Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Komp do auta i jazda obserwować parametry bieżące silnika. Wygląda jakby turbo odcinało, a przyczyn wiele i na odległość to ciężko diagnozę postawić. Napisałeś, że błędów brak, OK, a co z live data? Tam masz podstawę diagnostyki.
Nie ma błędów? Niemożliwe albo możliwe,, że to auto już żadnego błędu nie wyświetli.
Odcina bo turbo ładuje zbyt mocno.
A nie jest czasami tak że sterownik "nauczył się" mapy z uchylonym EGR dlatego teraz widzi przeładowanie. Trzeba pojeździć z podpiętym komputerem i sprawdzić ciśnienie doładowania.
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Przycięta, zapieczona zmienna geometria. Czyli sprawdź sztangę turbo
Ok tu masz schemat co prawda z pasata B5 ale też ten sam silnik 1.9TDI więc powinno być to samo http://obrazki.elektroda.pl/5065914200_1...
A kolega nie zmieniał czegoś w komputerze?
Volvo S60 2.4 D5 163KM 2001 Auto na ciepłm silniku czasem podnosi obroty silnika i odcina turbo. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy i normalnie działa. Turbo odcina ,przy naglym i zdecydowanym wcisnieciu pedalu gazu,ale to nie wystepuje zawsze ,moze jezdzic tydzien i nic sie nie dzieje. Nie byla robiona adaptacja pedału. W momencie dojechania...
Witam. Mam problem z Golfem 4 1.9 tdi 101KM, a głównie z turbiną. Otóż odcina turbo przy około 100km/h i 2300 obrotów, po odcięciu auto jest zamulone i w ogóle nie ma mocy i rozpędzenie się do chociażby 130km/h graniczy z cudem. Najczęściej odcina gdy jadę pod górę. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu turbo działa normalnie aż do odcięcia. Z...
Turbo odcinało ponieważ czujnik doładowania padł.
ujżąłem coś takiego Niemożliwe żeby na wolnych tyle doładował. Czujnik kłamie, sprawdź jego masę.
Witam, kolejny raz coś z turbiną albo elektryką, nie wiem, wymieniałem zawór n75 bo był popsuty, turbo zaczęło działać ale nie tak jak trzeba. Po wymianie odcina turbinę od 3 biegu na około 3 tysiącach troszkę ponad Ktoś coś może wie? Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe.
Pomiar był robiony ze wskazań na kompie, na biegu jałowym komp pokazuje 4-6g/s
Witam! Mam problem odnośnie turbo w saabie. Oddałem do regeneracji turbo z myślą iż będzie dobrze, Ale po jakimś czasie znowu to samo. Auto straciło strasznie na mocy(do 2000-2500 obrotów działa normalnie Ale powyżej poprostu odcina) Czy to mogą być wężyki podciśnienia gruszka czy jakieś inne sprawy?
Wszystko już sprawdzone, sprawdź jeszcze jak wyglądają łopatki turbiny, filtr powietrza czy nie oszukuje przepływki, i czy wydech jest sprawny czasem zdarzało się że przed turbiną wydech nie szczelny zmniejszał ciśnienie spalin i turbo się nie napędzało, gdy auto nie jedzie zrób dokładną diagnostykę.
wie pan co mam go dwa dni i ciezko powiedziec sprawdzalem wczoraj olej to jest tak jak byc powinno Dodano po 3 zamierzam zajrzeć do culera bo skoro byl olej w wężu podlaczonym do niego to tam tez pewnie zasyfione wszystko tylko czy to tez moze byc powodem odcinania turbo?
No ok ale przed chips turbo tez odcinało ale bardzo rzadko to ma ktoś jakiś pomysł co to jest i czy da się to naprawić Dodano po 12 No ok ale przed chips turbo tez odcinało ale bardzo rzadko to ma ktoś jakiś pomysł co to jest i czy da się to naprawić
Witam Mam problem z moim Golfem 4. Silnik to 1.3 ASZ zrobiony na 170 KM i wgrane popsy. Otóż, jechałem sobie spokojnie, aż nagle silnik zaczął kopcić na czarno i w ogóle nie chciał jechać. Muł totalny, odcina turbo i też bierze olej. Panowie, poratujcie, bo nie mam już siły.
Nierozwiązałem
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
A w którym miejscu była ta dziura?
jeśli bez podłączenia do aukumulatora podciśnienia auto jest dynamiczniejsze i turbo odcina dużo późnie A to co, magia świąt? Coś nie tak zmontowane turbo.
Można jeździć na zamienionych. Jak to od gruchy był odłączony? Jak będzie odłączony to turbina nie pompuje a w logach było widać że pompuje. Chyba że jak zamieniałeś zaworki to nie podłączyłeś to wtedy mógł dymić.
Witam, Mam problem z notlaufem. Na początku przyczyną była zapieczona geometria i przegnita gruszka, 3 tygodnie temu wyjąłem tubro, wyczyściłem je, wymieniłem gruszkę (na podobno oryginał, zamawiał ją znajomy mechanik) oraz czyściłem dolot i zaślepiałem EGR. Myślałem że wszystko jest ok jednak sporadycznie na 4 lub 5 biegu przy 3000obr/min odcina turbo....
sprawa zamknięta, była pęknięta rura dolotu powietrza.
witam wszytkich , problem został rozwiązany mianowicie uszkodzone były regulatory ciśnienia doładowania ,umieszczone są na prawym nadkolu . mam nadzieje że komuś przyda się ten post,
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
Problemem pewnie będzie za niskie ciśnienie doładowania do sprawdzenia na początek szczelność ukł. dolotowego, następnie zawór turbo (turbo pewnie WG) czy nie jest uchylony..
Witam posiadam passat z oznaczeniem silnika awx kupiłem bo pół roku temu jeździłem nim nawet po 220 na trasie lecz od miesiąca zaczęło turbo odcinać przeładowanie przy 120 lecz wczoraj chciałem sprawdzić czy dalej odcina i nie odcięła dobrze szedł lecz tylko 180 poszedł więcej nie chciał błędów żadnych nie ma silnik pracuje równo z rana tylko puści...
Temat wałkowany na forum wielokrotnie. Turbo do czyszczenia, jeżeli jesteś pewny że masz przeładowanie.
Tak, to ten na pompie, jak będzie zabrudzony to silnik robi sobie przy odpaleniu taką właśnie przegazówkę a następnie sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i jedziesz z wrażeniem jakby turbo wcale nie pompowało, N109 odcina lub otwiera dopływ paliwa do wtryskiwaczy : http://img685.imageshack.us/img685/5459/...
jak sprawdzic czy DV jest dobry ? po podłaczeniu Vag-a N75 faktycznie cyka musze jeszcze wymienić DV może to cos pomoze jezdzi sie fatalnie auto fajnie sie zbiera a jak turbo napompuje odcina wtrysk i zapłon
wymiana wtrysków pomogła
Siema, problem z 1.9 ARL Seat Leon 2004 odcina turbo na wolnych obrotach i przy 2k obrotów. Nowe turbo, szczelny dolot, zaworek N75 sprawny, masa wszystko git. https://obrazki.elektroda.pl/7330640200_...
Ja chipa nie robiłem ale kto wie co było wcześniej. Ja kupiłem rozbite i mam tak od początku wiem tyle że w momencie odcięcia mocy na wykresie wartosc rzeczywista doładowania odrazu w dół leci jakby komputer odcinał turbo
Trzeba by sprawdzic jak zachowuje się ciśnienie doładowania rzeczywiste wzgledem tego co chce uzyskać sterownik. Generalnie albo jest za małe doładowanie albo za duże i w większości przyczyna leży w turbo. Czasen da sie je jeszcze pogratulować a czesem zostaje wymiana od samej gruszki do calego turbo lub chociaż czyszczenie.
Za dużo doładowania. Który to silnik lub chociaż jakie turbo (by pass czy zmienna geomteria). Bo raczej przeładowuje i odcina moc by chronić turbo.
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo.
Witam Wszystkich, mam problem z turbo w peugeot 407 2.0 hdi. Turbo odcina sie na wysokich obrotach silnika mniej wiecej na 3000 obr po wylaczeniu zaplonu i ponownym wlaczeniu dziala poprawnie. Byl podlaczony pod komputer i wykryto takie bledy: P1644 ogranicznik predkosci jazdy p1614napiecie zasilania czujnikow. Czy jest to mozliwe, ze komputer jest...
a jaki kod błędu?
To jest krótkie chilowe przeładowanie. Ecu nie powinno awaryjnie odcinać turbo z tego powodu.
Z logu wychodzi że odcina turbo bo przeładowuje. Zdejmij gruszkę z turbo i sprawdź czy ośka klapki się nie przycina. I czy sama gruszka jest szczelna. https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_... https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_...
Witam, sprawa wygląda tak: Sharan 1.9 TDI 116 km po wymianie turbo, regeneracji wtryskiwaczy dalej ma muła, odcina go po zresetowaniu, jedzie przez chwilę normalnie, ale mulasto. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny. Dolot cały, intercooler cały, zawór N75 cały, podciśnienia, przewody dobrze podłączone, całe. Po wymianie turbo mniej razy go odcinało, ale...
Jak odcina nagle to pewnie turbo już nie daje rady i do tego leje olejem. Sprawdź błędy ale pewnie niedoładowanie będzie.
Jak najbardziej. Przy pękniętej rurze silnik ciągnie powietrze za przepływomierzem, przez co widzi go dużo mniej niż faktycznie dostaje, i tak steruje doładowaniem. Faktycznie, przez uszkodzenie wchodzi więcej powietrza, ciśnienie doładowania osiąga limit i odcina turbo.
Nie chcę cię martwić, ale ASV, mimo że jest na pompie, widzi zaślepiony EGR (prawdopodobnie na podstawie danych z przepływomierza). Prędzej czy później wywala błąd EGR i odcina turbo. Trzeba VCDSem wykodować EGR. Co do odpalania, to zacząłbym od sprawdzenia, czy świece żarowe są sprawne i czy mają zasilanie (padał w tym silniku przekaźnik świec, a...
Przede wszystkim nie wiadomo czy naprawdę odcina ci turbo, po prostu odczuwasz brak mocy, a przyczyn tego może być wiele. Logi mogą trochę rozjaśnić sytuację.
Właśnie tu jest problem podkładki nie było ale wiem ze później była akcja serwisowa i dokładali podkładki oraz zmieniali oprogramowanie . Dzwoniłem do aso stwierdzili ze nie ma akcji serwisowej na ten samochód . Rok temu zmieniałem w tym samym samochodzie ten samzawór ale montowany był używany bez nastawów itp i wszystko śmigało . Temat załatwił dopiero...
Przeładowuje solidnie, jeśli masz map sensor z końcówka B, to realne ciśnienie może być jeszcze większe od tego w logach. Geometria i N75 do sprawdzenia na początek, ale równie dobrze problemem może być nieprzemyślany mod, najlepiej porobić jeszcze logi na mapach ori, o ile masz możliwość. Turbo nie odcina, błędów brak. Jak limit jest za wysoko ustawiony,...
Po pierwsze chroni turbo nie silnik. Im wyższe doładowanie przy wyższych obrotach silnika tym obroty turbo większe. Za duże obroty turo to groźba rozerwania wirnika lub skrzywienia urwania osi turbo w efekcie turbo może sypnąć drobnymi do dolotu silnika i go skutecznie zabić. Tak praca zmiennej geometrii to kilka do kilkunastu mm w zależności od wielkości...
To jest tak podobne jak jedziesz i naciśniesz pedał hamulca i gazu równocześnie to odcina turbo sprzęgło i znów jedzie to podobny efekt masz choć bardziej obstawiam przeładowanie turbo zerknij na ciśnienie doładowania podczas jazdy
Przed czyszczeniem turbo było tak że jak jechałem 120 i to był max a po czyszczeniu turbo nie odcinało mi wgl mocy i do konca można kręcić . Ale problem jest taki właśnie ze szarpie mi na starcie i dymi strasznie A nawet gaśnie . I to może być przez turbo sprężarkę ? Mechanik cos tam mi wspominał jeden jak podłączony był że wyskoczył błąd "regulacja...
Jakie masz ciśnienie doładowania?? Może Ci turbo przeładowywuje i odcina paliwo-miałem ten sam problem w toledo Wymiana turbiny pomogła
Mój nie jest zaslepiony. Jedynie co to ma ta zaślepka fiata,po odlaczeniu wtyki egr teraz jest bez zmian zaraz odcina turbo spróbuję wyciąć z pychy po piwie
Masz kilka czujników na jednej lini zasilania. Jeden z nich gra w hu... i taki będzie objaw. Miałem pacjenta który odcinał turbo i żucał błędem wslazującym na czujnik ciśnienia w dolocie. Uszk był czujnik ciś na szynie. Drugi pacjent podobne objawy uszk przepływomierz. Schemat inst. Ile czujników na wspulnym zasilaniu i sprawdzamy lo kolei
Witam. Mam 1.9 tdi AWX 200km. Przy 180 km/h od razu odcina turbo, przy jeździe 160km/h odcina po kilku minutach. Błąd P1557 - Przekroczona granica regulacji, Sporadyczny. Niżej macie logi, jeden spec powiedział, że n75 z pewnościa nie i to jest wina turbiny, źle założona, wyregulowana czy coś w tym stylu. Warto bawić się w podmianke n75? Niżej logi....
turbo przeładowywuje i wchodzi w tryb awaryjny i komp odcina turbo. przyczyna: zatarta kierownica w turbie. wyczyści i po problemie. trzymać samochud na większych obrotach i wywalić kata
Miałem podobne objawy, ale zbiegło się kilka awarii naraz i po kolei opiszę co i jak. - padła gruszka turbo i przypiekły się kierownicę w turbo. Długi wężyk przez otwór egr zaaplikowana nafta i kierownicę puściły. Wiem, że jest to posrodek, ale umnie zdało egzamin. Wymiana gruchy na nową. - kolejna awaria padł przepływomierz - wymieniony na oryginał....
Dzięki wielkie, w sobotę pobawie się, najwyżej będę patrzył na reakcję auta. Wielkie dzięki Mam nadzieję że przestanie mi ten błąd wyskakiwac i odcinać turbo😁 Dzięki!
Wszystko w porządku. Przyczyną był zatkany wężyk podcisnienia wchodzący do turbiny. Nie wiem po co ktoś zatkał go ale odcinanie turbo ustapilo.
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Cześć . Mam problem z Hondą gdy jadę na 5 biegu powyżej 3000 obrotów , to odcina turbo . Sprawdziłem : przewody podciśnienia gruszka turbo działa sztanga pracuje w pełnym zakresie bez przycięć czujnik ciśnienia doładowania MAP był brudny wyczyściłem , ale mam dylemat czy jest sprawny ? Wartości jakie pokazuje na jałowym , to 98 kpa obroty 845 , 131...
Auto powinno ciągnąć do ok 4200, 4300. Wepnij się manometrem w układ dolotu i sprawdź ciśnienie. Możliwe że przeładowuje i dlatego odcina turbo.
Witam, mam dziwny problem z 1.9 TDI AFN. Z dnia na dzień turbo zaczęło dziwnie działać, szczególnie na biegach 1 i 2. Dokładniej to na jedynce nie czuć doładowania wcale, na dwójce rozkręca się dopiero od 2500 rpm, a pełny boost czuć dopiero przy 3500 rpm. Im wyższy bieg i większe obciążenie, tym wcześniej wstaje, ale jak np. na 4. biegu przy dwóch...
Posiadam Vauxhall zafirę tourer 2.0cdti A20DTH 165KM. Od jakiegoś czasu mam problem z układem podcisnienia. Gdy uruchomie silnik to zawór podciśnienia turbo jest otwarty a po jakimś czasie jak silnik się rozgrzeje zawór się zamyka i odcina mi turbo, jaka jest tego przyczyna? Oto błędy jakie wyskakiwały mi na komputerze P2263-5B i P2263-61 Czy ktoś miał...
Witam , posiadam audi a3 8p 2.0 170KM. Ciągle zapala mi się kontrolka świec i odcina turbo, filtr paliwa już wymieniłem ale dalej nic , co to może być za przyczyna Od kilku miesięcy wszystko zależało od paliwa (na jakiej tankujestacji ) jak jest dobre paliwo to nie świeci check i turbo działa , takie moje stwierdzenie. Dziś był kod usterki 5522 tak...
Czy po powrocie na swój pas moc silnika nadal była ? Bo jeśli nadal brakowało mocy, to silnik wszedł w tryb awaryjny. Miałem taką sytuację podczas wyprzedzania kiedy miałem VW z silnikiem 1.9TDI 101KM (turbina o zmiennej geometrii), po wyprzedzeniu silnik nadal nie miał mocy i musiałem się zatrzymać zgasić silnik poczekać kilka sec. i po ponownym odpaleniu...
G 13, N75 i turbo zostało wymienione jak również zostały wymienione wszystkie wężyki od turbo i dalej odcina.!! Po odpięciu kostki od przepływomierza jest taka sama reakcja jak by odcieło mi w czasie jazdy jest 2000 obrotów nic więcej.Czy to może mieć coś wspólnego??
sprawdzaliśmy i pracuje ładnie bez zacięć ktoś podpowiedział aby wyjąć turbo które ma elektroniczny nastawnik i że trzeba ustawić jedno do drugiego sam niewiem bo objaw pojawia sie przy normalnej jeździe można jechać cały dzień a gdy np jedziesz 100kmh na piątym biegu i decha to go przymuli i wyskakuje ten błąd i jakby odcina turbo tryb awaryjny wyłączysz...
Polikwiduj błędy i zobaczymy , turbo zostaw w spokoju .
W Astrze Diesel bez turbo też komputer coś odcina? Możesz coś więcej napisać na ten temat?
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Witam posiadam BMW seria 1 rok 2007 silnik diesel 2.0 problem polega na tym że przy odpaleniu przez ok 5 sekundy jest duży biały dym. Kolejny problem to utraty mocy przy obrotach powyżej 3000 odcina turbo. Trzeci problem to plamka oleju pod silnikiem wygląda jak by to była pompa paliwowa. Co dalej ?? Komputer pokazuje wysokie ciśnienie paliwa może coś...
Witam wszystkich Mam mały problem z przepływomierzem Pacjent golf 3 1.9tdi 110km AFN Problem polega na tym że odcina mi turbo po szybkim dodaniu gazu Na kompie pokazuje brak połączenia przepływomierza Po podmianie przeplywki na sprawną nadal to samo Byłbym wdzięczny za schemat wiązki przeplywki Które kable idą gdzie od kostki przepływomierza do...?...
Witam opiszę to tak : Audi a4 b6 bke 1.9tdi 2004r. Jeżeli jadę około 100/120km na h i od 3 do 4 tys. Obrotów kręcę słychać świst / gwizd turbo działa i w pewnym momęcie odcina moc do 2,5 obrotów i 50 km / h i turbo nie działa. Turbina do wymiany czy do regeneracji?
Skoro wchodzi w tryb awaryjny to zapewne jest jakiś błąd zapisany. z logów widać przeładowanie przez co właśnie odcina TURBO. Sprawdź podciśnienia, zawór N75, i zmienną geometrie turbiny.
Witam musisz podłączyć samochód pod kompa samochód z jakiejś przyczyny odcina turbo wpływ na to ma wiele rzecz zdiagnozuje ci to dobry fachowiec olej w intercoolerze w nie dużych ilościach to nic złego.
Problem rozwiązany. To tykanie to rzeczywiście był pęknięty wężyk w ECU. Przy okazji komputer wariował i odcinał turbo. 7 cm wężyka, a problemów na dwa dni. Problem załatwiony, sprawa zamknięta. Dziękuję wszystkim.
Witam . Mam problem z vectra który wygląda tak . Jadąc autostrada do prędkości 150km/h nic się nie dzieje . Po przekroczenu 150km/h wyskakuje check auto nie traci mocy nie szarpie . Nie odcina turbo .kompletnie nic się nie dzieje . A bład się zapala . Po zatrzymaniu pojazdu , zgaszeniu silnika i ponownego odpalenia błędu brak . Pytanie skąd ten błąd....
Od kupna samochodu zmagałem się z tym ze turbo odcinało, odcinało wtedy jak wbiło na temperaturę roboczą (90 stopni), gdy był na zimnym jechał normalnie i nic nie odcinalo. Poszperalem na necie i znalazłem że niby nafta idzie do przeczyscic. Nie zastanawiając się długo i zważywszy na koszty postanowiłem kupić nafte i spróbować tego specyfiku. Wlałem...
Zaczne od wezykow ew wymienie je wszystkie bo mam nowy komplet ze zlaczem do sterownika podcisnienia Dodano po 4 Wężyki sa okej...dodam ze niemoge dogrzac auta do 90 stopni ale co ma temperaturA do odcinania turbo...dopuki sie nie nagrzal jezdzil okej po nagrzaniu odciecie turbo i check engine...bledy p0238 i p0236....nie mam juz pomysłów
Cześć Wymieniłem pedał przyspieszania kompletny na nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot
Turbo przeładowuje i odcina mu moc. A zloguj jeszcze grupę 011 ale podczas nastaw podstawowych tak około jednej minuty niech trwa log, w tym czasie sterownik powinien sobie naciągać i puszczać geometrie. Poza tym korekcje trochę błądzą, co źle świadczy o kondycji silnika.
Jestem posiadaczem Golfa TDI 110 KM. Autko kupiłem z takim samym problemem jak opisywany. Gdy długo ciągłem obroty to odcinał turbo (jak by mu jajka urwało). Po zgaszeniu i odpaleniu moc powracała. Wymieniłem przepływomierz na nowy i nic. Wymieniłem zaworek steryjący ciśnieniem doładowania i nic. Zamontowałem Tuning Box-a i problem zniknoł, a silnik...
Ja zawsze odcinam za akumulatorem brązowy i biały i puszczam górą.
Podłącz komputer, zobacz błędy, zrób logi. Pewnie odcina ci turbo i wchodzi w stan awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu problem znika do ponownego przeładowania.
ASV bardzo często mają problemu z turbosprężarką, zapieka geometria, odcina turbo, co do gaśnięcia na zimno, przy dużych obrotach jak Piotrek pisze, problem z ciśnieniem oleju, wiec albo miska w dół i pompa do weryfikacji, albo zalać właściwy olej oraz markowy filtr na początek.
Cześć wszystkim. Mam dość irytujący problem z laguną 2 1,9dci 2007cammonrail. Powyżej 120-130km/h odcina turbo i wchodzi w tryb awaryjny. Robiła tak wcześniej, po czym wymieniłem erg i problem ustał. Pojawił się znowu po paru miesiącach, ale jak wyciągnąłem egr, okazało się ze jest Ok ale komputer się z nim nie łączy i nie wiem jak dalej to ugryźć....
Witam, mam problem z Trafic-iem 2.0 dci 2004r. 9 osobowy, skrzynia manualna. Na każdym biegu odcina turbo w okolicach 2-2,5 tys. obrotów, przy czym zmiana biegu powoduje odzyskanie mocy lecz tylko do ww. zakresu. Samochód był zalany i wymieniony został licznik, ecu, sterownik silnika. Po diagnostyce wyrzuca błąd: DF 099- skrzynia automatyczna, Problem...
Witam, posiadam Passata 1.9 tdi. Pewnego razu Passat dostał strasznego 'mola'. Nie dało się nim ruszyć. Na moje oko wygląda, że ksztusi się własnymi spalinami jak otworzy się egr. Po odłączeniu egr samochodem da się ruszyć, ale odcina turbo przy 2 tys. obrotów. Co może być powodem? Dym jest czarny jak smola. Po odłączeniu egr samochód kopci, ale o około...
Koledzy w was siła i nadzieja. Bo ja juz pomysłu nie mam. wywala mi bład czujnika cisnienia doładowania P0236 i p0238. Założone nowe fabrycznie turbo garreta. Doloty posprawdzane poczyszczone wszystkie węzyki tak samo, intercoller też. Odcina turbo,zapala się check choć nie zawsze. Ja juz pomysłu nie mam. kupiłem inny czujnik podmieniłem i to samo....
1. Pompa w zbiorniku ciśnienie ? 2. pompa "tandem" ciśnienie? 3. Doładowanie turbo - brak ?
" Mam jeszcze jedno pytanie jak się okazuje. Czy po takiej wymianie trzeba coś z komputerem kombinować/zmieniać?[/quote]" Tak, w tej chwili masz w sterowniku mapy które odpowiadają za prace VNT a fizycznie masz zamontowane turbo z by-pass,elementy te pracują na odmiennych prawach.Może występować notlauf chyba że mechanik zamknął obieg sterowania siłownika...
Czesc kolego dzięki bardzo za zainteresowanie , rozebrałem to wszystko i okazało się że są 3 dziury w tipie jedna przy wejściu do turbo dosyć duża podmienilem tipa i strzał w 10 przestało blokować odcinać idzie do końca i jest dużo mocniejszy , nie wiem czy turbo nie dostało po dupie bo luz wzdłużny jest dosyć duży ale ten problem zniknął jedynie teraz...
Jest po mapie na seryjnym osprzęcie. Zawór wymieniłem zaczęło odcinać to wymieniłem turbo stare było zapieczone. Na początku było do 1bara a po jakimś czasie zaczęło się rozkręcać na 2 bary i odcięcie turbo.
ale jeśli o to chodzi to turbo bardzo szybko obroty lapie i już po chwili odcina Jak szybko po jakim czasie na jakim biegu przy jakiej prędkości i obrotach? Rozumiem ze ruszasz na jedynce wrzucasz dwójkę dajesz w gaz i po chwili odcina tak?
Witam, więc zaczynając od początku. AUDI A4 B6 1.8T BFB Wymieniłem turbinie, przy okazji zamontowałem sztywny tip. Po zmontowaniu wszystkiego, odpaleniu auta z filtra powietrza wydobywał się dźwięk jak z blow offa więc wymieniłem dv bo była martwa. Po zamontowaniu nowej DV, przejechałem się autem by sprawdzić jak turbo pracuje, turbo wstaje i odcina...
Powinieneś mieć 81kw
odcinać turbo odcinać obrót układ odcinać
zapalać check mercedes philips ustawić godzina nadawać 433mhz
tracer 4life uszkodzone konsole
Moduł haka Steinhoff piszczy przy kierunkowskazie Miele suszarka – wymiana paska napędowego krok po kroku, modele T1/T8, objawy i części