Marcin dobrze mówi - szkoda zabawy. Silnik zawsze dąży do uzyskania mieszanki stechiometrycznej paliwo/powietrze, aby uzyskać pełne spalenie się mieszanki - wrzucając na "pałę" większe turbo, zaburzasz silnikowi parametry, bo dostaje więcej powietrza, niż powinien. Nie wiem, jak czujnik przepływu powietrza zareaguje i czy mu zakresu nie braknie, ale...
czy jak ten zawór jest niesprawny, to ma wpływ na moc auta, lub działanie turbiny ?? Ma, ucieka przez niego podciśnienie którego zaczyna brakować do sterowania turbosprężarką.
Jedyny sensowny log to 003 razem z 011. Tylko w przypadku nie szczelności, BMR czy BMN powinien zgłosić błąd aktuatora turbosprężarki.
Problemu bym szukał w samej turbosprężarce.
witam, kolego sztomel, po pierwsze wiesz jaką ma temp wirnik turbiny? około 400st, olej nawet najlepszy przy 280 smazy sie i łózyskowanie które jest slizgowe po paru takich zatrzymaniach jest do wymiany( spiecze się lub przypiecze i nie osiagnie swojej wydajności turbina), po jezdzie trzeba dać od 1-kilku min w zależności od tem zewnetrznej i czasu...
On ma, normalnie na górze map sensor (czujnik ciśnienia i temperatury powietrza), teraz jest on na dole, pomiar temperatury będzie zafałszowany, bo będzie przed chłodnicą, a ponadto zaklei go olej z turbosprężarki
Nie wiem bo nigdy tego nie robiłem. Jedynie pracuje przy regeneracji turbosprężarek.
najlepiej odkręcić śruby mocujące i ściągną przewody 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.
Witam mam problem z turbosprężarka w Passacie b5 tdi 2000r w ciągu ostatnich dwóch miesięcy wymienilem cztery turbiny rozwala na wirniku czy na uszczelnieniach ciśnienie ma prawidłowe. Jaka może być przyczyna że ciągle siada ta turbina
Może faktycznie szukamy dziury w całym i automat ma inną mapę która daje pełny moment dopiero od 2000 a nie jak w manualu od 1800 lub wcześniej zależnie od możliwości turbosprężarki.
w tych układach sa 3 czujniki temperatury spalin czujnik przed filtrem DPF,za filtrem dpf,i3 umieszczony na wejściu do turbosprężarki
Podciśnienie które podałeś w 14 poście w testach jest prawidłowe. To na wolnych w ostatnim też. Problem masz tylko i wyłącznie w turbosprężarce.
Najprawdopodobniej zacina się geometria turbosprężarki vgt. Setki odpowiedzi w internecie jak to naprawić
Turbosprężarka, jej sterowanie, przepływ powietrza, pomiar ciśnienia doładowania.
Witam wszystkich i proszę o pomoc, kupiłem paska1,9tdi 110kw1998 i wydaje mi się że jest jakiś mułowaty i pali też nie mało bo średnia to 14L wspomne że to automat,czy mogę sam sprawdzić sprawność turbo-sprężarki i jak to zrobić? poza tym jest ok
Turbosprężarka umarła. Najpierw prosze dokładnie sprawdzić turbine. I prosze uważać bo przy rozbieganiu sie silnika korby łatwo wychodzą bokiem.
Popraw sobie kąt synchronizacji bo się rozjeżdża i wywal katalizator bo przebieg pewnie już spory i zaburza pracę turbosprężarki.
Pisząc o odpięciu sztangi gruchy od dźwigni sterowania zmienną geometrią miałem na myśli aby następnie manualnie wciskać sztangę w stronę gruchy i stwierdzić czy sztanga wtedy ruszy oraz czy da się lekko przesuwać na turbinie dźwignię zmiennej geometrii, faktem jednak jest to, że trzeba się wykazać zręcznością by odpiąć sztangę z dźwigni przy turbinie...
Logi turbosprężarki problem z doładowaniem, vcds, passat b5 1.9tdi 130km avf Pompowtryski stan bardzo dobry, odchylenia maksymalnie na -18 a średnio -15 więc tylko samą turbosprężarkę, jest po regeneracji 3 razy i tak samo dalej, pierwsza regeneracja była bo turbo już olej puszczało, po drugiej regeneracji i 3 czyli poprawieniu wszystko tak samo jest,...
Chodzi mi o tą,która wychodzi z turbosprężarki rura gumowa.
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Defekt turbosprężarki (zapieczone, zatarte kierownice). Pozdrawiam.
Nie no zgadza, ale trzeba patrzeć realnie 2700 kosztuje nowe turbo: [url=https://www.turbosprezarki-nowe.pl/...
Witam wiele osób opisuje że gdy vw b5 1.9 tdi AFN przechodzi w tryb awaryjny 'przeładownie' to mało kto wymienia gruszkę od turbiny :) A to podstawa bo czyszczenie geometrii przy turbinie pomaga na pewien czas a osoby które czyszczą to popełniają jeden błąd bo szlifują 'łopatki' a potem jest niewielki spadek ciśnienia w układzie a co za tym idzie utrata...
Hybrydy potrafią gwizdać, lecz to jest zależne od człowieka, który robił tą turbosprężarkę. Próby powietrzem odradzam, gdyż możesz nie utrzymać ciśnienia tego jednego bara, bo zawsze masz otwarte któreś zawory ssące. Jeżeli już chcesz zrobić to możesz zrobić próbę szczelności od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego. Nigdzie pod...
Witam mam problem z passatem b5 fl 1,8t AWT. Wymieniłem w nim turbosprężarkę na regenerowana gdyż stara miała spory luz wzdłużny przez co brała olej. Przy okazji został usuniety wkład katalizatora gdyż był zapchany. I objaw jest taki że podczas przyśpieczania w okolicach 2200 jest duża moc przez kilka sekund po czym spada i lekko wzrasta i juz pozniej...
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Oj, w tym przypadku to jest trochę gratów i wartości do sprawdzenia. Przede wszystkim wartości : czujnika temperatury paliwa, wartość kąta wyprzedzenie wtrysku w 000 BS, wartość masy powietrza w 003 BS, wypięcie odmy z dolotu i przejechanie około 1000 km (najlepiej po wcześniejszym wyczyszczeniu z resztek oleju układu dolotowego do kolektora ssącego)...
Podałem ten temat celem podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Sprawdź czy kierownica w turbosprężarce rusza się płynnie.
zaczął bym od sprawdzenia turbosprężarki, spróbuj zdjąć przewody i sprawdź luzy, bo wygląda że przepuszcza, ew poproś kogoś kto wie jak to zrobić.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Sprawdź stan weżyków w układzie sterowania podciśnieniem Dodano po 49 Co do oleju w kolektorze. Czy na wejściu do turbosprężarki tez masz olej?
Raczej skrzynia, dźwięk dwumasu podczas jazdy przypomina raczej dźwięk cofającego się powietrza przez turbosprężarkę.
jak w temacie. Mam problem z wyłączającą się turbosprężarką przy 3000 obr/min w passacie 1,9 TDI 115 KM, ATJ. Kto zna dobrego speca z VAG-iem w Poznaniu bądź okolicach, który mógłby zrobić testy dynamiczne i potwierdził jednoznacznie co padło: turbo, n75, przepływka, katalizator a może coś innego. Nie chodzi mi oczywiście o ASO.
.....po skasowaniu błedów wagiem nie pojawiły sie..... A jakie błędy były ?? Bo te co napisałeś nie mają nic wspólnego ze skrzynią. 17964 - ciśnienie turbosprężarki - zawór, dolot, TC uszkodzone. 18261 - ABS nieprawidłowy sygnał - przewody, rezystor, ECM. Ps. jak manetkę ustawisz w tip tronik to też nie rusza ?
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
Ty nie masz niedoładowania tylko przeładowanie. To, że na KTS'ie wyszło takie niskie ciśnienie doładowania to efekt tego, że te parametry sprawdzałeś na postoju wciskając pedał gazu a nie pod obciążeniem czyli podczas jazdy z maksymalnie wciśniętym pedałem gazu do podłogi od 1500 RPM w górę. Poza tym o przeładowaniu świadczy fakt, iż auto do 2200 RPM...
Zaprowadz autko do kogoś co ma czym sprawdzić paraetry (jeżeli nie masz) bo takimi sprawdzaniami jeżeli nie masz pojęcia możesz niezłą krzywdę zrobić turbosprężarkę i nietylko
https://www.youtube.com/watch?v=t0QazXcV... "Statycznie Logujemy Grupy (Pojedynczo): 001 004 013 018 ** 023 ** Nastawy Podstawowe Grupy (Pojedynczo): 000 * 003 004 011 *** Dynamicznie Logujemy Grupy (Pojedynczo): 001 003 004 008 010 011 Dynamicznie Logujemy Grupy (Grupowo): 001 + 004 003 + 011 011 + 010 003 + 008 + 011 * Tylko dla silników VP -na pompie...
Nadmiarem sie zapowietrza.
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
Z wykresu widać że: Uszkodzone są wewnętrznie przewody podciśnieniowe, kulejący zawór sterujący turbosprężarką, uszkodzona gruszka turbo lub zapiekająca się geometria w turbinie.
poza tym, uswiadomil mnie, ze to co zrobilo m i sie delikatnie czerwone, to juz nie byla turbina, tylko tlumik, juhu. Gdyby Ci się tłumnik rozgrzał do czerwoności, to katalizator, turbosprężarka rozgrzały by się chyba do białości :D
Jaką masz turbosprężarkę, zwykłą czy ze zmienną geometrią ? Możesz sprawdzić jeszcze czujnik powietrza dolotowego omomierzem.
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Kolego AFN poznasz po wtryskach, turbosprężarce, sprężarce klimatyzacji. Bo jak blok skorodowany to nic nie odczyta.
Nie ma czegoś takiego jak błęd braku podciśnienia, masz typowe objawy zapieczonej zmiennej geometrii w turbosprężarce. Zobacz czy sztanga w turbo jest wciągana po zapaleniu.
Olej do komory spalania może się przedostawać przez zużyte tłoki-pierścienie, uszczelniacze zaworowe, odmę lub wypracowaną turbosprężarkę. Może masz wydłubany katalizator, wtedy spaliny też dziwnie śmierdzą.
http://obrazki.elektroda.pl/4012658300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1334168400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7865273500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9099756900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8889274800_1... Proszę o oznaczenie ponumerowanych elementów na zdjęciach....
Kiedy w passacie miałem taki przypadek. Kilka tygodni później okazało się, że winny temu był silownik turbosprężarki, a właściwie jego nieszczelność. Podłącz do "gruchy" wakuometr i sprawdź czy jest szczelna.
Mam zamiar wrócić do serwisu, ale co jak oni powiedzą ,że to turbosprężarka nawaliła i powiedzą, że należy ją wymienić, a po wymianie bez zmian?
2.0TDI niby fajnie chodzi, no ale tam już niestety DPF i EGR trochę droższy niż w starych PD, Zrób jak ja, i kup z silnikiem wolnossącym. Brak EGRu, delikatnej turbosprężarki, jakieś proste katalizatory, silnikowi od razu się bez doładowania lżej pracuje, może pracować na byle czym. Polecam :)
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Witam, Panowie Chciałbym delikatnie zwiększyć moc w swoim Vw Sharanie 1.8 T AWC 150 KM nr ECU 06A906032GT. W tym celu zgrałem ori mapę MP PS 24F400. Zastanawia mnie czy mógłbym wgrać np. ori mapę od Audi A3 185 KM silnik AUQ. Wiem ,że te silniki są bardzo podobne tzn. silnik ułożony poprzecznie, osprzęt silnika ale nie wiem do końca jak jest z sterowaniem...
serwomotorem nazywam sterownik turbosprężarki wraz z silniczkiem wykonującym pracę ówczesnego siłownika podciśnienia. Dodano po 1 co do pionowego i poziomego położenia siłownika to już począwszy od silnika 90 KM AGR wszystkie pozostałe poza ANU PD posiadają VNT.
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Witam Uszczelka pod głowica zmieniona, termostat wywalony, pompa wodna ok głowica sprawdzana na szczelność chłodnica drożna autko po naprawie przejechało 2 tyś km i znowu gotuje płyn kończa sie pomysły co to może być? Turbosprężarka posiada obieg wodny czy mogą w niej przedostawać sie spaliny do płynu ?
Nie pojawiają się żadne błędy Wszystkie parametru są ok Turbosprężarka idzie równo a przy 2500 obrotów z 1.4 wskakuje na 2.4 Nie nie jest to wersja blumontion Co dalej ???
Jeżeli auto nie będzie więcej nigdzie jeździć a tylko na dojazdy 2000km to powinno być spore żeby z tyłu można było w miarę rozprostować nogi i na szerokość żeby trzy osoby mogły wygodnie usiąść, chyba że komuś nie przeszkadza żeby się cisnąć za 2 litry benzyny czy litr oleju napędowego na 100km z tyłu przez 2000km. Minimum wielkości VW Passata. Najlepiej...
Cięgno reguluje zakład, który regeneruje turbosprężarki, robi to na stole probierczym i nie powinno się w to ustawienie ingerować samodzielnie. Zamiast tam grzebać sprawdź wskazania maf w gr003
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno coś z tego wywnioskować, ale skoro skrzynia automatyczna...
tak koledzy zgadzam się zwami że silnik SB to zwykły klekot doładowany turbosprężarką z intercollerem na pośrednim wtrysku ja to wszystko wiem ale nie o tym jest temat. Dzisiaj zamontowałem właśnie te turbo działa bardzo dobrze i tak się zastanawiam czy podłączać tą wodę do tego turbo czy jeździć tak skoro moja poprzednia turbosprężarka wyglądała tak...
Mam też paska TDI 90KM, również z 94r. Z tego co czytałem ustawienia dawki paliwa, wyprzedzenia zapłonu itp. mające wpływ zarówno na start jak i osiągi silnika, zapisane są właśnie w sterowniku. Istnieje możliwość ich kalibracji interfejsem diagnostycznym, ale musisz znaleźć kogoś kto się na tym zna, a nie tylko widział jak to się robi. Druga sprawa...
Warto pakować się w coś takiego ? https://allegro.pl/oferta/turbina-passat... Na każdą turbosprężarkę udzielamy 12 miesięcy pisemnej gwarancji bez limitu kilometrów. Na życzenie klienta do każdej turbosprężarki dołączony jest protokół wyważenia oraz kalibracji turbosprężarki. Wiem że muszę wymienić jeszcze...
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Silniki CR mają już max przy 1800 - 2000 obrotów, te z pompowtryskiwaczami prawie tysiąc wyżej. Przypominają charakterystyką silniki benzynowe. Zaprzeczenie elastyczności diesla. Pierwszy lepszy Passat z pompowtryskiwaczami ma maksymalny moment przy 1750-1900rpm... Największy moment występuje tam, gdzie jest turbosprężarka zaczyna wytwarzać najwyższe...
Dzień dobry od paru dni zauważyłem spadek mocy podczas jazdy tzn nie ma tego przyspieszenia a oprócz tego podczas przyspieszenia od 2000tys obrotów słychać świst tak jakby gdzieś od strony pasażera na podszybiu. Czy ktoś może coś doradzić albo miał już taki problem. Pozdrawiam Romek Witam. Prawdopodobnie turbosprężarka ci siada. Pozdrawiam. jsah
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
Musisz wiedzieć, że jeśli wyciekł olej z układu smarowania silnika to w pierwszej kolejności ucierpi na tym turbosprężarka bo jej wałek bez smarowania przy tej prędkości obrotowej musi dostać w du... Poradzili aby wymienić silnik - wcale się nie dziwię - przy takiej usterce koszty jego remontu będą nieopłacalne.
Opisze problem od poczatku , zakupiłem Passata z silnikiem avf . W samochodzie jest turbosprężarka po świeżej regeneracji , ale wstaje dopiero od 2200obr. Przejrzałem dolot brak nieszczelności oraz syczenia. Zaślepiłem egr by wykluczyć zawieszony zawór . Przewody podciśnienia również zmienione , geometria pracuje normalnie nie zacina sie . Przepływomierz...
Witam, mam problem z autem jak z tematu. W trakcie jazdy nie ma mocy, praktycznie w całym zakresie obrotów. Błędy jakie rejestruje to: 16485 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza. 16683 Turbosprężarka podciśnienia. Jakie powinno być wskazanie przepływomierza na wolnych obrotach? U mnie na biegu jałowym pokazuje 585 mg/h, natomiast jak trzymam...
W 2,0 TDi można się spodziewać wszystkiego, pękają głowice, podają pompowtryski, obrabia się napęd pompy oleju (występują dwie wersje: jedna ma łańcuch i obrabia się zębatka na wale korbowym, która nie jest częścią zamienną i trzeba wymienić cały wał. Druga "poprawiona" ma napęd wałków balansowych i pompy kołami zębatymi, za to obrabia się 6-kątny trzpień...
Witam. Posiadam Passata 1.9 TDI 130 KM z 2001 roku i mam pytanie czy nieszczelny (przetarty) wąż turbosprężarki ( nr. części 3B0 145 828 G )może być przyczyną mocnego i czarnego kopcenia z tłumnika. Jesli nie to co może być tego przyczyną? Czy może to być niesprawna lub uszkodzona turbina. Bardzo prosze o porade i z góry dziękuje.
Witaj kolego co do błedu 0575 to: -uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone). Sprawdzić zawór magnetyczny N75 i układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. A błąd 0519 to błąd od MAP,zobacz na parametry rzeczywiste w trakcie pracy silnika to powinno...
I nie będzie kopcić bo masz DPF. Jeszcze jedna sprawa to regulacja turbosprężarki podczas regeneracji, jak za bardzo gruszka będzie skręcona, też może dawać taki efekt, ale tu już trzeba diagnostyki komputerowej. Nie polecam jeździć tym autem bez podłączonej regulacji ciśnienia turbodoładowania.
Witam Mam Passata b5 1.9 130 km fl kod silnika avf. Od jakiegoś czasu pod czas jazdy wciśnięcia gazu zaczęło buczyć z pod maski z okolicy turbosprężarki, na postoju postanowiłem otworzyć maskę i go przegazować ale nic nie było słychać tak jak by było wszytko ok, tylko pod czas jazdy tak buczy,co to może być za przyczyna? dziś jechałem z kościoła i postanowiłem...
Nie wiem jak jest w 1,9, ale w moim 2,0 TDI B6 przerabiałem wybuch oleju zmieszanego z ropą w przewodach turbo ( nagły wybuch w czasie jazdy, potężny obłok szarego dymu z tyłu samochodu i przyspieszanie samochodu bez udziału kierowcy). Na szczęście udało się mi zdusić silnik i skończyło się na strachu. Efekt - regeneracja turbosprężarki, duże koszty...
Dokładniej jest to wersja bez niczego. Nie posiada on: wspomagania, szyberdachu, bocznych kierunkowskazów, elektryki szyb, turbosprężarki.... Silnik 1Y. Czy ktoś posiada schemat? Proszę nie odsyłać mnie do działu Download, nie znalazłem tam schematu do diesla, są tam schematy do benzyny z komputerem.
Witam Chodzi o to, że jak wrzucę przykładowo 3 bieg i daje mu gazu to coś buczy (strasznie to denerwuje człowieka pod czas jazdy), zastanawiam się czy to nie Turbosprężarka, ale czuć że chce iść, nie wiem ale może jakaś guma jest pęknięta i dostaje powietrza, że tak buczy podczas przyspieszania? Teraz podczas jazdy wciśnięcia pedału gazu nie idzie,...
Jeżeli na nieduże trasy to raczej benzyna. Ewentualnie z instalacja gazową. Diesle produkowane po 2000 roku to niewypał. Mają nietrwałe wtryskiwacze, filtry cząstek stałych, turbosprężarki (ogólnie są bardzo kosztowne w serwisowaniu). Do Fordów są tanie części, więc mondeo powinien być ok. W cenie do 8 tys. można kupić VW Passat B4, B5 będzie ciężko...
Witam serdecznie. Mam problem z moim passatem b6 1.9tdi. Po wymianie turbosprężarki (regeneracji) przy równej prędkości i obrotach (nawet na tempomacie) powstały mi drgania w silniku coś jakby się dlawil. Wszystko zaczyna się po przekroczeniu 110 km na godzinę. Przejechałem 100 km w jedną stronę i problemy z drganiami były co kilka sekund. Wracając...
Witam wszystkich odma jest czysciutka. Tak myslalem ostatnio co moze byc - przypomnialem sobie,ze takie cyrki zaczely sie dziac od momentu odebrania auta od mechaniora (nie polecam) wymienial tlok ( od innego org. uzywany). Od tamtego czasu zaczal mi uciekac plyn ( przy goracym silniku dymi na bialo) chyba uszczelka padnieta? lub cos z glowica-czy bylaby...
Witam wszystkich. Posiadam Passata b6 z silnikiem 1.9 tdi 105 KM. Od kilku dni silnik zaczął pracować strasznie głośno w momencie uzyskania obrotów 2 tys w górę. Niema znaczenia czy na jaowym biegu czy w trasie. Stukot jest głuchy i dochodzi z środkowej części silnika. Podejrzewałem panewki, ale z tego co się orientuję panewki glosno chodzą od samego...
Bezpiecznie będzie przyrost o 20% to jest seria AJM czy AUY ma około 120 KM i 285nm zrobić te 140 i 350NM, zakładając że będziesz jeździł tak jak jeździsz, nie katując auta, spalanie SPADNIE. Skutki uboczne to szybsze zużycie turbosprężarki, koła dwumasowego i układu przeniesienia napędu. W mojej okolicy koszt z hamownią około 800zł. Na pw podeśle Ci...
Mam vcdsa Super. Opalasz silnik, rozgrzany. Łączysz się z silnikiem, wybierasz "Basing Setings" (04) wybierasz- wpisujesz 011 i on. Silnik wchodzi na 1400 obr/min i co 30 sekund sztanga turbiny będzie wysterowana w skrajne położenia krańcowe. Dobra jest jutro tak zrobię Żeby było bardziej przejrzyście zrobiłem foto jak był ustawiony zawór w oryginale...
Od niedawna mam nowy problem. Auto ma bardzo odczuwalną dziurę w mocy w zakresie 2000-2500 obrotów. Sprawdziłem VAG-iem - Brak błędów, wszystkie parametry w porządku. (Przepływomierz wymieniony 3 tygodnie temu) Gdzieś przeczytałem że w turbosprężarce jest tzw.: "kierownica" i ona jest powodem problemów. Podobno można to spryskać WD40 i powinno pomóc....
Bzdury ,turbo z zaworem upustowym. http://www.kolmot.com.pl/pl/p/TURBINA-TU...
do ciebie Dee Jay Gucio jak juz cos to sa profesionalne firmy które montuja turbiny apropo napisales ze chip tuning niepolega na zwiekszeniu dawki pali\wa to moze bys napisal co to jest a nie pisal ze sie myle to co steruje sie tym swiatla Dodano po 11 turbiny przykldowe http://allegro.pl/item209468793_turbospr... http://allegro.pl/item210112778_turbospr...
Witam. Mam problem z Passatem 1,9 tdi 130KM 2003r AVF. Problem dotyczy braku załączania się turbosprężarki. Po odczytaniu błędów wywala błąd zaworu N75 ,N239 i N17.Błędów ne da się wykasować . Znalazłem przytopione do kolektora wydechowego przewody od N75. Założyłem nową kostkę zlutowałem założyłem nowy N75 i reakcji brak. Moje zapytanie brzmi czy te...
Świece były ngk i takie założyłem nowe, zwykłe 1 elektrodowe, więc środkowa nie miała jak wypaść, natomiast uleciała zewnętrzna, ale nie wiem jaki był związek przyczynowo- skutkowy, czy najpierw odpadła elektroda i iskra waliła w tłok (głowicę, korpus świecy), co spowodowało wypalenie zaworu, czy zaczął się wypalać zawór, co spowodowało taki wzrost...
w 90% podobnych przypadków z jakimi spotkałem się, inne warsztaty kasowały tysiące na regeneracje, turbosprężarek, wtrysków, itp.... a problem był błachy i wymagał znajomości zasady działania silnika turbodoładowanego. Moja podpowiedz : masz nieszczelność w układzie doładowania tzn. rury turbo-ic-kol.ssący, a w silnikach na zwykłej pompie czyli taki...
Oj Kolego, nie przeczytałeś dokładnie jednak... Turbosprężarka z 2012 roku z silnika CAHA, pompująca 1,73 bara a nie jak napisałeś 0.73. EGR dawno wywalony a kolektor ma prześwit jak lufa w czołgu. CO ma przepływka do tego? Po pierwsze, jej parametry są w idealnej normie, a po drugie wytłumacz mi, jak przepływka może podlać diesla, skoro jest ona tylko...
Bardzo prosimy o pomoc w następującej sprawie. Jesteśmy właścicielami VW Passata B6 2.0 TDI BMR DSG 170 KM z 2007 roku. Ostatnio podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju, po czym niezwłocznie wyłączyliśmy silnik (zaczął stukać). Zadzwoniliśmy do serwisu pracownik powiedział, że mamy bezwzględny zakaz odpalania silnika. Samochód...
Po naprawie gruszki turbosprężarki , auto jedzie trochę lepiej. Najprawdopodobniej skorodowała w środku i podciśnienie nie dawało rady jej podciągać. Nie dałem jej nawet rady ruszyć więcej niż dwa milimetry siłą własnych płuc , aczkolwiek podłączona bezpośrednio pod trójnik przy serwie , po dłuższym czasie szybowała do góry. Nasmarowałem ją i rozruszałem...
Witam, Proszę o opinie i sugestie co może powodować bardzo słabą dynamikę auta. VW PASSAT B5 1.9TDI AVF, skrzynia manualna, przebieg ok 280 tys km. Auto podłączone do VCDS nie ma zapisanych żadnych błędów w Address 01: Engine, wystąpiły tylko błędy w komforcie, więc raczej nie powiązane. Niepokojące objawy: - przyspieszenie nie jest tak dynamiczne jak...
Od razu możesz się zabrać za wymontowanie turbosprężarki i wyczyszczenie w niej zmiennej geometrii gdyż przy tych objawach co opisujesz się zapiekła w pozycji maksymalnego doładowania : http://www.google.com/search?q=%22czyszc...
Masz zaniżone wskazania z czujnika barometrycznego F96 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika. Zdemontuj sterownik i zobacz jak to wygląda. [url=http://translate.google.pl/translat...
Oddałem go, przynajmniej już pali i jako tako jeździ, bo przyciągnięty na sznurku. Oddałem bo nie widzę sensu ryć elektroniki jak samochód styrany mechanicznie. Sama elektryka to nie wszystko. Przewody powietrzne pod kolektorem ssącym porozrywane, przez to z podłączonym MAF samochód wogóle nie chce iść. Rura do intercoolera owinięta taśmą. Więcej dmucha...
Kolego ja miałem podobnie, Passat 2003 B5 fl 1,9 tdi. W moim przypadku był wykrzywiony jeden korbowód i nie było prawidłowej kompresji. Według mechanika przyczyną wygięcia korbowodu była awaria turbosprężarki ponoć puściła olej na ten tłok i oleju nie da się sprężyć no i coś musiało puścić. Dzień wcześniej podczas sprawdzania poziomu oleju w silniku...
sterować turbosprężarka zawora turbosprężarka budowa turbosprężarka
zerwana plomba mikrofali daewoo aktualne klucze windows
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
SKD 1000 SilverCrest – brak dźwięku z kaset na komputerze, konfiguracja USB, Audacity Solid State Systems SSS6692-BE, Toshiba 983C98B37672 NAND, GoodRam 32GB USB: Controller & Recovery