Podjedż do jakiegoś mechaniora co ma np tester KTS i ogarnia japońce , z pewnością coś powie co jest , inaczej wróżenie z fusów .
Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
Za dużo lejesz.Wlej tyle co pisze na płynie.Tylko 1 zakrętkę.
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
witam mam problem , w chłodnicy wytwarza się wysokie ciśnienie i przelewem idzie płyn , zapala się kontrolka od chłodnicy.
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Witam, jeśli dobrze rozumiem z pustego się przelewa Z pustego to i Salomon nie naleje. Płyn na postoju wlewa się do cylindra, a po odpaleniu go wypycha. Tak tam moja teoria o uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Tylko po takim kilkukrotnie przegrzanym silniku, kto wie co jeszcze będzie do naprawy.
Wstępnie mechanik ma termin za 2 tygodnie, powiedział, że jeśli faktycznie pompa, to on samej pompy nie zmieni, tylko cały rozrząd i będzie 1k+...
O ile pamiętam Elektrolux i tak nie oferuje części składowych, więc do wymiany jest cały dozownik w drzwiach.
A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
Opel combo 2009 1.6 CNG przerobione na LPG świeża instalacja stag 173 000 przejechane ucieka płyn chłodniczy. No bagnecie nie ma śladów płynu olej jest ok. gdzie może uciekać chłodnica jest ok. nie widać na dole śladu wycieku.
Witam, problem jest taki że ucieka płyn chłodzenia a wycieku nigdzie nie ma, jest to coś poważnego i ile mnie to wyniesie?
Sprawdzić wycieki. Rurki przy chłodnicy,zbiorniczku,przy wejściu do środka.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ chłodzenia - możliwy jakiś przedmuch.
To nie uszczelka pod głowicą.
Ewentualnie sprawdź, czy jest szczelny, uszczelkę czujnika temperatury i opaski. Układ chłodzenia to zamknięty obwód. Jeżeli płyn/woda ucieka to gdzieś jest dziura. .
Miałem ten sam problem. Winowajcą okazał się plastikowy kruciec przy bloku silnika. U mnie nie było widać wycieku bo wyciek był niewielki i płyn parował po rozgrzaniu się silnika. Usterkę zdiagnozowałem dopiero po 3 miesiącach gdy pęknięcie się powiększyło i było widać wyciek. Sprawdził bym też obudowę termostatu bo tez lubi przepuszczać.
Na tłok w pompie hamulcowej działa siłownik hydrauliczny zasilany ciśnieniem z pompy hydraulicznej a steruje tym rozdzielacz w którym suwak przesuwa cisnienie wytwarzane przez pompkę hamulcową sprzęgniętą z pedałem hamulca. Pompa hamulcowa, siłownik i rozdzielacz to skręcony jeden element a zobaczysz to jak wsuniesz się pod maszynę. Po zgaszeniu silnika...
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Tak 150 pln + koszta u mnie. Ale niewdzięczna robota, trzeba wszyściutko wybebeszyć tak jak do przekładki do gołej ściany grodziowej. Deske, kierke, nadmuchy. Cały dzien roboty.
Zmień mechanika. Silnik się chłodzi przed odparowaniw wody. Jego temperatura w postaci pary ucieka w otoczenie. Małej płynu jak chcesz ale i tak jego podstawowy składnik woda ucieknie w otoczenie i dędziesz musiał ją dolewać a zostanie glikol i dodatki które paru ją o wiele wolniej.
Być może płyn dostaje się do serwa i jest z niego wysysany przez przewód podciśnienia do silnika, miałem raz taki przypadek (ale nie w BMW )
prawdopodobnie w parowniku trochę zesztywnialy mębramy :)
Witam, podczas jazdy tym korkiem ucieka mi płyn chłodniczy... Była wymieniona uszczelka sprężarki
Jeśli dobrze spojrzałem to według strony [url=http://www.opel-infos.de/]Link w astrze F 1.7dtl były skrzynie F13 i F15, a w 1.7d ta sama F13 co w turbo. Ja zmieniałem w moim 1.7dtl skrzynię z f13 na F15 i wszystko pasuje. Różnica jest w środku skrzyni (teoretycznie F15 jest na 150Nm, a F13 na 130Nm). Różnica w przełożeniach praktycznie nie jest wyczuwalna.
Napisałem, ze do silnika i w oleju go nie ma na 100% (chodzi o płyn). A ogolnie problem z płynem już rozwiązany. Czy po mocniejszym gazowaniu hmm no moze, ale na luzie mi gasnie, a nie jak wbijam na obroty ;) Dodano po 57 A chodizło Ci o "samochód" z gazem czy Poloneza z gazem?
Witam. Mam taki problem . Ostatnio robiłem remont katanki. I teraz po zalaniu katanki płynem zauważyłem że ucieka mi płyn na świece . Pytanie jest takie . Którędy ? Uszczelka pod głowicą nowa . Pompa szczelna . Proszę o pomoc .
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Witam mam problem ze wspomaganiem kierownicy w fordzie C-Max . Mianowicie ucieka płyn . Jaka moze być przyczyna . ??
Witam. Mam peugeota 607 2.0 hdi 136KM 2007r Opis problemu: Jadąc w upalny dzień zobaczyłem że spod maski wydobywa się para. Okazało się że zepsuł się wiatrak i uciekł płyn chłodniczy. Wymieniłem wiatrak. Następnie gdy silnik zagrzał się do 90 stopni nadal pojawiała się para spod maski mimo że temperatura nie przekraczała 90 stopni i wiatrak chłodzi...
dzięki za wszystko jutro poszaleje z tym
Jeśli ci się gotuje płyn to wylatuje zbiorniczkiem wyrównawczym przez korek. Albo siadł ci termostat albo coś odwalili mechanicy. Sprawdzałeś czy dolny wąż od chłodnicy jest ciepły po tym jak się zagotuje? i czy wogole chłodnica jest ciepła.
Witam. Od kilku dni mam problem z moim essim. Otóż padło mi wspomaganie :( Było to tak ostatnio jak wiadomo spadł śnieg więc pojechałem na placyk troszke się pokręcicć. No i się nakręciłem bo po jakiś 10 minutach poczyłem, że kierownica stawia opór (nie działa wspomaganie). Nazajutrz zaglądam do zbiornika na płyn a tu susza, więc długo się nie zastanawiając...
Szanowny forumowiczu, jeżeli nie widać wycieków z instalacji to najprawdopodobniej ucieka powietrze z naczynia przeponowego. Należy sprawdzić szczelność zaworu. Zawór jest taki sam jak w oponach samochodowych. Najprostsza metoda to nanieść ślinę (albo np. płyn do zmywania naczyń na zawór - tak aby powstała błona - jeżeli zawór jest nieszczelny będzie...
Witam serdecznie . Jestem na Tym Forum pierwszy raz i chciałem sie Was zapytać co sądzicie o moim problemie . Jestem posiadaczem audi a4 1,9 Tdi 115 koni 2000r .Autko kupiłem nie dawno . Problem jest taki ze zauważyłem ze ucieka mi płyn chłodniczy. Tylko ze stan oleju mam cały czas ten sam....tak jak powinno być . W spalanie ( w rure ) też chyba nie...
Cześć. Mam Opel Astra G. Z układu chłodzenia ucieka płyn chłodniczy, ale silnik trzyma temperaturę, nie ma białego dymu z rury wydechowej, olej w silniku jest czysty i jego poziom się nie zmienia. Jednak w zbiorniczku wyrównawczym jest bardzo duże ciśnienie.
Witam posiadam golfa 1,9 GTD lecz ostatnio pojawił się problem. Podczas jazdy prędkością do 100km jest ok ale powyżej wygania cały płyn chłodniczy z zbiorniczka wyrównawczego,samochód nawet na postoju się nie grzeje dopiero przy większej prędkości ...wygoni płyn i zaczyna się grzać . Proszę o pomoc co może być przyczyną ?
Jak cieknie z rurki odprowadzającej skropliny z parownika klimy to pękła (ma dziurę) nagrzewnica od ogrzewania kabiny. Płyn spływa na dół do i otworem . Test jest prosty zrobić obejście nagrzewnicy i trochę pojeździć plus dodatkowo zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia czy czasem uszkodzona nagrzewnica nie jest skutkiem innej awarii.
Podaj numer tel.
po postoju po 2 godz. jest jeszcze ciśnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to że układ jest chyba szczelny Nie mam żadnej skali porównawczej w szybkości stygnięcia silnika w samochodzie ciężarowym, ale mnie się wydaje, że po takim czasie i przy takiej temperaturze otoczenia silnik powinien być raczej zimny i w zbiorniku nie powinno być żadnego ciśnienia...
Czy ktoś miał może problem z uszczelnieniem połączenia zbiornika z rurką prowadząca do wtryskiwacza? U mnie na 90% tędy ucieka płyn przez co jak sądzę jest za niskie ciśnienie w układzie. Zbiornik brudny w płynie,pod autem też kryształki . Czym to uszczelnić? Jakiś oring dołożyć? Czy może konieczna wymiana przewodu? A ten tani nie jest bo chyba z 700zl.......
Jaki najtańszy multimetr logger z USB się do tego nadaje? Będzie coś tańszego, niż to? BM521 Multimetr-logger (690 PLN brutto) Toż to połowa wartości tego Punta ;) Obawiam się, że rejestrator niewiele Ci pomoże, bo na jednym bezpieczniku i tak jest kilka obwodów. Z drugiej strony jest tylko kilka przewodów które pozostają pod napięciem przy wyłączonym...
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
byłem u mechanika. Nie musiał nawet testera wkładać. Odkręcił korek zbiorniczka, powąchał, popatrzył przy przygazowaniu i wydała wyrok na 90% będzie to uszczelka pod glowicą lub chłodniczka spalin.Niestety, terminy u zaufanych mechaników, jak do lekarza na NFZ. Zastanawiam się tylko, co jest bardziej prawdopodobne. Auto zbiera się normalnie, nie kopci....
ale to że zamienialiscie to nie znaczy że miała być poprawa bo któryś morzę błędnie odczytywać a jeśli płyn nie ucieka to szczelnośc raczej jest. A czy termostat się otwiera w odpowiednim czasie zobacz kiedy pociśnie goracy płyn na chłodnice bo najpierw powinna się nagrzewać przed termostatem a dopiero jak sie otworzy to powinno poleciec na chłodnice...
Jeżeli ucieka powietrze z portu wydechu (grzybek) w zaworze od połówek po wrzuceniu połówki to jest duże prawdopodobieństwo, że tłok wewnątrz skrzyni biegów (ten uruchamiający wodzik od przekładni zębatej połówek ) przepuszcza i dlatego masz wyciek. Połówki są tylko i wyłącznie uruchamiane prze wciśniętym sprzęgle (zaworek przy pedale sprzęgła obok...
ucieka płyn chłodzący płyn chłodniczy ucieka ogrzewanie płyn ucieka
aktualizacje windows offline wlacznik termiczny zmywarka plaszcz wodny
Lokalizacja czujnika drzwi w zmywarce Whirlpool WSIO 3034 PFE X Kod błędu 32317 w Volkswagen Golf GTE - diagnostyka i przyczyny