wydaje mi sie ze ma topnik w srodku Próbowałem, jeśli nawet, są to praktycznie śladowe ilości, jakby go nie było wcale. Przypomina pocięty na kawałki drut ze szpuli. https://zatechs.pl/Lut-twardy-L-ZnAl4-2-... Niestety, nie został mi nawet kawałek, przed chwilą...
To jest coś w rodzaju termopary, zabezpieczenie przeciw zamarznięciu parownika, jak za zimno w parownik to odcina klimę.
Dokładnie wydajność jest zawsze zaniżona z większą ilością oleju. Mniej więcej wygląda to tak że zaraz po włączeniu po dłuższym postoju klima chłodzi całkiem dobrze. Natomiast po jakichś 15-20 minutach widać powolny spadek, czasem mało zauważalny bo już auto się schodziło i wydaje się że już jest okej ale nie jest.
Zależy silnie od temperatury. Na zgaszonym silniku masz 6 do 10 bar, na uruchomionym od 8 do 20 na wysokim i około 2 bary na niskim. Generalnie im cieplej tym wyższe ciśnienia, podaję ogólnie, nie są to jakieś typowe ciśnienia dla Golfa IV.
Ze sprężarki zlałem mniej więcej tyle ile wcześniej wlałem czyli ok 150. Może odrobinę więcej. Jeśli chodzi Ci o to czy były w niej 2 stany to wg mnie nie. Wygląda na to, że sprężarka jednak nie była fabrycznie zalana. Jeżeli w tym układzie ma być 220 ml oleju, to w sprężarce powinno być około połowy. Więc 150 lub trochę więcej, jak piszesz, to za...
Generalnie wszystkie przewody można sprawdzić ciśnieniem 20 bar, chociaż na przewodach niskiego ciśnienia nie będzie zwykle powyżej 7 bar.
Sprawdziłbym czy skraplacz lub chłodnica wodna są czyste i można lamelki przedmuchać . Jeśli są brudne to nie ma przelotu powietrza i skraplacz nie jest schładzany i przez to rośnie ciśnienie HP.
Jak nie ogarniesz wg pomysłu jarkaxxxxx to wymień po prostu panel.!! Ogarnia czy nie, lepiej wymienić, bo jeśli się "rozjechał" (niezależnie czy panel czy termistor) to nie ma pewności czy obecny stan jest trwały. Dlatego nawet nie rysowałem schematu, raczej nie będzie tu potrzebny, bo co z tego że się da.
Podali ilość w gramach.
Niebieski gaz, czerwony ciecz. Nie wolno napełniać układu pracującego cieczą na stronę ssania bo uszkodzisz spreżarkę! Najlepiej wyciągnąć próżnię i napełnic na stronie tłocznej odpowiednią ilością cieczy.
1235 ± 50 g | oleju w całym układzie 240ml.
25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
Czasami nie ma tam sterownika wentylatorów jak w innych autach grypy VAG - pod akumulatorem.
http://obrazki.elektroda.pl/9474747600_1... O ile mnie pamięć nie myli to tak wygląda.
No przecież masz tam biblioteki LM358, LM324. W poniedziałek kupuje i testuje Nie wiemy jak zachowa się ten sterownik zadający U=0-10V, więc najpierw testuj w realu układ z U1b - bez U1a, R5, R6, R7 - sygnał podaj na R2. Jeśli sterownikowi się "nie spodoba" prąd wpływający do jego wyjścia (mierz napięcie na wyjściu sterownika i porównuj czy się zgadza...
Bar czy Amper?😉 Bar, to nie bezpiecznik elektryczny tylko zawór bezpieczeństwa, czasem siedzi ba sprężarkach
Tytuł Klimatyzacja Usterka Klimatyzacja nie działa skutecznie. Przyczyna Usterka sprężarki układu klimatyzacji. Usterka przewodów lub złączy komunikacji CAN lub usterka jednostki sterującej sprężarką układu klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest za niskie lub za wysokie. Mógł wystąpić przeciek w układzie. Uwagi Układ kontynuuje sterowanie...
Nie jest to jednoznaczne. Wentylator startuje jak ciśnienie w układzie klimatyzacji wzrasta. W jednych pojazdach zaraz po uruchomieniu kompresora w innych po uzyskaniu odpowiedniego cisnienia.
Stary układ klimatyzacji z presostatem. Brak sygnału z czujnika lub brak ciśnienia w układzie (to że syczy po naciśnięciu zaworu nie oznacza odpowiedniego ciśnienia). Czujnik 4 pinowy na aluminiowej rurce klimatyzacji. Pin 1-2 ma byc zwarty przy prawidłowym ciśnieniu w układzie klimatyzacji.
Kolego Wenek...istnieje kilka konfiguracji układu klimatyzacji w tym autobusie oto jeden z nich Fatura wersja 1.
W twoim układzie klimatyzacji nie ma freonu. Przy naprawie czujnika nie trzeba odzyskiwac czynnika. Przy wymianie zaworu już tak.
Klimatyzacje nie mają filtrów. Gdyby tak było że posiadają nie trzeba by było płukać całego układu po zatarciu.
Zupełnie nie trafiłem w temat. Nie wiem skąd ubzdurałem sobie układ klimatyzacji
Ale nie ma nic bezpieczniejszego i tańszego jak R134a i układ klimatyzacji z Audi B5. Super wydajny i bezproblemowy, za grosze wykupisz.
Nie pamiętam teraz dokładnie ale wydaje mi się, że układ klimatyzacji trzeba opróżnić.
To ja bym sprawdził szczelność układu klimatyzacji i czy okna Ci się dobrze domykają, może idą pod skosem i pojawia się minimalna nieszczelność ?
Ilość czynnika chłodniczego w układzie (z tylnym układem klimatyzacji) F4R 720, F4R 820, F9Q 760, F9Q 762, G9U 630, G9U 730 1150 g Ilość czynnika chłodniczego w układzie (z tylnym układem klimatyzacji) M9R 630, M9R 692, M9R 780, M9R 782, M9R 784, M9R 786, M9R 788 950 g dane z tisa Pozdrawiam ...
W załączniku schematy dla układu klimatyzacji Delphi oraz Behr.
Moduł komfortu kontroluje m.in.: szyby otwierane i zamykane elektrycznie elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne centralny zamek układ klimatyzacji podgrzewanie foteli czujniki deszczu pracę wycieraczek i spryskiwaczy do szyb oświetlenia wewnątrz samochodu szyberdach alarm fabryczny system kontroli trakcji system wspomagania parkowania automatycznie...
Czujnik temperatury wewnętrznej do układu klimatyzacji.
Użyłeś chociaż funkcji SZUKAJ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... O wynikach z google nawet nie chcę wspominać. Może najpierw zapoznaj się z zasadą działania, a potem popatrz, jak są realizowane układy. W samochodach tez masz je zastosowane w kilku miejscach. Choćby w układach poziomowania reflektorów sterowanych analogowo. Skąd ty tam...
Proszę bardzo Bezpiecznik 8 do 2009r. Jednostka sterująca układu klimatyzacji Przełączniki kolumny kierownicy Miernik uniwersalny Jednostka sterująca elektrycznego układu sterowania pomiaru czasu i alarmem (ETACS) Jednostka sterująca dodatku do paliwa Brzęczyk ostrzegawczy kluczyka Jednostka sterująca wejściem bez kluczyka Przekaźnik szyby sterowanej...
Który rok? Jaki silnik? Rok 2007 2.0 DCi. Rozprułem wiązkę klimatyzacji, ale ie mam pojęcia po co obydwa przewody załączające cewkę sprężarki ktoś podłączył do masy.
musisz popatrzec jak które urządzenia diagnostyczne obługują system AC. Na moim terenie osoby zajmujące się klimatyzacją dysponują sprzętem KTS520-550
Czy temperatura silnika widziana przez ECU jest poprawna? Jakie jest ciśnienie w układzie klimatyzacji?
https://obrazki.elektroda.pl/3186341200_... Rys. Elementy układu klimatyzacji samochodu Audi A4 B6 (8E_) Kolorem czerwonym zaznaczona jest strona wysokiego ciśnienia HP (High Pressure) Kolorem niebieskim zaznaczona jest strona niskiego ciśnienia LP (Low Pressure) Kompresor (sprężarka) klimatyzacji napędzana jest od wału korbowego...
Bardziej ok 2000W. To co podał kolega raczej na chłodnię a jak się przewymiaruje klimatyzację trzeba się liczyć z chorobami układu oddechowego.
Odnośnie golfa 5 ,który nie tłoczył czynnika- wina presostatu ,po wymianie śmiga elegancko. Wiem ,że wprawa z czasem przyjdzie :) jak we wszystkim. Chodzi mi o azot ,bo głównie z handlarzami współpracuje a jak oni poskładają układ to zadają pytanie :szczelny? Ja tylko podciśnieniem teraz sprawdzam ,a jak za 2 dni uleci to mi powiedzą przecież mówiłeś...
No to skoro na A masz 12V to jak pisałem masz tylko dwie możliwości, przewód pomiędzy przekaźniki a sprzęgłem lub samo sprzęgło. Aha informacyjnie równolegle z cewka sprężarki jest wpięta dioda, ważne info przy pomiarze sprzęgła.
Tak odpowiadam konkretnie, spuściłeś czynnik z układu klimatyzacji :) Wentylator nie będzie pasował .
Kolego serio oddaj auto do warsztatu najpierw diagnoza elektroniki potem diagnoza układu klimatyzacji.
Autodata w wielu przypadkach plecie od rzeczy, ja bym za bardziej wiarygodne uznał dane z instrukcji serwisowej producenta czyli całkowita objętość oleju w układzie to 200ml i taką ilość trzeba umieścić w układzie ze względu na to ,że został wypłukany-pewnie po zatarciu sprężarki Dodano po 1 też jestem zwolennikiem większej ilości oleju w układzie....
Witam, na początek sprawdź przekaźniki układu klimatyzacji i spróbuj odłączyć panel klimatronika i zobacz czy podświetlenie deski się wyłączy
Wystarczy spróbować tego płynu a będzie wiadomo co to jest. Płyn chłodniczy jest słodko-gorzki, nie da się go pomylić z wodą czy skroplinami z układu klimatyzacji.
Dla mnie to normalna praca układu klimatyzacji automatycznej. Nie zadajesz temp. nawiewanego powietrza tylko temp. jaką chcesz uzyskać w pojeździe (i to w przybliżeniu) A co do czujnika:
To całkiem niezależne układy.
Mój post jest niewidzialny? Potrzebujesz jeszcze bliższego nakierowania? W czwartej i piątej linijce są dwa schematy A/C circuit.
Mam schematy układu klimatyzacji, wentylacji i inne ale w wersji drukowanej /nie mam regulacji foteli/. Jeśli sprawa jest aktualna to mogę zeskanować i przesłać na priva lub umieścić na forum.
Żeby wymienić olej, trzeba fizycznie wymontować sprężarkę z auta. Sprężarkę zalewa się odpowiednią ilością oleju, zależną od typu sprężarki. Żeby wymontować sprężarkę, trzeba opróżnić układ klimatyzacji, odkręcenie korka wlewu oleju na sprężarce wiąże się z rozszczelnieniem układu/ucieczką szkodliwego czynnika. Naprawę niesprawnej klimy nie zaczyna...
Niektóre układy klimatyzacji maja blokadę , bo olej PAG który jest w obiegu klimy słabiej smaruje w niskich temperaturach i zabezpiecza to klime przed zatarciem.
Witam wyślę Ci linka na priv na temat LPG Dołączę się do tematu. Ja potrzebuję wszystkiego na temat układów klimatyzacji w pojazdach samochodowych.
Tą jedną śrubką są przykręcone do niego węże, po ich demontażu będą widoczne dodatkowe dwie trzymające sam zawór. https://obrazki.elektroda.pl/1675773600_...
IVECO DAILY 2015r. Brak czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji. Maszyna nie jest w stanie nabić zalecanaj ilości czynnika zamiast 475gram dobija tylko około 200gram. Po zrobieniu próżni i podłączeniu azotu pod złącze HP oraz puszczeniu azotu od razu ciśnienie pokazuje się na LP. Po odłączeniu szybkozłączy i naciśnięciu zaworku LP w celu spuszczeniu...
Co do VIS: Napięcie zasilania Napięcie zasilania jednostki sterującej przekroczyło 30,5 V. Podczas pracy alternatora mógł zostać odłączony akumulator. Przy napięciu powyżej 30,5 V dostępne są tylko następujące funkcje: Światła mijania, światła postojowe, przekaźnik 21, światła hamowania, kierunkowskazy, wycieraczki szyby przedniej (niska prędkość)....
Zasadnicze pytanie - czy klimatyzacja działa? Jeśli w układzie klimatyzacji nie ma czynnika lub jest uszkodzony czujnik ciśnienia i temperatury to właśnie taki jest objaw, że wentylator jest "na wszelki wypadek" cały czas włączony. Wentylator nie włączy się przy braku ciśnienia w układzie klimy (sprawnym elektrycznie) Poza tym, pytanie odnośnie sprawności...
Jeżeli układ jest z odwracanym obiegiem (grzaniem klimą) to będzie drugi element rozprężny i zawór odwracający. Układy takie stosowała Toyota co do Hondy nie pamiętam ale pierwsze zdjęcie tak sugeruje (dwa przewody HP obok siebie). Tak jak już poprzednicy pisali układ zatkany, skoro nikt nie chce się podjąć naprawy to zleć w warsztacie rozładowanie...
https://www.hella.com/techworld/pl/Techn...
w Twoim samochodzie powinno być około 850 gram czynnika w układzie klimatyzacji, można to sprawdzić tylko przy pomocy odpowiedniego sprzętu, "syczenie" po zluzowaniu przewodów wystąpi nawet jeśli w układzie będzie 20 gram i temperatura otoczenia będzie wyższa niż 20 stopni,polecam wizytę w warsztacie zajmującym się klimatyzacją i sprawdzenie ilości...
Jak sam dobrze wiesz wentylatory pracują nie tylko wtedy kiedy silnik ich potrzebuje ale również wtedy kiedy trzeba chłodzić skraplacz, więc sam sobie odpowiedziałeś, być może sterownik włącza je na stałe żeby zapobiedz uszkodzeniu układu klimatyzacji. Więc sam sobie odpowiedziałeś na chwilę obecną.
Witam zaczynam ruszać z klimatyzacją. znalazłem już luty do aluminium z fabryczną otuliną (nie trzeba dodawać topnika) i jutro robimy pierwsze próby. Mój dziadek stary spawacz z 30-sto letnim stażem polutował setki chłodnic i rurek drutem aluminiowym z topnikiem w formie pasty. Niestety nie pamięta jej nazwy bo jak zamknęli hutę w Koninie dawno temu...
Poprzez komputer diagnostyczny. Diagnoza - układ klimatyzacji.
ECON oznacza że układ klimatyzacji ma być wyłączony. Możliwe że problem jest w panelu klimatyzacji bądź nie potrafisz go obsługiwać. Przed nabiciem klimatyzacji powinno się sprawdzić ją robiąc w niej próżnie a później zrobić test z azotem. Mechanikowi się nie chciało lub liczył na to że wrócisz do niego. Chyba że potrafi tylko nabijać klimatyzację.
Od siebie polecam "grzyba" z firmy Tunap, najbardziej zasyfiałe układy klimatyzacji potrafi zdezynfekować, wada jest taka że nie ma zapachu jak te wszystkie "bomby" Ale przez jakiś czas czuć taki smrodek jak w szpitalu. http://obrazki.elektroda.pl/6729513300_1...
HC w układzie klimatyzacji są tak samo niebezpieczne jak Ziemia jest płaska. Niektórym nie przetłumaczysz...
Pierwszy bieg załączany jest przez termo-włącznik w chłodnicy, drugi przez sterownik wentylatorów po otrzymaniu sygnału z termo-włącznika. Sterownik steruje 1 i 2 biegiem jeżeli chodzi o pracę wentylatorów przy załączonej klimatyzacji. Steruje sprężarką, drugim biegiem wentylatorów ale z tym że czyta ciśnienie w klimie to bym się do końca nie zgodził....
Skoro kompresor działa a nie chłodzi to sprawdź jakie jest ciśnienie po stronie HP i LP - manometrami a nie komputerem. Możliwe że to wina kompresora, chyba że nie ma przepływu czynnika w układzie.
Masz jeszcze tą stacje?
Nie warto czekać z pustym układem klimatyzacji
Pierwsze co zrobiłem, to odczytałem błąd P0530 (ECN 053001) - coś z klimatyzacją. Pod samochodem widać było wylaną zielonkawą ciecz. Masz dziurę w układzie klimatyzacji. Sprawdzić na szczelność, usunąć usterkę, napełnić czynnikiem i cieszyć się sprawnym autem.
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
Musisz szukać czujników z nowszych modeli samochodów(np vw t5),ponieważ starsze są tylko przełącznikami-ciśnienie jest albo go nie ma.Czujnik o który ci chodzi jest zamocowany na przewodzie HP klimatyzacji i nazywa się po prostu czujnik ciśnienia układu klimatyzacji. Czujnik wykorzystuje efekt piezoelektryczny, pod wpływem ciśnienia płynu zmienia się...
właśnie - mogą być szczelne. Też takie znam. Ostatnio Fujitsu potrafi z fabryki przyjechać z do połowy pustym układem...z oszczędności nie dolali ?? Nawet jest nie pisane zalecenie szczególnie w pompach ciepła żeby mieć pewność to dobrze jest ściągnąć gaz przed uruchomieniem i napełnić fabrycznie 2500gram. Ja już miałem 7 takich układów...
Przecież to czujnik HP układu klimatyzacji, nic wpólnego z DPF nie ma.
kolega szogun0 miał rację jest to wtyczka od układu klimatyzacji na schemacie oznaczone S329 http://obrazki.elektroda.net/79_11823431...
http://obrazki.elektroda.pl/2544668200_1... Może to?
Nie podałeś dokładnej daty produkcji samochodu... Schemat układu klimatyzacji dla auta po 2003 roku. https://obrazki.elektroda.pl/8788820200_... Schemat komputera silnika: https://obrazki.elektroda.pl/3152055100_...
Osprzęt, sprężarki i części zamienne układów klimatyzacji. http://acmax.pl/
Moim zdaniem coś w tym stylu 7382745138. Po nabiciu azotu jakoś trzeba sprawdzić ciśnienie w układzie. Przy problemach z klimatyzacją z tym zestawem możesz sprawdzić ciśnienia w układzie.
BTW dla wlasnych potrzeb zamowilem sobie FATEKa FBs-10MA (Stundent Kit). Nie da on rady przy tym stanowisku,ale zainteresowal mnie ten producent po Twoim poscie. Miło :) Kwestia czujnikow temperatury. Myslalem o PT 100 ktore mozna podpiac do modulu AM2 PT100 i rejestrowac temp w zakresie -50...+200 stopni C co mnie zdecydowanie zadowala. Pytanie tylko...
Jest to prawdopodobnie ULN2003A
https://obrazki.elektroda.pl/3577983800_... 1. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 1 2. Przekaźnik układu klimatyzacji 3. Przekaźnik sterowania silnika 4. Przekaźnik pompy paliwa (podgrzewacza filtra paliwa) - tu zależy od wersji 5. Przekaźnik rozrusznika 6. Przekaźnik pompy skrzyni biegów 7. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy...
Świetna robota :) dziękuję i biorę się za rozkręcanie
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.p...
Teoretycznie tak jest, praktyka jednak pokazuje coś zupełnie innego.. iWIesz są klienci i mękole tych drugich raczej obsługuję tylko 1 raz potem nie ma terminów i niech wypier..... do stodół tam miejsca od groma i mogą pomagać. Masz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej? Bo dzięki temu ze patrze na ręce to wiem ze mi nie dokręcili kółek i zwróciłem...
Koledzy od Vaga pomóżcie w temacie, idzie zima, a ja będę marzł w mojej t4. Jeszcze znalazłem takie zdanie w serwisówce 1. (Uwaga Niektóre podzespoły i funkcje elektronicznego układu klimatyzacji nie są sprawdzane przez komputerową diagnozę własną. Należy przeprowadzić dalsze sprawdzanie, mimo stwierdzenia przez pamięć niewystępowania usterki, patrz...
Na "krótko" cewka działa? Cudów tam raczej nie ma układ klimatyzacji jak każdy inny. Jakie masz napięcie na cewce po załączeniu klimatyzacji na pracującym silniku?
Witam. Może ktoś posiada schemat CITROEN C3 - głównie zależy mi na układzie klimatyzacji (silnik HDI) stiv(at)elsat.net.pl
Witam Po długiej przerwie czas na wnioski. Moim zdaniem sprawdzenie tego typu kompresora poza układem jest niemożliwe , ponieważ żaden kompresor nie wykazywał zdolności sprężania . Z zakupionych używanych kompresorów wybrałem najmniej zużyty(czysty olej) i po zamontowaniu i napełnieniu układu klimatyzacja wróciła do życia .
Trzeba wymienić cały wąż.
Trzeba rozróżnić układy klimatyzacji, przedstawiony przez Ciebie to tzw. DVM-Samsung ale są jeszcze inne takie systemy np. VRV-Daikin, VRF-Fujitsu, Multi V-LG tu są potrzebne przewody dwużyłowe do komunikacji. Są jeszcze systemy split i multisplit tu zasilamy jednostki zewnętrzne (ale nie na 100% są wyjątki) a następnie przewodem np. 4x1 mm2 zasilamy...
Są generalnie trzy opcje. Zapchany filtr kabinowy, czyli brak odbioru "zimna" z parownika co powoduje jego zamarznięcie. Uszkodzony zawór rozprężny objawy jak wyżej, czyli przeciąganie nieodparowanego czynnika do sprężarki co spowoduje uszkodzenie płyty zaworowej. Uszkodzony zawór regulacji pojemności skokowej kompresora w pozycji na maksymalną pojemność...
Witam klimatyzacja po nabiciu trzymała dwa lat i później rok była pusta. Teraz nabić miał mi chłodniarz wuja. Próba azotem 11 bar po dwóch godzinach zeszedł jeden bar czyli do 10. Wuja doradził mi wymienić wszystkie uszczelnienia. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia na przewodach. Uszczelniaczy w środku sprężarce nie ruszałem. Problem w tym ze przy rozkręcaniu...
Buczenie jest spowodowane zbyt niskim ciśnieniem w układzie klimatyzacji co skutkuje głośną pracą zaworu rozprężnego, który jest umiejscowiony zazwyczaj w okolicy parownika / ściany grodziowej. Proszę pojechać na serwis i skontrolować ilosć czynnika w instalacji.
Zastąpić można: TD340 H-BRIDGE QUAD POWER MOSFET DRIVER FOR DC MOTOR CONTROL http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... MSK4221 75 VOLT 8 AMP MOSFET H-BRIDGE PWM MOTOR DRIVER/AMPLIFIER http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... TPIC0107B PWM control intelligent H-bridge optimized for...
Czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji jest podpięty do sterownika silnika. To sterownik silnika decyduje o tym czy klima ma wystartować czy nie. Jeżeli nie włożyłeś sterownika silnika z dawcy to trzeba zmienić jego konfiguracje jeżeli jest taka opcja. Zobacz czy sterownik silnika widzi ciśnienie w układzie klimatyzacji. BSI tez musi być odpowiednio...
A jaki tam masz układ klimatyzacji ? Bo są generalnie 2 rodzaje: Ze zmiennej wydajności sprężarką (np Harrison V5) wtedy sprężarka powinna pracować cały czas jak tylko klima jest włączona. Drugi rodzaj to z "cyklującą" sprężarką: zawór rozprężny reguluje w zależności od temp parownika, a skroplony gaz się magazynuje. Jak ciśnienie spadnie po stronie...
Nic to nie da bo niskie obroty sprężarki dadzą niską wydajność chłodzenia. W domu spokojnie wystarczy.
A jaki tam jest układ sterowania?
Wg auto-daty: -bez układu klimatyzacji z tyłu 700-750g -z układem klimatyzacji z tyłu 925-975g
Tak się jednak zastanawiam, mianowicie podobno wydajność sporo się podnosi, gdy zastosujemy 2 ogniwa na sobie (czyli jedno chłodzi drugie). Wydajność wzrasta, ale i ilość produkowanego ciepła, z tym jednak można by coś zrobić. Ale co konkretnie zrobić bo w/g tabelki moc pobierana 136W (maksymalna - żyłowanie) a moc chłodnicza 80W. Czyli na goracej...
zamarzający układ klimatyzacji dołożenie klimatyzacji adaptacja klimatyzacji
podłączyć termostat zamrażarka grzałka zużyta separacja transformator pomiar
segway sterownik ogrzewanie gazowe
Przenoszenie aplikacji na kartę SD w Xiaomi Błąd E9 w ciągniku Deutz-Fahr 60.0 S - przyczyny