Z tego co wiem to ta dolna żarówka rurka Są dwa typy lamp tylnych, z oddzielną żarówką pozycji (wtedy żarówka stopu jest jednowłóknowa) i z żarówką dwudłóknową obsługującą stop i pozycję
Sprawdź pod tym adresem.
Podłączenie lamp poniżej.
http://www.czesci24.pl/szczegoly/159105/... Obejrzyj dokładnie produkt, dwie śruby mocujące. Powinien być otwór rewizyjny żeby wyjąć sam zestaw żarówek.
Tu znajdziesz masę schematów według rocznika i modelu... [url=http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BM...
Napisz to jeszcze raz ale zrozumiale. Po drugiej stronie jest wszystko OK?
Amerykański czy radziecki, trzecie światło stop ma, można bawić się w rzeźbę. Moduł do przyczepy odpada, z dwóch przyczyn, nie obsługuje amerykańskiej wersji, potrzebny sprzęt do oprogramowania po CAN. Do kupienia osobno, co czyni zabawę nieopłacalną. Pozostaje przywrócenie do wersji fabrycznej, europejskiej. Chyba, że wieszamy żarówki/rezystory, przekaźniki,...
Zasadą jest że LED są zasilane stałym, odpowiednio wybranym prądem nie zależnie od napięcia zasilającego. Potrzebne jest więc tzw. żródło prądowe. Tu dwa przykłady: https://obrazki.elektroda.pl/1996939500_... https://obrazki.elektroda.pl/6047050400_... W obu tych przypadkach wielkość prądu dobiera się za pomocą doboru...
Sprawdź masę na lampie. Przypatrz się dokładnie kostce.
Wkładke z żarówkami wyciągamy z zatrzasków
W klapie nie ma innych świateł niż te co ci teraz świecą. Zobacz że te światła na klapie mają tylko po jednej żarówce - z lewej przeciwmgłowe a z prawej wsteczne. To ta środkowa część. Część zewnętrzna nie świeci tak jak w tych co są w błotnikach. Jest wszystko OK.
Aceton techniczny jest dobry, ale trzeba z nim ostrożnie, bo jest dość agresywny i rozpuszcza niektóre plastiki, musisz najpierw zrobić próbę. Mam na firmie biały siding w sumie też z tworzywa, co pewien czas ktoś mi coś tam namaluje, tylko aceton jest wtedy skuteczny prawie w 100% i nie niszczy struktury paneli.
Proszę; https://obrazki.elektroda.pl/6411370000_... https://obrazki.elektroda.pl/2751426800_... Na przyszłość podawaj w temacie rocznik auta.
Obejrzyj gniazdo czy nic nie jest w nim uszkodzone,zwarte.
Wygląda na przewód który ktoś samemu sobie dorobił, w jakim celu - tego się nie dowiesz. Oryginalnie masę silnika powinieneś mieć przykręconą do rozrusznika lub do pokrywy przekładni, gruby przewód prądowy.
Prawdopodobnie płytka uległa uszkodzeniu, najlepiej zrobić zdjęcie lampy w środku co to za układ i sprawdzić przede wszystkim czy dochodzi prąd z postoju . W dużej kostce środkowy to masa resztę szukać po kolei to wyjaśni czy wina po stronie wiązki czy lampa. No i gdzie podał Pan masę do lampy uszkodzonej ze zaczęła działać
Pasują diody od dodatkowego stopu z Audi ale symbolu nie znam, czasem też taśma pękała i nie było przejścia.
Tylne żarówki dwuwłóknowe występują w dwóch wersjach: - z mocowanie symetrycznym - z mocowaniem nie symetrycznym Kupując żarówkę w sklepie motoryzacyjnym, trzeba poprosic o żarówkę z mocowaniem niesymetrycznym 21/4W
Popraw masę lampy.
Może dodaj jakieś stabilizatory napięcia.
Rezystor jest o mocy 20 W i w czasie pracy faktycznie te kilkanaście watów się na nim wydzieli dlatego się będzie grzać. Po drugie "kierunek" w aucie nie świeci się non stop w czasie jazdy. Daj tam jakąś zwykłą (nie smd) diodę prostowniczą 2-3 amperową i powinno być ok.
wygląda to na brak masy na lampach sprawdz na wtyczkach brązowy przewód mozesz też na próbe wpiąć mase z nadwozia bezpośrednio w lampe.
Udając żarówkę musisz pobrać prąd podobny do oryginału, zatem nie dużo mniej, ani nie dużo więcej. R = (U*U)/P U=12V Dla pierwszego włókna 21W R = (12V*12V)/21W = 6.8ohm (6-10 ohm powinno działać bez problemu) 50W Dla drugiego włókna 5W R = (12V*12V)/5W = 29 ohm (30-50 ohm powinno działać bez problemu) 10W
To dorzucę jeszcze opis gniazda Bayonet http://obrazki.elektroda.pl/6528331400_1...
Pozostały jeszcze 2 możliwości : jeśli świecą czerwono to przeciwmgielne,a jeśli biało to cofania.
Włącznik świateł przy kierownicy może być uszkodzony lub po prostu przetarł się lub odłączył kabelek od tego włącznika. Może być też odłączony/przetarty kabelek przy stacyjce.
Rozklejanie jest bardzo ryzykowne i praktycznie zawsze kończy się pęknięciem wzdłuż krawędzi klejenia, to nie przednie reflektory, gdzie klej jest w miarę elastyczny, a podgrzanie dodatkowo pomaga. W tylnych lampach jest to zgrzewane, spawane laserowo itp. Tnij śmiało, tak jak zaznaczono na zdjęciu ale ostrożnie i będzie ok.
Schemat na 5 przewodów? Przecież po kolorach idzie poznać, a multimetrem się upewnić. Wejście, wyjście to masz dwa. Podejrzewam czerwone. Masa, podświetlenie i kontrolka. Komplet 5 przewodów.
Zachowałeś odpowiednią biegunowość diod? Zmierzyłeś czy dochodzi do nich zasilanie?
Biały klosz ->światło cofania ->lampa z anglika
juz ci pisalem poszukaj w www.allegro.pl pozdrawiam darexxx
https://obrazki.elektroda.pl/1528408100_... Kod K5U103M "103" wygląda na 10nF czyli 10'000pF Wyraźnie widać, że nie K5U 103M tylko K5U 104M , czyli 100 nF (pierwsze 2 cyfry - 10) x 10 do potęgi 4 w pF (trzecia cyfra - 4). https://obrazki.elektroda.pl/1625708700_... diodę która się przepaliła (D15) Gdzie jest ta spalona...
A jakby 'sygnałem' z lampki sterować tranzystorem, a nim tyrystor albo od razu tyrystor? Jeżeli w lampce wspólny jest + to należy tranzystory zmienić na PNP np. BC557. Na bazę tranzystorów trzeba dodać jakiś rezystor np. 1k. Diody D4..D7 to mostek prostowniczy i należy zastosować je o odpowiedniej mocy (innymi słowy im więcej lampek tym mocniejsze),...
powinno wystarczyć
Rezystor 100 om 0.25W 1%
To powinno pomóc:
Zależy jaką masz wiązkę tylną, sygnały można wyłapać oddzielnie, czasem trzeba ciągnąc dwa przewody od wiązki środkowej, zobacz kostki, możliwe, że są na wiązce wyprowadzenia na lampy żarówkowe.
Jak potrzebujesz lampy LED do avanta mam nówki sztuki :| Wiecej info na maila .
Spokojnie możesz montować.
Michailł Chyba coś pomyliłeś ten zestawi ma zasilanie +-15V to jest układ nisko napięciowy a nie 12V :) a żarówki modłąńczasz na 24V z transformatora bezpieczeństwa. A jak ty nie dałeś tego transformatora tylko 230V to nie dziwie sie że masz 230V :) Jakaś usterka, przebicie na triaku i cały uklad idzie z dymem :) Nie przeczytałeś dokumentacji? Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.net/73_12331685... http://obrazki.elektroda.net/73_12331685...
Często znajdywałem przerwę w instalacji tylnej lampy w odległości ok 0,5m przed lampą.
Potraktowałbym wtyczki w liczniku sprayem typu Kontakt. Być może z czasem styk jest słaby.
To nie jest skomplikowane auto. Jak nie znajdziesz niedopiętych wtyczek, odszukaj przewody kierunków przy lewym progu i przy kierownicy, i przedzwoń między sobą. Kolory z pamięci, ale powinny być czarno zielony i czarno biały.
Podobna do tej: https://www.alibaba.com/product-detail/r... A wiesz coś na jakie napięcie ona jest?
Żarówki są dobre, a sprawdziłeś czy wszystko świeci poprawnie. Sprawdź wartości żarówek zamontowanych i porównaj z przewidzianymi przez producenta. Jeżeli ma gniazdo haka to zajrzyj czy tam coś nie ''siedzi'' Pozdrawiam.
To musisz wymienić lampy i przekodować
Niestety nic nie znalazłem na temat oryginalnego przyłącza do haka, najprawdopodobniej takiego nie ma. Ale zamieszczam schematy instalacji elektrycznych tylnych świateł.
Znalazłem coś takiego.
Sprawdź masę w lewej tylnej lampie
Pasują bez problemu - A6 94-97 to 100 po face-lift
Ja też się z tym zgadzam ,że są to żarówki na 24V,pewnie standardowo postój ,obrys 5W , przeciwmgielne,stop,wsteczny i kierunki - 21W , kabina kierowcy rurkowa 18W , lampa przód H7 24V/70W.
czy tylne lampy od punciaka 3-drzwiowego spasują do punciaka 5-drzwiowego? Nie, przecież mają zupełnie inny kształt.
Naprawić. Dokładnie to masę do tylnych lamp.
Wyjmij bezpiecznik, który fabrycznie zasila św. cofania, będziesz wiedział na którym pinie jest zasilanie. Wyciągając kolejno pozostałe bezpieczniki i obserwując tylne lampy znajdziesz obwód, który podaje "lewe" napięcie. Jeżeli nie znajdziesz miejsca zwarcia to odetnij przewód przy skrzyni i tylnych lampach (ten z "lewym" napięciem), zaizoluj, i przeciągnij...
A już podaję: przekaźnik przełączny NVF4 SPDT, 12V, 30A załatwia sprawę.
Sterownik po prawej w bagażniku koło tylnej lampy.
To popraw masę lub coś w tylnej lampie.
Tylna żarówka od STOP i postojowych zwiera w gnieżdzie, lub ktoś "inaczej inteligentny" założył 21W/12V w miejsce 5/21W 12 V. Sprawdź tylne lampy.
Wadliwa masa do tylnych lamp
Witaj, przez ten czas co pisałeś ten post już dawno byś to sobie sprawdził. Wystarczy żarówka W5W i dwa kable. Jeden do masy drugim szukasz poszczególnych funkcji.
Obstawiam słabą masę w tylnej lampie...
Są wymienialne. Nie wiem skąd bierze się przeświadczenie, że wszystko trzeba wymieniać caly podzespol. trzeba jedynie zastosowac takie same diody. Wiele rzeczy można zwyczajnie naprawić.
Kolego w tej chwili nie pamiętam jak jest w Audi, ale czy ostatnio nie zmieniałeś żarówki w tylnej lampie. Jeśli światła "stopu" masz z tej samej żarówki, co pozycyjne to może przez nieuważne założenie żarówki oba włókna świecą naraz i stąd ten problem. Sprawdź kolejno światła w tylnych lampach tj. włącz postojowe a później hamowania i m.in. po "mocy"...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Ja bym pociągnął cały przewód od wtyczki, aż do końca przyczepy w okolice tylnej lampy i tam w puszce hermetycznej rozdzielił wszystko na poszczególne lampy tylne, a dopiero do przodu wrócił do lamp obrysowych. Do obrysowych wystarczy 1mm, lepsza jest linka.
Brak masy w tylnej lampie
Żarówki sprawdzone? Szczególnie w tylnych lampach lubią się dziać cuda a korozja na wkładach lamp lubi szaleć lub wypalić stuk masy w złączu. Drugi podejrzany to moduł haka lub gniazdo jeśli jest lub było.
http://obrazki.elektroda.pl/4850341600_1... Rzecz zaczęła się od faktu kupienia przez znajomego wymarzonego Forda Mustanga z silnikem V8 4,9 z roku 1968. Auto, pomimo że było niemal gruntownie wyremontowane przez poprzedniego właściciela miało sporo niedoróbek (głównie natury elektrycznej) a także wady użytkowe wynikające z wiekowej...
brak masy tylnych lamp. Dokładnie tak. Prawdopodobnie masz zimne luty na płytce przekaźnika (w obudowie kolumny kierownicy), przelutuj i problem zniknie. Wcześniej rób masy tylnych lamp.
masa tylnych lamp do duszy.
Odepnij tylne lampy i wcisnij stop jak przepali bezpiecznik to wina w instalacji jak nie to w lampach.
Lewa tylna lampa, sprawdź masę.
Nikt jak na razie nie pisze o zastosowaniu jakiegoś modułu do świateł przyczepy. Wnoszę stąd, że wypowiadający się koledzy proponują połączenie bezpośrednio do kabli prowadzących do tylnych lamp. NIE RADZĘ. Prąd każdej z żarówek oświetlenia zewnętrznego przechodzi przez moduł kontroli świateł. W przypadku podłączenia dodatkowo świateł przyczepy moduł...
Ja bym na Twoim miejscu ugiął kręgosłup, i zaglądną Junakowi "pod ogon" Taki żarcik :D Ale na poważnie. Od spodu nie ma żadnych mocowań? Powinny właśnie tam się znajdować, przykładowa lampa do kupienia wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/8760130300_... A żółte strzałki to właśnie te niektóre punkty mocowań. Bo jak widać miejsc...
To sprawdź masę w tylnych lampach.
Sprawdź masy na tylnej lampie :).
zobacz na www.allegro.pl
Jeżeli nie musi być identyczna, to [url=https://www.google.pl/search?sca_es...
Zrób bypassy masy.w tylnych lampach
Witam. Chętnie pomogę w instalacji i odpowiednim podlaczeniu lamp. Mam również oryginalne lampy LED tyl do kombi. Przed i po liftingu gdyby ktoś potrzebowal. Auto od razu inaczej wyglada. Naprawde polecam:-) Pozdrawiam
Przeczyść styki w złączach tylnych lampach dognij końcówki i będzie ok.
W tylnych lampach z reguły leży przyczyna.
poszukaj masy na tylnej lampie
Zdemontuj tylne lampy, i wszystko będziesz wiedzieć
Brak masy w tylnej lampie.
Witam kolego patrząc na skan z vaga widzę że brak tobie zasilania kl30-prąd stały sprawdz jeszcze wszystkie bezpieczniki także takie duże , sterownik odpowiedzialny jest z tyłu auta możesz tam sprawdzić prądy w kostkach
Odświeżam. Podzieli się ktoś wartościami w adaptacjach z Europejczyka. Potrzebuje bo lampę przerobioną mam a brakuje mi tych wartości do zmiany bo na necie są ale do przedlift.
Daj zdjęcie bo z reguły wypinasz plastikową blokadę a później np mały płaski śrubokręt wkładasz obok wsuwki i pociągasz przewód i wychodzi
A w szczególności połączenie masy lewej tylnej lampy ;)
A ja bym nie wiedział które to przewody, to pociągnąłbym z tylnej lampy, też jest prosto.
Nowe lampy są teraz zgrzewane tylko dremel rozcinanie.
Sprawdź przewody w tylnych lampach czy nie robią zwarcia.
Brak właściwej masy w lewej tylnej lampie.
Podłącz samą masę do karoserii i cokołu żarówki wtedy przy wciśniętym stopie sprawdź kamerę. Zobacz gdzie jest brane zasilanie tej kamery. Czy z tylnej lampy wstecznego czy z czujnika wstecznego biegu.
Zwarcie w instalacji (np, w skrzynce bezpieczników, lub przy tylnej lampie)
Brak "masy" w tylnych lampach zespolonych...
Skoro to tylna lampa to masz tam stop i pozycyjne. Światła drogowe to inaczej "długie"... wielu tego nie odróżnia. Z jednej strony masz 3 przewody i z drugiej też 3, w czym masz problem? Próbuj do skutku.
Szukaj usterki w tylnych lampach - masy dokładnie popsprawdzaj. Pozdrawiam.
A czy przypadkiem nie były wymieniane żarówki w aucie - szczególnie w tylnych lampach ?
lampa tylna citroen tylna lampa tylna lampa astra
bascom input bajty astra tylne hamulce wsady flash blaupunkt
klimatyzator midea klimatyzator midea
Xerox WorkCentre 6605 – skanowanie do smartfona przez e-mail, SMB, WSD – konfiguracja i ograniczenia Xerox WorkCentre 6605 – konfiguracja scan to email Gmail, błąd SMTP, brak SSL, STARTTLS, relay