Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Pewnie pompa się skończyła. Tam wystarczy 2 razy kluczykiem przekręcić i paliwo na listwie już jest. Ile zalałeś? Pytam ile litrów, bo złotówki to nie jednostka objętości.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Czy problem występuje równiez przy rozgrzanym silniku?? Czy po wyłaczeniu silnika na pare sekund odpala normalnie?? Może to nieszczelność w układzie zasilania paliwem.
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
dochodzi paliwo na wtryski ale jest słabe cisnienie na rampie wtryskowej
Część układu odpowietrzania zbiornika paliwa.
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Zrób diagnostykę komputerową, reszta to wróżenie z fusów. Paliwo się nie cofnie jeśli układ jest szczelny.
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Ale nieszczelności dolotu objawiały by sie "oddawaniem" w gaźnik, czyli kichaniem, gaśnięciem i nierównomierną pracą na wolnych obrotach, a okresowo uboga mieszanka... .No cóż, najbardziej by ja było czuć przy przyciśnięciu gazu do podłogi, silnik wtedy szarpie, słychać charakterystycznie dzwoniące zawory. Tak że myślę że układ zasilania paliwem można...
A spróbuj w stronę układu wyskokiego napiecia. cewka cewki (nie wiem co tam siedzi) Mozliwe nieprawidłowa iskra i sterownik odłącza wtryski. miałem tak w jakimś fiacie problem z iskrą a odcinał paliwo .
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Świece żarowe wymienione, a czy układ żarowy działa poprawnie? Paliwo się nie cofa?
Jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie paliwowym laguna II grandtour 2.0 16V 99kw z silnikiem F4R poliftowa?
odpowietrzyłes układ paliwowy, po takiej wymianie paliwo sie cofneło
Nieszczelność na przewodach, filtr paliwa, oringi na wężach itp dochodzących do filtra. Odpowietrzony układ?
Czytal je LAUNCH X-431 PRO 3. Na tablicy rozdzielczej swieci sie " skontroluj układ wtrysku paliwa"
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Spotkałem sie z takimi autami co maja przebiegu juz ponad 750kkm i w żadnym nie było nic robione przy pompach. Sprawdź dobrze układ i wylej całe paliwo i zatankuj świeżym pewnym paliwem.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Ok. Przyjrzę się sprawie. Tu są w smokach dodatkowe rurki odpowietrzające oba zbiorniki. Oczywiście jakieś podciśnienie jest. Przy odkręcaniu zbiornika zawsze wciągnie powietrze. Obejrzę cały układ zasilania paliwem. Dzięki za zainteresowanie.
Ja bym obstawiał układ paliwowy, przez noc cofa się paliwo i rano dłużej zapala.
Może paliwo się cofa i przez zapowietrzony układ tak ciężko odpala.
załancza się w momencie odpalania jeśli paliwo jest w układzie jeśli jest spadek to zaraz po przekręceniu zapłonu
Nie widzę szans na sukces ( założycielowi tematu brak elementarnej wiedzy z budowy silników, zjawisk zachodzących w układzie zasilania w powietrze i w paliwo)
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Do sprawdzenia układ zasilania paliwem który nie ma nic wspólnego z EGR.
Witam 1,jeżeli są 2 zbiorniki i tankujesz do jednego to paliwo samoczynnie wyrówna się w obu kotłach pod warunkiem że są drożne i niezapchane smoki.
Albo albo. Wyklucz układ zapłonowy (bądź zasilania w paliwo) i już masz łatwiej.
Za filtrem też widać ze jest paliwo a jak czasami pompuje to słyszę taki cichy pisk uciekającego powietrza czy to może być uszkodzony przewód paliwa ? i gdzie można taki kupić?
Trzeba sprawdzić czy przy porannym rozruchu wtryskiwacze od razu tryskają paliwem, jeżeli nie to należy szukać nieszczelności w układzie paliwowym.
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Witam mam problem w układzie paliwowym. Renault Iliade Euro 3 na pompie Bosh CP2. Problem tkwi w tym że dostaje się paliwo do oleja. Problém drugy. Zanim się nienapompoje paliwo ręczna pompką silnik neodpali. Wystarczy że postoji półgodziny i znów trzeba pompować palivo. Wymieniłem pompę co podaje paliwo co jest od tyłu na głównej pompę. Numer 0 440...
Witam.Mam scenic z 97 roku 1.9 td na pompie lucasa,która się zapowietrza i co dziwne wszystko sprawdzone przewody wszystko ok do pompy wchodzi tylko paliwo ana przelew idzie już powietrze i pytanie skąd? robiłem test szczelności i pompa sucha proszę o pomoc bo denerwuje mnie to jak auto stoi noc i rano ciężko pali.
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Skąd ma przyjść do Ciebie informacja o spalonej świecy żarowej ? Sprawdź: -filtr paliwa -łożyska na rozruszniku -świece żarowe i przekaźnik świec. Kwestia jeszcze rodzaju zatankowanego paliwa Gdyby paliwo cofało Ci się z układu, miałbyś problem z odpalaniem nie tylko w mroźne dni.
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Na moje szukaj w układzie zasilania paliwem, jak kręcisz jest jakieś ciśnienie na wtryskach?
czy ten samochód nie ma czasem jakiś zabezpieczeń alarmów typu odcięcie paliwa jeśli tak to odłączyłbym go na jakiś czas sprawdził dokładnie gniazdo i wtyk komputera oraz jeśli masz możliwość mierzyć napięcia na przekaźnikach od świec żarowych i układu zasilania paliwem ewentualnie jeśli masz możliwość podmienić przekaźniki
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Nie strasz mnie ten klej to fuszerka? Nie robi sie tak? Rozkręcałem stary wtrysk wiem ze jest spasowane to do mikrona a może i lepiej tez mnie zastanowiło gdzie sie zmiescił ten klej Dodano po 2 Paliwo wężykiem. Podałem z banki do pompy żeby nie było. Że ciągnie powietrze Dodano po 1 Jechałem nim powietrze w układzie było ale i tak odpalał Dodano po...
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Do wymiany zawór na listwie CR. Odkręć przewód powrotny i sprawdź czy na jałowych obrotach leci paliwo(NIE MOŻE nawet troszkę pokapać) Jak leci to znaczy że jest do wymiany. nr bosch F 00R 000 756. cena 530zł netto. Przed chwilą naprawiłem swój wóz. Pozdrawiam! Dzieki kolego. Czyli to tego wina? Dzis odkrecalem ten zawor i paliwo leci jak cholera strzyka....
Poszukuję parametów układu zasilania paliwem Renault laguna.Dzięki za pomoc. Dodano po 1 DODAM JESZCZE TYLKO żE LAGUNA JEST Z 1995R
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Z wcześniejszego opisu wynika, że masz zapowietrzanie się układu między filtrem a wtryskami. Wymień filtr paliwa (najlepiej PURFLUX FCS748) i gruchę (koszt ok. 50zł). Odpowietrz dobrze układ, również przy wtryskach - jeśli będą problemy. Przewody przy pompie i wtryskach nie są mokre?
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Model: Renault Kangoo 1.2 z 2004 roku. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Taka usterka występowała już parę razy, i samoistnie ustępowała (dwa razy, jak do samochodu przyjechał fachowiec, to silnik bez problemu odpalał i fachowiec stwierdzał, że wszystko jest w porządku i nie może ustalić, jaki...
mam 3 pozycje przełącznika -paliwo -gaz-paliwo gaz-zapalam na tym 3-cim na benzynie daję większe obroty i przełancza mi autmatycznie na gaz mysle ze pomapa paliwa dalej pracuje z paliwem tylko napewno musze zrobić ten układ kontrolny bo mnie to denerwuje ,ta niewiadoma
Ok, czyli przelewanie paliwa przez wtryskiwacz może wynikać z zanieczyszczonego układu paliwowego?
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
WITAM.Mam problem z scenikiem 1.6 16v rok 2004 Po długim postoju albo po nocy nie odpala za pierwszym razem nawet nie tyle co nie odpala co załaczy sie silnik na sekunde i gasnie wymieniłem swiece cewki na forum piszą że może to byc koło zmiennych faz rozrzadu ale mechanik mówi że nie koniecznie bo może sie paliwo cofać w układzie paliwowym tylko jak...
Pompka 0,2 bar zamontowana przed filtrem pomaga przeważnie: np. 021906091A 021906091B FORD 1634067 FORD 85GB9350AB ISUZU 8941674933 NISSAN 17020B8011 PIAGGIO 72144051 RENAULT 6001008843 ROVER ASU1678 SUBARU 42021GA140 SUBARU 742021100 SUBARU 742021270 76046 E01-0077 MAM00008 02SKV0004 VOLKSWAGEN 021906091A VOLKSWAGEN 021906091B VW / AUDI 021906091A...
Zawór na pompie sprawdzony ?
Jest to lampka kontrolna systemu blokady zapłonu,jeśli w taki jest wyposażony.A jeśli nie,to lampka kontrolna układu wtrysku paliwa.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
szarpanie takie powstaje często gdy silnik dostaje paliwo albo z przerwami albo za mało więc szuka w układzie paliwowym, chyba że zatankowałeś gdzieś u kazia albo zapowietrzyłeś
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Movano 2.5DTI= Renault Master i taki też silnik posiada. 2.5dCi na CR. Żadnej pompy VP.
Naprawić układ zasilania benzyny. Ale przecież można kupić nowy rozrusznik. Sprawdzić, czy pompka podaje paliwo. A w ogóle jest coś w baku?
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Problem rozwiązany już dawno, ale moze ktoś ma podobny wiec postanowiłem napisać ... auto nie odpalało na zimnym z prostej przyczyny ..... uszkodzony przewód łaczacy filtr paliwa z pompa wtryskowa (dziurka jak łepek szpilki) przez którą zapowietrzał się układ a paliwo cofało się do zbiornika ... .... wiec zanim zaczniecie ingerować w silnik, pompe,...
podepnij manometry i zobacz jakie masz cisnienie? podepnij kompa i zobacz co widzi sterownik silnika, sprawdz i wykasuj błedy. renówki maja to do siebie ze klima ruszy jak niema błedów. Ciśnienie w układzie 5 bar (nabijana w zeszłym roku) i włąsnie nie wiem czy jechać na clipa czy na nowo nabić klimę (nie chcę płacić dwa razy). W zimę miałem takie...
1.Poluzować odpowietrznik 2. Uruchomić ręczną pompkę paliwa, aby napełnić filtr. Proces kontynuować aż do czasu, kiedy paliwo będzie wypływać bez pęcherzyków powietrza 3. Dokręcić odpowietrznik 4. Włączyć zapłon 5. Kontynuować pompowanie aż do wyczucia większego oporu 6. Wyłączyć zapłon
Witam mam problem z Magnum 430 mack auto nagle zgasło i po sprawdzeniu układu paliwa okazuje się że do pompy głównej dochodzi paliwo ale nie podaje na wtryski co może być przyczyną ??
Witam czy pana auto jest na wielopunktowym,czy jedno punktowym wtrysku i czy pompka jest w zbiorniku czy na zewnącz zbiornika.Ja mam bmw e30,pompke w zbiorniku i wielopunktowy wtrysk,za pompkę na giełdzie samozhodowej zawołali 230zł,dobrze że miałem ze sobą spaloną pąpkę bookazało się że podobne pąpki są montowane w połowie samochodów,do mojego podeszła...
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
Stawiam na uszkodzony wtryskiwacz jeśli to diesel.
Proszę lista komunikatów w naszych lalach Może komuś się przyda. Kolejność odpowiada numerom plików zamieszczonym na FTP. 1. Welcome, the vehicle computer is now checking systems for you Witam, komputer pokładowy sprawdza systemy 2. Rear left hand door not closed Tylne lewe drzwi nie są zamknięte 3. Rear right hand door not closed Tylne prawe drzwi...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
żadne zapowietrzenie po prostu miałeś złej jakości paliwo i po dłuższym postoju wtryskiwacze zastały się ,trzeba wymontować i dać do naprawy,są to częste przypadki (zjadłem uzębienie w tym temacie) Dodano po 3 A jeśli chodzi o odpowietrzniki to RENAULT zapomniał o tym,POWODZENIA.
Najprościej to podpiąć auto na zimnym silniku pod komp. i sprawdzić jaką temp. "widzi" sterownik silnika. Niekiedy zdarza się, że temp. silnika widziana przez sterownik nie odpowiada temp. rzeczywistej i wtedy mogą być problemy z odpaleniem zimnego silnika. (tzn. silnik ma temp. np. 5 st.C a sterownik odczytuje np. 20 st. C, błąd nie zostanie zapamiętany...
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
A może problem leży zupełnie gdzie indziej. Sprawdzałeś szczelność układu zasilającego paliwem?? Może jest nieszczelny i podczas postoju paliwo się cofa i później przy odpalaniu musi sobie je pociągnąc i stąd trudności z odpaleniem.
Pozostaje serwis pomp (diagnostyka układu paliwowego) - jak by nie było to już 20 lat i nie wiadomo jaki stan pompy czy wtryskiwaczy. Możesz jeszcze zaobserwować, czy w przewodach nie pojawiają się pęcherzyki powietrze oraz czy paliwo utrzymuje się w nich po wyłączeniu silnika.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Przepraszam , małe sprostowanie -były robione testy na OBR na dieslach . Mam pytanie co do poduszek -Jaki typ? gumowo- olejowe (górną stosuje Renault np.w Lagunie ),czy zwykłe ? Chodzi mi oto ,czy guma nie jest już za "stara" co powoduje twardość zawieszenia silnika i stąd te wibracje .
Ostatnio w mojej Meganie II 1,5 dci wymieniałem filtr paliwa. Problem jest taki, że w przewodach paliwowych do i z filtra jest powietrze, które cały czas krąży. W trakcie jazdy nie zauważyłem żeby samochód miał jakieś problemy. Problem jest z odpalaniem, musi więcej rozrusznik kręcić niż za zwyczaj. Jak usunąć to powietrze z tego układu? Proszę o pomoc.
Dre221 nieźle Ci poszło daj znać jak sie sprawuje samochodzik. Rengerus pamiętasz jak rozkmnialiśmy DF066 4 renault "Loss of control of fuel flow catch" utrata kontroli nad pętlą powrotu paliwa . Układ powrotu był zapowietrzony i w momencie puszczenia gazu paliwo nie wracało od wtrysków. Jeżeli dobrze myślę to może byc odpowiednik właśnie tego p0252...
Witam od jakiegoś czasu znacznie podniosło się spalanie z 32l na 38l, jednocześnie zauważyłem prawie dwa razy większe zużycie adblue Może macie jakieś sugestie ,czy to problem z układem adblu że zaczoł tak chlać paliwo?dodam że na desce nie świeci się żaden błąd. Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
Witam! Jestem również w trakcie naprawy tego samego silnika, jednak w Megane Coupe. U mnie wygląda to tak, że samochód pracuje przez jakieś 10 minut po czym gaśnie i nie daje się już odpalić. Po około 2 godzinach, gdy całkiem ostygnie, znów można go odpalić. Najpierw oddałem auto do ASO Renault w Zielonej Górze, jednak w zasadzie to nic nie zrobili......
Trzeba sprawdzić jakie cisnienie buduje układ paliwowy.
Pompa wtryskowa do ponownej regeneracji, a układ zasilania paliwem do doprowadzenia do porządku. Oryginalnie nie powinno być tam żadnej pompy elektrycznej, która zamiast ułatwiać, może utrudniać pracę.
Jedyna pompa w układzie zasilania tego auta to pompa wtryskowa: ona sama dla siebie zasysa paliwo ze zbiornika i "przeciąga" je przez filtr paliwa, nic jej w tym nie pomaga! Jeśli silnik przestał pracować, sprawdź czy po włączeniu zapłonu jest napięcie na zaworze pompy wtryskowej- tam dochodzi tylko jeden przewód. Jeśli napięcia nie ma- podłącz na krótko...
wtryskiwacze są różne i na różne napięcia. Nie wiem jak jest w twingo ale w niektórych jedno punktach pompa paliwa nie robi ciśnienia tylko pompuje paliwo w układ a ono wraca powrotem do baku pompowanie wstępne jest po to aby uzupełnić ew. braki paliwa. Nie wiem jak jest u ciebie bo nie znam tego silnika. POZDRAWIAM
Witam. Mam problem z odpaleniem Reni na benzynie. Po dłuższym postoju (ok 8h lub więcej). Po kilku próbach kręcenia w końcu chwyci. Wstępnie wyglądało to na słabą pompkę paliwową więc wymieniłem ale nie wiele pomogło. Jak postoi dłużej to tak jakby schodziło ciśnienie z układu i po kilku próbach pompka poda paliwo i złapie. Może ktoś miał coś podobnego...
Może. Jednak po rzeźbieniu układu paliwowego , najpierw wykonanie procedur fabrycznych.
W Twoim przypadku błąd P0641 może być przyczyną różnych usterek związanych z paliwem lub dozowaniem dodatku do paliwa. W pierwszej kolejności sprawdź korek paliwa czy nie jest pęknięty, jeśli jest sprawny to jest potrzebna dokładna diagnoza układów zasilania paliwem i dodatku do paliwa. Następnie sprawdzenie napięć referencyjnych w sterowniku. Jeżeli...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
renault premium układ paliwo układ paliwo renault megane układ paliwo ciśnienie paliwo
palet maszyna opera historia simson kabel stacyjka
anoda tytanowa anoda magnezowa
Nissan Qashqai J11 – podłączenie przewodów żaluzji chłodnicy Valeo: piny czarny, niebieski, biały Norma uziemienia słupa telefonicznego – Rozporządzenie MC 2022, PN-EN 62305, wymagania Ω