Sprawdzę jeszcze czujnik klimy i ilość czynnika w układzie, jestem na jutro już umówiony. Zobaczymy co wyjdzie.
Sprawdzone bezpieczniki w UCBIC?
Witam. Mam problem ze swoim twingo 2. Nagle przestała działać dmuchawa od nawiewu nie działa na żadnym biegu zero reakcji. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok. Nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat tego problemu w twingo 2 generacji. Orientuje się ktoś w czym może być problem? Czy może to być jakiś przekaźnik ? Jeżeli trzeba będzie wyciągać...
powinienes poszukać- to ju zbyło na forum. + z akumulatora, - z masy auta, remote z radia, bezpiecznik przy samym aku. jaki to wzmak?
Oba bezpieczniki są dobre, mimo to wymieniłem na nowe ale bez efektu.
Masz wspomaganie elektryczne czy elektroniczne? Bo to jest różnica . Raczej elektryczne czyli zwykly silnik elektryczny polączony z pompą olejową . Jeśli brak jest napięcia na wspomaganiu i liczniku to sprawdź bezpieczniki w komorze silnika to dośc częsta usterka w renówkach .
A bezpieczniki sprawdzone ?
Witam.Udało mi się pokonać problem z autkiem.Wymieniłem dwa bezpieczniki które były spalone najprawdopodobniej na skutek wypadku.Centralny śmiga bez problemu,autko pali.A spodziewałem się najgorszego.Pozdrawiam!!!!!
Nie mam napięcia na bezpiecznikach od pozycyjnych. Są dwa bezpieczniki, lecz są zmostkowane na tyle. Dochodzi od nich przewód od włącznika świateł (niebieski) i wychodzą dwa niebiesko białe (jeden od bezpiecznika nr.1,zasilanie żarówek pozycyjnych na przedzie auta oraz drugi od bezpiecznika nr.2, zasilanie żarówek na tyle). Nie ma na nich fazy. Do włącznika...
Dzięki jesteś wielki a ostatnie pytanie czy te małe czarne bezpieczniki z takimi strzałkami to wiesz od czego u mnie 1 jest jakby ręcznie lutowanych z jakimś opornikiem wstawiony.Pozdrawiam
Przecież sam napisałeś w czym problem: brak zasilania na pompie paliwa Do sprawdzenia bezpieczniki i przekażniki.
Witam, Twingo II (X44). Centralny zamyka, ale zaraz otwiera. Piloty w ogóle nie działają. Zamki sprawdzone, styki przełączają. Kable w drzwiach i przelotkach ok. Złącza przy słupkach ok. Dysponuję Texą uniwersalną, niewiele tam widać w 'kontroli kabiny'... Podpowie ktoś coś? Piotr Edit: W tej chwili nie reaguje na przycisk wewnątrz. Bezpieczniki ok.
Czy udało się naprawić usterkę? Mam podobny problem, który pojawił się nagle. Po otwarciu samochodu pilotem IR i przejechaniu ok. 50 km nie dało się zamknąć samochodu. Co dziwne otwarłem samochód po dłuższej chwili kluczykiem (mechanicznie) i po klikukrotnym wciśnięciu pilota IR zapalił silnik, lecz dioda migała przez całą drogę. W domu próbowałem otworzyć...
Wiatam! mój ojciec ma Twingo, 1.2, 1997r. i ostatnio pojawił się taki problem. Gdy otwierało się dotychczas drzwi, to jak się nie zgasiło świateł, to piszczał taki niby trąbik. A ostatnio nic nie piszczy,przestało to działać. I nieraz zdarzyło mi się zostawic auto w dzień na światłach i później dupa, aku rozładowane:/ gdzie znajduje się ten cały mechanizm?jak...
Immo wstanie jak ktoś podłączy przyrząd o nazwie CLIP. Służy do diagnostyki. Póki co sprawdzić dokładnie bezpieczniki i wiązki. Ja też podejrzewam brak zasilania.
Udało mi się dojść do człowieka który ma CLIP-a do renówek. Ukazał nam się błąd DF022 - w opisie jest to czujnik temp dolotu. Jednak on działa, wskazania z niego są prawidłowe. Próbowaliśmy także podać mu opór i podawał właściwą temperaturę do silnika. Co więcej kiedy odłączyliśmy go całkiem pojawił się inny błąd. Spec powiedział że czasy wtrysków są...
Pacjent to : Renault Twingo 1998r Silnik 1.2 Benzyna Katalizator VIN: VF1C0660517354288 Otóż główna sprawa wygląda tak: Nie działają następujące kontrolki: ładowania, ciśnienia oleju, ręcznego, oraz temperatury (przy czym wydawało mi się że od temperatury powinna świecić po włączeniu zapłonu - chyba że się mylę) I teraz tak: Sprawdziłem żarówki w "desce...
Witam serdecznie. Na tapecie w/w pojazd z następującymi objawami (fabryczny centralny zamek bez alarmu). Pilot pomimo świecącej się diody nie otwiera i nie zamyka pojazdu. Centralny zamek można otworzyć i zamknąć tylko i wyłącznie w przycisku przy lusterku wstecznym. Auto zachowuje się tak jakby nie było funkcji master w siłownikach centralnego. Można...
Witam Na początek przepraszam, za długi wątek, ale chcę szczegółowo opisać problem. Mam problem z w/w autem. Stało na mrozie ok. 2 tygodni. Nie było jeżdżone. Chciałem go odpalić, ale padł akumulator. Po naładowaniu prostownikiem próbowałem go odpalić. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolki się świecą, rozrusznik kręci "jak szalony", a samochód...
Witka, Moje auto to Renault Twingo 2000r. Rok temu padł jeden kluczyk radiowy - otwierał centralny ale nie odblokowywał immobilizera. Na szczęście miałem drugi który działał. Miesiąc temu padł i ten kluczyk - nie odblokowywał immo ani nie otwierał centralnego. Pojechałem do domowego kluczo-dorabiacza ;) i dorobił mi kostkę do kluczyka, która włożył...
Mam renault Twingo mam kompletną instalacje radiową ale już jest jedna przejściówka Renault ->ISO. Z radia wychodzą tylko 3 kable zasilające (+12 Ciągle, +12 PO stacyjce i Masa) oprócz tego kable na głośniki. Stwierdziłem że od radia do akumulatora jest z 1m to można pociągnąć kable od nowa, bo i tak będę musiał ciągnąc kabel do zmieniarki w bagażniku...
Nie ma tam centralki jako takiej, całą robotę robi UCBIC ( zelektronizowana skrzynka bezpieczników)
Moduł elektroniczny znajduje się pod siedzeniem pasażera. Wypięcie z niego złącza zaowocuje całkowitym odłączeniem wszystkich poduszek i napinaczy pirotechnicznych.
Dzisiaj wieczorem ,spalili mi sie bezpieczniki.Problem jest taki ze nie wiem gdzie jest skrzynka z bezpiecznikami .Prosze o pomoc Ps.Samochod ten mam od wczoraj
więc .... Wtedy nie miałbyś zwarcia... Na tym bezpieczniku nie tylko pompa...
Wczoraj jechałem samochodem włączyłem nawiew w pozycji 2/4 i zaczęło śmierdzieć spalenizną i pojawił się dym. Zatrzymałem się na poboczu i podniosłem maskę a tam wszystko w porządku. Uznałem że to może spaliny z innego pojazdu i pojechałem dalej i nie włączałem już nawiewu. Rano jadąc do pracy znów włączyłem nawiew i znów ta sama sytuacja. Teraz nawiew...
nexpronn napisał: Zastanawiam się, czy ten impuls idzie od któregoś z urządzeń przed bezpiecznikiem, czy też za. Stąd moje pytanie, czy można sprawdzić, z której strony impuls, który przepala bezpiecznik, nadchodzi. Szukaj ZA bezpiecznikiem. nexpronn napisał: Zamiast bezpiecznika podłączyłem amperomierz (multimetr), nie wskazywał na wahania natężenia...
Miernik w dłoń i po kablach, sprawdz dobrze bezpieczniki.
A wiesz do czego służy bezpiecznik i dlaczego się przepala?
Przekażnik pompy paliwa w twingo jest w skrzynce bezpieczników na lewym nadkolu w komorze silnika (obok akumulatora).
Ja do takiego auta zawsze montuję SEO. Wszystko znajdziesz we wiązce wyłącznika awaryjnych/c.z. Wyłączanie - pin 6, beżowy kabel, Rearming - pin 3, fioletowy Masa i +12V we wiązce radia "15" bezpiecznik 9 w skrzynce bezpieczników
Czym to sprawdzasz? Jeśli clipem, w module UPC możesz zrobić "test" wentylatora 1-go i 2-go biegu. Na klimie wentylator śmiga? Do sprawdzenia, wiązka, bezpieczniki, przekaźniki.
Dodam ze odłączyłem wszystkie możliwe wtyczki pod maską wyjąłem radio i dalej przepala bezpiecznik . Wymotowałem licznik środkowy i dalej wywala ....bez bezpiecznika kreci ale nie odpala... gdzie szukać przyczyny????
Opornica wraz z bezpiecznikiem termicznym znajduje się przy silniku nawiewu / dmuchawy/.
No to jak po przekręceniu zapłonu nie zapali się pomarańczowa lampka na chwilę, takie ,,spiralki,, to nie szukaj nic w pilotach i immo. Tylko w instalacji i bezpiecznikach.
Zasilanie sprawdziłeś, bezpiecznik, przekaźnik. Pompa ma krótko dział. Test pompy można zrobić.
Witam, miałem kolizję moim Twingo 2 2010r. Po wypadku nie ucierpiał silnik ale pompka paliwa przestała działać, gdzie znajduje się czujnik bezwładnościowy lub bezpiecznik od pompy? Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
Podłączenie wspomagania w TWINGO II jest bajecznie proste i gdybyś był elektrykiem to kwestia dołożenia kilku przewodów. Silnik musi posiadać zasilanie zabezpieczone bezpiecznikiem 80A wychodzące z skrzynki bezpiecznikowej w komorze silnika. Poza tym potrzebne jest połączenie - + po zapłonie z skrzynki bezpiecz. w kabinie - jeden przewód do sterownika...
A co z kierunkami??? gdzie się wpiąć?? Dodano po 40 w skrzynkę bezpieczników czy w awaryjne??
Witam, mam Renault Twingo , który ma zabezpieczenie w immobilajzer , kluczyk nie reaguje. Wymieniłam baterię, wymieniłam bezpiecznik. Jeszcze parę dni temu jak wyciągałam i wkładałam bezpiecznik pilot reagował. Ale dzisiaj już w ogóle nie działa, czy to może być immobilajzer ? Wystarczy go zlikwidować, ? Proszę o pomoc , Małgorzata
Witam. Tylko wspomnę co ostatnio mieszałem - grupa PESA. C5 takie same objawy jak tu. Kręci, nie odpala - ewidentny brak iskry bo nawet na samostarcie nie kicha. Szukajka w goglu i wyszło że szwankuje moduł BSI czy jak go zowią - co marka to inaczej. Konkretnie tam trzeba było podać na krótko "+" z akumulatora - i auto ożyło. Są poradniki gdzie i co...
Dzięki dla twingo. Problem był "wigotnościowy" ale okazało się że nie stykał na bezpiecznikach. Przeczyszczone bezpieczniki i wszystko hula. A propo francuzów. Miałem i niemca ale wygodniej jeździ się francuzem (Opel teraz Renault) Pozdrawiam
Witaj, Logiczny schemat jest prosty. Bierzesz masę, sygnały z gniazda obd2, oświetlenie z deski bezpieczników. Co do reszty to musisz sobie załatwić schemat z neta obrotomierza i zasilania deski rozdzielczej.
Witam! Od niedawna posiadam Twingo III 1,2 12V. Przestało działać mi radio. Potrzebuję opis bezpieczników, ponieważ nie ma go w książce ani na obudowie bezpieczników, a w serwisie powiedzieli, iż nie udzielają takich informacji. Z wszelką pomoc będę wdzięczny. Z poważaniem: baldi8 baldi8(at)o2.pl
To może zajrzyj do tej skrzynki, hmm ?? Nie korciło Cię :) NO zajrzałem i co niby wszystko normalnie .
Witam. Naprawiam auto kolegi, które zepsuło się najprawdopodobniej wskutek uszkodzenia regulatora napięcia alternatora - Gdy przyjechałem go holować, okazało się, że żarówki w lampach są popalone (niektóre miały pęknięte bańki), kilka bezpieczników jest spalonych, uszkodziło się radio, wszystkie warystory w alarmie, liczniku, etc, wycieraczki chodzą...
Witam, w Reno Twingo mam owy problem, naładuje Aku, odpala bez problemu, pochodzi chwile i gaśnie. Wygląda mi to na Alternator który był nie dawno wymieniany (z miesiąc temu). I moje Pytanie, jak Sprawdzić Alternator ? Co może być jeszcze przyczyną. Czy jest gdzieś Bezpiecznik od Alternatora w panelu bezpieczników pod kierownicą Czy mogę Sprawdzić dziwnym...
Czasem juz po przekręceniu kluczyka pojawia się krótki impuls ale nie powinien on otwierać wtryskiwacza. Napięcie raczej 12v. Odłącz bezpiecznik od pompy paliwa i zobacz czy wtryskiwacz się otwiera przy załączaniu zapłonu, możesz też próbować go sprawdzić na krótko. Może być zawieszony ale i tak pompa raczej nie powinna ciągle pracować.
Problem juz rozwiazany Zle odczytalem schemat Litera R przed numerem elementu na schemacie, oznacza wiazke przewodow. Wiec info dla potomnych, jezeli szukacie kabla sygnalu z komputera do wspomagania, to jest to cieniutki rozowy kabelek w wiazce przewodow, biegnacej w skrzynce z bezpiecznikami i przekaznikami pod maska, obok akumulatora Kabelek jest...
Potrzebuje schemat przekazników w komorze silnika renault twingo 2008. Mam pełne zwarcie na jednym przekazniku według opisu na skrzynce B, na kablu plusowym pali mi się 30 bezpiecznik. Może ktoś pomoże?
bezpieczniki twingo renault twingo bezpieczniki twingo automat
magnes rozrusznik magistrala rezystory 17mb82 technika
nacisnąć membrana dopiero działają napęd drzwi garażowych
Schemat połączeń pompy paliwa Audi A3 8L 1.6 benzyna 1997 – przekaźnik J17, bezpiecznik S28, kolory przewodów Ustawienie anteny satelitarnej na Hotbird 13°E – jak precyzyjnie ustawić czaszę i LNB