olador ....twoje prawo. Ważne, że chodzi i to tysiące kilometrów.
Zwykła wymiana, a następna po 5 tysiącach kilometrów.
Dostawcy energii też są nienormalni ciągnąc tysiące kilometrów PEN-ów
Co 70-80 tysięcy kilometrów, tak jest zalecane.
============== Odcinek 24 ============= PORZUCENI Obaj panowie, niemal jednocześnie zmaterializowali się na niewielkiej planecie, o ciążeniu zbliżonym do ziemskiego. Planeta była częścią układu Lepus, który składał się z siedmiu ciał niebieskich. Zgodnie z zaleceniem Uziego wybrali tę planetę, gdyż leżała w połowie drogi do układu Iris, i jako jedyna,...
zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu Mam osobówkę, Renault Megane. Tak samo zalecana wymiana co drugi rozrząd. Po pierwszej wymianie rozrządu (80 tysięcy km) nie wymieniłem pompy. Zrobiłem błąd, nie pomyślałem że uszczelniacz w pompie też się starzeje, a samochód miał wtedy 12 lat i nie wymieniany rozrząd, ani pompa. Zrobiłem jeszcze 40 tysięcy...
Zawór się wypalił bo miał problem z odprowadzeniem ciepła do gniazda zaworowego. Widać nagar z oleju marnej jakości i to może być przyczyną. Na 3 zdjęciu prawy zawór prawie jestem pewien że go zaczęło wypalać i nie jest to problem materiału na zaworze Nagar powstał bo pewnie 50 albo 100 kilometrów zrobił na wypalonym zaworze a jeśli nie to będzie złamany...
(at)brathanki Napisz jak się to ma do kosztów wymiany, a w zasadzie dolewania oleju. W niektórych samochodach z lat 70-80 norma zużycia oleju była jak pamiętam 1 litr na 1000 km, co dawało wymianę poprzez dolewki dla tych co robili rocznie kilka tysięcy km, a to przecież nie jest wielkim przebiegiem.
Ja miałem kiedyś Fieste która miała tak zaolejoną świece. Przy normalnej jeździe nie było widać niebieskiego dymu, dopiero przy większym obciążeniu silnik zaczynał kopcić. Świece na jednym z cylindrów musiałem czyścić lub wymieniać co kilka tysięcy kilometrów. No i oleju nie wymieniałem tylko dolewałem, więc zawsze był świeży. :D
Tak, ale nie oczekuj że to będzie trwałe. Do pobawienia się wystarczy, ale styki będą się wypalać. Przekaźnik będzie się szybko zużywał, Trochę to podziała. Fiat 125p zaliczył z takim układem na 25 tysięcy km ciągłej jazdy = pracy silnika. Częstotliwość generatora 40-50Hz 50Hz to 3000obr/min walu korbowego w silniku samochodu.
Na katalizator był 3 lata gwarancji, a na silnik jest 7 lat lub 150 tysięcy kilometrów. Samochód jest z listopada 2019 roku i ma 99 tysięcy kilometrów.
Prawdopodobnie przyczyną jest propagacja. O tej porze roku mogą pojawić się takie cuda. Możesz słyszeć wiele stacji (zwłaszcza z wschodu). Oprócz tego że słychać normalne stacje, to słyszalne są też zakłócenia przemysłowe, przenosi się to na propagacji jonosferycznej tysiące kilometrów i zakłóca nam łączność. Pewnie to jest przyczyną zakłóceń.
Wiesz jak widzę piszesz doktora z silników a ja zrobiłem tysiące kilometrów dwutaktami. Zaczynając od mojego pierwszego Komarka. Którry jeszcze kupił mój ojciec za 4500zł ;)
Sęk w tym, że Ibizka przelatała dopiero 60 parę tysięcy km . Przez ile lat? Kupiona u nas w "saloonie" , czy "nówka nie śmigana" od helmuta ? Wróć - z Autohaus Alibaba. Pozdrawiam. Podmień aku. i sprawdź co się będzie działo. Aku. rozładowany i stojący na mrozie ( nawet niewielkim) jest "kaput".
Co do TRW to pierwszy raz będę mieć założone klocki tej firmy na tył, co budzi moje obawy, ale mechanik twierdzi, że wystarczy Ja ze swojej strony tarcze i klocki TRW szanuję. Miałem sytuację, gdzie na niemieckiej autostradzie musiałem wyhamować ze 180 do zera i one mi życie uratowały. Faktem było, że tarcze bicia dostały, ale po 10 tysiącach kilometrów...
Witam ! Ja poradziłem sobie w ten sposób, że delikatnie odgiołem dwie łapki czytaj blaszki, które ślizgają się po ścieżkach w tą stronę i na taką odległośc aby znalazły się na fragmentach ścieżek nie wytartych. Pomogło. Zrobiłem już kilka tysięcy km i jest OK. Powodzenia.
Witam serdecznie. Od jakichś ponad 2 lat używam cały czas laptopa jako nawigacje GPS i odtwarzacz mp3. Przez ten okres dysk jest nadal w idealnym stanie nie ma żadnych badów itp historii. Jest to na pewno miarodajne gdyż co miesiąc przejeżdżam około 10 tysięcy kilometrów.
Tesla Model S właśnie przekroczyła 1 000 000 kilometrów przebiegu – i dystans rośnie. jest dobrze :lol: mogłoby się wydawać... ale W samochodzie już trzy razy wymieniono silnik. Obecny jest czwarty i ten wreszcie sprawuje się nieźle, bo dzięki niemu udało się pokonać 680 tysięcy kilometrów, czyli większy dystans niż z trzema poprzednimi liczonymi...
Dolej NoSmoke Treatment firmy STP i jak kontrolka się nie pojawiprzez najbliższe kilkaset km to znaczy że ktoś cofnął licznik o kilkaset tysięcy km w tym aucie i silnik szrot. To zawieszanie obrotów to za sprawą instalacji LPG i nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju w układzie smarowania.
- bede mial talerz wyzej nad poziomem morza Satelita znajduje się około 36000 kilometrów nad ziemią więc wysokość umiejscowienia anteny nie ma żadnego znaczenia. No chyba że dasz ją kilka tysięcy kilometrów wyżej. Drzewa cały czas rosną więc jak dasz bliżej nich antenę to za kilka lat może być znowu problem. Pozostaje ograniczyć wzrost drzewa.
Miałem Galaxy S7EDGE, od prawie 2 lat posiadam Galaxy S9+, cały czas na AOD i nic się nie dzieje z wyświetlaczem, żadnego wypalenia, żadnych przebarwień. Słyszałem o przebarwieniach ale bardziej u przedstawicieli handlowych co non stop na nawigacji albo jakże przydatnym Yanosiku i klepią po kilkadziesiąt tysięcy km rocznie. Myślę, że jeśli chodzi o...
Przecież to fale krótkie, o propagacji napisano bardzo wiele, propagacja zależy od wielu czynników jest to zaleta (bardzo dalekie łączności) jak i wada (nieprzewidywalność), krótkofalowcy na co dzień (i noc) posługują się tą wiedzą, kiedy która warstwa jonosfery jak odbija fale radiowe. Niezależnie od tego, czy i kiedy fala odbita od jonosfery przebędzie...
Aby zapewnić w takim samochodzie bezawaryjność, należy wymienić samochód. Sorry za lakoniczną odpowiedź, ale jest zgodna z prawdą. Po 14 latach i tysiącach kilometrów to jest loteria i nie ma reguły. Choć z nowymi samochodami to też bywa różnie. ;)
Kolego na milion procent masz wypalony katalizator, błędy powinny być od sondy. To standard, i co najlepsze jedynym wyjście by pozbyć się tego to nowy oryginalny podkreślam katalizator. Jeśli kupisz jakiś nowy ale nie oryginał to za kilka tysięcy kilometrów będziesz miał znów to samo. Auto dużo lata po autostradzie?
Tutaj masz filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=kM2U1mme... A co do zbieżności to powinieneś ustawić. Każda ingerencja w zawieszenie powinna kończyć się jej ustawieniem. Nowy sworzeń czy silentblock się tak łatwo nie podda naporom opony gdy ją ściąga do środka lub na zewnątrz, dlatego łatwo się zastanowić czy lepiej wydać 50-60 zł na...
1.6GDI Mam w Kia ceed, przebieg aktualny 88 tysięcy km, czeka na remont kapitalny, zatarte cylindry. Taka to ci teraz technika. Dodano po 1 pobory olejów To naprawili, wydali biuletyn dla Aso w którym poinformowali że dolewka litra oleju na tysiąc kilometrów to normalna procedura:)
Czy jeżeli byś wspólnie z kimś używał ten sam samochód a jeździł nim np. kilkanaście km miesięcznie to płaciłbyś do spółki koszty ubezpieczenia, przeglądów i napraw po połowie ze wspólnikiem który tym samochodem przejeżdża kilka tysięcy km? Niezbyt dobry przykład, nieprzystający do kosztów stałych licznika ale w obu przypadkach to decyzja umawiających...
Czy zauważasz fakt, że masz pomijalny problem a jego rozwiązania próbujesz szukać tysiące kilometrów stąd? W dodatku jak-naj-taniej?
1.33 to są bardzo awaryjne silniki. Mam 14 lat i tyle ile nerwów mi napsuł ten silnik, to ... Bez komentarza. Prawdopodobnie, o ile jeszcze masz problem, musisz zrobić generalny remont silnika. Pewnie zebrał się nagar na tłokach, na górze tłoków, na zaworach. Wytarły się pierścienie tłokowe. ASO nie wierz, bo to jest dla nich niekorzystne i nieopłacalne....
Ciśnienie oleju odblokowuje zamek i koło pod wpływem ruchu przestawia się (praca 0-1) Można sprawdzić stan koła próbując poruszyć wałkiem, jeśli wałek da się obrócić a koło stoi w miejscu to uszkodzenie jest ewidentne, czasem jednak podczas demontażu części żeby dostać się do wałka zamek nagle załapuje i blokuje koło przez co mylnie można zdiagnozować...
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
Ja ostatnio wykorzystałem toner w butelkach (3 letni), ale były szczelnie zamknięte i zaplombowane. Nie ma problemów. Teoretycznie jak nie złapie wilgoci to powinno być OK. Bo w sumie skąd masz mieć pewność że toner (w butli) który kupisz jutro - nie był wyprodukowany 5 lat temu w Chinach i nie przejechał kilku tysięcy kilometrów, by później "stać"...
Podpowie mi ktoś najlepszy olej do polo 1.0 mpi Napisałem Ci wcześniej jaki olej powinien być a Ty cały czas coś kombinujesz... I po co? Chodzi o cenę? Bzdura! Wlałeś tani i po 10 tysiącach km musisz wymieniać. Wlejesz syntetyk 5w40 i możesz wymieniać po 20tys a nawet po 30tys (np. clio3)
To prawda. W końcu znalazłem BlueFix w Jaworznie. Naprawiłem tam zbiornik - trwało to 2 godziny i problemu już nie ma od kilku tysięcy kilometrów.
Nie wiem czy przesadzają. Jeśli porównamy to do auto to jest jak jazda z zatartym silnikiem. Nie jeden zrobił dziesiątki tysięcy km pomimo opiłków. Ale jeszcze więcej wywaliło korbę bokiem. Sam nieraz używałem uszkodzonych dysków ale też wiem co się dzieje jak postępuje degradacja i czym to grozi dla danych, a nawet dla stabilności systemu. Jak znajdę...
Na przeglądzie technicznym nikt się tego nie czepiał, ważne aby włączenie manometru do instalacji jak i sama instalacja była szczelna. A w serwisie Toyoty gdzie zakładałem instalację też na przeglądzie okresowym nic nie gadali, tylko widziałem, że to pooglądali. To kiedy reduktor zacznie szaleć nie ma reguły. U mnie po wymianie zestawu naprawczego w...
Auto ma 10 m-cy Czyli za 2 miesiące pierwszy przegląd gwarancyjny - chyba, że już był po 15 tysiącach kilometrów? Niezależnie - zgłosić do serwisu. W najlepszym wypadku wymienią komplet. W najgorszym wypadku stracisz trochę czasu i się dowiesz, że źle hamujesz. Moim zdaniem warto zaryzykować :)
Na tej stronie internetowej instrukcja na czeskim i schemat . Prostą drucianą antenę należy łączyć do gniazda ?1. Radioodbiornik ma dużą czułość i zdolny zabezpieczyć przyjęcie rozgłośni na zewnętrzną prostą antenę długością 4-6 metrów na odległości tysięcy kilometrów . Miej na myśli stan dzisiejszego eteru, który jest napełnony impulsowymi przeszkodami....
Wlej olej o oznaczeniu 15W40 dowolnego producenta i wymieniaj go co 10 tysięcy kilometrów razem z filtrem.To jest jedyne bezpieczne rozwiązanie.Lotos 15W40 jest tani kosztuje 60 zł za 5 litrów a filtr ze 7 zł więc nie będziesz miał dużych wydatków.Nie słuchaj też rad w stylu ,, ja jeżdżę na Mobilu i on jest najlepszy,, lub coś tego typu bo to są bzdury!
ArturAVS w porządku, w przypadku mojego silnika wymienił bym olej w dodatku przejechanych kilku tysięcy kilometrów nie zaszkodziło by, pozdrawiam.
Panowie, ix20 od nowości, czyli od 2013 roku, wymienialiśmy olej i klocki hamulcowe. To wszystko, co było robione przy przebiegu 72000 tysięcy kilometrów.
witam hehehehe ja sie juz spotkałem z samym łańcuszkiem bez żadnych kół itd.... a co do wymiany to pierwszy wymienia sie przewaznie tak ok 60-70 tys a później to już trzeba tak ok 30-40 tys :( Pozdrawiam Dodano po 1 co ci nasi polscy rzemieślnicy wymyśla to aż głowa boli
Mam to samo w Volvo 2016 rok 850 tysięcy km, udało się Panu rozwiązać problem?
Jeżeli to było Delphi o którym myślę - DS150E - to może być to jakiś błędny odczyt. Ten sprzęt nie jest zbyt dobry do Azji. W sterownikach silnika diesla zazwyczaj jest rejestrowany przebieg który to zawsze będzie się trochę różnił od tego na liczniku ale ta różnica nie przekracza kilku tysięcy kilometrów. Jedyne wyjście jeżeli chcesz być pewny to podjechać...
Witam, posiadam E87 118D z 2011 i obecnie już 250 tys kilometrów nalotu. Olej w silniku staram się wymieniać co ok 8 tys, Przy przebiegu 100 tysięcy wymieniony olej w skrzyni, dyfrze, filtry itd. Następne serwisy olejowe tych elementów robiłem przy 150 i 200 tysięcy kilometrów. Teraz zbliża się czas wymiany i zastanawiam się, czy nie warto wymienić...
Przebieg na liczniku 186 tys., ale faktyczny to podobno 260 - podczas montażu LPG sprawdzili to na komputerze. A czy remontować trzeba "już teraz", czy mogę jeszcze pojeździć z parę tysięcy km, zbierając na remont i dolewając ten olej, bez obaw, że silnik się zatrze?
Zaleca się wymianę całego kompletu. Skąd pewność, że pompa która dzisiaj nie cieknie, nie zacznie ciec za 10 tysięcy kilometrów albo, że łożysko w rolce paska się nie zapiecze. Wyślę, że ewentualne koszty naprawy późniejszej przewyższają oszczędności. Co do wymiany rozrządu w tych lagunach to ciężko to zrobić, u mojego brata w silniku 1.8 sprawdzony...
Jakoś mocno drogo. Wczoraj wymieniałem to samo w Q5, dałem koło 600 zł za Inę. Nie wiem czy jest sens płacić tylko za świadomość znaczka audi na kartonie. Powiedz jeszcze ze kazałeś mu jeździć na tym 100 tysięcy km Dodano po 8 Większość rozrządów klepię na INA albo SKF (dobry stosunek ceny do jakości) i nie było z nimi problemów, przyznam się, że nigdy...
Oj to się możesz jeszcze zdziwić. Wymyślą klocki z takiego materiału "eko", że będziesz co 10 tysięcy km je wymieniał...😀
Zdecyduj się czy dolewasz 4,5 litra na 10 tysięcy, czy litr na 10 tysięcy. W tym pierwszym przypadku katalizator będzie miał już dość, ale z drugiej strony przy aż 300 tysięcy km i jeszcze jeżdżąc na LPG to bardzo niewielkie zużycie jak na ten silnik (450ml na tysiąc). A jeśli litr na 10 tysięcy (100ml na tysiąc) to tylko pogratulować stanu motoru,...
bascom tysiąc kilometr nabijać kilometr komputer tysiąc
awaria ekspresu philips liczyc algorytm zestawienie subiekt
Kontrolka ABS świeci, gdy samochód stoi - diagnostyka Uszkodzony posuw tokarki TUG 40 - wyłamane zęby na kole zębatym