Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Bezpiecznik najprościej. Można też odpiąć wtyczkę z pieca.
Iskra jest? Na początek wyczyść gaźnik, filtr powietrza i wyreguluj zawory(ssący 0,05, wydechowy 0,07). Tak spytam z ciekawości po co wymieniałeś gaźnik i rozrusznik?
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Zdecydowanie tłumik pulsacji paliwa- w E30 wpięty jest pomiędzy pompę a filtr pod podłogą. Można wywalić bez zauważalnych następstw.
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Witam, ponownie, agregat zaczyna mnie pokonywać, klin nie zcięty, cewka podmieniona na nową, agregat jak nie palił tak nie pali, od czasu do czasu strzeli w tłumik. paliwo podawałem pod świecę jak i nasączałem filtr powietrza reakcji zero kilka razy tylko strzelił. kompresja jest, zawory ustawione jak trzeba, iskra jest. Jakieś sugestię panowie?:)
Przestawiłeś zapłon. Zazębiłeś aparat na inne zęby niż było. Trzeba ustawić od nowa. Instrukcja Wyżej. Można też metodą na bibułkę. A strzelił, bo ma mocno przestawiony zapłon i albo zapalił paliwo przepompowane do tłumika albo kichnął w gaźnik.
A z tłumika czuć paliwo.
Paliwo,filtr paliwa, filtr powietrza.-wszystko sprawdzone?
Na drugie pytani. Wykręć świecę wlej przez otwór strzykawką 2ml mieszanki, pociągnij delikatnie kilka razy by paliwo się rozprowadziło, wkręć świecę i próbuj odpalić. Sprawdź kilka razy. Jeżeli silnik się nie odezwie może być zużyty. Jeżeli silnik jest poziomy to przy wlewaniu mieszanki ustaw go w pionie by paliwo dostało się do skrzyni korbowej bo...
Witam mam problem z seicento 900 wymieniłem termostat i tak pali jak czołg i zauważyłem że tlumnikiem leci paliwo jak by nie przepalal jakie mogą być przyczyny proszę o pomoc
Też myślałem że to problem z gaźnikiem ale założyłem nowy i jest to samo:(
Wymień paliwo na świeże. Czarny dym z tłumika to problemy z gaźnikiem, a nie z pierścieniami. Filtr powietrza, pewnie brudny.
Witam mam Rometa kadeta na silniku 023, niedawno go wyremontowałem totalnie, nie chciał mi palić ale to była wina linki gazu i dysz. Teraz, już coś łapie ale jeśli zapali to za 1s-3s gaśnie i z tłumika płynie paliwo. Świeca jest non stop zlana, jak złapie to ciągle strzela, nie wiem co robić, opuściłem mu iglice na sam dół, kupiłem i założyłem zestaw...
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
mam problem moja aprila sr 50 nie pali tylko strzela w tlumik od czasu do czasu pompka pompuje paliwo podaje dobrze rozpyla iskra jest i czego szukac?
symeringi mam wymienione oba iskra jest
Moi drodzy, kto z Was, albo z Waszych przyjaciół zna się na regulacji prymitywnego chińskiego silniczka do roweru, bo mi ręce już opadają. Pojeździłem po złożeniu tej pierdziawki około 100 km, ale teraz nie chce mi odpalić i zaczynam zastanawiać się nad udaniem się do jakiegoś szamana... bo ja już nie daję rady...Najchętniej gdyby był to ktoś ze stolycy...Silniczek...
Witam mam następujący problem ze skuterem barton galactic mianowicie nie chcę zapalic. Iskra jest, ostatnio wymieniałem moduł, cewke, fajkę wraz z przewodem WN, kompresja też jest, jakieś 100km temu wymieniany cylinder z tłokiem i pierscieniami, zaworek membranowy też wymieniałem. Dodam jeszcze że jak kręce rozrusznikiem to paliwo leci do tłumika. Za...
odpali i wylatuje część dymu przez tłumik a druga część przez gaźnik:( Ewentualnie myślę ze może być zapchany tłumik ? Wylej wodę z tłumika co przez lata się zgromadziła -Niebezpieczne te plucie przez gaźnik - mnie tak pluł gdy miałem zapchany filtr powietrza (na czas naprawy wywal ten filtr powietrza zdemontuj) lub przedmuch na pierścieniach tłoka....
Podczas jazdy strzelał ale bardziej pluł tym paliwem z tłumika przed czyszczeniem gaźnika
myślę że chodziło mu o kolor elektrody po kolorze można sprawdzić jak spala paliwo olej świadczy o tym że nie odpala i paliwo wypychane jest do tłumika co świadczyło by że paliwo podawane jest nad tłok w takim wypadku proponował bym odkręcić gaźnik od cylindra i i przyjżeć się na tłok i pierścienie czy nie ma widocznych rys na nich co mogło by świadczyć...
po odpaleniu wyrzuca paliwo albo olej przez tłumik?????????? do Bst: a nie wiesz czy dostanę tam jakiś zestaw naprawczy do gaźnika Bing??? ponieważ też taki posiadam!!!
Luz poprawiłem na zaworach. Na obu mam około 0,15 mm. Silnik odpalił bardzo ładnie i chodził super do momentu aż się nie zagrzał. Na gorącym efekt się powtarza - zaczyna kichać przez gaźnik i "ogień" z tłumika. Paliwo dość szybko znika ze zbiornika. Gaźnikiem kręciłem już na różne sposoby i bez efektu. Jedno jest na plus że tłumik już nie robi się tak...
Witam. Jestem pechowym posiadaczem piły spalinowej MGP 5600N. Mam z nią następujący problem. Po pierwsze. Żeby ją odpalić musi być wciśnięty gaz. Po drugie, po odpaleniu wkręca się na obroty tylko będąc na boku i chodzi w miare stabilnie aczkolwiek puszczenie gazu jak i przekręcenie jej do pozycji pionowej powoduje zgaśniecie . Iskra jest, gaźnik czyszczony....
To może być możliwe bo czuć paliwo z tłumika
Niespalone paliwo śmierdzi ropą.
Witam. Simson SR 50 Elektronik 12V zrobiony kapitalny remont. Simson nie wchodzi na obroty i co jakiś czas strzela w tłumik. Wymieniony moduł, gaźnik wyczyszczony, paliwo leci prawidłowo. Z góry dziękuję za pomoc.
Mam taki właśnie mały kłopot ze swoją maszyną. Od niedawna po wymianie termostatu zaczął dymić czarno gdy złapie temperaturę 80-90st. Gdy zimny dymi na biało. Do tego gdy nagrzeje się ekonomizer pokazuje większe zużycie. Przygazówka - kłeby czarnego dymu i strzelanie z tłumika. Paliwo wciąga jak wściekły przy tym. Po diagnozie 0 błędów, ale sonda nie...
Podręczniki z lat sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych tłumaczyły, że strzelanie z tłumika może być objawem zbyt późnego zapłonu, ewentualnie zbyt bogatej mieszanki, która wolno się spala i to spalanie trwa w tłumiku. Ewentualnie w tłumiku gromadzi się paliwo i następuje jego zapłon, ale to jakiś skrajny przypadek. Sprawdź kąt wyprzedzenia...
Moje zmagania z Eberspacher jeszcze się nie skończyły, wymieniona świeca i sitko, sprawdzona ilość podawanego przez pompkę paliwa. Piecyk stara się ruszać ale nie udaje mu się. Dymi przez chwilę słychać dmuchawkę powietrza i to wszystko, jak przestaje dymić kapie i leje się z tłumika paliwo. Błędy na vagu 1409 - powtarzające się nieudane próby odpalenia....
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Zamontuj właściwą świecę zapłonową tj. dedykowaną do Twego pojazdu (ustal jej wartość cieplną z instrukcji obsługi). Sprawdź dokładnie ustawienie zapłonu oraz stosuj paliwo zalecane przez producenta pojazdu.
W jakiś sposób dostało się paliwo do tłumika i (resztki paliwa) lub tlą się sadze w tłumiku stąd dymienie. Lub faktycznie poszły uszczelniacze na wale korbowym
Sprawdź czy skacze po przekręceniu kluczyka,ale nie wsiadając do auta.Chodzi o to żeby paliwo nie huśtało się w zbiorniku. Jeśli bez bujania autem wskażnik stoi to winny bedzie tłumik https://obrazki.elektroda.pl/8877882000_...
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Ale czy to jest na 100% olej z silnika czy nie przepalone paliwo? To że w tłumiku jest czarne jak olej silnikowy nie znaczy, że to jest właśnie on.
Jest przesunięcie koła na klinie, nie odpalałeś przypadkiem silnika bez noża. Zapłon jest opóźniony, skutkiem jest strzelanie w tłumik. Koło magnesowe musi być przesuniętw w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara) Luz mierzy się szczelinomierzem, dostęp do popychaczy jest po odkręceniu prostokątnej pokrywy, która jest za tłumikiem. Mierzy sie luz między...
Na początek zmień świece, bo słychać przerwy w pracy silnika. Mogą być jeszcze nieszczelne zawory, i też będzie tak robił silnik. Filtr nasączyłeś olejem, ok, ale jak będzie go za dużo to też jest nie dobrze, bo nie przepali wszystkiego i będzie się dopalać w tłumiku, odsącz go w papierowym ręczniku. Stare paliwo również dopala się w tłumiku. Klina...
Czasem naprawdę czegoś nie rozumiem. Paliwo nie zostaje spalone w komorze, lecz w tłumiku, gdy w końcu dostanie ognia z kolektora wydechowego. I nie jest to wina gaźnika, że nie jest spalone, bo cały czas jest owe paliwo podawane. Zanik iskry, spóźniony zapłon powodują takie objawy. Niedowiarkom proponuję przejażdżkę autem na benzynie i na czwartym...
Nie może, przynajmniej nie powinno. Stary sztrucel, szukaj niesprawności w układzie zasilania paliwem.
Ostatnio miałem dwa niezależne przypadki - paliwo jest iskra jest - zamarznięty na amen tylny tłumik
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Sitko będę miał dopiero na wtorek,zamówione.Dam znać czy pomogło.Mam nadzieję,że to bedzie to.Możliwe że może chodzić bez sitka???Paliwo napewno leciało z tłumika i pełno się go w nim nazbierało.Pozdrawiam.
Pozostaje więc kupić jakiś tłumik do dwusuwa o podobnej pojemności i zaeksperymentować :) Jeśli aktualna puszka jest kompromisem między hałasem , mocą , a wymiarami to zastosowanie innego tłumika może znacząco podnieść jego moc , nie zwiększając jednocześnie za bardzo apetytu na paliwo .
Tak jak mówisz potrzebyje paliwa i iskry to miał ale nie miał kompresi!! Pierścienie popenkane były!!!
Świeca nowa, tłumik sprawdzę, paliwo świeże wczoraj kupowane, zawory ustawione na 0.05mm, filtr paliwa nowy. Dzisiaj odpalił i chodził nawet dość długo ale na wolnych obrotach a jak dodawałem gazy to sie dławił i gasł. Czy to może być wina elektrozaworu ssącego?
Witam. Posiadam piłę spalinową Homelite CSP4016. Ciągle jest z nią problem z paleniem, cały czas ją zalewa aż tłumikiem leje paliwo. Jak chcę odpalić, to muszę trzymać gaz i ciągnąć aż zapali, później jak postoi chwilę, to znowu zalana. Wymieniłem gaźnik na nowy, bo myślałem, że będzie dobrze a tu lipa. Czy może ktoś miał taki przypadek? Pozdrawiam.
byłem na komputerze i pokazal 36 blad czyli czujnik przepustnicy przed wymiana palił25litrów na 100km.Po wymianie pali 16 do tego wymieniłem filtry swiece i nadal tyle pali i z tłumika smierdzi paliwo ale dzis wymieniłem sonde wiec teraz zobacze co teraz bedzie.
Tłumik odkręcony, podlewane paliwem ok 5ml i nic, swieca była zmieniana. Czasem odpali, a czasem moge i dwa dni ciągnąć i nic :( W załączniku w pierwszym poście wrzuciłem.wygląd tloka, jest ok?
Witam, Ostatnimi czasy zacząłem kosić krzewy kosą spalinową stihl. Niby wszystko działa poprawnie, lecz tłumik poci się, jakby coś wywalało paliwo. Jaka może być przyczyna? Dzięki
Cześć Mam podobny objaw. Czy wymieniałeś sam ten tłumik tętnień? Jeśli tak, to czy miałeś jakieś problemy? Jak sobie poradziłeś aby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
na rajdach to normalne, że daje ogniem z tłumika. :) Będzie miał lepszy odrzut. Paliwo można jednak jakoś tam odcinać.
sprawdż czy nie rozsypał się katalizator lub niezapchany jest jakiś tłumik ,oraz powąchaj paliwo czy jest to faktycznie benzyna,oraz czy jest koloru jasnożółtego
Witam, Mam problem z uruchomieniem mojego stihl'a po zimie...mianowicie przy odpalaniu z pozycji zimnego silnika spod tłumika wydechu spalin wycieka paliwo i piła nie wchodzi na obroty...wyczyściłem świece, filtr powietrza, wlałem świeże paliwo i olej niestety nic to nie dało...macie jakieś pomysły co do przyczyny takiego zachowania pilarki ?
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Zmień paliwo, złej jakości paliwo dopala się w tłumiku
Zmniejszyłem szczeline swiecy tak jak pisałeś ale nadal nic cały czas zalewa świece i odkręciłem tłumik i gdy probóje odpalić to to z tego miejsca gdzie cie przykreca tłumik do cylindra kampie paliwo.
Mody ma rację - tłumik ma znaczenie. Tutaj kształt i długość ma wpływ na opory dla przepływających gazów - tłumik nie musi być oryginalny, ale musi mieć taką samą charakterystykę. W dwusuwach bardzo duże znaczenie ma ciśnienie w kanale wylotowym - od tego zależy sposób odświeżania komory spalania. Brak tłumika - silnik pluje paliwem i czwórkuje, zbyt...
Może zaworek igiełkowy nie trzyma, dostaje za dużo paliwa a ta czarna maź to rozpuszczony przez benzyne nagar z tłumika. Albo paliwo z komory pływakowej dostaje się gdzieś "bokiem" do gardzieli a nie przez dyszę głowną paliwa. Może to być też niesprawny układ ssania i dostaje paliwo cały czas tak jak by chodził na ssaniu, sprawdź zaworek ten który odkręca...
Skoro paliwo dopala się w tłumiku, może jest on przy pchany nagarami i olejem z mieszanki.
Witam. Mam problem z Derbi senda 2003 50cc 2t. Motor po wyczyszczeniu gaźnika na początku odpalił na popych. Po kilku dniach nie jeżdżenia nie odpalił wogóle, iskra była. Podczas próby regulacji gaźnika na ssaniu na popych chwilę odpalał i gasł. Dzisiaj podczas ponownej próby regulacji gaźnika udało się odpalić na popych gdy śruba od obrotów była odkręcona....
Back tutaj schematy? Odcinasz sterowanie cewką zapłonową, paliwo przelatuje przez tłumik a na końcu zapala się od świecy zapłonowej w końcówce tłumika. Trzeba dać jakiś przekaźnik który po załączeniu odetnie cewkę zapłonową silnika a uruchomi tą co steruje świecą w tłumiku. Możesz wykorzystać cewkę że skutera i salon CDI na który podasz sygnału z NE555....
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czegokolwiek o tej pilarce. Jaki to model który rok itp. 896523 896524 896525 896526 896527 896528 Jest w niej taki problem: Odpaliła raz i od tamtej pory nie odpali, ciągle zalewa świece i z tłumika wylewa paliwo. Czy jest to wina membran? Dostanę gdzieś takie?
Odkurzacz ogrodowy Partner, nie odpala. Silnik dwusuwowy, jest iskra, paliwo dochodzi do świecy. Nowa świeca, świeże paliwo, gaźnik wyczyszczony. Nie zapala również gdy wstrzyknę paliwo do cylindra lub do gaźnika. Nie odpala również po zdemontowaniu tłumika. Dodatkowe informacje. Urządzenie nie było używane 15 lat. Te 15 lat temu zdarzyło się, że silnik...
mam małą dziurkę nie widoczna gołym okiem ale to przez nią cieknie mi paliwo To skoro nie widać jej GOŁYM okiem to skąd wiesz że ta dziura istnieje? Wstaw zdjęcia skąd masz ten wyciek. Ale wyraźne i w dobrej jakości. Cieknie na łączeniu wydechu a widzę przez to ze paliwo cieknie, wręcz tryska jak chce odpalić w górę, dodam jeszcze ze jak już go odpalę...
Zgadzam się z Błażejem. W silnikach dwusuwowych o mocy silnika w dużej mierze decyduje tłumik, który jest optymalnie dobierany do danego typu silnika, gdyż wpływa na ruch falowy spalin występujący w układzie wydechowym. Panowie przypomnijcie sobie zasadę działania silnika dwusuwowego "zbyt ciasny" tłumik dla spalin, będzie powodował że nie wszystkie...
Witaj żadnych samostartów plaków i innych uszlachwtniaczy NIE sprawdz czy dochodzi zasilanie do świec żarowych , tłumik nie ma znaczenia paliwo leprze terz , sprawdz jeszcze czy nie spadł kabelek do elektro zaworupaliwa - lecz z tego co piszeż to świece żarowe pozdrawiam Seba
Wiesz miasto a miasto to jest różnica co innego miasto które ma 10 000 mieszkańców i z pracy do domu gdzie masz 10 km przejeżdżasz to w 10 minut a co innego miasto które ma 200 000 mieszkańców i tą samą trasę przejeżdżasz półtorej godziny stojąc w korkach a nie jadąc na paliwo cały czas tłumikiem wycieka. Więc nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma...
Witam Jeżeli ciągnik nie był używany przez tak długi czas to ja zacząłbym od demontażu głowic, wtedy widać co i jak z cylindrami i tłokami. Jeżeli coś nie tak to (jeżeli to oryginały) to szlif i głowice do regeneracji, nowych nie polecam. Dalej wymiana oleju w silniku pompie paliwowej i filtrze powietrza ewentualnie nowy wkład (stary mógł zarosnąć),...
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
Tylko czemu sonda pokazuje właściwe wartości skoro z tłumika leje się paliwo a świece jak sagany? Bo może jest zepsuta i mierzy za ubogo niż jest w rzeczywistości. Sterownik wydłuża wtedy czasy wtrysku.
Iskra jest ale dalej nie pali. Wytarłem świecę, przetarłem tą przerwę gdzie pojawia się iskra scyzorykiem. Ściągnąłem też filtr powietrza i próbowałem zapalić na "zimnym silniku" maksymalnie w dół ten suwak od włączania i wyłączania piły. Po kilku próbach zapłonu pod wydechem jest paliwo. Pod tłumikiem biała obudowa jest mokra od paliwa to zauważyłem.
Paliwo jest nowe, stare było zlane z baku i filtra paliwa, jego wkładu. Dym z tłumika idzie czarny podczas kręcenia rozrusznikiem. Paliwo na wtryski idzie, to było sprawdzane i nawet całkiem dobrze podaje. Jeszcze jedno, po odpaleniu na pych i zgaszeniu bez problemu odpala z rozrusznika. Więc rozrusznik powinien być dobry. Dzisiaj ewentualnie jutro...
Skoro się nie znasz to nic nie zrobisz. Diagnoza prosta paliwo dopala się w tłumiku.
Witam już nie mam sił z tym silnikiem wyjątkowo briggs 17,5 km wali ogniem z tłumika nagrzewa do czerwoności w kilkanascie sekund, czytałem, googlowałem i nic: wymieniona świeca wymienione magneto stare było pęknięte i zerwany klin wymienione paliwo gaznik dobry regulowane zawory dodam ze silnik odpala i pracuje wręcz pięknie ale wali ogniem ;(((((
Może być za niski poziom paliwa. Tłumik bez zmian ale mam nadzieję, że kryzę usunąłeś ?
Te kopcenie rano na biało to normalne, skroplona woda paruje z tłumika. Jeżeli śmierdzi paliwem, to dostaje go za dużo, lub przez zanieczyszczony filtr powietrza dostaje za mało powietrza w stosunku do paliwa.
witam wszystkich jestem posiadaczem quada 70 po zamianie cylindra i tłoka na 110 quad nie odpala iskra jest kompresja jest paliwo dochodzi ale nie odpala a z tłumnika leci olej połączony z paliwem prosze o pomoc
Aby paliwo zostało zassane do cylindra, tłok musi wcześniej wytworzyć odpowiednie podciśnienie w skrzyni korbowej, dlatego stan uszczelniaczy jest istotny. Próbowałeś odpalić silnik bez tłumika wydechu?
Przepaliło się sitko rozpylająca paliwo na sztyft żarowy. Mysisz wykręcić świecę żarową i wymienić sitko. Na 100% wypaliła się w nim dziura. Koszt sitka około 40zł
Wsadziłem z bisa i jest git ,linkę gazu wsadziłem z poloneza tylko uchwyt dorobiłem, ale na początku była lipa auto się dusiło i pluło paliwem z tłumika, po wkręceniu mniejszej dyszy jest git , wczoraj sprawdzałem spalanie dla odmiany, jechałem cienkim na 400km drogi średnio miasto autostrada na max 130z górek 140, i wyszło nie cale 6litrow, aisanie...
Od pewnego czasu mam problem z moim samochodem opel astra 92 silnik c14nz a mianowicie : zaczoł bardzo dużo palić. Sprawdziłem czujnik temperatury, potencjometr przepustnicy, silnik krokowy , uszczelkę pod wtryskiwaczem oraz zczytałem kody błędów. Jedynym błędem jest " zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna" I faktycznie wtryskiwacz non stop podaje...
Witam. Dostałem od kolegi kosiarkę ventage 35 oczywiście uszkodzoną. problem polega na tym ze po nalaniu paliwa do zbiornika zaczyna lecieć paliwo przez filtr powietrza, zalewa świece i kapie paliwo przez tłumik. Gaźnik wyczyściłem i sprawdziłem pływak nie jest dziurawy, co to za przyczyna.
Na świecy iskra jest ładna. Paliwo dostaje się do komory spalania bo widać że gdy kręcę śrubka przy gaźniku iskra robi się mokra lub gdy przykręce śrubkę na gaźniku to świeca jest sucha. kompresja myślę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece...
Kompresja jest dobra, jak zatykam palcem otwór w głowicy to czuje. Paliwo dochodzi ponieważ świeca jest mokra, a z tłumika kapie bo niedokręcony do końca
Bzdura koledzy. Jeździłem na starym silniku przed założeniem 3 biegowego na paliwie 50parę oktanów- biały rozpuszczalnik benzynowy do 98 oktan i niczego nie zatarłem. Ten silnik był konstruowany pod smarowanie olejem mineralnym typu Lux, Miksol. Oleje syntetyczne się do tego nie nadają. Jak się chce zwiększyć moc rozwiercając tłumik lub wyciągając sita...
Zawory nie mogą być trochę podobne, muszą być identyczne. Dobiera się je według numeru silnika. Zmierz luz na zaworach, jednak najczęstszym powodem strzelania w tłumiku są wypadające zapłony lub kiepskie paliwo, ale to wykluczyłeś na 100%.
Podłącz ten wtryskiwacz do pompy którą masz zamontowana na silniku pokręć korbą i zobacz czy rozpyla paliwa . Napisałem wyżej że wtryskiwacz jest sprawny i rozpyla paliwo.
Wymieniłem pasek rozrządu ustawiłem na znaki samochód jeździ ale nie pracuje równo. Z tłumika zdaje się leci paliwo, sprawdziłem świece wszystko sprawne. proszę o rade.
witam wszystkich mój problem polega na tym że po odpaleniu silnika jest nierównomierna praca - tak jakby silnik chciał wyskoczyć w dodatku "szczela w tłumiku" i wylatuje woda - co jeszcze to to że śmierdzi paliwem - zalewa silnik (świece filtry wymienione,silnik krokowy wyczyszczony) prosze o pomoc - jeśli ktos miał podobny problem to prosze o opinie...
Jak zostawiłeś paliwo w gaźniku i nie wypaliłeś do końca to gaźnik do czyszczenia.
Chyba jednak coś z zapłonem, traci iskrę a gdy się ona pojawi to zapala paliwo w tłumiku, stąd te strzały i ogień. Świecę wymieniałeś? Druga możliwość to zerwany klin koła zamachowego.
n ie rozumiem dokładnie tego wkrętaka w tłumiku? A co z tym paliwem w wale korbowym, ze aż taka ilość tam się znajdowała?
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
paliwo tłumik tłumik ciśnienie paliwo paliwo paliwo tłumik kosiarka
wentylator niedziała skrzynka przekaźników instrukcja seata altea
satlook micro uszkodzony falownik
Schemat silnika 4T Peugeot Kisbee – mechaniczny i elektryczny, dane techniczne, serwis Xiaomi, Segway, Motus – hulajnoga po naładowaniu rusza i wyświetla błąd przy starcie