jak napełniać po HP? na wyłączonej klimie? Oczywiście, że tak Zwróć uwagę w którym miejscu układu masz port serwisowy, bo Renault montuje złącze HP (grube) po stronie ssącej sprężarki, de facto jest to LP
W suszarce "nabicie gazu" nie jest takie proste bo fabryczna rurka napełniający jest po stronie tłoczącej. Trzeba wstawić trójnik po stronie ssącej, znaleźć miejsce nie szczelności (połączenie rurki miedzianej z aluminiową). Połączyć je złączką skręcaną lub lockringiem, zrobić próżnię w układzie, napełnić gazem, sprawdzić szczelność a wreszcie ustalić...
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje.
Wymienić zawór jednokierunkowy przed pompą i zamontować w kierunku strzałką do pompy . Myślę ze jakakolwiek ingerencja w stary zawór zwrotny nie ma sensu . Zadbać o szczelność całego układu ssącego . Czy w układzie ssącym nie pojawia się piasek? Filtr piaskowy wstępny przed zaworem jednokierunkowym?
możesz wyczyścić egr wraz z kolektorem ssącym ,możesz sprawdzić szczelność układu dolotowego ( od turbo do ssącego ) ,możesz też pojechać na clipa , powodzenia
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Zdemontować pasek i uruchomić silnik. Wyeliminuje się alternator, pompę wspomagania i kompresor. Obejrzeć układ ssący i wydechowy pod względem szczelności. Szczególnie ssanie przed przepustnicą. Obroty biegu jałowego można w niej regulować śrubami na przepustnicy. Najkorzystniej jest wcześniej ją zdemontować i wyczyścić-nie wymaga adaptacji.
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
Witaj, Sprawdź szczelność układu hydraulicznego po stronie ssącej ( wzrost poziomu oleju jaki opisujesz pasuje do piany/powietrza w oleju) mam nadzieje ze filtry i olej ok? (!) jak to opanujesz to powinno byc ok jeśli nie to pompa do weryfikacji.
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
Pozostaje eksperymentalnie zaślepić egr skoro po czyszczeniu kanałow zdechlo. 870 rpm i 0.28 bara hmm nie brzmi to jakos źle. Zaślep i sprawdz dokladnie szczelność kolektora. Nie podoba mi się ltft 14% co sugeruje nadmiar powietrza. Potem zostaje test ba obecność spalin w układzie chłodzenia, kompresja lub najlepiej test szczelności komory spalania.
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Tutaj mam zamiar zastosować "patent" podpowiedziany przez jednego z kolegów z innego forum. Przetestować całą PC na 30bar bez wlutowywania presa LP z zaślepioną prowadzącą do niego rurką. Po testach odciąć końcówkę dolutować presa LP i zrobic ponowny test do niższczego ciśnienia zgodnego z max dla LP (w moim przypadku do 17 bar). Drugi test będzie...
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Sprawdziłbym na początek szczelność układu ssącego pod kątem "lewego powietrza".
Błąd 17978 będzie wtedy gdy na liczniku będzie paliła się bądź migała pomarańczowa kontrolka autka z kluczykiem. Należy sprawdzić działanie sondy lambda, jeżeli działa to sprawdzić szczelność układu ssącego pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym, jechać na poprawne ustawienie instalacji LPG. Skoro się na tym nie znasz to może warto oddać auto...
(at)filipowskikar Raczej odeśpij na wage tą robotę, skoro nie masz o niej zielonego pojęcia :cry: . W przypadku nieszczelności należy odessać resztę czynnika, ustalić miejsce wycieku i go zlikwidować. Przed napelnianiem nowym czynnikiem nalezy przeprowadzić próbę szczelności, wytworzyć próżnie w układzie specjalną pompą i napełnić układ nowym czynnikiem...
Astra wchodzi na wysokie obroty nawet do 5tyś po czym gaśnie, odpalać trzeba ją z gazem w podłodze. Dodam że nie dzieje się tak zawsze tylko prawdopodobnie jak się rozgrzeje. gdy wbije bieg np. 1 to dalej utrzymuje duże obroty, trzeba jechać z pedałem na hamulcu . Wymieniłem uszczelkę przy układzie ssącym ponieważ tamta była sparciała i nie miała szczelności...
Jeśli dobrze pamiętam to będzie silnik X20XEV. Może blokować się regulator biegu jałowego (one tak mają :) ) nie zawsze czyszczenie pomoże, zmierz napięcie na potencjometrze przepustnicy powinno wynosić na wolnych obrotach około 0,5 V, sprawdź czy linka od gazu nie jest napięta, dobrze by było sprawdzić szczelność w układzie ssącym, a najlepiej jest...
Witajcie przychodzę z nowym tematem diagnozuje Sharana 1.9 tdi kod silnika 1Z rocznik 1996r. Dolega mu odcinanie mocy przy ok 110 km/h... Dzieje sie to na 5 biegu... pierwsze co podpiąłem się VCDS-em i jest błąd "00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji." I teraz tak pierwsze co sprawdziłem jak jest podłączony zawór n75 i jest podłączony...
3 odpowietrzyć układ ( sprawdzić szczelność przewodów ssawnych ). Sam się odpowietrzy, trzeba tylko uszczelnić przewody ssące, aby pompa nie ciągnęła powietrza, ( oleju z powietrzem ).
Szanowni koledzy, druga sonda lambda - ta za katalizatorem służy tylko i wyłącznie do oceny sprawności katalizatora. Nie wiem co i po co miałaby dokonywać jakichkolwiek pomiarów w połowie układu wydechowego. Nic nie reguluje, na nic nie wpływa, a jedynie ostrzega kierowcę o uszkodzonym katalizatorze. Jej sygnał nie służy w żaden sposóbb ECU, a jjedyny...
Takie efekty może powodować pęknięta rura łącząca przepływomierz z kolektorem ssącym, nieszczelność powoduje zassanie "obcego" powietrza, a wtedy komputer szaleje. Radze sprawdzić szczelność układu.
Pusta przestrzeń sama się nie zrobi - jak będzie dobrze zalana to woda tam zostanie. Ale podejrzewam, że podczas zalewania przed pompą na łuku twirzy się poducha powietrzna. Jest to najwyższy punkt układu, możliwę chyba że dam tam trójnik i odpowietrznik? i drugi zawór zwrotny na rurze ssącej, ale przed samym hydroforem?.
Hmmm w szczelności układu podciśnienia doszukiwałem się awarii... Podpięcie pod kolektor jest prawidłowe, więc pozostało sprawdzić czy króciec w kolektorze ssącym/wężyk jest drożny. DV pracowało prawidłowo i upuszczało powietrze w dolot?
szczelność sprawdzona, jest ok, jeżeli byłoby coś z układem ssącym to nie pracowałby na wolnych obrotach. Sterownika na pewno nie ma. Czy pompa paliwa może mieć coś wspólnego z tą usterką? Wydaje mi się, że potrzebuje zbyt dużej siły żeby nacisnąć ta klapkę... jak ciśnienie paliwa zejdzie to klapka bardzo lekko chodzi :)
Czy auto ma lpg? Patrzyłeś czy w okolicach ecu jest czysto i sucho? Nie posiada LPG w okolicach ECU jakby z fabryki wyjechał. Sprawdź czy przeplywomierza daje jakiś sygnał, sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Właśnie zrzuciłem kolektor ssący i będę od nowa wszystko uszczelniać i sprawdzać. O co chodzi z opcja kolektor indukcyjny tak jak widnieje...
Kolego,pierwsze co sprawdź to czy linka od gazu się nie przycina, jeśli będzie w porządku, to trzeba sprawdzić szczelność układu dolotowego do silnika, podstawę pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym,weź plaka i popsikaj w okolicy podstawy przepustnicy (silnik pracuje w tym momęcie na wolnych obr.) nie powinny wzrastać obroty.
Świece -> kable -> kopułka + palec rozdzielacza - wyeliminujesz najczęstszą przyczynę ze strony układu zapłonowego. Potem ze strony układu zasilania powietrzem -szczelność rury gumowej pomiędzy VAF-em, a przepustnicą i tzw. portek - gumowej dwururki pomiędzy odmami i rurą ssącą. Silnik pomimo że dobry, ma głupio pomyślany układ odpowietrzania skrzyni...
Kolego osłuchaj turbinę, może czas ją zregenerować lub wymienić na nową. Sprawdź też dokładnie szczelność rur chłodnicy powietrza, okolic turbiny oraz serwa układu hamowania.
Moim zdaniem, mechanik powinien najpierw posprawdzać wszystkie podcisnienia przy silniku,szczelność układu ssącego, i to co kolega wyżej pisał,sprawdzić i przeczyścić zawór EGR. Montowano jeszcze wraz z LPG coś takiego jak"bezpiecznik antystrzałowy" są to dwa jedno kierunkowe zawory,jeden znajduje się na górze silnika zaraz nad przepustnicą,a drogi...
Kolego, miałem w poldku jeszcze prostszą instalację gazową. Oczywiście po zainstalowaniu sam ją sobie dopracowałem, ale później przez 80 tys. do niej nie zaglądałem - warunek jeden podstawowy, szczelność układu parownik-mikser i dalej aż do zaworów ssących. Jak zmienia się szczelność to wtedy zaczyna się regulowanie, a właściwie rozregulowanie, bo bez...
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
To nie zawór EGR tylko zawór który podaje powietrze gdy silnik jest zimny. Trzeba go sprawdzić. Tak samo trzeba sprawdzić szczelność całego układu dolotowego. Zwróć uwagę na odmę bo jest ona połączona z układem ssącym a lubi ona murszeć i wtedy ECU jest oszukiwane przez przepływomierz.
Masz ciąg dalszy w reszcie postu. :-) Wygląda na to że skończyłeś czytanie na wielokropku........ :-) Tak dokładnie, to chodzi o to że typowy starego typu hydrofor, wystarczy opróżnić z wody i nie trzeba pompować powietrza. Do uzupełniania powietrza w trakcie eksploatacji hydrofora służyły kiedyś tzw. smoczki, które pozwalały pompie na zasysanie niewielkich...
Silnik krokowy :) Przepustnica to po pierwsze, przy okazji spr szczelność układu ssącego.
Do sprawdzenia wiązka czujnika map, szczelność układu ssącego, może być uszkodzony sam map sensor
Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Witam towarzyszy. Dane pacjenta: VW Touran 2007r 1.4TSI 103kW BMY Auto zakupione z rozebranym silnikiem w kartonach. Bliższa historia auta nie jest znana oprócz powodu rozebrania silnika, którym był rozrząd. Kolizja z zaworami. Po złożeniu silnika jest problem z jego odpaleniem. Zaskakuje na chwile obroty idą ~1200 obr/min (rozruch silnika) następnie...
byłem dzisiaj w serwisie Bosha, i srwisant stwierdził że na 99% przepływomierz, gdyż jak powiedział daje połowe tego co ma dawać, a po założeniu nowego za 150zł okazało się że temperature powietrza zawyża o 20 stopni, i jest jeszcze 25% gorszy od uszkodzonego oryginała, tak że zamówiłem dzisiaj oryginała boscha, i dam znać czy coś siępoprawiło. Powiem...
bardzo ważna w tym silniku jest szczelność układu ssącego sprawdz to dobrze
Który rok tej Octavi? CO za duże. HC 238 może świadczyć o braku katalizator. Oczywiście pod warunkiem że silnik pracuje równo nie wypadają zapłony a silnik nie bierze oleju. Proszę sprawdzić dlaczego jest przekroczone CO. Świadczy To bogatej mieszance. Mam nadzieję że samochód samochód pracował w CL czyli pętli zamkniętej. Bo jeżeli jest tam sonda szerokopasmowa...
Seat Ibiza '89 1200 System Porsche, silnik na gaźniku (benzyna i LPG), aparat zapłonowy mechaniczny, przebieg 175K. Walczę z nim od kilku dni, początkowo silnik gasł losowo bez specjalnej przyczyny, ale udawało się go uruchomić. Następnie odpalał tylko na benzynie, ale nie utrzymywał wolnych obrotów, po przełączeniu na gaz pracował równo lecz tylko...
Cofa się paliwo do zbiornika po dłuższym postoju - sprawdzić układ paliwowy pod kątem szczelności - gdzieś łapie "lewe" powietrze bądź zainwestuj w zaworek kulowy zapobiegający cofaniu się paliwa - to raz a dwa - zmień filtr powietrza. Jak będzie zasyfiały to łapie wilgoć i zamarza. Nie przepuszcza prawie w ogóle powietrza i czujniki w ukł. ssącym (m.in...
Witaj kolego, witajcie. (Golf 4 1,6 sr – 1999, 220tyś za sobą - falujące obroty i 13l\100km i inne tam...) Chrzaniłem się z kilkoma mechanikami i radykalnie żaden mi nie pomógł. :cry: Natomiast cudownie wyczyścili kieszeń. Ci „fachowcy” zaczęli wymieniać: kolektor ssący, świece, jeden z wtrysków (uznali, że zawór wtrysku zacina się...
Moje może prozaiczne pytanie, po co tych dwóch fachmanów musiało ingerować (regulować) instalację? Jak silnik chodził przed regulacją? Dlaczego o to pytam, ponieważ od ponad 10 lat jeżdżę sprofanowanymi (zagazowanymi) samochodami i z własnego doświadczenia właśnie z taką instalacją, że jak instalacja zaczyna szwankować, to nie należy jej regulować,...
Witam, problem z autem jak w temacie. Auto ma 300 tys licznikowo, wymieniana była uszczelka pod głowicą bo był przedmuch do układu chłodzenia na 3 cylindrze. Auto w sumie stało bez głowicy 2 tygodnie. Głowica była sprawdzana na szczelność, wymieniane były cztery zawory ssące i cztery kasatory luzu oraz szlif płaszczyzny. Głowica została założona, pompowtryski...
zresetuj kompa dla pewności ale przyczyna tkwi gdzie indziej.Sprawdż poziom płynu, szczelność układu ssącego (bardzo ważne) i odme (np. czy nie siedzi za lużno)
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Żaden fachowiec nie sprawdza szczelności przez kilka minut. Tzn piszesz o sobie? Widać, że nie masz żadnych uprawnień chłodniczych i nie masz bladego pojęcia o chłodnictwie poza obsługą maszyny,,, A to już kwiatek na łące niewiedzy: uważasz, że przy sprawdzaniu szczelności próżnią olej nie wyleci z układu A dlaczego ma wylecieć??? Na tej zasadzie każde...
Dokładnie. Co ma VAG z Oplem wspólnego? A pod to złącze to podpiąć się można jeszcze TECHem. Patrz w parametry fizyczne. Mruga ci krokowy to sprawdź przede wszystkim szczelność układu ssącego
Procekk, a możesz napisać, od kiedy w tym dieslu szczelnośc układu ssącego ma wływ na bieg jałowy? Co do zegarów,to diagnozowalne sa od około 97 roku.
Sprawdź szczelność całego układu ssącego (czy nie dostaje się „falszywe powietrze”). Pod rozdzielaczem paliwa jest taka śmieszna rura gumowa zwana „kaloszem”. Lubi spaść.
Wydaje mi się, że nie jest możliwe takie wytwarzanie się ciśnienia w zbiorniku paliwa po dodaniu gazu. Naturalnie ciśnienie może wzrosnąć w przypadku pompowania primerem, kiedy gaźnik zaciąga lewe powietrze. Zwykle naturalnym zjawiskiem jest nieidealna szczelność zaworka w rozpylaczu. Przy pęknięciu wężyka paliwowego w przepuście gumowym (co w chińczykach...
Temat jakże znany w internecie, jednak zgłębiłem go do samego końca tak mi się przynajmniej wydaje.... autko po odpuszczeniu gazu leci z obrotów i nie ma zamiaru się zatrzymać aż przy okolicy 600-700 obrotów (czasem zgaśnie) wtedy wraca do zadanych niespełna 900 i jest ok dalej nic się nie dzieje (nie faluje, nie zarzuca, nie dławi się). Może napiszę...
Nikt na forum tego nie podpowiedział, a podobno to znany sposób reperacji tych modeli. To sposób naprawy lodówek mających podgrzew drzwi zamrażarki. Nikt nie proponował, bo decyzja o bypassie tego podgrzewu powinna zapaść po sprawdzeniu szczelności układu chłodniczego i poszukiwaniu ew. nieszczelności. Jeżeli gościu przyszedł bez butli z azotem i bez...
Jak skraplacz ma kilka segmentów to jeden można odciąć i wykorzystać na ssanie. A ja jestem wróżbitą i wiem co zwojowałeś. Zdjęć ani schematu jak nie było tak nie ma... Poza tym od strony ssącej sprężarki zawsze jest parownik, choćbyś go nazwał skraplaczem. Taki patent jest w sumie korzystny, bo zmiejsza ryzyko zalania sprężarki i obniża ciśnienie...
Oj chyba kolega coś pomieszał. Sonda ma za zadanie sygnalizować jakość pracy układu wydechowego a dokładniej katalizatora. Coż więc będzie po usunięciu katalizatora pomijając gdzie tą sondę zamontować? Chociaż tak też bywa, że sonda znajduje się obok wydechu. I nie rozumiem co do emulatora. Przecież emulator ma symulować pracę sondy więc co tam jest...
Zostaw ten silnik krokowy, zostaw elektrykę, sprawdź szczelność układu ssącego od przepustnicy w dół! Ja bym zaczął od tego, i pewnie na tym by się zakończyło. Na mojego nosa masz przerwaną uszczelke pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym, to częsta usterka w X16SZR Zrozum, z samego paliwa silnik obrotów miał nie będzie, musi dostać tez...
Witam mam bmw e36 93 r sedan z silnikiem 1.8 8v is z prostym gazem BRC jeżdzi bardzo dobrze tylko nie można pozwolić na brak gazu w czasie jazdy , na resztkach gazu przy większych obrotach występuje eksplozja mieszanki w kolektorze ssącym i całe ciśnienie uderza na przepływomierz uszkadza w nim klapkę sterującą widoczną na zdjęciach http://obrazki.elektroda.net/40_12647901...
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i szczelność układu dolotowego od filtra do kolektora ssącego, może być gdzieś nie szczelność i samochód zasysa tak zwane "lewe powietrze".
Saskia . Może nie rozwlekajmy tematu bo będziemy zbyt naukowo rozprawiać o naprawdę różnych wariantach, wcale nam tu nie przydatnych. Pamiętaj, ze sprawa gdzie najlepiej umieścić pompę w układzie drenażowym podzieliła nas na dwa obozy. Ty należysz do jednego ja do drugiego. Pisząc o podziale od razu zaznaczam, że nie jest to podział w żaden raz negatywny....
No więc silnik został podłączony pod mega macs i nie wykazał żadnych usterek została sprawdzona sonda lambda, przepływomierz czujnik temperatury i wszystko działa bardzo dobrze nawet spaliny są dobre. pozostaje sprawdzić szczelność układu ssącego. chyba że coś wam przychodzi do głowy. Auto się grzeeje ale trzeba sprawdzić czy chłodnica się nie zatkała....
użył pompy, ale nie żeby zrobić próżnię i sprawdzić, czy ucieka, tylko jak dobijał gaz, to włączył na chwilę tę pompę, ale po co, nie wiem. Próżni nie robi się aby sprawdzać szczelność! Jeżeli jednak układ nie "trzyma" nawet próżni, to dziura jest jak stodoła. Prawdopodobnie robił próżnię przed napełnianiem i powinien to robić przez co najmniej kilkanaście...
Kolego co do turbiny to osobiście odradzam jakieś wynalazki które gdzieś tam się psika wlewa itp. Sprawdź czy ramie turbiny chodzi płynnie (bez zacięć), sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia czy nie zagięty itp, oraz szczelność układu ssącego oraz czy nie masz nagaru w okolicach zaworu EGR To nic nie kosztuje a może pomóc
Jeszcze jedno ważne w tym układzie paliwowym. W przewodzie ssącym od zbiornika do złącza na zaworze EHAB nie wolno montować dodatkowej pompki ręcznej ani zaworu zwrotnego (dioda), lub ssawki z zaworkiem. Takie sawki są stosowane do układów DCI i UPEC. Zabezpieczenie przed cofaniem paliwa zapewnia szczelność zaworu przelewowego (nadciśnieniowego). Dobrze...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Tak jest to możliwe. Odkręcasz dwie śruby mocujące listwę benzynową i ją unosisz z wtryskami. jest mało miejsca. Sprawdzałem tylko szczelność wtrysków. czy nie przepuszczają więc nie podłączałem wtyczek z instalacji elektrycznej do wtrysków bo bym nic nie widział. Zatykasz otwory w kolektorze ssącym tak by nic nie wciągł i żeby nie zasysał powietrza....
Witam ponownie. W kolektorze ssącym nie ma prawa być płynu chłodniczego. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może się zdarzyć pare przypadków: Olej dostanie się do płynu - płyn robi sie brudny z korzuchem oleju widać to w zbiorniku wyrównawczym. Płyn dostanie się do oleju - z oleju praktycznie robi się szlam, widać to na bagnecie często też...
Próbowałeś sprawdzić szczelność w układzie kolektora ssącego? Servo h-ca, przewód łączący lub jakieś uszczelki.Piszesz "jak się zatrzymam , to obroty spadają" - czy w tym czasie nie naciskasz na pedał h-ca?
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Sprawdż szczelność układu doładowania od turbiny do kolektora ssącego.
witam moja usterka została częściowo usunięta brakowało mocy najpierw Mechanik sprawdził szczelność układu ssącego i na prurzno wymienił wtryski a potem zregenerował pompę wtryskowom ale to nic nie dało .na całe zdarzenie musi być jakaś przyczyna .pruzerdzewiała opaska na kolanku wylotowym z turbiny okazało się że zapadła hamulca górskiego jest zacięta...
Po podanych objawach wnioskować można iż przyczyną usterki jest blokujący się układ chłodniczy. Sprawdzić należy ciśnienie na stronie ssącej + prąd sprężarki w różnych cyklach. Oraz obserwować temp. Powierzchni parownika/ów. Popieram w całej rozciągłości. Czynnik wymieniono, Czy podczas "wymiany czynnika" używany był azot do sprawdzenia szczelności...
Jestem posiadaczem CorsyB z silnikiem C12NZ - monowtrysk, bez przepływomierza, bez czujników: spalania stukowego i na wale korbowym. Temat "gubienia zapłonów " drążę od dwóch lat -bezskutecznie! Problem jest b. ciężki do rozwiązania! Odwiedziłem diagnostykę w ASO OPLA, prywatny zakład elektroniki samochodowej- test Techem, pomiar ciśnienia sprężania,...
Witam Do sprawdzenia jest w pierwszej kolejności smok paliwa a dokładnie zaworek,który jest zamontowany w smoku(ameliniowa rurka część ssąca) Trzeba podlączyć się z powietzrem do nypla odpowietrzającego na obudowie filtra paliwa i wpompować 3 bary ciśnienia do układu ważne jest aby nie pompować wiecej niż te 3 bary.Większe ciśnienie może uszkodzic smok....
Pmiętam że u mnie przy montażu miksera, pomiędzy mikser a przepustnicę dali trochę silkonu (obie części są metalowe i muszą być jakoś uszczelnione ich przylgnie jak nie dali tam silikonu to wątpię aby to połaczenie było całkowicie szczelne). Ja na Twoim miejscu pojechałbym do buraków (mogę chyba tak o tych wciskaczach kitu powiedzieć) żeby poprawili...
Witam i pozdrawiam. Pierwsze co bym sprawdził to ten słynny silnik krokowy on głównie decyduje o jałowych obrotach silnika. Następną sprawą jest szczelność układu wspomagania hamulców. Wspomaganie odbywa się kosztem podciśnienia w kolektorze ssącym silnika jeśli są tam jakieś nieszczelności niekoniecznie na zewnątrz może być uszkodzona na przykład membrana...
sprawdź turbinę i szczelność układu dolotowego od turbiny do kolektora ssącego
BOSCH 0 986 284 007 PRZEPŁYWOMIERZ taki kupiłem A ja mam taki https://obrazki.elektroda.pl/6210329600_... Zdąża się właśnie tak że się robi pusty gaz jakby nie było przepływki wogole, może to ona źle dane podaje właśnie, sprawdzę najpierw szczelność układu Dodano po 26 BOSCH 0 986 284 007 PRZEPŁYWOMIERZ taki kupiłem A ja mam taki https://obrazki.elektroda.pl/6210329600_...
"nie było kotowane" - i to był twój błąd, teraz płac i płacz:P Zamuliłeś turbinę, przepałuj(masowanie prawą stopą pedał gazu:) auto puki jeszcze komp nie przechodzi w tryb awaryjny. Chodzi żeby przedmuchać turbinę z sadzy które powodują przycinanie się kierownic. Przy 2000obr jest zadławienie czy do 2000obr jest muł? Jak do 2000obr muł to katalizator...
z tyłu kratka jest gorąca? Przecież widać, że skraplacz jest w ścianach lodówki, więc jaka kratka? Nawet jakby była to jej "macanie" nic do sprawy nie wnosi. Układ jest przepełniony czynnikiem. serwisant napełnił gazem i chłodziarka już chłodzi, Super, hiper. Tylko jak długo? Czy przed napełnieniem czynnikiem była sprawdzana szczelność układu chłodniczego?...
Silnik 1AZ-FE Objawy: W czasie gdy samochód jest w ruchu i w momencie gdy silnik po obciążeniu (na. zwalnianie przed światłami) ma zejść do wolnych obrotów schodzi znacznie poniżej nich (w granice 500 obr/min). Następnie wychodzi na około 1200 obrotów i dopiero stabilizuje się na właściwym poziomie ~750 obrotów. Tak dzieje się najczęściej. Sporadycznie...
Temperatura i związane z nią ciśnienie. Grzej butlę I chładzaj urządzenie, lub zamontuj zawór serwisowy na ssaniu. Odwróciłem butle z czynnikiem i grzałem suszarką budowlaną na wyłączyłem klimatyzatorze weszło max 250g. Gdy gdy tylko uruchomiłem klimatyzator/sprężarkę wróciło 100g czynnika do butli. Zawór serwisowy ZAWSZE wlutowuję tak samo jak robię...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam wszystkich.. piachu1994 podał ci mały poradnik , mały dlatego , że przy tym błędzie może być duuużo więcej usterek . To co w poradniku i dalej do sprawdzenia szczelność ssącego , podciśnienia , układ wydechowy pod kątem drożności i ogólnie 3/4 osprzetu silnika miedzy innymi czujnik temperatury, wtryski, ciśnienie paliwa odpowietrzenie zbiornika...
Ciekaw jestem jak to ma być zrobione... " podłączenie go do sprężarki z pominięciem istniejącej instalacji " :) Jak już się wymienia rurki to wszystkie ( na pewnym odcinku biegną dwie kapilary wzdłuż rurki powrotnej "ssącej") łącznie z wyminą kapilar i parownika chłodziarki. Ze starego układu zostaje tylko tylko parownik zamrażarki , rurka podgrzewania...
Było zrobione płukanie układu chłodniczego azotem, wymiana filtra odwadniacza, oczywiście kapilara aluminiowa A co to jest "płukanie azotem" ??? Pokaż zdjęcie tej aluminiowej kapilary, bo ja jestem niewierny Tomasz i do puki nie zobaczę, to nie uwierzę. Coś ci się chyba pomieszało. Po napełnieniu układu czynnikiem lodóweczka chodziła 3 tygodnie, dzisiaj...
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
Proponuje wrócić do "starych" przewodów, jeśłi tylko są oryginalne. I tak wytrzymają dużo więcej niż te "specjalnie do LPG". Polecam zmniejszyć odstęp na świecach do ok.0.6mm. Jeśli to nic nie pomorze, do sprawdzenia kwalifikują się moduł, cewka i ustawienie zapłonu. Oczywiście, podstawa wstrysku też, należy sprawdzić szczelność całego układu ssącego....
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Witam. Mam "drobny" problem z Fordem Galaxy 2.0 DOHC 95r - diagnoza komputerowa wykazała że: -wartość przepływu EGR poza zakresem dla testu własnego -HO2S11 nie zmienia stanu, sonda sygnalizuje ubogą mieszankę Auto ma bardzo niestabilne obroty, czasami są ok innym razem trzyma podwyższone ok 1500, przy włączonej klimie potrafią wzrosnąć nawet do 3000...
Hann, tak, skok wynosił 2cm, stopień sprężania był około 6:1 Urbios, hmmm... skoro na większym wężyku chodził lepiej to może tak powinno pozostać, a tak jeszcze myślałem i możliwe że kwestia małej mocy to również duża masa całego układu korbowego (stalowy tłok, to ramię u góry), ja miałem aluminiowy tłok i korbowód i w miarę wyważony wał (na oko), ale...
złożyłem rozrząd na blokadach jeszcze raz bardzo pieczołowicie zgodnie z instrukcją i nic to nie zmieniło. Auto po wymianie zaworów (pęknięty pasek). Wydaje się że wszystko złożone dobrze. Zawory dotarte, sprężanie na wszystkich cylindrach w granicach 12-13 atmosfer. Auto buczy ,i słabo wkręca się w obroty, jakby ssało lewe powietrze lub miało przestawiony...
Dzień dobry, Kilka dni temu wymieniłem Pompę ssącą na Grundfos JP5 ze sterownikiem Grundfos PM2 + zbiornik 100l. Instalacja zasila domek w wodę ze studni abisyńskiej. Wcześniej miałem starszą wersję tej pompy. Całość zmontowałem, sprawdziłem szczelność, zalałem pompę uruchomiłem i działa. Jednakże po kilkugodzinnym przestoju w pompie znajduje się powietrze,...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego i układu dolotowego, może są jakieś pęknięcia które powiększają się po nagrzaniu, ja sprawdzałem tak - odłączyłem rurę dolotową od filtra powietrza i na wolnych obrotach powoli zatykam rurę ręką po całkowitym zatkaniu silnik powinien się dusić a nawet zgasnąć jesli układ jest szczelny jeśli nie na pewno masz nieszczelny...
witam, koledzy zamiast a może to ,lub tam to, po pierwsze posłuchajcie trans serwisa, jęzeli po diagnozie nic nie wykaze ( w co jestem 90% pewny), to te silniki troszke inaczej dobieraja ilość paliwa , zależy ona w dużej mierze od ilosci powietrza dopływajacego do dolotu, jeżeli czujnik doładowania , przepływka sa ok, to info do klakulatora jest o ilosci...
W sprawie hamulca to mogę się tylko uśmiechnąć. Mnie niepotrzebnie nabrało żeby sprawdzić układ hamulcowy-tzn. jak brudny płyn pójdzie przy próbie odpowietrzania. Przez prawie 4 lata nie robiłem nic przy hamulcach poza wymianą klocków. I się stało. Jak delikatnie przepłukałem uklad nowym polskim płynem DOT4 chyba produkcji "organika" to też pedał łapie...
układ ssący badanie szczelności wentylator ssący
odłączenie przewodu świecy windows wybudzeniu ducato alternator
harman kardon reset dream machines
Schemat elektryczny lamp tylnych Volkswagen Passat B5 – opis pinów, kolory przewodów, bezpieczniki Citroën C5 III 2010 1.6 – optymalna temperatura pracy silnika VTi, THP, HDi