patrzyłes od góry na wałkach nie odkrecone??-z bejsbole :)) zdejmij pokrywe i zerknij moze sie rozbezpieczyło
A może szczęki za szerokie wzgledem bębna? Nie na nich się trze? Tylna osłona ma luz i bo widzę nie chowa się bęben pod niego tylko na równo dochodzi z przerwą na około poprawną? Jak byś ściągnał szczęki i założył bęben z dokręceniem to trze nadal?
jest między kołam i https://obrazki.elektroda.pl/1932626600_...
Witam. Przyczyn może być kilka zatarty cylinderek, pęknięta sprężyna, wadliwa linka od ręcznego. Trzeba zdjąć bęben i sprawdzić.
Wyjmujesz poloske, poluzowujesz hamulec tak zeby sie kolo krecilo, odkrecasz nakretke piasty, wyjmujesz lozysko stozkowe i sciagasz piastobeben. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Dziękuje za zainteresowanie tematem. Jeszcze dodam, że wcześniej na starych szczekach bębny tak się nie grzały, mimo, że po zakupie samochodu przejechałem 200 km Wielokrotnie zrobiłem tak jak pisze grala1. Nawet dla pewności podniosłem samochód, wszystko lużno sie kręciło, po czym rozpędziłem się do 60 siątki , zahamowałem i bęben już był gorący. Po...
Witam. Mam pytanie, jak zdjąć bęben hamulcowy tylni w Nissanie Micra?
https://obrazki.elektroda.pl/2941298500_... Przyłóż sobie bęben i będzie widać, w którym miejscu na tylnej ścianie ma być uszczelka. Po tym zdjęciu nie wiele widzę.
może trzeba wyjąć bęben Najpierw trzeba wyjąć zbiornik, potem zdemontować jego tylną pokrywę, wybić bęben i dopiero jest dostęp do łożysk.
Ludzie nie przerabiajcie Junaków to są bardzo żadkie maszyny sam mam jednego ale w częściach.Zapewniam was że większą uwage przykłuje orginalny Junak niż to coś na zdjęciach.A ta rama to nie jest z Junaka tylko tylni bęben jest z niego no i silnik. Stanley019 poczytaj to http://forum.motocyklistow.pl/index.php?...
obserwując bęben od środka można zauważyć nie symetryczny ruch bębna. Taka gwiazda z bębna przegniła w wyniku działania naszych reklamowanych detergentów: http://obrazki.elektroda.pl/1294110500_1... Koszt części cyrka 450PLN.
Trzeba zdemontować tylną ścianę obudowy i cofnąć bęben do tyłu. Jest trochę rozbierania.
Tak znam. Bo często trzeba poprawiać po takich sebixach. Bo pooglądał YT i sam naprawiał p kosztach a potem płacz Bo wychodzi 2-3x drożej Bo więcej popsute. Przykład renault clio 2 i tylny bęben. Wymiana łożyska przy pomocy lewarka i wnęki okna w piwnicy. Ale brak szczypiec do pierścieni segera. I super pomysł. Przepcha to w drugą stronę Bo tam nie...
Coś się przykleiło do bębna, można spróbować wykonać czyszczenie z poziomu sterowników w komputerze. Użytkownik praktycznie nie ma dostępu do środka urządzenia bez rozkręcenia go, bęben jest w tylnej części. Raz miałem do czynienia, 28tyś. wydruków, klient zezłomował.
Przyczyna jest czasem banalna... Zobacz czy przypadkiem obracający się beben tylną krawędzią nie "styka" na chwilę z siatką elektrody. Ma to miejsce gdy : a) bęben jest zużyty i przeładowuje się b) bęben ma osad na tylnej krawędzi (można delikatnie oczyścić) c) serwis postanowił oskubać klienta i skasował za bęben od 4000 instalując najtańszy bęben...
Na obwodzie tylnej pokrywy masz prawdopodobnie wkręty pod klucz 8 (około 10-12sztuk, jedna zaznaczona na zdjęciu) odkręcasz je i wyciągasz bęben razem z tylną pokrywą http://obrazki.elektroda.pl/2613131200_1...
A nie ociera osłona płyty kotwicznej o sam bęben?
Jedyna rada to rozebrać cały zbiornik i normalnie wybić bęben z tylnego płaszcza zbiornika uderzając po przez przekładkę z np twardego drewna./ w oś/ POWODZENIA Ps. sam się bawiłem z tym samym modelem współczuje.
To proste :wymontuj silnik,rozpołowić zbiornik,( wszystkie zawleczki zdejmiesz podważając śrubokrętem),wyjmiesz tylną pokrywę z bębnem ,wybijesz bęben, wybijesz stare łożyska.Montaż w odwrotnej kolejności.Zawleczki założysz pobijając lekko młotkiem.
Starszy model, ale zazwyczaj jest podobnie. Odkręcasz wkręty i zdejmujesz blat, potem dwa boki, tylne pokrywy. Pokrywa łożyska lub szczotkotrzymacz, odkręcasz nakrętkę lub zdejmujesz seger z osi bębna, zdejmujesz tylną blachę. I już prawdopodobnie da się założyć nowy pasek na bęben. Ale jak jest dojście, to najlepiej bęben wyjąć i dobrze oczyścić z...
jest mniej skomplikowany sposób? Ściągasz górę, panel przedni i ścianki boczne. Usuwasz bęben i tylną ściankę i wymieniasz. Tak mówi instrukcja producenta. Nic nie szkodzi by spróbować inaczej. Kurz wewnątrz to rzecz zupełnie "normalna". Usuń odkurzaczem i gotowe.
Uszczelka powinna być w całości , jest klejona w górnej części , bardzo często klej puszcza i wtedy wydaje się być za krótka , możesz wymienić na nową lub starą skleić i zmontować na silikon
Witam, jakim momentem jest dociągany bęben tylnego Hamulca?
Witaj Sprawdź:łozyska na bębnie, sam bęben czy nie popuścił na nitach oraz koło pasowe z tyłu. Wyłącz wtyczkę z gniazdka, odkręć tylną pokrywę i zdejmnij pasek klinowy, napędzający bęben. Ręką pokręć koło pasowe na bębnie oraz samym silnikiem. Pozdr.
witam zdejmij tylne bębny masz wyciek na cylinderkach pozdro T
Jeśli amortyzatory będą na plastikowych trzpieniach to naprawa bezproblemowa. Bywały Bosche z nitowanymi amortyzatorami. Możesz zamieścić zdjęcie mocowań amortyzatora po demontażu tylnej osłony koła pasowego?
Ściągacz i drzeć bęben ze szczękami,jak nie chce puścić to innej opcji nie ma
Po rozebraniu suszarki okazało się, że oprócz tego małego łożyska z tyłu i dwóch rolek w przedniej części bębna nie ma nic więcej, co prowadzi bęben. Założyłem z góry, że między ścianą tylną a bębnem jest jeszcze jakieś łożysko, ponieważ zrobił się tam wyraźny odstęp. Głośna praca i dziwne dźwięki wydawały sznurki z dresów oraz jakieś sznurowadło,...
Wyjmij tylną cześć zbiornika z bębnem w środku,podważasz śrubokrętem powinno się rozpołowić.Później wybijesz bęben z łożysk. wybić jest lepiej na zewnątrz .
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , a objawy masz takie jak piszesz , to znaczy , że nie działają samoregulatory szczęk w tylnych bębnach . Szczęki składają się do oporu wciskając tłoczki cylinderka do końca . Jeden ruch pedału hamulca jest za mało żeby szczęki dotknęły bębna , zbyt mała wydajność pompy , więc po kilku razach masz hamulce .
sprawdź jeszcze tył chociaż to sie praktycznie nic nie ma do bicia kierownicy ale raz miałem taki przypadek że cała buda chodziła przy hamowaniu i na kierownicy tez coś było czuć a uszkodzony był tylny bęben hamulcowy. Sprawdź to zaciągając hamulec ręczny pod czas jazdy tylko nie pamiętam za bardzo jakie focus ma tylne hamulce z tyłu.
Tylny lewy (po stronie kierowcy) bęben piszczy podczas kręcenia kołem. Rok temu było wymienione dosłownie wszystko, bębny , cylinderki, rozpieraki, linki ręcznego, szczęki, zabezpieczenia, sprężynki. Tego roku w marcu/kwietniu pojawiło się piszczące tarcie, z wielkim trudem zdjąłem bęben , wyczyściłem wszystko brake cleaner'em, zmniejszyłem rozstaw...
Po 3 tyg przyszła odpowiedź, że uszkodzenie jest mechaniczne, prawdopodobnie spowodowane przez jakiś zbłąkany guzik i nie podlega naprawie w ramach gwarancji. Czy opłaca się pisać odwołanie? Czy to faktycznie mogła być wina guzika? Szkoda tylko, ze tak długo zwlekali z odpowiedzią, bo oczywiste było to, że odpiszą, że nie podlega to gwarancji. Odwołania...
Te śruby są na zewnątrz bębna, zwykle koło silnika. Przed włączeniem pralki trzeba je usunąć- odkręcić tylną ściankę. Ale zacząć od przeczytania instrukcji i będzie prostsze.
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Adam, nawet chińska bucówka by mu się tak nie posypała. Chłopak raczej dał ciała z wymianą. No chyba, że ma coś z zawieszeniem, wiśniak-co się dzieje z oponą? Nie tnie jej z jednej strony, nie miseczkuje? A może trzyma ręczny, grzeje się bęben i wytapia smar z łozyska?
Witam Kolega ociz ma rację , jeśli wszystko wygląda jak nowe to cyinderki "zamarznięte" Zdejmij bęben i sprawdź stan cylinderków czy nie są zapieczone bo z opisu wynika że tak
Znalazłem w sieci identyczna suszarkę, ze zdjętym bokiem. Identyczny montaż. Pasek ma delikatny luz, tj. ręka go mogę delikatnie napiąć. Sprawdzałem po złożeniu suszarki, bez założenie górnej osłony. Tylko wtedy można sprawdzić, bo po założeniu tylnej osłony, bęben wchodzi w łożysko.
Mam problem z kopiarką , tylną krawędź robi dużo ciemniejszą niż przednią krawędź. Bęben ma 20 tys kopii a kopiarka 80 tys kopii. Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
Witam! W mojej Yaris-ce 2003r. jakiś czas temu usłyszałem popiskiwanie dochodzące z któryś tylnych kół. Dziś zdjąłem tylne koła i zauważyłem że po zaciągnięciu hamulca ręcznego i jego zwolnieniu nie odbijają i bęben jest zablokowany. Inna sytuacja jest z tą samą stroną, ale gdy nacisnę hamulec nożny i go puszczę to wszystko jest w porządku. Co może...
to nie łożyska tylko silnik padnięty lub coś z paskiem bo ręką można bęben okręcić lub koło pasowe jak odręcisz tylną osłonę to zobaczysz koło pasowe ,pasek i stwierdzisz czy czasami nie jest to taka właśnie awaria
odkręć tą śrubę, zdejmij dużą obejmę, przedtem odłącz grzałkę, zdemontuj czujkę termostatu, przewody zerujące itp.., i wyciągnij bęben razem z tylną pokrywą
Zdejmiesz bęben - zobaczysz. Ale wg mnie nic złego nie powinno się stać.
Witam. Ostatnio jadąc samochodem (Partner 1.9D 2001) słyszałem kilka razy jakieś tarcie podczas hamowania (teraz już tego nie słychać). Ściągnąłem tylny bęben i mam pytanie czy te bębny i szczęki kwalifikują się już do wymiany? http://obrazki.elektroda.pl/2693428700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4087194200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7106334000_1...
Trzeba sprawdzić co blokuje bęben. By to zrobić, należy dostać się fizycznie do niego, zdejmując tylną część obudowy.
Witam. Bębny były toczone czy tylko opiłowane ranty? Zapewne bęben ma bicie,
EXXX to pamięc zestawu wskaźników - nie odpowiedzialna za tą usterkę. Sprawdzałeś prąd na przewodach instalacji abs? Nie zmieniałes łożyska w kole? Nie masz luzów na tylnych kołach, nie huczy? Jak masz ochotę to możesz zdjąć tylne bębny i zobaczyć w jakim stanie są tarczki czytnika abs. Może coś je uszkodziło.
Prawdopodobną przyczyną może być uszkodzenie uszczelniacza i pozniej łozysk na bębnie. Proszę odkręcić tylny "wizjer" lub pokrywę i sprawdzić czy nie ma śladów wody wylanej na bęben przez łożysko. Jeśli tak to woda powoduje przekłamania we wskazaniach czujnika PTC (stąd kod błędu F02). O ww. usterce "informuje" wcześniej coraz głosniejsza praca pralki......
a nie ma mozliwosci założenia spreżyn w innych otworach daj na te dalej od tylnej klapy
Utrudnia cofanie się płynu hamulcowego, co skutkuje wysunięciem tłoczków z cylinderka i ocieranie szczęk o bęben. Napisałem Tobie, że łatwo to sprawdzić luzując odpowietrznik, jeśli nawet minimalna ilość płynu wyleci pod ciśnieniem, masz przyczynę.
Siltal, to inaczej HANSEATIC, jak tak, to było kilka typów ardopodobnych i polaropodobnych (sic!). Podałem przepis ten drugi... W Twoim przypadku, pewnie to pierwsze (koło z "odlewu"). Brak ściągacza może być problemem, ale i tak do tego nie używam. Dwa płaskie porządne wkrętaki powinny sprawę załatwić, chyba, że tak zajeździłeś pralkę, że koło "obrosło,...
Na hamulcach się nie oszczędza . Podałem mu z czego ma szukać ATE średnia półka cenowa , TEXTAR też ,BREMBO , TRW . Te ceny oscylują w podobnym pułapie cenowym . Wziąść komplet z ATE i tyle ew tylne bębny można wziąść z niższej półki ale ile zaoszczędzisz ? 100zł na komplecie ? Ten bolid jest tak popularną platformą że części tanie jak barszcz. No zależy...
Witam serdecznie Mam problem z pralką Bauknecht WA2340WS 8554-969 10001. Po zmianie łożysk i simmeringów podczas dokręcania bębna przesuwa się on do tyłu . Jak zaczynam nim kręcić to trze tył bębna o blachę zewnętrzną tył. Nie wiem co może być przyczyną proszę o pomoc. Nie mam schematu części być może czegoś brakuje tylko nie mam pojęcia czego.
Witam. Tak się zdarzyło, że pękł mi wałek w rotacyjnej Z-181 i muszę go wymienić na nowy, ale nie wiem jak zdjąć koła stożkowe z wałka. Nazwy wałka nie jestem pewien, ale wiem że chodzi o ten który napędza tylni bęben. Potrzebuje wskazówek jak mam te koła zdjąć. Pewnych i konkretnych informacji nie znalazłem, dlatego napisałem ten post. Dorzucam zdjęcia:...
Naprawiałem hamulce w warsztcie, wymieniłem szczęki, tarcze, bębny, cylinderki,klocki - cały przód i tył. Przód troszeczkę się grzeje lecz tylny lewy bęben początkowo zrobił się fioletowy. Teraz sprawdzałem wszystko się unormowało ale czy ten lewy tył jest nadal sprawny - przejechałem około 20 km zanim się nagrzał, później rozebraliśmy to jeszcze raz...
Zablokuj szczękę która się rusza i wtedy powinna ruszyć się druga. Najpierw rusza się ta do której jest podłączona linka, druga ruszy jak pierwsza będzie miała opór (oprze się o bęben).
W miom Clio mam problem z tylnymi hamulcami. Polega na tym, że co jakieś 1000 km muszę podregulować samoregulator luzu ponieważ hamulce tylne są bardzo słabe i na dodatek przy hamowaniu samoregulator trze o bęben. Podobne objawy miałem też w Renault 19 gdzie są takie same hamulce. Wtedy wymieniłem nawet bębny i szczęki ale nie na wiele sie to zdało...
Przy tych pralkach często niestety pękały krzyżaki. Zdejmij górną pokrywę i tylną osłonę. Zdejmij pasek i zakręć bębnem jeżeli szumi to uszkodzone łożyska. Potem musisz sprawdzić w kilku pozycjach czy bęben da się podnieść góra dół. Sam bęben nie cały zbiornik! Jeżeli się rusza to łapiesz drugą ręką za koło pasowe i sprawdzasz czy też się rusza. Jak...
Jeżeli nożny i ręczny te same objawy to tylko okładziny ,cylinderki można wykluczyc.
Na dobre używki do tej maszyny bym nie liczył... Rurki bębna mieli w DKS Gdańsk a ostatecznie możesz kupić bęben od Bizhub-a 350/450 i zamienić tylną zębatkę. C.
W moim przypadku wymieniłem bęben, aczkolwiek myślę że można byłoby spróbować naprawić/zamontować wał za pomocą śrub lub nitów. Wymiana bębna zajęła mi ok 2h, potrzebne narzędzia to torx 15 i torx 20. Przy okazji warto wymienić łożysko, uszczelkę bębna od strony drzwiczek( pod rozwagę zostawiam wymianę paska napędowego bębna oraz uszczelkę tylnej części...
Dziękuje za odpowiedź Co prawda jestem zielony, ale czy nie da się zdemontować tylnej śruby, która trzyma bęben pralki ? Ponieważ ciężko jest odkręcić tylną śrubę, która trzyma bęben. Jednocześnie boje się, że mogę coś uszkodzić przy nacisku. Próbowałem odkręcić grzechotką śrubę, ale cała tylna wanna wraz bębnem zaczęła spadać lekko w dół, więc przerwałem...
Niedawno właśnie pisałem koledze, któremu pod bęben wpadła skarpetka :) Myślę że najłatwiej będzie przez otwór spływu wody z bębna.. Odkręć tylną blachę, odkręć opaskę która jest na wężu dochodzącym do bębna od dołu (takim grubym), a następnie zdejmij wąż..Dalej niestety musisz sam pokombinować jak do tego otworu zwabić ten fiszbin.. Na pocieszenie...
Wielkie dzieki. Tylna pokrywa obejmuje tylko bęben więc myślałem że nie dostanę się do modułu, który jest niżej. Grzałkę wyjmuje się od tyłu?
Witam. Jeśli Twój problem polega tylko na tym, że zbiornik (czytaj: śruba koła pasowego) obciera o tylną ścianę to ją zdejmij. :lol:
Panowie, dzięki będę szukał tych dwóch śrób. Bo po odkręceniu tych z tyłu obudowy całość trzymała się i nie dało się jej zdjąć. Mam jeszcze pytanie, czy tylną osłonę da się zdjąć bez bębna? Bo mam wrażenie, że jak próbowałem zdjąć tylną obudowę to bęben również się ruszał. Jakby był do niej przyczepiony.
Dziękuję za podpowiedź. Rozwiązałem temat wcześniej. Prócz wkrętów po obwodzie bębna, są 4 miejsca w których pokrywa jest zgrzana - stopiona z obudową, trzeba delikatnie te miejsca rozłączyć- zrobiłem to od tylnej strony bębna dłuższym prętem zaostrzonym w kształt płaskiego śrubokręta . Po dostaniu się do środka, okazało się tak jak podejrzewałem luźne...
Cześć Marcin. Nieuważnie czytasz post. Tylna wanna to też bęben. Nigdzie nie napisałem że to nie jest tył. Ale wracając do tematu, na stronie z tym tyłem jest miejsce "sprawdz trafność wyboru" Odpowiedz nie pasuje. Pod tym linkiem jest ten tył jaki ja potrzebuję ale dla mnie jest on za drogi. (W takiej cenie nie opłaca się naprawiać tej pralki)https://north.pl/karta/ajq6941040...
Zdejmij górny blat, i będziesz widział czy są śruby pomiędzy przednią a tylną obudową bębna, ja nie mogę odszukać gratów do Twojego sprzęty, więc tylko domniemam że jest zgrzewany jak u większości grupy Whirlpool. Dla Ciebie to dokręcenie dwóch śrub, a dla mnie poszukiwania. Więc jeśli planujesz cokolwiek robić, to musisz się zaangażować.
Trzeba odkręcić przeciwwagę górną i silnik, rozpołowić zbiornik zdejmując te kilkanaście klamer, wyjąć tylną połowę przez otwór w tylnej ścianie, wyciągnąć z niej bęben i wybić ze zbiornika łożyska i zimering.
Witam Ja ciągniesz dźwignie czuć że linka się naciąga ? Linka cofa się ? linka zardzewiała może i też nie cofa się . Ciężko będzie się dobrać bo bęben aby ściągnąć to hamulce muszą puścić!
Pralka została podniesiona do góry, zdjęta obejma z węża gumowego ( od dołu pralki) i przez ten otwór obejrzany bęben. Tam tego nie ma - a gdzie jest grzałka w tym modelu pralki ?
Zacznij od tego że popuść tą regulację na zero. Zdejmnij tylne bębny i zobacz co zostało ze szczęk hamulcowych... Następnie wstępnie wyreguluj odstęp szczęk od bębnów aby bęben (bez "rantu" )luźno wchodził. Poskładaj wszystko tzn bęben i dokręć łożysko (uwaga na "jednorazową" tulejkę dystansową pomiędzy piasta a łożyskiem). Wtedy przez otwór po śrubie...
Witam. Sprawdź, czy pasek nie pękł. Odkręcasz tylną ścianę i sprawdzasz... czasami potrafi spaść ale rzadko. Napisz jeszcze czy słychaś charakterystyczny świst silnika
Samochód po kilkunastu minutach męczarni bangla :) wszystko jest ok, silnik odpala i pracuje normalnie za każdym zakręceniem rozrusznika. Był jeszcze motyw zablokowanego tylnego bębna, ale to pewnie od długiego nie używania, dostał parę "młotków" i poszło... Dziękuję wszystkim za trafne porady i te trochę mniej :) Pozdrawiam i temat można zamknąć A...
Czy miał ktoś podobny problem albo wie co to może być i czy jest możliwość wymiany? Jak nie raczysz nawet otworzyć urządzenia, to pytanie możesz kierować do kryształowej kuli. Zdjąć boczki i obadać skąd dźwięk pochodzi. Do zweryfikowania pompa kondensatu, silnik, przekładnia paska jeśli istnieje, łożyskowanie tylne bębna.
Simering założony prawidłową stroną, model identyczny jak był wcześniej. O fartuch nie trze bo ewidentnie dźwięk jest z tylnej części bębna
Pęknięte mocowanie bębna? A może obudowy bębna? Bęben jako tako mocowany jest tylko do tylnej części obudowy bębna. Pewnie widzieliście to już nie raz. Oś od bębna przechodzi przez 2 łożyska które są osadzone w tej tylnej części obudowy bębna.
Jak zdejmiesz pokrywę górną to na tylnej ściance po prawej stronie ,tylko nie pomyl z filtrem .Do kondensatora dochodzą dwa przewody.Podpięcie ich nie ma znaczenia.Pozdrawiam.
z której strony zabrać się za demontaż bębna -górna pokrywa - prawy i lewy bok - zdjęcie spręzyny napinacza paska - tylna ścianka Tak w skrócie, trochę śrubek jest do pokrecenia.
Ja tam "na czuja" rozkręciłem :) Odkręcasz tylną ściankę i wyciągasz bęben, odkręcasz przednią ściankę i pod uszczelką jest blaszka trzymająca rdzeń wałka magnetycznego - odkręcasz ją. Potem kartridż "rozpoławiasz" , następnie demontaż osłony z bolcem od bębna i wyciągasz elektrodę. Teraz masz dostęp do listwy- wymień ją. Elektrodę wyczyść i zamontuj...
Octavia, Golf 4, Audi A3, Seat Toledo 2. Wszystkie są a tej samej płycie podłogowej - wszystkie słabsze wersje silnikowe miały z tyłu bębny.
Tacho, jak szarpie i bęben kręci się lekko, ewentualnie hydrostat i przekaźniki obrotów silnika, ale to na koniec. Tacho to taka cewka, znajdziesz na osi tylnej części silnika, zobacz czy dobrze, równo obsadzone i czy nie popękany magnes.
Zatarł się bęben w tylnej części na filcu i zerwał się pasek. Co mogło być przyczyną zatarcia? Będe wdzięczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam. :D
Na drzwiach, na obudowie po otwarciu drzwi, na pokrywie filtra, na tylnej ścianie ...
Czyli jednak nie wystarczy zdjąć tylnej osłony
Jeżeli w pralce występuje pokrywa na tylnej ścianie obudowy to po ściągnięciu jej będziesz miał dostęp do silnika, jeżeli takowa pokrywa nie występuje to jedynie od dołu będzie dostęp.
Np. tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Postaraj się robić wszystko po kolei 1 odkręć dolną, przedniuą osłone pralki, wkręty po bokach u dołu. 2 teraz wkręty z tyłu pralki od blatu potem przesuń go do tyłu i podnieś do góry-blat zdięty 3 odkręć panel sterujący i odchyl, długoś przewodów powinna starczyć by go...
:arrow: tato56 W tej maszynie jest rolka transferowa. :arrow: Biurotechadam Problemu poszukaj raczej w miejscu podawania potencjału zerowego na bęben. W tylnej części kopiarki, w osi bębna. Ułożyskowane obracające się elementy tracą kontakt z masą. Czasem warto/trzeba dołożyć pantograf.
Witam. Odkręć tylną ściankę, zdejm pasek, pokręć kołem pasowym.Jak słychać szumy ,a jeszcze czuć "luz "jak się weźmie za bęben w środku (po otwarciu drzwiczek ) i próbuje się go podnieść do góry ,to na pewno złe łożyska.
Jak wyjmiesz bęben to w tylnej ramie będzie widać licznik, standardowo jest zakryty czarną przykrywką i ma obok przycisk który przy wymianie jest wciskany przez odpowiednią blaszkę w bębnie. Wystarczy przycisnąć.
czy miał ktoś taki problem? Miał, nie raz, przyczyny bywały różne. Może nie trzeba tego rozkładać? Zacznij od zwalenia fartucha, i nagraj krótki filmik jak się obraca bęben (jak pracuje na krawędzi) Poza tym możesz zamieścić zdjęcie środka tylnej ściany bębna (tam gdzie są wytłoczki pod krzyżak) Wydaje mi się, ze gdyby bęben przesunął się osiowo do...
Mam podobny problem. Jaki było rozwiązanie? Pozdrawiam, Max
Nie cofają się okładziny od bębnów. Przyczyn może być kilka, korozja, uszkodzenie mechaniczne, rozwarstwione wewnątrz wężyki gumowe... trzeba rozebrać i zobaczyć.
Witam. Mam pralkę Bosch i mam problem. Pralka pobiera wodę i odpompowuje ale nie obraca się bęben. A dodatkowo słychać jakieś pstrykanie. Podejrzewam, że to pstrykanie powoduje programator ale dlaczego nie obraca się bęben. Odkręciłem tylną pokrywę bo myślałem że to pasek, ale pasek jest cały. Co może być powodem awarii i ile może kosztować naprawa?
Owszem udało mi się wyciągnąć drut przez bęben. Trzeba odkręcić tylną osłonę obudowy(jak się zdejmuje sam tył) i na spodzie zbiornika powinna być przykręcona grzałka.
1) Jak się poprawnie nazywa plastikowa obudowa bębna? - w tylnej ściance tej osłony wyrwał mi się plastik z łożyskiem i muszę kupić całą obudowę. 2) Gdzie to kupić i ILE to by kosztowało? 3) Jaki mógł być powód wyrwania tej tylnej części obudowy? Czy bęben przeciera w Wirpolach te obudowy?
Przy nabijaniu łożysk się dowiesz, jak wejdą ręką, to się nie nadaje, jak trzeba wbić młotkiem, to jest ok. Na czerwono, miejsca osadzenia łożysk po osadzeniu bębna w wannie, moim zdaniem będzie ok. Wyjdzie w praniu. A jak po skręceniu tylnej części wanny z bębnem, bęben będzie miał luz, to znaczy łożysko obracało się na osi krzyżaka. Ale moim zdaniem...
może cylinderki zapieczone,musisz zdjąc bęben i zajrzec do środka.
Może samoregulator nie podstawia się po wciśnięciu pedału.Jak zakręcisz bębnem słychać ocieranie szczęk o bęben?
wymiana tylny bęben zderzak tylny kanapa tylny
czyszczenie kabli spalić lutownica instalacja nowego dysku toshiba
barracuda 2000i wisniowski satel
Najbliższy odpowiednik Kia Ceed II: Hyundai i30 Brak świateł mijania w Volvo S40 II 2004 2.0d