cięgno turbiny i jego pozycja wygląda porządku przed regeneracją sprężarki silnik zaczął się rozbiegać na oparach oleju i został zduszony na 5 biegu . teraz pracuje normalnie na wszystkich cylindrach , pali na mrozie prawidłowo lecz nie włączą się turbo , cos tam dmucha ale słabo , musze jeszcze sprawdzić egr czy jest domknięty bardziej mnie interesuje...
Witam. Astra H 1.7 CDTI 2011r, 110KM. Auto słabo jedzie, jak zwykły diesel bez turbo. Pokazuje błąd P0299 i P0130. Po skasowaniu błędów dalej mam wrażenie, że turbo nie dmucha dobrze. Pojazd był świeżo zakupiony z wyciekiem oleju. DPF rzekomo był wyprogramowany. Sporadycznie pojawiał się błąd P0130 od czujnika tlenu za DPF, ale auto zbierało się jako...
Tylko pamiętasz, że u mnie silnik z Renaulta bez turbiny? Z tego co słyszałem w tym peugeocie motowanym do samurajka turbo słabo dmucha i jego montaż miał na celu bardziej poprawienie czystości spalin niż osiągów...
Witam Panowie... Stopi mam ten sam problem co TY, bylem u trzech magików i kazdy mowi co innego. Objawy są identyczne jak u CIEBIE, z tym ze nie wiem czy u Ciebie było, tak że ja zgasisz samochód to i zapaliłes ponownie to turbo się włączało, ale po przekroczeniu 130 km znowu brak mocy. Jutro jade kupic sterownik n75 i go wymienie, bo ostatni magik...
ale ja na tym silniku jeżdżę już 2 lata . Fakt zrobiłem na nim niedużo km bo ok 25000km ale mocy jak nie było od zawsze tak nie ma do chwili obecnej. Mój znajomy elektromechanik podpinał mi auto pod komputer 2 godziny taj jeździliśmy. Stwierdził, że wszystko jest ok zawór n75 , przepływomierz tylko turbo za słabo dmucha . Odkręciliśmy turbo wtedy jeszcze...
Ralfie:) ja od 3 miesięcy mam ten wyższy model tt czyli twin t2 i :):):). Mam dzieci z lekka alergią na kurz, roztocza i po kilkukrotnym odkurzeniu mieszkania przestały "szczekać", to jest tak piękne. Miałem przez tydzień na próbę wodnika od brata i rzeczywiście może wystraszyć obsługą, tym myciem wszystkiego. Robert ma jeden kubeł, który wyjmujesz...
Witam, od dłuższego czasu mam problem ze swoim golfem, mianowicie podczas jazdy autko często słabo się zbiera (ma często momenty przymulenia). Jeśli lekko przytrzymam pedał gazy podczas jazdy a później docisnę mocniej auto zbiera się można to nazwać normalnie choć miałem już 2 autka z identycznym silnikiem i było o wiele lepiej mimo iż były starsze...
Witam, Pojazd to AUDI a3 8L 1.9 tdi ASZ chip. mam taki objaw iż turbo od 2 tys do 2,5 czasami 3 tys ma takiego jakby muła, ciagnac ciagnie ale widac ewidetnie ze o wiele slabiej, czasami jak normalnie zacznie ladowac to az wciska w fotel. Turbo bylo regenrowane i regulowalem sztange bo za poznoe wstawalo i dalej to samo... co zrobic zeby chociaz ciagnelo...
Witam. Mam problem z swoim paskiem. Chodzi o to że turbo nie działa na zimnym silniku tak jak by był w trybie awaryjnym. Dopiero po przejechaniu około 30km zaczyna działać. Drugi problem taki że jak już turbina się zalaczy to przy przspieszaniu tak około 1800-2600 trzęsie silnikiem i średnio przyspiesza po 2600 jest wszystko w porządku. Dodam że problem...
Mam Passata B5 1,8T i pojawił się problem z turbiną. Gdy przyspieszam do 2 tyś. obr. turbo pracuje prawidłowo, słychać jak "dmucha" ale przy większej ilości gazu i wzroście obrotów turbo nie przyspiesza dalej, nadal pracuje tak samo. Normalnie było słychać, że turbina nabierała coraz większych obrotów i auto świetnie przyspieszało a teraz nie chce dmuchać...
Witam. Mam problem z Golfem 4 1.9 tdi 101KM, a głównie z turbiną. Otóż odcina turbo przy około 100km/h i 2300 obrotów, po odcięciu auto jest zamulone i w ogóle nie ma mocy i rozpędzenie się do chociażby 130km/h graniczy z cudem. Najczęściej odcina gdy jadę pod górę. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu turbo działa normalnie aż do odcięcia. Z...
Witam wszystkich. Mam problem z wolnym wstawaniem turbo. Silnik to 2.5 V6 BDH żyje dopiero od około 2700obr. Wcześniej auto było mulaste w całym zakresie została wymieniona martwa przepływka i został właśnie tylko problem z wolnym wstawaniem. Przy próbie przyspieszania na 4,5,6 biegu z obrotów około 1800 wywala check z błędem 575-zadana wartość doładowania...
Witam mam taki problem przy nagłym nacisnieciu na pedal gazu samochod bardzo słabo reaguje czyli praktycznie nie przyspiesza jak na moc 2,5 tdi dopiero po osiagnieciu dwóch tysiecy obrotów zaczyna cos sie dziac sprawdzałem na podobnym aucie i tam przyspieszenie jest wyczuwalne przy mniejszych obrotach tak jakby turbo załanczalo sie wcześniej . prosze...
Witam, czy zerknie ktoś na logi. Turbo nie pompuje, to ja wiem, ale czy da się coś więcej powiedzieć o przyczynie. Silnik 1.8 T AVJ, mapa zrobiona na 200 KM, brak błędów w sterowniku. Robiłem test zaworków, to tykają, czyli powinny działać. https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzyma... https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzyma...
Witam. Tak jak w tytule. Po mieście jest doładowanie a po wyjechaniu na autostradę turbo się wyłącza, spadek mocy. Turbo zostało wyczyszczone, żadnych luzów nie stwierdziłem. Zawór EGR ok! Zawór upustowy działa. Jedyne co zauważyłem to to iż po wyłączeniu silnika słychać jeszcze turbinę. A olej to Coma 5w40 co mnie boli bardzo :idea: POZDRo
Witam. Nabyłem niedawno Audi a6 c5. Jest w nim trochę do poprawy, na początek chciałem ogarnąć silnikowe sprawy. Auto nie ma mocy, przynajmniej takie mam wrażenie. Moje odczucie jest takie, że do obrotów silnika 2 tys z hakiem przyśpiesza OK, a potem się muli. Po kilku dniach wyskoczył check. Błędy jakie były: 17963 - Charge Pressure: maximum limit...
Witam Otuż znowu mam problem z turbo 4 miesiące temu czysciłem turbo i wszystko było ok teraz pojawiło się przy przyspieszaniu szarpanie dymienie na szaro i odcinanie turbo Dzisiaj wymieniłem intercooler bo był nieszczelny. Myslałem ze wszustko bedzie ok ale jest gorzej zaczeło czesciej odłączac turbo niezależnie od obrotów. Jakieś sugestie
Od czasu do czasu włączał się tryb awaryjny,po zgaszeniu i odpaleniu bylo dobrze.Tydzień temu wruciłem z trasy ok.400km,po godzinie odpaliłem a turbo chodzilo jak traktor,brak mocy i ten chałas przerywającego ciśnienia powietrza.Wymieniłem czujnik wału korbowego,elektromagnes n75,i nic nie pomogło.Ratujcie nie wiem co dalej robic.
Witam, wiem temat poruszany kilkakrotnie, ale u mnie wchodzi w tryb awaryjny tylko raz, niedługo po starcie. Włączam auto, zaczynam jazdę i na 3 lub 4 biegu przy większym gazie wchodzi w tryb awaryjny, później po wyłączeniu i włączeniu już jest ok, żadnych problemów. Czy na podstawie moich objawów da się wskazać jakąś najbardziej prawdopodobną? Wymieniłem...
Witam mam problem z 3.0d zimny jedzie ma kopa zagrzeje się i slabnie nie ze go muli tylko turbo się nie odzywa , logi robiłem to zadane ma 2.4 a bije 1.9 , momentami przeważnie około 2200 rpm 2.4 zadane 2.4 bije i wtedy jedzie elegancko ale to jest tyko chwilowe ekonomię tez w momencie kiedy jest moc się zamyka na 4 biegu jak niema mocy to jest max...
Panowie mam mały problem z silnikiem 2,2turbo, komputer pokazuje mi błąd "przepływomierz masowy powietrza"Sygnał za słaby N70. wymieniłem na nowy, dalej to samo, a problem w tym że nie wkreca sie na obroty,silnik do 5000obr/min i dalej bardzo bardzo powoli nawet nie żyłuję do końca bo to bez sensu.Pedał gazu do końca i nie reaguje jedynie co powolne...
Witam, po czyszczeniu turbo pojawił się u mnie problem z dynamiką samochodu. Podłączyłem pod vag i okazało się, że turbo wstaje powoli i nie osiąga zadanego ciśnienia. Log: http://vaglog.pl/log_188685.html Brak błędów, 011 basic settings widać jak sztanga się porusza. Podciśnienia wyglądają ok nawet po zgaszeniu silnika jak wyjmę przewód z gruszki to...
siema wszystkim :) juz pare razy zadawalem tutaj pytanka i zawsze udzialano mi odpowiedzi. teraz mam pewien problem i chcialbym dowiedziec sie dlaczego: moj pasek 1.9 TDI (90 ps) ma kopa jak "mul" :( ? on poprostu nie idzie daje sie mu gazu i srednio czuc zeby szedl np. na 3 czy 4 biegu . mialem stara renowke td 90 ps i ta jak dostala 2.tys. obrotow...
witam kupilem ostatnio golfa v 1.9 tdi 105 km i odcina mi turbo wyskoczył check ,wymieniłem pęknięty wąż mechanik skasowal błąd i bylo ok, ale po chwili jazdy znowu odcieło.. sprawdzilem kierowcziczke była zapieczona spryskałem wd 40 rozruszałem i bylo ok .ze 2 h bylo ok, rano wsiadam do auta jade i znowu. na dodatek sciągnełem rure idącą do culera...
Witam Wiem, że takich problemów było już kilka ale w żadnym nie znalazłem tego czego szukałem. Problem jaki mam to przeładowanie turbo podczas dynamicznego przyśpieszania. Po podłączeniu komputera widać, że przekroczenie granicy 2,6 bara skutkuje załączeniem się trybu awaryjnego. Żaden ze mnie mechanik ale.. mój szwagier nim jest. Zaprowadziłem do niego...
Witam, jak w temacie. Po wyczyszczeniu turbiny problem zapieczonych (zasyfionych) kierowniczek w turbinie powraca po dwóch miesiącach zpowrotem. Turbo oddawałem już w przeszłości do czyszczenia i ogólnego sprawdzenia dla fachowców, dwa razy, problem powracał, ostatnio sam czyściłem dwa razy, ostatni raz w połowie września a na początku listopada znowu...
Jak turbo słabo dmuchało to zavoli dawał radę. Wtryskiwacze już zmieniłem na magic jet i filtr czaja posiadam. W reduktorze magic III podobno jakaś uszczelka się szybko wyrabia?
No to jak nie jedzie skoro turbo dmucha?
Ogólnie okazało że Turbo słabo przykręcili, co spowodowało nieszczelność i słabo dmuchała. Jest prawie jak przed awarią co nie zmienia faktu że regeneracji już bym nie robił tylko lepiej kupić nową .
Jak dobrze rozumiem to nie są wartości z sondy tylko korekcja która oznacza bogatą mieszankę. Jak sam wspomniałeś masz dziurę w dolocie, sterownik daje poprawną dawkę paliwa, przepływomierz pokazuje że jest ok a do komory silnika to powietrze nie dociera co powoduje że w komorze spalania masz bogatą mieszankę. Psikaj plakiem na wolnych obrotach lub...
Sprawdziłem tą sztywną rurkę , według oględzin nie jest w żaden sposób uszkodzona,kod silnika Seata to ASV ,wczoraj turbo zaczęło lekko dmuchać dopiero przy przejechaniu ok 10 km ,silnik nadal trzęsie podczas wyłączania.
Ja w takich przypadkach biorę teter na pokład ,parametry bieżące , ciśnienie doładowania rzeczywiste i żądane,przełączam na wykresy i już wiadomo czy turbo przeładowuje czy dmucha zbyt słabo.
Rozumiem, że "check" się nie świeci. Sama kontrolka oczywiście sprawna ? Jaką prędkość maksymalną obecnie auto jest w stanie osiągnąć ? Ja to bym najpierw skasował stare błędy (jeśli są) i odczytał biężące. Pisałeś, że przepływka była czyszczona, ale to nie oznacza, że jest sprawna. Często ludzie odłączają wtyczkę przepływomierza i robią jazdę testową....
Dmuchać może ale słabo Jakie masz ciśnienie sprężania?
Jak mogą spalić mniej jadąc ekonomicznie skoro ich stopień sprężania jest mniejszy. Jak turbo nie dmucha to chyba sprawność silnika jest mniejsza? Prędkość ekonomiczna to będzie 90km/h. Chyba że ktoś uważa 120km/h za prędkość ekonomiczną to wówczas może wyjdzie mniej niż analogiczny silnik bez turbosprężarki z większym stopniem sprężania przy prędkości...
Zwykle powodem błędu P0130 w Oplach z silnikiem wolnossącym są: 1. Przepływomierz który zaniża wynik pomiaru, silnik pracuje na ubogiej mieszance na której korekty wychodzą poza skalę, silnik nie zdąży się doregulować korektą więc w tym czasie sygnał z sondy lambda jest niski — wyrzuca błąd P0130 niskie napięcie z sondy lambda. Odłączenie przepływomierza...
Turbina zaczyna w tym silniku efektywnie "dmuchać" około 2000rpm... między 1700-2000 ma "dziurę turbo". To bardzo słaby silnik (82KM) jak na tak duże auto, do tego turbina o stałej geometrii w układzie bez IC.
daje jak z kompresora, jutro sprawdze dokładnie jakie jest cisnienie w kazdym razie jak włozył bym na miejsce mapsensor nie przykrecajac wkretow to chyba by go wypluło z otworu, najwyzej wkleje logi z vaga to moze mi cos panowie podpowiecie. Jesli chodzi o zawor N74 to jest ten co steruje gruszką w turbo? taki z białą głowiczką to załozyłem nowy, jak...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam Mam problem z swoim golfikiem Otóż wymieniłem jakies 3 miesiące temu turbinę, miał brak mocy. dzwoniłem do gościa od którego kupiłem turbinę mówił że wymieni mi turbo. Po wymianie dokładnie to samo. Brak mocy. już nie chciał mi wymienić turba. muszę sam sobie radzić tak powiedział że to wina silnika nie turbo. Byłem u elektryka żadnego błędu nie...
Witam wszystkich, mam problem z w/w pojazdem. Wpada w tryb awaryjny po przekroczeniu 3tys obr i wali błędem AC04 - cisnienie doładowania poniżej wartości założonej, w blokach pomiarowych to się potwierdza -przy założonych 2000mbar turbo dmucha ledwo 1100 -1200mbar . Dolot szczelny,egr się domyka(dla pewności wyczyszczony) przeplywka podmieniona bez...
Witam wszystkich na forum. Bardzo prosił bym o poradę w sprawie doładowania w focusie 2,0 Tdci. Auto jest z 2006 roku bez DPF. Focus Jeździł bez problemu aż do zeszłego tygodnia. Wracając do domu autostradą zaczął szarpać, ale w taki sposób że miał moc było słychać turbo i cyklicznie co jakiś czas turbo cichło i autko traciło moc i delikatnie zwalniało...
Witam, Sprawa dotyczy pacjenta MAN TGX 18.480 euro 5 z 2011r, AStronic+retarder, Przebieg 700tys A więc, Przy przebiegu 620tys km zregenerowałem wtryski bo maniek palił w okolicach 40 litrów bez znaczenia czy ciężko czy lekko i był trochę słaby. Po regeneracji spalanie spadło i to diametralnie, więc ok, powiodła się regeneracja. No i teraz się coś zaczęło...
Jak w temacie,hamownia wykazała 75 KM.Brak błędów,turbo ciągnie od ok 2100 rpm. Na hamowni przepływka ok,pompa wydajna,z wykresu turbo jakby popuściło doładowanie przy ok 3500 rpm.Pali normalnie ok 6l zapala od strzału(zima nie zima) nie dymi na żaden kolor,,na turbinie brak luzów,nie gwiżdże,wszystkie filtry czyste,rura IC twardnieje po dod.gazu,,kolektor...
(at)cichy koksik ad1. Na postoju jest OK, tzn wartość rzeczywista podąża za zadaną. Układ reguluje bez zarzutów. Problem jest podczas jazdy przy dodawaniu gazu, jak jade je stała prędkością to też jest OK. Wydaje mi się jakby turbo za mocno dmuchało, ale nie aż tak mocno żeby przeładowywać i wywalać błąd. Zauważ, ze na filmiku ciśnienie Turbo zmierzone...
Wg mnie zmienna geometria słabo reguluje pracę tego turbo (pracuje nie płynnie a skokowo lub z opóźnieniem). Popatrz na wykres wysterowania n75. Wysterowanie rośnie (tu jest odwrotnie 0% = max doładowani ,99%= nie ma doładowania). Wysterowanie rośnie a doładowanie zamiast spadać rośnie dochodzi do 94-95% (tyle max wystawia sterownik silnika i dopiero...
Witam, Kia Sportage II 2.0 CRDI 103kw. 2008r. Od kilku lat w samochodzie mruga check i pojawia się błąd "filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie". Obecnie lekko przyspieszając zaczyna poszarpywać silnikiem. PARAMETRY: -ciśnienie filtra cząstek stałych 1027hPa (dużo za dużo) -różnica ciśnienia spalin 0hPa (zbyt mało) -strumień masy spalin 30m3/h...
Witam. Mam problem z moim Mondeo. Przekopałem prawie cały internet i odwiedziłem wielu mechaników, niestety nie znalazłem nic co rozwiązuje mój problem. Może od początku... Kupiłem samochód dwa lata temu. Mondeo 2.0 Tddi 115KM. Chciałem uniknąć problemów z układem cr jednak... wjeździłem się w auto, z dołu słaby, po przekroczeniu 2 tysięcy obrotów auto...
Zauważyłem że turbina nie daje ciśnienia na gruszkę przy turbinie, gdy "dmuchnę" pomką w wężyk gruszka porusza się więc ona jest sprawna. Natomiast po zdjęciu wężyka z bolca przy turbinie nie czuje żadnego powiewu powietrza. A wydaje mi się że powinno dmuchać i to mocno... a turbina daje ciśnienie prawidłowe. Czy to możliwe żeby powietrze było wypuszczane...
Zrobiłem już pomiary vag-iem.Wygląda na to że wszystko jest ok.3 bieg, 3 tyś. obr. lekkie wzniesienie:blok 011, wartość zadana 1823 mbar,wartość zmierzona 1856 mbar, zawór 62%.Teraz przepływka:wartość zadana 847 mg/R, wartość zmierzona 815 mg/R, zawór EGR 4,7%.Co z tego jak w zakresie od 4 tyś obr. dalej słabnie.Np : jade na 2 biegu pod lekkie wzniesienie,gaz...
Siema po dłuższej nieobecności. Pacjent ten sam co ostatnio, ale problem inny. Samochód jest słaby, jak na 110 KM (czy ile on tam rzekomo ma). Podejrzenie padło na turbinę. Na postoju gruszka nie ruszała się w ogóle. Nieważne czy 800 obr/min czy 3000 obr/min. Ciśnienie do gruszki idzie, ale nie mam manometru żeby sprawdzić czy odpowiednie. Kupiłem nową...
Witam. Ojej do turbiny pompowany pod cisnieniem albo olej idzie do miski albo do kolektora nie ma innej drogi. Jak nie wywala na zewnatrz i nie cieknie zostaje ze idzie do kolektora ssacego bo sa luzy na lozyskach turbiny, ale w tym wypadku powinien kopcic. Moze ci oleju do turbiny nie pompuje, z tym sie nie spotkalem chyba ze pompa oleju slaba lub...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Witam szanowne grono fachowców. Mam problem z ibizą 1,9 tdi 110 KM 98 r. Stała się strasznie mulasta, praktycznie na każdym biegu zwłaszcza na 4 i 5 na 5 jak dochodzi do 3000 obr. to jest jeszcze gorzej. Maksymalna prędkość to 140 wcześniej 195 km/h. Podmieniłem przepływomierz i żadnej różnicy. Niema żadnej reakcji czy złącze od przepływomierza jest...
słabo dmucha dmuchawa słabo dmucha słabo dmucha stacja
pomiar izolacji instalacji elektrycznej samorozładowanie akumulatora tc7200 router
interfejs multidiag bateria milwaukee
Amica kuchnia - kod 18702: interpretacja i rozwiązania Pin w wiązce elektrycznej kostki - definicja i zastosowanie