Sprawdź przepływomierz powietrza i szczelność węży do turba i do intercolera.Sprawdź go na komputerze.
Element zaznaczony czerwoną strzałką: http://obrazki.elektroda.pl/7952654500_1...
Turbo napewno siedzi dobrze, jedyne co zauważyłem to jak ruszam elementem zaznaczonym na czerwono na zdjęciu , auto się przydusza, jak to puszczę to wydobywa się zza silnika chmurka spalin aż gryzie w oczy. Nie mogłem zdiagnozować dokładnie skąd ona się wydobywa. EDIT: Znalazłem miejsce nieszczelności. Znajduje się ono na rurze wychodzącej z turbo...
Swist turbo to nie jest dobra oznaka. Nowe turbo pracuje praktycznie bezgłośnie. Głośny świst to albo wibracje wirnika albo ubytki na łopatkach turbo. Kat często zapycha się spalanym olejem.
po problemie, przy wymianie filtra paliwa ukazala sie moim oczom dziura wielkosci palca w rurze od intercollera, tera chodzi jak ta lala dzieki
Za bardzo kombinujesz. Weź drugiego człowieka niech przygazuje a ty trzymaj ściśnięty jakikolwiek wąż za turbo. Jak doda gazu ma "puchnąć" i masz to wyraźnie czuć pod ręką. Oczywiście sztanga ma być zaciągnięta do końca. Jak nie "puchnie" to albo dziura w dolocie (ale wtedy jest świst i błąd MAF za duży przepływ)albo turbo wysrane.
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
Są benzynowe: 2.0 (JK09) 11.2002 - 01.2015 1998 cm3 F4R 792 100 kW / 136 KM 2.0 (JK0A, JK1D, JK0N) 04.2005 1998 cm3 F4R 797,F4R 897,F4R 796,F4R 896 125 kW / 170 KM 2.0 (JK0K) 11.2002 - 12.2015 Oraz Diesel: 2.0 dCi (JK01, JK02, JK1J, JK1K, JK1H) 01.2006 1995 cm3 M9R 740,M9R 750,M9R 814,M9R 815,M9R 858 110 kW / 150 KM 2.0 dCi (JK02, JK03) 01.2006 1995...
Witam opiszę to tak : Audi a4 b6 bke 1.9tdi 2004r. Jeżeli jadę około 100/120km na h i od 3 do 4 tys. Obrotów kręcę słychać świst / gwizd turbo działa i w pewnym momęcie odcina moc do 2,5 obrotów i 50 km / h i turbo nie działa. Turbina do wymiany czy do regeneracji?
Z reguły tak brzmią uciekające spaliny tam gdzie nie trzeba głównie spod uszczelki kolektora wydechowego
Szukaj nieszczelnosci. Pewnie turbo po regeneracji
Witam wszystkich. Ja tez mam ogromny problem z saabem 9-3 1.9 tid 139.000 mil 2005r. Mianowicie po odpaleniu silnik co jakiś czas szarpnie strasznie kopci na czarno i ma totalny brak mocy. Ta sama sytuacja jest podczas jazdy. Gdy odepnę kostke od zaworu EGR silnik pracuje idealnie i po jakimś czasie zapala się check engine. Załatwiłem używany EGR i...
w przypadku silnego kopcenia przy normalnej mocy silnika dignoza jest jedna wtryskiwacze a dokładnie jeden może dwa niestety metoda przelewowa nie zawsze pokaże i dlatego należy zawieść do sprawdzenia. Gdy kopci i nie ma mocy a dodatkowym objawem jest świst powietrza to wtedy przyczyną jest nieszczelny układ powietrza turbo
Witam. Zdemontowałem EGR, sporo sadzy w w nim. Moknie w benzynie. Okaże sie jaki efekt czysżczenia, jeśli taki sam to wywale to ustrojstwo i zaślepie otwory po nim. Zauważyłem jeszcze w kolektorze ssącym, gdzie przykrecany jest egr do tego na górze a w otworze zasysa jak przykładam ręke, w środku jest odrobina oleju z sadzą. Co mogło puścić? Uszczelka,...
To brzmi jak turbo.Mozesz zdemontowac przewod powietrza dolotowy do turbo i sprawdzic czy nie ma luzu oraz obejrzec.Czesta usterka w 1.6hdi,pomijam szczelnosc ukladu doladowania.
Ale auto jeździ normalnie. Jedynie ten świst ale może to normalne. Szczelność sprawdzę wizualnie a turbo ? A jak myślisz odnośnie przekłamywania? I tej temp ? Dodano po 5 Przepływka może mieć wpływ?
Witam. komputer wykrył stały błąd zaworu egr. Więc go dokładnie wyczyściłem wszystkie czujniki węże idąc od zaworu EGR a do układu ssącego, dymienie można powiedzieć że ustało ale teraz po załączaniu sie turba słychać tak jakby taki świst turbo jest sprawne nie ma praktycznie żadnych luzów jest dosłownie delikatnie nawet bardzo delikatnie w oleju. komputer...
Witam, mam pytanie jak można sprawdzić nieszczelnośc w okolicy turbiny w 1,8T Golf 4? Jak jadę normalnie jest ok, w momencie gdy daje pełen but tak zwany, np na drugim biegu, słychać przez moment jak turbo tak chwilo rzęzi, to nie jest świst typowy tylko takie skwierczenie. Nie wiem czy pęknięte żeliwo też tak słychać czy to bardziej wywalona uszczelka...
Witam Zdaje sobie sprawę iż tego typu tematów było mnóstwo ( dużo na ten temat czytałem) ale mimo wszystko proszę o pomoc w diagnozie. Leon ma częsty problem ze spadkiem mocy-czasami ma super przyspieszenie, czasami nie ma go wcale, czasami od razu przechodzi w tryb awaryjny. Auto 2 razy w niedalekim przeszłym czasie było u mechanika-miało być naprawione...
Świst jest przeważnie albo dziurawy dolot ,ale biorąc pod uwagę że turbo regenerowane (pewnie chiński środek i regeneracja za 600 -700pln) to raczej słaba jakość wykonywania wirników i luz miedzy wirnikiem a obudową. Jeszcze nie widziałem tanio zregenerowanej turbiny co by nie gwizdała.
Witam wszystkich,jestem nowy na forum.Mam problem z ChVoy 2.8 crd 2004r.Miałem dziwny świst i silnik gasł przy przyspieszaniu,okazało się,że przewód z turbo spdł i dżwignia regulacji ciśnienia w turbo(nie wiem jak to się fachowo nazywa)była zapieczona-nasmarowałem i rozruszałem,przewód na turbo założyłem.Przestało świszczeć,było dużo lepiej,ale przy...
Ale 4 turbiny? każda inna podobno z innym środkiem (różni producenci) ? Wszystkie wyły tak samo. Turbinę sprawdzał inny turbiniarz (nie ten który sprzedał) - twierdzi że bardzo dobrze zregenerowana. Na maszynie nie wyła i nie świstała, a jak wiesz testy wykonywane są na naprawdę wysokich obrotach i na realnych ciśnieniach..... Jesteś pewny że dziura...
Witam Jestem posiadaczem CHrysler Voyager 2001r. 2,5 CRD diesel. Przy jeździe z większą szybkością, może bardziej precyzyjnie, przy przyspieszaniu przy prędkości około 110 - 120 km / h samochód gaśnie i zapala się lampka w kolorze żółtym z rysunkiem silniczka. Dodam , że samochód przy tej szybkości zdaje się tracić moc. Wpadł mi do głowy że to może...
No właśnie to nie jest takie coś jak w 1,9 tdi typu pogotowie czy wesołe miasteczko to klasyczny świst powietrza, taki "odlot" Raczej dobrze przyspiesza chociaż ale to raczej normalne do 2500 rakietą nie jest, dopiero później się wszystko budzi, czyli raczej środek i góra, dół słaby. Turbo było regenerowane, a ten luz gdyby był co może oznaczać? A czy...
Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gBaMkSLu... Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu)....
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Co do cewek to zarówno one jak i świece to były pierwsze podejrzenia, także nie sadzę, poza tym mechanik sprawdzał Z resztą np świece były wymieniane 1,5 roku temu także to było by dziwne jakby problemem były świece czy cewki i trzeba po wielu serwisach latać. A turbina, no kto wie ale..czy by nie było jej słychać podczas wkręcania na obroty? no ale...
Masz dziure pomiedzy filtrem powietrza a turbo czesty przypadek i trudny do zdiagnozowania . wyciag rure i ogladaj dokladnie .
Witam mam takie pytanie czy od czujnika ciśnienia doładowania może turbina źle pracować. Turbo po regeneracji, wężyki dobre, zawory sprawne słychać świst turbiny ale auto nie ma tego kopnięcia. Po równym terenie jest okej autko się zbiera ale tylko mała górka czy trzeba coś wyprzedzić i już nie ma czym jechać. Po podłączeniu do komputera ciśnienie żądane...
Kiedy powinna mocno kopcić ?? czy przy drożnym czy niedrożnym kolektorze ssącym ?? Generalnie wogóle mi nie kopci nawet dymka nie puści !! aaa jeszcze jedno pytanko, mianowicie jak jest zimna odpala ładnie a jak się rozgrzeje trochę dłużej musi kręcić, czy jeśli rozrząd byłby źle to też by nie miała siły ?? Jak przy źle ustawionej pompie lub całym rozrządzie...
No, ok, to wg sprawdzalem pompka z manometrem, jeden koniec wpiałem tam gdzie króciec od n75 , drugi normalnie podlaczony do zaworu wg. I pompując dźwignia otwierala się właśnie przy tych 0,8 według wskaźnika na pompce, trzymalo ciśnienie. Kolanko wymienione i zaworek w trojniku tez. Kiedy turbo zaczyna pompować to słychać gwizd, świst jakby była gdzieś...
To nie takie proste, ani nie tanie. Świst nie musi oznaczać uszkodzenia turbiny - wystarczy nieszczelność, aby byłą ją słychać. Tak czy inaczej najtaniej i najprościej będzie wymienić ją na identyczną, a mocy szukać gdzie indziej.
Dzień dobry Mam problem z moim a4b5 kod silnika ahh, mianowicie turbo chyba przeladowuje, dolot sprawdzony , węże podcisnienia zmienione ( chyba wszystkie) samochód jest mulowaty , turbiny od 1.5k obrotów słychać jakby świst Poniżej załączam logi https://log.tunezilla.com/chart/462092#H...
Kolego smdbob, a jakie objawy oprócz spadku mocy miałeś ze swoim turbo? Branie oleju, kopcenie? Jak padło turbo to objawy były jednostajne czy może raz na jakiś czas przebłyski mocy? I czy przy padniętym turbo słychać jego świst tak jak przy sprawnym? Ja sam mam nadzieję, że u mnie to wina przepływki, w piątek jadę podpiąć auto pod komputer i będę trochę...
Osobiście sprawdziłbym gruszkę na turbo i wężyki(szczelność), dźwigenkę od turbo oraz czy nie jest rozkręcony ogranicznik dźwigenki. Sprawdź też a najlepiej podmień zawór sterujący od gruszki. Rozumiem że nikt nie bawił się długością ciegna gruszki? Nie raz ktos chce w ten sposób zrobić sobie tuning. Turbo po rozkręceniu do maksymalnych wartości ciśnienia,...
Jakie ciśnienie daje turbo ? W sumie nie patrzyłem, mogę to sprawdzić vcds'em? Tak na oko mogę powiedzieć że na nowych oponach Dunlop Wintersport4 225/50/17 na 1 biegu w zakresie 3-4 tys czuć, że zrywa przyczepność na suchej nawierzchni. Przy gazie w podłodze po spokojnym ruszeniu zbiera się fajnie.
3 tys obrotów ale bez obciążenia? tak jak na filmie? No to nie słychać nic albo zagłusza silnik. Raczej to jest jednorazowe "kopnięcie" w przepustnice, nie wiem jak to nazwać, nawet jak lekko i delikatnie zwiększam obroty to tego nie ma. To musi być nagłe zwiększenie obrotów. Na filmie jest chwilowe no bo wtedy to słychać. Co do dolotu, raz że (może...
Witam. Posiadam auto z takim silnikiem jak wyżej. Auto od jakiś 3 miesięcy straciło troche na mocy, odczuwam to dość znacznie, często(nie cały czas) czuć brak takiego przyspieszania jak wczesniej, często po depnięciu więcej gazem silnik tak jaby wyje a wolno się zbiera(według mnie tak jakby nie doładowywało go). Co jeszcze, słychać świst przy dodawaniu...
W turbie mam 2 rodzaje dźwięków. Podczas wciśniętego pedału gazu słychać świst a po nagłym puszczeniu słychać "pcy" wtedy otwiera się zawór blow off i upuszcza zbędne ciśnienie. Najlepiej to sobie zamontuj turbo i będziesz miał 2 dźwięki i w dodatku przyrost mocy. A jest to możliwe bo wiem ;) Ze Skody Felicii przy zmontowaniu turbo można z 60KM uzyskać...
Witam Mam problem z Mb c220 cdi 143konie 2001 290 000km auto kopci na czarno Brak takiej mocy jak kiedys wymienilem kolektor na Nowy klapki Byly polanane auto wydaje swist od strony filtra powietrza kolo turbo jest cZarny nagar pojencia co to moze Byc prosze o pomoc
To i ja zapytam w podobnej sprawie. Mam Ford Focus rok 2000 kombi 1,8 turbo diezel 66 kW (90 KM) Wczoraj wymieniałem u mechanika alternator i przy okazji pokazał mi turbinę w moim aucie, całą zalaną olejem. Powiedział, że muszę z tym do fachowca jechac, bo on może ewentualnie tylko za 250 zł wymieni na inną, sprawną turbinę. Powiedział też, że jak się...
Każdy użytkownik samochodu z Turbo (szczególnie tuningowanego) powie że najpierw rozgrzej silnik później ciśnij gaz (jeśli chcesz aby długo żyła turbosprężarka ) a po każdej jeździe odczekaj co najmniej minute chyba że była to bardzo szybka jazda to nawet do 3-ch minut przed wyłączeniem silnika. Świst może być spowodowany brudnym filtrem powietrza -...
Mówisz tak bo Twój jest niesprawny. Silnik 1.8T AGU jest absolutnie świetny, pancerny, tylko jeśli chcesz ogarniać sam to musisz się dokształcić, bo sprawia pewne kłopoty w diagnostyce. Po drobnych modach jeździ się nim praktycznie jak dieslem. Moment maks. już od 1700obr/min. Jeśli myślisz, że TFSI jest bezproblemowe to jesteś w błędzie. Poszukaj...
Ok, sprawdzę na kompie czy coś pokazuje, a jak nic nie będzie to co logowanie silnika? zostaje? Tutaj jeszcze raz filmik: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... To jest stara odmiana z gazem na lince takie coś jak w Passacie albo A4 1,8T AEB/AJL Bo nie wiem czy szukać dziury w jakieś odmie czy bardziej zapłon? Ale chyba nie wypada,...
Ok to zobaczę te nieszczelności. Ewentualnie potem wastegate bo trochę mnie dziwi że od dziury w dolocie pogorszenie reakcji na gaz by było? dziwne. Przepustnica ok, bo na postoju reaguje od razu a jak się jedzie to ta reakcja dziwna by trzeba dusić gaz ostro na dobre 50% czy więcej żeby na prawdę auto przyspieszało. A jeszcze apropo przepływomierza...
Akurat może jest to laptop budżetowy ale w miarę Dobrze Spasowany chłodzenie też niezłe np taki acer Nitro 5 grzeje się jak patelnia Tu się zgodzę, wygląda bardzo dobrze, lekki zgrabny i dyskretny, bez zbędnych gamingowych świecidełek. Tylko ten świst pracujących na maksa wentylatorów tragedia. Nie wiem jak daje rade z ryzenem ale z I5 9300 tragedia,...
Na wolnych obrotach turbo nie może gwizdać, nie wiem czy w ogóle się kręci. Świst może wynikać z nieszczelności układu dolotowego.
Sterowanie jak i odlot turbo do sprawdzenia, radzę się szybko tematem zająć bo albo będziesz turbo z cylindrów wyjmować albo wpisz sobie w Google 'rozbiegany silnik diesla'
CWitam Zapala ładnie jezdzi dobrze.Silnik pracuje równo,nie słychać żadnych rolek tylko sam silnik.Ma lepsze przyspieszenie.Drgania nie znikneły, może w małym stopniu.Także prawdobnie mam zużyty komplet sprzęgła z kolem dwumasowym,ale na razie tego nie robie bo muszę troche pojezdzić. Jedna rzecz co mnie martwi to że po wymianie wałków wzrosła temperatura...
hmm a czemu przestała świstać na jakiś czas? byc może i to turbo niestety, bądz może nieszczelność gdzies na korektorze wydechowym?
świst silnika świst silnik świst silniku
kamera easycam czujnik parkowania przód czujnik drgać
stanley fatmax bateria radio nasluchowe
Kosiarka elektryczna STIGA przestała działać po wjechaniu w wysoką trawę Gdzie wlutować trymer do regulacji chodu zegara kwarcowego?