Jak turbo nie dmucha to chyba sprawność silnika jest mniejsza? Kolejny mit - turbo praktycznie zawsze "dmucha", tylko czasem jedynie utrzymuje ciśnienie atmosferyczne (gdzie w silniku wolnossącym byłoby podciśnienie).
Wszystko już działa . ;-) Sztanga ruszała może minimetr lub dwa. Rozruszali mi łopatki i wymienili N75, piękny dzwięk i 110Ps znowu czuć. N75 padł wg. mnie od dziury w wężu , zamiast ssać z filtra to zasysał z powietrza ze syfem. Temat uważam za zamknięty.
I uważaj na zmienią fazę rozrządu żeby dobrze ustawić bo jak poluzujesz koło na sprężynie to wszystko będzie ok na pierwszy rzut oką tyle że nie będzie miał mocy. Tak jak by turbo nie dmuchało
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
Też mnie to ciekawi skąd kolega wie że przepływomierz jest uszkodzony. Turbina nie pompuje to nie ma co pokazać na przepływomierzu. Jak turbo nie dmucha to nie ciągnie powietrza i wtedy przepływomierz nie pokazuje tyle co powinien. Turbo nie dmucha więc trzeba zobaczyć co się dzieje z podciśnieniem.
A co ma wężyk turbiny do ciągnięcia w zakresie w którym turbo nie dmucha?
Turbo nie dmucha jak ci wciąga rurę. Zrób logi dynamiczne i opublikuj.
Turbo nie dmucha bo nie ma na tyle spalin, a spalin nie ma bo nie ma paliwa(wtryski).
Najprawdopodobniej silnik się rozbiegł gdy zassał oleju z silnika a najprawdopodobniej kiedy gruszka była uszkodzona to turbo nie dmuchało i turbina lała olejem do intercoolera, po wymianie gruszki odpaliłeś turbo dmuchnęło i tym sposobem olej dostał się na tłoki taką teorię można by przyjąć.
Spaliny się cofają przez spływ oleju z turbo.
Powtarzam raz jeszcze to turbo nie jest spaprane, dmucha jak szalone, problemem prawdopodobnie jest dławienie się w dolocie albo wydechu.
Witam. W Sprinterze 3.0 CDI V6 miga cały czas check engine, tryb awaryjny jedzie tylko do 3 tys. obrotów, oczywiście turbo nie dmucha. Nie notuje żadnych błędów.
Dawkę masz sporo za małą, turbo dmucha za późno, bo przepływomierz odszedł do krainy wiecznej szczęśliwości abo masz nieszczelność między MAF a turbo. O ile logi dynamiczne były z noga w podłodze, bo czasem widać odjęcie gazu. Po odpięciu przepływomierza powinien jechać tak samo, albo lepiej.
człowieku nie chce żadnej mocy przybywać,widzę że chcesz mi dogryźć ale na prawde mnie nie zrozumiałeś, turbo ma dmuchać "tylko" 1.9 b ale zaczeło przeładowywać i może dmucha nie wiem np 2,2 b, ale nie mam jak tego sprawdzić, dzięki większemu map sensorowi będę widział ile rzeczywiście pompuje, a przy okazji jak bym w przyszłości chciał większe turbo...
Podobno jak piszesz autko miało więcej mocy u dołu. Podobno. :o Weź VAG i zrób LOGI, inaczej trudno powiedzieć co i jak. Po trzecie jak węże nie puchną to turbo nie dmucha.
Jak turbo nie dmucha to zazwyczaj idzie czarny dymek. Skoro na jeden wtryskiwacz nie idzie paliwo to pewnie czekają Cię nie małe koszty bo wygląda na to że pompa złom.
Rozumiem, że "check" się nie świeci. Sama kontrolka oczywiście sprawna ? Jaką prędkość maksymalną obecnie auto jest w stanie osiągnąć ? Ja to bym najpierw skasował stare błędy (jeśli są) i odczytał biężące. Pisałeś, że przepływka była czyszczona, ale to nie oznacza, że jest sprawna. Często ludzie odłączają wtyczkę przepływomierza i robią jazdę testową....
Witam. Astra H 1.7 CDTI 2011r, 110KM. Auto słabo jedzie, jak zwykły diesel bez turbo. Pokazuje błąd P0299 i P0130. Po skasowaniu błędów dalej mam wrażenie, że turbo nie dmucha dobrze. Pojazd był świeżo zakupiony z wyciekiem oleju. DPF rzekomo był wyprogramowany. Sporadycznie pojawiał się błąd P0130 od czujnika tlenu za DPF, ale auto zbierało się jako...
BF4M 1012EC. Sprawdź ile dmucha turbo i czy korektor LDA działa prawidłowo. Jak z pompkami dobrze zapala? To 7 bar to mi za nic nie pasuje? Jak to mierzyłeś i gdzie?
Już tłumaczę elektryk co dpf wyciął to fachman zajmuje się chiptuningiem i tylko programami nie naprawia aut, spf wyciął beż problemowo więc ufam mu ze egr tak samo, przeróbki są na grubo ale to nic nie znaczy, na początku było tak auto moc straciło zamówiłem nastawnik, przyszedł o innym numerze zamontowałem go i żadnych zmian ta sama usterka lekko...
Sztanga pracuje bez zacięcia. Podciśnienia sprawdzone. Turbo dmucha zapięte na stałe do prawie 2.5(atm+1.5). Skłaniam się ku czujnikowi na turbo. Wie ktoś czy czujnik kopiowania turbo jest diagnozowany tylko na wolnych czy też podczas jazdy?
Witam Mam podobny problem i nie wiem co jest grane. Jak ruszam na zimnym silniku to na 2 i 3 biegu muszę przy około 2200 - 2300 obr./min. odjąć na chwilę gazu, słychać jakby uchodzące ciśnienie (takie pufnięcie ) tak ze dwa, trzy razy i potem jest już wszystko ok. Tak jakby ciśnienie gdzieś się przypychało. Po tej czynności mogę go kręcić ile wlezie,...
jestes pewny co do ustawienia rozrzadu? bledow nie ma wgl? Gdyby byl problem z wtryskami zauwazylbys tez ze turbo slabo dmucha, bo ecu obcina doladowanie
Turbo dmuchało w olej, poszły oba do regeneracji, bo szkoda roboty i czasu.
No tak, turbo jest podejrzane ale na wolnych obrotach tak fuka, a wtedy turbo nie dmucha wirnik ma luzy poprzeczne i wzdłużne ale wszystko się kręci, sztanga podnosi się po odpaleniu węże puchną chociaż faktyczne wydaje mi się że powinny bardziej, tylko co z tą mocą że on wcale nie jedzie. Czy uszkodzone turbo powodowałoby to fukanie na wolnych obrotach?...
Zwykle powodem błędu P0130 w Oplach z silnikiem wolnossącym są: 1. Przepływomierz który zaniża wynik pomiaru, silnik pracuje na ubogiej mieszance na której korekty wychodzą poza skalę, silnik nie zdąży się doregulować korektą więc w tym czasie sygnał z sondy lambda jest niski — wyrzuca błąd P0130 niskie napięcie z sondy lambda. Odłączenie przepływomierza...
Opel 2.0 Turbo 170km, oznaczenie Z20LEL. Jeden błąd: P124358 Opis problemu, turbo dobrze dmucha od obrotów dopiero w okolicach 3500, od tych obrotów auto dostaje kopa i czuć boost w fotelu, a następnie przy wyższych obrotach, około 5tyś+ auto odcina i nie chce jechać jakby nie było boostu. Zawór N75 wymieniony na Pierburga około 3 miesięcy temu. Czemu...
No to jak nie jedzie skoro turbo dmucha?
Teraz to ma się rozumieć robisz to tak jak się te stery powinno. Teraz mogę prosić o objaśnienie pytań z mojej poprzedniej odpowiedzi? Przed rozdzieleniem plików musisz policzyć sumy , ale klonem winolsa chyba nie policzysz , ECM tak. Przy zapisie dwóch plików winols mówi ktory LLL a który HHH tylko w nazwie sobie to dopisz przed kliknięciem zapisz....
Zacznijmy od tego że diesel to nie silnik rajdowy, a co do TIRów to przeciętny TIR robi tyle kilometrów w rok co niektórzy przez pół życia nie zrobią. Więc dbanie o turbine w tirze ma sens. W osobówce zwykły rozsądek wystarcza. Widziałem dbane turbinki i gwarantuje że jak będziecie chuchać i dmuchać to turbo też padnie po 300tys. Z prostej przyczyny,...
Tylko pamiętasz, że u mnie silnik z Renaulta bez turbiny? Z tego co słyszałem w tym peugeocie motowanym do samurajka turbo słabo dmucha i jego montaż miał na celu bardziej poprawienie czystości spalin niż osiągów...
b awaryjny czyli bogatą mieszankę. tym tropem - sondy, przepływki WN.... Chłopie w dieslu??? Ta przepływka może ostateczne zostać ale reszta....... Dodano po 2 Co zrobić? Hamulce sprawdzone, nic nie trzyma, nie przyblokowane? turbo dmucha, nie musisz go przypadkiem deptać żeby jakotako jechał?
Ja bym trochę odwrócił sytuację z korektorem, on ma za zadanie zmniejszyć dawkę w momencie, gdy w kolektorze nie występuje odpowiednie nadciśnienie. Korektor ma tylko hamować apetyt na paliwo gdy turbo nie dmucha, taki był zamysł konstruktora. Z takim samym zadymieniem bym polemizował. Większe ciśnienie nie wzięło się znikąd, zapewne większa dawka paliwa...
Nic dziwnego że jest zamulone, jak turbo późno wstaje, ciśnienie oczekiwane w granicach 1800, a turbo ledwo dmucha 1300 Na postoju wprowadź sterownik w gr 011 w tryb BS i obserwuj cięgno
Jestem po sprawdzeniu wszystkich węży od turbo i oto co zauważyłem. Przy wkrecaniu do 4 tys na biegu jałowym waz numer 4 (rysunek by ZLOTY1) puchnie, ale po chwili znów staje się dośąć miekki, że moge go palcami ścisnąć (objaw jakby turbo przestało dmuchać albo co?) Moje pytanko: czy taka sytuacja jest normalna?
Ja znam gości co jeden w felici 1.3 SPI ma turbo i drugi w 1.6MPI też ma turbo. Dmuchają i nic im nie jest. Wystarczy zajrzeć na SKODOVKA-CLUB ;)
Nie ma błędów a nawala czujnik położenia wału. Początkowo jak zimny kiedy turbo zaczyna dmuchać to głośniej klekocze a potem jest to co u Ciebie. Warto by było zmierzyć mu opór i porównać z dopuszczalnymi wartościami.
Widać że turbo dmucha zbyt dużo a N75 nie jest w stanie tego ograniczyć. Skoro raz jest dobrze a raz źle to warto zobaczyć czy się geometria nie blokuje. Widać na bloku 11 że od ok 1900obr turbo dmucha już zbyt dużo a N75 próbuje to ograniczyć ale nić to nie daje, wraz ze wzrostem obrotów zwiększa się doładowanie.
Nie ma takiej możliwości żeby turbo dmuchało za mocno, nawet VGT nie ma takiego wydatku bez obciążenia wiec ja stawiam na czujnik.
wszystko da się zrobić, ale faktycznie te kombinacje przerosną nakłady pracy przy montażu turbosprężarki do 0.3..0.4 bara można dmuchać w silnik NA bez żadnych dodatkowych zmian - ECU potrafi skompensować takie nadciśnienie (pod warunkiem że samochód ma czujnik spalania stukowego) trzeba tylko zorganizować sprężarkę bez chłodzenia wodą (albo wymuszać...
Na odpalonym zadane ciśnienie doładowania idzie w górę zależnie od obrotów silnika a ciśnienie występujące (w danej chwili) stoi jak byk w miejscu. Jesli sztanga po odpaleniu zaciąga to sterownie działa dobrze i turbo powinno dmuchać . Nie została jakas szmata w dolotach :?: Zrzucić rurę na dolocie powietrz do turbiny i sprawdzić czy wirnik luźno sie...
cięgno turbiny i jego pozycja wygląda porządku przed regeneracją sprężarki silnik zaczął się rozbiegać na oparach oleju i został zduszony na 5 biegu . teraz pracuje normalnie na wszystkich cylindrach , pali na mrozie prawidłowo lecz nie włączą się turbo , cos tam dmucha ale słabo , musze jeszcze sprawdzić egr czy jest domknięty bardziej mnie interesuje...
Byłem dzisiaj w serwisie wywalić i wyłączyć FAP i wyłączyć oraz zaślepić EGR. Jest delikatna poprawa z mocą, już nie szarpie, ale mechanicy mówili że podczas jazdy sporadycznie wywala błąd przeładowania turbo. Zastanawiam się teraz, czy bardziej prawdopodobne jest to, że kierownice się przycinają i turbo za bardzo dmucha, czy elektrozawór źle steruje...
Przepływke podmienielem nic turbo że zmienna geometria I turbo dmucha sprawdzałem komputerem ile daje
Dużo lepszy silnik i oszczędniejszy niż 1,8T. Czy ja wiem czy lepszy? jedno jest pewne podczas gdy w Lagunie 1 próżno szukać turbo silnika, A4 B5 już go posiadało od połowy lat 90, tak samo ciężko szukać w Megane 1 podczas gdy golf, a3 czy zwykła Octavia miała już turbo w latach 90. ten cały F4R turbo powstał jakieś 8 lat po 1,8T 20V gdzie w Vagu już...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z moją Corsa. Na zimnym silniku wszystko jest ok obroty nie skaczą przyspiesza bez zarzutu turbo ładuje. Gdy silnik się już zagrzeje, na pierwszym i drugim biegu nie ma żadnego problemu przyspiesza a turbo dmucha lecz gdy już wbije trójkę czwórkę i piątkę gdy wejdę z butem w podłodze w strefe 2tys obrotów gdy turbo...
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Dali turbo jest po naprawie zmienna geometria poleciała zawór od turbo steruje geometrią w parametrach widać ze turbo dmucha czujniki temp pracują dobrze . I biega mi o to czy ten zawor ELAB jest przykręcony do tej pompy wysokiego czy gdzies indziej go znajde?????????????
Pewnie dolot niedokładnie zmontowany i dmucha na zewnątrz zamiast w kolektor, posprawdzaj rury filtr pow-turbo i turbo-kolektor dolotowy
Witam. Zafira B 1.7cdti problem z turbo. Całkowicie nie dmucha. Błąd P0299 ciśnienie doładowania zbyt małe. Czy to gruszka na turbo czy całe turbo czy też jakiś czujnik? Nie widać czarnego dymu za autem. Dodano po 14 Czy to może być coś związane z tą gruszką? https://obrazki.elektroda.pl/9791055800_... https://obrazki.elektroda.pl/2047556700_...
Spec to jest wymagane, takiego życzyłby sobie sterownik, actual to wartość rzeczywista, to co dmucha. Albo turbo padnięte, albo nieszczelność, wtedy powinien być jednak błąd od tego albo od korelacji MAP/MAF. Jak masz czym podglądnąć to odepnij wężyk z gruszki i przejedź, patrząc w parametry, czy ciśnienie wzrośnie, czy nie.
A jak jedziesz to nie słyszysz syczenioa powietrza?Weź przejrzyj dokładnie cały układ dolotowy,złącza,węże,uszczelki.Może jak turbo zaczeło porządnie dmuchać to coś sie rozczelniło..
Zwykły Qbox wystarczy, szkoda kasy na OBD. Wtryski mogą być jeszcze HS211 wg mnie najlepsze jakie do tej pory miałem. Reduktor z zapasem mocy i to większym jak turbo mocno dmucha.
Dzieki za odpowiedz, wiec tak korekcje najwieksze są na 7 cylindrze, podczas postoju na D -4mg, 1 cylinder 3 na plus oraz 7 na plus reszta około zera, na nowych wtryskach korekcje są podobne a nawet większe. Drugie że przepływomierze pokazauja dziwne wartości , lewy o połowe mniej niż prawy, ale powiedzieli mi że zmienna geometria jest trochę zapieczona...
Pewnie nastawnik turbiny stoi i turbo dmucha za dużo.
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BKC, mianowicie wszystko działało, aż nagle podczas jazdy samochód stracił moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auta nadal nie odzyskał mocy. Dodatkowo, podczas jazdy w granicach 2000 obrotów samochód szarpie i dusi. Turbo działa, ale jakby nie dmuchało. Węże sprawdzone, niby wszystko się trzyma. Ten silnik nie posiada...
Może być dziura w IC, turbo może dmuchać mniej niż potrzeba, czujnik może zawyżać odczyt ciśnienia w kolektorze. Czemu nie protestowałeś przy płaceniu o ile wiedziałeś że koszt czujnika to 50zł? 350zł za diagnozę i wymianę czujnika to dużo za dużo. Jeżeli nie masz rachunku za usługę to myślę że ciężko będzie Ci teraz to załatwić.
OK przy najbliższej okazji zrobię logi. MAP sensor też przyszedł mi do głowy, wyjmowałem go, wymyłem w ekstrakcyjnej dla pewności. Chciałem też wpiąć w obwód zwykły analogowy wskaźnik doładowania aby wykluczyć błąd MAPsensora ale nie mam nigdzie możliwości wpięcia się z wężykiem. Z drugiej strony skoro przepływ praktycznie zamyka skalę to i turbo raczej...
Chłopaki a podpowiedzcie jak sprawdzić turbinę w tych Volvach? Na Autocom-ie turbo dmucha 1.5 bara a jest jeszcze jakiś inny sposób sprawdzenia?
Jak turbo słabo dmuchało to zavoli dawał radę. Wtryskiwacze już zmieniłem na magic jet i filtr czaja posiadam. W reduktorze magic III podobno jakaś uszczelka się szybko wyrabia?
Sprawdziłem tą sztywną rurkę , według oględzin nie jest w żaden sposób uszkodzona,kod silnika Seata to ASV ,wczoraj turbo zaczęło lekko dmuchać dopiero przy przejechaniu ok 10 km ,silnik nadal trzęsie podczas wyłączania.
Najwyższa zwykle jest w okolicach maksymalnego momentu obrotowego czyli ok. 1900 obr Kolego to prawda tylko że nie 1900obr a 2100obr wtedy turbo już dmucha pełną moca. A to jest różnica bo przy 1900obr mało się dzieje jeszcze. Dlatego w trasie SDI spali więcej od TDI bo ma krótkie biegi Akurat w trasie czy mieście sdi zawsze mniej spali jak tdi.
Godzinę temu robiłem caravellę, kompletny brak mocy, turbo nie chciało dmuchać, przy dodawaniu gazu wręcz ściskało węże do intercoolera. Klient już dzwonił do serwisu ile kosztuje przepływomierz (pokazywał 540mg/r na wolnych obrotach)... Łasica albo inne bydlę przegryzło wężyk podciśnieniowy dochodzący do elektrozaworów sterujących EGR i turbiną, koszt...
Powodzenia życzę w szukaniu niezajechanego na śmierć 1,8T w Seacie czy innym, w dodatku za sensowne pieniądze. Autor ma 17 tys, za tę cenę to spokojnie znajdzie wypasioną Octavkę Laurent & Klement z 1,8T z 2003 problem z zakupem 1,8T dotyczy młodzików którzy ledwo uzbierali 5 tysi i myślą że kupią piękne 20 letnie A3 z 1,8T który nie bierze oleju,...
Witam, Sprawa dotyczy pacjenta MAN TGX 18.480 euro 5 z 2011r, AStronic+retarder, Przebieg 700tys A więc, Przy przebiegu 620tys km zregenerowałem wtryski bo maniek palił w okolicach 40 litrów bez znaczenia czy ciężko czy lekko i był trochę słaby. Po regeneracji spalanie spadło i to diametralnie, więc ok, powiodła się regeneracja. No i teraz się coś zaczęło...
olej przedostaje się do komory Tam jest ciśnienie i by dmuchało odmą jak turbo dmucha. Prędzej olej idzie na wydech i dymi. Pojeździj zobacz czy oleju ubywa, może to ON dymi.
Witam Mam podobny problem Mazda 6 2.0 po liftingu turbo dmucha max 1.4 bara i ciągnie dopiero powyżej 2000obr. Błędów brak. Podciśnienie -0.7 do -1 bara. Przepływka podmieniana.
W twoim modelu są dwa czy jeden czujniki doladowania? Piszesz że kreska z doladowaniem nie wstaje - nawet jak jest zapchany tłumik pokazuje wartość doladowania. Wtrysku, zawory etc musi być wartosc z jaka dmucha turbo jak wstaje.
Witam, Na poczatek chcialbym podziekowac wszystkim za takie wspaniale forum :) A teraz do rzeczy, Błd z z VCDS Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Passat 1.9 TDI 130 km, AWX brak mocy - turbo nie dmucha, Turbina rozkręcona, wyczyszczona - brak poprawy N75 wymieniony na nowy (pierburg) Sztanga...
Jak ciśniesz w podłogę to turbo robi dużo ciśnienia. Jak puścisz gaz to turbo jest rozpędzone i chce nadal dmuchać a przepustnica zamknięta, to powietrze musi gdzieś ujść i do tego właśnie zawór.
Witam Panowie, takie pytanie typowego laika czy jeśli 3 lata temu w Golfie IV 1,8 turbo został przeprowadzony chiptuning przez wykwalifikowanego tunera, to jest szansa że nagle komputer zacznie pracować z seryjną, fabryczną mapą? Czy nie ma takiej opcji dopóki ktoś tego nie zmieni fizycznie? Chodzi mi o to że auto jakby trochę gorzej jeździ niż te 2...
To do ilu te turbo dmucha?
Masz przeładowanie. Widać że N75 reaguje i puszcza bokiem podciśnienie by zbić ciśnienie a turbo dmucha coraz więcej. Sprawdź czy Ci się kierownice nie zacinają.
Napisz lepiej jaki masz problem. Pewnie turbo nie ładuje lub zbyt mocno dmucha a Ty szukasz nie tu gdzie trzeba.
Odkręciłem przepustnice i jest otwarta cały czas , silnik zapali wykręci się 2,5 tys obrotów ale z turbiny nic nie dmucha . Turbo było niedawno wymieniane na zregenerowane , filtr powietrza czysty . Czy jest możliwość zęby się interculer zatkał ? lub żeby sprężarka zatkała cały dolot zęby był nie drożny ?
Lub pompa żle zrobiona. Brak paliwa brak spalin brak doładowania. Dymi na czarno przy gazowaniu czy nie? Jak nie dymi to nie obstawiam uszkodzenia w układzie turbo, tylko brak paliwa w mieszance. Kiedyś miałem przypadek braku mocy totalnego w VECTRA B 2,0 Dti powód zatkany kat. Możesz sprawdzić organo leptycznie czy na wydechu przy przegazowaniu czuć...
Witam, mam problem z moim Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM. Mianowicie zaczęło się od tego, że auto zaczęło falować, dymić na czarno i przymulać. Wymieniłem EGR na nowy, dalej to samo, wymieniłem przepływomierz, auto przestało kopcić i pracuje dobrze, ale teraz nie ma takiego przyspieszenia od dołu, turbo zaczyna mocniej dmuchać dopiero przy 2.5 tys. obrotów....
Witam, od 3miesiecy jestem posiadaczem passata B5 110km i problem występuje od samego początku gdy go kupiłem a mianowicie na 1 i 2 biegu w miarę idzie ale gdy już zapne mu 3, 4 i 5 jest mulem. jadąc 90km/h na 5 biegu pod górę samochód zamiast przyspieszać zwalnia. A jak zredukowałem do 4 to chwilę ciągnął a potem chyba całkowicie jakby turbo przestało...
Niekoniecznie będzie tracił moc. Jeśli rozszczelniła się tylko oś wirnika, no może nie oś (źle powiedziane :) ) ale uszczelnienie osi wirnika, to turbo dmucha praktycznie tak samo, tylko, że olej przedostaje się do układu dolotowego.
Jakie parametry zostały odczytane? Korekcja wtryskiwaczy? Ile dmucha turbo?
Wpuść ciśnienie przed turbiną i masz sprawdzony cały dolot. ciśnienie na turbo i zatkać wąż od filtra powietrza? Dodano po 2 Jak dmucham w turbo to powietrze wali do oleju. Źle zrobiona turbina?
Zobaczymy w przyszłym tygodniu co powie mechanik.Niby jest z polecenia więc może mnie w jajo nie zrobi. Mam nadzieje że nie będzie mnie to zbyt dużo kosztowało. "bolszoj" co do turbo to pewnie dmucha ale wtedy by chyba dymił na czarno
Czy to cofanie się powietrza powoduje taki charakterystyczny odgłos "tu-tu-tu-tu" (https://m.youtube.com/shorts/ggTEtjTzJQ... czy może być też bezobjawowe? Bo nic takiego nie słyszę. Klapa gasząca jest otwarta w pełni, jak nawet zdejmę z niej wężyk podciśnieniowy nic się nie zmienia. Kolektor rzeczywiście był zawalony nagarem po dach (zostało może 1/3...
Witam, mam pytanie - ktoś zna 1,8 turbo silnik? to jest starsza odmiana AGU z przepustnicą mechaniczną (z linką) odpowiednik wzdłużnego AEB (Passat B5, Audi A4 B5) auto się zamuliło, turbo słabiutko wstaje, od ok 3,5 tys obrotów i praktycznie czuć moc tylko na II biegu, przy ostrym deptaniu, oczywiście jak się rozkręci do tych 3,5 tys. III, IV, V bieg...
A jaka byłaby objawy gdyby rozrząd przedstawił się o 1 ząbek? Nierealne, raczej z racji rozrządu. Skoro węże twardnieją to turbo dmucha. Mógł się egr zawiesić od brudu też. Od razu możesz go zaślepić blachą stalową tylko nie z konserwy bo przepali ją.
No to już jedno wiem ( Nie po kablu wgrywać ) Bardzo przydatna info... Dziękuję . Silni jest 8 zaworowy nowszy od tych awaryjnych poprzednikach . Teraz pytanie czy próbowaliście np: CHIP BOX . Nie jest istotna dla mnie moc tylko moment . Fajnie by turbo dmuchało od 1500-3500obr . Posiadam jtd które ma 160km i turbo pracuje od 1600-3500 obr . Zona też...
No wiem, wejdzie tylko w jednym położeniu. Wirnik kreci, dmucha, a nie ładuje. Turbo będzie w piątek, zobaczymy co się będzie działo.
A turbo dmucha jak trzeba? Cały dolot szczelny? Dodano po 2 Ciekawe czy w sterowniku silnika nikt nie gmerał. Może jakiś nieudolny tuning? Poszukaj jakiegoś tunera niech sprawdzi.
wydaje mi sie ze powinno mi sie udać bez demontazu silnika. Jest tam co rozbierac wiec moze sie uda ;) Wlasnie jak turbo dmucha olej wraz z powietrzem to chyba powinno wplywac negatywnie na prece silnika ;)
a może to być wina zapchanego katalizatora? bo tak mi to wygląda. Turbo dmucha dobrze bo miałem go na kompie. Mam jeszcze taki problem z abs/esp. Otóż świecą obie kontroli i miga ręczny. Na kompie pokazuje brak komunikacji z czujnikiem kąta skrętu, i brak komunikacji sterownika abs z komputerem centralnym.
Może jednak ktoś pomoże ? Turbinę wyczyscilem, n75 wymieniłem. Na komputerze wskazania caly czas takie same . Samochód jak chodził tak chodzi. Turbo wg. mnie dmucha dobrze.
Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gBaMkSLu... Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu)....
Mam Passata B5 1,8T i pojawił się problem z turbiną. Gdy przyspieszam do 2 tyś. obr. turbo pracuje prawidłowo, słychać jak "dmucha" ale przy większej ilości gazu i wzroście obrotów turbo nie przyspiesza dalej, nadal pracuje tak samo. Normalnie było słychać, że turbina nabierała coraz większych obrotów i auto świetnie przyspieszało a teraz nie chce dmuchać...
Auto: astra h gtc 2007 1,9 cdti 150 km Historia zaczyna się latem 2016 kiedy chciałem oddać na program i mi nie zrobili bo podobno przeładowywało turbo i dmuchałoby mi za duże ciśnienie. Olałem temat. Przez 2017 rok wymieniłem w aucie : turbo, kolektor dolotowy, dwumase, elektrozawór od turbo. Pojechałem znów na program i znów to samo. Podobno udało...
EGR całkowicie zaślepiony, oraz wymieniony N75 i takie oto logi, http://vaglogi.pl/log-011_sNO7F.html Turbo widać ze zaczyna dmuchać w pełni od 1800-1900 tyś, czy tak powinno być ?
Ja w takich przypadkach biorę teter na pokład ,parametry bieżące , ciśnienie doładowania rzeczywiste i żądane,przełączam na wykresy i już wiadomo czy turbo przeładowuje czy dmucha zbyt słabo.
Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post na forum więc witam tym bardziej :) Ale do rzeczy. Mój ŚP.teściu miał Opla 2.0 DTi po chipie a auto było na tyle żwawe, że przy starcie ze świateł nie umiałem go dogonić swoją Vectrą b 1.8 LPG. Sam nieraz dostawałem szału, że jego 122kuce są takie żwawe a moje zdechłe. Potem to wiadomo jedno dziecko drugie...
Jaki budżet?Amd do gier to nie porozumienie. A co to za różnica AMD do gier czy INTEL. 4x3.8ghz z turbo 4.2 to nie w kij dmuchał xd budżet ok. 1900zł
Należało by spradzic działanie potencjometru pedału gazu w drugiej kolejności cisnienie doładowania , zabierz auto na jazde próbna i wrzuc później logi i sprawdzimy ile to twoje turbo dmucha
turbo słaby dmuchać mercedes dmuchać dmuchać mikrofon
głowica próżniowy radio straciło dźwięk podmiana kanały
pralka bosch chrysler pacyfica
Zalewanie obwodu wodnego w Saeco PicoBaristo: przyczyny i rozwiązania Zawieszanie się Eksploratora po podłączeniu SSD