Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Pewnie pompa się skończyła. Tam wystarczy 2 razy kluczykiem przekręcić i paliwo na listwie już jest. Ile zalałeś? Pytam ile litrów, bo złotówki to nie jednostka objętości.
Czy problem występuje równiez przy rozgrzanym silniku?? Czy po wyłaczeniu silnika na pare sekund odpala normalnie?? Może to nieszczelność w układzie zasilania paliwem.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
dochodzi paliwo na wtryski ale jest słabe cisnienie na rampie wtryskowej
Część układu odpowietrzania zbiornika paliwa.
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Zrób diagnostykę komputerową, reszta to wróżenie z fusów. Paliwo się nie cofnie jeśli układ jest szczelny.
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Ale nieszczelności dolotu objawiały by sie "oddawaniem" w gaźnik, czyli kichaniem, gaśnięciem i nierównomierną pracą na wolnych obrotach, a okresowo uboga mieszanka... .No cóż, najbardziej by ja było czuć przy przyciśnięciu gazu do podłogi, silnik wtedy szarpie, słychać charakterystycznie dzwoniące zawory. Tak że myślę że układ zasilania paliwem można...
A spróbuj w stronę układu wyskokiego napiecia. cewka cewki (nie wiem co tam siedzi) Mozliwe nieprawidłowa iskra i sterownik odłącza wtryski. miałem tak w jakimś fiacie problem z iskrą a odcinał paliwo .
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Świece żarowe wymienione, a czy układ żarowy działa poprawnie? Paliwo się nie cofa?
Jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie paliwowym laguna II grandtour 2.0 16V 99kw z silnikiem F4R poliftowa?
odpowietrzyłes układ paliwowy, po takiej wymianie paliwo sie cofneło
Nieszczelność na przewodach, filtr paliwa, oringi na wężach itp dochodzących do filtra. Odpowietrzony układ?
Czytal je LAUNCH X-431 PRO 3. Na tablicy rozdzielczej swieci sie " skontroluj układ wtrysku paliwa"
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Spotkałem sie z takimi autami co maja przebiegu juz ponad 750kkm i w żadnym nie było nic robione przy pompach. Sprawdź dobrze układ i wylej całe paliwo i zatankuj świeżym pewnym paliwem.
Ok. Przyjrzę się sprawie. Tu są w smokach dodatkowe rurki odpowietrzające oba zbiorniki. Oczywiście jakieś podciśnienie jest. Przy odkręcaniu zbiornika zawsze wciągnie powietrze. Obejrzę cały układ zasilania paliwem. Dzięki za zainteresowanie.
Ja bym obstawiał układ paliwowy, przez noc cofa się paliwo i rano dłużej zapala.
Może paliwo się cofa i przez zapowietrzony układ tak ciężko odpala.
załancza się w momencie odpalania jeśli paliwo jest w układzie jeśli jest spadek to zaraz po przekręceniu zapłonu
Nie widzę szans na sukces ( założycielowi tematu brak elementarnej wiedzy z budowy silników, zjawisk zachodzących w układzie zasilania w powietrze i w paliwo)
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Do sprawdzenia układ zasilania paliwem który nie ma nic wspólnego z EGR.
Witam 1,jeżeli są 2 zbiorniki i tankujesz do jednego to paliwo samoczynnie wyrówna się w obu kotłach pod warunkiem że są drożne i niezapchane smoki.
Albo albo. Wyklucz układ zapłonowy (bądź zasilania w paliwo) i już masz łatwiej.
Za filtrem też widać ze jest paliwo a jak czasami pompuje to słyszę taki cichy pisk uciekającego powietrza czy to może być uszkodzony przewód paliwa ? i gdzie można taki kupić?
Trzeba sprawdzić czy przy porannym rozruchu wtryskiwacze od razu tryskają paliwem, jeżeli nie to należy szukać nieszczelności w układzie paliwowym.
Witam mam problem w układzie paliwowym. Renault Iliade Euro 3 na pompie Bosh CP2. Problem tkwi w tym że dostaje się paliwo do oleja. Problém drugy. Zanim się nienapompoje paliwo ręczna pompką silnik neodpali. Wystarczy że postoji półgodziny i znów trzeba pompować palivo. Wymieniłem pompę co podaje paliwo co jest od tyłu na głównej pompę. Numer 0 440...
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Witam.Mam scenic z 97 roku 1.9 td na pompie lucasa,która się zapowietrza i co dziwne wszystko sprawdzone przewody wszystko ok do pompy wchodzi tylko paliwo ana przelew idzie już powietrze i pytanie skąd? robiłem test szczelności i pompa sucha proszę o pomoc bo denerwuje mnie to jak auto stoi noc i rano ciężko pali.
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Skąd ma przyjść do Ciebie informacja o spalonej świecy żarowej ? Sprawdź: -filtr paliwa -łożyska na rozruszniku -świece żarowe i przekaźnik świec. Kwestia jeszcze rodzaju zatankowanego paliwa Gdyby paliwo cofało Ci się z układu, miałbyś problem z odpalaniem nie tylko w mroźne dni.
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Na moje szukaj w układzie zasilania paliwem, jak kręcisz jest jakieś ciśnienie na wtryskach?
czy ten samochód nie ma czasem jakiś zabezpieczeń alarmów typu odcięcie paliwa jeśli tak to odłączyłbym go na jakiś czas sprawdził dokładnie gniazdo i wtyk komputera oraz jeśli masz możliwość mierzyć napięcia na przekaźnikach od świec żarowych i układu zasilania paliwem ewentualnie jeśli masz możliwość podmienić przekaźniki
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Nie strasz mnie ten klej to fuszerka? Nie robi sie tak? Rozkręcałem stary wtrysk wiem ze jest spasowane to do mikrona a może i lepiej tez mnie zastanowiło gdzie sie zmiescił ten klej Dodano po 2 Paliwo wężykiem. Podałem z banki do pompy żeby nie było. Że ciągnie powietrze Dodano po 1 Jechałem nim powietrze w układzie było ale i tak odpalał Dodano po...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Do wymiany zawór na listwie CR. Odkręć przewód powrotny i sprawdź czy na jałowych obrotach leci paliwo(NIE MOŻE nawet troszkę pokapać) Jak leci to znaczy że jest do wymiany. nr bosch F 00R 000 756. cena 530zł netto. Przed chwilą naprawiłem swój wóz. Pozdrawiam! Dzieki kolego. Czyli to tego wina? Dzis odkrecalem ten zawor i paliwo leci jak cholera strzyka....
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
Poszukuję parametów układu zasilania paliwem Renault laguna.Dzięki za pomoc. Dodano po 1 DODAM JESZCZE TYLKO żE LAGUNA JEST Z 1995R
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Z wcześniejszego opisu wynika, że masz zapowietrzanie się układu między filtrem a wtryskami. Wymień filtr paliwa (najlepiej PURFLUX FCS748) i gruchę (koszt ok. 50zł). Odpowietrz dobrze układ, również przy wtryskach - jeśli będą problemy. Przewody przy pompie i wtryskach nie są mokre?
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Model: Renault Kangoo 1.2 z 2004 roku. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Taka usterka występowała już parę razy, i samoistnie ustępowała (dwa razy, jak do samochodu przyjechał fachowiec, to silnik bez problemu odpalał i fachowiec stwierdzał, że wszystko jest w porządku i nie może ustalić, jaki...
mam 3 pozycje przełącznika -paliwo -gaz-paliwo gaz-zapalam na tym 3-cim na benzynie daję większe obroty i przełancza mi autmatycznie na gaz mysle ze pomapa paliwa dalej pracuje z paliwem tylko napewno musze zrobić ten układ kontrolny bo mnie to denerwuje ,ta niewiadoma
Ok, czyli przelewanie paliwa przez wtryskiwacz może wynikać z zanieczyszczonego układu paliwowego?
szarpanie takie powstaje często gdy silnik dostaje paliwo albo z przerwami albo za mało więc szuka w układzie paliwowym, chyba że zatankowałeś gdzieś u kazia albo zapowietrzyłeś
Pompka 0,2 bar zamontowana przed filtrem pomaga przeważnie: np. 021906091A 021906091B FORD 1634067 FORD 85GB9350AB ISUZU 8941674933 NISSAN 17020B8011 PIAGGIO 72144051 RENAULT 6001008843 ROVER ASU1678 SUBARU 42021GA140 SUBARU 742021100 SUBARU 742021270 76046 E01-0077 MAM00008 02SKV0004 VOLKSWAGEN 021906091A VOLKSWAGEN 021906091B VW / AUDI 021906091A...
Zawór na pompie sprawdzony ?
WITAM.Mam problem z scenikiem 1.6 16v rok 2004 Po długim postoju albo po nocy nie odpala za pierwszym razem nawet nie tyle co nie odpala co załaczy sie silnik na sekunde i gasnie wymieniłem swiece cewki na forum piszą że może to byc koło zmiennych faz rozrzadu ale mechanik mówi że nie koniecznie bo może sie paliwo cofać w układzie paliwowym tylko jak...
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Jest to lampka kontrolna systemu blokady zapłonu,jeśli w taki jest wyposażony.A jeśli nie,to lampka kontrolna układu wtrysku paliwa.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Problem rozwiązany już dawno, ale moze ktoś ma podobny wiec postanowiłem napisać ... auto nie odpalało na zimnym z prostej przyczyny ..... uszkodzony przewód łaczacy filtr paliwa z pompa wtryskowa (dziurka jak łepek szpilki) przez którą zapowietrzał się układ a paliwo cofało się do zbiornika ... .... wiec zanim zaczniecie ingerować w silnik, pompe,...
Movano 2.5DTI= Renault Master i taki też silnik posiada. 2.5dCi na CR. Żadnej pompy VP.
Naprawić układ zasilania benzyny. Ale przecież można kupić nowy rozrusznik. Sprawdzić, czy pompka podaje paliwo. A w ogóle jest coś w baku?
podepnij manometry i zobacz jakie masz cisnienie? podepnij kompa i zobacz co widzi sterownik silnika, sprawdz i wykasuj błedy. renówki maja to do siebie ze klima ruszy jak niema błedów. Ciśnienie w układzie 5 bar (nabijana w zeszłym roku) i włąsnie nie wiem czy jechać na clipa czy na nowo nabić klimę (nie chcę płacić dwa razy). W zimę miałem takie...
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
1.Poluzować odpowietrznik 2. Uruchomić ręczną pompkę paliwa, aby napełnić filtr. Proces kontynuować aż do czasu, kiedy paliwo będzie wypływać bez pęcherzyków powietrza 3. Dokręcić odpowietrznik 4. Włączyć zapłon 5. Kontynuować pompowanie aż do wyczucia większego oporu 6. Wyłączyć zapłon
Witam mam problem z Magnum 430 mack auto nagle zgasło i po sprawdzeniu układu paliwa okazuje się że do pompy głównej dochodzi paliwo ale nie podaje na wtryski co może być przyczyną ??
Witam czy pana auto jest na wielopunktowym,czy jedno punktowym wtrysku i czy pompka jest w zbiorniku czy na zewnącz zbiornika.Ja mam bmw e30,pompke w zbiorniku i wielopunktowy wtrysk,za pompkę na giełdzie samozhodowej zawołali 230zł,dobrze że miałem ze sobą spaloną pąpkę bookazało się że podobne pąpki są montowane w połowie samochodów,do mojego podeszła...
Odkopie Dodam coś od siebie bo ja szukając też nic nie znalazłem dopiero gdzieś na ruskich forach. Błąd ten odpowiada za ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym A wiec jeśli takowy błąd komuś wyskoczy to jest bardzo prawdopodobne że w paliwie macie powietrze gdzie widać na przewodzie paliwowym (unieść maskę i z lewej strony przy błotniku widać na przewodzi...
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
Stawiam na uszkodzony wtryskiwacz jeśli to diesel.
Pozostaje serwis pomp (diagnostyka układu paliwowego) - jak by nie było to już 20 lat i nie wiadomo jaki stan pompy czy wtryskiwaczy. Możesz jeszcze zaobserwować, czy w przewodach nie pojawiają się pęcherzyki powietrze oraz czy paliwo utrzymuje się w nich po wyłączeniu silnika.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
żadne zapowietrzenie po prostu miałeś złej jakości paliwo i po dłuższym postoju wtryskiwacze zastały się ,trzeba wymontować i dać do naprawy,są to częste przypadki (zjadłem uzębienie w tym temacie) Dodano po 3 A jeśli chodzi o odpowietrzniki to RENAULT zapomniał o tym,POWODZENIA.
Najprościej to podpiąć auto na zimnym silniku pod komp. i sprawdzić jaką temp. "widzi" sterownik silnika. Niekiedy zdarza się, że temp. silnika widziana przez sterownik nie odpowiada temp. rzeczywistej i wtedy mogą być problemy z odpaleniem zimnego silnika. (tzn. silnik ma temp. np. 5 st.C a sterownik odczytuje np. 20 st. C, błąd nie zostanie zapamiętany...
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
A może problem leży zupełnie gdzie indziej. Sprawdzałeś szczelność układu zasilającego paliwem?? Może jest nieszczelny i podczas postoju paliwo się cofa i później przy odpalaniu musi sobie je pociągnąc i stąd trudności z odpaleniem.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Przepraszam , małe sprostowanie -były robione testy na OBR na dieslach . Mam pytanie co do poduszek -Jaki typ? gumowo- olejowe (górną stosuje Renault np.w Lagunie ),czy zwykłe ? Chodzi mi oto ,czy guma nie jest już za "stara" co powoduje twardość zawieszenia silnika i stąd te wibracje .
Witam od jakiegoś czasu znacznie podniosło się spalanie z 32l na 38l, jednocześnie zauważyłem prawie dwa razy większe zużycie adblue Może macie jakieś sugestie ,czy to problem z układem adblu że zaczoł tak chlać paliwo?dodam że na desce nie świeci się żaden błąd. Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
Ostatnio w mojej Meganie II 1,5 dci wymieniałem filtr paliwa. Problem jest taki, że w przewodach paliwowych do i z filtra jest powietrze, które cały czas krąży. W trakcie jazdy nie zauważyłem żeby samochód miał jakieś problemy. Problem jest z odpalaniem, musi więcej rozrusznik kręcić niż za zwyczaj. Jak usunąć to powietrze z tego układu? Proszę o pomoc.
Dre221 nieźle Ci poszło daj znać jak sie sprawuje samochodzik. Rengerus pamiętasz jak rozkmnialiśmy DF066 4 renault "Loss of control of fuel flow catch" utrata kontroli nad pętlą powrotu paliwa . Układ powrotu był zapowietrzony i w momencie puszczenia gazu paliwo nie wracało od wtrysków. Jeżeli dobrze myślę to może byc odpowiednik właśnie tego p0252...
Jedyna pompa w układzie zasilania tego auta to pompa wtryskowa: ona sama dla siebie zasysa paliwo ze zbiornika i "przeciąga" je przez filtr paliwa, nic jej w tym nie pomaga! Jeśli silnik przestał pracować, sprawdź czy po włączeniu zapłonu jest napięcie na zaworze pompy wtryskowej- tam dochodzi tylko jeden przewód. Jeśli napięcia nie ma- podłącz na krótko...
Witam! Jestem również w trakcie naprawy tego samego silnika, jednak w Megane Coupe. U mnie wygląda to tak, że samochód pracuje przez jakieś 10 minut po czym gaśnie i nie daje się już odpalić. Po około 2 godzinach, gdy całkiem ostygnie, znów można go odpalić. Najpierw oddałem auto do ASO Renault w Zielonej Górze, jednak w zasadzie to nic nie zrobili......
Trzeba sprawdzić jakie cisnienie buduje układ paliwowy.
Pompa wtryskowa do ponownej regeneracji, a układ zasilania paliwem do doprowadzenia do porządku. Oryginalnie nie powinno być tam żadnej pompy elektrycznej, która zamiast ułatwiać, może utrudniać pracę.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
renault premium układ paliwo układ paliwo renault megane układ paliwo ciśnienie paliwo
pendrive zniknął przerobić słuchawki stereo jedną dźwięk jednej słuchawce lenovo
kondensator rozruchowy odkurzacz rowenta bully
Jak wyłączyć tryb programowania Navilink A59? Karta katalogowa baterii LiFePO4: specyfikacja i zastosowania