają napięcie zasilania odpowiednio wysterowując mosfety np. kół.
Witam, posiadam taka sama turbinkę jak w poście: http://obrazki.elektroda.net/7_126592326... http://obrazki.elektroda.net/18_12659232... http://obrazki.elektroda.net/75_12659232... http://obrazki.elektroda.net/99_12659232... http://obrazki.elektroda.net/24_12659232... http://obrazki.elektroda.net/46_12659233...
Witam poszukując najlepszego odkurzacza piorącego natknąłem się na mpm mod 22 vira o bardzo odpowiadających mi parametrach i cenie ok 780zł. Tak sobie przeglądam specyfikacje na stronie producenta a tu się okazuje iż ten odkurzacz jest jedynie o mocy ssania 210W wydaje mi się ze to słabizna jak na zadania które go czekają czyli mycie dywanów, kafelek...
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Podłączyłeś napięcie do szczotek ? Ma być podłączone do czarnych przewodów ze zdjęcia, polaryzacja +/- nie ma znaczenia. http://obrazki.elektroda.pl/4117567900_1...
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Jeżeli w ssącym jest olej to turbina a następnie odpowietrzenie silnika.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
1. sprawdź czy masz ze sobą wszystkie części. 2. zakładasz na oś tą krótką tulejkę aby była tym szerokim płaskim do góry. 3. zakładasz jedną z dwóch turbin, kładziesz szeroką podkładkę, nakładasz tulejkę tym szerokim do dołu. 4. zakładasz tą szeroką metalową kierownicę powietrza tymi łopatkami sterczącymi do góry, zakładasz tulejkę tymi ząbkami do dołu,...
Sprawdź turbinę przewody łączące chłodnice powietrza czy nie ma pęknięć oraz luz turbiny zdejmij przewód ssący.
Próbowałeś go resetować? Wyjmować baterię? Jedyne co wynalazłem w instrukcji obsługi dla tego modelu, to najbardziej pasuje to: Wewnętrzny błąd oprogramowania. Przywróć ustawienia fabryczne. "Naciśnij i przytrzymaj przycisk START/PAUZA 3 przez około 10 sekund, aby zresetować odkurzacz robota. Wszystkie lampki operacyjne wyłączają się na ok. 1 do 2 sekund....
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Witam z tego co mozna odczytac na wagu widac roznice cisnien pomiedzy zakladanym przez program w sterowniku a cisnieniem zczytywanym przez czujnik cisnienia przy 3087 zakładane masz 1815 mbar a zczytuje ci niecałe 1400 wiec gdzies masz ubytek pomiedzy turbina a kolektorem ssącym w pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnos polaczen na wezach stan interculera...
Witaj, w zasadzie należało by go sprawdzić. Obejrzeć komutator, czy nie ma wypaleń między klatkami. Przy okazji jak będzie w rękach, rozebrać i wyczyścić turbinę ssącą/ może być zamulona pyłem zestalonym, bardzo podobne do szarego gipsu/ . Jak już rozbierzesz, to napisz co widać.
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Poszukuję sprawnego silnika jak na zdjęciu. Oczywiście bez turbiny. Korpus silnika ma ok 8cm długości, oś to dodatkowe 3 cm. Zamontowana w nim jest turbina ssąca do małego odkurzacza. Ten egzemplarz używany był z kończącymi się szczotkami, temperatura uszkodziła uzwojenia od strony ślizgacza. http://obrazki.elektroda.pl/8113082000_1...
To poszukaj dziury pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.
Chcesz po prostu przepchać większy strumień powietrza przez to? No to w takim wypadku ewidentnie równolegle. Co do obciążenia - jeśli będą równomiernie obciążone i nie będziesz ich katował bardziej niż z podwójnym obciążeniem wypadającym na jedną turbinę to będzie ok.
Witam Na jednym z forów zdiagnozowano mi taką usterkę na podstawie logów z vagu. Jednakże wypowiedziała się tylko jedna osoba co wydaje mi się mało przekonywujące. Dlatego poniżej zamieszczam wykonane logi. http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120313.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120314.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120315.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120316.htm...
kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory Mogą być ale przyjrzał bym się nieszczelnościom w układzie dolotowym tzn. czy czasem między turbiną a kolektorem ssącym nie ma ubytku ciśnienia doładowania. Lub sama turbina dobre czasy może mieć za sobą.
Jak zepsuła się poprzednia turbina? Poszedł olej w wydech czy w ssący? Jak w wydech to może się wypalać nawet dłużej niż tydzień.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Pisałem o przewodach gumowych pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.
Sprawdź rurę turbina kolektor ssący, po opisie wygląda jakby była gdzieś nieszczelność
Turbina świeżo po regeneracji, niby wzmocniona, założone większe koło kompresji. Jeśli chodzi o nieszczelności, to jest tylko kolektor ssący i łącznik z turbiną, raczej wszystko szczelne, nie wiem jak to sprawdzić na 100 %. Zauważyłem jeszcze, że po odpięciu rurki sterującej dawka na pompie, pomimo że doładowanie spada do zera, to pod obciążeniem nic...
W rurze między turbiną a kolektorem ssącym. Zintegrowany jest z czujnikiem ciśnienia.
Jak nie było nic grzebane w sterowniku to sprawdź wartości rzeczywiste - jaki to silnik DTI, DTL, sprawdź podciśnienia, sprawdź EGR, przepływomierz ze sprawnego auta /nie podróbka/, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbinę.
Sprawdz bezpieczniki
Zdjąłem przy rurze ssącej przed turbina i nic , czy trzeba inaczej? Dodano po 2 Ktoś coś???
Weź kolego pod uwagę że każdy cylinder zasysa swoją dawkę powietrza która jest potrzebna i jedyne co jest minusem to brak ciśnienia w kolektorze ssącym w momencie kiedy turbina pracuje. sporo powietrza ucieka w momencie gdy turbina zaczyna pracować na WYŻSZYCH obrotach.
Zdejm "gumę" łączącą turbinę z kolektorem ssącym i przystaw kartkę papieru.(Albo oddaj do specjalisty).W tych silnikach 80% brania oleju jest powodowane głowicą (uszczelniacze).
Witam od niedawna mam renault laguna ll 1.9dci. Ostatnio zaczeła mi brać olej jakies pół litra na 500 km i ciagle poci sie kolektor ssący. Czy to turbina zaczyna sie kończyc? Niedawno wyciagałem turbine,czysciłem kolektor ssący zawór egr-u. Wirnik turbiny nie miał dużego luzu. Czy pomimo to turbina może wyganiac tyle oleju:?:
Kiedy ropniak kopci na biało, to albo ma za wczesny wtrysk, zbyt niską temperaturę zapłonu ewentualnie pali olej silnikowy. Skoro po rozchodzeniu przestaje kopcić to sugerowałbym sprawdzenie kompresji na zimnym oraz prowadnic zaworów. Oraz jeśli silnik ma turbo czy nie jest zaklejony kanał między turbiną a kolektorem ssącym.
To CI powiem, obejrzyj dokładnie przewody powietrzne między turbiną a kolektorem ssącym. Wystarczy niewielka dziurka i po balu.
Jaki masz silnik przy tej omedze jak 2,5TDS i w kolektorze ssącym olej to turbina pada Ci powoli
Jeżeli odkurzacz czy turbina pracuje z pełnym przepływem powietrza to się nie grzeje bo jest chłodzony. Jeżeli w/w sprzęty są używane do wytworzenia podciśnienia, które ma za zadanie utrzymywać materiał obrabiany w miejscu, np. jakieś elementy na blacie z otworami, to przepływ powietrza jest maksymalnie ograniczony i nie chłodzi silnika. Stąd częste...
Wina tylko i wyłącznie użytkownika. Tym bardziej jeśli doszło do rozbiegania silnika z uszkodzoną turbiną.
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
N75 steruje pracą turbiny za pomocą regulacji podciśnienia. Sterownik silnika odpowiednio otwiera lub przymyka N75 a ten podaje większe lub mniejsze ciśnienie na gruszkę turbiny co przekłada się na ciśnienie wytwarzane przez turbinę. Jeżeli jest jakaś nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym to będzie to słychać.
nie zawory EGR a poprzecierane szlauchiki. Poza tym nie widziałem jeszcze w DTH padniętej duchawki, to nie ten syf co TDI. Jak nie ciągnie to albo przepywka, albo nie dziala EGR, albo problem z klapami zawirowania, a najczęsciej to zawalony kolektor ssący czarnym szmolcem.
Ten zaznaczony w niebieskim kołki na rysunku poniżej, wymieniałem i jest sprawny. Tego w czerwonym kółku nie wymieniałem. Czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym wymieniałem, sprawny. Turbina regenerowana sprawna. https://obrazki.elektroda.pl/7894793400_...
A sprawdzane było ciśnienie wtrysku paliwa.Sprawdź czy nie ma za dużo oleju bo przez turbinę może iść na ssący a jak go przybywa to wymień uszczelniacze pompowtrysków
Olej w turbo, w kolektorze ssącym i wydechowym. Turbina jest po regeneracji, wypada zapłon na 4 cylindrze. Czy może to być oznaka pęknięcia tłoka,?
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
Można dołożyć turbo, znam osobę która zrobiła właśnie w 306. Ale rzeźby jest dużo. Inny kolektor ssący, wydechowy, turbina, InterCooler, plus jeszcze strojenie całego układu.
Filtry paliwa wymienione? główny ,odstojnik i " separ" jeśli jest zamontowany.Może też być zapchany smok w zbiorniku , trzeba zajrzeć do zbiornika może osadził się syf na dnie.Warto sprawdzić filtr powietrza i doładowanie ,inter cooler, przewody łączące cooler z turbiną i kolektorem ssącym czy są szczelne no i sprawdzić tyrbo na wydajność najlepiej...
W ssącym to podciśnienie raczej Dobrze napisałem. Jak w dieslu z turbina wyobrażasz sobie podciśnienie w kolektorze ssącym? W przypadku zacięcia przepustnicy, sterownik silnika, przechodzi w tryb awaryjny, ogranicza moc, nic się nie stanie. Wcześniej pisałem jakie są założenia konstruktora.
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
Silnik 2.0 dti .Czy zawory które sterują turbiną egr i przepustnicami w ssącym są takie same?Chodzi mi o to żeby ten od tych przepustnic czy tam klap założyć w miejsce gdzie był od turbiny czy będzie działał?
Myślę że nieszczelność dolotu można wykluczyć na podstawie tych logów. Jeśli dziura była by pomiędzy przepływką a turbiną, MAF byłby niski ale ciśnienie doładowania (zwłaszcza w tym silniku) było by OK, jeśli dziura była by pomiędzy turbiną a kol. ssącym to MAF byłby wysoki (lub bardzo wysoki) a ciśnienie niskie. Problem leży więc gdzie indziej chyba...
Napisz jaki samochód. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ja do tego używam niby prostej konstrukcji wkrętarka na 12 V żeby w razie czego podpiąć się pod akumulator. I wiertło 9 z wprowadzeniem 6. Z tym że przy oplach 2.0 muszę odkręcić nieraz turbinę bo nie mam jak podejść. Przy fordzie i mercedesie musiałem odkręcić kolektor ssący żeby...
Ten wężyk to nic innego tylko odma , która zawsze podłączona jest do ssącej strony turbiny , przedmuchy ze skrzyni korbowej plus mgła olejowa wracają z powrotem do silnika , po drodze zawór EGR dokłada spalin i masz mieszankę dzięki której w całym dolocie jest straszny SYF , pomijam problemy których ten syf potrafi przysporzyć , ja w moim aucie pozbyłem...
Są różnice między zwykłym SW 400 a tym samym typem w bizonie, nie wszystko do siebie pasuje.Pytanie , czy w twojej Ł 220 jest silnik wolno ssący czy z turbiną?
Czy jakiekolwiek porady mają sens skoro Ty raczej nic tam nie zrobisz? Nie ma mocy, kopci na czarno - brak ciśnienia w układzie dolotowym. Turbo nie jest wysterowane lub jest dziura pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym. Należało by sprawdzić komputerem w czasie jazdy jakie jest wymagane ciśnienie przez sterownik i jakie jest aktualne. Od tego trzeba...
U mnie wyczyściłem kolektor wydechowy, kolektor ssący, EGR i jak miałem tak rozebrane, wyjąłem turbinę i wyczyściłem zmienną geometrię. Na razie jest spoko 👍
Witam. Niestety nikt nie pomógł i jeszcze nic nie robiłem. Mam na uwadze turbinę oraz EGR i kolektor ssący oraz pompowtryski( oringi i ew.czyszczenie-płukanie). jak coś pokombinujesz daj znać.Pozdrawiam.
Koledzy coś to jest nie tak,skoro auto na doładowanym silnika jedzie gorzej to może jak kolega wcześniej wspominał coś TY pogrzebałeś a może konstruktorom się coś pomyliło i w Twoim samochodzie turbina przeszkadza.Kolego nie ma innego wyjścia podjedz do dobrego warsztatu oczywiście wszystko popodpinaj i na pewno wszystko się wyda może coś z wydechem...
Ciekawe, czy taką turbiną wywierciłby otwór w laminacie? I jakie podciśnienie wytworzy, gdy będzie pracować jako "pompa ssąca" korzystając z oryginalnego napędu (który w tym wypadku się marnuje)?
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie to samo, rocznik 2014, przebieg 217 000 km, z tym że przy 190 tys. wymieniłem wtryskiwacze, EGR - ostatnio turbina, cały układ wyczyszczony, kolektor ssący i wydechowy. Dodatkowo dałem DPF na czyszczenie do autoryzowanego serwisu, stwierdzili, że DPF jest ok, nie jest w środku uszkodzony - a jak osmolona rura...
Turbinę wyjmujemy dołem ale razem kolektorem wydechowym. Trochę roboty jest bo ssący również trzeba zdemontować. Oczywiście silnik AJM 1.9TDI 115KM. Po co demontować kolektor ssący?
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
kybernetes, ale po wyłączeniu kluczyka nie jest zasilany EDC i nie działają wtryskiwacze, więc czemu dalej pracował? Bo to może też wyglądać tak, że turbina przepuszcza olej na stronę ssącą.
Witam, mam problem z autem Volvo FH13 rok 2007 Euro 5, od pewnego czasu znacznie wiecej zużywa adblue i dymi na niebiesko. Wcześniej dymienie występowało sporadycznie, teraz nasiliło się. Silnik oleju nie zużywa, turbina po regeneracji, układ ssący suchy. Brak kodów błędu. Proszę o porady. Najpierw będę chciał sprawdzić wydajność pompy adblue. Czy jeśli...
Ja już dzisiaj wszystko poskładałem i byłem na jeździe próbnej. Wężyki są nowe, bo wymieniałem z sterownika do rury i od zaworu do turbiny... Nie podoba mi się to wszystko i zastanawiam się, czy czujnik w ECU nie poszedł... Ale najpierw bym się turbiną jeszcze zajął.
witam!!! wszystkich .. tak jak wszyscy koledzy pisza to według mnie maja rację, najlepiej podpiąć auto pod vag-a , te samochody tylko tak się naprawia:) miałem podobny problem z b5 okazało się że była zła wartość doładowania, po oględzinach auta znalazłem pękniety przewód z turbiny do ssącego ,pęknięcie było tak małe że go widać nie było ale vag to...
Witam po wymianie uszczelki pod kolektor ssący teraz jest ok. Pozdrawiam.
Panowie! Czy poznaliście chociaż zasady działania silnika spalinowego? Pomyślcie - jak turbina ma "dziurę" w ssącym to olej leci ze ssącego przez turbinę a co się może dziać jak olej idzie do wydechu????[w tym przypadku spaliny mają większe ciśnienie niż olej] DYMI NA CZARNO!!!- jeśli są zachowane pozostałe parametry. Prawdopodobnie BARDZO leje któryś...
Chodzi o rurę od turbiny czy o kolektor ssący ? Jeżeli o rurę od turbiny to po której stronie( spalin czy powietrza.) Przy starcie nie spala oleju napędowego dla tego dymi, może któraś świeca żarowa wysiadła łatwe do sprawdzenia u mechanika&elektryka. Później się rozgrzewa i już spala ok. Jeżeli zauważyłeś że kontrolka świec gaśnie szybciej niż wcześniej...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
A co tu ma do rzeczy turbina? Zatkała wylot spalin? Turbina zaczyna robić robotę dopiero przy ok. 2100-2200 obr/min, przy odpalaniu i wolnych obrotach nie ma żadnego wpływu na pracę silnika. Twój silnik to 1V, czyli takie turbo ekologiczne, wersja produkowana najczęściej na Austrię i Szwajcarię, bez dodatkowego wspomagania dawką paliwa, turbina jedynie...
Najwięcej sensu maiła by dmuchawa, wymontowana z podobnego odkurzacza. Akumulatorowy odkurzacz jest całkiem niezłą bazą. Ma w środku silnik z gotową, ssącą turbiną odśrodkową i odpowiednio dobrane akumulatory.Wada jest taka, że to rozwiązanie jest skuteczne ale ma dosyć mocno ograniczony czas działania. Nie chodzi tutaj tyle o pojemność akumulatorów...
Ta plastikowa podkładka na pewno nie jest z turbiny ssącej. Wygląda jak odrzutnik zabezpieczający łożysko od strony komutatora.
To co mogę zrobić aby wykorzystać taki silnik i jakoś osiągnąć odpowiednią silę ssącą ? Tak jak napisałem wcześniej zastosować turbinę wielostopniową, co najmniej trzystopniową. Ale po co rzeźbić, skoro za śmieszne pieniądze można kupić gotowe urządzenie. Jak samemu będziesz robił to na pewno nie wyjdzie taniej.
Witam X-trail 2.2di 115KM 2002r. Wymienione filtr paliwa(sprawdzone także przewody paliwowe), filtr powietrza, nowy EGR, wyczyszczony kolektor ssący, sprawdzana turbina wszystko z nią oke. Na biegu jałowym silnik na obroty wkręca się dobrze do końca. Podczas jazdy na każdym biegu tylko do 4000 obr/min Czy to normalne?, jeśli nie co może być przyczyną?...
Wygląda na siłownik klapy w kolektorze ssącym.
Witaj Nie jestem specjalistą w mechanice ale mam podobny problem (do przeczytania parę tematów niżej). W moim przypadku przy wejściu na obroty powyżej 3200 - 3400 obr/min samochód wychodził w tryb awaryjny odłączając turbinę a co z rtm związane tracąc moc, co prawda nie napisałeś czy u Ciebie turbina działa czy też nie ale może nie zwróciłeś uwagi....
Nie wystarczy blaszka. Dodatkowo na Twoim miejscu odkręciłbym cały kolektor ssący i go wyczyścił. ale równie dobrze może być winny któryś z elektrozaworów, które sterują turbina zaworem EGR i klapami na kolektorze ssącym. Ostatnio miałem przypadek ze siłownik właśnie od tych klap był nieszczelny i komputer łapał już błąd EGRu
Co może być przyczyną ? . Mogą być grudy zestalonego kurzu na turbinach ssących które wprowadzają niewyważenie turbin na obrotach , a tym samym wibracje i drgania całego zestawu .
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Witam ponownie. Zastanawiam się nad przyczyną tego wycieku. Z króćca wylotowego z pokrywy wydobywają się opary i to normalne. Jednakże proszę o pomoc w jednej kwestii. Króciec na rurze ssącej - wlotowej do turbiny na biegu jałowym również dmucha, powstaje w nim podciśnienie dopiero jak dodam gazu i wkręcę turbinę na obroty. Czy to normalne,że na biegu...
W fordzie fiesta 1.4 TDCI 2009 R. poci mi się wąż ssący od turbo w miejscu zaznaczonym na ]żółto na zdjęciu tak ze od oleju jest nawet gruszka turbina. Próbowałem dokręcać opaskę ale to nic nie pomogło. Czy trzeba wymienić wąż ?
witam każdy silnik odkurzacza da sie rozebrać, poszukaj na bokach silnika-pokrywy turbin ssących zaczepów blokujących, zazwyczaj wystarczy je odgiąć i osłona zchodzi pozdrawiam
Samochów zaczął dymić i osłab jskiś rok temu po zatankowaniu paliwa na prywatnej stacji. 6 miesięcy temu były zawory sprawdzane, były ok. Samochód bez zmian. Ciśnienie było mierzone zegarem podpiętym pod kolektor ciśnieniowy z turbiny. Ssanie turbiny bezpośrednio z atmosfery.
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Jak mógł pomylić wężyki jak klapka gaszenia jest z przodu silnika na kolektorze ssącym a elektrozawór turbo i turbina z tyłu silnika . Poza Tym do elektrozaworu turbo idą dwa wężyki połączone ze sobą gumowym oplotem i nie będą inaczej pasować
Ja tu widzę padniętą turbinę, bo zdaje się jest ze zmienną geometrią łopatek. są po prostu zatarte i pracują w ograniczonym zakresie a to powoduje przechodzenie układu sterowania w tryb awaryjny. Pozostaje regeneracja turbiny nie wielu to robi prawidłowo bo to precyzyjne urządzenie i wymaga należytego doświadczenia i przygotowania całej operacji. A...
http://obrazki.elektroda.pl/4132785400_1... Firma iRobot znana m.in. z produkcji robotów dla domu, właśnie usunęła ze sklepowej półki model robota Scooba 230 do mycia podłóg. Jest to obecnie jedno z najkrócej obecnych na rynku automatycznych urządzeń sprzątających tej marki. Urządzenie zostało wprowadzone do sprzedaży równo 3 lata temu....
Dolot to potoczna nazwa układu dolotowego, czyli zaczynając od rezonator idąc przez obudowę filtra, filtr, przepływke, turbinę, przewody coolera, cooler, egr i na kolektorze ssącym kończąc. Szukając nieszczelności w dolocie w każdym z wymienionych miejsc może pojawić się nieszczelność i z całą pewnością każda nieszczelności jest nie porządana. Jak się...
Na pracę turbiny pewnie nie wpłynie bo przy rozruchu ona nie pracuje ale.... świeca ma rozgrzać powietrze docierajace do cylindra i jest tym bardziej skuteczna im bliżej jest zaworów ssących. Jak założysz przed turbina to zanim w zimie rozgrzane powietrze dotrze do cylindra przez turbo będzie zimne. Więc po co świeca przed turbo? Żeby rozgrzaz turbine?
Nie ma obrazka. Po odpaleniu powinno zassać cięgno i skierować pełnych przepływ na łopatki turbiny. Dopiero gdy ciśnienie w ssącym osiąga maksymalną dopuszczalną wartość n75 odcina podciśnienie. Nie mam pewności ale słyszałem o turbinach po "regeneracji" w których geometria działała na odwrót. Poprzestawiane były łopatki kierownicy w drugą stronę. Dziwi...
Witam przewody sprawdzone brak oleju w wężu czyli turbina ok dymi na taki siwy czuć spalony olej wyczyszczony kolektor ssący bo był zabity ale to też nie pomogło we wtorek wymieniam jeszcze odmę i bembramę jeśli to nie pomoże to nie wiem ...
W pierwszej kolejności sprawdziłbym czystość filtra powietrza oraz drożność kanałów doprowadzających powietrze do turbiny. Następnie szczelność kanałów, połączeń rur oraz intercoolera pomiędzy turbiną i kolektorem ssącym oraz wydajność samej turbiny(po depnięciu węże za turbem powinny twardnieć). Próba organoleptyczna (węch słuch wzrok): Po depnięciu...
Witam, jak na razie usterka jest dalej. Jak do tej pory , sprawdziłem turbinę - jest ok, demontowany był cały kolektor ssący i czyszczony. Nic to nie dało, wymieniłem EGR na nowy i nic, Wymieniłem 4 wtryski na nowe i też bez zmian. A usterka , czyli szarpanie pomiędzy 1500 a 2000 obrotów na biegu 3 i 4 jest dalej. I nie jest to wypalanie filtra , bo...
Czy kolektor ssący od Passata 1.6 d pasuje do Passata 1,9 td? Pytam, ponieważ mam już drugą turbinę, która siadła i chcę przerobić 1,6 td na 1,9 td. Proszę o pomoc.
Moze byc tez turbina.
Turbina podaje mi olej do katalizatora ssącego.....Dlaczego???? hehe chyba do kolektora ssącego turbina do regeneracji :D
Temat trochę został w plecy. Turbinkę wymieniłem. Jest masakra odkręcić imbusy od strony kolektora, prawie nic z nich nie zostało. Trzeba było ścinać kątówką. Po złożeniu wszystkiego należy zwrócić uwagę, na podłączenie wszystkiego (szczególnie czujników) jak i porządne uszczelnienie obiegu turbina - intercooler - kolektor ssący. Tutaj jest duże ciśnienie...
Mam problem związany z turbo jakiś czas temu dochodziło do przejścia w tryb awaryjny, postanowiłem oddać turbinę do regeneracji i przy okazji wymieniłem kolektor ssący, dolotowy. Po włożeniu turbiny samochód nie wkręcał się na obroty 2500 obrotów dalej nie szło i coś buczało, okazało się ze katalizator był zabity i zabrudził cała turbinę przez co wirnik...
turbina ssąca odkurzacza pompka ssąca pompę wtryskowa ssąca
serwer minecraft rower magnesy lm311 komparator
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Samoczynne włączanie radia w Alfa Romeo 147 2003 Schemat instalacji fotela elektrycznego Mercedes W208