Usterka w układzie osuszacza powietrza, polecana diagnostyka.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
W pompie ABS ma "bąbel" powietrza i dlatego tak jest. Popuść na pompie wyjścia na prawy przód i lewy tył (są opisane) i przepompuj kilka razy. Póżniej zakręć na pompie ABS i dokończ odpowietrzanie metodą "tradycyjną" i powinno być ok. Możesz (jeśli masz jak) "wstrzyknąć" do zbiorniczka z 0,5bar-a powietrza, byłoby jeszcze lepiej.
Kiedyś robiłem jakąś 19-kę. W tamtym komputerze podobny układ sterował zaworem powietrza biegu jałowego i po analizie układu (przerysowałem sobie z natury schemat) wstawiłem TDA 2005 i chodziło. Pozdrawiam
W Midlumkach tak jak w Ivecach nie trafisz z zaworami 😁 . Faktycznie żadko spotykane ale były takie montowane Wabco tzw. "JAMAL" . Były dwa rodzaje z gwintem calowym na 10bar i ze zwykłym na 12,5bar ,ale w obu przypadkach zawory te nie posiadają w sobie wyjścia sterowania sprężarką. Przyczyną może być przycinajaca się podstawa osuszacza - sprawdź...
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
A czy kolega próbował ustalić stan czujnika ciśnienia i temperatury powietrza na ssaniu? Warto by się upewnić co do pierwszej sondy oraz czystości przepustnicy. Dodatkowo ów słynny silnik krokowy, czyli zawór powietrza i ogólnie szczelność układu ssania powietrza..
Musisz nabić powietrza w układ i powinno puścić.
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
Kolego powiem szczerze że to dziwny ciąg wydarzeń, proponuję żebyś sprawdził sprężarkę powietrza czy nie daje oleje w układ, sprawdź w zaworach które wymontujesz czy niema oleju.
Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
Chodzi mi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie pneumatycznym.
Po wymianie oleju i filtra powietrza otrzymałem komunikat "Sprawdź układ wydechowy" Renault Clio 4 1.2 73KM 2017
Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
EBS - SPN: 1087 - FMI: 07 Niewystarczające ciśnienie powietrza · Napełnić zbiorniki powietrza · Sprawdzić szczelność układu zasilania powietrzem
Serwis sprawdzał szczelność układu doładowania chyba że chłodnica powietrza jest przytulana i ma za mały przepływ
Witam wszystkich! Przychodzę z problemem odpowietrzenia układu chłodzenia w Renault Master 2 2.5dci 2010r. Problemem polega na tym, iż gdzieś w układzie musi tworzyć się bańka powietrza jakby gdzieś płyn nie dochodził robiłem test na UPG wynik negatywny sprawdzona chłodniczka egr "jest sprawna" mechanicy rozkładają ręce nie mają pojęcia o co chodzi...
EBS MID136 SID 11 FMI9 Modulator oś 3 , lewy. Nieznana usterka. EMS MID128 SID 18 FMI5 Zawór spustowy separatora paliwa. MID128SID33FMI3 Sterowanie wentylatorem ( wisko), nieprawidłowa kalibracja. VECU MID144PSID212 FMI14 Zakłócenia łącza danych SAE J 1939 ze sterownikiem tachografu. APM MID185PSID21 FMI0 Zbyt duża ilość wilgoci w układzie hamulcowym....
Skoro przewody ciekną to znaczy że są do wymiany i nie ma się nad czym zastanawiać. To tak jakbyś zapytał czy to że ucieka powietrze z układu może być przyczyną że nie możesz nabić powietrza do układu.
Dziękuję za podpowiedź , napewno to sprawdzimy. O rezultacie poinformuję. Pozdrawiam.
Jeżeli jesteś pewien że układ jest czysty bez powietrza i nie zaolejony tak jak powyżej koledzy sugerują, to sprawdź czystość skraplacza. Jeżeli będzie bardzo brudny to polecam dokładnie umyć a jak nie pomoże to wymienić. Dodano po 3 Spróbuj ponownie ściągnąć czynnik zobacz ile Ci oleju odseparuje. Jak ściągnie z 50ml lub więcej to nie dodawał bym nic...
Takie przepustnice poza " gaszeniem" współpracują też z układem EGR.
Układ powietrza chłodnica klimatyzacji / chłodnica główna jest wybitnie niekorzystny na postoju.
Masz nieszczelność w układzie dolotu powietrza. Podaj kod błedu.
Swiec w sumie nie sprawdzałem zacznij od sprawdzenia świec to też moze byc powodem szarpania silnika. Sprawdz czy nie łapie powietrza w układzie paliwowym.
A co pokazuje w błędach i co zapompa czy EPIC czy zwykłe DPC na linkę.
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Przyczyną jest niesprawny układ dogrzewania powietrza. Nawet sympatyczna teoria, tyle że takiego układu nie ma ....
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Szcelnosc sie sprawdza azotem a proznie sie robi po to, zeby usunac resztki powietrza, azotu i zeby układ osuszyc.
Nie ma magicznych, jedynie szukanie kożuchów, takiej jakby pianki która się tworzy w miejscu bardzo małego wycieku, lub stosowanie pompki podłączanej zamiast korka i pompowanie w układ powietrza tak aby płyn sam nam powiedział gdzie wychodzi. Zaraz będą mówić o głowicy, ale poczekaj sprawdź wszystko inne, uszczelkę zawsze zdążysz wymienić.
Filtr powietrza jak wygląda? Szczelność układu zasilania powietrzem? EGR? "Przepustnica" gasząca otwarta?
Czujnik ciśnienia masz od kontrolki. Od niedrożności filtru masz czujnik podciśnienia. Czujnik ciśnienia wiesz na jakiej zasadzie działa. Czujnik podciśnienia tez już powinno Ci to dać do myślenia. Dodatkowo z tego co mi się wydaję na silniku nie ma czujnika zapchanego filtru oleju. Kontrolki zapchanych filtrów masz od układu hydrauliki i filtru powietrza.
Sprawdziłem cały dolot jest tak szczelny, że aż rurę wyprostowało od filtra powietrza. Sprawdzany kompresorem przez zatykanie otworów.
nadal słychać przelewanie się powietrza Chyba wody. Układ zapowietrzony.
Odpowietrzenie robisz na pracującym silniku. Odkręcasz delikatnie odpowietrznik i jeżeli zacznie wypływać płyn bez bąbelków powietrza to zakręcasz. Wg mnie możesz mieć zakamienioną nagrzewnicę. Wąż wejściowy i wyjściowy muszą być jednakowo gorące. Jeżeli jeden gorący a drugi dużo chłodniejszy to nagrzewnica "zadżumiona".
W układzie paliwa widoczne są pęcherzyki powietrza ale prawdopodobnie w tych silnikach to norma Jeśli widzisz pęcherzyki powietrza to normą jest że trzeba będzie naprawiać układ wtryskowy :cry:
Jakiś czasu temu samochód przestał odpalać na dotyk z dnia na dzień, kręci z 5-6 razy nie raz cały cykl zanim odpali. Po odpaleniu żadna kontrolka nie świeci, samochód jeździ normalnie, tylko że jak się dodaje pełny gaz zanim osiągnie 2000 obrotów to samochód gaśnie. Gdy go podpiąłem pod komputer to wyskoczyły błędy DF197- zbyt duży spadek ciśnienia,...
Krokowy to nie wszystko .Pozostaje do sprawdzenia czujnik temperatury płynu i czujnik temperatury powietrza zasysanego.Oczywiście pod warunkiem że układ dolotowy jest sprawny i nie łapie lewego powietrza.
Witam, u mnie podobny problem, tzn z pęcherzykami powietrza w przewodach paliwowych, dodatkowo drży drążek zmiany biegów. Jak pozbyć się pęcherzyków powietrza, da sie jakoś odpowietrzyć układ paliwowy? pozdrawiam
Sprawdz szczelnosc układu dolotowego czy nie łapie lewyego powietrza bo to najczęstsza wada.
Witam po pierwsze napiszz moj komuter nic nie pokazuje ,po drugie to z jakim sterownikiem sie laczysz w celu diagnozy retardera,a po trzecie masz odpowiedz na kod bledu. ZWALNIACZ INTARDER ZF - SPN: 4001 - FMI: 05 ph0/ph1 Elektrozawór w zbiorniku powietrza: CC z masą Sprawdzić zawór (80 Omów < R < 140 Omów) Sprawdzić przewody między blokiem a...
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Witam. Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Niestety musisz użyć innego sprzętu do diagnostyki bo ten co podpinasz raczej nie jest wiarygodny. Dopiero wtedy na podstawie odczytanych błędów i parametrów rzeczywistych można coś podpowiedzieć....
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Też mam takiego trafica, ten sam rocznik a nie mam tej nagrzewnicy, pytanko, gdzie ona jest zamontowana? Gdzie są wyloty powietrza? Działa tylko z klimą czy też z układem chłodzenia? Można jakieś zdjęcia? Z góry dzięki za odpowiedź.
Proponowałbym jeszcze obejrzenie organoleptyczne jednostki napędowej, tzn. czy węże gumowe odpowiadające za dostarczenie silnikowi powietrza są całe , czy nigdzie nie ma nieszczelności w układzie dolotowym.
MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PPID294 Ciśnienie w układzie pneumatycznym przyczepy FMI-8 Nieprawidłowa częstotliwość Układy pneumatyczne przyczepy i hamulca postojowego nie są zasilane. Uruchomić pojazd. Zwiększyć ciśnienie w układzie pneumatycznym do wartości 12 barów używając sprężarki pojazdu. Poczekać aż blok...
Ale ciśnienie jest w porządku Niemożliwe że są dobre ciśnienia i nie chłodzi. Imposible. No chyba że ukłąd napełniony powietrzem.
Kod usterek: MID 136 - SID 7 - FMI 14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID7 Modulator, oś pierwsza, strona lewa FMI-14 Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G007 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem hamowania osi przedniej G051 Blok...
A co pokazuje zegar ciśnienia powietrza w układach 1,2 i 3. Wilgoć w układzie pneumatycznym plus niska temperatura robią swoje. Nabój osuszacza wymieniałeś jesienią? A sprzęgło też działa po czasie?
Będziesz musiał jechać do tych podejrzanych naciągaczy niestety, bo sam bez narzędzi i specyficznej wiedzy w tym zakresie nie zrobisz nic. Pompowanie powietrza do układu, nawet pustego, jest szczytem głupoty- tym sposobem aplikujesz wilgoć do oleju kompresora- który musi zostać wymieniony (olej). Szczelność sprawdza się suchym azotem. Im szybciej wymienisz...
Więc tak, kupiłem ten samochód, po czasie pękł przewód w tylnym kole, więc wymieniając ten jeden przewód wymieniłem też wszystkie, od razu wymieniłem też klocki i tarcze z przodu oraz klocki z tyłu. Hamulce wcześniej nierówno chodziły, teraz jest to samo. Odpowietrzone są w 100%, ani jednego pęcherzyka powietrza. Może jest jakiś układ do wyregulowania?
Na kompie sprawdzili mi też szczelność układu i nic no bez jaj No bez jaj dokładnie. Na kompie sprawdzili ciśnienie w układzie dolotowym powietrza i było bardzo dobre wiec dodatkowego powietrza nie zasysa!Poza tym tak jak mówiłem każdą uszczelkę wymieniłem w układzie dolotowym
Przy zapowietrzonym sprzęgle pedał wpada w podłogę. Może jest problem z pneumatyką wspomagania sprzęgła ( siłownik). Może to być spowodowane ubytkami powietrza na obwodzie nr.3, trudno powiedzieć za mało informacji czy coś było wcześniej robione czy stało się nagle.Powolne przełączanie połówek - stawiam na pneumatykę. Za mało powietrza w układzie sterowania...
Został podmieniony nowy regulator ciśnienia niestety efekty takie same jak na starym regulatorze ciśnienia. Nadal przeważnie objawy braku dostatecznego ciśnienia w rampie przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu... Nie ma powietrza w układzie paliwowym i opiłków również żadnych nie ma. Jakieś dalsze sugestie? Pozdrawiam
Tego co steruje zaworam powietrza dodatkowego,w obudowie takiej jak TDA2004?
opisz dokładniej co się dzieje,koszty??od wartości 2może 3 litrów chłodziwa (zapowietrzony układ )po naprawę lub wymianę elementów za kilkaset zł.
Skąd wiesz że regulator uszkodzony skoro nie można odpalić ? Sprawdzałeś na "stole" ? Regulator napięcia nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Pytałem o przepływomierz w sensie czy układ dolotu powietrza był poskładany ( szczelny) i czy przepływomierz podpięty elektrycznie ?
Moje jest z Renault Scenic 2 no właśnie dlatego ja swojego wspomagania nie uszczelniałem układy elektroniczne muszą "oddychać" jak je zamkniesz w szczelnej obudowie to powstanie para z powietrza znajdującego się środku i później się skrapla i niszczy elektronikę.Takie jest moje zdanie
Wykręć i sprawdź zawór EGR, czy nie zasyfiony. Kopcenie na czarno świadczy o złym spalaniu mieszanki. Mogą już wtryski siadać i leją. Zarypany filtr powietrza. Turbina niedomaga. Nieszczelności w układzie doładowania. Przyczyn może być dużo.
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Czasami te zamienniki tak mają , lepiej zregenerować oryginał niż kupić zamiennik. Buczenie może być spowodowanie pracą wbudowanego w zaworze reduktora . Objawy które opisujesz mogą być spowodowane złym wyregulowaniem zaworu . Ciebie interesuje śruba regulacyjna układu 24, bo ona odpowiada za sprzęgło - fotel - kabine... Wykręcając tą regulacje zwiększysz...
Proponuje przejrzec caly uklad doplywu powietrza.
A jak masz zgaszony silnik i w układzie powietrza masz stan czyli ok 12 bar. Włącz zapłon i spróbuj załączyć retarder na wyłączonym silniku i sprawdz czy masz powietrze w zbiorniczku
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
juz tak próbowałem poniewaz znajomy mi juz to sugerował ale to nie pomogło jak wyjełem termostat i sie nie nagrzewał do 90 stopni to sie nie zapowietrzał a jak bez termostatu go nagrzałem to sie zapowietrzył to wychodzina to ze jak złapie 90stopni to wtedy dostaje powietrza
Szkoda jego pracy, bo najpierw niech sprawdzi czy w układzie nie ma powietrza a następnie sprawdzi czy wtryski lub zawór ma listwie nie gubią cisnienia
Z wcześniejszego opisu wynika, że masz zapowietrzanie się układu między filtrem a wtryskami. Wymień filtr paliwa (najlepiej PURFLUX FCS748) i gruchę (koszt ok. 50zł). Odpowietrz dobrze układ, również przy wtryskach - jeśli będą problemy. Przewody przy pompie i wtryskach nie są mokre?
Ta druga mniejsza chłodnica jest chłodnicą EGR i nie powinna działać tylko gdy pompka EGR umieszczona pod lewym reflektorem działa. Może masz cos namieszane na wężach i ciepła woda która ma iść na nagrzewnicę i z powrotem na blok silnika jest puszczona przez układ chłodzenia EGR ???
Najpierw doprowadź do porządku układ paliwowy, żeby nie było w nim powietrza, a później możesz myśleć nad ewentualną inną przyczyną gaśnięcia.
Może i silnik krokowy ale nie w znaczeniu uszkodzony. Obawiam się, że tenże silnik realizuje polecenia sterownika silnika, który odbiera złe informacje. A więc filtr powietrza silnika, szczelność układu dolotowego powietrza, działanie regulatora ciśnienia paliwa a może mniej prawdopodobne zabrudzenie zębów koła nadawczego położenia wału korbowego.
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
Własnie jestem w trakcie przerabiania identycznego przypadku w takim aucie i podoba mi sie pomysł z tymi krańcówkami ale ja postaram sie to rozpracować tak żeby działało jak fabryka to wykonała, podejrzewam że ten mechanizm jest sterowany przez jakiś układ czasowy... Jak to rozpracuję to napewno opiszę jak:)
Za filtrem też widać ze jest paliwo a jak czasami pompuje to słyszę taki cichy pisk uciekającego powietrza czy to może być uszkodzony przewód paliwa ? i gdzie można taki kupić?
Sprawdź szczelność kolektora ssącego i układu dolotowego, może są jakieś pęknięcia które powiększają się po nagrzaniu, ja sprawdzałem tak - odłączyłem rurę dolotową od filtra powietrza i na wolnych obrotach powoli zatykam rurę ręką po całkowitym zatkaniu silnik powinien się dusić a nawet zgasnąć jesli układ jest szczelny jeśli nie na pewno masz nieszczelny...
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Kolega Reno max ma rację masz nieszczelny kolektor wydechowy bardzo popularne w tych renówkach Dodano po 4 A co serwis powiedział na te błędy związane z nox psid 46 i na układ powietrza doładowania psid 98 przecież te błędy zapalą kontrolkę obd i co ograniczy moc .
Kolego nie chcę cię martwić, jak nie masz gazu, to pozostają przedmuchy z komór spalania i to duże, skoro po 2-3min jazdy wybija płyn ze zbiorniczka i jest to też powodem wariowania temperatury. Może to być uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub blok. Mogę cię pocieszyć, że w megance też mam dopływ "dzikiego powietrza" do układu chłodzenia i podejrzewam,...
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
Kolego do sprawdzenia przepływomierz powietrza bo jeśli on źle dobiera mieszankę to silnik może bardzo twardo chodzić i wydawać się że to wtryski tak grają . Kolego a kiedy wypalałeś filtr DPF ?? jeśli układ wydechowy jest nie drożny też silnik będzie słabo chodził i twardo .
U ciebie jest jeszcze jeden temat mianowicie ten błąd mid128 sid 32 fmi 7 dotyczy on zaworu sterowania hamulcem górskim.sprawdź jego przewody, czy nie ma ubytku powietrza ,pod kierownica masz przełącznik który go uruchamia.FMI 7 mówi o tym, że układ mechaniczny nie reaguje prawiłowo może jest coś na hamulcu za turbiną.
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Nie jest zależne. Jeżeli egr się nie domyka (zabrudzony) to podczas przyspieszania gdzie wzrasta ciśnienie w układzie grzybek jest otwierany i wpada więcej spalin do silnika przez co przepływka mierzy mniej powietrza.
Nie dobra kompresja, zbyt duża ilość powietrza, zatarty zawór, albo cos z układem zapłonowy, sprawdź czy przewody WN są dobre i czy świeca ma dobrą iskrę no i oczywiście na wszystkich cylindrach.
Więcej szczegółów? W mieście, w trasie? Na zużycie paliwa ma wpływ wiele czynników mniej lub bardziej ważnych. Począwszy od jakości benzyny... Po przez ciśnienie w ogumieniu, styl jazdy, filtr powietrza, nieszczelność w układzie zasilającym, regulacja luzu zaworów, sonda lambda, wtryskiwacze/gaźnik...
Układ odpowietrzony, usterka występuje już od ponad 2 tygodni. Na gorącym jak odkręcam zbiorniczek to płyn jest chłodny i nie występuje jakieś duże nadciśnienie. Dodano po 1 Ostatnio wymieniałem rozrząd + pompa wody, ale usterka występowała przed wymianą. Odpowietrzałem czujnikiem temp. tak że układ jest odpowietrzony. Ogrzewanie było słabe ale było...
Więc źle Cię zrozumiałem, przepraszam. Jeżeli przewody do parownika masz powyżej odpowietrzników, to będziesz je musiał ściągać do odpowietrzania, żeby nie został bąbel powietrza. W każdym razie spróbuj go porządnie odpowietrzyć, nie musi to być tak dokładne jak w układzie hamulcowym, coś tam powietrza może zostać. Jak to nie pomoże to pozostaje wirnik...
Wtrysk zakodowany, ze starterem tez próbowałem. Test przelewów robiłem wcześniej i dlatego wymieniłem ten jeden wtryskiwacz . Zastanawiają mnie tylko pęcherze powietrza w wężykach na niskim ciśnieniu, po próbie zapalenia. Nie wiem, czy to normalne ?
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Witam A ja się bym skupił nad tym grzejącym się do czerwoności kolektorem wydechowym . 1. Wyeliminować katalizator i ogólnie cały wydech - przytkanie nie musi być ciągłe . 2. Jeśli kat ok to : dlaczego rozgrzewa się kolektor, jeśli spaliny mają swobodny ruch? a może to nie spaliny tylko dawkowanie powietrza lub coś co na to ma wpływ !!! Co ma wpływ...
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
MID 128 PSID 106 FMI 12 Katelizator; wadliwy element. MID 128 PSID 98 FMI 1 ciśnienie w układzie wtrysku powietrza ; dane są wiarygodne ale poniżej normy. MID 128 PSID 45 FMI 14 wysoka zawartość NOx ; instrukcje specjalne
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
renault powietrza renault układ układ nawiewu powietrza
barwa dźwięku yamaha zasilacz przegrzanie jakie zelazko
Audi A4 B8 2.0 TDI 2013 - Częsta regeneracja DPF Brak śruby regulacji gaźnika w pilarce spalinowej