Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Jak zdjales kostke z czujnika i cisnienie w trybie awaryjnym pokazuje 400bar to jak jest ok uklad paliwowy to powinien odpalic,z tego wynika ze faktycznie nie masz cisnienia na liswie,sprawdz przewody palwowe(przetarcia),filtr paliwa,itd Dodano po 1 Dzieki za punkty ale to na razie poczatek,jak cos to smialo pisz. Pozdrawiam.
Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
Cisnienie paliwa, Uklad niskiego cisnienia, cisnienie za niskie.
do odpalenia wystarczy okolo 160 bar - to jest graniczne cisnienie przy ktorym aktywuje sie elektronika. jak nie chce sie odpowietrzyc to zrob talk , odlacz przewod od filtra paliwa ten ktorym zasysa paliwo ze zbiornika w to miejsce dopasuj jakis przewod ktorym podasz paliwo z np butelki , oczywiscie butelke trzeba umiescic powyzej silnika wtedy wstepnie...
Witam wszystkich, przybywam z problemem, ktorego sam nie potrafie rozwiazac po prostu nie wiem gdzie szukac juz winnego, winnych niestety. Auto marki Hyundai, model Coupe GK 2.0 16V CVVT 105kW G4GC 161tys.km 2005r. Otoz auto stracilo mi na mocy odczuwalne jest duzo slabsze przyspieszenie bez roznicy czy silnik jest zimny czy rozgrzany w calym zakresie...
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Przejrzelismy caly uklad zasilania paliwem. Wszystko szczelne smok czysty. Wymienilismy filtr paliwa i jeszcze raz zmierzylismy cisnienie zasilania: niskie obroty - ok 5,3 bar 1700 obr/min - 4,7 bar Moze mi ktos napisac jakie powinno byc prawidlowe cisnienei zasilania? Wszystko wskazuje na to ze pompa ma za mala wydajnosc tyle ze byla niedawno to jest...
Witam wszystkich, odgrzeje troche temat. Chodzi o cisnienie paliwa na filtrze, w mojej r500 e5 z 2007 r. mam 2.6 na wolnych i okolo 3.8 na obrotach. W serwisie powiedziano mi ze cisnienie jest prawidlowe poniewaz to jest uklad z powrotem na filtr paliwa i w tym przypadku cisnienie jest mniejsze. Moze ktos to potwierdzic, pytam bo po wymianie wszystkich...
Jezu!!Wróciliśmy do punktu wyjścia.Wiesz iledziesiąt pomp widziałem uwalonych ze wzgledu na to że były "sprężone" (odłączone wtryskiwacze?) Przecież jest coś takiego jak przewód powrotny więc benzynka wraca sobie do baku i cisnienie chyba nie jest takie wysokie. Ale może faktycznie masz rację. Od razu powiem, ze mam skode fabia 1.4/60KM, bo pewnie...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Wiec wyczyscilem caly uklad doprowadzania paliwa pompa sprawdzona cisnienie odpowiednie paliwo nowe zalane... jeden blad jaki teraz sie pokazuje to p0113 - inlet air temperature sensor signal short circuit or open circut. przeciscilem przeplywomierz i wydaje sie chodzic ok niestety caly czas komputer pokazuje manifold pressure 670milibars czasami skacze...
Sterownik jest w srodku najczesciej :) stare ogrzewania maja poza ten sterownik lub nazywana inaczej kasete wiesz trojnik to najgorsza opcja czasami lepiej kupic ujecie paliwa i zamontowac i ma wlasne zasilanie paliwa ... a tak to zapowietrzajacy sie uklad paliwa webasta ( mozliwa blokada ogrzewania przez to ) a w nowych autach wyswietla sie Check auta...
sprawdz cisnienie pompy wpinajac manometr w uklad jezeli bedzi przytkany powrot paliwa lub nie bedzi odpowitrzania zbiornika paliwa cisnienie w ukladzi wzrosnie i bedzie zalewalo swiece
witam kolegow, problem rozwiazany, okazalo sie ze pompa HP zdechla na cacy, poprostu zaczalem sprawdzac uklad paliwowy od strony baku, sprawdzilem pompe LP na sucho, rozkrecilem na czesci 1wsze pozniej wszystko ladnie zlozylem, podlaczylem bez rurek wlalem 20l paliwka okazalo sie ze ladnie daje ropke do pompy HP, nastepnie sprawdzilem bak paliwa, i...
Witam wszystkich forumowiczow:) Pisze z problemem mojego passata b5fl ktory niechce jechac. Z autem juz glowie sie z rok i dalej ten sam klopot. Z poczatku jezdzilem po mechanikach no to 1sze stwierdzenie turbo bo wirnik mialo zjechany. Ok zalozylem turbo od 110km z ta mniejsza gruszka poprawa moze magiczne 2km wiecej ale dalej nie to i cisnienie doladowania...
zacznij od filtra paliwa .pozniej zmierz cisnienie paliwa a pozniej to juz chyba pompa objawy sa typowe na uklad paliwowy zycze sukcesow
Filtr paliwa wymieniony. Mi wlasnie wyglada na to ze to komputer tak steruje tym cisnieniem bo za kazdym razem jak wylacze/wlacze zaplon to da rade go wkrecic na pelne obroty i mozna go krecic pomiedzy 2.5tys obr az do odcinki. Zejde tylko ponizej 2.5tys obr i wywala blad niskiego cisnienia i wkreca sie juz tylko do 2.5tys obr... Dodano po 1 A to oznacza...
Tak jestem pewny ze auto jest slabsze niz byc powinno pod lupe idzie uklad paliwowy teraz zmierze cisnienie paliwa przy roznych obrotach. Jak bede mial okazje podjade na hamownie z AFR. Predkosc 180km/h testowalem na niemieckiej autostradzie i auto nie chcialo sie wiecej rozpedzac niestety cos silnik blokuje. Niestety nie mam i nie bede mial mozliwosci...
A wiec "qxo" turbina do rzepaku ma to ,ze spreza powietrze ktore wpada do silnika i jezeli silnik osiagnie obroty kolo 3 tys to cisnienie doladowania jest tak wysokie ze silni potrzebuje wiecej paliwa (stad nagle odczuwalny przyrost mocy u mnie np. przy 3tys) a olej rzepakowy jest za gesty i nie przeplywa odpowiednio przez wtryski i pompe wtryskowa....
Jezeli na gazie chodzi a na benzynie nie chce to znaczy ze uklad zaplonowy jest ok. Problem jest z wtryskiem benzyny lub z zasilaniem paliwem. Sprawdz jakie jest cisnienie paliwa przy rampie wtrysku. Jakie jest oznaczenie silnika F3N czy F3P. Jest to wtrysk monopoint czy multipoint?
i jak pisze instrukcja to nie klamie Dodano po 3 moze i cisnienie Dodano po 2 eszcze tego mi nikt nie wytłumaczył. Nawet firma która regeneruje wtryskiwacze . Wydaje mi się że jest ciśnienie sprężania które przedostaje się przez luzy pomiędzy iglicą a końcówką wtryskową. Ale to są moje domysły. Sam swoje wtryskiwacze 4 razy reklamowałem po regeneracji...
Witam.Powodem zapisania tego bledu moze byc przeciek powietrza do ukladu dolotowego,zbyt mala ilosc paliwa dostarczana do ukladu wtryskowego,co moze byc spowodowane konczaca sie pompka paliwa,mala iloscia paliwa w zbiorniku lub nieszczelnym ukladem paliwowym lub zapchanym filtrem paliwa,uszkodzonym regulatorem cisnienia paliwa lub uszkodzonym wtryskiwaczem.Moze...
Witam.Ten uklad co zrobiles jest dobry ale tylko na krotko.Bo pompka paliwa chodzac caly czas przy unieruchomionym silniku moze sie spalic bo tloczy paliwo ktore jest niezuzywane.Oczywiscie palwo to powraca do baku ale pod znacznie wiekszym cisnieniem(zauwaz ze przewod powrotny paliwa jest cienszy)i po kilku sekundach od uruchomienia pompki a nie zapaleniu...
z własnej ciekawości polecam zrobić doświadczenie jakie ciśnienie paliwa będzie przy pracującym silniku na biegu jałowym , przy 3 tyś obr/min , przy przyśpieszaniu pod górkę i przy hamowaniu silnikiem. w sytuacjach o ktorych piszesz zmienia sie czas otwarcia wtrysku! Zgodze sie ze zmienia sie cisnienie, ale nie az tak znacząco. Cisnienie najbardziej...
a ja podtrzymuje, to co napisalem ze nie raz regeneracja wyjdzie i auto jezdzi do czasu, nie wazne ile, ale... napiszmy i powiedzmy glosno ze to wyciaganie od ludzi pieniedzy, bo czym predzej nastapi uszkodzenie tego felernego systemu delphi, tak wsadzili szajs, a kolego dla mnie osobiscie regeneracja polega od pewnego czasu na kupieniu wtryskow z auta...
Panowie, Pompke paliwa wyłaczam po przejściu na gaz. Nawet jeżeli dalej podawal by paliwo to na dużo by go nie sarczylo jak pompka nie podaje. Pozatym pisalem że uklad trzyma cisnienie po przejśiu na gaz z wyłączna pompką a to znaczy ze wtryskiwacz NIE PRACUJE. Na poczatku napisałem o przebiciu na cewce zaplonowej-ale wymiana nic nie przyniosła.
Dzieki Sztomel miales sluszne uwagi wczoraj na mrozie naprawilem auto lecz nie w 100%, pomogl mi kolega z polskim Vag-iem w nim bylo jasne ze turbina nie pompuje nic. W wersji angielskiej tez to widzialem ze doladowanie stoi niemal calkowicie niezmienne ale nie rozumialem dokladnie czy te rzadane parametry z Vag maja byc na 3 biegu tylko podczas jazdy...
No i kolejna awaria :-/ Tym razem czujnik cisnienia reduktora. Opis objawow: - Rano po rozgrzaniu po 4 min ( temp otoczenia 5C) przelacza na gaz, ale na gazie nie chodzi bo mruga czerwona kontrolka centralki. Gdy rusze to czerwona kontrolka gasnie i silnik juz chodzi na gazie. Generalnie "lubi" przy niskim ale nie rezerwonym poziomie gazu przerzucać...
Wiec tak - pompe paliwową możesz bez problemu podłaczyc bezposrednio pod 12 V i powinna chodzic. Jezeli jest sprawna to bedzie slychac ze silnik pracuje (nie ma tam zadnego krokowego tylko zwykly komutatorowy). Inny temat to czy bedzie wytwarzala odpowiednie ciśnienie, które jest niezbedne by odpowiednia ilosc paliwa byla wtryskiwna do cylindrów. Samochodu...
Silnik zawsze sie uruchamia na benzynie a po osiagnieciu wymagan (temperatura 30°C i obroty powyzej 1800) sterownik załącza zasilanie gazowe. czujnik temperatury mierzylem ma w temperaturze 0°C 4,3 kΩ a przy 5°C 3.6 kΩ. Według danych ksiazkowych powinno byc odpowiednio 5-6,5 i 4-5 kΩ czyli lekko za mało ale to pewnie w granicach dopuszczalnej...
No slicznie ;) Kolega zaangazowany w forum, a szukajke zjadlo ;) Rozwazalismy juz tu pare razy pompy paliwowe. Ogolnie sie nie nadaja. Sa glosne (niektore modele bardzo glosne), nie nadaja sie do pompowania wody (benzyna je chlodzi i smaruje), daja za wysokie cisnienie jak na uklad chlodzenia woda. Moze pozdejmowac ci weze lub rozszczelnic bloki. Pradu...
Witam. Pacjent do Citroen C3 1.4 8V 2005r. Objawy to: - falowanie obrotów; - wypadanie zapłonu; - cieżki rozruch na zimnym silnuiku. Co sprawdzone: - cisnienie paliwa - ok; - cisnienie sprężania - ok; - zawory i rozrząd - ok; - układ zaplonowy - ok; - podcisnienie w kolektorze 633mbar - ??? - uklad dolotowy szczelny; - sondy - ok; - przepustnica - ok...
te 20kom to przy jakiej temperaturze silnika bo jak goracy to powinien miec jakies 2komy map wysyla sygnal cyfrowy na wlaczonym zaplonie 160hz a na jalowym ok 110hz sprawdz uklad ssacy moze miec nieszczelnosc a isprawdz cisnienie paliwa czy nie jest za wysokie
Witam. Sprawdz 2 rzeczy ! mapsensor i jego polaczenie (wezyk od mapa jest podlaczony do krocca gornego z tylu korpusu wtryskowego). Natomiast jesli jeszcze nie to, to sprawdz czy ten drugi wezyk (troche nizej) po zdieciu zasysa powietrze. Wymienilas filtr paliwa a czy sprawdziles cisnienie paliwa ? powinno wynosic ok 0,9 bara. Odnosnie sprawnego ukladu...
W porzadku wiec jesli meirzyles dwuprzewodowy to pomiar jest w granicach normy, przy rozgrzewaniu jego rezystancja powinna spadac, przy maksymalnie rozgrzenaym okolo 300ohm powinien miec, wiec zakladam,ze jest ok. Sprawdz cały uklad podcisnien silnika i ich szczelność, regulator ciśnienia paliwa tam takze jest podciśnieniowy, chociaz raczej bym go wykluczyl...
Zaklocenia spowodowane przez alternator objawiaja się gwizdem zmieniajacym się w zaleznosci od obrotow silnika. Trzaski o zmiennej czestotliwosci od ukladu zaplonu. A pyknie to objaw zaklocen powodowanych przez komputer pokladowy i uklad sterujacy praca silnika elektrycznego pompy paliwa Pukanie zazwyczaj pochodzi od komputera a dokladnie ukladu sterowania...
Witam Forumowiczow i prosze o porade. Pisalem juz dzisiaj lecz moj problem nie zostal "wrzucony" na forum. Opis problemu. Od dluzszego czasu czulem w czasie jazdy brak "ciagu", wg mnie byla to wina zasyfionego egr`a i przepustnicy. Zamowilem te dwie uszczelki i jezdzilem z tym problemem. W dniu odbioru czesci - nastapila eskalacja usterek - calkowity...
wlasnie wartosco oczekiwane podaja dane jakie maja byc na dana chwile . mozesz tam sprawdzic cisnienie doladowania , paliwa , przeplyw powietrza , i jeszcze pare innych w zaleznosci od mozliwosci centralki , jednak jak wspomniales wczesniej nie w kazdym serwisie wiedza jak sie poslugiwac Examinerem albo nawet sie go boja . podam co przyklad z czwartku...
przyciagnieto go wczoraj objaw nierowna praca silnika diagnoza padła cewka brak iskry na 1 cylindrze wymienilem cewke odpalil chodzi jak zegarek niestety po dodaniu gazu strzela w filter i rure wydechowa wiec dalsze szukanie iskra jest w calym zakresie obrotow prawidlowa wyprzedzenie zaplonu tez cisnienie pompy 1 bar kable swiece nowe rozrzad sprawdzony...
Witam mam problem z komunikatem antypollution fault. Czytalem juz troche postow alnei nie dostalem jednostacznej odpowiedzi z nihc wiec zakladam swoj temat. Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc...
Giepetto po prostu wymyślił sobie taki model zjawiska w którym zajmujemy się tylko siłami mechanicznymi, bo o to się rozbija cała dyskusja. Dokładnie. Leży tam na tłoku cegła o ciężarze 10kN, nie ma paliwa ani spalania. Ot mechanika przenoszenia oddziaływania przez korbowód na wał. Wiec to swiadczy o manipulacji danymi. Świadczy to o tym że masz się...
Witam szanownych forumowiczow.Mam problem z audi A4 1.6 ADP 95 rok.Juz ponad rok walcze z brakiem mocy silnika,,w tej chwili dynamika jest na poziomie holowania innego pojazdu,silnik nie jest elastyczny a i podczas przegazowywania na postoju wskazowka wcale z ochota nie skacze do gory.Wynieniane w aucie byly rozne rzeczy,byly oscyloskopy,vagi,c-dify,KTS-y...........
1. Czujniki egt(badanie temperatury spalin) , w czym zecz z czujnikiem , że to takie drogie , czy nie mozna zbudować jakiegoś urządzenia o wiele tańszego posługując sie jakąś termoparą przemysłowa , jaki ma miec zakres temperatur i gdzie się montuje termoparę w kolektorze czy na kolektorze?? Sa drogie jak kazde tuningowe akcesoria. Generalnie jest...
Witam! Mialem kiedys taki sam samochodzik i niestety zima za wiele nim nie pojezdzilem.... taki jakis pechowy byl... Ale powiem Ci ciekawostke. Filtr paliwa jest podgrzewany. w jego gornej czesci jest reczna pompka. w srodku tej pompki znajduje sie zawor, ktory "przepuszcza" rope tylko w jedna strone. Kiedys pekla mi membrana w w/w pompce i wszystko...
No wlasnie, od jakiegos czasu zapalala sie po dluzszej jezdzie lub uruchmieniu silnika (po krotkim postoju) ta lampka. Ostatnio lampka zapala sie za kazdym razem, wiec siegnalem do informacji z astra.autokacik.pl i odzytalem kod bledu - 0130 (czyli sonda lambda). Auto ma instalacje LPG Landi Renzo III Generacji (z druga, wlasna sonda i komputerem)....
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
Jeśli można się wtrącić to proponuję sprawdzić : jakie ciśnienie daje pompa paliwa, jakie jest ciśnienie w układzie paliwa. Nasuwa się pytanie:co to za nowa pompa paliwa? orginał czy zamiennik gdyż to też ma znaczenie.Zamienniki znacznie odbiegają od orginalnych pomp paliwa tak jak cała reszta.
Obawiam się że to zupełnie dwie różne pompy. Układ wielopunktowy potrzebuje większego ciśnienia paliwa.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Pompa paliwa elektryczna lub wtryskiwacze na przelew sprawdzić. Dość prosty układ Boscha raz jeden miałem przypadek uszkodzenie czujniks ciśnienia paliwa i cały czas pokazywał jedną wartość.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
A próbowałeś zasilić układ niskiego ciśnienia zewnętrznie, pomijając zbiornik i filtr paliwa?
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
P1191 odnosi się do usterki w układzie paliwowym, to obwód czujnika ciśnienia magistrali paliwa, który może być poza zakresem (wymaganym) lub jego za wysoki bądź za niski sygnał lub jest to usterka układu ciśnienia paliwa, niestety z z pompą włącznie.
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Skoro mówisz że samochód słabnie na ostatnich 3 biegach , dodatkowo jest błąd niskiego ciśnienia paliwa to ewidentnie układ zasilania niedomaga. Ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić ok 5,5 bar. Sprawdź smog w zbiorniku paliwa, filtr separatora jeśli jest wymień, to samo filtr paliwa przy silniku. Jeśli to nie pomoże to uszkodzona może być pompka...
Tak jak panowie wyżej mówią, sprawdź cisnienie paliwa, szczelność układu paliwowego, być może zawór który odpowiada za niespuszczanie paliwa z układu jest do wymiany.
Sprawdż/podmień cewkę zapłonową. A dodatkowo możesz sprawdzić układ wydechowy, ciśnienie paliwa (3.5bar ma być, może filtr do wymiany - paliwa oczywiście), a może samo paliwo kiepskie. Stawiam na cewkę - pozdrawiam.
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Pompę załącza sterownik silnika (DDE) poprzez przekaźnik, od niego bym zaczął. Istotny dla działania układu jest również czujnik ciśnienia paliwa (ten na filtrze)
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Pod pompą CR też widać kolejny czujnik i niby jest to czujnik ciśnienia paliwa w układzie.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
w moim przypadku po zaświeceniu sie kontrolki edc chwilę póżniej gasł silnik, po wymianie filtra paliwa i wykasowaniu błędów było ok. kontrolka edc jest od cisnienia paliwa w układzie vito 2.2cdi, sprawdź szczelność układu i ciśnienie paliwa, sprawdź filtr paliwa i wtryski
Kolego przeczytaj całą odpowiedź , a zauważysz że mowa jest też o zaworku pompy .Uszkodzony zaworek nie utrzymuje ciśnienia (paliwa) w układzie paliwowym , co powoduje"cofkę" to znaczy cofnięcie się paliwa do zbiornika. Wtedy nie ma wycieku. Pochylenie samochodu do przodu powoduje iż jakieś ciśnienie pozostaje. Sprawdź pompę z zaworkiem i powinno być...
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
To że słyczać pompę paliwa to wcale nie znaczy że podaje paliwo. Trzeba sprawdzic ciśnienie jakie jest w układzie palowowym. Według kążki do poloneza powinno być 0,07MPa
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Podanie większej dawki samego tlenu spowoduje natychmiastowe wypalnie dziury w tłoku (efekt cięcia palnikiem) sam tlen jest silnym utleniaczem a występujący w komorze rozkład podtleneku azotu nie podnosi samego tlenu tylko mieszanki tlen-azot. Wzrost temperatury spalania występuje też z nitrem szczególnie gdy nie dostarczymy wiekszej ilości paliwa w...
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Musi być to wiązka lub inny czujnik w układzie 5v z ECU. Daj kod silnika
Nie wiem jak rozwiązana jest tam kwestia zasilania. Może nie być czujnika informującego CPU o ciśnieniu podawanego paliwa, być może jest tylko wyłącznik ciśnieniowy do pompy. Możesz rozebrać układ zasilania, wymienić filtr paliwa, wypłukać przewody benzyną, poskładać do kupy, odpowietrzyć, a potem pojechać do diagnosty zeby zmierzył ciśnienie i sprawdził...
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Od sprawdzenia układu paliwa . Od wstępnej w baku po tandem na głowicy. Np jakie dają ciśnienie.
Nigdzie w moin poscie nie zaznaczylem ze jestem mechanikiem To po ci ci w opisie pod nickiem " mechanika samochodowa" :?: Witam szanownego guru mechaniki pojazdowej Nie jestem guru mechaniki . Odpisałem ładnie w 3 poście na twoje pytania że pojazd posiada gruszkę i nie posiada pompki elektrycznej . Prosisz o pomoc a potem podważasz w kpiący sposób...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Czesc, fajnie by było podać jeszcze fmi jakie masz przy tym błędzie. Zapewne że za niskie. Pod pompuj paliwo odpal i obserwuj jak zachowuje się ciśnienie na niskim i wysokim układzie zasilania paliwem. Jak chwilę po zgaszeniu okoo 2 min nie będzie Ci rosło szybko ciśnienie paliwa to masz problem z cofającą się ropą, przejrzyj czy gdzieś przewód główny...
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Co oznacza błąd FFR 00647-05 w manie TGA Błąd FFR 00647-05 w manie TGA odnosi się do problemów związanych z czujnikiem ciśnienia paliwa. Oznacza to, że w układzie zasilania paliwem występuje problem z ciśnieniem lub z czujnikiem monitorującym ten parametr. W praktyce może to objawiać się m.in. problemami z rozruchem silnika, utrudnionym osiąganiem...
Jedynie ktoś z kompem na miejscu przy aucie, sprawdzić trzeba parametry na żywo, ciśnienie paliwa, ciśnienie w układzie dolotowym itp.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
cisnienie paliwa corsa megane cisnienie paliwa cisnienie paliwa mercedes
radio samochodowe przyciski blaupunkt agregat prądotwórczy pompa wtryskowa cerberus schemat
zegar astronomiczny zegar astronomiczny
Jak podłączyć silnik trójkąt 380V do sieci trójfazowej? Ridgeway BS-9355 instrukcja obsługi, parowanie Bluetooth, radio FM/AM/SW, PDF manual