Zdejmij gruszkę i zobacz jak chodzą same kierownice, oczywiście na zgaszonym silniku. Posprawdzaj szczelność układu podciśnienia, jak masz możliwość podmień N75, stawiam że walnięty, zrób jeszcze logi przepływki.
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
Proponuję też sprawdzić cały układ podciśnienia - szczelność wężyków i zaworków.
Nie chce strzelać ale stawiałbym na układ podciśnienia. Sprawdź szczelność układu. Tu masz cały układ: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=...
Sprawdź jeszcze szczelność układu podciśnienia. Wszystkie węże pompa vaccum.
Turbina późno wstaje, sprawdź szczelność układu podciśnienia, wężyki, gruszkę, N75 zmienną geometrię, i szczelność dolotu.
Napisałem "jak zobaczę o co chodzi to Ci powiem" ale zapomniałem dopisać, że jak zobaczę logi. Skoro poza błędem niedoładowania innego nie pokazuje a podciśnienia jak piszesz masz połączone prawidłowo i układ jest szczelny (mam nadzieję) to w logach wyjdzie czy masz nieszczelność w dolocie. W celu sprawdzenia szczelności układu podciśnienia wystarczy...
Szczelność dolotu sprawdzona. Układ podciśnienia sprawdzony. Po bezpośrednim podłączeniu pod zawór magnetyczny nie pokazuje podciśnienia
Sprawsz szczelność układu podciśnienia i sama pompę vacum.
witam. a sprawdzał kolega wartość podciśnienia-szczelność układu? zaworek zwrotny serwa hamulca? pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenia dolotu powietrza (filtr, przewody dolotowe itp.) Następnie sprawdź szczelność układu podciśnienia. Wyczyść przepustnicę i przepływomierz. szczelność dolotu sprawdzona-wszystko w porządku przepływomierz i przepustnica wyczyszczona układ podciśnienia to mnie zaciekawiło bo akurat tego nie sprawdzałem i w sumie nie wiem jak się...
Trzeba by sprawdzać kolejno. Jeśli masz dostęp do sprzętu diagnostycznego, to sprawdź, czy nie gubi zapłonów ja którymś cylindrze. Dodatkowo sprawdzić szczelność układu dolotowego (podciśnienia).
Z tego co pamiętam to tam jest układ na podciśnienie. Proponuję posprawdzać szczelność układu, i ją ewentualnie naprawić. Do sprawdzenia także kompresor podciśnienia - może niedziałać. Wydaje mi się, że jeżeli będzie działać centralny z zamka, to ten z pilota także będzie ok.
Te dolne króćce B mają pozostać nie podłączone. Istotne jest zachowanie szczelności układu podciśnień, tak aby działało sterowanie zmienną geometrią turbo. Tam z tyłu za silnikiem jest zasobnik podciśnienia, dostęp jest fatalny ale warto sprawdzić czy układ jest tam szczelny
W tym samochodzie turbina sterowana jest podciśnieniem. Trzeba sprawdzić przede wszystkim szczelność układu podciśnień nie tylko w obiegu turbiny ale także w pozostałych układach (EGR, dozownik, itp) nieszczelność w innym układzie spowoduje utratę podciśnienia i brak sterowania turbiny.
A jaki to problem sprawdzić ile daje vacum na wyjściu i przy zaworach ?Sprawdzić szczelność układu podciśnienia i zrobić test układu obserwując wskazania MAF itd?
A sprawdzałeś świece/przewody WN, szczelność układu dolotowego, podciśnienia? Trzeba by od czegoś zacząć.
W układzie podciśnienia ? A gdzie chciałbyś żeby była nie szczelność?
Hmmm w szczelności układu podciśnienia doszukiwałem się awarii... Podpięcie pod kolektor jest prawidłowe, więc pozostało sprawdzić czy króciec w kolektorze ssącym/wężyk jest drożny. DV pracowało prawidłowo i upuszczało powietrze w dolot?
Wygląda na uszkodzony zawór. Ale trzeba skontrolować perę rzeczy. Sprawdź gruchę na turbinie i szczelność układu podciśnienia w układzie sterowania turbo oraz czy nie ma luzu na wirniku turbiny. Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź dane na przepływomierzu powietrza dolotowego.
Błąd jest kasowany automagicznie po 20 (30?) poprawnych uruchomieniach silnika, jak również po odłączeniu zasilania (akumulatora). Przepływkę możesz spróbować podmienić na próbę. Masz do sprawdzenia - czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy, szczelność wężyków podciśnienia,...
Przy "falowaniu" wolnych obrotów rzeczy do sprawdzenia: - szczelność układu dolotowego, - układ zapłonowy, - czujnik podciśnienia, - układ regulacji wolnych obrotów.
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i szczelność układu dolotowego od filtra do kolektora ssącego, może być gdzieś nie szczelność i samochód zasysa tak zwane "lewe powietrze".
Na początek proponuje sprawdzenie szczelności dolotu i układu podciśnienia i czyszczenie przepustnicy i egr. Pozdrawiam
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
Proponuję zacząć od sprawdzenia szczelności układu. Nie ma podciśnienia - nie ma gaszenia. Do sprawdzenia siłownika na pompie przydatna jest podciśnieniowa pompka z wakuometrem - ale to proste narzędzie to już raczej szczyt marzeń ;)
Jednak wygląda to na źle działający układ geometrii turbiny (skoro egr jest zaślepiony). Generalnie sprawdzenie układu jest bardzo proste - na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk z króćca gruchy - sztanga ma natychmiast (w ciągu ok pół sekundy) maksymalnie wysunąć się z gruchy. Po założeniu wężyka ma natychmiast płynnie powrócić w położenie wyjściowe....
Sprawdź szczelność wszystkich wężyków w układzie podciśnienia i zaworek sterujący od EGR. A błąd P0400 nie ma nic wspólnego z przepływomierzem.
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
Może sprawdź układ podciśnienia sterujący VNT (zmienną geometrią) turbosprężarki - czyli gruchę turbiny ze sztangą i dźwignią, elektrozawór i wężyki (szczelność). Układ VNT może się przycierać, sprawdź czy prawidłowo działa w następujący sposób: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnieniowy z króćca gruchy na turbinie, sztanga ma się natychmiast...
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Sprawdź szczelność układu dolotowego: serwo hamulców, wężyki podciśnienia, odma. Podobne objawy miałem w swojej Avensis. Na zimno OK, po rozgrzaniu sporadyczne wypadanie zapłonów na jałowym, brak przejścia, powyżej 2,5 tys. obr/min ok. U mnie był pęknięty przewód odmy.
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
czyli kolego gaznik nie daje podcisnienia ;) i stad pewnie cala usterka ja bym Ci radzil wykrecic gaznik i przedmuchac go najlepiej sprezarka ;) I rozerwał membranę w gaźniku po przez nieumiejętne obchodzenie się ze sprężonym powietrzem.:shii: Sprawdź szczelność w układzie podciśnienia. być może gdzieś jest przetarty wężyk lub luźno sadzony na króćcu.
Witam wszystkich.. piachu1994 podał ci mały poradnik , mały dlatego , że przy tym błędzie może być duuużo więcej usterek . To co w poradniku i dalej do sprawdzenia szczelność ssącego , podciśnienia , układ wydechowy pod kątem drożności i ogólnie 3/4 osprzetu silnika miedzy innymi czujnik temperatury, wtryski, ciśnienie paliwa odpowietrzenie zbiornika...
teraz raczej wszyscy napełniają układ ważąc czynnik... a szczelność sprawdza się poprzez robienie podciśnienia (próżni) w układzie a nie napełnianie powietrzem... takie podciśnienie ma nawet osuszać układ z wilgoci... i albo podciśnienie się utrzyma i układ jest szczelny albo opadnie i układ jest nieszczelny a wtedy nawet urządzenie nie nabije czynnika...
P1125 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 lub 2. Na początku zacząłbym od sprawdzenia układu podciśnieniowego - szczelności,wartości samego podciśnienia. W tym silniku to podstawa! Jeśli oscyluje na poziomie 0,7 - 1 bar - to OK. Następnie sprawdziłbym zaworki sterujące - a jest tam ich przynajmniej 3 sztuki... Czyli - rozłączasz wtyczkę od zaworu...
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
Sprawdźcie szczelność układu dolotowego czasem serwo jest dziurawe, a czasem czujnik podciśnienia tzw MAP sensor.
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
Doszedłem do sterowania - sterowanie naprzemienne, plusami, stan, a nie impuls. Pompa ma stałą masę i dwa przełączane na stałe plusy. Pompę wyłącza wyłącznik ciśnieniowy po osiągnięciu właściwego ciśnienia/podciśnienia w układzie. Układ sprawdziłem manometrem na szczelność i o dziwo szczelny. Można to wysterować na przewodach (przepinanie na przekaźnikach),...
Najlepiej jak byś miał taką pompkę podciśnieniową ręczną to wtedy sprawdził byś sobie szczelność membram w gruszce i jak porusza się ramię od kierownic,no i same podciśnienia w układzie.
Robiłem (przez HHT) To masz HHT czy Star Diagnozę? W SD jest bardzo pomocny test działania przekładnika podciśnienia. Sprawdza jak zmienia się ciśnienie doładowania w zależności od impulsu sterującego. Czyli sprawdza całość: podciśnienie, jego wielkość, sprawność zaworka, szczelność układu doładowania, drożność układu wydechowego, sprawność turbiny,...
Dzisiaj byłem w serwisie od klimatyzacji. Wcześniej lakiernik rozszczelnił układ i wypuścił czynnik. 1. Sprawdzenie na szczelność układu azotem - wynik OK, 2. Test podciśnienia, napełnienie olejem, czynnikiem itd. wszystko komputerowo - wynik OK, 3. Sprawdzenie zaworków czy nie przepuszczają - wynik OK. 4. Sprawdzenia działania - wynik OK. 5. Koszt...
Sprawdź działanie układu SWIRL. Kybernetes napisał w skrócie. Dokładnie chodzi o szczelność siłownika SWIRL i rurek podciśnieniowych między elektrozaworem i siłownikiem, oraz między elektrozaworem i trójnikiem. Lubi pękać gumowa złączka między samym siłownikiem a rurką. Sam fakt działania lub niedziałania przepustnic zmiennej geometrii dolotu nie jest...
kompresja nominalna 13,0 kompresja minimalna 9.5 prócz tego trzeba sprawdzić czujnik doładowania powietrza, szczelność układu za turbiną, pneumatykę podciśnienia,nie wiem czy tam masz układ sterowania kierownicą łopatek w turbinie-też sprawdzić, sonda, katalizator. trudno tak orzec na prędce. Te silniki mają kłopoty z zaworami, więc zmierz ciśnienie,...
Kolego co do turbiny to osobiście odradzam jakieś wynalazki które gdzieś tam się psika wlewa itp. Sprawdź czy ramie turbiny chodzi płynnie (bez zacięć), sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia czy nie zagięty itp, oraz szczelność układu ssącego oraz czy nie masz nagaru w okolicach zaworu EGR To nic nie kosztuje a może pomóc
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
podciśnienia sprawdzone? manometr w dłoń i zobaczyć co jest grane, prawdopodobnie wężyk spadł z turbo, lub nieszczelny, sprawdzić weżyki,szczelność egr i szczelnośc układu
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Do kolegi Bunny82. To nie było wydostające się powietrze ze zbiornika lecz po odkręceniu korka paliwa do zbiornika zostało z powodu obecności znacznego poziomu podciśnienia panującego w zbiorniku zassane powietrze w ilości proporcjonalnej do wielkości podciśnienia i objętości przestrzeni zbiornika ponad lustrem paliwa. Tak czy inaczej nie działa Ci...
Mam podobny problem ale zabiorę się za diagnozę może w sobotę ale do rzeczy. Ja aby coś wiedzieć o układzie podciśnienia zakupiłem wskaźniki zegarowe ciśnienia i vacum i opiszę ci jak to zrobiłem w Peugeocie choć obawiam się krytycznych wpisów. Sprawdzam po kolei w miejscach dostępnych szczelność układu podnosząc ciśnienie czekałem kilka minut obserwując...
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Witam, czytałem sporo na ten temat, lecz nic mi to nie pomogło. Problem jak w temacie przy przekroczeniu prędkości 110km/h turbina przestaje działać. Nie wiem jak z tym autem było wcześniej ale jak kupiłem tak już było. Napiszę co sprawdziłem : gruszka przy turbinie - nie działała wymieniłem na sprawną, niestety nie pomogło w następnej kolejności kierownice...
Tak jak koledzy piszą spróbuj odpalić silnik z odłączoną przepływką i sprawdź dokładnie szczelność dolotu podczas wystrzału mógł spaść jakiś przewód od podciśnienia no i oczywiście układ WN ,kiedy wymieniałeś świece i przewody. W tym silniku powinna być zamontowana instalacja sekwencyjna a nie II generacja.
Witam. dziękuję za opis o to mi chodziło. Ale jeżeli zawór termiczny jest otwarty to siłownik powinien zadziałać, bo jak pisałem bezpośrednie podłączenie z vacu do siłownika ,jest reakcja i obroty spadają.OK! W związku z tym podejrzewam, że może to być brak szczelności na złączkach rurek podciśnienia. Dzisiaj pouszczelniam ten układ i wtedy sprawdzę...
Miałem podobny przypadek przy odpowietrzaniu "Władka" , a mianowicie . Podczas próby odpowietrzania wyczułem na pompce paliwowej tworzenie się podciśnienia . Jak się okazało paliwo nie w pełni dochodziło do układu paliwowego niskiego ciśnienia . Prawie wszystko było posprawdzane na szczelność , włącznie z odstojnikiem , filtrami itd. Efekt ten sam ....
Jak to blokują Ci się koła, chyba masz w aucie sprawny ABS, czy nie. Zwróć uwagę na sprawność podmienionej pompy podciśnienia, ("używka") oraz na szczelność wężyków podciśnieniowych. Tzw. "twardy pedał" świadczy raczej o niedomogach układu wspomagania. Sprawdź jakie pompa wytwarza podciśnienie. Np. w mojej 308-ce hamulce są "brzytwa". Nieraz podczas...
U mnie w układzie dolotowym jest sprawa prosta bo mam bezpośrednio z filtra rurę wpiętą do przepustnicy. Ale sprawdzę czy czasem komuś się śrubokręt nie wymknął i nie pozbawił szczelności układu. Zastanawiam się czy czasem nie jest to za sprawą czujnika podciśnienia albo czujnika przepływomierza powietrza ? W grę też mogą wchodzić nawet sądy Lambda...
Widzę że temat jest typowy dla tego silnika Z17DTH. Ja jestem chyba bardziej uparty niż średnia statystyczna użytkowników bo własnie mija rok jak szukam przyczyny i auto dalej się tak zachowuje. Ja póki co sprawdziłem/zrobilem: - sprawdzony układ podciśnienia sterownania turbem (zaworek i ciśnienia) - wymieniona turbina na nówke sztuke + wyczyszczony...
Też sprawdzałem naftą, bo sprawdzana jest tylko szczelność zaworów i od razu widać który zawór się poci. Przy sprawdzaniu podciśnieniem sprawdzam szczelność całego układu w którym wytworzyłem podciśnienie. Jak jest szczelny, nie ma problemu, ale jak jest nieszczelność, to jej nie widać, a trzeba ją zlokalizować.
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Odepnij gruszkę sterującą i zobacz czy cięgno bez żadnych problemów chodzi. Czy geometria nie przycina się. Potem sprawdź szczelność membrany w gruszce. Zaciągnij cięgno zatkaj palcem: http://obrazki.elektroda.pl/2482368600_1... po chwili puść jak będzie słychać "psit" i cięgno wróci na swoje miejsce to znaczy ze jest ok. I trzeba szukać przyczyny...
Czyli gdzie mam szukać bo już sam nie wiem ? Bo tam co podpinałem podciśnienie do zaworków n18 n75 itp to były króćce przy aku podciśnienia (chyba ze aku jest bezpośrednio z pompą vacum) Gdzie dokładnie mam szukać pompy i tych nie szczelności ??? Dodano po 48 tak Tak to AFN
Silnik zawsze będzie miał podniesione obroty jeżeli samochód toczy się wybiegiem. To prawda ale jeśli chodzi o drugą część problemu jaką jest spadek obrotów przy hamowaniu winy trzeba szukać w układzie podciśnienia zasilającym serwo hamulca obajwy zapewne ujawniają się szczególnie w czasie gwałtownego hamowania - jeśli tak trzeba sprawdzić drożność...
To podaj wyniki z mechanicznego testu sprężania w cylindrach, ciśnienia i podciśnienia paliwa, wyniki pomiarów szczelności układu paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia w bloku silnika. Wyniki z pomiarów ilości przepływu paliwa w układzie silnika. Dane z testów dawkowania na wolnych obrotach i czasów otwarcia zaworów w pompach wtryskowych. Wyniki testów...
Nie napisałeś jaki masz silnik - czy AWX czy AVF. W pierwszym można zaślepić EGR a w drugim nie - zależy to od wersji sterownika silnika. Stanem spoczynkowym dla zaworu EGR jest jego pełne zamknięcie i oznacza to, że do kolektora ssącego nie dostają się wtedy spaliny. Silnik dostaje najwięcej spalin na wolnych obrotach przez pierwsze 2 minuty od momentu...
Do sprawdzenia układ podciśnień, ciśnienie doładowania, szczelność dolotu, wskazania przepływomierza, Szczelność tzw gruszki przy turbosprężarce, zmienna geometria czy pracuje w pełnym zakresie i czujnik pedału hamulca.
Witam . Mam problem z klimatyzacją. W przewodach od klimatyzacji zrobiła mi się dziurka na jesieni(klimatyzacja nie była potrzebna) więc przewody wymieniłem na wiosnę. Pojechałem nabić układ i okazało sie że maszyna nie może wytworzyć odpowiedniego podciśnienia (test szczelności wypadł poprawnie), mechanik polecił wymienić kompresor klimatyzacji. Kompresor...
Witam.Mam Renaulta Lagune II z 2002r. 1.9 dCI 120 KM z samochodem jest problem ponieważ jest słaby na niskich obrotach ożywać zaczyna przy 3 tyś. obrotach ale i tak nie ma takiej mocy jak powinna , gdy się ją gniecie to w miarę przyspiesza ale kiedy się wrzuci 4,5,6 bieg przy niskich obrotach i chce się przyspieszyć to wyrzuca błąd DF301(nieszczelność...
Zaślep przewód do serwa hamulcowego i powtórz próbę. Mogę spróbować ale robiłem już test szczelności tego układu, podłączając wakuometr do rurki zasilającej Elektrozawór turbiny w podciśnienie, czyli rurki podłączonej bezpośrednio pod układ, w którym połączone są servo, vacu pompa, akumulator podciśnienia i podciśnienie zachowywało się stabilnie bez...
W pierwszej kolejności proponuję wymienić akumulator podciśnienia (chyba, że skleisz w nim króciec w sposób pewny i trwały) oraz doprowadzić wężyki podciśnień do stanu prawidłowego czyli usunąć uszkodzone/podejrzane a najlepiej wymienić wszystkie a przy okazji sprawdzić czy w wężyku podciśnienia P2 od zaworu EGR nie ma oleju (świadczyłoby to o uszkodzeniu...
na moje oko z tego co opisujesz możesz mieć przypchany układ od zamrażalnika w górę do chłodziarki . takie zapychanie ma miejsce wtedy gdy nie właściwie przenosisz lodówkę to jest gdy niesiesz ją tak że spręzarka jest w wyzej od układu rurek i wtedy zalewa ci układ olejem ze sprężarki lub poprostu jest za mało czynika chłodniczego i co za tym idzie...
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Jedyne narzędzie potrzebne do diagnozy twojego problemu. Jak ty niby sprawdziłeś szczelność układu gdzie jest podciśnienie zadymiarka? https://obrazki.elektroda.pl/9694883300_... Dodano po 3 Starą turbinę oddałem a kupiłem wzamian po regeneracji Żeby się nie okazało zaraz że wymieniłeś dobrą na regenerowaną.
Witam, miałem podobny problem w Saabie 9-3 SS 2.2 TiD z 2003r, auto jeździło jak wolnossący diesel. Przyczyną był zawór podciśnienia, uszkodzona membrana w środku, zawór nie trzymał podciśnienia w układzie, na komputerze wychodził błąd podciśnienia i samochód przechodził w tryb awaryjny. W przy tak małym przebiegu w pierwszej kolejności sprawdził bym...
Są dwa modele tych 12 zaworowych motorów. Ten nowszy ma dołożony przepływomierz powietrza. Zamiana węży, jak ich szczelność i drożność ma znaczący wpływ na moc. Ułamana metalowa rurka idzie prawdopodobnie do zaworu egr - często pęka. Należy to naprawić albo umiejętnie zaślepić zawór - też ma wpływ na moc. Węże można doświadczalnie zamienić. Oprócz wymienionych...
W pierwszym etapie sprawdź czy masz dobre przewody od podciśnienia i czy w ogóle wytwarza się podciśnienie. A w drugim etapie to ściągnij przewód od turbiny i zobacz czy turbina się kręci i czy niema luzów albo połamanych łopatek. A na końcu szczelność układu dolotowego. Możesz mieć zapchany intercooler. Ja tak miałem w mojej audi A6 2.5 TDI
Nazywa się elektrozawor Podciśnienia turbiny. W katalogu on jest oznaczony symbolem n75 Pytanie? Po co on tam jest? Nie wiem. Co do szczelności, to jestem tego pewny jak do tego, że jest teraz ciemno. Wszystko sprawdzałem po 5 razy, wraz z dolotem, układem itd. Nikt z nas wróżka nie jest, a ja nie mam dobrego kompa i vakuometra, a nawet miernika, jeszcze...
TO NIE TO PANOWIE OGRZEWANIE NIE JEST PODŁĄCZONE POD RURKI BARY NA POMPACH OK Nie o bary pytałem, o czasy otwarcia zaworów w pompach. Ale jak twierdzisz, że bary są OK to podaj te ciśnienia. Wyniki pomiarów szczelności układu w bloku, ciśnienie paliwa w bloku na biegu jałowym i 1500 obrotów, oraz wynik badania podciśnienia. Zobaczymy czy OK. :) P.S....
Jak ściągasz gaz na manometrach to nie z chodzisz do podciśnienia tylko zostawiasz jakieś 0.1 bara nadciśnienia. Przenosisz klimę podłączasz pompę próżniową na pół godziny zamykasz zawory na manometrach czekasz następne pół godziny czy przypadkiem nie zasysa Ci układ powietrza. Otwierasz zawory w klimie i zostajesz bohaterem swojego domu Możesz mi...
Nie ze jestem mądrzejszy tylko myślałem ze jak próżnia się utrzymuje to układ szczelny, tak ze mogę zapytać jak sprawdzić szczelność układu jest inna metoda jak podciśnienie ?
No przecież miałeś już napisane że powietrze w pompie, musi je jakoś zasysać ze zbiorniczka. Zastanawiałem się już nad tym gdzie płyn miesza się z powietrzem. Wyraźnie widać że źródło powstawania piany jest w okolicy sitka, więc tam płyn miesza się z powietrzem, ewentualnie jakieś nieszczelności w maglownicy i tam zasysa powietrze ale nie widzę żadnych...
Regulatorem obrotów wydłużysz czas pracy silnika. Czas przerw natomiast, zależy od szczelności układu, więc szybkości wzrostu ciśnienia po wyłączeniu nie zmienisz. Startów, które najbardziej grzeją silnik i zapewne całą pompę, będzie mniej, jednak wciąż będą. Co więcej, spowalniana łagodnie pompa, tracąc wydajność, skróci przerwy, a nawet może wywołać...
Siema, 1.9 DCI padnięte było turbo, rozleciał się wirnik, zdiagnozowałem, złożyłem zgodnie ze sztuką, po tygodniu zaświeciły się kontrolki od świec żarowych, świece są do wymiany tak czy siak, ale samochód dymi na czarno przy obrotach 2-2500, oprocz tego polowe "kuni" padło na zawał, jako iż nie mam kompa, udałem się do mechanika i wyszły błędy mianowicie:...
Gdybyś troszeczkę dokładniej przeglądał forum to byś odnalazł topic w którym ja opisuję swoją walkę (wersja elektroniczna Ty natomiast w silniku KU masz wersję zwykłą) z KaDżetem;] Kwestia jest taka: po pierwsze pompa musi pompować i musisz mieć paliwo po drugie filtr paliwa po trzecie zdjąć gumę pomiędzy rozdzielaczem i przepustnicami, wyjąć wtryskiwacze...
Nie wiem jak jest w fordach ale miałem kiedyś citroenka z podobnym problemem. Sprawa polegała na tym ze do układu zasilania paliwem dostawało się "lewe powietrze". Generalnie sprawdź szczelność. Jeśli nie masz pompy paliwa a owe zasysane jest na zasadzie podciśnienia przez pompę wtryskową to skontroluj przede wszystkim: -filtr paliwa (czy uszczelka...
Każdy zawór regulacji biegu jałowego zwany jest przeważnie jako silnik krokowy choć wcale niemusi nim być. Natomiast problem związany z chwilowymi podwyższonymi obrotami jest raczej związany z jakimś opuźnieniem zadzaiałania tegoż zaworu. Posprawdzaj szczelność układu dolotowego. Niewiem w jaki sposób odbywa się sterowanie w fordzie ale jeśli ma czujnik...
Pokaż wyniki testu w nastawach podstawowcych grupy 11, przez około minutę, przyjrzyj się wtedy czy sztanga cyklicznie i szybko przechodzi góra/dół. Log dynamiczny grupy 11 również by się przydał. Moim zdaniem, masz gdzieś nieszczelność w układzie podciśnienia, gruszka, lub wężyki i nie tylko od turbosprężarki, ale inne również mogą to spowodować, np...
Witam. Mam problem z samochodem Volkswagen Touran 2.0 140 KM. Problem polega na tym, że sprzęgło zapowietrza się podczas jazdy. Pedał wpada i nie chce odbić. Aby pedał zrobił się twardy, trzeba go kilka razy odbić nogą i ponownie wcisnąć. Wymieniłem pompkę sprzęgła i sprawdziłem szczelność przewodów. Na sam koniec diagnozowałem wysprzęglik i wynik diagnozy...
Sam ma B4 i poza krańcówkami w zamkach nie ma tam więcej czujników, które miałyby ew. kontrolować domknięcie zamka. Cała kontrola czasu pracy pompy polega na stwierdzeniu osiągnięcia właściwego progu cciśnienia (lub podciśnienia) w całym układzie pneumatycznym. Dodatkowo jest układ, który ogranicza max czas pracy w przypadku uszkodzenia szczelności...
Panowie mnóstwo osób ma ten problem. U mnie też TPS zdaje się być dobry gdy mierzę oporność na wyłączonym lub napięcie na przekręconej stacyjce. Gdy odpalę auto i mierzę napięcie, miernik podaje całkowicie niezgodne wartości, sprawdźcie jak jest u was. Nie wiem z czego to może wynikać? Planuje zakupić całą przepustnicę na podmianę i sprawdzić. Nie szczelności...
przede wszystkim jeżeli nie ma czynnika to powinno się sprawdzić szczelność układu ale nie metodą próżni jak to uczyniono tylko napełniając układ azotem, spadek ciśnienia azotu wskazuje na nieszczelność, próba przez próżnię nie ma sensu bo przy niewielkiej nieszczelności (a taka może być u Ciebie skoro miesiąc chłodziło) spadek podciśnienia może nie...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
witam! Jestem przekonany że masz jakąś awarię w elektryce - czujnik położenia wału może być na dobrej drodze do pełnego uszkodzenia - może wiązka jest gdzieś przełamana i powoduje takie objawy albo kostka przyłączeniowa. Może moduł zapłonu szwankować. Co ze świeczkami. Dużo rzeczy jest do diagnozy aby ustalić przyczynę. 1.elektryka 2.układ paliwowy...
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
szczelność układ chłodzić układ podciśnienie szczelność układ ssać szczelność
wieje gorące powietrze numer serwisowy pralki electrolux słaby iskra honda
schemat stacyjki ligier softstart przedłużacz
Altus 75 - Czy to dobre kolumny? Opinie i specyfikacja Zagadki słowne: Co zostało w izbie?