Kupię belkę po regeneracji. Temat zamknięty
www.trojan.prv.pl - tutaj znajdziesz ochotnika do wymiany łożysk, jednak Bydogoszcz jest troche daleko ode mnie. ps do moderatora. nie reklamuje i nie jestem powiązany z tą firmą w żaden sposób - mówię tylko gdzie można naprawić tylną belkę :)
Witam, mam problem otóż chcę zdjąć prawy, tylny wahacz z belki jednak nic nie idzie. Bije młotkiem od środka ale ani drgnie, nie wiem czy jest tak zapieczony czy ja coś źle robię, a nie chce tak strasznie mocno bić żeby nic nie urwać. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Samochód to citroen xsara break 1.6 kombi z 1998. W załączniku dodaję zdjęcia.
Renault ma inne rozwiązanie, tutaj czop jest gładką tuleją na całej długości. Część czopa wchodzi w belkę. Nie wiem, jakie jest pasowanie, ale firmy specjalistyczne osadzają nowy element po podgrzaniu gniazda.
Oczywiście zapomniałem, że Xsary rdza nie tyka (może lekko w tylnej części podwozia) Inaczej 1.6 16V będzie dobrym wyborem (nie jestem pewny, ale chyba wprowadzili go do xsary II dopiero). Zwróć uwagę na tylną belkę (regeneracja 1000 PLN, starczy na 100000 km (sto tysięcy!!!)). Xsara to brat bliźniak 306 :) Spod innego znaczka. 1.6 16V tak dopiero...
linka w xsarze niema regulacji ,tzn.reguluje sie sama a sprzeglo wytrzymac powinno nawet 300000 zalezy jak kto jezdzi
a ta xsara ma tylną belkę? jak tak to odpada Praktycznie każdy kompakt i przedział B ma tylną belkę, koleżance chodzi pewnie o awaryjne zawieszenie na drążkach skrętnych-Xara je właśnie ma. Koleżanka poszuka w Thaliach, z początku produkcji powinnaś wyhaczyć za 4-5tyś, model praktycznie nie zna pojęcia ,,rdza,, a części do utrzymania go w sprawności...
No tak w oryginale jest belka skrętna, to sprawdź kolego czy tylne koła nie opierają się już o nadkola od wewnątrz.
Masz nierównoległość osi oraz przesunięcie kół, ale ja bym nie wyrokował, że to skutek wypadkowości. Jest to problem z zawieszeniem przednim czy tylnym? Czy może to być skutek nieprawidłowo przeprowadzonej regeneracji belki skrętnej?
Tak trochę to jeszcze pooglądałem i widzę że te drążki są wciśnięte na wcisk. Więc przy zbijaniu tego spodziewam się trudności. Czy może źle popatrzyłem i jest tam śruba która później zaciska ten drążek w wahaczu lub belce? Czy jest szansa ściągnąć wahacze z belką założoną w samochodzie?
A felgi i opony masz z pewnością idealne ? Bo to też na pomiar rzutuje. Nie prawda. Odchylenie osi jazdy od osi symetrii wynosi -7 minut, W normie. Nie ma sie czym przejmowac. Dodatkowo zbieżność kół w osi tylnej wynosi -00*16', a zalecane jest +00*41'. Zuzycie lub niewlasciwa regeneracja belki. Jesli rozbieznosc jest symetryczna (prawdopodobnie jest...
Kup nowszego punciaka to auto nie gnije, golf 3, 1.9 diesel , vento 1.9d, audi 80 2.0 lpg 90KM, 1.8 jednopunkt, 1.9 d, citroen xsara 1.4, 1.6 i 1.9d - do kontroli tylna belka, punto, seat ibiza, toyota carine e 1.8 , 2.0 lpg, passat b3 nie b4 są o wiele gorzej zardzewiałe patrz , żeby auto nie było zgnite..... i szukaj, szukaj. audi zadbane jak znajdziesz...
Elektronika (wycieraczki, panel wentylacji, wyświetlacz), wycieki oleju ze skrzyni i silnika, centralny zamek, stacyjka i NAJWAŻNIEJSZE - tylna belka skrętna, jej regeneracja następuje co około 100 tys. km (wymiana łożysk), jeśli nie będą wymieniane to regeneracja czopów dochodzi i gniazd wahaczy, czyli koszt od 700 do 1500pln w zależności od warsztatu....
Sprawdzona konstrukcja (rozwój modelu ZX), wygodny, świetne zawieszenie. Jeśli nie był serwisowany (czytaj nie wymieniono na czas elementu eksploatacyjnego w postaci łożysk igiełkowych) poprawnie to najczęściej do zrobienia jest regeneracja tylnej belki - brzmi groźnie, ale to dość prosta operacja. Koszt różny, poniżej tysiąca. Sprawdzić belkę można...
Corsa C też wchodzi w grę niestety jest droższa, a crosa B to sama rdza. Miejscowość to Konin wlkp. Co do punta również się rozglądam niestety wszystkie są uderzone z każdej strony - wychodzi rdza. Nie patrze na konkretne marki/modele, patrzę żeby miały jak najlepszy stan blacharski i silnik PB/PB + LPG i nie były drogie w naprawie. Znalazłem ciekawą...
A mnie skąd to wiedzieć, przecież autoryzowany serwis to robił więc oni się nie chwalą co robili, kluczyk nowy "zakodowany" do samochodu, ale centralny nie działa, powiedzieli, że to jest problem z BSI i oni to taką diagnozę postawili. Mam dwa piloty w tym 1 nowy prosto z serwisu, więc chyba powinien być dobry. Jeśli ktoś jest na tyle bogaty, aby wydać...
Debilem nie jestem, jakoś musiałem zarobić tę kasę :D. Postanowiłem kupić Citroena Xsara II z 2003 roku z silnikiem 1.4 8 zaworowy. Bez gazu (najwyżej później dodam). Od drugiego właściciela, polski salon, regularnie serwisowany. Belka tylna regenerowana w tym roku. Jeździ na Castrol Magnetic. Wymienione amorki, chłodnica, rozrząd w ubiegłym roku. Kosztuje...
Witam jestem po wymianie belki tylnej i przedniego zawieszenia całego oczywiście.Problem polegpolega na tym że ściąga mi do prawej strony dziś byłem u drugiego fachowca i jest to samo czyli dalej ściąga w prawo co może być przyczyną.Ponoc w citroenie jest ciężko ustawić zbieżność.
Mam na oku Xsara Picasso 2.0 HDI 90KM z 2002r. za 8000 zł. Co o tym aucie myślicie? świetne auto. sprawdź tylną belkę. okolice komputera czy nie są zalane lub czy nie były wycieki z przedniej szyby. elektrykę sprawdź całą, klimę. rdza pod kołem zapasowym, opony czy nie są pościnane. centralny zamek czy działa na wszystkie drzwi, czujnik temperatury...
Kolejną wadą jest, że w VAGu łatwo dostać w gratisie worek zaprawy schowanej pod lakierem. Tak jak i w każdym innym używanym samochodzie. Ten argument to nie jest argument. Dodatkowo awaryjne skrzynie biegów golf/bora Które konkretnie i co jest awaryjne? a samo auto jest bardzo przestarzałe Rozumiem, że inne samochody z tego rocznika nie są przestarzałe,...
Witam serdecznie. Zwracam się do kolegów z prośbą o podanie luzów zaworowych oraz tolerancje dla tego autka ponadto chciałem się zapytac czy są jakieś znaki na kole zamachowym oraz w którym miejscu je podejrzeć . Zauważyłem również że nie na każdym cylindrze zawory są w tej samej kolejności. Czy może jestem w błędzie? I drugie pytanie z innej beczki...
Pisałeś, że chcesz sedana lub hatchbacka ;). Xsara Picasso nie wiem ale mam Scenica RX4 czyli I phII ale z napędem na 4 koła. Silnik 2.0 16v. Jeśli chodzi o rdzę to praktycznie nie istnieje w wersjach po lifcie czyli od końca 99 roku jeśli oczywiście auto nie składane z 3 przystanków PKS. Silniki bardzo dobre, wręcz stworzone do gazu. W silnikach jest...
307 z tym silnikiem to dobry wybór. Jak chcesz, to są jeszcze Xsary Picasso z tymi silnikami, także silnik 1.6 HDI 92 KM spełnia Wasze oczekiwania. W 2010 roku kupiłem Xsarę Picasso 92 KM (rocznik 2007, wtedy miał ok 100 000 km przebiegu) i teraz przejechane mam już 171 000 km. Jak do tej pory były naprawiane: regeneracja tylnej belki - 1200 zł, spalony...
Ja polecam dla jeszcze potomniejszych ;) ja swoja belke co prawda nie w zx tylko w xsarze ale regenerowalem w Pile www.peugeot-citroen.com daja gwarancje i mam dlugo juz spokoj
Ja sugerowałbym Ci przejechać się Citroenem Xsarą 1.9SD, 1.9TD (to wersje tanie w eksploatacji, ale mniej ekonomiczne) oraz 2.0HDi (wersja bardzo oszczędna, ale nieco droższa przy częściach eksploatacyjnych osprzętu silnika). Kultura pracy silnika w tym aucie jest na wysokim poziomie, nie słychać klekotu charakterystycznego dla aut grupy VW/Audi. Zresztą...
xsara tylny belka xsara belka tylny belka tylny
daniel wyciszanie przedłużacz myszki sprzegło szarpie
fotovoltaika schemat instalacji nożyce gilotynowe
Paski informacyjne na telewizorze: EPG i OSD GRUNDIG 50 GUB 7022 - Biały ekran po wyświetleniu paska