Dlaczego nieszczęsnym? Naprawiałem niejedną śmieciarkę z tym układem i wszystkie śmigają.
Wstaw zdjęcia układu skrętami kół przednich oraz sposobu umieszczenia silnika do wykonania tego. Co to za samochodzik?
Chyba niezbyt uważnie czytasz aby cokolwiek pozycjonować potrzebny jest sygnał zwrotny położenia , najprościej potencjometr dalej to praktycznie układ o identycznym działaniu jak typowe serwo modelarskie uwzględniając prąd silnika W przypadku kiedy pozycjonowanie ma ograniczony kąt obrotu najprościej zastosować potencjometr to wszystko dalej to musisz...
Proponuję sprawdzić poziom płynu wspomagania. Nie żartuj sobie.
W tej galerii z linka wychodzi, że to jest zwykły trójnik. Pompę ktoś tam założył o większym wydatku nsz14 może nsz16. Ale działa to na zasadzie jak "podnoszę to nie skręcam". Tak mi się wydaje ponieważ ciśnienie w układzie przy oryginalnym rozdzielaczu wynosi około 110bar (robocze) co wystarczy aby podnieść 700kg, w układzie skrętu spokojnie wystarczy...
Przybliż pilot do radioodbiornika , skręć w nim częstotliwość na minimum od 88MHz i włączaj funkcje w pilocie , jeśli zagra , zabuczy itd. nadajnik dobry :) Najlepiej wrzuć fotkę płytek nadajnika i odbiornika ....
Witam. Problem polega na tym że Pali bezpiecznik jak się nie mylę to nr 10 (auxiliary hydraulice) jedynie taki opis bezpieczników znalazłem. Po odpaleniu odrazu go pali i wspomaganie przestaje działać. Nie pokazuje na desce również układu skrętu kół. (O ile dobrze to nazywam)
Typowe serwo modelarskie jest zasilanie napięciem 5V. Ze wstępnych pomiarów (chyba błędnych) wychodzi, że zasilanie układu skrętu jest grubo powyżej 5V. Podłączenie w to miejsce nowego serwa, uszkodzi je błyskawicznie. Najpierw wykonaj poprawne pomiary i zdiagnozuj problem. Nie kupuj w ciemno części zamiennych. W mechanizmie skrętu jest kolejna płytka...
Skoro wspomaganie zadziałało z kodowaniem x01xxx to czujnik kąta skrętu jest częścią układu ABS/ESP a nie osobnym komponentem, zatem wykoduj go z gateway, na liście sterowników odznacz "ptaszka"
No generalnie na tym polega część autonomii, że pojazd jest wyposażony w szereg czujników, ale głownym okiem jest kamera, za pomocą której pojazd będzie mapował trasę oraz wybierał najlepszą. Natomiast Twoja odpowiedź dalej nic mi nie mówi jak przebudować układ. Chyba, że to działa tak, że analiza obrazu daje sygnał "obróć potencjometr" i wtedy wykonuje...
Poszukuje kompletnego schematu układu ABS z ESP do Sharana 2001 1,9 tdi PD. Dokładnie chodzi o układ czujnika skrętu. Pozdrawiam
Piszesz o prostym rozwiązaniu w małych maszynach, gdzie punkt obrotu dyszla jest w połowie odległości między tylną osią ciągnika i osią opryskiwacza. A autorowi chodzi o układ skrętu kół opryskiwacza tak by podążały w śladach kół ciągnika.
Witam samochód był po dzwonie,a do tego jak się pózniej okazało po lekkim zalaniu wodą i chodzi o to że od czasu do czasu przestaje działać kolega był u jakiegoś magika i ten mu powiedział że tylko do wymiany ale ja myślę że może gdzieś na kostkach elektrycznych zaśniedziało ale mogę się mylić dlatego udałem się po pomoc na forum. Dodano po 4 Jeszcze...
Tu jest filmik z nieco juz ulepszonym. Dałem mu uC i nieco przyśpieszyłem. Chciałem zrobić jeszcze układ skrętów ale nie wyszło jak na razie ;].
Temat dosyć stary, ale myślę że mógłbym nieco podzielić się swoimi pomysłami na ten temat, o ile ktoś będzie zainteresowany, zamieszczę parę fotek co ja zrobiłem i jak się to wszystko spisuje. hmm idzie lato więc myślę że warto odświeżyć nieco temat, gdyż borykam się dziś z układem skrętu ... tzn całe przednie zawieszenie do ów samochodu zabawki ......
Jestem w trakcie budowania układu który obracałby wałem w zależności od skrętu kierownicy. W obecnej chwili potencjometr z kierownicy pc steruje, testerem serw, dalej serwo 40kg z zamontowanym na zewnątrz potencjometrem wieloobrotowym do odczytu pozycji (odczyt pozycji dla serwa), później przekładnia pasowa. Układ działa ale serwo raczej długo nie pociągnie...
Te same twoje błędy u mnie tak opisane: 01130 (046A) -Działanie układu ABS. 00814 (032E) -Cewka ciśnienia układu hamulcowego N247. 00778 (030A) -Czujnik skrętu kół (G85). Napraw sprawdź.
Raczej nie do wykonania samodzielnie. Potrzebujesz na pewno mocniejsze silniki minimum klasy 240 przekładnie zmniejszającą obroty, regulator napięcia do silnika oraz serwo do skrętu układu kierowniczego. Do tego aparatura modelarska z odbiornikiem. Moja propozycja to zakup gotowego samochodziku, na pewno taniej będzie kosztował https://www.smyk.com/catalog/product/vie...
Pilot musi mieć kilka rozkazów, czyli do przodu i do tyłu, oraz w lewo i w prawo. Odbiornik musi być w tym przypadku identyczne kanały. Nadajnik najczęściej ma kwarc, a odbiornik już niekoniecznie. Mowa tu oczywiście o prostych układach do sterowania małych samochodzików. Odbiornik musi mieć układy tranzystorowe wykonawcze do sterowania silnikami, zarówno...
Opisz dokładniej co to za orbitrol. Może to być zawór LS (tzw. load sense) który zapewnia priorytetowe zasilanie układu skrętu. Jeśli to LS, to demontując go trzeba zaślepić kanał nim sterujący w orbitrolu.
Jestem skłonny zrobić mostek w zaznaczonym miejscu i zobaczyć czy będzie pożądany efekt. Dopóki nie podasz typu elementów, tego nie rób. Pewnie trzeba by było pomajstrować przy układzie TA6586 A co chcesz robić przy układzie od skrętu? https://datasheet.lcsc.com/szlcsc/Wuxi-S... Tu główny mostek H sterujący kierunkiem...
Nie zawsze występuje osobna pompa na układ kierowniczy. Może być zawór priorytetowy, który zawsze kieruje część oleju do układu skrętu niezależnie od zapotrzebowania na olej innych układów (oczywiście ich kosztem).
Szukam spisu kodów samodiagnozy z kodami dotyczącymi układu skrętu tylnej osi (4ws). Będe wdzięczny jeśli ktoś mógł mi podeslać na priva.
Fajna maszyna. Czy tylny most jest na sztywno bo tak mi się wydaje? Tylny most wahliwy albo przegub poziomy można to załatwić drążkami skrętnymi tylko to dość złożony temat. Czy układ skrętu jest na jednym siłowniku?Jeżeli na jednym to nie równe prędkości skrętu. Czy rozpatrywałeś przeniesienie napędu na przedni most przez wał/jeden silnik hydrauliczny...
Chodziło mi tutaj właśnie o układ skrętu. Model jest kolegi, a on wyjął już wszystkie zębatki (jest ich dużo) i teraz złożyć to trzeba by było. Poza tym chciał wymienić płytkę, bo poprzednia uległa spaleniu.
Aparatura modelarska zamiast tego co tam jest? Drogie rozwiązanie i przez to nieco bezsensowne, ale inna opcja to znaleźć kompatybilny nadajnik, bo przekładka raczej nie wchodzi w grę przy zastosowanych tam rozwiązaniach układu skrętu.
Podłączasz serwo do pierwszego kanału odbiornika, a esc do drugiego kanału. Skręt poprzez drążek lub koło jak przy aparaturze samochodowej rc. Tylko że większość odbiorników ma dopuszczalne obciążenie 1- 3A. Musiał byś zastosować osobne zasilanie silnika układu skrętu. https://obrazki.elektroda.pl/8755144300_...
Witam. Poratuje ktoś kawałkiem schematu do układu kierowania? Skręt został na pozycji circle. Przełącznik jest sprawny. Potrzebuje kawałka schematu żeby posprawdzać czujniki przy siłownikach które mają 6 przewodów.
Orbitrole pracują w granicach 160-190 bar, tradycyjne układy kierownicze w granicach 100 i tu nie ma dyskusji. Układ skrętu zrobi, siłowniki zregeneruje a ciśnienie 85 bar ma i tak za małe jak na układ z orbitrolem. Już udało mu się je podnieść i jeśli nie wyskoczy nic innego wspomaganie będzie działać. Dalsza dyskusja mija się z celem.
No właśnie nie wiem był nowy, pół roku chodził i było ok. A teraz jakieś 70 bar Nie wiem jaki jest układ hydrauliczny/schemat/ w twoim ciągniku ale tak jest przyjęte,że układ skrętu pracuje na swojej pompie i na niższym ciśnieniu.Jeżeli masz jedną pompę to Orbitrol może być wpięty szeregowo z rozdzielaczami roboczymi lub równolegle/nie jestem w stanie...
Czujniki w jednej obudowie są dwa - do każdego kierunku skrętu jeden, skoro masz napięcie na jednej parze tylko to znaczy że drugi czujnik jest padnięty i nic dziwnego że układ szaleje. Poszukałbym czujnika skrętu i podmienił na próbę, zapewne pomoże.
Samochodzik ma jezdzić pomału bo może wyjdzie z tego mały spychacz lub koparka.Wymiary 55 cm na 35cm .Taką przekładnie wymyśliłem bo mam stare rowery i taka mi wpadła na myśl trochę szumi ;) ma ktoś jakiś pomysł na układ skrętu bo nie mam pomysłu .
Texa robi uruchomienie układu jak i testy skrętu i centrowania.
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID53 Czujnik kata skrętu FMI-14 Instrukcje specjalne Za podłączyć vcadsa i spróbować skalibrować, jeśli nie pomoże to do wymiany czujnik kąta skrętu.
Witam. Zaworki moga to byc tzw. bliźniaczy zamek hydrauliczny. Usterka może tkwić w uszkodzonym zaworze lub uszkodzonym siłowniki układu skrętu (może przelewać na tłoku). Liczę że ten orbitrol faktycznie jest sprawny. Domyślam się że usterka występuje na rozgrzanym oleju od hydrauliki także na 90% obstawiał bym usterkę tych zaworów.
ja zauważyłem że układ skrętu chyba jest troszkę nie tak ustawiony, bo przy skręcie koło po stronie wewnętrznej powinny skręcać się mocniej bo wykonują mniejszy promień niż te po stronie zewnętrznej. Była ustawiona po prostu zbieżność za bardzo do środka przy nagrywaniu filmiku, już to poprawiłem bo mnie denerwowało i jest ok.
ORBITROL w układach hydraulicznych pełni podwójną rolę. Przy pracującej pompie zasilającej /pracuje silnik/ spełnia rolę obrotowego rozdzielacza. Jeżeli pompa nie pracuje, ORBITROL staje się pompą obracaną ręcznie, mamy tz. awaryjny układ skrętu /nie zawsze bo mogą być układy wspomagające/. Twój ORBITROL zachowuje się nieprawidłowo. Bardzo duży luz...
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Producent pompy podaje nominalne 160bar, u mnie zawór przeciążeniowy jest ewidentnie na zewnątrz (jest pomiędzy orbitrolem a pompą i ma odejście na powrót do zbiornika, idzie na trójnik z wyjściem z orbitrolu i dalej do zbiornika). Na wolnych obrotach i ciepłym oleju w miejscu koła praktycznie stoją, ale na kierownicy czuć opór. Zastanawiam się, co...
Przeszukałem już google i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Teraz przeszukaj auto.
Wyskoczył błąd czujnika kątu skrętu, brak wspomagania układu kierowniczego, brak komunikacji z modułem z układem kierowania. Inne błędy jeszcze wyskakują, ale te dwa pierwsze ciągle się pojawiają.
Pobór prądu zależy od obciążenia układu hydraulicznego.Na maxymalnych skrętach,zwłaszcza na regenerowanej,ciasnej maglownicy taka wartość może się pojawiać.Przy zimnym silniku i układzie masz gęstszy olej.Gdzieś jest błąd,który mechanicy nie potrafią ogarnąć.W tym typie Forda często wyrabiały się maglownice.Pompa też potrafiła przerywać,ale dwie?
Ogranicznik prędkości potrzebuje dodatkowo pedału przyspieszania z wyłącznikiem krańcowym. Działa to tak, że jak jedziesz na ograniczniku i potrzebujesz nagle przyspieszyć to wciskasz pedał gazu do oporu, pokonujesz ten opór (czuć pod nogą kliknięcie) i ogranicznik przechodzi w tryb pauzy a samochód przyspiesza ponad wartość zadaną. Wiele funkcji jest...
Silniki pojemności 1.0 mają ten czujnik w pompie wspomagania ,a dokładniej w śrubie łączącej pompę z przewodem wyjściowym z pompy. Zadanie -zwiększenie obrotów silnika przy max. skręcie na biegu jałowym.
Tego typu układy odpowietrza się poprzez uruchomienie silnika i parokrotne skręty kół kierownicą prawo i lewo do oporu. I ewentualnie uzupełnić płyn po tej operacji. Jak przestanie płynu ubywać to jest gotowe. TYLKO NIE PODCZAS JAZDY ! Na postoju.
C1500- czujnik skrętu kierownicy - przerwa w obwodzie C1507- Układ kontroli trakcji - przekroczony limit czasu. C1509-czujnik ciśnienia powietrza - prawy tył - sygnał nieprawidłowy.
DSC ma iformację po CAN ze sterownika poduszek z czujników G i obrotu. Potrzebuje też informację z czujnika kąta skrętu kierownicy, czujnika ciśnienia w obwodach układu hamulcowego, czujnika prędkości i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.
Obawiam się, że nie jest to takie proste. Nic nie napisałeś o tym co posiadasz. Sugeruję wizytę na forach dla miłośników samochodów RC i tam poczytać podstawy dla początkujących, oraz relacje z budowy własnych konstrukcji innych hobbystów.
Wspomaganie raczej nie ma nic wspólnego że nie odpala, a cewka przy stacyjce podpięta, transponder nieodebrany, wypinałeś przecież. Co do samego wspomagania to trzeba kalibracji układu , czujnika skrętu.
Cześć wszystkim . Jestem Wojtek znalazłem na strychu dość duży samochód sterowany radiowo sprawdziłem w sklepie i nowy taki kosztuje między 150-300zł ale nie o to chodzi o to że samochód z daleka wyglądał jak prawie nowy . Lecz po zdjęciu obudowy wyglądał w środku jakby przeszło w nim tornado.Przez około tydzień składałem go pod względem mechanicznym...
Atf do układu wspomagania . Do dodatkowej osi pontozyna , dodatkowa od na atf chodzi gdzieś około 2014r przy nowym układzie ras. Wrzucę Ci dziś jakieś dane to zobaczysz Dodano po 13 Wrzucam schemat z opisem sprawdź czy układ się zgadza , to powinno rozwiać wątpliwości
Tu będzie coś nie tak z sygnałem czujnika skrętu kierownicy a układem stabilizacji pojazdu.
Kolega bardzo dobrze wyjasnił jak sie do tego zabrać a Stalcenter dalej uparcie trzymasz sie wydajności pompy. 1. Sprawdź pojemność siłownika(ów) skrętu. 2. Zastanów sie jaka ilość obrotów kierownicą satysfakcjonuje Cie do wykonania pełnego zwrotu koła (z jednej na drugą strone skrętu) 3. 4-5 obrotów to dobra propozycja ( mniej sprawi ze bedzie mało...
Ma za ciężko więc nie obija. Masz żużyte, zatarte elementy w układzie kierowniczym.
A co w przypadku szybkiego zmiany pasa ruchu albo szybszych skrętów? Na dobrą sprawę kierunek mignie kilka razy i po zabawach wiec z przodu będziesz miał dyskotekę. Ciekawe co na to na przeglądzie czy przy kontroli. Dalej idąc potrzebujesz do takiego układu czujnika zmierzchowego bo po co ma to Ci się zapalać w dzień?
Wydaje mi się że chcesz zrobić sterowanie skrętu proporcjonalne, to znaczy położenie potencjometru ma odpowiadać odpowiedniemu skrętowi. Jeżeli tak to na układzie wykonawczym, czyli mechanizmie skręcającym, należy zamocować potencjometr. Różnica napięcia pomiędzy potencjometrami po wzmocnieniu steruje silnik napędzający mechanizm skrętu.
Kod usterek: MID 136 - PSID41 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID41ESP pasywny FMI-14Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS C086Czujnik kąta skrętu C087Czujnik przyspieszenia bocznego podwozia Trzeba odczytać pozostałe kody...
http://obrazki.elektroda.pl/2441124300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5340052300_1... KTR-X1 8x8 To pojazd zdalnie sterowany do wykonywania zadań w bardzo trudnym terenie, charakteryzuje się prostotą konstrukcji, niskim środkiem ciężkości oraz uniwersalnością. KTR-X1 8x8 zbudowany jest z dwóch sekcji połączonych przegubem,...
Po co programowanie?!.. Myślę że chodzi im o podłączenie silników do zasilania przez włącznik, a do tego nie trzeba mieć dużej wiedzy o elektronice. Oczywiście za pomocą 2 wyłączników można zrealizować proste sterowanie napędem: jazda do przodu, skręt, jazda do tyłu. I to zarówno w układzie gdy jeden silnik dopowiada za jazdę: przód-tył a drugi za...
Dzień dobry, STILL RX60 60-80 jest wyposażony w 2 silniki jazdy o mocy 21 kW każdy. Jeden z nich odpowiada za napędzanie jednego, drugi – drugiego koła przedniej osi. Dodatkowo, wózek wyposażony jest w 2 silniki odpowiadające za działanie pomp hydraulicznych, po 10,5 kW każdy. Dzięki pracy pomp, olej hydrauliczny doprowadzany jest do siłowników,...
Kupię układ scalony 8D423C nowy lub używany. Układ ten to jest dekoder sterujący model samochodu i zawierający w sobie mostki H do sterowania silnikami jazdy i skrętu. Układ sterowany jest pilotem ze scalakiem np. RX2B. A może ktoś ma niepotrzebną płytkę sterującą z rozbitego samochodu z układem RX2B, chętnie kupię.
Kalibracje czujnika kąta skrętu też należy zrobić przy każdorazowej naprawie układu kierowniczego. Kąt przy max skręcie kierownicy ma być w zakresie - 640 do +640 i przy kołach ustawionych do jazdy na wprost równe 0 +- 2 stopnie
A bez przerabiania można go użyć do szybowca? A jak bym miał to sterowanie od samochodu bez silników itp. tylko sam układ najwyżej ze skrętami. Można by pokombinować z zasięgiem.
Sygnały z czujnika 3 i 4 mają razem wynosić 5V.
Wózki może i są mało awaryjne ale jeżeli np. padnie sterowanie silnikiem napędowym to przypuszczam, że koszt wymiany sterownika będzie wahał się w granicach kilku tysięcy PLN oczywiście w serwisie Still-a. Jeżeli chodzi o UDT to inspektorzy sprawdzają wózki pod kątem wycieków oleju, swobodnego opadania masztu pod obciążeniem, nadmiernego zużycia wideł...
coś kolego pomieszałeś , na wstępie piszesz że układ skrętu masz na serwie do skręcania służą 2 kable gdy skręci sie w prawo to na czerwonym pojawia się + a na zielonym - natomiast gdy w lewo dzieje się sytuacja odwrotna. to albo serwo , albo przerobiony układ serwa pracujący jako silnik DC z przekładnią , jeżeli przerobiłeś serwo to zapytam po co .........
Fakt , jedne bardziej jedne mniej zwinięte. http://obrazki.elektroda.pl/8900767800_1... Chyba muszę więcej wiedzieć o tym żeby zrozumieć jak intensywność zwinięcia kabli może mieć wpływ na przesył danych, i jak to w ogóle może wpływać na cokolwiek. Tak czy owak dziękuję bardzo za odpowiedź, będę wiedział że to ma znaczenie.
szczelnośc układu po pierwsze primo po drugie primo przewód do serwa
Jeśli koła zgrzytają przy maksymalnym skręcie to masz problem z przegubami na półosiach. Przełożenia układu różnicowego jest całkiem inne niż miałeś wcześniej. Wystarczy aby było różnicy 2- zęby na wałku atakującym a auto będzie zupełnie "inne"
Witam, maglownica wymieniona na nowszy model wraz z wiązką i działa bez problemu, nie świeci się już czerwona kierownica, jednak mimo robionej adaptacji nadal świeci się pomarańczowa kontrolka po lewej stronie. VCDS nie pokazuje żadnych błędów w układzie wspomagania.
Opcje są dwie: albo uszkodzony orbitrol albo rozwalona zwrotnica, która kleszczy się w jedną stronę. Podnieś tył wózka (koła w powietrzu) i sprawdź jak działa.
To normalne w siłowniku dwustronnego działania. Także z różnicą siły wysuwu i wsuwania. Tej wady nie posiada układ kierowniczy z siłownikiem dwutłoczyskowym (z dwoma wyjściami).
Wydaje mi się, że gdyby chodziło tutaj o czujnik skrętu słyszał bym jakieś odgłosy dobiegające z układu kierowniczego Czujniki skrętu nie ''mówią''' z nikim innym oprócz komputera.
Elektronik, narzędziem TECH 2 zdiagnozował błąd układu wspomagania. Nowe programowanie czujnika skrętu nic nie pomaga. Kierownica nie utwardza się podczas jazdy. Odczyty z czujnika są prawidłowe.
Witam, dostałem zepsuty samochodzik z kompletnie zozbabraną płytką. Nie działa układ od skrętu kół. Z tego co się zorientowałem to muszę wstawić 2 tranzystory (których nie ma bo ktoś wyjął) które odpowiadają za sterowanie silniczka prawo/lewo. Były tam chyba 2 tranzystory B772 (PNP 3A, 10W). Mam pytanie: który z poniższych układów zadziała?
masz najprostszą aparaturę nieproporcjonalną. Uruchomienie kanału powoduje całkowity skręt. Możesz trochę spowolnić silniczek od mechanizmu skrętu ale lepiej byłoby zastosować układ automatycznego powrotu do neutrum.
Witam - szukając w sieci znalazłem schemat tego układu L9367 OKI ,sterowanie skrętem jest takie samo natomiast jazda przód - tył jest na przekaźnikach . Układ zasilany jest napięciem 6V . Dodano po 35 https://obrazki.elektroda.pl/7267150900_... Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/3093767500_...
Zasilam go nie ogniwami tylko akumulatorem z małej wkrętarki 10.8V (taka mała partyzantka;-))) Jak podam te 10,8V zamiast 7.5 (jak w oryginalnym zasilaniu) to auto mega mocnei szybkie, ale pewnie szybko coś się spali. A też trudne w prowadzeniu. Mam mały zasilacz z opcją redukcji na 5V, i w takim wypadku auto zachowuje się jak na padniętych bateriach....
po opisie by się zgadzało Raczej się nie zgadza. Spójrz na układ wyprowadzeń.
Wymiana czujnika skrętu
3. Czy są jakieś standardy co do ilości gniazdek ethernet montowanych np: Do salonu i gabinetu puść więcej kabli. Dojdzie jakiś dekoder, drukarka sieciowa, kolejny komputer i będzie jak znalazł. Nie wiem jak duży masz dom, ale pomysł nad kablami do Access Pointów pod sufitem. Moze skrętka do domofonu, centrali alarmowej, sterowania ogrzewaniem i wentylacją,...
Witam, Odnośnie pierwszego;wykaszania łuków przy skrętach w lewo. Wyrobiony sworzeń/tuleja belki przedniej,wybite tulejki osi zwrotnicy, zagięte ramię zwrotnicy, zużyte łożyska koła, zagięty drążek wzdłużny układu kierowniczego,czyli geometria układu kierowniczego. Oraz może być też nieodpowiednio wypoziomowany agregat tnący, nierównomierne ciśnienie...
Może to być spowodowane 20 stopniowym mrozem za oknem. Nikt tu wróżką nie jest. Inne klawisze działają? Co to za model? Odpowiednie sterowniki zainstalowane? Zakupując ją musisz się liczyć z tym, że może nie uda Ci się jej naprawić, bo np za realizację skrętu odpowiada układ zalany glutem na płytce sterującej.
. Drut 0,5mm2 Minimalny przekrój pojedyńczej żyły w przewodzie instalacji odbiorczej układanym na stałe to 1,5mm2. Dodano po 1 Ale kto bogatemu zabroni, na kablu się zaoszczędzi to na odbudowę spalonej chałupy zostanie.
Audi, insignia, mają LED swiatla dzienne, które po załączeniu świateł mijania, przyciemniają się i spełniają funkcje światła pozycyjnego (regulacja PWM). Może to nie koniecznie to o co chodziło koledze, ale jakiś przykład praktycznego rozwiązania. Zakładam ze problem jest czysto teoretyczny/uczelniany. Mozna zastosować diody z układem optycznym wyposażonym...
Na chłopski rozum to system wspomagania szwankuje, tudzież elementy towarzyszące. Wraz ze wzrostem prędkości ingerencja wspomagania jest zmniejszana, więc np. po 40 km/h nie jest zbytnio odczuwalne. Na skrajach też można odczuć blokady. A gdy jest źle, to w każdej pozycji kierownicy może pojawiać opór. Wspomaganie jest elektryczne, o ile dobrze pamiętam....
Normalnie przy sprawnym układzie ,po rozładowaniu czy wymianie aku, wszystko ma pogasnąć krótko po ruszeniu. Bez specjalnych manewrów i jakiegoś cudowania. Jak mu wymusisz adaptację itp,a do tego np odczyt z czujników prędkości będzie zły, to nigdy nie zgaśnie. Vag scope prawdę ci powie.
Witam. Możesz nie mieć miecha podnoszącego oś ale możesz mieć układ odpowietrzający poduszki osi wleczonej i układ pomocy przy ruszaniu. Masz jakieś przyciski do obsługi tych funkcji w kabinie? Z innej beczki. Szukam cewkę elektrozaworu sterującego skrętem osi. Elektrozawór ATOS. Dodano po 4 I gdybyś mógł zmierzyć oporność tej cewki, jeśli jeszcze masz...
Witam - Proszę sprawdzić ten układ L9110 https://www.avmarket.eu/modul-mostek-h-l...
Wygląda to na zapowietrzenie układu.
Niestety nie mam dostępu do takiego samochodu, aby to sprawdzić, ale faktycznie brak zmian wartosci czujnika skrętu jest dziwny. Jeżeli brak jest wspomagania, to powinno wywalić jakikolwiek błąd. Czy pojawia się jakaś kontrolka ostrzegawcza na desce?
Najszybciej i najtaniej (jeśli problem jest tylko z samym odpowietrzeniem) to pomoże ASO Scania. I tam właśnie umów się na usługę odpowietrzania układu. Natomiast jeśli coś w układzie jest uszkodzone to jest już zupełnie inna bajka.
Był po to by pokazać że nie opisujecie problemu a oczekujecie cudu. Masz rację. Dalej nie wiadomo jak układ zachowuje się po wyłączeniu skrętu tylnych kół czy ta maszyna ma taką możliwość. Znalazłem. 1.Przód skrętny, 2.tył skręca w przeciwną strone co przód, 3.chód kraba/psi chód/ To kiedy pojawiają się te anomalie?
Czujnik kąta skrętu, nie wiem obecnie jak to tam idzie czy można wyodrębnić ten układ ale mówiąc szczerze to trochę dużo zabawy...
Na forum zmieściłem schematy do FH FM - szukaj w "download"- Volvo FH Tam jest i schemat i na końcu schematów rozłożenie czujników i innych elementów wchodzących w skład systemu. Najprawdopodobniej jest brak sygnału lub niewłaściwy sygnał z czujników skrętu. Trzeba pomierzyć zmianę sygnałów podczas kręcenia kierownicą czy widzą przemieszczanie się elementów....
Witam. Wynikła potrzeba ułożenia w jednym korycie kablowym skrętki do kamer (+Poe) i przewodów elektrycznych sieci 230V. Oświetlenie LED i kilka gniazd. Oczywiście doskonale zdaję sobie sprawę że dobrze by było zastosować skrętkę ekranowaną ale akurat na stanie mam sporo nieekranowanej kat 6. Wg mojej wiedzy nie powinno się to zakłócać ale cholera wie....
Zrobiłem dziś kilka zdjęć na których widać hamulec tzn tarcze hamulcową blokującą naped przez co hamują wszystkie 4 koła ,układ skrętu i filmik działania skrętu http://obrazki.elektroda.pl/5837489900_1... http://obrazki.elektroda.pl/4203455400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3723223700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7256765500_1...
Witam - na płytce zaznaczyłem gdzie plus zasilania oraz minus zasilania . Silniczek skrętu dwa czarne , silnik jazdy dwa żółte oraz w żółtych kołach proszę poprawić lutowanie . Dodano po 47 https://obrazki.elektroda.pl/1071007800_... Dodano po 1 Poprawić lutowania oraz usunąć zwarcia.
Witam - to jest odbiornik na układzie RX-2 - jest to aparatura nie- proporcjonalna jazda na przekażnikach natomiast skręt na tranzystorach .Częstotliwość nadawania 27MHz . Proszę napisać jakie elementy uległy uszkodzeniu ? Proszę sprawdzić czy w nadajniku ( pilocie ) jest układ TX-2 .
Do sprawdzenia siłowniki skrętu...
mercedes skręt stukać skręt gasnąć skręt
ploter wycinania wałka laserowej przewodność mosiądzu
automation license manager automation license manager
Audi A3 8L - Kod błędu 18062: Przyczyny i Rozwiązania Epson Stylus DX4000 - Migające diody, przyczyny i rozwiązania