A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
Hydrostat lub licznik przepływu wody źle zczytuje poziom wody. Sprawdź jakie są dostępne części do Twojej zmywarki na North.pl Jeśli jest hydrostat to potrzeba będzie sprawdzić i wypłukać układ dolotowy do hydrostatu.
Witam, dymienie na czarno brak mocy, na początek sprawdził bym układ dolotowy powietrza, coś mi się obiło o uszy, że te silniki maja częsty problem z nie szczelnością tego układu.
Witam, Stawiam na nieszczelność układzie dodlotowym powietrza (był wymieniany filtr). Obejrzyj dkładnie układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności.
Wszystkie błędy na fotkach nie dotyczą silnika a tym samym usterki którą opisujesz chyba, że nie sprawdzałeś w EMS. błędy BMS dotyczą koła 5 i 6 komunikacja CAN na obwodach tych kół została przerwana być może na krótko ale błąd został zapisany. W tym układzie(BMS) jest jeden błąd aktywny z gwiazdką (*)a dotyczy on czujnika zużycia okładzin na kole 8...
A układ dolotowy powietrza szczelny ?
MID 128 PPID 270 Czujnik NOx. FMI 2 Nieprawidłowy poziom NOx . Możliwe przyczyny: Układ dozujący. Układ wydechowy. Układ dolotowy powietrza. Czujnik NOx. MID 128 PSID 46 Awaria monitorowania NOx W tym przypadku polecałbym diagnostykę bo trudno jednoznacznie określić przyczynę.
Skoro wirnik ma luzy to turbina do remontu. Może sprzedawca wymył układ dolotowy z oleju przed zakupem auta.
hmmm, zmienić układ dolotowy i wylotowy, świece, wał rozrządu, odchudzić koło zamachowe. Jak zależy Ci na ekstremalnej mocy to ----> NOS
Jeśli podmiana Map Sensora nie pomoże to na 99% układ dolotowy jest nie szczelny ssie lewe powietrze.
Proponuję sprawdzić dokładnie układ dolotowy powietrza, są to typowe objawy ssania lewego powietrza, sprawdź też klapkę przepływomierza czy nie zacina się. Pozdrawiam
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
Dojechaliśmy tym Cabstarem do domu w ok 18 godz z średnią prędkością 55-60 km/h. Nawet fotoradary nie były nam straszne a policja mogła jedynie się uczepić o zbyt wolną jazdę. Winę miał jednak przepływomierz. Ale turbina i tak została wymieniona bo bardzo zżarta przez korozję była.
Co byś nie zrobił, pamiętaj żeby wyczyścić układ dolotowy z oleju i spróbuj to samo uczynić z wydechem. W silniku jest olej czy wyciągło wszystko??? Poczekaj chwilę i sprawdź czy da się obrócić wałem, byle nie rozrusznikiem, najlepiej też zdejmij górną osłonę z rozrządu i zobacz czy z paskiem jest wszystko w porządku,
Problem jest tego typu ze turbina wciagneła olej Nie wciągnęła tylko wpompowała olej którym jest smarowana do silnika.Po wymianie silnika,lub naprawie(zależy co poszło) obowiązkowo turbina do wymiany -regeneracji i cały układ dolotowy do czyszczenia
Witam. Kolego w tym silniku turbina kręci od {zera} jest możliwość że masz nieszczelny układ dolotowy pomiędzy turbiną a kolektorem, rzadkie węże gumowe ewentualnie opaska na wężu. niby jest doładowanie a go niema. miałem taki przypadek że guma rzadka była i puszczała cisnienie.
Wszystko co zrobiłeś i co piszesz jest na forach Vectra https://forum.vectraklub.pl/. Większość rzeźbi i kombinuje. Trochę poprawi tu, trochę tam i oczekuje cudów. A ty zrobiłeś to bardzo kompleksowo i pomysłowo - też tak staram się robić podobnie, bo ileż razy można poprawiać i rozbierać. Generalnie pracowicie, oszczędnie i rozsądnie wyczyściłeś prawie...
vw scirocco 16v http://obrazki.elektroda.net/83_12449441... pozdrawiam
Witam Przede wszystkim sprawdź układ dolotowy powietrza. Wszelka nieszczelność, jak wspominał kolega wyżej, jest powodem takich problemów. Jeżeli wszystko jest szczelne, problem może być w klapie (talerz) przepływonierza. Patrząc na przepływomierz z góry jest tam śrubka regulacyjna (taka na imbus). MOżesz spróbować regulować tym, ale jeżeli nie wiesz...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Jak dobrze rozumiem to nie są wartości z sondy tylko korekcja która oznacza bogatą mieszankę. Jak sam wspomniałeś masz dziurę w dolocie, sterownik daje poprawną dawkę paliwa, przepływomierz pokazuje że jest ok a do komory silnika to powietrze nie dociera co powoduje że w komorze spalania masz bogatą mieszankę. Psikaj plakiem na wolnych obrotach lub...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Wypadanie zapłonów może powodować wiele rzeczy. Winny może być układ zapłonowy , układ paliwowy , układ dolotowy , mechaniczna kondycja silnika itd. itd... Więc nie mając żadnego doświadczenia w tym temacie? Być może trafisz dosyć szybko albo będziesz wymieniał części bez rezultatu. Jeśli się auto psuje to się je oddaje do warsztatu. Po to one są ....
Tak, musi byc drugi włożony w środek aby przystosować go do kotla z zamknięta komora spalania. Przecież można zastosować układ rozdzielczy i wtedy nie trzeba modernizować obecnego komina. Układ dolotowy powietrza można bez problemowo wykonać z rur kanalizacyjnych. Moje typy: - Junkers Ceraclass zW 14-2 DV AE - Immergas EOLO STAR 24 3 E http://obrazki.elektroda.pl/7329607600_1...
Dobrze że dolałeś płynu do przeczyszczenia układu paliwowego. Od razu jednak objawy nie ustąpią. Trzeba trochę pojeździć na benzynce. Trzeba też moim zdaniem przeczyścić przepustnicę, układ dolotowy powietrza, przepływomierz. Używa się do tego płynu do czyszczenia przepustnic i gaźników. Spróbuj też odłączyć na noc klemę od akumulatora (+) rano odpalić...
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Nie naciskam dwa razy pedał gazu! Zrobiłem poprostu drugi raz test i dodałem troche wiecej gazu i dlatego wi wywali kod 411 i 412. A błąd 411 to nie osiągnięta minimalna prędkośc obrotowa biegu jałowego lub strata indukcyjna ( właśnie niewiem o co chodzi w tej stracie indukcyjnej czy to wina przewodów WN?) a w drugiej ksiązce pisze ze 411 to nie osiągnięta...
Właśnie obudowa przepływomierza ma nr 0281002429 a sam wkład takie jak pisałem wcześniej.
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
Powodem były żużyte przewody WN.
Sprawdź, czy nie łapie lewego powietrza.
Zaślep EGR, silnik poprawi osiągi i zyska na żywotności. Bo zamiast spalin które zamulają układ dolotowy będzie dostawał czyste powietrze.
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Witam, nieszczelności w układzie dolotowym to popsikać w podejrzane miejsce plakiem jeśli silnik zmieni pracę mamy nieszczelność.Odnośnie chłodzenia to niestety tylko obserwacja jeśli auto jeździ na płynie w miejscach podejrzanych pojawi się coś typu śniedzi np przy króćcach głowicy,reszta to wzrokowo cieknie lub nie.
Po pierwsze to zmień mechanika ,a po drugie to jeśli poleciało uszczelnienie turbiny to cały układ dolotowy w tym interkooler jest zalany olejem to i tak masz szczęście że po wymianie turbiny silnika nie rozwaliło .Wyczyścić układ dolotowy i trochę pojeździć ,musi wypalić też pozostałości z wydechu
To chyba proste. Była ostra jazda i turbo pociaglo olej. Wcale nie musi mieć luzu. Może uszczelniacz być uszkodzony i jak jest duże podciśnienie to wyssa wszystko. Silnik zaciągnął olej, dostał się on do cylindrów. Sprawdzili stan oleju, stwierdzili brak, zalali nowy ale nie odpalił bo w cylindrach było tyle że nie miał jak tego sprezyc i nie ruszył....
Obroty rosną tylko na wciśniętym sprzęgle / wrzuconym biegu neutralnym? Dodano po 2 Na pewno będzie to problem w jednym z 3 układów: - układ zapłonowy - układ paliwowy - układ dolotowy Ewentualnie może być jeszcze kwestia uszkodzonego czujnika temperatury silnika, przez co silnik podaje taką samą mieszankę jak na zimnym.
Uszczelka jest w porządku, wtryski też, układ dolotowy i wydechowy również. Wiecie co było przyczyną? Poprzedni właściciel wgrał mapę 140 KM do 105 KM Tourana 😂
Dziurawy układ dolotowy między turbosprężarką a silnikiem.
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
(at)Motorbike Jakoś przeoczyłem zdanie "komora silnika wyraźnie zarzygana mieszanką". Sposób "na palca" zweryfikuje co najwyżej, czy układ dolotowy jest szczelny i czy np. simering nie wypadł/nie ma dużej szczeliny. Po co kolego kombinować z awaryjnym zapłonem iskrownikowym, który ponadto nie ma zmiennego kąta wyprzedzania?
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Byłem przed chwilą na badaniu szczelności układu dolotowego i układ dolotowy jest szczelny. Co dalej? (at)ElektrodaBot
Przy odpuszczaniu gazu świsty... sprawdź turbo, również może być coś nie tak, ja tak miałem, kiedy były luzy na wałku. Poprzeczne, wzdłużnych nie sprawdzisz, bo olej, jak będzie przepływać, to wywoła nacisk na oś i wtedy ten luz się redukuje. No chyba że ten luz wzdłużny jest ogromny, to wtedy mamy pewność, że turbo padło. Trzepotanie klapek... w sensie...
Gdyby to były tylko gazy to nie było by żadnej potrzeby przerabiania odmy. Problem w tym że odmą wydostają się spore ilości oleju w postaci mgły olejowej która przechodzi przez cały układ dolotowy po czym jest spalana. Dodatkowo w silniku jest wtrysk bezpośredni więc dodatkowym problemem jest to że dochodzi do spieku oleju (pochodzącego z odmy) na trzonkach...
układ dolotowy spalin spaliny układ dolotowy nieszczelność układ dolotowy
lutowanie wtyczka schemat płyty indukcyjna lodówka dioda ariston
tb6600 arduino instrukcja obsługi
Tonsil Altus 120 – wymiary kolumny głośnikowej, masa, objętość, szczegóły modelu ZG-80C-115 Clatronic DB2988 – jak rozebrać żelazko krok po kroku, lokalizacja śrub i zatrzasków