Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Panowie nie każdy ma możliwość uczenia się na profesjonalnych szkoleniach , ale jeżeli dla kogoś ta robota jest pasją to we własnym zakresie może uczyć się z opisów technicznych które można pobrać z internetu. Takie nauczanie na pewno zajmuje dwa razy więcej czasu . ale dla chcącego nic trudnego. To forum jest miedzy innymi po to, aby dać możliwość...
dzięki, sprawdzę to Nie sprawdzaj tylko zastosuj. Ja już sprawdziłem.
Najtaniej i najprościej to odlacz przewody z powietrzem od silownika - zagnij i wszystko bedziesz widział i słyszał- częsty problem.
A co się stało z tą uszczelką która powinna siedzieć w tym miejscu ?? Masz ją?? https://obrazki.elektroda.pl/9981212800_... Dodano po 2 To co zaznaczyłem na foto to właśnie punkt 4 :)
Kolego sprawdz dokladnie rure miedzy kompresorem a podstawa osuszacza i tam chyba moze byc ten problem.
Wielkie dzięki Adam
Witam, proszę Państwa, mam mianowicie taki problem. Podczas jazdy autem, załadowane czy pusto, nie robi różnicy, auto opuszcza się na poduszkach aż trze nadkola, nie reaguje na pilot, mimo że zasilanie jest i kontrolka na desce również się świeci po wciśnięciu guzika, opuszcza siedzenie i nie można wbić biegu. Trzeba chwilę odczekać, by sprężarka dobiła...
Skoro wymieniles juz zawor, byc moze masz uszkodzone jest uszczelnienie tlokow zmiany skrzyni wysoka /niska lub polowek. Pobaw sie przelacznikami na lewarku i sluchaj czy czasami na ktoryms przelozeniu nie ma wycieku lub wycieksie zmienia .
Dość częstym ubytkiem powietrza jest ubytek z siłowników hamulca.Na zaciągnietym recznym może wracać z któregoś siłownika do zaworu gdzie słyszysz "buczenie",lub podczas hamowania z roboczego ucieka tylko w czasie jazdy trudno wysłuchać gdzie jest ubytek.To że "buczy" zawór nie znaczy że jest uszkodzony,winny może byc siłownik hamulca.
Witam.coś tam może dowiedziałeś się kolego o tym hydro .dziś mam podobny problem stoję w polu i kicha.pozdr
Podjedz do polecanego zakładu który dobrze ogarnia diesla. Powinni zdiagnozować przyczynę. Jak dymi na czarno to dawka za bogata a to skutkuje w najgorszym razie wypaleniem dziury w tłoku. Warto sprawdzić szczelność węży i samego intercoolera. Ubytek powietrza doładowanego powoduje przelanie silnika.MAF wtedy za dużo mierzy i ecu dolewa niepotrzebnie...
ZBR 4017-10; sprawdź światła w reflektorze z lewej strony. Ubytek płynu a jednocześnie brak zewnętrznych symptomów jego ubytku może świadczyć o nieszczelności w chłodnicy powietrza doładowanego pod silnikiem tzw. " żółw". Może też być nieszczelność w chłodnicy EGR w tym przypadku powinien być widoczny biały nalot po odparowanym płynie na połączeniach...
Trzeba wymienić manometr.
Ciśnienie powietrza nie osiąga żądanego poziomu APS nie jest w stanie wykonać regeneracji.Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu pompowania.Przyczyną może być nieszczelność układu pneumatycznego, zawór spustowy APS zaciął się i upuszcza ciśnienie, nieszczelny przewód sygnału sprężarki do złącza nr.4 w APS.
Zobaczę jutro dzięki
W mojej opinii masz problem z którymś z tylnych siłowników hamulcowych. Koledzy wcześniej już podpowiadali co zrobić. Jeśli jednak nie znacie się na tym to odstawcie auto do mechanika gdyż ingerencja w układ hamulcowy przez nieprzeszkolony personel może się skończyć tragedią.
Dodam że syczy gdzieś od strony kierowcy a gdzie to nie wiem bo sprawdzić nie mogę. Powiem szczerze: za to zdanie ten post powinien już dawno polecieć do kosza... Co to znaczy, że nie możesz sprawdzić?? Podnieś kabinę, odpal auto i szukaj ubytków powietrza oragnoleptycznie. Od sprężarki poprzez "pecionkę", chłodnicę powietrza, osuszacz, zawór zabezpieczający...
Niestety nie mam termometru na podczerwień, może dzisiaj się zaopatrzę, przyda się też do auta. A po co ci taki termometr. Dość, że nie zmierzysz temp w komorze chłodziarki przy zamkniętych drzwiach to ew pomiar będzie bardzo niedokładny. Te kilka stopni dla pirometru jest niczym a dla oceny pracy lodówki jest kluczowe. Wystarczy i jest zalecane użycie...
Witam Na początek to upewnij się czy na pewno ,,wieje" z APS-u.Z opisu jaki podałeś wychodzi jak by uciekało powietrze z obwodu 24 a na nim między innymi pracuje sprzęgło,może masz uszkodzony siłownik sprzęgła.
Tak. Jeszcze takie głupie pytanie - ciśnienie powietrza masz poprawne ?
Nie znam MANów, ale miałem podobny przypadek gdy mechanikowałem przy tego typu pojazdach. Winnym okazał się główny zawór hamulca (ten pod pedałem). Powietrze wypływało przez odpływ, z którego uchodzi powietrze po odpuszczeniu hamulca, dlatego nie było słychać. Gumowa rękawiczka założono na odplyw pokazywała skale zjawiska, a powietre uchodziło bezszmerowo.
Ubytek czynnika, nieszczelność w układzie. Mało gazu? Wątpię bardziej wygląda jakby był za słaby przelot powietrza przez wymiennik. Da się dobić, ale trzeba mieć sprzęt. Ostatnio naprawiałem kilka suszarek z Boscha i tylko jedna z pięciu miała ubytek gazu. W reszcie były zatkane filtry na ten puch. Niby czyste, ale powietrza nie przepuszczały. Włącz...
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
Zastosowany zaworek powinien umożliwiać upust zarówno powietrza jak i wody. Powinien też być odporny na możliwość zacięcia się, bo wtedy może być małe bum. Myślę, że ten pierwszy będzie bardziej przydatny. Przypuszczam, że można w nim obniżyć trochę ciśnienie zadziałania.
Jak zastąpić kompresor powietrza że sprzęgłem żeby był bez sprzegla
Woda z mydłem i popsikać poduszki szczególnie górne płyty i podstawy oraz mocowanie przewodów pneumatycznych w górnej płycie.Sprawdź też szczelność zaworu ECAS.
Pod kątem uszkodzonej uszczelki możesz jeszcze sprawdzić czy płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami lub czy w zbiorniczku nie widać pęcherzyków powietrza na pracującym silniku
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
numerek12 , instalacja jest "jednopoziomowa". Zauważyłem również, że za każdym kolejnym razem uzupełniam mniejszą ilością wody, jak i również mniejszą ilość powietrza "wypuszczam" z grzejników. no to był to zostawił jak jest ....problem się zaczyna wtedy gdy ubywa często za pól roku powinno ustac zupelnie zapowietrzanie układu
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Kolego miałem takie przypadki niejednokrotnie i w 97% przypadków winna była sprężarka choć nie chciałem dopuścić do siebie takiej myśli Pozdrawiam
Witam, problem rozwiązany. Uszkodzony czyjnik ciśnienia osi napedowej. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
Dziękuję, myślisz że przez ten czujnik może być ubytek powietrza po załączeniu napędu ?
Niestety ta chłodziarka nie ma żadnej przesłony sterującej dopływem powietrza do chłodziarki tylko dwa niezależne parowniki: jeden w chłodziarce a drugi w zamrażarce. Przyczyn braku chłodzenia w chłodziarce (przy prawidłowej pracy zamrażarki) może być kilka: ubytek czynnika chłodniczego, zarośnięcie lodem wentylatora i parownika w chłodziarce, brak...
Jaki Actros wypadało podać. :) W nowszych 11 barów to normalka. Zawór czterodrożny reguluje ciśnienie w zbiornikach. Górne kolumny to I i II układ, dolne to pomocnicze. Sprzęgło blokuje jeśli masz za niskie ciśnienie w układzie pomocniczym. Może masz gdzieś ubytek i nie dobija do wymaganego ustawienia, to i nie spuści głównym zaworem na osuszaczu. Zmierz...
Ważniejsze jest pompowanie zimą żeby zimowe powietrze chłodziło oponę latem Jest ważne z innego powodu - opona napompowana przed tuż przed zimą, kompensuje minimalny ubytek powietrza letnim wzrostem temperatury i zazwyczaj wystarczy pompować ją raz w roku gdy jeździ się na całorocznych.
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Przygotuj sobie miskę o niskim profilu do której będzie skapywać woda spływająca po ściance grzejnika. Po przeciwnej stronie zapewne masz manualny odpowietrznik to go odkręcasz najlepiej specjalnym kluczykiem do odpowietrzania grzejnika, można też śrubokrętem ale śrubokręt może wyskoczyć, a wtedy można pokancerować śrubkę lub obudowę grzejnika. Wylatującą...
Prawdopodobnie masz ubytek powietrza na zaworze lub poduszka h i dlatego co jakiś czas się podnosi
Powtorze po raz kolejny: Nie musisz powtarzać, bo problem nie tkwi na pewno w dziurawym zbiorniku, bo albo powietrze by uciekało, albo by kapała woda. ubytek powietrza może wskazywać na nieszczelność w górnej części zbiornika, lub na osprzęcie zamontowanym na górze. Próbuję cokolwiek dojrzeć na tym zdjęciu, ale za duże oddalenie od osprzętu, by można...
Witam, Po kolei. W kotle jest naczynie przeponowe o pojemności około 5L ( niech mnie serwisanci poprawią jeśli się mylę co do wielkości ). Jeśli ciśnienie przy zamkniętych zaworach spadło z 3 do 2,6 bara czyli o 20% to jeśli to woda to oznaczało by, że ubyło 20% z 5 litrów czyli litr - taką ilość widać ( według mnie ). Stawiam raczej na ubytek powietrza...
https://obrazki.elektroda.pl/5974522400_... Mierników z tej fabryki na forum było już wiele omawianych. W większości były to produkty o dobrej klasie, dokładne i (co ważne dla początkujących) w miarę tanie. Dzisiejszy bohater tematu należy do nieco droższej półki, ale czy jest też i lepszy? Zobaczymy. Miernik (co już staje się zwyczajem)...
błąd 8247 Zbyt niskie ciśnienie powietrza na zasilaniu modułu SCR albo gdzieś jest ubytek wewnątrz modulu. Ciśnienie powietrza powinno się utrzymywać w granicach ok. 7,0 do 8,5 bara o ile pamiętam.
Błędy 52034, 51778. mówią o zbyt dużej różnicy ciśnienia w czasie hamowania między kołami 3 i 4 czyli oś napędowa. Trzeba zmierzyć ciśnienie manometrem na siłownikach w momencie hamowania i sprawdzić czy przewody nie są załamane , może być ubytek powietrza na jednej ze stron na przewodach bądź siłownikach. 51268 ciśnienie powietrza w kole 1 ( oś kierowana...
Zacznij od temperatur powietrza doładowanego, tym bardziej że miałeś wcześniej zapisany błąd. Jeżeli temperatura będzie za wysoka to będzie ograniczał moc.
Witam Dzięki kolego za podpowiedz myślałem że ta operacja jest bardziej skomplikowana Jeszcze miałbym pytanie. Co może być przyczyną ubytku powietrza z podstawy osuszacza powietrze nie ucieka zbijakiem tylko z okolic elektronki obok wtyczki elektrycznej. Ten ubytek powietrza pojawia się gdy podczas postoju ciśnienie w układzie spadnie poniżej 8 bar...
Wejdź w EMS, zawór v107 sprawdzenie i aktywuj zawór upustowy turbosprężarki. Najpierw na max i stopniowo zejdź do 30%. Prawdopodobnie będziesz miał ubytek powietrza z zaworu.
Myślę, że również nie do końca masz rację. Po pierwsze pisałem o częściowym rozszczelnieniu się rury, a nie całkowitym, czyli zanieczyszczeniu argonu niewielką ilością gazów znajdujących się w otaczającym powietrzu. Poza tym wyładowanie w argonie ma kolor fioletowy lub blado niebieski, a nie różowy. (...) Dostanie się niewielkiej ilości powietrza (przez...
ubytek powietrza volvo ubytek powietrza naczepa ubytek powietrza scania
klapa bagażnika laguna epson service automatyczne drzwi samochodzie
podgrzewanie fotela skymaster 32sh1000
Giełda komputerowa na Batorego - aktualności i godziny otwarcia Jak dostać się pod bęben pralki Amica? Instrukcja demontażu