Chlodnica spalin do sprawdzenia
Witam .Jeśli chodzi o EGR to były 2 wersje Cors C 1.2 Z12XE bez elektronicznego zaworu i z zaworem. Ale patrząc na twoje zdjęcie to tam pod spodem tego zaworu jest mokro albo to wyciek oleju.
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
Zdejmuj głowicę. Żadne ,,cuda" w płynie nic tu nie pomogą.
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
To co zlokalizowane to linka sprzęgła
I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Czy serwis sprawdził ciśnieniowo głowice? Często jest tak że omijają ten pkt. remontu silnika. W najlepszym przypadku - rozszczelnienie układu gdzieś na wężach, rurkach. Może być pęknięta chłodnica. Płyn odparowuje w lekkich ilościach przy nagrzanym silniku i ciężko jest bez warsztatu znaleźć miejsce skąd. W najgorszym układzie będzie głowica lecz przed...
Masz kolego nieszczelny korek, wymień go i po problemie ;)
Czy 8Nm czy 25Nm chodzi o tak zwaną siłę ręki. I to wiele zależy od normy którą się przyjmie.
Wiele, od zwykłego wycieku, poprzez uszkodzona nagrzewnice aż po pęknięty blok, głowice. Czy auto kopci ?
Hej, Mam problem w moim 1.6tdi 105km CLHA 2014. Ubywa mi płyny chłodniczego - jakieś 100ml na 1500km. Trochę poczytałem i najczęstszymi przyczynami są: 1. Wodny schładzacz powietrza doładowanego zabudowany w aluminiowym kolektorze dolotowym. 2. Chłodnica/nagrzewnica EGR. 3. Wyciek przy pompie wody. 4. Uszczelka pod głowicą. Chciałbym sobie to zdiagnozować,...
Chłodnica EGR do sprawdzenia.
To jak podejrzenia obrócą się w pewność to napisz... Typ oleju, kiedy zmieniany. Czy uszczelka pod głowicą nie przepuszcza (ubywa płynu chłodniczego?). Zawód wróżki jest już podobno w rejestrach ZUS, ale u nas jeszcze nie... Pozdr. J.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Witam Ja też uważam że ubywanie płynu chłodniczego w większości przypadków w samochodach po pierwszym montażu gazu się zdarza .Należy po paru tygodniach dociągnąc opaski.Sam montuję gaz i często się spotykam z takimi przypadkami.
Nie podałeś rocznika, ale zapewne chodzi o znany problem. Czyli uszkodzenie uszczelki głowicy od strony sprzęgła. czyli ubytki do cylindra a wyciek następuje po kilkugodzinnym postoju. Takie leciutkie sączenie po korpusie silnika.
Ten silnik odpowietrza się najlepiej gdy przód auta jest trochę wyżej niż tył, na zimnym silniku, nie gorącym, włączony tylko zapłon, nie silnik, temperatura na klimatroniku na 32 stopnie, nawiew na full.
Przy obecnej pogodzie jest to normalne, wynika to z różnicy temperatur pomiędzy spalinami i powietrzem, a ten dym to nic innego jak para wodna. No chyba, że przy okazji "dymienia" na biało ubywa płynu chłodniczego.
-Ale czy przez te uszczelniacze może ubywać płyn chłodniczy? Nie. -Czy mogę nalać wody na próbę i sprawdzić czy nie przecieka gdzieś na rurkach? Nie zalecane, ale można (na próbę). A tak na marginesie, to w jakich ilościach masz te ubytki?
A zaslepic dojścia wody? Bezpieczny sposób ?
Pluje wodą czy ubywa płynu chłodniczego?
No i jak ten problem został rozwiązany? Mam od kilku dni to samo w swoim aucie. Proszę o poradę.
Też mam taki sam problem jeżeli chodzi o wymianę wtrysków w dxi to duży problem? Ktoś doradzi jak krok po kroku można się do nich dostać. Specjalne klucze potrzebne czy standart ? Powrót paliwa na głowicy(zawór utrzymujący ciśnienie paliwa na głowicy) gdzie on się konkretnie znajduje ktoś podpowie? Jak on jest też problemem zapalania mogę zaślepić powrót?...
Koparka volvo.problem z silnikiem D5D EBE2 ubywa płyn chłodniczy,a teraz zaczął pokazywać się w małych ilościach olej w chlodnicy.
Panowie czy problem może leżeć po stronie korka wyrównawczego? Bo zobaczyłem ze ma on dwa małe wyloty ale są zatkane. Zauważyłem też że przy 100 stopniach nie włączają się wiatraki. Zaraz zobaczę bezpiecznik czujnika temperatury. Teraz po przejechaniu 400 km ubytek płynu jest niewidoczny
Witam -trzeba zaobserwować czy ubywa płyn chłodniczy z układu!!! (obejrzeć w zbiorniczku wyrównawczym wszelkie zmiany cieczy, kożuchy ,mazie).Kolejny symptom to olej w silniku:trzeba sprawdzić czy nie nosi w sobie śladowe ilości ON tzn. rzednie zapach ,czy stan na bagnecie nieznacznie się podnosi lub nie podnosi a z racji przebiegu powinien nieznacznie...
wymiana uszczelki
Witam. Co tydzień muszę dolewać płyn chłodniczy, bo ubywa z zbiorniczka. W wstępnym analizie szukania wycieków, robienia testu nie zmienił koloru, zbiorniczek czysty, nie widać żadnych wycieków. Co może być przyczyną?
Podbijam temat, może ktoś zna rozwiązanie. Ja muszę u siebie dodatkowo uzupełniacz płyn: jakiś litr na miesiąc. Dodam ze raz spuszczając skropliny ze zbiorników powietrza zauważyłem jakby borygo. Czy to możliwe ze dostał się do układu? Mój atego to 1524 z 2007 r. Dzięki pozdrawiam.
Nie nie, dalszych opinii (czytaj lania wody) nie będzie, wszystko już zostało powiedziane. Temat zamykam, daj znać na PW o wynikach, wtedy temat odblokuję.
Sprawa rozwiązana, jednak pęknięta głowica. Auto u mechanika. Dziękuję za pomoc
Jeśli go ubywa to szukaj pod samochodem ,w silniku w oleju sprawdź czy nie przybyło i w cylindrach może nie palić na któryś
Test na CO2 bywa tak samo miarodajny jak opinie większości mechaników. Co z tego, że informatyk ? To już pojęcia jakiegoś o silnikach mieć nie można w tym zawodzie? Co do CO2, to wszystko zależy w którym miejscu puszcza uszczelka, dlatego rzadko test jest miarodajny. U mnie płyn i olej ostatnio były czyściutkie a ciśnienie ładowało do układu chłodzenia....
Ubywa płynu chłodniczego w trakcie jazdy jednak gdy zgadze silnik i popuszczę korek poziom się wyrównuje
Moim zdaniem to pompa wody podczas pracy przecieka niestety wyciek też momentalnie wysycha przez co jest niezauważalny. Możesz dodać do płynu chłodniczego jakiegoś barwnego penetratora (indykatora różnie to nazywają) wtedy masz duże szanse obejrzeć miejsce takiego wycieku. Wymień pompę, chyba , ze chcesz sie bawić to wymień tylko uszczelnienie będzie...
Hmmm. W 2 autach miałem podobny przypadek. Powodem był wąż uszkodzony w ten sposób, że płyn "wylewał się" tylko w trakcie jazdy (drgania auta, dziury itp.) W pierwszym doszedłem do tego sam - wjazd do garażu miał "uskok". Tam były plamy płynu. Na postoju, po nocy - ani kropelki. W drugim aucie doszli do tego znajomi mechanicy (inni już się cieszyli...
Zobacz między głowicami, pod kolektorem ssącym od przodu, tam jest rurka metalowa bodajże od pompy, tam lubiło cieknąć. na łączeniu z blokiem.
Cześć. Ubywa mi płynu chłodniczego, nigdzie nie cieknie, samochód pracuje cały czas tak samo i nie traci na mocy, oleju nie przybywa, kolor też jest czarny. Wczoraj go odpowietrzyłem i pojeździłem, dzisiaj znów brakuje płynu w zbiorniczku, jak mu mocno przycisnę w gaz, to leci zimne powietrze z ogrzewania. Czy to może być uszczelka pod głowicą, czy...
Dzięki za pomoc.
U mnie też ubywa płyn zmieniłem nawet korek do zbiorniczka,od kilku dni gdy go odpalam przez kilka sekund zachowuje sie tak jakby nie palił na wszystkich świecach .Proszę o podpowiedż co to może być.
Witam W pierwszej kolejności sprawdź czy otwiera się termostat,druga sprawa czy działa wentylator spięty na krótko(wtyczka która jest podłączona do czujnika wentylatora).
Jestem umówiony do mechanika w piątek. Jednak chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest zapowietrzenie układu chłodniczego ponieważ poziom płynu "skacze". Na zimnym silniku jest pomiędzy min a max natomiast na rozgrzanym jest go więcej. Natomiast po dłuższej jeździe nie ma go wcale. Po odkręceniu korka wraca do wysokiego poziomu i widać ślady na zewnętrznej...
Witam Zaczęło się od uciekania płynu chłodniczego. Poczytałem inne wątki na forum i zrobiłem test obecności spalin w płynie chłodzącym. Wynik negatywny, więc trochę się ucieszyłem że nie głowica. Wymieniłem pompę wody i wymieniłem olej. Przy spuszczaniu starego oleju było w nim dużo płynu chłodniczego. według tego co koledzy wcześniej pisali, najczęstszą...
Masz, Kolego Szanowny, drobny wyciek, najprawdopodobniej na połączeniu węża z obudową termostatu. Wycieku nie zaobserwujesz, bo powstaje on pod ciśnieniem w układzie chłodzenia i wobec wysokich temperatur, natychmiast paruje. Mialem taki sam problem kiedyś w ,,Starlecie". Kruciec obudowy termostatu skorodował i tam sie sączyło. Używam płynu czerwonego...
Sprawdź korek w zbiorniczku wyrównawczym - ma być czysty i mieć nie popękaną lub zabrudzoną uszczelkę - ewentualnie podmień do sprawdzenia.
Jeśli w kabinie masz płyn to masz nagrzewnicę do wymiany, nie ma czego sprawdzać. Dodatkowo warto dokładnie wyprać dywaniki (najlepiej byłoby je wyjąć z auta - możesz przeciąć pod tunelem środkowym i fotelem i wyjąć tylko stronę pasażera), bo Ci będzie podłoga rdzewieć...
Sprawdz czy działa silniczek krokowy bo on odpowiada za obroty.Zapal auto i odłącz go i zobacz co sie dzieje.Jak spadną obroty to masz przyczyne.Jaki masz wtrysk boscha cz abimex ?
Nie wiem jak w TD ale w benzynowym silniku 1.4 dostępna jest nagrzewnica w zamienniku. ja kupiłem marki Nissens za około 150 zł. Nie sądzę, żeby w tym dieslu była inna, chociaż... Tak czy siak taka wymianę już zrobiłem i zrobiłem z niej fotorelację. Może jest mało czytelna ale narzędzi i czasu mi brakło żeby ją upiększyć. W każdym razie może byc pomocna....
Witam. Mam problem z ubywanie płynu chlodniczego w Audi A3. Ale to nie jest ubywanie regularne. Mianowicie, sprawa wygląda tak że jak zauważę że w zbiorniczku wyrównawczym jest płynu trochę poniżej minimum, wtedy dolewam płynu leciuto ponad pomiedzy min - max. No i teraz wygląda to tak że czasami jeżdżę z dwa tygodnie w mieszanym trybie (miasto / trasa...
Mam jeszcze jedno pytanko,w aucie strasznie parują szyby filtr jest mokry ubywa płynu chłodniczego w dość pokaźnych ilościach ... Jak sprawdzić szczelność nagrzewnicy bez jej demontażu ? Bo w tym aucie trzeba cały kokpit rozebrać :/
Syczenie i wyrzucanie płynu przy otwieraniu gorącego układu chłodzenia to normalny objaw. W układzie chłodzenia wytwarza się nadciśnienie jak płyn jest gorący, powoduje to wzrost poziomu w naczyniu wyrównawczym. Podczas stygnięcia wytwarza się podciśnienie i poziom się obniża. To jest normalne zjawisko. Natomiast jeżeli chodzi o ubywanie płynu i dymienie...
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
A czy ubywa płynu chłodniczego ?
Witam. Od kilku tygodni w moim samochodzie w dużych ilościach ubywa płyn chłodniczy i silnik osiąga wysoką temperaturę. Gdy płynu jest w normalnej ilości wyrzuca go. Co może być tego przyczyną? Samochód to Opel Omega 1995r silnik 2.5 V6.
Witam!!! Mam problem z moim autkiem, a mianowicie ubywa mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka. Ostatnio miałem widoczny wyciek przy bloku. Został on usunięty ale płyn dalej ubywa. Wykluczyłem uszczelkę pod głowicą bo nie ma żadnych typowych objawów: temperatura jest ok, w oleju nie widać płynu, autko nie "kopci" na biało, silnik pracuje równomiernie, oleju...
sprawdź pompę wody, może puszcza przy pracującym silniku. Chociaż teraz jak kuż nasypałeś tego bajzlu to i otwór przelewowy w pompie pewnie się zakituje.
A może to chłodnica oleju, sam nwm Dodano po 48 Odpowiedź brzmi: Jedź do warsztatu, z tego co widzę sam i tak nic nie zdziałasz. wiesz gdzie jest a propo chłodnica oleju ?
Witam. Problem z opel vivaro 1.6 2018r. Autko ma przebiegu 395tys. Problemem jest to że przy dodaniu gazu w zbiorniczku sporo ubywa płynu chłodniczego. Gdy odpuszczę gaz wraca. Po przejechaniu 200km płynu w zbiorniczku juz nie ma. Ale jak odkręcę korek ucieknie cisnienie to plyn wraca. Ale nie tyle co go było. Ktoś może przerabiał ten temat? Dzięki...
po pierwsze sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, jeśli tak to prawdopodobnie przeciek nagrzewnicy (parujące tłuste szyby, specyficzny zapach po włączeniu ogrzewania, wilgotne dywaniki ) jeśli nie ubywa płynu a podobne objawy poza tłustymi szybami to prawdopodobnie do kabiny przedostaje się woda/ wilgoć z zewnątrz, polecam zacząć od przeglądu...
Proponuje podnieść "wycieraczkę" z podłogi, tą która jest pod nogami kierowcy. Następnie bacznie się przyglądać czy w okolicy pedału gazu nie jest mokro. Bardzo często lubi się rozszczelnić nagrzewnica, w tym modelu. Opcja druga: Zmieniałeś rozrząd a chciałeś zaoszczędzić 150 zł na pompie wody. Sprawdzić czy pod obudową paska nie jest mokro. Ewentualnie...
Może napisz co było przyczyną wymiany cylindra, tłoka i pierścienia na nowe. Warto by zmierzyć przed wymianą na sucho jaka jest szczelina na pierścieniu po włożeniu do cylindra. Przyczyn niskiego ciśnienia może być wiele i trzeba je eliminować od najłatwiejszych. Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego)...
Zrobiłem test UPG, negatywny, szukamy dalej
Uszczelka pod głowicą.
Witam. Mam problem z BMW. Od jakiegoś czasu muszę dolewac cały czas płyn chłodniczy, a nigdzie nie ucieka wszystkie węże i chłodnicę sprawdziłem, dodam też ze mam ciagle zimno w aucie. Prosze o sudestie.
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Kolego, twój test wskazuje na zdrowe sprzęgło, jeżeli nie czujesz w pojeździe zapachu sprzęgła palonego (specyficzny zapach podobny do zapachu płynu chłodzącego, przy gazowaniu, czy dużych prędkościach, bądź po wyjściu z auta po szybszej, dynamicznej jeździe) to wykluczyłbym je, ale nie możesz traktować mojej wypowiedzi jako wzorcowej, ponieważ rozmawiamy...
Silnik był już oglądany pod względem wycieków, została wymieniona jedna wadliwa opaska na wężu, ale to nie było główną przyczyną. Poza tym ewidentnie czuć dziwny zapach spalin z wydechu. Chyba jak na razie najrozsądniej jest sprawdzić właśnie chłodnicę EGR.
Cześć, od jakiegoś czasu ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym, zaczeło sie od tego że na rozgrzanym silniku wywalalo plyn przez korek , nie wlaczal sie wiatrak i temp silnikia siegała max. Odpowietrzyłem układ i przez pare dni było ok lecz dzisiaj zauważyłem że brakuje około 0,5l płynu.Tym razem raczej nie wywaliło go przez korek i temp jest ok....
UPG - uszczelka pod głowicą.
Zaglądnij do węża dolotowego, czy jest tam olej. Czy dymieniu nie towarzyszy wzrost obrotów biegu jałowego? Praca wentylatora po zgaszeniu silnika? Może dopala DPF-a. Jaki jest stan zapełnienia? Jakie wartości czujnika różnicy ciśnień? Nie ubywa płynu chłodniczego? Powąchaj spaliny. Olej kopci na niebiesko, DPF na biało. A jak płyn, to wyczujesz słodki...
Nie ubywa Ci czasem płynu chłodniczego?
Zwykły wyciek. Co do wentylatora to niby po co miał by się włączać przy 90 stopniach? Przekroczy 110 to dopiero możesz się martwić. No i nigdy pod żadnym pozorem nie odkręcaj korka na gorącym silniku!
Płynu chłodniczego przypadkiem nie ubywa? Może to para wodnie nie dym?
No jeśli po przejechaniu 50 km nie masz jeszcze dobrej temperatury na wskaźniku to powody mogą być tylko 2: - termostat do wymiany - termostat dobry ale ubyło ci tyle płynu że go nie ma w górnym wężu i w związku z tym czujnik temperatury wisi w powietrzu i zaniża odczyt To oczywiscie moze być sprawa niezalezna od ubywania płynu. Ile tego płynu ubywa...
Witam Mam problem z Man TGX 2015. Ubywa płynu chłodniczy około 5 litrów na tydzień. Na zewnątrz nie widać wycieków. Czy ktoś wie, jaka może być przyczyna?
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Sprawdziłbym czy płynu chłodniczego nie ubywa. Spalany płyn chłodniczy może mieć podobny zapach.
Mogła ci paść uszczelka pod głowicą . Sprawdź po rozgrzaniu silnika czy przewody od chłodnicy są mocna twarde jak tak to masz gdzieś przedmuch na uszczelce .
Zbiorniczek był wymieniany w zeszłym roku Cały komplet Dodano po 10 A czy może ktoś wie dlaczego mimo braku widocznych nieszczelności ubywa płynu chłodniczego Posiadam Astre j 1,4 120kM przebieg 252tyś zagazowaną Pozdrawiam
Witam jestem posiadaczem auta Audi a4 b7 2.0 TDI 16V BRE. W aucie niedawno wymieniłem głowicę na nową wraz z uszczelką, rozrządem, pompą wody, nagrzewnicą, króćcem wody. Problem polega na tym że ubywa płynu chłodniczego zarówno na zgaszonym silniku jak i w czasie jazdy. Nie zauważyłem żadnych wycieków z pod auta. Olej w silniku ma prawidłowy kolor choć...
Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego i czy nie czuć go w samochodzie.
Maciejekk, auto jaki ma przebieg? Czy ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym? Robisz dolewki płynu? Ogólnie jest taka zasada, że auta nie powinno się za mocno przegazowywać zanim nie osiągnie 90 stopni temperatury pracy. Jaką masz temperaturę płynu chłodniczego przy przełączaniu na gaz? Sprawdzać z zimnego silnika. Powinno być minimum 35...
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Przedmuchy możesz mieć tylko do kanałów(kanału)olejowego.To że nie ubywa płynu chłodniczego nie znaczy że uszczelka jest ok.
Mam fiata seicento 0,9 kupiony do kręcenia sie wokół komina jako 2 samochód. Odkąd go kupłem jest problem z ubywaniem płynu chłodniczego, samochód był u mechanika, została wymieniona uszczelka pod głowicą, ale niestety jak płynu ubywało tak ubywa dalej . Z rury wydechowej nie leci siwy dym, ani na zimnym, ani na rozgrzanym silniku, samochód nie starcił...
Jeśli ubywa płynu chłodniczego, to uszczelka pod głowicą. Druga opcja to paliwo w oleju i pierścienie tłokowe do wymiany. Tak czy inaczej, zarówno jedna i druga opcja nie wróży niczego dobrego przy dalszym użytkowaniu silnika w tym stanie.
A przybywa oleju? Jest "ropa" w oleju? Ubywa płynu chłodniczego? Jaki kolor dymu? Jesteś w stanie podłączyć coś do diagnozy? Były albo są jakieś błędy? Ale Cię przepytuję -sorki.
Jeśli ubywa płyn chłodniczy i trafia do komory spalania będzie kopcił na biało z wydechu jak z parowozu.
ubywa płynu chłodniczego?
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Oleju lub płynu chłodniczego ubywa? Jak na niebiesko to może pierścienie..
Czy ubywa płyn chłodniczy?
Do sprawdzenia jeszcze tylko kopułka, a potem sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego, zaobserwuj, na który cylinder nie pali i wykręć przed rannym rozruchem świecę na nim, i sprawdź czy nie jest mokra.
K9K 700 też nie ma przepływki i intercolera. To silnik o mocy 65kM.Sprawdz kolego czy nie ubywa płynu chłodniczego .Jak tak to może być uszczelka pod głowicą .
Jakiego koloru jest ten dym?? Nie ubywa płynu chłodniczego, oleju??
ubywa płynu chłodniczego astra ubywa płynu chłodniczego skoda passat ubywa płynu chłodniczego
regulacja silniczków tworzyć instalka podświetlenie łącznika
NJM5532P vs Burr Brown OPA2134PA: Porównanie wzmacniaczy operacyjnych audio Aria nie nagrywa w stereo - diagnostyka i rozwiązania