To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
Jak nie ma błędów to obstawiam problem z układem zasilania paliwem.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Takie efekty (strzelanie z wydechu) może też dawać uszkodzoną sonda Paliwo zostaje spalone w układzie wydechowym
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
Zalałem ale on ssie to paliwo z pompy i mogę sobie tak lać...
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Wymiana uszczelki pod głowicą lekiem na wszelkie zło :) A układ paliwowy w ogóle był sprawdzany? Filtry wymienione? Pompa nie ma obawień? Czy wtryskiwacze dobrze i równo podają paliwo?
Ja mam 340tys. i też raczej jest orginał bo sam go z niemiec przywiozłem . Zapomniałem wspomnieć dlaczego poszedłem w kierunku zapowietrzonego układu. jak auto stoi pod górę to nie mogę go odpalić , paliwo cofa się i dlatego nie podejrzewałem pompowtryskiwaczy tym bardziej że nie cały rok temu zawoziłem do regeneracji i były wszystkie dobre.
Świece żarowe nowe ale sprawne? Szczelność układu wtryskowego (u mnie w 1.8TD dawno temu miałem identyczny przypadek. Zawsze po nocy, gdy długo stał. Ponoć paliwo się cofało i zapowietrzał się).
no co ty, kolego, Skoda wszystko lubi. ;) Zwróć uwagę proszę, że kolega wspomniał, że będzie jeździł na "lepszym paliwie, bo ma dostęp". Ja już kilka razy widziałem co robi takie paliwo w układach CR, w zasadzie nawet od pierwszych wersji w Alfie z 98 roku, a jakiś czas temu we Freemoncie z 14 roku zdaje się. Alfa z racji pierwszej generacji CR jakoś...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
witam mam pytanie czy po wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzyć układ paliwowy skoda Octavia 1.9 TDI
Układ paliwowy. Pompa wysokiego/niskiego cisnienia, filtr paliwa, albo powietrze w układzie. To obstawiam. Bo plak jest tłusty i przez chwilę jest powiedzmy "paliwem obcym" i dlatego tylko odpala... ;)
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
Jest to coś takiego na obudowie filtra. https://motoplatforma.com/p429,zaworek-z... Wiem, że jest. Ominę całkiem układ zasilania pojazdu i podam paliwo bezpośrednio do pompy.
Zawór grawitacyjny; 893 201 753 lub 191 201 753B. Sklepy do rodziny VW/AUDI/Skoda no albo serwisy fabryczne. Numer 15? http://obrazki.elektroda.pl/9727239200_1...
Obudowa mojego filtra paliwa ma 4 złącza, więc raczej przez niego wraca do baku?
Ale po co? Biodiesel to syf, po jakimś czasie plastikowe węże układu paliwowego się rozpuszczą, musisz też dużo go przepalać, bo zarosną Ci wodorosty w baku, jak będzie długo stało.
Jeżeli silnik zgaśnie, tak jak planujesz, czyli po prostu zapowietrzysz układ, nie kręć rozrusznikiem w nieskończoność tylko zalej najpierw filtr paliwem lub odpowietrz innymi polecanymi sposobami. Poczytaj o odpowietrzaniu układów common rail żebyś sobie syfu nie narobił.
Zrob logi dynamiczne pod obciazeniem . Rozrzad mozna zobaczyc
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo...
Wyłączanie pompki paliwa podczas jazdy na gazie jest niewskazane,ponieważ elementy układu wtrysku paliwa mogą się przegrzewać,a paliwo w nich zawarte będzie wrzeć.Dlatego paliwo powinno cały czas być w obiegu studząc układy wtrysku paliwa.Tylko ci instalatorzy co nie znają tematu odcinają pompki paliwa.
...moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury... jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz, zwłaszcza jeśli masz tam silnik starszej generacji czyli 1Z, AHU, ALE lub AFN. Kąt wtrysku oczywiście maksymalnie przyspieszony a podanie paliwa na "krótko" z kanistra wyklucza zapowietrzenie układu zasilania - chyba, że...
Wiec tak wreszcie moja skoda odpaliła zrobiłem jak radził sztomel ze słoika pompa pociągła i z oporami auto zapaliło wymieniłem filtr i zobaczę jak na razie to z obserwacji w wężyku za filtrem nie ma pęcherza z powietrzem ale widać na zapalonym silniku ze takie bardzo drobne pęcherzyki idą z paliwem czy tak ma być czy powinno iść samo paliwo a i jeszcze...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
est ustawione na 60 Kont synchronizacji odczytuje się w bloku pomiarowym silnika nr 4. Na pewno nie taka wartość- czy się mylę? Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? Akumulator naładuję Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność, lub zwarcie na celi nowy to nie znaczy sprawny. Filtra paliwa nowy napełniony paliwem,...
a jak odpowietrzyć układ?? Dodano po 44 na dolocie i polocie leci powietrze z paliwem
Jaką posiadasz wersję silnikową ? Może kąt wtrysku źle ustawiony (opóźniony) ? Po wymianie filtra paliwa układ paliwowy został poprawnie odpowietrzony ?
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
Kończąc temat. Wtryski Delphi sa koszmarnie łatwe do zapowietrzenia, a przy tym mozna narobić ambarasu i kosztów. Jeśli się zapowietrzyły to nie próbować odpalać z plaka bo tylko rozwalimy wtryski. Takie wtryskiwacze nalezy oddac do serwisu wtryskow celem odblokowania, gdyż zostało w nich uwięzione powietrze ktore zawiesił elektrozawor. Aby temu zapobiec,...
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Witam serdecznie! Sprawdziłem napięcie na pompie. Podaje kolejno: 0V;0V;ok 8V;ok 4V Uwaga! Wartości napięć nie zmieniają się przy przekręceniu kluczyka - moim zdaniem powinno być zasilanie po jego przekręceniu żeby pompa podała paliwo do układu ale nic takiego się nie dzieje - mówiąc krótko te warości nie ulegają zmianie ani bezpośrednio po przekręceniu...
A przy walniętej UPG w odpowiednim miejscu nie jest to możliwe? Z resztą skąd mogę wiedzieć, w którym miejscu u kolegi się dostaje benzyna, czy Ty jesteś poważny? Tego nie bierz pod uwagę... Od kiedy masz auto? Co było robione? Skąd pewność że w płynie chłodzącym jest paliwo, a nie olej? Zapach w środku może pochodzić od układu recyrkulacji spalin......
Witam .Czy jest możliwe że pompka paliwa chodzi cały czas ( po przekręceniu zapłonu ) a mimo to samochód nie pali normalnie powinna napompować ciśnienie i się wyłączyć . Według mnie możliwe przyczyny ; 1 zajechana pompka nie tworzy ciśnienia przez to chodzi cały czas i regulator jej nie wyłącza i niem ciśnienia na wtryskach i nie pali 2 zepsuty sterownik...
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
Witam, Dziś sprawdziłem przekaźniki - mam takie: 53, 18, 12V (czarny) oraz 167. Otworzyłem je w środku i wszystkie wydawały się jak nowe - żadnych pyłków, kurzu, wszystko ładnie pięknie bez żadnych przetarć - wydaje mi się też że te nóżki są w porządku (w sensie że stabilne itd.) ale fachowcem nie jestem i nie umiem dobrze tego sprawdzić. Dziś auto...
Bardzo możliwe że ktoś kto robił Ci program do chiptuningu coś przedobrzył i to uszkodziło jakiś element układu zasilania paliwem. Polecam podpiąć samochód pod VAG-a i powinien pokazać błąd lub pojedź do VTG tam wiedzą co robią.
Pytanie tylko brzmi czy wibracje te są wywołane nierówną pracą silnika, bo jeśli tak to powodem może być np. układ zasilania w paliwo i zapłonowy. Miałem podobny objaw u siebie, wywołany był złym stanem przewodów WN (oczywiście w innym aucie). Myślę że na początek należałoby sprawdzić świece i listwę z cewkami.
Mam takie pytanie, jakieś dwa lata temu jeden warsztat naciągnął mnie niepotrzebnie na wymianę pompy paliwa, a właściwie wkładu pompy oczywiście zamiennik. Na starej pompie odpalał od przysłowiowego strzału a na nowej jak samochód dłużej postoi np 12h no to dłużej kręci. Teoretycznie nie jest to wielki problem. Gorzej w zimę jak jest 15st mrozu. No...
.... śmeszy mnie jak mechanicy z ASO większość problemów "zwalają" na brudne paliwo tak jakby zapomnieli, że jest przecież filtr paliwa. :-) I tu się z Tobą kolego nie zgodzę. Filtr paliwa można porównać do prezerwatywy -->> nie daje Ci 100% zabezpieczenia. Mechanicy mają trochę racji odnośnie tego paliwa. Mówie tak bo mi się kiedyś zdarzyło że po...
Wygląda to na koniec oringow na pompowtyskach. Dość typowy problem, choć może być kosztowny jeśli gniazdo pompowtysków może być wyrobione (4 sztuki). Od układu paliwowego warto zmienić filtr paliwa być może tylko odkłada się syf w filtrze.
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Toż to zwykły gruźlik a więc: sprawdź elektromagnetyczny zawór paliwa na pompie wtryskowej (zdejmij kabel z niego i daj bezpośrednio plus z akumulatora) powinien pstryknąć. Czy w przewodach paliwowych widać paliwo, poluzuj nakrętkę przewodu od któregoś wtryskiwacza i sprawdź czy w czasie próby odpalenia wytryskuje paliwo z pod niego. Jeśli nie no to...
W innym niż twoje aucie mam od 3 lat staga premium. Nigdy mnie nie zawiódł. Włącza się przy 30°C i ma funkcję ciepłego startu jak silnik rozgrzany oraz startu awaryjnego bezpośrednio na LPG (gdyby zawiódł odpukać układ zasilanie paliwem). Rozrzut cen jest duży z powodu różnych cen wtryskiwaczy gazowych (bardzo ważne) cena jednego 150-400pln więc razy...
W tym dziale zadajemy tylko i wyłącznie pytania związane z elektryką\elektroniką samochodową. Do takich zagadnień należy: -Układ ładowania i rozruchu -układ zasilania w paliwo i zapłonowy -elektronika podwozia (abs,tcs,esp,asr) -elektronika nadwozia (liczniki,centralne zamki,airbag,klimatyzacja,systemy podniesienia komfortu i inne) -oswietlenie zewnętrzne...
Trzeba sprawdzić elektrykę. Sama diagnostyka nie wystarczy, prawdopodobnie jakiś kabelek się przetarł. Wiązkę powinien wskazać jakiś program diagnostyczny, użyty w trakcie gdy występowania błędu. Prawdopodobnie to wina instalacji zapłonu. 1. Skup się na błędach związanych z zapłonem 2. Zidentyfikuj, czy błędy są sporadyczne czy stałe, co może wskazywać...
Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić dokręcenie koła rozrządu na wale korbowym i statyczne ustawienie momentu wtrysku i musi palić. Oczywiście układ paliwowy sprawdzony.
A jakakolwiek diagnostyka? Badanie luzów w układzie przeniesienia napędu, układu zasilania paliwem/sterowania silnika? w ogole nikt nie może dojść A ten "nikt" to kto? Ty? Koledzy, czy jeszcze kto inny? Bo jakoś nie wierzę że byłes w jakimkolwiek sensownym warsztacie i nikt nawet nastawnikiem dawki się nie zainteresował?
Plyn albo wycieka albo jest wyrzucany przez zbiornik. Jak ta druga opcja to przważnie głowica popękana. Co do palenia rano to przeważnie problem zapowietrzonego układu paliwowego. Pierwsze pytanie kiedy był foltr paliwa wymieniany? Błedy w silniku? Np uszkododzenie czujnika wałka rozrządu daje takie objawy.
Witam mam problem z swoją skodą. tzn dziś nie działały mi światła mijania a ostatnio mi śmierdziało w samochodzie plastikiem i okazało sie że wina była płytki bezpieczników ścieżka sie wypaliła wiec zlutowałem. wszytsko było ok a po tym chciałem odpalić samochód i zapalił przez chwile i zgasł. i tak bez rezultatu. Sprawdziłem pompe paliwa na krótko...
Możesz zastosować kryzę i czujnik ciśnienia. Znając średnice otworu i odczytując ciśnienie kontroler wyliczy przepływ i zużycie paliwa. Tak musisz mieć dwa takie układy. Pozdro Waldi
silnik powinien odpalic i pracować nawet na nie sprawnej pompie w baku. Jak pompa w baku się nie uruchomi to odpali na chwilę, później układ się zapowietrzy i bardzo ciężko uruchomić silnik z zapowietrzonym układem paliwowym pomiędzy tendempompą a PD (warto prysnąć plakiem, żeby go nie męczyć)
A skąd wiesz że paliwo dochodzi ? masz tam wtrysk MPI czy SPI , jak masz SPI to po zdjęciu obudowy przepustnicy powinieneś zobaczyć czy wtryskiwacz podaje paliwo , mówisz że nie masz zapłonu bezstykowego {HALL} no to może coś nie tak z przerywaczem {ale zaś twierdzisz że iskrę masz } pytanie tylko czy we właściwym momencie {czyt: punkt zapłonu } śmiem...
Octavia 1.4 TSI (rozrząd na pasku) - Silnik nie do zajeżdżenia: - bezawaryjny (żadnych problemów z układem paliwowym, olejowym itp) Mało pali ,dynamiczny. - Spokojnie można kupować nawet z przebiegiem ponad 200tys km 1.5 TSI - też bezproblemowy (chociaż więcej awaryjny niż 1.4) - ale śmiało można kupować - niskie spalanie (nie ma sensu się pchać w gaz)
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Witam skoda fabia 2 1.2 htp 2010 r Puszcza biały dym czuć benzynę gdzie szukać problemu Na kompie wyskoczyły dwa błędy P0172 układ paliwowy rząd 1 mieszanka za bogata P0441 układ regeneracji oparów paliwa błędny przepływ. https://obrazki.elektroda.pl/1613444000_...
Jaki kod silnika CAYA CAYB CAYC ma to DPF? W układzie dolotowym jest olej??? Czy dolot jest szczelny??? Sprawdź wtryskiwacze na stole, koszt to z reguły 25 PLN sztuka, więc żaden wydatek. Niestety jest tam układ zasilania paliwem z wtryskiwaczami Continentala. Być może przelewają, a jak masz DPF to nie zobaczysz czarnej chmury, tylko właśnie taki białawy...
Bardzo ciekawe zjawisko. Wczoraj ostatni raz próbowałem odpalić auto ( oczywiście bezskutecznie) , a dzisiaj wymieniłem świece żarowe, gdyż wszystkie były spalone. Przy wykręcaniu kolejnych starych świec , każda miała na sobie wilgotny nalot tylko z jednej strony ( na trzpieniu grzejącym) tak jak by dokładnie w to miejsce wtrysk podawał dawkę paliwa...
A więc gaźnik zamontowany na nowej podstawce, ta nowa różni się swoją budową diametralnie, w odróżnieniu od tej taniej wyglądającej jak z jednego odlewu zalanego gumą nowa składa się z 4 części które montujemy w takiej kolejności 1- tekturowa podkładka, nakładamy bezpośrednio na kolektor dolotowy 2- wykonana z grubej około 4mm blachy podstawa łapana...
Ja bym oddał do mechanika. Wygląda jakby była gdzie niedroznosc w układzie paliwowym. Pozdr
-167 to pompa itd. Sztuka trochę dolców warta jak z klimą -X to układy po stacyjce oznaczenie Odnośnie samego układu paliwowego można sprawdzić do metoda kubeczkową. Styk x sprawdzić miernikiem lub żarówka.
Myślałem że masz silnik 101 lub 102 KM. Może woda w paliwie jeśli tankujesz często w małych ilościach. Próbowałeś [url=http://image.ceneo.pl/data/products... :idea:
W homologacji pisze że reduktor Tomesetto Asterix Układ elektroniczny Autronic AL-700 a do autka patrzyłem teraz to na parowniku pisze Lovato. Aha niewiem czy tak ma być że tego Autronica to łatwo rozebrać i wyciągnąć płytke czy już ktoś tam grzebał i temu się tak łatwo otwiera ta osłona bo z ciekawości go otwarłem i patrzyłem na układ ale nie wygląda...
Niewiem co jak określiłeś "Ele ktośtam " ci zrobił ale wiem że jest właścicielem dobrze prosperuj firmy w dziedzinie elektroniki samochodowej i autorytetem na kilku forach. a tak na marginesie malutki łyk teorii to by ci się przydał. monowtrysk, czyli jednopunktowy wtrysk paliwa charakteryzyje się tym, że wtryskiwacz jest jeden i jest umieszczony ZAWSZE...
dosłownie milimetrowe przesuniecie powoduje takie właśnie objawy jedna dziesiąta milimetra. Nastawnik raczej trzeba wyczyścić i usunąć nieszczelność w układzie paliwowym, żeby znowu syfu nie dostał.
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Cześć wszystkim. Piszę bo może ktoś mnie naprowadzi jak rozwiązać problem z autem. Posiadam od niedawna skodę fabie 2012 rok 1.4 z gazem i się wkopałem. Problem polega na tym że podczas jazdy na samej benzynie auto szarpie, ma brak reakcji na pedał gazu, potrafi sam z siebie gasnąć. A na postoju się trzęsie i śmierdzi paliwem z wydechu. Trzeba go ponownie...
Witam. Fabia po przejechaniu np.20 km, zaparkuje pod marketem, zgaszę ale nie wyciągam kluczyka ze stacyjki NIE ODPALA. rozrusznik kręci jak głupi, żaden błąd nie wyskakuje, ale nie chce odpalić do póki nie ostygnie. Mechanik podłączył komputer, wyszło mu, że problem z układem paliwowym. Przejrzał cały układ paliwowy, wymienił filtr paliwa z którego...
Odebralem auto z servisu nie widzą nic przeczyścili styki (byly zaśniedziałe) nie przerywa ten jeden cylinder. (naprawili wiązkę) wymienili filtr paliwa. Ja profilaktycznie dotankowałem 20 litrów 98 na sprawdzonej stacji dolalem jakiegoś plynu do czyszczenia układu paliwowego. Pojeździmy zobaczymy pogoda deszczowa jak coś jest nie tak to napewno padnie
Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi odpalić. W momencie gdy dodam gazu na pedale, obrotomierz jakby wchodzi na wyższe obroty i auto odpala. Informacja o zachowani się obrotów podczas kręcenia jest trochę dla mnie niezrozumiała, bo i mnie tego nie obserwowałem. Co do kłopotów z...
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Na kompie byłem wszystko ok ,też myśle że pod kątem układu paliwowego tylko od czego zacząć
Wymiana nie zaszkodzi , aczkolwiek problem nie musi leżec po stronie zapłonu, lecz układu paliwowego
czy przyczyna moze lezec po stronie weza cisnieniowego z paliwem zauwazylem tam powietrze ,gdzie odpowietrzyc uklad
Panowie poszukuje schematu elektryki badz informacji na temat przewodu zasilaja cego pompke paliwa badz układ zaplonowy
może na początek kup środek do czyszczenia układów paliwowych,wlewa się go do paliwa w stosunku jaki jest podany na opakowaniu i jeżdzi. jeśli to nie pomoże to wtedy wyczyść wtryski.
Współczesny diesel = ogromne ceny części układu paliwowego. Takie diesle niestety nie przejadą 300000km bezawaryjnie...
Też obstawiam "problem w zbiorniku" trzeba wyszarpać pompę ze zbiornika i popatrzeć może coś gołym okiem widać. Zazwyczaj problemem okazuje się jakaś pierdółka, której na pierwszy rzut oka nie widać i nawet nie przypuszczasz, że to to. Może gdzieś powstała nieszczelność i jak poziom paliwa opadnie zaczyna ssać powietrze, zapowietrza się układ?
Jeśli pojawiło się wypadanie zapłonu 1. Czy tylko na jednym konkretnym cylindrze czy na wszystkich 2. Jeśli na wszystkich - Komputer - układ paliwowo wtryskowy. 3. Jeśli na jednym trzeba szukać w układzie wtryskowym na tym konkretnym cylindrze . Być może jednak świeca ? Ale to jak pisałem na forum tu nikt tego nie zdiagnozuje. Tu trzeba fachowca co...
Moja małżonka dwa razy zalała benzyną 1,6 TDI CR i dwa razy musiałem wszystko zlać i czyścić układ paliwowy :-). Fakt że wlewała do pełna benzynę do prawie pustego baku, więc w zasadzie była sama benzyna. Auto gasło od razu jak tylko benzyna dotarła do wtrysków. W sumie nie wiem jak by się silnik zachował przy mieszance ON-Benzyna ;-).
16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2 Układ zapłonowy,wtryskiwacz paliwa,ciśnienie paliwa,kompresja, sprawdź te rzeczy.
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
usterka jak w temacie samochód posiada instalacje gazową i elektroniczną cewkę WN czyli taką co jest założona bezpośrednio na świece posiada też wielopunktowy wtrysk (to są informacje dla niedoinformowanych bo spotkałem się z sugestią czyszczenia przerywacza w aparacie zapłonowym) a owa usterka występuje i na benzynie i na gazie więc co po kolei zrobiłem:...
A mnie się wydaje, że wpis o roku 2000 jest mylący. Nie wszystkie miały przed i nie wszystkie nie miały po. Obstawiam coś z układem paliwowym lub wydechowym. 5A to 60W, w coś ta moc się musi zamienić, najpewniej w ciepło, a to nie w kij dmuchał. Fabia co prawda od początku była na wtrysku ale może miała jakiś podgrzewacz kolektora? Albo wyjątkowo prądożerny...
Witam jak w temacie Octavia II 1.9 TDI BKC problem z przyspieszaniem temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. Podczas przyspieszania w granicach 1800-2500 obrotów silnik zaczyna cyklicznie "przerywać" jest to raczej odczuwalne na ciepłym silniku może nawet nie jak dojdzie do pożądanej temperatury płynów ale po czasie jak dobrze...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Wiec tak, gwarancja była na wtryski. Powiedzieli, że u nich wyszło wszystko ok. Załączyli wydruki, ale w takim układzie po kiego dzwona robione od nowa było kodowanie wtrysków (generowanie nowego kodu wtryskiwacza dla sterownika) . Prosiłem o przepłukanie układu paliwowego za pierwszym razem, to zamiast wypłukać szynę i pompę, zrobiono płukanie activ...
Niskie obroty biegu jałowego to ma Toyoty Yaris z japońskim vinem i silnikiem o pojemności jednego litra, gdzie obroty wynoszą 540. Problemem tych instalacji są długie węże o zbyt dużych średnicach i zerowe ciśnienie gazu w momencie przełączania. A dlaczego tak napisałem? Wystarczy spojrzeć na układ paliwowy benzynowy.
Ogarnij sprawę tego czujnika, warto by było też profilaktycznie odpowietrzyć układ - popuść wtryski lekko i pokreć silnikiem żeby przelało go trochę.
Jeszcze nie widziałem aby kiedykolwiek VAG pokazal awarię filtra paliwa (elementu nie objetego układem diagnozy) ,ale wszysto pewnie przede mną.
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...
16825P0441System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania. Przedewszystkim sprawdz czy zaworek odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest sprawny . lub czy silnik nie zasysa lewego powietrza zaworek znajduje sie przewaznie w okolicach komory silnika lewe lub prawe nadkole w skodzie zdaje sie jest z prawej strony na przewodzie...
układ paliwo skoda fabia układ paliwo skoda octavia paliwo skoda
bosch sterownik silnika suzuki wagon przygasa płomień
traktorek kosiarka traktorek kosiarka
Zamiennik tranzystora RHU002N06 - PSMN1R0-60YS Jak zmniejszyć moc pieca Immergas Vitrix Exa?