Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Mam Opla Corsę z fabrycznym centralnym zamkiem, lecz bez pilota zdalnego sterowania. Chciałbym założyć takie sterowanie, ale tak, aby podłaczyć się do oryginalnego układu sterowania centralnymi zamkami. Czy ktoś może mi w tym pomóc :?:
Moduł komfortu kontroluje m.in.: szyby otwierane i zamykane elektrycznie elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne centralny zamek układ klimatyzacji podgrzewanie foteli czujniki deszczu pracę wycieraczek i spryskiwaczy do szyb oświetlenia wewnątrz samochodu szyberdach alarm fabryczny system kontroli trakcji system wspomagania parkowania automatycznie...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Nie ma problemu. Należy zastosować układ dwóch przekaźników , który zamieni sterowanie - wychodzące z alarmu na +.
Ale to chyba nie ma znaczenia gdyż i tak będę sterował tylko jeden siłownik który będzie napędzał cały układ-tak mi się zdaje
[url=http://www.ase.hoste.pl/5ds.html]Li... Sprawdzenie braku plusa można realizować zwykłym przekaźnikiem na przykład przez rozpięcie zasilania, masy lub sterowania układu stykiem rozwieranym po pojawieniu się napięcia.
W WIĄZCE ZCHODZĄCEJ Z DRZWI 2 CZERWONE Z ZIELONYM PASKIEM (STAŁE +) NALEŻY JE PRZECIĄĆ (BRAK STEROWANIA ZAMKAMI CENTRALNYMI Z DRZWI , W TYM CELU NALEŻY WYKONAĆ UKŁAD PRZEŁĄCZAJĄCY STAŁE (+) NA (+) STERUJĄCE) , STEROWANIE (+) BIAŁY Z ZIELONYM PASKIEM I BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM .
Czujniki są w zamkach, w słupkach,czy i jedno i drugie. Jeśli masz czujniki w słupkach to lampka jest sterowana nimi . Czujniki od centrala są wtedy odrębnym układem.
Czyli wychodzi na to że ten alarm nie odłącza np zasilania i nie można pod niego podpiąć czujników ani syreny. To jest tylko zwykła centralka na pilota? Czyli wychodzi na to że do niebieskich przewodów i zielonych muszę doprowadzić zasilanie +- a brązowy jako kabel który podaje sygnał zam/otw podłączyć do siłownika bezpośrednio. TAK? A zworka na płycie...
Jest wiele metod. Wszystkie uzależnione od tego, co chcesz osiągnąć (wysterować) uniwersalnym sterownikiem i w jaki sposób. Mowa o przycisku na panelu, więc napisz, jak ten przycisk zachowuje się teraz i jak ma zachowywać się po zmianach. Kolejna sprawa, czy Twój samochód posiada fabryczny alarm sterowany zamkiem kierowcy? Czy ten alarm działa i działa...
poszukuję koloru przewodów pod jakie nalezy podłaczyć układ do sterowania centralnego (pilot) zamka zamontowanego fabrycznie w seat cordoba r 95 za pomoc punkty :!:
Z tego co pamiętam ten moduł ma czujnik indukcyjny domknięcia szyby. Rozumiem że sterujesz go z zamka centralnego a nie z alarmu. Jeśli tak to możesz zastosować układ różniczkujący kondensator + rezystor (równolegle) w szereg z przewodem wyzwalającym od modułu. Kondensator ok. 100uF i rezystor 33kOhm. pozdr
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
Witam wszystkich. Szukam schematu który otwiera i zamyka siłownik zamka centralnego. A konkretniej jeśli prąd popłynie (dłuższą chwile powiedzmy nawet 5 min) siłownik wychodzi, jeśli przestanie i popłynie jeszcze raz siłownik się schowa. (Docelowo układ czasowy na 555 który go schowa) kombinowałem z różnymi schematami z tego forum oraz w internecie,...
Otrzymano informację: OM 1058T , nóżka 1,8 od strony switha,ale to jest układ programowalny,skąd wsad do niego? Ten rodzaj centralnego zamka bardzo łatwo się steruje,lepiej założyć zwykły sterownik radiowy,dobre z kodem zmiennym to koszt 100 zł. Odp.: Przypuszczałam, że to 'badziwie' jest programowane, a o wsadzie do określonego typu to pomarzyć, innymi...
ZV z niemieckiego Zentral Verieglung czyli sterowanie od zamka centralnego zamykania, natomiast FAH to Fenster Autmiatische Hebere czyli na nasz podnośnik automatyczny szyb. Niestety muszę te dane potwierdzić. Co do krótkiego otwierania układ ten potrzebuje do poprawnego działania długiego sygnału sterującego i zwykłe 2-3 sek nie wystarczą. Pozdrawiam
Witam ,,,jest całe mnóstwo układów sterowania zamkami centralnymi, alarmami, z serii MC UM itd praktyczny przykład MC145026 MC145027 i jedynie takie kości scalone maja sens ze względu oczywistego (istnieje kod) a nie dowolne sygnały IR sposób podłączenia czy to sygnał radiowy czy podczerwień to jedynie detal wykonawczy....
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
W samochodach typu Passat, Audi zamek centralny jest pneumatyczny, tzn. samochód jest wyposażony w pompke centralnego zamka. Układ jest sterowany + to jest 12V. Przeważnie autoalarmy sterują centralnymi zamkami - (podają na krótki okres masę). Takie rożwiązanie jest dobre w przypadku zamków elektrycznch gdzie podanie masy otwiera lub zamyka drzwi. W...
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
troche nie rozumiem tego schematu co jest co i jak to zrobic Zdjęcie zapożyczyłeś ze starego tematu o HRV: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zamieść swoje zdjęcia wiązki przewodów sterownika i wiązki wchodzącej do siłownika zamka drzwi kierowcy. Sprawdź czy masz ten sam układ połączeń jak na schemacie: https://obrazki.elektroda.pl/9446390400_...
Ha. Dzięki za podpowiedz z tym dokładnym sprawdzeniem bezpieczników. I okazało się że odpowiedzialnym za wszelkie nieprawidłowosci był o dziwo bezpiecznik nr nie 19 od centralnego zamka tylko 32 od układu sterowania pracą silnika. kto by pomyślał.
Oczywiście zamki centralne sterowane są minusem! Układ natomiast sterowany jest plusem, który pojawia się na instalacji wyłączników drzwiowych, gdy drzwi są zamknięte. Dodatkowo w schemacie jest mały błąd, który opisany jest w poprzednio zamieszczonym pliku PDF. Dokonałem już poprawek - chyba dobrze :)
Tranzystory lub układ uln2803 można zastosować do sterowania przekaźnikiem z mikrokontrolera.
Skupiłbym się głównie na instalacji antenowej i blokowaniu zasilania układu oraz przewodów wychodzących z układu. Mam w swoim wehikule w bezpośrednim sąsiedztwie radia dwa układy zrobione na 89C2051(centralny zamek z alarmem i sterowanie oświetlenia w kabinie a drugi układ to programator wycieraczek), nie ma żadnego ekranowania(zwykłe plastikowe obudowy)...
W mercedesie 190 jest w pompce odpowiedni układ z pomiarem ciśnienia podtrzymujący pracę tak długo aż ciśnienie (i podciśnienie) nie dojdzie do wartości zapewniającej otwarcie czy zamknięcie drzwi. Impuls do sterowania w M 190 może być więc znacznie krótszy niż dla siłowników elektrycznych
Nie lepiej kupić gotowy moduł zamka centralnego za jakieś 50-70 złotych?
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
RTX ma wbudowane przekaźniki do sterowania centralnym zamkiem. Bastion ma tylko wyprowadzone niskoprądowe sygnały sterujące masą. Więc w zależności od tego, co to za auto, możesz potrzebować dodatkowego układu lub podłączyć sterowanie bezpośrednio. Pytanie, jak w poście wyżej.
W tych pompkach występuje czujnik ciśnienia/ podcisnienia (ten czarny "bączek"), który wyłącza sprężarkę po osiągnięciu w układzie pneumatycznym prawidłowej wartości podciśnienia przy zamykaniu oraz nadciśnienia przy otwieraniu. Jest też układ czasowy, który wyłączy zbyt długo pracującą pompkę, i to on prawdopodobnie blokuje pracę zamka. Gdzieś w układzie...
A dwie diody nie wystarczą pomiędzy te układy. U mnie to działa -raz podaje +12 a raz masę na sterowanie poprzez diody prostownicze aby odseparować wejścia od siebie.Chyba ,że to nieco inny układ sterowania.
Witam, po wymianie akumulatora, a uprzednim wyciagnięciu bezpiecznika z układu centralnego zamka i zamontowaniu nowego akumulatora i włozeniu bezpiecznika wystapiło skakanie siłowników centralnego zamka sterowanego pilotami. Prosze o porady co może być przyczyną i jak tę usterkę wyeliminować.
Gdybyś jednak zamierzał powrócić do tej koncepcji to na początek spróbuj popracować właśnie nad tym generatorem na układzie NE555. Tu jest lektura na jego temat. http://www.elportal.pl/pdf/k01/19_11.pdf Chodziło by o taką aplikacje (generator astabilny). Możesz wykonać taki układ i na wyjściu dać diodę LED (plus rezystor). W podanym artykule jest to...
W wiązce zchodzącej z drzwi 2 czerwone z zielonym paskiem (stałe +) należy je przeciąć (brak sterowania zamkami centralnymi z drzwi , w tym celu należy wykonać układ przełączający stałe (+) na (+) sterujące) , sterowanie (+) biały z zielonym paskiem i biały z czarnym paskiem .
Funkcje centralnego zamka będą realizowane przez układy "fabryczne". Ty dołożysz tylko sterowanie bezprzewodowe pilotem.
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Tak, to może być CAN1050 tylko wylutowano przewody i przekaźnik obwodu blokady zapłonu. Być może układ pracował jako sterownik centralnego zamka sterowany pilotem.
Witam Uszkodzony czujnik ,spalony dokładnie . Czy jest sens dawać ogłoszenie -kupie. Czy program czujki na to pozwala. Czy można zastąpić układ sterowania ,nową centralką i pilotem. Gdzie jest zamontowany, układ wykonawczy centralnego zamka ,
Ten siłownik nie ma takiej funkcji. Z tego co pamiętam to w zamku centralnym w aucie jest takie coś że jak przycisk ten co wystaje w drzwiach jest przyblokowany to siłownik odbija z powrotem ale tym steruje chyba układ ze sterownika zamka centralnego. Dzięki za pomoc. Ten temat z układem sterującym to wrzuce już na osobnego posta w innym dziale. POZDRAWIAM.
to powiem jeszcze tak że mój samochód to Honda Civic a centralny zamek wygląda tak, więc może ktoś mi jeszcze pomoże gdzie podłączyć te dwa przewody??? ja myślałem że w miejsce A5 i A4 ?? http://obrazki.elektroda.net/86_12830262... w instrukcji od alarmu jest napisane CENTRALNY ZAMEK STEROWANY MASĄ. W tym układzie przewód czerwony daje impuls masy...
Brązowy idący w wiązce drzwi kierowcy, na zamknij masa na otwórz rozciąć na chwilę (układ na 1 przekaźniku)
Witam. Mam wielką prośbę dla znawców elektroniki. Czy da się taki układ jak na rysunku zastąpić układem z wykorzystaniem tranzystorów zamiast przekaźników ? Na wejściu sterującym będą pojawiać się stany: - raz "plus" u góry a na dole masa - raz masa u góry a na dole "plus" na wyjściu chciałbym otrzymać sygnał masy raz na jednym, raz na drugim wyjściu....
W Golfie 3, przy oryginalnym centralnym pneumatycznym wpina się zdalne sterowniki czy alarmy w przewody: zamykanie - szary i otwieranie - zielony, wówczas chodzi ładnie i problemów brak. Na tych przewodach występuje PLUS w chwili pracy i także po podaniu plusa ze sterownika zewnętrznego układ działa jak sterowany kluczykiem. Nie wiem natomiast jak podaje...
układ jest fabryczny. Jak sie moduł konfortu wymienia , czy dalej bedzie to samo sterowanie z kluczyka, ?
Najczęściej w wypadku sterowania masą, wyjścia domykania i dodatkowego kanału wychodzą bezpośrednio z układu ULN2003 a czasami pojedynczych tranzystorów. Obciążenie maksymalne takich wyjść to 500mA. Nie polecam sprawdzania ich żarówkami o większej mocy niż 2W. Na schemacie sterownika jest napisane, że wyjścia są sterowane masą. Do sterowania siłownika...
Potrzebuję aby pierwsze kliknięcie zamykało centralny zamek a drugie składało lusterka.
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Mam problem z układem zdalnego sterowania uniwersalnym centralnym zamkiem (zamek dorabiany nie fabryczny). Kiedy podłączyłem wszystko w/g schematu uk.zdalnego sterowania nie działa poprawnie a wręcz odwrotnie :( Kiedy zamykam auto z pilota otwiera się po 30sec. Myślałem że zły kabel w krańcówce ale nie pod drugim to samo. Dopiero jak mam otwarte drzwi...
Nie znam tego modelu ale sądzę, że jest podpbnie jak w późniejszych. Czyli nie ma czegoś co byłoby sterownikiem zamka. Jest sterownik zintegrowany (jedno pudełko) gzdie skupiają się funkcje sterowani różnymi układami jak zamki , wycieraczki, światła.
EEC 8424 i EMS 4806 to błędy które dotyczą jednej usterki czyli układu oczyszczania spalin a konkretnie małego ciśnienia reduktora. Reduktor ( mocznik) nie dociera do dozownika lub czujnik ciśnienia szwankuje. ICL 4208;głośnik w układzie wskaźników nie działa.LAS 4137; wymień baterię w pilocie zdalnego sterowania (alarm , centralny zamek).
Witam. Ponawiam prośbę monkahead-a . Mam Golfa III i ten sam układ czyli org. alarm+central ,sterowanie z pilota WAECO. Gdzie się podpiąć żeby pilot zamykał drzwi?
W sumie to można usunąć jeden tranzystor ale drugi musi być PNP niekoniecznie BC557 może być inny PNP.Można jakieś tranzystory z demontażu zastosować . Jeżeli do domykania szyb rzeczywiście wystarczy przedłużyć impuls z zamka centralnego to można zastosować układ 555 z twojego schematu lub drugi 40106 . Jeszcze interesuje mnie czy w silniku lusterek...
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
Raczej chciałbym wykorzystać siłowniki elektryczne będą tańsze niż zakup sprężarki i mógłbym sterować nimi przez np radiolinie lub układ ethernetowy. Czy siłownikami od zamka centralnego da się tak sterować aby wysuwały się płynnie np 2mm/s lub czy możecie wskazać mi taki siłownik by móc płynnie regulować wysuwanie
Najpierw powiedz jakie to auto, jak jest sterowany zamek centralny,jeżeli 2 x (-)to nie trzeba przekażników,jeżeli inaczej to wtedy tak żeby dopasowć sygnały sterujące do modułu zamka centralnego.
Projektuje układ, który będzie sterował siłownikami zamka centralnego. Sterowanie polega jedynie na wymuszeniu otworzenia, zamykane będą ręcznie. Siłowniki są 12V i pobierają bodajże około 0,5A. Te sterowania wykorzystywany jest procesor ATmega oraz klucz jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.net/43_12627009... proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego...
kolego Zuchan napisz coś konkretnego, nie potrzebuje Twoich nauk umoralniających, tylko wiedzy technicznej. Czy sterowaniem centralnego zamka w alarmie musze wysterować układ przekaznikowy jak schemacie powyzej? czy kupuje sie gotowe układy do sterowanie pneumatycznym centralnym. I co z długością impuslu czy 1 sek jest w satnie wysterować proces otwierania...
Czy domykanie szyb nie zatrzyma się mimo podawania stałej masy? Jeśli nie znajdziesz sterownika, który ma wszystkie potrzebne sygnały, to można dorobić sygnał domykania szyb na jakimś prostym układzie czasowym, który będziesz sterował z sygnału "zamknij" CZ. Da się to zrobić np na... przekaźniku opóźnionego wyłączania oświetlenia kabiny, np z poloneza...
Zdaję sobie sprawę, że nie da się bezpośrednio sterować zdjęciem napięcia zasilającego. Zasymuluję pracę przedstawionego przez Ciebie układu, domyślam się że regulacja czasu impulsu odbywa sie poprzez zmianę pojemności (na schemacie kondensator 100mikroF). Niestety, pożądany czas podania impulsu na WYJ2 nie jest mi znany (zależy od tego w jakim czasie...
Jaki jest układ wyprowadzeń - chodzi o podpięcie sterownika alarmu i czy steruje go + czy -?
tomekvfr - jeśli mogę Ci coś podpowiedziec to sytuacja o której wspominasz , może byc spowodowana zalaniem ( przez nieszczelną antenę) układu odiornika podczerwieni w podsufitce przy lusterku wstecznym - jeśli nawet układ nie jest zalany to może być zaśniedziały co się zdarzało, a właśnie w tym układzie siedzi elektronika odpowiedzialna za dekodowanie...
tak , do oryginalnego układu chcę podłaczyć sterownik na pilot zachowując oryginalny układ , rozbierałem drzwi na silownik dodatkowy niestety nie ma miejsca , sam trudnię się tym od lat więc pozostaje tylko wysterowanie istniejacego układu. Mam schemat ale tylko modułowy i oryginalny sterownik jest na CAN-ie. Najprościej byłoby odciąć siłowniki i podłaczyć...
Na forum NA PEWNO znajdziesz schemat BEZPOŚREDNIEGO sterowania siłownikami. To, co tutaj zaprezentowałeś, to układ podawania masy na przewody sterujące do oryginalnego centralnego zamka. Jeśli w twoim aucie da się sterować centralnym poprzez podawanie sygnału masy na niebiesko - biały i niebiesko - czerwony (widać, je jako switch nad kluczykiem), to...
Witam Wykonuję układ, w którym muszę zamykać i otwierać niewielką zasuwę. Do tego chcę użyć siłownika Master z zamka centralnego i połączyć całość z sterownikiem zamka centralnego. Sterowanie mojego układu odbywać się ma za pomocą dwóch przycisków (wyłączników), wykluczone jest sterowanie za pomocą pilota. Wykorzystuję siłownik Master ponieważ słyszałem,...
Poszukuje jakiejkolwiek informacji o układzie scalonym U2552 TFK (sterowanie centralnego zamka OPEL Astra '92).
Auto to Seat Ibiza 1.4 z 97r. Czy ten układ to oryginał- nie wiem. Na pudełku od sterowania pisze Python IBP.
witam mam problem z tym schematem http://obrazki.elektroda.pl/7209017500_1... po złożeniu wszystko działało idealnie ale po nocce się zepsuło .do układu podłączone są światła drl led a sterowanie jest + z sterownika zamka centralnego .możecie mi powiedzieć dlaczego to się zepsuło [/img]
Na tym zdjęciu nie widać tego układu, może jest pod tymi przewodami a może po drugiej stornie płytki. Możesz iść po nitce do kłębka - czyli od żółtego przewodu, do złącza w alarmie a później na płytce po ścieżce do układu który steruje przekaźnikiem.
Kupiłem dwa komplety identyczne (pilot + odbiornik) sterowanie centralnego zamka. Układ oparty jest o koder i dekoder MC145026 i 27. Chciałbym żeby 2 odbiorniki były sterowane jednym pilotem, więc ustawiłem taki sam kod na drugim odbiorniku ale nie chce działać na pilocie nie mogę pokręcić trymerem bo nie będzie działał pierwszy odbiornik. Oba odbiorniki...
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Da się to zrobić. Najlepiej wykorzystać sygnał sterowania centralnego zamka i za jego pomocą wysterować układ czasowy i pewnie przekaźnik. Pytanie podstawowe - PO CO?
Oczywiście, wiem że można założyć oddzielne sterowanie centralnego, ale myślałem, że da się po "Bożemu". Skoro mam centralny zamek to po co mi drugi ? Jak można wyzerować układ dekodera w kluczyku ?
Proszę o pomoc w identyfikacji centralki zamka centralnego jak na zdjęciu. Zabrałem się za montaż alarmu i chciałem podłączyć pod centralny zamek. Po dokopaniu się do centralki zastałem obraz jak na zdjęciu, a mianowicie: odcięte przewody biały i brązowy(górne na zdjęciu) biały i brązowy dolne połączone z białym i brązowym siłownika master niebieski...
Witam, zakładałem alarm w BMW 316 compact z 1996 r jakoś poszło o ile dobrze pamiętam zrobiłem to chyba tak ale nie jestem pewien tak ważne notatki zaginęły gdzieś w garażu (zamykanie) Rozłącz na trwale kabel czerwony z zielonym paskiem (mogą być dwa takie same) przestanie działać centralka z drzwi, ale domykanie szyb będzie działało (jeżeli występuje...
Ale który scalak,bo tam są trzy. Ten największy to procek,nikło to widzę. Ten z 14 nogami,co steruje przkaźnikami to ULN 2004
Bardzo awaryjny system,immo wraz z centralnym w jednym układzie pcf ,jak nie zadziała synchronizacja j/w podał kolega ,montaż zewnętrznego sterowania . Po objawach warto zainwestować w kopię klucza , choć z samym immo bo za chwilę też padnie.
Oczywiście, że jest - dyskryminator progowy. Układ zmieniający stan po przekroczeniu określonej wartości. Tylko co za problem uzyskać sterowanie z centralnego zamka. Dwie diody separacyjne przez które przepuścisz sygnały zamknij/otwórz z siłownika, czasówka na 555 i przekaźnik. Do tego kasowanie po podaniu zapłonu. Układ banalny.
Poszukuję schemat centralnego zamka do VW polo 1,9 SDI. model ten jest sterowany elektrycznie po przez elektromagnesy w dzwiach i styczniki ( układ auto alarmu "American Legend Typ Cs 9218"-schemat mam.) Samochód nie ma pompy ciśnienia. Rocznik 1997. Robota składakowa
Zacznij od tego i sprawdź długość impulsów podawanych przez radiowy sterownik centralnego zamka (pompy). Stałe czasowe mogą zmieniać się w funkcji temperatury. Jeżeli jesteś biegły w elektryce (elektronice) możesz obejść elektronikę pompy ( w B3 jest prosta) i sterować bezpośrednio przekaźniki silnika pompy. Nawet uszkodzona elektronika pompy (w takim...
jeśli w drzwiach kierowcy jest tylko przełącznik który steruje całym układem,a zamek działa po wciśnięciu rygla to pozostaje za montować siłownik slave tylko w te drzwi,a centralkę spiąć tylko pod ten siłownik.
Jest w sklepach z "uniwersalną elektroniką" takie urządzenie co się nazywa PNEUMAT. Ma to urządzenie sterownik, który daje takie impulsy o jakie prosisz, a konkretnie do masy 3 sekundowe. A dokładnie jeden zamyka a drugi otwiera. Typowy układ zdalnego sterowania do centralnego zamka. w razie potrzeby można dołożyć przeklaźniki bo max. obciążenie wyjść...
Witam nurtuje mnie takie zagadnienie więc pytam Chodzi o sterowanie sterownikiem centralnego zamka bezpośrednio silnika prądu stałego chciał bym sterować obrotami lewo prawo droga radiowa czy potrzebny jest układ sterowania obrotami oparty na przekaźnikach dodatkowo wpięty do wyjść sterownika czy mogę silnik bezpośrednio podłączyć pod centralny wiem...
Witam wszystkich przeglądających ;) Dzięki zainteresowaniu simonela udało się znaleść schemat. Teraz małe pytanie.. może wie ktoś jak dorobić do tego (a dokladniej jaki) układ logiki wstawić? Przypomne: sterowanie przez LPT. pozdrawiam
Bezpieczniki pod kierownica sa ok. Jak sterowana jest pompka zamka centralnego ? Dochodzą do niej masa i dwa plusy i przy zamykaniu napiecie podawane jest na 1 plus , a przy zamykaniu na drugi ? Układ szczelny, pompka reaguje jak podaję na jeden plus napiecie i otwiera wszystkie zamki, po podaniu na drugi plus nie reaguje. Na wtyczce mam stale masę...
przewód niebieski w wiązce przy progu od strony kierowcy. masa-zamknij +12v -otwórz -jeżeli zrobi dokłądnie tak jak piszesz to zobaczy siwy dym,fakrycznie ten niebieski przewód,ale trzeba go przeciąć i zastosować układ dwóch przekazników albo gotowy moduł pneumatyki,ma to wyglądac tak,że faktycznie naprzemienne sterowanie raz plus raz masa a w momencie...
- sterować impulsami o ograniczonym czasie Jak to zrobić, układ NE555? przepraszam za takie pytania ale jest bardzo początkujący w tej dziedzinie
Nie ma takiej możliwości aby fabrycznym pilotem rozbrajać dodatkowy pilotowy alarm. Przerobienie na sterowanie pilotem przez przekaźniki nie sprawdzi się z powodu opóźnień czasowych w sterowaniu . Można tylko podłączyć sterowanie centralnym zamkiem do alarmu i używać dodatkowego pilota do uzbrajania/rozbrajania alarmu i otwierania/zamykania zamka centralnego...
Różnica polega na tym, że wg twojego opisu posiadasz pneumatyczny układ centralnego zamka, który nie posiada układu comfort pod fotelem kierowcy; w odróżnieniu od nowszych modeli sterowanych elektrycznie. Zweryfikuj jeszcze raz informacje.
Było niedawno coś podobnego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72... Jak ma reagować na plus to dodać jakiś tranzystor NPN w miejsce włącznika i do bazy rezystor kilka kΩ i po kłopocie. Jak ma być podłaczone wyjście układu 555 to już zależy od tego co masz sterować. Więcej danych nie podałeś.
Cześć. Zamiast DMX możesz wyposażyć maszynę w sterowanie radiowe . Możesz do tego użyć autoalarm samochodowy albo pilotowy sterownik zamka centralnego . Cenowo wychodzi taniej niż układ DMX . Ja do swoich maszyn do dymu takie sterowanie zamontowałem . Działa bez problemu już kilka lat . Zasięg pilota w jednej z nich dochodzi do 20-stu metrów .
sprawdż mozę najpierw bezpieczniki. masz prawdopodobnie typowy układ : alarm steruje siłownikiem w drzwiach kierowcy /i dletego on działa /.a ten steruje dopiero zamkiem fabrycznym.czy zamek jest fabryczny czy nie najlepiej sprawdż oglądając przepusty w tylnych drzwiach
Robiłem dzisiaj autoalarm do Mercedesa W 202 z 1994 r./wersja sport/. Jak zwykle dorobiłem układ z przekaznikami aby wysterować pneumatyczny c. zamek/raz plus raz minus/Po pomiarach okazało się ze centralny jest sterowany impulsami masy.Przewody na lewym słupku niebiski -otwórz,czarny- zamknij.Napisałem ten post aby poinformowac innych którzy trafią...
Witam. Kluczyk współpracujący z immobiliserem posiada specjalny układ zasilany falami radiowymi. Fale elektromagnetyczne zasilają nadajnik w kluczyku, który wysyła do odbiornika unikalny kod. Gdy zgadza się on z wpisanym kodem kluczyka układ wykonawczy zmienia swój stan wł./wył. Trudno będzie znależć taki układ. Producenci nie stosują tu jednakowych...
Niewiele w sumie alarmów ma wbudowany wewnętrzny sterownik centralnego zamka. W samochodach jest zbyt wiele systemów zamykania, dlatego też alarmy posiadają zazwyczaj wyjścia impulsów masy, którymi to steruje się oryginalne systemy lub poprzez dodatkowe moduły dopasowuje (np. ford ma sterowanie impulsami plusa i trzeba zastosować układ na dwóch przekaźnikach,...
Wymieniłem uszkodzony układ ULN2003 ale alar dalej nie steruje otwieraniem centralnego zamka(tylko zamyka), zmierzyłem wartośi impilsów sterujących otwieraniem i zamyakniem na wyjściu z centralki zamykanie-12V otwieramie ok 9V,wartości ostatnich oporników na liniach sterowania zamkiem zamykanie-16Ω otwieranie 323k , czy jest możliwe takie uszkodzenie...
sterować centralne zamek focus sterować centralne zamek pilot sterować centralne zamek hyundai
kontrolka spalania skoda wieczna bateria kamera zoneminder
wymiana grzałki bojler schemat jednokreskowy instalacji
Błąd 1300 w samochodach i drukarkach - diagnostyka i rozwiązania Resetowanie pralki Beko PWUV46XWE - Jak to zrobić?