ociz ma rację, szukaj w tamtych stronach
Przecież q..... napisałem do pompy wspomagania,łopatologicznie zbiornik płynu dolny wąż do pompy z pompy do przekładni (wysokociśniniowy p robocze 90 bar)i powrót do zbiornika górny.
Kupujesz gotowca i robisz SWAP. Wyjdzie taniej i pewniej.
Tak,będzie chodził po zdjęciu tej wtyczki,bo tam jest tylko czujnik rozpoznania pierwszego cylindra. Służy on do tego abyś miał wtrysk paliwa sekwencyjny (stąd to SFI na deklu)
zapraszam na forum calibra-team
Mam nastepujacy problem z moja cali .Wymienialem uszczelke pod glowica.po zlozeniu i odpaleniu silnika wtryskiwacze okropnie piszcza co moze byc przyczyna.Z tego co sie orientuje to impuls iskry i sterowania kolejnosci pracy wtryskiwaczy pobierany jest z czujnika polozenia walu korbowego.Czy moze dyc przestawiony zaplon o 180stopni.Czy dysponuje ktos...
ja tam straszyc nie chcę ale kiedyś w podobnym przypadku okazało sie że uszczelka pod głowica była delikatnie wypalona i tak za noc do jednego cylindra nalewała sie woda(parę kropelek ale to wystarczało by samochód przydusić), jak temperatura ci nie skacze czasami powyżej stówki, lub wode ci przez otwarty korek z hłodnicy nie wylatuje ciurkiem przy...
Hejak . mam calibra od ponad roku Wszystko było ok . zaczelo rozlaczac turbo (wymienione na nowa razem z czujnikiem) Ale po.dwich dniach problem wrócił razem z szarpaniem i czarnym dymem. Turbo rozlacza przy ok. 100km\i bez względu na obroty. Moze podpowiecie gdzie szukac problemu .?
Za połowę ceny instalacji soft turbo można zrobić swapa na oplowski 2,0 115 km. Ceny samochodów z takim silnikiem są śmieszne - np vectra, calibra itp.
Założyć spoilery, obniżyć zawieszenie i nakleić napis TURBO
Mam calibre z tym silnikiem i spalanie średnie po przejechaniu ok 550-600km wychodzi 8,3 lane pod korek przed i po jezdzie.Predkości różne od 100-180, z reguly trzymam 120, po miescie max 3500-4000obr/min. Przy jednorazowym przejedzie na drodze mieszanej tzn ok 80km trasa i 20 miasto wyszlo ok 7l/100 ale predkosc 90 max 100 bez butowania,wydaje mi sie...
ja zakładałem od 2.4 e30 Tds wątpię że pasuje .Pod turbo motor trzeba wyremontować i odpręrzyć jest parę sposobów na to temat rzeka i spory nakład.
2.0 115 KM to 8V. 136 to 2.0 16V, silnik X20XEV. To pozniejsze wersje. Wczesniej byl 2.0 16V silni C20XE, moc 150 KM. Ale mniej korzystny przebieg momentu obrotowego mial. Noi oczywiscie byl C20LET, turbo benzynka 2.0 16V. Ale takie juz chyba nie istnieja w przyrodzie ;)
wsady do calibry turbo - oryginalne
Bron boze nie kupuj regenerowanej sprezarki , szukaj zaolejonej z widocznymi sladami eksploatacji no i zeby miala male luzy . T4 bylo montowane w dieslach ale symbol sprezarki to jeszcze nie wszystko zapewne istnialy wersje z chlodzeniem woda i bez z wiekrzym wirnikiem po stronie kompresora itd... Szukaj sprezarki od 2.0 benzyna nie regenerowanej w...
Mój Accord 2.2 litra setkę robi w poniżej 8 sekund a Civic 1.6 Vtec w 7 z małym hakiem. To są osiągi! Ani Mondeo 3 litry ani Calibra 2l turbo nie może się równać, Golf VR6 2.8 też nie ma startu. A w Accordzie 14 letnim mam wszystko od elektrycznych foteli, przez klimę po tempomat. To są auta. Wcześniej miałem Renówki ale hondy to conajmniej pół wieku...
Jeśli chodzi o silniki w calibrze, to można spotkać 2.0 8V 115 koni - prosty a zarazem mało awaryjny silnik. 2.0 16 V 150 koni ten już jest mocniejszy - bardziej oczujnikowany, co za tym idzie, bardziej awaryjny. 2.0 turbo ok210 koni - rzadko spotykany. 2.5 V6 170 koni.
Dlaczego TURBO to przerost formy nad treścią. Wiadomo że koszta to o wiele więcej niż 3tyś zł ale dla chcącego... U nas jeździ calibra właśnie z tym silnikiem i jest biturbo! bardzo przyjemnie wymiata:)
Dobra a powiedzccie mi co z zywotnościa spodu silnika? nikt o tym nie mowi.Dlatego są takie rozbieznosci cenowe tak mi sie przynajmniej wydaje ze jeden zaklad mowi ze tego sie nie da zrobic lub bedzie to drogie a inni mowia takia cene ze czlowiek sie cieszy a potem moze zalowac. To punto z 60 na 130KM ponad 100% przyrostu mocy a tloki fabryczne?korbowody?łożyska...
sprawdzałem 15 jest ok , ona mi się dawno temu zjarała więc została wymieniona do samej stacyjki, silnik 2l turbo , paska nie sciagne bo akumulator padnięty, musze zmienić... reasumując, sprawdziłem 2 masy które są przykręcone do kolektora dolotowego, masę od akumulatora do skrzyni , i masy od akumulatora do budy są ok, pozniej zdjalem boczek koło ECU,...
szukam uzywanej srawnej pompy wspomagania kierownicy
Zapomnij o turbo,koszty cię zjedzą.Kolektor wydechowy,smarowanie/chłodzenie turbiny,mapa wtrysku jak i zmienione kąty wyprzedzenia zapłonu to może zrobic tylko dobra(droga)firma.Do tego oczywiście turbina która nie jest tania. Pomyśl o kupnie silnika 2.0L w wersji 8 zaworowej 130KM/175Nm(20SEH) lub 16 zaworowej o mocy 150KM/196Nm(C20XE).Były też montowane...
Może napisał byś co za silnik tam jest?OHC,DOHC,DOHC+turbo,V6?
Zamiast pitolic sie z 1.6 i gowniany efekt uzyskac to proponuje ci silnik jak piszesz 2.0 16V(150KM) lub jeszcze lepiej,ten silnik z turbo(calibra,w polsce raczej nie do dostania) 204KM.Dobrym,trwalym i ekonomicznym silnikiem opla jest 20SEH 2.0 8V 129KM(175Nm), za 3tys. zl. zrobia na 180KM. I teraz pieniadze,piszesz remont co mam nadzieje wiesz co...
Mam takie pytanie.Chce zamontować silnik C20let turbo do Vecty b 96r.Czy mogę wykorzystać komputer orginalny czy muszę zastosować ten pochodzący z calibry turbo? http://obrazki.elektroda.net/40_12563294...
Ludzie zakładaja gaz do calibry 2.0 Turbo /Let 204KM/ i nie narzekają :) wybierz dobry warsztat i powodzenia
5x110 ma więcej marek, ale m.in. jest to OPEL (Vectra C, Astra J, Astra H - nie zawsze, Vectra B - nie zawsze, Astra G - nie zawsze, Calibra Turbo,) Saab. Na wszelki wypadek zmierz to tak jak pokazał Foxtrott - od lewej do prawej. Pokaż zdjęcie felgi, moze to jakiś fabryczny design i ktoś pozna. PS. Chyba chodzi o felgi BORBET nie Rorbet?!
Witam. Posiadam wsad z mojego auta: OPEL-CALIBRA-2L 93j No Immobil.TURBO;4WD Engine:C20LET DOHC Controller Motronic M2.7:BOSCH 0 261 203 014 _55pin. With Vacum Winols znajduje mi 13 map, ale z tego co widzę to nie znajduje map zapłonu i paliwa. Czy mógłby mi ktoś podać adresy początków map, których używa się do strojenia (paliwa, zapłonu, doładowania)?...
Condition to enter calibration level 1-Engine temperature > 80 °C for Turbo boost calibration- Gearbox temperature between 50 °C and 60 °C for gearbox calibration (select all the solenoid valves to ensure they are at correct temperature)- Tractor must be placed on a flat area without obstacle- Put the handbrake on- Put the two shift levers in neutral...
Tak w pigułce to ten silni był montowany w Calibrach 4x4 z 6-biegową skrzynią biegów. Silnik ma 2.0 16V, oczywiście turbo, intercooler, ECU Bosch M2.7, sprężanie 9:1. 204KM przy 5600 rpm, 280Nm przy 2800 rpm. Silnik ma jedną wadę - koletor wylotowy jest integralną części turbosprężarki. Więc w razie wymiany turbiny z przyczyny awarii czy na większą...
Są calibry 2.0T-silnik "let"/turbosprezarka/ ktore zagazowali i chwala,ale jak to naprawde jezdzi nie mam pojecia,gaz i turbo brzmi troche irracjonalnie jak dla mnie:) gaz dla ekonomi i turbo dla podniesienia mocy he he.Ciekawe-nie powiem he he.pozdro i powodzenia
Możesz zdradzić co to za zabezpieczenie? Czy może jakiś regulator ssania,lpg? Podziel się informacjami z ciekawskim :D Zastosowanie to akurat jest do silnika 1.9 TD sterowanego manualnie, tzn wlasnie srubka. Chodzi dokladnie o to, aby byly 3 ustawienia: normal, eco, turbo. Na normalu ( polozenie 0 ), jest normalnie, do jazdy po miescie bez szalenstw...
regulator cisnienia paliwa PLUG&PLAY . dzialnie polega na : gdy tworzy sie nadcisnienie w kolektorze dolotowym fmu automatycznie zwiekrza cisnienie w ukl.paliwowym a co za tym idze na wtryskach tez.czym wiecej turbina pompuje tym FMU podaje wiecej paliwka .jest sporo autek w polsce wlasnie z tym patentem a w stanach co drugie auto z turbo ma wlasnie...
W APM były opcje AUTO, ENABLED,DISABLED. Zmieniłem na DISABLED. Wentylatory ustawiłem na FULL. Włączyłem teraz oszczędzanie energi i taktowanie w spoczynku spadło do 1,33GHz :) Co do taktowania, to tak ma właśnie być. Jak ustawić APM nie wiem. Jest to opcja dotycząca zarządzania energią procesora. Jak ją ustawić, to nie wiem, musisz sam próbować. W...
To jest to "reverse mode" ? Naciskałem BAND po wyłączeniu radia i nie działa. Z angielskim tak średnio :P Przymierzam się do zmiany sprzętu. Pioneer P80 na pewno zastaje. Najpierw myślałem nad zmianą samego wzmacniacza bo wydaje się za słaby do tego alpine co mam SWR 1240 300 RMS wzmacniacz w mostku niby też 300 ale mam innego starego blaupunkta 100...
I tu Cię kolego renard.m znowu zaskoczę ;) Od ponad 10-ciu lat używam MIG-MAG-a firmy Einhell 175 Turbo. Działa bez zarzutu. Wymienia się tylko elementy rękojeści, ale to normalne zużycie. Nie służy on do majsterkowania czy sporadycznego użycia, lecz "tyra" w warsztacie. Naprawdę jestem z niego zadowolony. Dodam jeszcze, że to nie pierwszy tej firmy....
To jest ciśnienie gazu pomiędzy listwami a reduktorem. Musi być 1,34 do 1,40. NIe mniej nie więcej. To pozwala na odpowiednie odniesienie się mapy bez korekcji map cisnienia. To bardzo istotne. To jak się ma do tego zapis w instrukcji Omegasa? "IG1 PRV VAPORIZER/PRESSURE REGULATOR (Maggiorato version for aspirated engine, turbo version for turbocharged...
upewnij się, że XMP/EXPO jest aktywne. Zasilacz wystarczający, nie powinien być problemem.1. PL1/PL2 limit w BIOSie B760 domyślnie może trzymać PL1 = 125 W, PL2 = 181 W. Ustaw w BIOSie: PL1 = 181 W PL2 = 253 W Tau = 56 s W niektórych BIOSach ASUS: „Long Duration Power Limit”, „Short Duration Power Limit”, „Turbo Time Limit”.Jeśli HWiNFO pokazuje >1.4...
Jak nie potraficie zrobić OC to takie efekty Najpierw reset biosu i ustaw tak jak ci napiszę nic więcej nie ruszaj ! Cpu frequency x22,5 4,5 Ghz CPU Voltage 1,4 NB Frequency Multiplier x11 2200 Mhz Cpu NB Voltage 1,2 HT Bus speed 2400 Mhz AMD Turbo Core Technology na Disabled CPU Load-Line Calibration na Auto Do testów program amd overdrive (...
Z elektroniki jestem lewy więc się nie śmiać ;) , mogę jedynie polutować coś wg. schematu ew. po małym przeszkoleniu jakiś soft wykombinować ;) 1. apexi afc : http://cgi.ebay.de/APEXI-AFC-VR6-Supra-2... to jest takie urządzonko które zmienia napięcie idące z przepływki...
"Load Line Calibration" jest dostępne na tej płycie głównej, w zakładce "Advanced" w sekcji "CPU Ratio & Voltage", pod mnożnikiem i włącznikiem funkcji "AMD Turbo Core Technology"
LLC - Load-Line Calibration - może być z tym powiązane. Przy zmianie P-stanu zmienia się napięcie, LLC może powodować w tym momencie pik w górę lub w dół, jeśli występuje pik w dół, to potwierdzałoby zwiększenie stabilności po podniesieniu napięcia. Turbo Boost załącza się przy wejściu w P0 tylko. LLC powoduje skoki przy każdej zmianie. Bez LLC masz...
Dziękuję raz jeszcze, po zmianie, którą zasugerowałeś chodzi nawet z kalibracją. Masz i wprawę i czujesz sprzęt, ja tego nie mam i zazdraszczam. To jest mój pierwszy program na ARMie - wszystko nowe, tylko ja stary. W bazodanowym programie pod Windows rzadko używa się operatorów bitowych. A sam system dba bardzo abyś do sprzętu bezpośrednio odwołać...
Zachowanie prawidłowe przy podkręconym Podkręcony do ( 4,75GHz(at)1.275v) czyli o 150mV jak typowy dla typowego Vcore * technologia Precision Boost Override Kiedy orginalne ustawienia (3.7/ Turbo 4.6 GHz) TDP=65W (ograniczenia działąją od 85W) https://obrazki.elektroda.pl/6999005600_... https://obrazki.elektroda.pl/7112132000_...
AMD TURBO CORE TECHNOLOGY ustawiłem na Disabled, MULTIPLIER/VOLTAGE CHANGE: MANUAL CPU FREQUENCY MULTIPLIER: X39.0 CPU VOLTAGE: 1.32500v CPU VOLTAGE: +0% CPU NB FREQUENCY MULTIPLIER: X8.0 1600MHz CPU NB/GFX VOLTAGE: 1.16250V APU LOAD LINE CALIBRATION: DEFAULT Komputer się zrestartował po ok. półtorej godziny. Minidump pokazał bugcheck 124 Jakieś inne...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Ustawienie napięć NB (North Bridge) ma kolosalny wpływ na temperaturę procesora. Spróbuj ustawić NB na 1,1V to w zupełności powinno wystarczyć, nie mam pojęcia skąd przy tym procesorze 1,3V masz ustawione. Zajrzałem jak wygląda Twój BIOS. Otóż tak: Processor Maximum Frequency - ustaw na 4100MHz (ewentualnie jeśli będzie to mnożnik ustaw x21) Dodano...
Programator mam stk200, dokładnie taki --> http://www.lancos.com/e2p/betterSTK200.g... do tego soft - ponyprog2000, ale czy mogę go spowolnić ? Nie wiem. Podłacz kwarca bezpośrednio do nóżek XTAL1 i XTAL2, bez żadnych kondensatorów. Albo zrób generator sygnału prostokątnego 30...200kHz i podłącz go do nóżki XTLA1. Programator będziesz musiał nieźle spowolnić...
Ja swojego dokręciłem stabilnie do 5.... tylko po co? Nie chcę by się skończył za szybko :P. Stawiam na chłodzenie i ustawienia bios u Ciebie i jestem tego pewny na 100%. Chłodzenie czego? problem występuje tylko w prime ale maksymalna temperatura tam to 61c na procesorze w grach gdzie obciażone jest 8 rdzeni max 55, napięcie zaledwie 1.4v na 4.650mhz...
na 4ghz 1,5V To tak na serio? 1.5V? Trochę zabójcza dawka. Coś knocisz z OC bo jest to niemożliwe żeby przy tak wysokim napięciu osiągać tak marne wyniki. Nie licz na niskie temperatury przy takim Vcore, tyle to się daje przy wodnym chłodzeniu a nie spartanku. W biosie w zakładce od zasilania bądź też funkcji procesora powinieneś mieć opcję "Load Line...
calibra turbo calibra gaśnie wydech calibra
łożysk ślizgowe mcp23017 raspberry pralka lampka polar
diagbox peugeot bateria macallister
Brak zasilania na silniczku klapek Subaru Forester 3 2.0 benzyna Przepalający się bezpiecznik pompy paliwa w John Deere 5720