Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
Tak, brązowy 0,8bar na górze odlewu aluminiowego do którego jest wkręcany filtr oleju, a biały 1,8bar od dołu Jak układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju drze ryja powyżej 2500rpm, to padł biały Ps. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju pojawił się w golfie mkII w 1983r. czyli 26 lat temu, jak mechanik do tej pory nie wie jak on działa, to powinien...
Jak masz 2 bary na wysokich obrotach, to co się dziwisz, że układ kontroli ciśnienia oleju sygnalizuje usterkę ( <1,8 bar/2500 rpm), zacznij od naprawy mechanicznej silnika, a nie szukaj problemów w elektryce
Witam Tam opisałem jak sprawdzić układ kontroli ciśnienia oleju http://www.elektroda.pl/rtvforum/search.... Pozdrawiam
Kolego czytałem bardzo dokładnie twój post. Wtedy kiedy masz odłączony przewód od styku W układ będzie działał prawidłowo pomimo złego czujnika przy filtrze oleju, bo nie czyta prędkości obrotowej dlatego napisałem sprawdż ten czujnik. Jeżeli to jest ok. to masz uszkodzony układ kontroli ciśnienia oleju w liczniku.
Nie wiem dlaczego ale z płynem hamulcowym to trzeba z dala od elektroniki, kiedyś mi skapnęło trochę na licznik w VW T3 to układ kontroli ciśnienia oleju od razu nawalił.
Sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, to podstawa. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju działa tak, że jak powyżej 2500 rpm nie zadziała czujnik 1,8 bar (ma się zewrzeć) to włącza alarm
Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju sygnalizuje (akustycznie i migającą kontrolką) sytuację gdy silnik przekroczy 2100rpm i nie zadziała (zwarcie)czujnik ciśnienia oleju 1,8 bar (biały)
Proponuję zaczekać aż kolega Szelton przedstawi aplikację o którą prosiłem. Kolego Kolboajn - Nie widzę układu kontroli ciśnienia oleju - został pominięty ? Zaworki artystyczne ale najciekawszy jest podest. Moje miały wszystko montowane na butli łącznie ze sterowaniem na stycznikach ID i siłowniczkiem kontroli ciśnienia oleju. Przydała by się osłona...
Jeżeli po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju mruga, to masz układ dynamicznej kontroli ciśnienia, który posiada 2 czujniki
Uszkodzenie układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (znajduje się w liczniku) może powodować takie babole. Najważniejszy i tak jest pomiar ciśnienia oleju.
Impulsy są doprowadzone do układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Oczywiście możesz je wykorzystać do obrotomierza elektronicznego
Normalnie przekładasz, sygnał tacho jest doprowadzony do układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju, więc nic nie trzeba dokładać
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia oleju z białą izolacją (ma zwierać powyżej 1,8 bar) A sam układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju jest w obrotomierzu (jeśli nie spełnione są warunki: obroty>2500rpm i zwarty czujnik wysokiego ciśnienia) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migać kontrolka
A od jakiej cewki, na Boga, Ty chcesz odpinać kabelek??????, w układzie kontroli ciśnienia oleju nie ma ŻADNEJ cewki , nie licząc oczywiście samego brzęczyka który konstrukcją przypomina przekaźnik, i jeszcze jedno, jeżeli sugerujesz odpięcie kabelka przy sygnalizacji brzęczykiem, to świadczy to o kompletnym braku rozeznania w układzie sygnalizacji...
Zanikają impulsy z czujnika halla (albo z czujnika wału, o ile ten silnik ma), dlatego silnik gaśnie, a układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju zapala kontrolkę, z czujnikami ciśnienia oleju to nie ma nic wspólnego
na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar Ciśnienie oleju może być do 7 bar. Sprawdź układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Wszystko było mierzone w warsztacie u mechanika, który jest naprawdę dobry Jeżeli jest dobry to powinien wiedzieć jak sprawdzić. Dodam tylko, że olej wyciska i cały silnik...
Kondensator przy cewce to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma być podpięty pod zacisk 15 (B+) cewki Do zacisku 1 cewki oprócz kable z aparatu zapłonowego był podpięty drugi, który idzie do zastawu wskaźników (układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju i ew obrotomierz)
Impulsy do licznika są doprowadzone zawsze, jak jest wersja z zegarkiem zamiast obrotomierza, to służą do prawidłowej pracy układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju, niebieski kabel na którymś skrajnym pinie brązowej kostki
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Wykorzystaj szeregowe połączenie obu żarówek światła drogowego. Tak mam n.p. fabrycznie w Toyocie Camry z DRL czyli światłami do jazdy dziennej. A że obie żarówki są połączone przez bezpieczniki do jednego styku wystarczy odpiąć masę przy jednej żarówce i podłączyć tam plus - czyli jeden przekaźnik ze stykiem przełączającym. Co do sterowania od napięcia...
jaka jest przyczyna Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Lepiej daj to auto komuś kto wie co to jest. Ciśnienie sprawdzałem na zegarze jest ok Witam! ciśnienie wynosi 1.8 bar przy 2 tys/obr mało, powinno być tak na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar
Faktycznie, układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w zegarach działa tak, że powyżej 2500 rpm, jeśli nie zadziała biały czujnik 1,8 bar (nie zewrze do masy) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migac kontrolka, jeśli sygnalizuje brak ciśnienia na wolnych obrotach, to problem raczej w braku sygnału prędkości obrotowej silnika, brany w dieslach z...
No to już masz przyczynę. Ten przewód idzie ze styku W alternatora do układu elektronicznego do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
W 80 nie ma żadnego czujnika maski. Masz 2 czujniki oleju ,jeden podaje masę jak nie ma ciśnienia ,drugi podaje mase po rozruchu jak jest ciśnienie (kontrola ciśnienia wzgl. wysokich obrotów). Układ kontroli ciśnień jest w liczniku. Jak nie masz ciśnienia na zachowanie w oryginale to wykorzystaj tylko pierwszy czujnik do sterowania żarówką lampki oleju.
Dziś po przejechaniu 200 km kontrolka zaczyna migać od 2050 rpm ale po zwolnieniu pedału gazu dalej miga,nawet na wolnych obrotach, gaśnie przy 3 tyś, czyli wnioskuję, że układ nie przełącza czujników bo górny mam odłączony czyli jest rozwarty prawidłowo. Jeżeli jest tutaj dynamiczna kontrola ciśnienia oleju, to jaki układ odpowiada za przełączanie...
Czujnika szukaj w okolicy filtra oleju. Jeżeli jest to usterka czujnika to mały problem, ale jeżeli jest to brak ciśnienia w układzie smarowania silnika to odradzam jazdę tym autem. Trzeba wykręcić czujnik ciśnienia oleju, w miejsce czujnika wkręcić manometr do pomiaru ciśnienia oleju i sprawdzić. Jeżeli faktycznie jest brak właściwego ciśnienia oleju...
Co może być przyczyną i czy jeśli oleju nie ma w misce to ta kontrolka znika czy będzie się świeciła cały czas? Ta kontrola świeci jak nie ma ciśnienia w układzie smarowania. Jak nie będzie oleju to i nie będzie ciśnienia. Niestety o ile poziom oleju masz olej w normie, był zmieniany terminowo razem z filtrem to objawy sugerują zbliżający się koniec...
Witam. W altrnatorze od T2 najprawdopodobniej nie masz styku W do pomiaru obrotów niezbędnych do układu podwójnej kontroli ciśnienie oleju jaką masz w Audi.
Było o tym na forum Poszukaj w historji.Zmień drugi czujnik w głowicy. Czasem pomaga. Ale bywa i tak ,że we wskaznikach coś pierdyknie. I wtedy kontrola zaczyna mrugać po przekroczeniu 2050 obr. Ja też to mam. Sprawdzam poziom oleju, i nie biorę tego do głowy. Brzęczyk wywaliłem. rok 89 to już niechce mi się naprawiać.Można przerobić na taki układ jak...
pytanie nie głupie. bo układ kontroli ciśnienia w tych autach jest dziwny zachowanie kontrolki masz prawidłowe, ale uważaj!!! kontrola cisnienia zaczyna sie pow.2000obr/min
To swego rodzaju zawór zwrotny, jego zadanie to wypuszczać gazy z kartera silnika przy ruchu tłoków w dół i nie wpuszczac gazów do wnętrza przy ruchu w górę, oczywiście droźny musi być trakt od "kominka" do rury ssącej.Sprawny układ odprowadza gazy i nie pozwala na wzrost ciśnienia wewnątrz silnika. Przy wzroście ciśnienia: potrafi wystrzelić bagnet...
zrzuć kopułkę i zobacz czy nie zalałeś aparatu. Jeśli tak to wysusz. Sprawdź podpięcia obu czujników oleju. Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie. W VW jest układ dynamicznej kontroli...
Bardzo dziękuję. Mam jeszcze pytanie, a jak zrobić by te żarówki zapalały się przy włączonym zapłonie zanim uruchom się silnik? Jest wtedy kontrola nad tym czy są dobre. Rozumiem, że ta od ładowania się zapali. Ale nie wiem jak ta od ciśnienia oleju i temperatury.
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
w golfie tak jak i w passacie jest dynamiczna kontrola cisnienia oleju w zależnosci od obrotów jakie masz te ciśnienia na wolnych obrotach a mierzyć można w dowolnym punkcie układu smarowania u mnie w passacie 1.8 pomógł tylko szlif wału jesli sam zrobisz to koszt ok 400 zl szlif plus panewki
Witam, auto jak w temacie do zeszłej niedzieli chodziło bez zarzutu, w dniu najsilniejszego mrozu -25c, po odpaleniu nie zgasła kontrolka oleju i tak juz zostało. Auto jest od października zalane olejem SHELL HELIX PLUS 10W40, przebieg 200tys. Stan oleju jest idealny. Auto pokonuje krótkie odcinki 2-5 km dziennie po mieście. Co może być przyczyną ?...
Niestety po kontroli szczelności głowicy/oraz układu chłodzenia silnika/ nie stwierdzono nieszczelności w układzie. Mogę podejrzewać jakiś błąd montazowy skrzyni przy jej remoncie , w wyniku czego może nastepować niekontrolowany wzrost ciśnienia oleju , powodujący rozszczelnienie chłodnicy oleju do chłodnicy wody. Czy ktoś miał podobny problem lub potrafi...
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
Witam Ilość czujników do kontroli ciśnienia w układzie olejowym w zasadzie nie ma wpływu na poprawność kontroli /wskazań / . Ciśnienie w wielu silnikach kontrolowane jest tylko jednym czujnikiem . Ciekaw jestem na jakiej podstawie rozwiązali wykrycie drugiego progu ciśnienia Na poziomie producenta silników nie jest to przecież problem , a sposób odczytu...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
W każdym układzie pracującym na oleju piana w układzie świadczy o nieszczelności. Nie masz racji. Choć trochę masz. :D Piana świadczy o obecności substancji w formie gazu. Tym gazem może być powietrze, które dostało się do cieczy (nieszczelność, brak możliwości usunięcia powietrza przez złą konstrukcję) lub medium w zamkniętym, szczelnym (!) układzie...
Witam masz tu linki do stron jak wyglądają te beczki/puszki jak to mówią:) Tu jest forum i masz tam zdjęcia czujnika oraz wskaźnika. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Tu masz przykładowy czujnik z parametrami technicznymi. Jest to podwójny czujnik ciśnienia czyli kontrolka braku ciśnienia i pomiar ciśnienia w Barach. http://20vturbo.pl/pl/uklad-elektryczny/...
Jako że jest to spychacz gąsienicowy, to zapewne posiada mechanizm skrętu, w tej konstrukcji sterowany hydraulicznie. Zasadniczo niezależnie od biegu w przekładni głównej spychacz jedzie tylko przy załączeniu przynajmniej jednego ze sprzęgieł mechanizmu skrętu. Zatem czujniki ciśnienia oleju w czterech obwodach hydraulicznych (2 sprzęgła i 2 hamulce)...
Taka mała ciekawostka - fabryczny Oplowski (na rynek skandynawski) automatyczny włącznik świateł mijania (koszt ok 110zł): http://obrazki.elektroda.net/51_11792612... http://obrazki.elektroda.net/44_11792613... Wartości niektórych elementów: R1=2k2 R2=100k R3=2k2 R4=100k R5=2k2 R6=2k2 R7=68,1k R8=10k C1=47uF/35V elektrolit D1=BAVP21...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam kolegów. Mam problem z zegarami w tym aucie, nie wyświetla nic na komputerze na zegarach, wskaznik paliwa nie działa, ciśnienia oleju, ciśnienia turbiny, wyświetla jedynie przebieg. Wszystko działało usterka wystąpiła nagle i odrazu te wskazania znikneły. Czy któryś z kolegów ma może schemat lub podpowie co to może byc czy gdzieś układ ten ma...
W Ursusie C 330, odśrodkowe filtry oleju (zwane potocznie "bąk"), montowane były w silniku S 312 C do numeru seryjnego silnika 237016. Późniejsze silniki miały już zastosowany w układzie smarowania, pełnoprzepływowy filtr oleju PP 8.4. łącznie z nową podstawą, Przy zamianie filtra odśrodkowego na pełnoprzepływowy, trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie oleju...
Wiele osób zatarło silnik nie z powodu braku smarowania ale niskiego poziomu oleju. Jak jest go mało szybciej się nagrzewa, a przegrzany traci właściwości smarne. Czerwona kontrolka nie zaświeci się wcale lub jak się zaświeci to i tak już będą spore uszkodzenia (na krótkich odcinkach zwykle ratuje bo olej się skończy zanim się przegrzeje, na trasie...
Też pomyślałem czy przetwornik nie mierzy od ciśnienia absolutnego i tak by wyglądało, ale różnica około 0,5 bara między nimi powinna minie wcześniej zaniepokoić. Wcześniej w innej pompie zastosowałem wydawało mi się takie same i nie było z nimi problemu i to uśpiło moją czujność. Czy układu nie przeładowałem nie wiem. Wlałem do układu prawie dwie "flaszki"...
Witam, Wielkie dzięki za pomoc... Oczywiście układ będzie zawierał krańcówki (czujniki indukcyjne) dla siłownika 2 będą 3 ponieważ pozycja wysunięta jest różna w zależności od położenia siłownika 1. Dodatkowo kontrola obecności ciśnienia, temperatury oleju hydraulicznego i możliwość ręcznego sterowania procesem (z wykorzystaniem dodatkowego zaworu zmniejszającego...
Pomijam ten brak wagi bez tego można zrobić ale nie sprawdzono szczelności układu (mnie to zajmuje 24h) tylko założono że się tym "sy fem" dziurę zatka, zostawiono nie wymieniony osuszacz i nie usunięto całości powietrza z układu, które jest szkodnikiem i ciśnienia które jest w stanie stworzyć sprężarka ale "na gorąco" bo na zimnej może być dobre ale...
Nie ukrywam że jestem laikiem w tej dziedzinie bo chłodnictwem zajmowałem się sporo lat temu jak królował tylko R 12 i tylko w urządzeniach agd i czegoś tu nie rozumiem. Według Twojej wypowiedzi kontrola by wyglądała tak- usunięcie całego czynnika z układu i nepełnienie od nowa bo przecież ilości czynnika raczej nie da się wykonać dokładnie w inny sposób...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Peugeot 407 1.6hdi ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w samochodzie Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi . Nie podano dodatkowych informacji, takich jak rok produkcji czy oznaczenie silnika, ale zakładając typowy silnik DV6TED4 , możemy udzielić precyzyjnej...
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
Jasne, to też może być przyczyna, jeżeli silnik jest zużyty. Półsyntetyk przede wszystkim rozpuszcza świetnie wszelkie nagary i inne osady, które w starszych silnikach są jakby wypełnieniem ubytków materiału, przez co powoduje spadek ciśnienia oleju i rozszczelnienie silnika. Ma lepsze właściwości smarne, ale jest rzadszy, co można stwierdzić już po...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
siema .. jest także możliwość nabicia jednej dawki kontrastu. normalnie nabijamy instalacje r 134a +olej+kontrast po tym odplamy auto i sprawdzamy układ w świetle ultrafioletowym oczywiście w okularach trzeba pamiętać że jak jest zimno to klimatyzacja w aucie może się nie włączyć Dodano po 2 olej też jest ważny bo każdy producent zaleca inny to tak...
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Witam, Jest sobie ciągnik rolniczy Case 5140 w którym jest dziwny problem. Mianowicie pewnego razu przy pracach polowych po dojechaniu do końca pola i wciśnięciu sprzęgła, ciągnik nadal jechał. Usterka samoistnie znikła po przejechaniu jakiegoś dystansu. Później usterki nie było kilka miesięcy, aż do niedawno gdy wydarzyło się to samo. Więc teraz ciągnik...
Auto zgasło na postoju. Nie można było przekręcić rozrusznikiem (przygasały kontrolki). Okazało się że akumulator jest rozładowany bo skończyły się szczotki w alternatorze i był brak ładowania. Dziwne jest ze nie zapaliła się kontrolka ładowania na desce. Być może nie tylko szczotki były uszkodzone. Sprawdziłbym, czy prawidłowo działa wzbudzenie. Kontrolka...
Ok, w takim razie zamawiam parownik, osuszacz i dyszę dławiącą. Podpowiedzcie mi czy taka kolejność działań będzie dobra: 1. Usunięcie czynnika z układu. 2. Rozszczelnię układ. 3. Wyjęcie dyszy i sprawdzenie jej pod względem opiłków i zanieczyszczeń. 4. Zasłonięcie przewodów od klimy przed dostępem wilgoci z powietrza 5. Wymiana parownika, ale bez podłączenia...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Jak sam zauważyłeś dysponujesz jedynie samym sercem wymagającym napędu 7.5-11kW. Skrótowo napiszę Ci brakuje: 1. Szkielet/obudowa. 2. Silnik, przekładnia pasowa, fabryczne koła najlepiej z tulejami taper lock ze względu na duże prędkości i ryzyko drgań. 3. Zawieszenie zespołu silnik-sprężarka na poduszkach tłumiących drgania. 4. Układ sterowania obiegiem...
Zbiornik jest na płyn ZHM (nie lej tam nic innego) - płyn hydrauliczny do nivo i/lub ASD. Z racji kosztów nowych amortyzatorów Nivo, są włożone pewnie zwykłe. W sedanie ten numer przejdzie, w kombi już nie. Dlatego oleju nie ma a układ jest odłączony. Prędzej stawiam na uszkodzenie przewodu i wyciek Czemu świeci ASD to nie wiem. Albo odpięte z w.w powodu,...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Merlo 40.17,2015r. wolno działa wysuw masztu a po dodaniu gazu wręcz spowalnia. co może być powodem ? inne funkcje działają normalnie. W przypadku problemów z działaniem wysuwu masztu w ładowarkach teleskopowych Merlo, tak jak w przypadku Twojego modelu 40.17, potencjalnych przyczyn może być kilka. Oto kilka kroków, które warto podjąć, by dokładnie...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Witam Tak na początek - kiedy byłeś w serwisie klimatyzacji i czy robiona była wymiana oleju, markera i próby ciśnieniowe łącznie z próbą szczelności azotem ? Jeżeli uzupełniłeś gaz za pomocą naboju to jak opowiedział mi serwisant ( i nie bynajmniej z serwisu autoryzowanego !! ) to na efekty długo nie będziesz musiał czekać. Te instalacje pracują w...
Witam Mam Almere 1.8 2002 po lifcie i mam również problem z olejem za 2 miesiące będzie u mechanika a póki co podzielę się moimi spostrzeżeniami i proszę o sugestie: 1. Wadliwe pierścienie - tu nawet NISSAN prowadził akcje serwisową i tu właśnie zaczyna się złożony proces awarii - pierścienie były wykonane z kiepskiego jakościowo materiału więc w wielu...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Jak ktoś jest małpa i ma maszynę dla małpy to i robi jak małpa. Jest gorzej. To maszyna jest inteligentniejsza, bo zawiera algorytm przystosowany do typowych przypadków. Jak mi wpada auto ze sprawną klimą to ja włączam na kilkanaście minut, później odzysk czynnika i separacja oleju. Dolewka dokładnie tyle ile zostało odzyskane. Po pierwsze skąd wiesz...
Witam opis błędu 53253 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Układy pneumatyczne wymagaja by powietrze niosło jakiś smar więc stosuje się elementy do wprowadzania do powietrza smarownic dla wytwarzania mgły olejowej, bo elementy wirujące w narz.pneumwtycznych zaiweraja łożyska etc a te wymagaja smarowania. W domowym zastosowaniusprężarki z lodówki trzeba się liczyć z tym że oleju w korpusie będzie ubywać więc...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Proszę lista komunikatów w naszych lalach Może komuś się przyda. Kolejność odpowiada numerom plików zamieszczonym na FTP. 1. Welcome, the vehicle computer is now checking systems for you Witam, komputer pokładowy sprawdza systemy 2. Rear left hand door not closed Tylne lewe drzwi nie są zamknięte 3. Rear right hand door not closed Tylne prawe drzwi...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
A ja się zastanawiam skąd ta kwota 200 zł? Jak się robi przegląd państwowy do dowodu to 99 pln dodatkowy przegląd hamulców - 14 zł, kontrola świateł 20 zł itd...to skąd to 200? Jak ja mam wątpliwości u siebie co do luzów to jadę do skp, koleś 25 min przegląda auto - szarpaki, trzepaki i czasem daje mu 5-10 zł na flaszkę a czasami Bóg zapłać i tak siedzi...
maszyna do lodow carpigiani EF 131/iecs maszyna na termometrze pokazuje okolice 5 st ale masa dalej jest rzadka. moim przypuszczeniem jest zepsuty termostat. jak do dobrać? skraplacz jest czys... 1. Bezpośrednia odpowiedź – Przy temperaturze ok. +5 °C w cylindrze masa ZAWSZE będzie płynna; w trybie produkcji lody muszą schodzić co najmniej do –6…–8...
http://obrazki.elektroda.net/67_12280884... Witam. Cel : koszt nowego sterownika to koszt ok.10-tyś zrobienie to koszt ok 200pln+ czas na dokonanie pomiarów przetestowanie pisanie programu i wiele innych problemów jakie wystąpiły bezcenny:) Trafił mi się wózek z elektronicznym sterownikiem hydrauliki dla masztu (6 cewek + czujnik ciśnienia...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Kiedyś przerobiłem znajomemu Copeland-a 6 cylindrowego ~80m3/h do pracy z powietrzem do zasilania mikro linii produkcyjnej do wydmuchiwania kanistrów, postanowił przenieść manometr ciśnienia oleju przez ścianę. Zrobił to bez konsultacji ze mną. Użył gołego węża bez zakutych końcówek do pneumatyki i opasek zaciskowych, wąż spadł, olej się wylał, kompresor...
Witam. Zbudowałem pojazd z jazdą napędzaną silnikiem hydraulicznym w celu wygody użytkowania ( brak sprzęgła czy skrzyni biegów itp). Silnik jest sprzęgnięty z reduktorem który ma przełożenie 3:1 i rozdziela napęd na przód i tył pojazdu. Do silnika jest dokręcony zawór krzyżowy. Do zaworu dochodzą dwa przewody hydrauliczne od rozdzielacza sterowanego...
Dzięki za przeniesienie , rzeczywiście zamieściłem nie tam gdzie trzeba. >Krzysztof - zgadza się, popełniłem czeski błąd-:) - powinno być 3S-FE Napisze krótko co się dzieje - przy gwałtowniejszym przyspieszeniu na wysokim biegu i niewielkiej prędkości (ale jeszcze mieszczącej się w tolerancji biegu) auto zaczyna szarpać i nie przyspiesza, troche tak...
SPN 4523 Ciśnienie oleju układu kierowniczego napędzane kołami Strategia monitoringu Kontrola pod kątem zasilania, zwarcia i przerwania obwodu Odbiór przez klienta/opis objawów • Czerwona lampka ostrzegawcza • Czerwona/żółta lampka kontrolna • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 4 Brak sygnału Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 2 Tekst wskazania...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Bez numeru części będzie ciężko,ale prawdopodobnie będzie to tak: (wypisałem tylko te aktywne usterki, tzn te z gwiazkdą) 5697 Tytuł Sterowanie wentylatorem Usterka Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie zaworu elektromagnetycznego wentylatora. Uwagi Nie można sterować wentylatorem....
Jeżeli występują zmiany ciśnienia paliwa w zakresie 3.0 - 4,2 MPa. To są dwie opcje: pompa lub regulator (ameryki nie odkryłem). Moge się mylić,ale... (przyznaje się, że nie pamietam dokładnie). Masz chyba pompę wysokiego cisnienia napędzaną bezpośrednio od wałka rozrządu, jest ona przykręcona jakby nad skrzynią biegów. Napęd przenoszony jest poprzez...
No nie bawiłem się w takie cos jeszcze, powiedz mi po co przerabiać to sterowanie? Aby nie obciążać układu sterującego? Ten sterownik co jest pod kabiną z prawej strony umarł i nie chodziło wszystko co jest sterowane elektrozaworami. Sprzedający ciągnik twierdził, że dopiero co wymienił ten sterownik na używkę więc pochodził około 2 tyg i to żadko...
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
http://obrazki.elektroda.net/65_12523521... Oprócz ciśnienia panującego w układzie próżniowym, które jest podstawową wielkością przydatna bywa znajomość składu panującej wewnątrz atmosfery próżniowej. Dalej znajdzie się parę przykładów, pokazujących, że wiedza ta bywa bardzo pomocna. Próżniomierz daje tylko informację o ciśnieniu całkowitym,...
W notatce z odbioru napisali tak: "Diagnostyka CLIP - defekt funkcji regulacji listwy, kontrola układu zasilania paliwem - pompa wtryskowa przy rozruchu 230bar (wartość minimalna 170bar) test wtryskiwaczy 3 i 4 wtryskiwacz od strony koła zamachowego, zalecana wymiana 4 wtryskiwaczy + przewody wysokiego ciśnienia wtryskiwaczy, nieszczelne przelewy wtryskiwaczy."...
układ kontroli ciśnienia paliwa dynamiczny układ kontroli oleju kontroli ciśnienia oponach
polskie znaki telefonie firefox android schemat silnik odkurzacz
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Dlaczego bolce wtyczki kopią po wyciągnięciu? Błąd F7 Saturation fault w Vacon NXP00225 - naprawa