Mylisz się, zapewniam, że jest rozbieralne, dałem dwie podpowiedzi. :D Wał jest dzielony ale, aby wyjąć tłok, musi być zdjęty cylinder. Cóż, cylinder jest najzwyczajniej wkręcany do karteru. Podział jest w miejscu założenia tłumika, uszczelka to gumowy oring. Te cztery wypustki, obok świecy, służą do założenia specjalnego klucza,
Uszczelka nie jest do tego silnika. Tam idzie taka jak na obrazku poniżej. Śruby i sprężyny też można bez problemu dostać niedrogo nowe, więc najlepiej od razu się w nie zaopatrz. http://obrazki.elektroda.pl/9636480700_1...
Uszczelka wydechu,a dokładniej do złącza rury. Zazwyczaj z drutu plecionego lub grafitowa. Dodano po 2 Zazwyczaj z drutu plecionego lub grafitowa.
odkręcasz osłonę, potem dwie śruby i tłumik zdjęty. Raczej niema tam uszczelki.
Odpisałem na post prymusa a on pisze o 60-ce. Szymoneli to nie wiadomo o co chodzi bo w tytule 330 a zdjęcie 360. Nie napisał że przypadkowe. W 330 nie może cieknąć z otworu w dolnej części kolektora bo go tam nie ma. Jeśli cieknie olej to na połączeniu kolektor-głowica. Otwory na szpilki są przelotowe i nimi przecieka olej z kanałów zlewowych głowicy....
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
To całkiem inna bajka niż w samochodach, pomiar robi się przy pomocy przyrządu z manometrem ale nie kręcąc wałem, tylko ustawiając tłok w GMP i podając odpowiednie ciśnienie (około 5 atm) do cylindra przez otwór świecy. Oczywiście wał musi być zablokowany, silnik rozgrzany a wlew oleju dobrze uszczelniony. Obserwuje się czy są przecieki powietrza przez...
Ja robię tak. Między tłumik uszczelka gumowa i zakręcamy tłumik. Między gaźnik a cylinder/króciec uszczelka gumowa zakręceni gaźnik. Ciśnienie/podciśnienie podaje przez adapter zrobiony ze świecy zapłonowej. Czasem pompuje przez wężyk impulsowy i wtedy w cylindrze jest wkręcona swieca. Dodano po 37 Jak się uda to zrobię jakieś fotki jak ja to mam rozwiązane.
Jak dla mnie nowa. Widać wewnątrz cylindra, że są ryski i jest jeszcze nie dotarta. Nie widać nagaru, uszczelki bez zabrudzeń.
Wg mnie tak bo jak to jest np. coś na tłumiku (uszczelka) czy coś w ten deseń to mi nie wyjdzie - ale szczerze mówiąc to wątpię żeby to była jakaś uszczelka , dzisiaj wybadałem ze jedna poduszka jest do wymiany.
Bzdura, jeśli chodzi o uszkodzenie uszczelki przez tłumik, ale weź pod uwagę że uszczelka mogła zostać wydmuchana z całkiem innych powodów.
Znowu mam problem z kosą spalinowa Makity. Rok temu zauważyłem czarną maź - coś jak przepalony olej - w komorze tłumika. Myślałem, że to wina uszczelki pod tłumikiem. Kupiłem nowy tłumik i uszczelkę pod tłumik do kosy. Przepracowała 2 h i znowu jest czarna maź w komorze tłumika. Czy ta kosa tak po prostu ma? Czy jednak jest coś nie tak? Mieszanka wg...
Są silikony na wysoką temperaturkę. Ja takim uszczelniłem przy kolektorze. Ale musi wyschnąć. Sorry ale nie pamiętam jaki to był. Wiem że to był do silników, uszczelek.
Napisz jak przeprowadzają procedurę lub kierowca na postoju. Jakie błędy były wcześniej a jakie są teraz co dwa tygodnie. Otwierales tłumik? Oglądałeś go kamera? uszczelki są nowe? Ostatnio widziałem pokrywka zmontowane na klej do tłumików.
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Może i spaliny tylko którędy ? tłumik fabryczny, uszczelka klapy wygląda dobrze , może jakoś przez tunel tam gdzie wchodzą linki od ręcznego i od zmiany biegów , ale tam też wszystko wygląda ok
Akumulator nie ma nic do tego. Mówisz, że osłabł a z tłumika leci jakby olej-może to być walnięta uszczelka. Olej z silnika przedostaje się do komory spalania.
Dokładnie, uszczelka miedziana i po kłopocie. Przecież tam nie ma praktycznie ciśnienia.
Jesteś pewien, że to ni dziurawa uszczelka obok tych 'dziur' w głowicy ? Odkręć tłumik i zrób zdjęcia uszczelki z obu stron, płaszczyzn głowicy, tłumika.
Zobacz świece, mogła Peknac porcelanka i porysowac tuleje. A co do nafty, to możesz zalać nawet do pełna, zobaczysz który cylinder najbardziej puszcza. Robiłem takie rzeczy i niewiele to pomagało. Generalnie jak robię komuś glowice w starszym aucie to staram się go przekonać do wymiany pierścieni. Miałem przypadki że po uszczelnieniu góry starszy silnik...
Rycho T ale chyba tłumik piły raczej nie jest strojony? Spróbuję jakoś to uszczelnić choćby dla tego że tłumik trze o wentylator/magneto trochę i jeszcze tam dziurę mi wypiłuje w końcu, ale na razie nie bardzo mam pomysł jak to zrobić a zakup tłumika, uszczelki, szpilek i osłony cieplnej raczej odpada ze względu na koszty i dostępność. Miałem kiedyś...
Najlepiej reklamuj ten silnik u sprzedawcy jak kupiłeś nówkę. Regulacje w gaźniku masz jeszcze poprzez spinkę na iglicy ale wszystkie zestawy nowe maja ją tak samo ustawioną i palą. Może go też zalewać A bez tłumika odpala ? Uszczelka Pomiędzy cylindrem a gaźnikiem jest ?
Może, wymień uszczelkę pod tłumikiem.
Cieknie bo to silnik 2T dodatkowo często pod tłumikiem jest zbyt cienka uszczelka. Jak wyżej lepszy olej i spokojnie robić mieszankę 1:40.
Witam problem dotyczy samochodu jak w tytule a temat wody z rury wydechowej po naciśnięciu pedału przyspieszenia wylatują krople wody z tłumika i to dość sporo, dodam że płynu chłodniczego nie ubywa, natomiast jest przedmuch na uszczelce kolektora wyd.
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
wydech 0,25 ssący 0,20 Być może nie trzeba nowej uszczelki, wszystko zależy w jakim stanie będzie stara.
Wini klocki możesz też poodwracać, czasem to troche pomaga. A może ma ktoś pomysł z czego by je podocinać :lol: Co do uszczelki przy tłumiku to ja mam z kryngielitu i jest ok. Tu fajna animacja - demontaż chińskiego silniczka: http://www.youtube.com/watch?v=FSHkKZArN...
Przyczyną może być przedostawanie się oleju ze skrzyni biegów do komory korbowej. Przyczyną może być simering na wale korbowym lub uszczelka łącząca połówki silnika. Raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie.
Jak była uszczelka uszkodzona to masz w tłumiku i jego zawartości dużo wody. Trochę czasu minie zanim odparuje.
ale go nie zalewa, czyli na cieplym brak paliwa. Simeringi na wale wymienione ? Tak wymienione, do tego wymieniony tłok, pierścienie, tłumik, wszystkie uszczelki. Wymieniona też cewka wysokiego napięcia. Koło zamachowe niestety nowe ma przesunięte magnesy względem starego więc go nie wymieniałem.
Po paru kopnięciach kopką pojawia się delikatnie mokre przy uszczelce między tłumikiem a cylindrem .
czy wymiana uszczelki miedzy gaznik a cylinder i wymiana pod głowicą i dołozenie uszczelki pod tłumik zmieni cos ?
na filmach jak ktos pluje na czerwono to zaraz umiera :D jest to napewno woda z wydechu, przegon go pare kilometrów to mu przejdzie
Jeżeli tłok nie jest uszkodzony to nie potrzeba go wymieniać. Jak wygląda cylinder w środku? Uszczelka pod tłumik http://www.lesne.otwarte24.pl/179,Dolmar...
Witam. Ostatnio kupiłem nowy tłumik. Niestety nie wiem jak go zamontować, ponieważ posiada gwint w miejscu gdzie łączy się z kolankiem, a stary łączony był na zwykłą opaskę zaciskową. Czy wie ktoś może jak powinien być zamontowany oryginalnie tłumik w tym motorowerze? Gdzie i jak zamontowąć nakrętkę łączącą kolanko z tłumikiem oraz uszczelki. Najlepszy...
Niech odkręci to, się przekonasz, że tył tłumika jest suchy i uszczelka cała. Dodano po 4 I nie jestem żadnym jasnowidzem tylko trochę znam tę chinole.
Witam. Mam problem z Cc900. Strasznie ciężko go zapalić. Po chwili kręcenia złapie i odpali wtedy chodzi dobrze ale bardzo dymi z tłumika. Wymieniana była uszczelka pod głowicą i dolewany olej może za dużo wlane ? :|
A uszczelki przy wymianie tłumika również zostały zmienione?
Czyli reasumując im mniej oktan tym szybciej się spala benzyna w cylindrze a różnica może sięgać nawet 10 x !!!! Nikt nie chce aby spalanie następowało w tłumiku lub za zaworem tylko w cylindrze bo to wypali albo gniazda zaworowe albo tłumik albo uszczelkę pod głowica ..... Benzyna ekstrakcyjna jest benzyną używaną do czyszczenia mycia siników, maszyn...
Prawdopodobnie do jednego z cylindrów dostaje się woda, co potwierdza nierówna praca silnika. Według internetowych poradników uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Skoro było coś grzebane przy wale korbowym, to możliwe że w tym wypadku problem jest z uszczelnieniem cylindrów w tej okolicy.
No i sprawdziłem, po odkręceniu tłumika do wymiany uszczelki zauważyłem że jest w nim spora ilośc oleju , co by pewnie tłumaczyło czarne świece. Teraz pytanie jak źle jest i jaką uszczelke trzeba wymienić? Wiem brzmi to chaotycznie ale jestem troche laikiem. Z praktyką u mnie ok ale z teorią już słabiej. Proszę o pomoc.
Są dostępne specjalne farby odporne na temperaturę, Hamerite się spali po rozgrzaniu. Tłumik odkręcasz i już, pamiętaj o tym żeby nie zgubić uszczelki między cylindrem a tłumikiem
Wiec tak pilarka na wolnych obrotach mi gasła, świeca jest delikatnie okopcona i na takim ząbku co jest najbliżej tłoka jest osmolona. Uszczelki przy gaźniku do wymiany zarówno uszczelki przy tłumiku jest jedna a powinny być chyba dwie. Do tego wymienię uszczelkę pod cylindrem. Jak poznać czy tłok jest troszeczkę uszkodzony? I w jaki sposób sprawdzić...
Witam, w zbiorniku ubywa płynu chłodniczego...spalin wydobywa się więcej,kolor biały A z tłumika słychać takie lekkie strzelanie...Czy to uszczelka?? Corsa 1.4 w gazie..
Cześć. Dostałem piłę spalinową Stihl 029. Piła nie smarowała łańcucha. Postanowiłem ją rozebrać i wyczyścić. Rzeczy jakie stwierdziłem: - prowadnica łańcucha ma fioletowe naloty i jest ostra - łańcuch do ostrzenia - już wykonałem - koło napędowe łańcucha wyżłobienia - ślimak olejowy - sprężyna obraca się wokół plastikowego ślimaka i w jednym miejscu...
sprawdź gażnik morze być zalany tak miałem i miał słabą moc,sprawdz uszczelki łączące tłumik i cały tłumik dziury zespawaj,wymień swiece.
Błąd oznacza że w zadanym czasie nie nastąpił prawidłowy rozruch ogrzewania.Pytanie czy palnik został należycie założony np.pierścień wirowy,nie podwinęła się gumowa uszczelka,jak wygląda dawka powietrza regulowana imbusem 5-ką.Kocioł rura i tłumik nie są zabite sadzą?Jeżeli chodzi o dawkę paliwa to z praktyki na 100 impulsów powinno przypadać 7-8 ml...
Witam Chyba masz kosiarkę 4 suw. bo piszesz ze wyciekał olej Pewnie przestawiłeś rozrząd podczas zdejmowania dolnej pokrywy Na trybach są znaki więc łatwo sprawdzić Sprawdz też czy klin koła zamachowego jest na swoim miejscu i pokrywa się z wycięciem na wale i czy podnosi zawory przez boczne okienko(w okolicy tłumika) i przy okazji czy jest luz(zawór-popychacz)
Wyjmij DPF, zawieź do czyszczenia na maszynie, będzie spokój przez jakiś czas. Pieniądze nie jakieś kosmiczne, a nie zaszkodzi. Może nawet pomoże w kwestii spalania, spadnie na jakiś czas. I pamiętaj o nowych uszczelkach przy składaniu tłumika, kiedyś nie było innych poza serwisem, koszt masakra, ale chyba teraz dostaniesz w sklepach. Jak już będziesz...
Z kolanka może wyciekać przy C-360 lub podobnych. Możliwy jest przeciek przez uszkodzoną głowicę lub jej uszczelkę albo uszkodzony wtryskiwacz.
Gaznik regulowałem przed tym problemem była kawa z mlekiem a teraz jak bym nie regulował zawsze jest albo za jasna albo za ciemna nie mogę uzyskać nawet brązu.Dozownik jest ale odłączyłem od gaznika i robię mieszanke.Olej to sthil mieszam 100ml na 5l benzyny.Oatatnio dolałem oleju do przekładni chciałem wymienic lecz nie mogłem nigdzie znalesc korka...
Pod korkiem nic czysto mazi nie ma, bagnet olej czarny mazi nie ma. Płyn chłodzenia czysty jest sam w sobie, tylko osad na ściankach jest. Uszczelka? Nie dymi z tłumika normalnie jedzie tylko przerywa czasami.
Z tego co piszesz wnioskuje ze urwała się elektroda ze świecy. Nie wiadomo czy urwała się sama i została w cylindrze, czy urwał ja ktoś przy próbie regulacji przerwy na elektrodach. Jeżeli została w cylindrze, istnieje duże prawdopodobieństwo ze została wydmuchana przez zawór wydechowy, do tłumika. jedyny sposób to odkręcenie głowicy cylindra i sprawdzenie....
Ale prezentuje się ładnie, i jutro może nim pojeżdżę i zobaczę jak to wszystko wygląda. Już wiem że się nie spodoba, ma walniętą uszczelkę pod głowicą, zarysowane klamki i zardzewiały tłumik. Ten "temat" ciągnie się już dziewiąty miesiąc a chodzi o zakup trupka.
W sthilu poradzili nagwintować otwór i wkręcić krótką śrubę lub wkręta na imbusa na jakiś klej lub silikon i też tak zrobiłem. Prawdopodobnie przez uszkodzoną uszczelkę pod tłumikiem ten element się wypalił lub plastik się rozgrzał i wyleciał.
:arrow:dj volt no fajna maszyna tylko jak już wspomniałem nieekonomiczna :D będe powoli sie rozglądał generalnie najlepiej by było kupić teraz w trakcie zimy bo ceny najniższe potem powiedzmy w marcu jak pogoda sie poprawi to znowu bedą rosnąć :D narazie wymieniłem pierścienie w ogarze uszczelniłem łaczenie kolanko tłumik i uszczelki i troche lepiej...
Robiłem x aut zaholowanych do mnie z zapadnietymi tłumikami cisnienie w wydechu az syczało z uszczelek na kolektorze i jakoś nigdy upg nie padła. Kit i tyle...
A można wiedzieć co mu było??? Czy tajemnica?? Witam Sory, teraz zauważyłem pytanie. Okazało się, że cały remont przeprowadzony był prawidłowo lecz nie przyłożyłem się odpowiednio do czyszczenia i regulacji gaźnika. Najpierw zawieszał się pływak i paliwo przelewało się przez tłumik, następnie zaciągał lewe powietrze na uszczelkach od dźwigni przepustnicy....
Silnik nie jest nowy podejrzewam rozszczelnienie komory cylindra No to pozostaje rozbiórka i wymiana wszystkich uszczelek i simmeringów + czyszczenie tłumika.
To prawda spawanie nie jest tanie.Naprawa tej głowicy 600-700zł plus robotka i uszczelka pod głowice
Uszczelka pod głowicą, standard.
No to jutro sprawdzę iskrę i rozbiorę jeszcze raz gaźnik, założę filterek i zobaczę. A co do strzelania z tłumika, to faktycznie potrafi strzelić, może faktycznie ciągnie gdzieś lewe powietrze, więc założę odpowiednia uszczelkę między cylinder a gaźnik...
Uszczelka jest OK. Chyba raczej pierwszy tłumik w środku jest wypalony.
Oryginalne tłoki mają średnicę 41mm, kiedyś montowane były mniejsze średnice, porównywałem kompletne zamienniki na 2 pierścienie z oryginałem i jest wszystko tak samo, w dodatku montowane zamienniki dłużej działały niż oryginalny, nie jest to tylko moja opinia. Jeśli pilarka odpala i gładko równo pracuje na obrotach biegu jałowego to w żadnym bądź razie...
zauwazylem lekki dym wydobywajacy sie z komory silnika Polecam sprawdzić łączenie tłumika z głowicą, łączenie węża wtryskującego wodę do tłumika z tłumikiem i uszczelkę pod głowicą. Komora silnikowa powinna być wentylowana jakąś dmuchawą, i powietrze wyciągane za burtę. Zauważyłem tez niewielki wyciek oleju pod spodem Olej hydrauliczny czy silnikowy?...
No to to by wskazywało na przeciek. spuść olej ze skrzyni i odpal silnik, przyłóż palec do korka od oleju i sprawdź czy nie ma tam przedmuchów, jeśli będą to uszczelka między połówkami do wymiany.
Tak jak mówilem.Kupilem świece NGK, kable wn boscha i dodatkowo wymieniłem uszczelki przy katalizatorze i uszczelka przy łączeniu tłumika z kolektorem wydechowym (zaraz za sądą). Ale ałto nie odpaliło.Więc wpadłem na pomysł i wymieniłem jeszcze apatat zapłonowy.Teraz miodzio pali i nie zamula.
Adaptacja była zrobiona u elektryka po wymianie przepustnicy. Oringi na niej są nowe. Pod kolektorem ssacym wymieniłem wszystkie uszczelki. Po zdemontowaniu tłumika szmerów i zatnie Aniu otworu filtra powietrza auto po chwil gasnie czyli jak mniemam nie ciągnie powietrza. Wtyczka przepustnicy wygląda ok. Dogiolem troszkę styki i oczyściłem ja
Witam. Wyczyść dobrze otwór w głowicy i zobacz czy nie jest wypalony otwór gdzie się opiera uszczelka. Ja dałem większą uszczelkę i trochę pasty do tłumików i jest dobrze nie dmucha.
Witam , otóż przez swoja głupotę prawdopodobnie zatarłem silnik w skuterze 4t. Napiszę dokładnie jak wygląda sytuacja : Niedawno podczas jazdy zacząłem słyszeć od czasu do czasu stukanie w okolicach silnika i z czasem to stukanie przemieniło sie w głośne zgrzytanie.Nie miałem czasu aby zajrzeć do skutera wiec na takim zgrzytaniu przejechałem ok.70km.Z...
Ja mam tyle na swoim i wtryski są jeszcze spoko może dawno ci się dpf nie wypalał bo jak jest zimno to nie łapał temperatyry.Na próbę odkręć rurkę dochodzącą do egr-a i spróbuj odpalić i będziesz miał wszystko jasne.To jest tylko dwie sruby.Trzeba uważać na uszczelkę żeby nie spadła na osłonę bo ciężko ją wyjąć.
Para z tłumika w chłodne dni lub w chłodne poranki to normalne.Ten efekt ustępuje po nagrzaniu się całego układu wydechowego i wyparowaniu wody z układu.Para powinna ustąpić po przejechaniu ok. 10km. jeżeli nie ustępuje ,to prawdopodobnie jwst uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Witam Posiadam kosiarke spalinowa Viking MB 545 t . Problem polega na mocnym nagrzewaniu sie obudowy pod tłumikiem az do zbrązowienia zielonej obudowy w wyniku działania wyskiej temperatury. Problem pojawił się po regulacji kosiarki (falujace obroty według sprzedawcy wystepujace zawsze przy nowych kosiarkach). W serwisie briggsa wymieniono tłumik i...
Udało się. Pierwsze co zrobiłem to wyeliminowałem nieszczelność. Wyciąłem z gumy uszczelki pod tłumik i i podstawę gaźnika wycinając w nich tylko otwory na śruby mocujące. Zakładając na miejsce tłumika i gaźnika uszczelki, docisnąłem je blaszkami z otworami. Ściągnąłem sprzęgło, pompę olejową i koło magnesowe aby mieć dobry widok na uszczelniacze itd....
Witam mam kosę jakąś chińska która nie odpala. Czy przed wymianą elementów kosa też nie odpalała, jakie były objawy i skąd pewność, że to była wina gaźnika? Wszyski jest iskra paliwo wymieniłem swiece gaznik i dalej nic. 21591533"]Ale w środku w gaźniku mokro i paliwo idzie. Czy używając pompki (ten gumowy element) napełnia się ona paliwem? W jakim...
Na uszczelce będziesz miał ślad jak się odciskała, więc jak zdjąłeś to ją obejrzyj jak dolegała. Jak ci się już woda do tłumiku dostała to teraz trzeba trochę czasu żeby ona odparowała.
YureQ Coś mi się wydaje, że ten zawór do oleju nie będzie pracował bez minimalnego ciśnienia - tzn nie przerzuci chyba, że olej będzie pod ciśnieniem? No i ten tłumik? Raczej nic z tego nie będzie ... bardziej jakiś "migomat" No i sprawa budowy takiego zaworu - tłoczek. Jak będzie się zachowywał w oleju? Trzeba wypróbować Ten przy reduktorze sprawdziłeś...
Tłok i pierścienie jeszcze ładnie wyglądają, widać ze 2 delikatne rysy na gładzi nie wyczuwalne są prawie paznokciem. Simeringi są oryginalne z serwisu stihla sam zakładałem ze 2-3 miesiące temu. Jedyne co mi się wtedy rzuciło w oczy to taki wyrobiony rant karteru i misy od strony sprzęgła bo tam był właśnie rozwalony uszczelniacz i chyba troszkę wyskrobał...
"pad uszczelki pod głowicą" - niezła teoria
Witam, mam problem taki, że po wymienieniu uszczelki pod głowicą woda zaczęła wyciekać z chłodnicy pod dużym ciśnieniem. Później woda poszła przez tłumik. Proszę o pomoc.
Okazało się chyba że źle wyregulowany gaźnik znalazłem instrukcję do niego, zrobiłem jak było napisane, nowa uszczelka pod gaźnik i Na początku bez tłumika przapaliłem i teraz na dokręconym hula. Pozdrawiam
Zrób małą dziurkę na dole końcowego tłumika.
Tzn poluzuj śruby pod samochodem tak abyś wyeliminował zapchany tłumik. Jaką ma kompresję?
Hej, u mnie w tamtym roku skończyło się na rozebraniu silnika. Nic nie stwierdziłem. Poskładałem na nowych uszczelkach. Pierścionki i cylinder OK. Uruchomiłem i było ok, kosiarka chodzi do teraz. Najprawdopodobniej przyczyną było to, że w jakiś sposób olej dostał się do tłumika i tam się wypalał. Może było wlane oleju ponad stan??
Nie wymądrzam się tylko denerwują mnie ludzie którzy tutaj się udzielają a nie pomagają. W przeciwieństwie do Ciebie. A więc jest to model 023 stihl. Wymieniłem membranę i uszczelki iż byle już w złej kondycji jak i również ciężko było ją ustawić by chodziła równo na biegu jałowym. Po tej wymianie zaczęła gasnąć przy zwiększaniu obrotów. Po przełożeniu...
Dziękuje za odpowiedz a czy poza pierścieniem dawać tam pastę do tłumików?
Uszczelka jest ok wodą się nie gotuje i nie ubywa jej.
Ile zrobiłeś kilometrów od remontu? Przepraszam że pytam a nie odpowiadam ale to ważne. Miałem kiedyś Vectre na wymianę uszczelki, wszystko złożone, chodziła dobrze, ale przez jakieś 50km kopciła jak szalona. Płyn który zebrał się w tłumikach musiał odparować.
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Wyciek w tej szpilce, raczej mógł być spowodowany przepuszczającą uszczelką pod cylindrem. Jeśli uszczelka pod głowicą jest nowa to pewnie bierze olej zaworami.
piec fix'ował przy analizie spalin Jak wyglądała analiza po wymianie uszczelek? ma nieoryginalną gąbkę w tłumiku z powodu wibracji wentylatora Jaki to dźwięk jest? Dlaczego uważasz, że to wentylator? Większość przypadków które ja znam, to dźwięk ten powstaje przy złej regulacji procesu spalania. w tłumiku jest gąbka tapicerska wypełniająca 90% powierzchni/objętości...
a jakaś inna przyczyna tego mogła byc bo chyba raczej nie zatkany ostatni tłumik bo nim przejechałem 200 km od wymiany uszczelki
Ale bzdury opowiadacie.Strzelanie jest spowodowane wuglustanym gniazdem w którym się obraca oś przepustnicy, ciągnie tam fałszywe powietrze. Ale to temat nie na to forum. tak, to też jest jeden z powodów. często gaźnik lubi się lekko odkręcić, bo wiadomo jakie są wibracje silnika w malcu. lub uszczelka w którymś miejscu się przerwała. jak widać z tej...
Paliwo będzie czuć, jeśli to paliwo to leją Ci wtryski i niespalone paliwo wyrzucane jest do kolektora. Jak woda to albo leje się uszczelka, albo jest to para wodna.
1. nie 2. musisz to naprawić 3. wytrzyj bagnet, włóż, wyjmij i odczytaj stan 4. sprawdź uszczelkę pod głowicą, węże chłodnicy 5. nie znam tego pojazdu i tego silnika więc nie pomoge kopcenie na biało po odpaleniu to nic innego jak parowanie wody skondensowanej w tłumiku, spadek obrotów w trakcie nagrzewania to też norma ps:mam nadzieję, że pomogłem...
Szczelność kolektora ssącego, sprawdzona? Oring, od strony gaźnika i uszczelka oraz dokręcenie śrubek od strony cylindra. Zbyt uboga mieszanka, może powodować strzały w tłumiku.
Jest też drugie dno, spaliny będą mokre , jak przy wydmuchanej uszczelce pod głowicą, jak wspomniano tłumik będzie dziurawy co chwile, pewno i czujniki wydechu dostaną za swoje , auta z tyłu umazane mokrą sadzą, i będziemy oddychać tym gów........ .
Jeśli masz silnik 2T, to sprawdź uszczelniacze wału silnika oraz prawidłowość dokręcenia gaźnika (równomierne i czy jest uszczelka). Ponadto na pracę silnika dwusuwowego ma wpływ tłumik tj. czy jest dedykowany do tego silnika i czy nie jest "zabity" nagarem, ale Ty masz nowy tłumik.
Otwór impulsowy do gaźnika nie jest zatkany? Uszczelniacze, odkręć tłumik i zaglądnij na tłok. Membrany dobrze założyłeś, mam na myśli kolejność uszczelka-membrana?
uszczelka tłumik niedokręcony tłumik głośny tłumik
laguna wolne obroty mikrofon bezprzewodowy rduch palnik gazowy pieca
satlook micro uszkodzony falownik
Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach Jak odzyskać kod do radia Seat Altea?