Podaj numer tel.
Podjedż do jakiegoś mechaniora co ma np tester KTS i ogarnia japońce , z pewnością coś powie co jest , inaczej wróżenie z fusów .
Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
Za dużo lejesz.Wlej tyle co pisze na płynie.Tylko 1 zakrętkę.
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
Trzeba mieć schemat hydrauliki. Sprawdź przed pomiarem ciśnienia pompy,czy trzymają elektrozawory. (bo ramiona itd.nie mogą samoistnie opadać-ucieka płyn)
O ile pamiętam Elektrolux i tak nie oferuje części składowych, więc do wymiany jest cały dozownik w drzwiach.
Na tłok w pompie hamulcowej działa siłownik hydrauliczny zasilany ciśnieniem z pompy hydraulicznej a steruje tym rozdzielacz w którym suwak przesuwa cisnienie wytwarzane przez pompkę hamulcową sprzęgniętą z pedałem hamulca. Pompa hamulcowa, siłownik i rozdzielacz to skręcony jeden element a zobaczysz to jak wsuniesz się pod maszynę. Po zgaszeniu silnika...
Wstępnie mechanik ma termin za 2 tygodnie, powiedział, że jeśli faktycznie pompa, to on samej pompy nie zmieni, tylko cały rozrząd i będzie 1k+...
Płyn wycieka z widocznymi wyciekami , czy płynu ubywa bez sladów wycieku ? To jest zasadnicza różnica .
A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
Witam. Posiadam opla vectra c 3.0cdti 2008r. Auto po dłuższej trasie ok 250km strasznie się zgrzalo i wyskoczyła kontrolka temperatury i auto straciło całkowicie moc i gasło. Samochód nie odpalał ( całkowicie stracił prad) i udawało się go odpalać na krótko ( co ok 30km gasl) Po dojechaniu na miejsce samochód stygł z 4 godziny Po odkreceniu pojemnika...
Jeśli dobrze spojrzałem to według strony [url=http://www.opel-infos.de/]Link w astrze F 1.7dtl były skrzynie F13 i F15, a w 1.7d ta sama F13 co w turbo. Ja zmieniałem w moim 1.7dtl skrzynię z f13 na F15 i wszystko pasuje. Różnica jest w środku skrzyni (teoretycznie F15 jest na 150Nm, a F13 na 130Nm). Różnica w przełożeniach praktycznie nie jest wyczuwalna.
Witam mam problem ze wspomaganiem kierownicy w fordzie C-Max . Mianowicie ucieka płyn . Jaka moze być przyczyna . ??
Serwo połączenia z DOTem nie posiada ... chyba że kolega miał skrót myślowy i i mowa o pompie sprzęgła /znajdziesz ją po prawej stronie skrzyni /, a fakt że jeszcze nie kapie po kołach nie oznacza że cylinderki są nieszczelne, sprawdź to zdejmując bębny
Uszczelka to ostateczność . Proponuję dokładnie obejrzeć przewody gumowe. Ja miałem problem z uciekającym płynem już się pogodziłem z myślą o uszczelce a płyn uciekał przy mieszalniku. Odnośnie uszczelki to sprawdź czy po ostygnieciu silnika w układzie płynu chłodzącego jest podwyższone ciśnienie. Jeśli nie to powinieneś szukać nieszczelności zewnętrznych.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ chłodzenia - możliwy jakiś przedmuch.
Ten silnik nie miał przypadkiem problemu z opdajacymi tulejami ?
Jak cieknie z rurki odprowadzającej skropliny z parownika klimy to pękła (ma dziurę) nagrzewnica od ogrzewania kabiny. Płyn spływa na dół do i otworem . Test jest prosty zrobić obejście nagrzewnicy i trochę pojeździć plus dodatkowo zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia czy czasem uszkodzona nagrzewnica nie jest skutkiem innej awarii.
To nie uszczelka pod głowicą.
Tak kiedyś uciekał płyn ale przez chłodnicę dolotu powietrza. Chłodnica wydaje mi się, że nie bo jednak ze 120° schłodziło mi do 90°. Obydwa wentylatory działają.
Sprawdzić wycieki. Rurki przy chłodnicy,zbiorniczku,przy wejściu do środka.
proponuje sprawdzić dywanik od strony pasażera jeśli zawór jest przy nagrzewnicy ,bo potrafiło ciec przy cięgle zamykającym zawór,były wersje gdzie zawór był w przedziale silnika
Element nr 15 to chłodniczka oleju(chłodzi płyn chłodniczy) a element nr 18 to króciec do bloku silnika ? Element nr 19 to oring uszczelniający pewnie on jest winien
Aleś trafiła kobieto na fachowców. Oddałaś mu auta gdzie tylko uciekał płyn - on oddał Ci auto gdzie pali się kontrolka EPC i jeszcze chce kasę za to. Niech usunie tą awarię na własny koszt. Proponuje również wziąć ad niego rachunek za wykonane naprawy i pojechać do innego mechanika by sprawdził czy głowica była ściągana czy raczej to Ty jesteś naciągana.
Tak 150 pln + koszta u mnie. Ale niewdzięczna robota, trzeba wszyściutko wybebeszyć tak jak do przekładki do gołej ściany grodziowej. Deske, kierke, nadmuchy. Cały dzien roboty.
Miedzy zbiornikiem a pompką musi być uszczelka - inaczej będzie płyn uciekał. Zobacz czy nie wpadła Ci do środka zbiorniczka.
Opel combo 2009 1.6 CNG przerobione na LPG świeża instalacja stag 173 000 przejechane ucieka płyn chłodniczy. No bagnecie nie ma śladów płynu olej jest ok. gdzie może uciekać chłodnica jest ok. nie widać na dole śladu wycieku.
Miałem ten sam problem. Winowajcą okazał się plastikowy kruciec przy bloku silnika. U mnie nie było widać wycieku bo wyciek był niewielki i płyn parował po rozgrzaniu się silnika. Usterkę zdiagnozowałem dopiero po 3 miesiącach gdy pęknięcie się powiększyło i było widać wyciek. Sprawdził bym też obudowę termostatu bo tez lubi przepuszczać.
Ale co to za dym? Para olej? Brało to olej? Uciekał płyn? Jak brało olej to silnik do remontu jak tylko dymi bo poszła uszczelka to niższe koszta.
Witam, podczas jazdy tym korkiem ucieka mi płyn chłodniczy... Była wymieniona uszczelka sprężarki
Kolego raczej mechanikiem nie jestem, ale w samochodach z gazem lubi sobie zamarznąć parownik - jest on zresztą podłączony do instalacji chłodzącej.. To "zalewanie" to może po mocniejszym dogazowaniu powstaje? Ja tak miałem, jak się potem okazało parownik się wziął rozszczelnił... Ten płyn co gdzieś ucieka... Ale gdzie on ucieka? Czy pod samochoem są...
sprawdz rurki do przekładni może tam lać są tam oringi chyba że z pod mieszków to przekładnia do wymiany
dzięki za wszystko jutro poszaleje z tym
Witam, problem jest taki że ucieka płyn chłodzenia a wycieku nigdzie nie ma, jest to coś poważnego i ile mnie to wyniesie?
Być może płyn dostaje się do serwa i jest z niego wysysany przez przewód podciśnienia do silnika, miałem raz taki przypadek (ale nie w BMW )
prawdopodobnie w parowniku trochę zesztywnialy mębramy :)
2.0 ma wade głowicy i ucieka płyn do samego wydechu :/
Witam. Mam taki problem . Ostatnio robiłem remont katanki. I teraz po zalaniu katanki płynem zauważyłem że ucieka mi płyn na świece . Pytanie jest takie . Którędy ? Uszczelka pod głowicą nowa . Pompa szczelna . Proszę o pomoc .
Witam. Mam peugeota 607 2.0 hdi 136KM 2007r Opis problemu: Jadąc w upalny dzień zobaczyłem że spod maski wydobywa się para. Okazało się że zepsuł się wiatrak i uciekł płyn chłodniczy. Wymieniłem wiatrak. Następnie gdy silnik zagrzał się do 90 stopni nadal pojawiała się para spod maski mimo że temperatura nie przekraczała 90 stopni i wiatrak chłodzi...
Ewentualnie sprawdź, czy jest szczelny, uszczelkę czujnika temperatury i opaski. Układ chłodzenia to zamknięty obwód. Jeżeli płyn/woda ucieka to gdzieś jest dziura. .
Odpowietrznik poluzowałem przewód przy pompie też I wtedy uciekał płyn pod przewodem w zbiorniczku się nie pojawiło ani trochę płynu
No z tym cylinderkiem na zwolnict jest też problem bo podniosłem ciągnik do góry i dokrecalem regulacje hamulca do momentu aż koło przestanie się kręcić gdy koło stanęło to popuscilem trochę żeby mogło się swobodnie kręcić. Teraz gdy nacisne z całej siły hamulec to tłoczek wychodzi za daleko aż ucieka płyn.
Podczas testowania spryskiwacza, przy podniesionej klapie płyn uciekał z obiegu i wyciekał w okolicy silniczka wycieraczki. W takim razie warto by było sprawdzić czy płyn nie znajduje się również w samym silniczku.
witam ja miałem podobny problem jest niekoniecznie kosztowny ale pracochłonny wine ponośi nagrzewnica a dostęp do niej jest okropny.
Test na zawartość CO2 w zbiorniczku płynu rozwieje wątpliwości, choć osobiście stawiam na wydmuchaną uszczelkę pod głowicą, albo pękniętą głowicę.
Czy ktoś miał może problem z uszczelnieniem połączenia zbiornika z rurką prowadząca do wtryskiwacza? U mnie na 90% tędy ucieka płyn przez co jak sądzę jest za niskie ciśnienie w układzie. Zbiornik brudny w płynie,pod autem też kryształki . Czym to uszczelnić? Jakiś oring dołożyć? Czy może konieczna wymiana przewodu? A ten tani nie jest bo chyba z 700zl.......
Dosyć często w ducato ucieka płyn a To se napraw wycieki. Kup zbiorniczek z czujnikiem wlasciwym.
Witam od dłuższego czasu walczę z używającym płynem z układu chłodzenia płyn ubywa zwłaszcza na dużych trasach typu 1000 plus potrafi nawet ubyć ponad 2litry płynu ! Ponadto auto potrafi nic nie piszczeć ani nic dopiero na 2 dzień przy odpaleniu informuje że ma mało płynu test na zimnym na ciepłym szukanie wycieku nic na uszczelkę też był robiony test...
Wymieniłem wszystkie węże od układu chłodzenia i płyn dalej ucieka. Nie ma oleju w płynie, nie dymi, korek od oleju czysty. Stąd moje pytanie, czy może klimatyzacja ma coś z tym wspólnego - astra h 2004 1.6 +lpg
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
I czy to normalne ze ucieka tamtedy plyn? Jeśli jest nieszczelne, to musi uciekać. Wyciek powinien być widoczny, jeśli tamtędy ucieka to wkręć ten korek na taśmę teflonową, tylko z umiarem żeby nie pękła nakrętka. Zobacz czy w oleju nie masz płynu.
Zdjęcie jest ostre ale nie widać całości. Widać zacieki pod zbiorniczkiem wyrównawczym oraz jakby uciekał płyn spod korka. Poza tym pościeraj to wszystko, włącz samochód i obserwuj. Poza tym pamiętaj że płynu nie może być ponad max.
Witaj, Miałem taki problem w saab`ie i vectrze c za każdym razem padał wysprzęglik problem ustąpił po wymianie z luk na sachs przed tym wszystkim sprawdź czy i gdzie ucieka płyn, oraz co jest po prostu walnięte
Na ciepłym silniku nie ma ubytków, wszystko pracuje jak należy, nie ucieka płyn. Temperatura wynosi 90 stopni, ogrzewanie w aucie jest tak dobre, że można w nim siedzieć w samych gaciach. Wczoraj pod zakładem pracy stał przez 8 godzin, nic nie uciekło. Przyjechałem do domku o 23 i zostawiłem auto, a przez noc uciekło około 2 cm poniżej minimum. Nie...
Witam. Problem tego typu vw T5 2004 1.9 105koni ucieka płyn z chłodnicy niewiadomo gdzie był sprawdzona głowicą nie idzie w układ ani w spaliny wymieniony korek zbiorniczka termostat czujnik na chłodnicy wentylatory się nie zakańczając chodź sprawdzone na krótko sprawdzane co jeszcze może być powodem? Na dywanikach i w innych miejscach niema żadnych...
Witam. Tak jak w temacie od pewnego czasu (2-3 tygodnie) samochód nie dogrzewa mi sie do 90 stopni. Czytałem że to duża bolączka b8 FL. Myślałem nad zmianą termostatu ale dziś zobaczyłem że do tego ucieka płyn chłodniczy ( na około 100km uciekło 50ml). Gdzie szukać problemu ? Zwykła nieszczelność czy nagrzewnica, a może problem jest większy ? 2.0 tdi...
Zmień mechanika. Silnik się chłodzi przed odparowaniw wody. Jego temperatura w postaci pary ucieka w otoczenie. Małej płynu jak chcesz ale i tak jego podstawowy składnik woda ucieknie w otoczenie i dędziesz musiał ją dolewać a zostanie glikol i dodatki które paru ją o wiele wolniej.
Jak nie chcesz wymieniać to go rozbierz, wyczyść i nasmaruj - chodzi o tą grubą część gdzie powietrze pracuje. Jeśli teraz działa (nie ucieka płyn czy powietrze) to nie ma powodu żeby wymieniać.
Myślę że uszczelka pod głowicą poszła. I tu ucieka płyn i gotuje się w układzie płyn.
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
jak byłeś na komputerze mogłeś sprawdzić kompresje, zobacz czy Ci ucieka płyn chłodniczy. Polecam wymienić uszczelkę pod głowicą.
Ciśnienia w zbiorniczku nie ma nawet jak chodził 3h. To by świadczyło o nieszczelnym układzie. Przy szczelnym układzie i przy bardzo dobrze odpowietrzonym układzie na gorącym silniku węże do chłodnicy powinny być minimalnie twardsze niż na zimnym. Nie ma żadnej różnicy przy otwartym układzie (nieszczelność czyni układ otwartym). U mnie w corolli i...
Witam szanownych kolegów. Mam wydaje mi się poważny problem z moim Seatem Toledo. Samochód jest z 2002 roku, silnik 1.9TDI 110KM. O co chodzi... ucieka mi płyn chłodniczy. Samochód kupiłem w czerwcu 2014. Po kupnie dolałem trochę borygo i przez cały ten czas nic się nie działo. Dwa, trzy tygodnie temu zapaliła mi się kontrolka przy temperaturze i okazało...
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
Tego nie wiem czy uszczelka jest ok. Ale wcześniej przed wymianą płyn nie uciekał. Jak sprawdzić czy uszczelka jest sprawna? Uciekanie uciekaniem a gotowanie tego płynu od czego zależy?
powiem tak to bardziej wygląda na nie równą prace silnika dodam jeszcze ze gdzieś ucieka płyn chlodniczy
A zauważyłem że mi ucieka płyn chłodzący na cieknie po kropęlce w okolicy pompy wody.. Czy trzeba wymienić pompę czy można to jakoś uszczelnić?
Nie czuję zapachu płynu wewnątrz samochodu tylko jak podniosę maskę, konkretnie chodzi mi o przewody idące poza silnik, ponieważ tam gdzie są widoczne nie zauważyłem wycieku. Podejrzewam nieszczelność z tyłu silnika tam podobno jest metalowy króciec który prawdopodobnie jest powodem przecieku.
Test ciśnieniowy trzeba zrobić i będzie wiadomo gdzie "ucieka" płyn - oczywiście sumiennie. Domniemam, że cały układ chłodzenia jest sprawny, wraz z korkiem na wlewie...
Nie musi uciekać płyn bo nic nie jest rozszczelnione. Pompa przepuszcza i nie masz hamulców ot co.
Wyciek zdiagnozowany płyn ucieka spod zaznaczonego elementu spod króćca wody.
Podobny przypadek mieliśmy z firmowym T4. Była wymieniana uszczelka pod głowicą. Po tygodniu ponownie (razem z planowaniem). Zanim trzeci raz wymienili uszczelkę sprawdzili głowice. Mikropęknięcia. Po wymianie głowicy, problemu z uciekającym płynem przez zbiorniczek wyrównawczym już nie było.
Raczej nie posiada, nie rzuciło mi się nic w oczy, chyba że pod kolektorem ssącym, ale bliżej prawdy jest brak chłodnicy EGR. Jeszcze dziś sprawdzę pod autem ślady, może coś pokaże, bo postawiłem w świeżym miejscu - na betonie, nie na trawce. Dodam jeszcze, że problem zaczął się, gdy mini łapało za duże ciśnienie z powodu zepsutego korka. Po wymianie...
Pompa raczej skrzeczy dopiero przy skręcie na max o ile się nie mylę, to zjawisko to norma ja też tak mam przy swojej maryśce a co do zmiany płynu kolega wyżej już pisał w jaki sposób A tego płynu to dużo Ci ucieka bo jeśli nie to są specjalne płyny do układu kierowniczego uszczelniające można je mieszać z każdym rodzajem płynu Pozdrawiam :turn-l:
Sprawdź opaski na wężach wodnych przy parowniku i trójnikach czy nie są luźne bo tam też często lubi uciekać płyn chłodniczy.
Płyn ucieka? Jeśli było błotko w pompce, to bezapelacyjnie wymienić wysprzęglik i wyczyścić przewód. Pompka poprawnie założona?
To pewnie uszczelka pod głowicą. Z jakiego zaworu płyn ucieka???
Albo nagrzewnicą ucieka.
Witam. Pisze z prośbą o radę i rozwiązanie problemu a mianowicie mam Passata b5 1.9tdi 115 km. Zauważyłem od jakiegoś czasu jak jadę samochodem i na climatronicu jest ustawiona temperatura 19-20 stopni to płynu chłodzącego nie ubywa ale jak tylko zwiększ temperaturę na 22 stopni to ubywa mi płyn. Z góry dziękuję.
Nie ma wycieku płynu hamulcowego,tylko ucieka płyn chłodzenia ale już załatwiłem tą sprawę co do sprzęgła to dalej jestem w kropce. :cry:
Witam Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego (pod silnikiem robiła się na ziemi duża kałuża) . Kapie z prawej strony na skrzynię biegów. Czy miał ktoś może kiedyś taki problem i gdzie uciekał ten płyn? Pozdrawiam
Silnik jak rozumiem benzyna? W takim razie raczej nie ma tam dwumasy. Trzeba sprawdzić poziom płynu hamulcowego - jak brakuje to: Obstawiam na uszkodzenie wysprzęglika lub doprowadzającego do niego płyn przewodu. Jeśli wysprzęglik jest zewnętrzny to naprawa nie powinna być droga. Jeśli centralny - do wymiany trzeba zdjąć skrzynię więc koszty będą wyższe....
Zdecydowanie wymiana . nie polecam czyszczenia . potem tylko uszczelniacz się przeciera i ucieka płyn :( Dodano po 2 Jeśli chrom odlazł od stalowego tłoczka to już nie ma dla niego ratunku.
Ale widać żeby się "pocił" z lewej strony ? jak tak to bardzo możliwe ze pompa siadła dlatego stuka i ucieka płyn.
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka
A ile reduktor ma nalatane? Bo przez niego płyn może uciekać. Po zagrzaniu auta weże od układu chłodzenia nie są twarde przypadkiem?
Witam panowie, odnośnie VW 2.0 FSI, ubywa mi płyn chłodniczy. Sprawa wygląda tak, że nie idzie namierzyć, gdzie ucieka ten płyn. Olej nie idzie, bo nie robi się budyń do oleju, płyn raczej też, bo bagnet jest czarny. Jedynie na korku wlewu oleju, po odkręceniu, jest budyń lekki, ale to może być to, że jeździ się po bułki do sklepu i jest niedogrzany....
Niestety to nie przez ten przewód od podciśnienie założyłem podokrecałem wszystko i tak samo jest bez zmian, przy silniczku krokowym wydaje mi się że jakby w tych okolicach łapał lewego, w dodatku od zbiorniczka chłodnicy gdzie podpina się kabel ten "Dziubek" mam uszczerbany poprawiłem przewód jednak tamtędy ucieka płyn podczas pracy silnika.
Przy parowniku to możliwe, że jest to nalot z uciekającego płynu chłodzącego, który jest doprowadzany do parownika aby go ogrzewać. A co do uciekającego gazu to jedź do jakiegoś zakładu regulującego/montującego lpg w aucie i powinni mieć tester do sprawdzania nieszczelności w instalacji.
Chyba nie wie, ile to kosztuje. Taniej będzie kupić coś w oryginale a to zezłomować :D chociaż jak to opel to można chwilę poczekać i sam się zbiodegraduje :D
Po zdjęciu głowicy okazało się że poszła uszczelka. Dziwi mnie tylko dlaczego, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat ta sama awaria powtórzyła się 3 krotnie co około 30tys km. Dodam że przed każdym ponownym założeniem nowej uszczelki głowica była splanowana.Wiec dlaczego do chodzi do uszkodzeń owej uszczelki ??? Witam, mam dokładnie taki sam problem z ta...
Teraz zauważyłem że napisałeś ze miałeś nalanego płynu prawie pod sam korek i przez to go tez mogło wyrzucić. Jutro odpal pojeździ i sprawdź. Ewentualnie może gdzieś ucieka płyn na zewnątrz?
Dziękuje, sądze, że to może być uszczelką pod głowicą przez ten gaz bo gazownik nie ustawił mi żadnego dotrysku. wymieniłem olej w skrzyni ale nic niedało, a od 2 dni ucieka płyn chłodniczy. Dodam że te terkotanie jest już rzadziej i krócej, ale nadal przy niskich obrotach od 10km do 40km wchodzi mi drżenie auta. mocniej nacisnę któryś raz pdeał gazu...
Nie ucieka ci płyn chłodniczy?
ucieka płyn chłodzący ogrzewanie płyn ucieka monitor ucieka
napełnianie kartridży canon wsady flash blaupunkt dioda schottky anoda
autobus bezpiecznik analizator widma
Czy insekt może uszkodzić wyświetlacz w ekspresie DeLonghi? Uszkodzenie wyświetlacza ekspresu do kawy przez insekt a gwarancja