witam ponownie. Tak mam sciągnieta głowice i ta szpilka jest ukręcona gdzies tak w polowie. Jesli faktycznie jest wkrecona w blok to ok bede jeszcze próbował ja wykrecac ale ona nawet nie drgnie. :cry: Dodano po 1 Jest to szpilka z gwintem M10 jedna z ośmiu jakie tam są .
Pneumat i walić tak długo udarem a nuż może puszczą. A jak nie to kicha - ale nad rurą nie masz kontroli i może doprowadzić do ukręcenia szpilki lub śruby.
W otworze piasty nie ma wieloklinu. Jest tylko na szpilce. Z takim dostępem do śruby to wjedź tam szlifierką i usuń te nakrętki. Kup nowe szpilki z nakrętkami i je wymień. Tam się zaciąga gwint na nich. I choćbyś użył nasienia pterodaktyla to i tak się ukręci.
Jeśli mam ukręconą szpilkę np. M10 w głowicy, będącej kilkukilogramowym odlewem aluminiowym, to palnikiem o małej gęstości mocy nie nagrzeję szpilki i okolic do temperatury, która pozwoli rozluźnić zapieczony gwint. Najlepiej sprawdza się palnik acetylenowy. Szybkie grzanie, potem chłodzenie i gwint puszcza.
Zdjąć głowice, wykręcić ukręconą szpilkę wkręcić nową, najlepiej to wszystkie wymienić, dać nową uszczelkę, dokręcić używając klucza dynamometrycznego ustawionego na odpowiedni moment, a nie jakieś tam wynalazki tworzyć.
Przez te 28tys. km które przejechałem dolałem z 1l oleju a może troszkę mniej lub więcej. Czyli brać się za to czy zostawić i czekać aż będzie kapać? Jeśli tylko się "poci", nie "znaczy terenu" i nie bierze oleju to nie dotykać. Ukręcisz szpilkę kolektora wydechowego i dopiero będziesz miał problem.
Bierz Jonnesway. I tak nie wszystkie szpilki da się wykręcić i tak. Albo klucz obrobi szpilkę - klinuje raptem w okolicach 1mm, albo sama szpilka się ukręci. Sam mam Yato, i dają radę.
Witam. Nie będę opowiadał całej historii, więc przechodzę do sedna. Mam ukręcone szpilki kolektora w głowicy i wykorzystałem już wiele różnych możliwości, które zawiodły. Jedyna sensowna i ostateczna, wydaje się przyspawanie nakrętek i wykręcenie ich. Taki migomat za parę stówek (ok. 500 zl.) do spawania drutem w osłonie jest najtańszą opcją w moim...
dzięki za info Dzisiaj rozmawiałem z fachowcem od silnikówi on powiedział mi że jak włożę cylinder i tłok wysunę w gmp to rant tłoka musi być równo z cylindrem wtedy daję grubość 1,25 podkładkę i jest ok co wy na tą teorię ? moim zdaniem jest to praktyczniejsze niż dokręcać głowicę, przecież szpilki też mają swoją wytrzymałość i jest ryzyko że się ukręcą...
Nie nie nie. Tu jest taka sytuacja, że nakrętka albo szpilka ma ukręcony gwint i śruba się kręci dookoła a szpilka jest na swoim miejscu. Chodzi o to, iż nie wiem jak to wykręcić/wyciąć/Bóg wie co/wywiercić, aby nie uszkodzić ani alu ani klocków czy czegoś innego sprawnego.
Chcesz to robić sam? Bez komputera? Da się, ale masz analizator spalin? Jak Ci w końcu raz, a porządnie strzeli to masz po kolektorze, a jego wymiana to nic przyjemnego, zwłaszcza jak ukręcisz którąś szpilkę... chyba że już masz rozwalony kolektor i właśnie dlatego Ci strzela (lewe powietrze -> uboga mieszanka -> strzały).
Teraz mój problem. Jakiś czas temu wyjąłem wtryski do sprawdzenia czy wszystko jest ok. Okazało się że na 1 końcówka wtryskiwacza rozpylała z 2 dziurek więc poszła do wymiany kiśnienie ustawione na 160 podkładki wymienione i tu zaczyna się problem bo założyłem ponownie wszystko i 2 3 i 4 nie cieknie a z 1 z komory gdzie kładzie się wtryskiwacz pojawiła...
Witam Podjąłem próbę naprawy sprzęgła w ciągniku kuzyna model mf 6140 speedshift objaw był taki że nie wysprzedał po rozebraniu pompki dorobieniu uszczelnień objaw ten sam. Decyzja o rozebraniu i okazało się że parę rzeczy jest uszkodzone. https://obrazki.elektroda.pl/7993516800_... https://obrazki.elektroda.pl/1195467700_...
Do sprawdzenia masz wszystkie połączenia w okolicach zbiornika, w tym weryfikację, jak dobrej jakości jest masa na zbiorniku. Skoro piszesz, że zbiornik był malowany, może być tak, że nie ma dobrego połączenia z masą karoserii, a jest to wymagane, by wskaźnik paliwa dobrze działał. (można rozważyć podłączenie masy do zbiornika dodatkowym przewodem,...
Czyli nie stać Cię na ten samochód, serio chcesz drugi raz demontować turbo/kolektor ze ściany grodziowej?, szpilki które mogą się ukręcić, uszczelki itd? za 80 zł to Ty co najwyżej komplet uszczelek możesz kupić a nie kolektor. Nie, nie klei się tego, zakłada się nowy lub używany kolektor zdrowy, zdrowe turbo, nowe uszczelki (Elring), składa wszystko...
Patrząc na zdjęcie 1, to urwała się część stożka z klinem, a więc fragment na którym jest osadzone magneto, tego nie zastąpisz śrubą ani szpilką
Praktycznie zawsze szpilki są wkręcane. Jeśli coś jeszcze szpilki wystaje to pół biedy, bo zlać to odrdzewiaczem, ostukać (z głową!) młotkiem, złapać jakimiś morsami i próbować wykręcić. Gorzej jak się ukręciło "na gładko". Wtedy raczej nie ma siły - wiercić i gwintować. :/ Jeszcze ewentualnie można spróbować przyłożyć jakiś pręt i spróbować przyspawać,...
Dziwi się kolega jakby nigdy nie miał dzieci Nie ta opcja, nikt nie ruszał Bernarda. Dziecko wyrządziło mi inną, gorszą psotę. Podeszło kiedyś do grającego gramofonu a że pokrywa była podniesiona, chwyciło ramię i je ukręciło - pękły szpilki w łożyskowaniu poziomym. :( Najszczersza prawda, tak było. Ależ ja ci wierzę, pisałem o wcześniejszych czasach...
A i jeszcze jedno, moja jest z 97 roku, zdecydowałem się na tą metodę bo szpilki kolektora wydechowego, nie miały ochoty ruszyć, nie chciałem nic ukręcić, metodą którą opisałem wyżej ogarniesz uszczelniacze w około 2 godzinki, na spokojnie. Z założeniem sprężyn, i zabezpieczeniem nie ma zbytniego problemu, ponieważ nowe uszczelniacze, będą dość ściśle...
Witam, Mam problemy z wyregulowaniem wolnych obrotów w civic 94 D13B2. Zacznę od tego że auto kupiłem rok temu, wszystko smigało ok, oczywiście pogrzebałem z ciekawości przy ustawieniach gazu i musiałem jechać do gazownika. ten założył mi na wlot powietrza zwężkę twierdząc że łapie za dużo powietrza, wyregulował spalanie i niby było ok. Nie mniej jednak...
Witam Ostatnimi czasy podczas oględzin silnika zaciekawiła mnie jedna z trzech śrub które znajdują się z tyłu za pokrywą zaworów. Ewidentnie jest jakby zasiarczona, co dziwne tylko jedna, pozostałe są czyściutkie. Przykręcone są tam 3 przewody i nie wiem od czego one są. Spróbował bym to odkręcić i dokładnie wyczyścić, jednak boje się iż ukręcę tą szpilkę....
Witam wszystkich. Mam problem z moim autkiem. Mianowicie 2 tygodnie temu wymieniałem pasek jak na złość ukręciła się podczas jazdy szpilka od napinacza rozrząd oczywiście tłoki z zaworami się spotkały. Moje pytanie brzmi czy przy wyciąganiu głowicy trzeba odkręcać Turbo czy wyjdzie razem z głowicą do góry?. Gdyby ktoś dysponował instrukcją dotyczącą...
Nie mam jak podnieść malczana Pamiętam, że wystarczyło go z jednej strony podnieść i podeprzeć, postawić na podpórce. Dwóch to spokojnie zrobi. Dodano po 1 Jeszcze jedno. Te szpilki mocujące bak i ich nakrętki mogą być tak zardzewiałe, że przy okręcaniu mogą się ukręcić. I będzie d,,a. Dobrze je nawilżyć np. owinąć na parę godzin szmatkami nasyconymi...
Tylko, że żeby to dobrze zrobić to trzeba przymierzyć na aucie, poznaczyć albo zrobić jakiś szablon, zdemontować cały wydech, oczyścić, pospawać na stole i z powrotem zamontować. Problem w tym, że przy odkręcaniu pewnie ukręciłyby się szpilki, trzeba by dać nowe uszczelki, nowe obejmy, nowe wieszaki i zajęło by to ze 3 h. No więc robi się "ekwilibrystykę"...
Już wiem czemu tylko na jednej pali, dziś znowu mi nie palił zmieniłem na inną cewkę i kondensator zapłon ustawiłem iskra jest a nie pali. Doszedłem co jest przyczyną, jak kręciłem kołem magnesowym i tłok szedł do góry usłyszałem syczenie spod głowicy, co się okazała jedna szpilka jest ukręcona, kupię więc od razu 4 nowe by mieć spokój. Jedna ze świec...
Witam wszystkich. To i ja dorzucę swoje trzy grosze do tego tematu. Sam mam 1.6 HDi 110km 9HZ i dokładnie ten sam problem - bajorko wokół czterech wtrysków. Po dokładnym umyciu góry silnika diagnoza - wyciek oleju spod szpilek. Dokręcenie szpilek - nie pomogło. Uszczelnienie szpilek na klej do gwintów (Loctite 243) przyniosło porządany efekt na trzech...
jak wtrysk dostanie przedmuchu i wszystko jest zaklejone czarna smołą to wtedy sie i śruba może ukręcić - stad mój pomysl
Wiertarka i dobre wiertło. Rozwiercam główkę śruby a potem głowica do góry, szpilkę zazwyczaj można później wykręcić palcami.
Witam wszystkich ! Też będę robił rowerek z silnikiem spalinowym.Celuję w konstrukcję optycznie nawiązującą do starych motocykli z pocz 20 wieku :D . Zakupiłem rower jako dawcę ramy widełek błotników siodła i kilku innych części.Dawcą jest kupiony przeze mnie "ZZR - Popularny" , kupiłem go za 75zł+wysyłka, był to składak zlepek części ale rama była...
Przyznam że fajnie wygląda takie odkręcanie przerdzewiałej śruby palcami, ale takie rzeczy to tylko w yortube, na prawdę to zazwyczaj odkręcanie zardzewialej, zapieczone śruby kończy się jej ukręceniem, fajnie jak jest przelotowa, to można wymienić, gorzej jak to szpilka, druga sprawa, bardzo rzadko się zdarza, by mieć tyle miejsca przy kolektorze,...
Witam po przerwie, niestety byłem zalatany(przeprowadzka) ale zrobiłem krok po kroku badanie miernikiem które zalecił rob4028 i (napiszę w skrócie): T001 Sprawdzanie: Sprawność Mechaniczna Mechaniczna kontrola działania okay? https://youtu.be/paSgqKHy_qM wiem, szpilka ukręcona, ale to się zdarzyło gdy po spawaniu wspomnianej wcześniej dziurki dokręcałem,...
czy słupy nośne betonować tak głęboko w stopie czy nie można byłoby zrobić samych stóp fundamentowych ze zbrojonego betonu (mam sporo prętu zbrojeniowego który został mi z budowy więc ukręcenie zbrojenia stopy byłoby właściwie za darmo), a słupy nośne konstrukcji przykręcić za pomocą kotwy do betonu względnie na szpilki wklejone na kotwę chemiczną?...
Witam, wymieniałem świece w peugeot 206 1,4 hdi. Trzy sztuki poszły, ostatnia od strony rozrządu ukręciła się za sześciokątem. W ten czas trochę poczytałem, lałem 2 dni naftę, wziąłem tiga przyspawałem nakrętkę. Kręciłem lewo prawo, lewo prawo moment 15 niutów - ukręciła się za gwintem. Niestety nie udało się na początku ukręcić elektrody bo i ta ukręcała...
Dla potomnych bochaterów przez ch :) Demontaż to około 30min. Odłączamy akumulator klucz 10 ja tylko plus odłączyłem uważając na zwarcie. Zabezpieczamy szmatką klemę i kołek by nie stykały się. Demontujemy zacisk plusa na alternatorze i kostkę. Demontujemy zbiorniczek płynu wspomagania i odchylamy na bok. Potrzeba klucz nasadowy 15 i E8 torx wewnętrzny....
Mój agregat już ładnie pracuje po remoncie i tak jak piszesz są dwa rodzaje a w moim przypadku jest krótka szpilka wkręcana w osie silnika i generatora. Problem rozwiązałem sam ale było to naprawdę mocno złapane klucz do rur i był problem z rozkręceniem bałem się o wał żeby nie ukręcić ale wszystko dobrze się skończyło.
Sprzętowo to się da. Zwiększyć znacznie pojemność kondensatorów i dać przerzutnik schmitta o dość wysokim progu wyzwalania. Szpilki będą miały mniejszą amplitudę i nie zmienią stanu przerzutnika. Można jeszcze dać hamulec żeby nie dało się tym tak szybko kręcić. Ale chyba macie rację- z piasku bata nie ukręcisz. Spróbuję w takim razie zrobić impulsator...
Mam szczypce Knipex Cobra, mam też podobne z firmy Irwin, mam z kilkanascie szczypiec typu Morse'a (podobne do tych jak ww Beta). Część firmy Knipex, a reszta rózne inne firmy. Te szczypce Morse'a samozaciskowe świetnie się nadają przy spawalnictwie do ustalania położenia, spawanych elementów i do tego głównie ich używam. Ale kompletnie nie nadają się...
Ja proponuje coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/7266857700_1... Knipex cobra. Odkręci każdą nawet okrągłą nakrętkę. Nie radzi sobie jedynie z bardzo twardym materiałem np. hartowane szpilki po których ząbki się ślizgają. Tą ze zdjęcia odkręcił by bez użycia siły na ścisk. Stosuje do przewodów hamulcowych jak już wszystko zawiedzie....
Jeżeli masz nieodpowiednią instalację zasilającą hydrofor to z piasku bicza nie ukręcisz. Nie rozumiem jaki to ma związek z naszym problemem ograniczenia prądowego silnika? Jeśli już to nie instalację a może silnik mam nieodpowiedni do tego zadania. Ale do tego nie doszliśmy jeszcze. Nie będę wymieniał instalacji bo ktoś na forum tak zaproponował,...
Auto naprawiali fachowcy Dopytam: czy przypadkiem założyli ponownie tą uszczelkę? I drugie pytanie, czy przed pobytem w tym warsztacie auto brało płyn i kopciło? Auto super odpala , pracuje równo , ma normalną moc , olej jest normalny , zaczyna kopcić po odpaleniu a po rozgrzaniu się układu wydechowego kopcić przestaje . Więc zadyma jest od płynu chłodzącego...
Witam, Właściciel (mój ojciec), nie regenerował zmiękczacza jonowego na czas i niestety powstał kamień kotłowy. Ekspres odkamieniłem. Odkręconą śrubą spustową zbiornika wyleciało mnóstwo gruzu. Głównym problemem jest wyciek i zakamienienie okolicy grzałki (zdjęcie). Kamień usunąłem na tyle ile mogłem mechanicznie i chemicznie. Wyglądało to fatalnie....
Witam ponownie, przesyłam ciąg dalszy naprawy nawigacji lark 43.1. Jak wyżej napisałem potrzebowałem złącza ZIF naprzemiennego 2 rzędowego niestety nie mogłem takiego otrzymać postanowiłem zaryzykować i zakupić 1 rzędowy i podjąć próbę lutowania co 0.5 mm: http://obrazki.elektroda.pl/4017726000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7056469400_1...
Dokładnie tak jak mówi poprzednik, uważaj żebyś prawidłowo założył pasek rozrządu. Kółka rozrządu i wału korb. można kręcić, bo tam są znaki pomagające ustawić te kółka względem siebie i trudno się pomylić, gdy się wie jak to ma być. Szpilki z zasady wymienia się, bo stare przy ponownym dociąganiu mogą się ukrecić i problem większy. A dokręcić trzeba...
Miejsce działania : Skoda Felicia 1.3 – Antena dachowa. (dotyczy także zapewne wszystkich wszystkich z rodziny Volkswagena). Radio BLAUPUNKT Dresden RCR 128, montowane przez salon SKODY w promocji. Będąc w myjni chciałem jak zwykle odkręcić antenę a tu porażka – ukręciłem coś w środku bo radio zaczęło szumieć i generalnie odbiór słaby. Przedtem...
ukręcona świeca uziom szpilka urwać szpilka
wyciek passat urwany wirnik pompy danfoss starter
miernik cęgowy metra pralka samsung zawiesza
Sekator spalinowy Stihl Husqvarna – wyciek paliwa po zimie, przyczyny, naprawa Odpowietrzanie tylnych hamulców VW Bora – kolejność, DOT 4, ABS, presostat