Ja chipa nie robiłem ale kto wie co było wcześniej. Ja kupiłem rozbite i mam tak od początku wiem tyle że w momencie odcięcia mocy na wykresie wartosc rzeczywista doładowania odrazu w dół leci jakby komputer odcinał turbo
Witam Proszę o opnie czy warto zakupić tą [url=https://www.cyber-sklep.pl/microsof... serwera oraz czy będzie spełniać wymagania dotyczące licencji jeżeli posiadam procesor Intel Xeon E-2274G 4.0GHz, 8M cache, 4C/8T, turbo (83W).
Tak, dokładnie, tutaj są ciekawe oferty z PL i z Niemiec, może warto popytać czy np wysyłkowo da radę: https://www.olx.pl/d/oferta/chiptuning-1... https://www.olx.pl/d/oferta/1-8-turbo-ch... https://www.youtube.com/watch?v=BxKtz0XH...
Zrob w Bios > powrót do ustawień fabrycznych (BIOS Defaults factory ) Dell Precision 7710 ( płyta LA-C551P) to - cpu i7-6820HQ ( 4C/8T, upto 3.60Ghz Turbo ) * Configurable TDP-down 35W/ TDP=45W - GPU: NVIDIA Quadro M3000M TDP=75W / (opcja:M1200 /W5170M) - LP173WF4. Daj zrzut z HWInfo > zakładka : sensor - przed wył. się laptopa (kilka minut, w przeglądarce)...
Witam a może coś nowszego lepiej. Szukałabym silnika z 2016broku lub 1.8t z turbo że starszych
Czy ja widzę pęknięcie na muszli turbo?
Idzie wszystko ogarnąć, kwestia kosztów. Grunt to porządnie wystroić z AFR - em . Kup zestaw Innovate Wideband i EGT . Można stroić świnką lub kupić SA. Silnik tani jak wysadzisz kupisz drugi za grosze. Powodzenia.
A ja powiem tak - zalezy jak sie szuka i czego sie szuka - pierwszy z brzegu przyklad: http://www.autowereld.nl/audi/a4-avant/1... Mysle ze poza typowymi usterkami (klocki, zawieszenie) cala reszta bedzie w porzadku Czy drogo - rzecz wzgledna. Mozna sie zorientowac czy drogo czy tanio: http://www.gaspedaal.nl/Audi/A4/?trfw=1....
180A były np 2.0 tdi (BMR) z Passata pytanie czy mocowanie z TDI przypasuje to 1.8 turbo.
Rozrząd ok?
Po awarii turbo masz pewnie w tłumikach olej. Polataj i powinno się uspokoić. No wyczyścić IC tez nie zawadzi ale to więcej już pracy. Jak na sprzedaż pewnie olali temat znając życie.
Jesteś pewien, że VAG 1.8 Turbo nie ma EGR?
Kompresor albo smoke tester do tego.
Czego nie rozumiesz?? Czarny masa Czerwony plus po zaplonie Żółty swiatla pozycyjne Bialy z zielonym razem sygnal sensor cisnienia
Ja bym szukał BEX-a, tylko raczej w okolicach 20 tys, bo za 14-16 to zwykłe 1,8T https://www.olx.pl/oferta/a4-1-8t-bex-19... https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-au... https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-quattr...
Tutaj dobre chłodzenie Z racji struktury cpu , gdy Temp>jak 70st.C nie będzie wiecej jak 4.7GHz Powyżej >80st.C > throttling i stale 1.4Ghz
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Ok a np żeliwo w turbo? strona gorąca? Jakie objawy dają popękania? No wiem że to najlepiej porozbierać ale dziwi mnie to że objawy się pojawiają w postaci tych dźwięków dopiero przy bucie w podłodze i okolicach 4 tys obrotów, a z dołu też ciągnie i też to wszystko pracuje. Może jakaś uszczelka się wydmuchała. Oby bo z kolektorami jest problem, używkę...
🤔 Jeśli pierwsze zdjęcie z tamtego postu pokazuje miejsce podłączenia OTC, a to jest filtr wielokrotnego użytku, to tam nic nie przepuszcza powietrza. Moja rada: zdemontuj cały układ odmy, wyczyść i zamontuj oryginał. Zrób jedną "płukankę" jak pisałem wyżej. Nie wdrażałem się w temat tej eko, ale jak słyszę o eko z wielkiego koncernu, to mi się czerwona...
Na dzień dobry wrzuć oryginalny soft do sterownika, bo AUQ w serii ładuje 0,7-0,8bar w peaku i trzyma do końca 0,5. u Ciebie sterownik chce ponad 1bar, a rzeczywiste jest jeszcze znacznie wyższe, ktoś się z KFLDIMX i KFLDRL nie postarał, i pewnie KFLDHBN zepsuł też .
Uszkodzona gruszka, temat close
Powiem szczerze, nie spodziewałem się takiego odzewu, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Nie miałem pojęcia, że coś z tymi autami może być nie tak. Dziękuję za uratowanie moich marnych groszy. Tak jak wcześniej mówiłem, nie wykluczam innych ofert, i teraz pojawiła się kolejna, podeśle do niej linka a nóż ktoś zauważy w niej dyskwalifikującą wadę https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-au...
wymien zawor upustowy turbo
Do turbo to i gaźnik byś musiał zmieniać albo przerabiać. Ogólnie taniej i prościej wsadzić cały silnik 1.8T.
Witam, mam problem, Seat Leon 1 1.8T AUQ, po regeneracji założone turbo i jest przeładowanie, pompuje w okolicach 2,4 bara. Zawór DV jak i N75 sprawne, węże są szczelne. Dodam, że turbo regenerowane z powodu luzów na wirniku, jak i przez pęknięcie muszli gorącej strony turbiny. Pytanie, czy pęknięcie nie pojawiło się z powodu przeładowania już wcześniej?
Podłączyłeś pod komputer? Sprawdziłeś błędy, robiłeś podgląd parametrów?
zacznij od podstaw(świece,przewody są dwa drugie dwa z cewek,f pow.bo immo,rozrusznik,jak kolega pisze nie wchodzi w gre,a tak nawiasem dokładniej bo kolega pisze o doładowaniu a nie wiemy czy to 1.8t czy bez turbo(możliwa pomyłka w opisie?
Wystarczy zmierzyć ciśnienie w dolocie. Wiele powie o kondycji turbo.
Trzymaj.
Witam Czy ktoś robił takiego moda poza autorem posta? Pytam bo sam przymierzam się do tego ale nie jestem pewien czy spadek temperatur będzie taki spektakularny Posiadam DELL VOSTRO 3550 i7 2630qm 4C\8T(2.0-2.9Ghz(Turbo))+2x4GB RAM 1600MHz+SSD Kingston SSDNow V+200 60GB+1TB WD WD10S21X SSHD+WIN 8.1 PRO 64BIT Zastanawiam się czy aby nie zrobić tego w...
Witam!! Może ktoś miał podobny przypadek że z okolicy turbiny dochodzą jakieś dziwne dźwięki jak by gdzieś miał przedmuchy jak by coś delikatnie stukało najgłośniej słychać na zimnym silniku. Dziwne odgłosy słychać już tak od 1300obr/min turbina jest w porządku dzisiaj ją wymontowałem kolejne podejrzenie było na katalizator ale okazało się że pozostała...
Co to za samochód i jaki silnik? 1.8t 20v turbo k03s wstaje na około 3k obr, gdzie wcześniejsze, gdy jeszcze było zdrowe, było to 2400 i ciągnęło dobrze.
To trochę kicha bo ja jestem z środkowej Wielkopolski czyli to jest 300 km w jedną stronę. Tym testerem u mnie byś spokojnie sprawdził, bo jak się zamknie układ to wężę aż puchną czyli idzie ciśnienie. A może jak nie czujesz boostu i słabo wstaje to po prostu wymień gruszkę? https://allegro.pl/oferta/zawor-wastegat...
Mam problem z moją A4 silnik 1.8t turbo raz działa raz nie. Byłem u mechanika, wykasował błędy, pojeździłem miesiąc było dobrze a od dzisiaj znowu to samo. Rano może chodzić, ale wsiądzie się po południu i nie czuć działania turbo.
Witam,odnosnie sondy to najprosciej w salonie ponr vin sprawdzic badz tez w sklepie z czesciami tego typu bodajze potrzebny bedzie symbol silnika ktory znajdziesz na obudowie rozrzadu i na papierowej naklejce w bagazniku
Myślę że tak bo podane jest: Downpipe przeznaczony do: 1999-2004 Volkswagen Jetta/Bora 1.8T FWD 1999-2004 Volkswagen New Bettle 1.8T FWD 1999-2004 Volkswagen Golf MK4 1.8T FWD Wymiary: Wylot turbo - 3"(76mm) Część środkowa - 2,5"(63mm) Część adaptacyjna do seryjnego wydechu - 2,25"(57mm) turboworks.pl/product-pol-3760-Downpipe-...
Zużycie oleju to jest około litry na 8/9 tys kilometrów. Do tego jest gdzieś delikatny wyciek w okolicy turbo.
Problemem była pompa paliwa dawała niecałe 3 bary + dolot turbo nieszczelny.
powinno pomóc, co robiłeś że przestało dobrze jechać ??
SWAP to najprościej PG z kompresorem i ew. konwersja na turbo, ewentualnie 1,8T lub ABF+T, jak już pisałem. Skoro masz pieniądze to odezwij się na pm... pozdr.
Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej. To co jest zaoliwione, to strona ssawna turbo.
Jak zgasł to przeżyje turbo.
Jak najbardziej 1,8 jest bezproblemowy ,1,8 T jest droższy gaz i problem z turbo
Uszczelnienia na gorącej stronie turbo. Przelotowy wydech założyłeś??
Ja to robiłem bez demontowania pasa, płyn chłodniczy spuszczałem i rurę od IC ściągałem, ale w VR6 może luźniej 🙂 nie ma Turbo
Ta usterka nic wspólnego z ABS nie ma. Zobacz czy komunikacja z ABS jest. Możliwe, że następny sterownik do naprawy. Dodano po 1 Natomiast same hamulce będą nawet po wyjęciu akumulatora. Oczywiście bez wspomagania i abs.
Sztanga źle wyregulowana
To właśnie zależy od tego jak się trafi, znajdę 2.8 w manualu to kupię, jeżeli nie to zostanę przy 2.4, co do 1.8T, jakoś nie jestem przekonany co do samochodów z turbodoładowaniem, dlatego wybrałem 2.4 bez turbo, wiem że 1.8T można podkręcić nawet na te 180-200km ale tak jak mówię nie jestem przekonany co do turbo, może kiedyś w przyszłości, ale nie...
W tych modelach turbiny były wadliwe.
Chyba już wszystko jasne ;) Dziś nagrałem filmik jak to ładnie syczy, nie wiem czy to da się wyłapać tak przez komputer i głośniki ale tak to wygląda: [youtube]https://youtu.be/M3Mgyd2pVsk[/y... co do VAGa to wyskakuje błąd 561 - dopasowanie składu mieszanki, przekroczona wartość adaptacji -błąd sporadyczny Zastanawiam się po tych dźwiękach czy...
przewody robią się twarde na sekunde dopiero gdy puścisz gaz. zawór upustowy nie jest tam sterowany podciśnieniem tylko ciśnieniem wytworzonym przez turbo. jeżeli go złącze na krótko t zimny samochód chce jechać ale turbo wtedy jest przeżroczyste.
Zaślepki na waz z turbo i ten na kolektor i 2bary napompuj.inaczej nie znajdziesz. Statystyczne najczesciej pada łącznik turbo ic lub1 wąż
Witam, mam taki problem - auto to Octavia 1,8T, turbo przeładowywało i okazało się że gruszka jest uszkodzona. W serwisie mi to wymienili ale prawdopodobnie musieli demontować całą turbinę i teraz jak się jedzie to jak turbo wstaje to słychać mocno szmer, szelest wirnika. Czy to może być związane z jakimiś nieszczelnościami? Czy bardziej coś wleciało...
Cześć, czy taki luz jest bardzo duży? To moje stare turbo, puszczało olej gdzie się tylko da, pytam Dodano po 1 Jednak się filmiku dodać nie da :/
Standardowo uszczelniacze zaworowe i/lub turbo. W 2.4 idzie około 2 litrów na wymianę i uważam to za coś normalnego.
Zbyt wysoki stan oleju w silniku był przyczyną "oleju w dolocie".
dziekuje Ci bardzo kolego
Witam, kupiłem ten zestaw zeszłego roku(listopad). Problem od wczoraj rana gdzie pierw zaczęło sie od instalacji systemu ale się uporałem. Pytanie moje czy to nie za mały zasilacz na taki sprzęt ? Wina może leżeć po str. zasilacza ze mam artefakty na monitorze czy już padła karta ? Czy jak wymienię zasilacz to problem ustąpi ?Teraz jestem na Win10,64Bit...
u brata w bmw było podobnie. Winna jest turbina. Odkręć rurę idącą z turbiny do intercoolera (chłodnicy powietrza) i sprawdź czy w środku tej rury jest sucho, nie ma oleju. Jeśli nie ma oleju to co innego będzie a jak jest olej to wiadomo, turbo do wymiany.
Ta Fiesta ok, ale znowu komis, czyli pewnie kupiony za grosze, nie wiem czy to nie ten sam silnik co w Focusie mk1 ST 170? Tutaj ładne A3 i to 1,8 turbo https://www.olx.pl/oferta/audi-a3-8l-1-8... 6 lat w jednych łapach, natomiast pewnie nie Twoje rejony? W tym momencie warto pomyśleć, czego szukasz? Bo między Borą 1,6 a Fiestą 2,0 150...
Można mieć i na gaźniku, pytanie czy będziesz w stanie to poprawnie ustawić i ile to będzie palić. Palić będzie tyle ile powinien aby ustawić odpowiedni afr. rekord jaki widziałem to 240 km z 1276 pojemności Renault 5 1.4T - 400 KM Jak już brać sie za swapa to iść w bardziej rozwojową jednostkę z większym potencjałem i pomyśleć nad 1.8T.
Brak katalizatora powduje zwieksza temp. turbo w tym silniku.
Zanim się coś napisze warto sprawdzić. Z marszu poniżej trzy silniki 2,9 24V. Jeśli by iść w kierunku turbo to moim zdaniem w 1,8T lub 2,0T z audi-VW. Pełno tego wszędzie, a podkręcanie tych silników przewałkowano w internecie ze szczegółami. http://allegro.pl/item686767776_ford_sco... http://allegro.pl/item691052035_ford_sco...
Zwalą cała winę na lpg i nieprawidłowe warunki spalania. Zbyt uboga mieszanka a co za tym idzie temp. powoduje takie uszkodzenia. Wojna z wiatrakami, zostaje ci tylko TVN Turbo.
W tej chwili nie jestem w stanie odczytać jaki to stag a co do zavoli to czemu średnio nadaje się do turbo?
Witam ktoś pomorze?
witam wszystkich w moim audi a4 b7 1.8T(BFB) 163km (multitronik) padło turbo i mam pytanie takie co należny dodatkowo wymienic zeby nie było komplikacji nie chodzi mi tu o moc porostu to turbo z audi a4 b6 1.8T (BEX) 190 km jest mocniejsze a wiem ze mocowania są identyczne ogólnie pasuje interculer mam z dizla wiekszy jakim olejem później zapełnić silnik(aktualnie...
Ja bym odpuścił i wziął tak jak tu było ustalane 2,8 chociaż dla mnie lepsza opcja to 1,8T + soft i do tego podtlenek lpg. A skąd silnik AGA sprawny to fajna sprawa. Przed kupnem oczywiście podepnij Vagine i zczytaj błędy silnika pojezdzij kilka km i znów odczytaj. Jak sprawny to rwie asfalt i nieźle przyśpiesza. DUżo fajniejszy niż idiotyczne 1,8T,...
silniki których nie powinno się przerabiać:....jednostki turbo Skoda superb 1.8T AWT podkręcona na 200 kucy, ponad 240kkm na gazie...bez problemów
Golf II nie jest taki słaby, że zaraz zacznie pękać. Była nawet wersja G60 16V 210KM i wg. tego co można przeczytać karoseria różniła się tylko klejoną szybą przednią i kilkoma zgrzewami więcej. Regularnie widywałem golfy na różnych wyścigach 1/4 i 1/8 mili które miały moce znacznie powyżej 500 KM. Silniki najczęściej VR6 + turbo, 1.8T lub 1.9TDI. A...
Witam, niestety ubywa mi oleju na krótkich dystansach. Sprawdziłem przewód od turbo do IC i poleciało tam ok 5-10ml oleju. Wychodzi na to że turbo puszcza olej, jednak nie odczuwam jakiegoś spadku mocy jednak turbina gwiżdże w przedziale 1800-3000 obrotów, czy to normalne? Czy sprawdzenie luzu osiowego wirnika da jednoznaczną odpowiedź? audi a4 b6 1.8T...
Wątpię by czujnik miał aż taki wpływ.Być może sterownik przyjął wartość zastępczą.Sprawdź napięcie na wtyczce.A co do mocy to przydały by się jakieś logi albo kontrola stanu turbo.To samo układ dolotowy jak i sterowanie turbo i wszystkie podciśnienia.
Jeśli tylko uda ci się znaleźć Octavię 1 z silnikiem benzynowym 1.6 w dobrym stanie, będzie to najlepszy samochód pod LPG pod względem kosztów spalania i serwisu. Jest to nr 1 na taksówkach w Polsce, w każdym mieście, w każdym województwie. Jest tylko taki problem że to nie ma mocy 1,6 w takiej krowiastej Octavii nie jedzie, wyprzedzanie to jest spore...
Witam wszystkich, mam maly problem z montazem turbo timera w vw passat 1.8t aeb rok 98 kombi ,mianowicie podlaczylem kolor czerwony do + w stacyjce nastepnie kolor zolty do zaplonu ,potem brazowy do dzwigni hamulca recznego ,czarny do masy i zostal mi kolor niebieski nie wiem pod co wpiac bo probowalem na stacyjce juz wszedzie i nic,przy takim podlaczeniu...
Siema słuchajcie, kupiliśmy Seata Leona 1.8T 180KM. Dziwna sytuacja, bo znika płyn chłodniczy i olej, ale nie ma wycieków i stan oleju też nie rośnie. Pod korkiem oleju jest taki charakterystyczny żółty nalot ale samochód nie traci mocy, temperatura też okey, nie dymi. Panowie co to może być, nie wygląda to na uszczelkę pod głowicą, gdzie jeszcze może...
Bzdury ,turbo z zaworem upustowym. http://www.kolmot.com.pl/pl/p/TURBINA-TU...
witam otoz mam problem, szukałem pomocy wszędzie ale jej nie uzyskalem. problem taki iz chce odpalic nowa instalne 8.1 *do 10 jak byla. Ale kiedy jest ekran wyboru jezyka nie dziala mysz i klawa. Probowalem wielu rzeczy LEGACY itp. ale utknalem na tym momencie -> http://www.piotrsog.com.pl/proc/?p=357 ale u mnie wartosci sa troszeczke inne: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControl...
Ładowanie na "pół gwizdka" Turbo nie ma luzu?
Witam szanownych kolegów jestem tu nowy . Poszukuje jak niżej, przekopałem trochę internetu i odnośnie ajh nic nie znalazlem. 1.Poszukuje login silnika do vcds silnik AJH 1.8T SHARAN 1 1998 2. Najakim bloku pomiarowym sprawdzić doładowanie turbo 115 nie mogę wejść
Mało danych, buja silnikiem tzn. nierówno pracuje? moc jest? Schemat całości podciśnień dla silnika 1.8T AUQ. https://obrazki.elektroda.pl/3229311200_... Raczej nie ma miejsca gdzie przede wszystkim pojawiają się nieszczelności. Od podciśnienia wężyki wymień wszystkie na nowe od razu. Koszt niewielki a będzie pewność na dłuższy czas....
Wiedziałem że jest różnica między tymi zaworami dv ale założyłem na próbę i jest poprawa .Będę teraz szukał w necie parametrów tych zaworów, czym się różnią , Osobiście myślę że ten zawór od disla ma miększą sprężynę bo silnik chyba? ma mniejsze obroty ale mogę się mylić . Może ktoś wie jak jest różnica między tymi zaworami i czy to ma jakiś zasadniczy...
Kołyska pasowała od 1,8t
Kiepski olej jak się kilka razy zagrzeje pod 110-120 st C co w silniku turbo nie jest problemem (miejscami ma dużo więcej) to się robi woda z niego. Jeżeli silnik nie bierze Ci dużo oleju (w 1.8 turbo 1l na 10 tys km to norma jak ktoś lubi pod czerwone pole czasem zakręcić) to tylko syntetyk. Polecam vavoline, motul'a, lub ewentualnie mobil 5w50 z pewnego...
Witam okazała się pęknięta skorupa od turbo i uszczelka kolektora
Obawiam się silnika z palety ze może być jak u mnie. Upg, głowica pęknięta, pierścienie czy coś :( za części do mini remontu czyli: Ślizgi napinacza. Pasek rozrządu. Śruby głowicy. Zestaw uszczelek silnika z uszczelniaczami zawodowymi. Olej dam max 700zl tylko czy jest sens się łudzić ze taki mini remont coś da a w czerwcu bym zrobił remont generalny...
Saab 9-3 turbo,Volvo C70 2,4 , Audi w 1,8T.
)tak tylko że strzały pojawiły się po wizycie u mechanika ( wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow i reneracja turbo)
Dużo lepszy silnik i oszczędniejszy niż 1,8T. Czy ja wiem czy lepszy? jedno jest pewne podczas gdy w Lagunie 1 próżno szukać turbo silnika, A4 B5 już go posiadało od połowy lat 90, tak samo ciężko szukać w Megane 1 podczas gdy golf, a3 czy zwykła Octavia miała już turbo w latach 90. ten cały F4R turbo powstał jakieś 8 lat po 1,8T 20V gdzie w Vagu już...
Cofki zapłonu są widoczne. Auto jest po programie na około 180KM. Turbo i przepływka ok. rozrząd ok.
"Jeżeli chodzi o bov'a to przynosi on efekty, ale tylko w silnikach benzynowych z turbo (chociaż i montowany w doładowanych dieslach). A zasada jest następująca: Samochód seryjnie wyposażony jest w zawór DV czyli taki, który wpuszcza powietrze z powrotem w obieg, natomiast bov jest to tzw. zawór atmosferyczny, który to podczas nagłego odjęcia nogi z...
Pokaż co pokazuje PredatorSense - przed grami / w trakcie - tam w tym programie > zakł. (Overclocking) masz mozliwośc ustawienia 3-ch trybów: Zwykły (Normal), Szybki (Faster) i Turbo. "Normal "has and " Faster " mode, which increases the frequency of the Core i7-7820HK CPU to 4.1 GHz, and the GeForce GTX 1080 to 1657 (1846) MHz. The "Turbo" mode accelerates...
Z tego co opisujesz to DV-ka uwalona, szukaj oryginał żadnych Blow-off... Ale ogólnie w 1,8T szczelność to podstawa, także wszystkie rurki, wężyki mają być szczelne, sprawdź też gniazda wtryskiwaczy czy nie ma plam na kolektorze - gumki mogą przepuszczać i gniazda też warto zmienić. Pod kolektorem ssącym czy wężyki są w całości. jak będziesz jeździć...
1,8 - masz na myśli 1,8 20V turbo? Chyba to jest jedyny rozsądny wybór w tym aucie - właśnie owe 1,8T 2,0 popija olej, do tego słabiej jedzie, nie warto moim zdaniem. W 1,8T bywa że turbo siada, sprzęgło- dwumas ale to kwestia eksploatacji. Rozrząd jest na pasku chociaż istnieje też łańcuszek z napinaczem. Auto spoko bazuje wciąż na A4 B6, taka ładniejsza...
AJQ jest na wąskiej sondzie jak stare AGU/AEB ale ma już nowszy sterownik ME7.5 Poza tym żadne 1,8T nie jedzie jakoś super przy 1800 bo jest turbo dziura, także co najmniej 2500 żeby poczuć kopnięcie w plecy. Najlepiej zrobić logi dynamiczne, jak będą spadki mocy to wyjdzie co jest nie tak, niż wymieniać bezsensu. Komputer czasem pokazuje różne błędy...
takim 1,8T przy 2k niewiele się dzieje dopiero tak 2600-2700 rozpędza się turbo czyli co? zmieniać bieg po kolejnych 1000 obrotach? Tak 1000obr jest wyztarczające.
Hmm no ale to na jakiej zasadzie kupuje się sprężyny? po nr z oryginału? Ja mam 1,8 turbo 150 koni A tak swoją drogą 2,0 jest ciężkie? wątpię, prędzej 1,9 tdi 150 koni To nie wiem co teraz zrobić jakiś lekki gwint założyć czy jak? No wygląda to fatalnie i nienaturalnie jakby podnośnik był pod spodem. Mam po prostu zwykłe GTI 99 rok, kod AGU, felgi Montreal...
A po co chcesz to zrobić? żeby dwa razy rozbierać? Jakby klejem za 20 zł można było naprawić kolektor to nikt by nie kupował tylko skleił i tyle :-D Kupujesz używany taki i montujesz: https://allegro.pl/oferta/vw-audi-1-8t-k... przy takim klejonym będą przedmuchy tak czy siak, klej popęka, pokruszy się itd. Ewentualnie...
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
Ale kolego do czego chcesz to zapiąć i dlaczego takie pjemności. I po 10 te dlaczego turbo, które jest kłopotliwe jak by nie patrzeć. I wybierając auto np. 150KM z turbo i bez turbo oczywiście zawsze wybiorę to bez turbiny. Ja wręcz odwrotnie. Koszty swoją drogą, jak się dba to wcale nie są tak duże. Ale turbina daje Ci dużo większy użyteczny zakres...
Te silniki bywają kłopotliwe, szczególnie dla mechaników bo to są starsze odmiany i mają prostą elektronikę, nie pokazują tak konkretnie gdzie jest problem. A że większość mechaników umie tylko czytać błędy to odrębny temat. Szczelność dolotu to podstawa w każdym 1,8T także tutaj bym szukał problemu, zapewne to jest ta przyczyna skoro gdzieś tam uchodzi...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo turbo zetor
silnik simsona wymiana akumulatora centralny zamek ograniczenie prędkości router cisco
suszarka whirpool suszarka whirpool
Saab 9-3 sedan - niedziałające światła wewnętrzne, żarówki sprawne Qumpell 12kW - problem z podawaniem pelletu