Mają rację? Nie są zobowiązani do wymianu sprzętu? Tak, mają rację. W tej kwestii o wszystkim decyduje operator, nie klient. Umowa zostanie rozwiązana, z winy operatora, gdyż nie są w stanie świadczyć usługi. Takie podejście stosują wszyscy operatorzy, oferujący swój sprzęt klientowi.
A co powiesz jak nowa część markowa, kosztowna i pada podczas pierwszych 5 km jady próbnej - wada fabryczna. Na to, to nie powiem nic, bo tam gdzie ja naprawiam, zawsze mam kilku miesięczną gwarancję na takie przypadki, łącznie z darmową wymianą "padniętej" części/podzespołu (robocizna w okresie gwarancyjnym części/podzespołu), choć nieraz mam tylko...
Ale tu nie ma części wspólnej bo nie ma instalacji teletechnicznej w budynku. Nowa umowa, nowy klient więc nie powinni robić łaski że kogoś podłączą tak jakby w ogóle nigdy nie było instalacji w tym lokalu. Inna kwestia by była jakby sobie lokator podczas remontu powycinał istniejącą instalację to wtedy płaci za naprawy.
UOKIK podjął działania i sprawa się toczy. Takie działania powinny być z urzędu, a nie po zgłoszeniu przez klienta. Każda umowa/regulamin/zapisy do umowy jako załącznik (jako wzór) winna być przed wydaniem jej do podpisu klientowi, przedstawiona do weryfikacji prawnej UOKiK. I to UOKiK na swoim etapie powinien takie zapisy wycinać z umowy. Klient powinien...
Dlatego pisałem że niedaleko mojej miejscowości w skalistym terenie bija łącznie po 26mb sztyc. A czasem i więcej. A dlaczego czasem tylko 1 sztyca? Umowa elektryk->klient. Tyle i tyle za robotę - to paprok żeby zaoszczędzić i zyskać bije tylko 1 sztukę. A tam gdzie umowa jest - biją tyle ile wyjdzie- czasem drogo- ale zgodnie ze sztuką. Niestety...
Podaj lokalizację. Wrzuć skan umowy anonimizując nr warunków, adres, dane klientów. Jakie były koszty? Jaki typ złącza? Zk-1P? Kiedy były wydane warunki? Normalnie są na 2 lata. Standardowo przyłącze wykonuje Operator, klient płaci za moc zamówioną. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem ;-) Rozumiem, że obecnie masz warunki na przyłącze budowlane.
Nie wiem co ma być poprawione bo z tego co piszesz wynika, że nic nie ma. Więc co tu poprawiać? Jako potencjalny klient powinieneś dostać draft umowy, w załączeniu do niej dokumentację techniczną. Z umowa idziesz do prawnika i z nim ją konsultujesz a z projektem do wspomnianego przez mnie inwestora zastępczego. Prawnik wytknie błędy prawne a inżynier...
Play Box TV i go podłączę, to będzie działać? Są do kupienia. Pochodzą z paserstwa. Dekodery te w żadnej formie nigdy nie były klientowi sprzedawane. Unikaj kupowania jakiegokolwiek sprzętu, który, tak jak ten, klient musi zwrócić operatorowi. Tak jak pisze kolega wyżej, musi być umowa na telewizję i dekoder musi być przypisany do konta abonenta.
Czy wgl. jest możliwość odwołania się od tych warunków jesli wcześniej licznik był w budynku. Chciałbym jak najbardziej ograniczyć koszta. Teraz liczniki wyrzucają poza obiekt. Witam, kupiłem dom jednorodzinny, miał być tylko odłączony, z powodu braku opat. Przy spisaniu kolejnej umowy Nowa umowa - nowy klient. Wystawili nowe warunki.
Umowa+usluga=klient. To w koncu z czego rezygnujesz? Usluga jest obieta umowa. Rezygnujesz z uslugi - rezygnujesz z umowy. Numeru nie przeniesiesz do Netii.
Witaj, A więc tak zajmuje się tym od lat ;) to troszkę podpowiem. 1) Tu jest kwestia sporna gdyż możesz sam sobie wybrać firmę hostingową ale i klient może mieć swoje widzi mi się :P więc tu ustalasz, czy ty zajmujesz sie wyborem serwera/domeny i przedstawiasz kosztorys czy klient bierze to na siebie. 2) Tu przede wszystkim dostarcza klient (jak byś...
Naturalnie że jest taka procedura , przy zgłoszeniu uszkodzenia dysku, klient dostaje dysk zastępczy na czas reklamacji, dysk uszkodzony pozostaje u klienta i może sobie odzyskiwać dane. Zapytasz gdzie tak jest , w Polsce jak tylko będzie taka umowa z klientem ( i klient za to zapłaci ). Poczytaj warunki z karty gwarancyjnej , która w końcu podpisałeś...
- Skoro pojawia ci się "włóż kartę sim" oznacza że masz uszkodzoną kartę bądź telefon - NCK jest blokadą na daną sieć w skład której wchodzi numer porząkowy dla kraju (w przypadku polski 260) i numer porządkowy providera w danym kraju (plus - 01, era - 02 i idea - 03). Każda sieć sprzedając telefon w swojej sieći zastrzega sobie możliwość założenia...
Trochę pogdybajmy... Jak już się wypowiedzenie zakończy i umowa rozwiąże, to nagle operatorowi zniknie klient który płacił, powinno to po np tygodniu/miesiącu pomóc mu w elastyczności (teoretycznie) i jak się pojawi chętny na nieczynny światłowód = Ty może coś zaproponuje. Druga sprawa jak wyżej pisano, nie potrzebujesz tak szybkiego łącza, przemyśl...
Umowa jest do września, tyle to będe mógł jeszcze poczekać. Tak trochę poza głównym wątkiem (Moderator mi wybaczy mam nadzieję ;) ) - ale NIE przedłużaj obecnej umowy - tylko ślij im wypowiedzenie aktualnej umowy - I wtedy dopiero dostaniesz coś sensownego u nich (jeśli jednak zostaniesz) - przedłużając umowy wszędzie jesteś starym klientem, wypowiadasz...
Osobiście widzę to tak: Jeśli umowa między wcześniejszą firmą montującą a tym klientem nie zawiera treści które "mają moc" stawiania kogoś przed sądem (np. za zlecenie przez klienta jakiegoś serwisu innej firmie niż montująca), to jedyne co klient może stracić, to gwarancję na system za "przerwanie plomby na zasilaczu". Takie jest moje zdanie, ale to...
Dobra radiowka ma ping wielkrotnie lepszy niz ADSL. PS umowy 3 letnie sa nielegalne. Jesli ktos takie oferuje to lamie prawo. Wyjatkowo takie umowy mozna podpisywac przy przedluzeniu. Jako nowy klient umowa nie moze byc dluzsza niz 24 miesiace (da sie ominac to umowa testowa na 7dni i ja przedluzajac na 36 miesiecy)
Jeżeli spełnione są warunki o których pisałem w poprzednim poście, to o sposobie usunięcia niezgodności towaru z umową decyduje KLIENT..
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, po zakończeniu umowy promocyjnej klient musi zapłacić dużo więcej jeśli nie zawrze nowej umowy lub nie przedłuży obecnej ???
Jeżeli klient, któremu montuję kocioł to akceptuje, to co Tobie do tego? To jest umowa pomiędzy mną, a moim klientem. Jeżeli klient akceptuje to OK ale wcześniej napisałeś Kolejną zaletą jest to, że będąc na dyżurze i mając płacone za gotowość do działania (pod telefonem), można spokojnie jeszcze dorobić Czyli niezupełnie spokojnie a już zupełnie nie...
Obawiam się, że gościu poszedł na całość i trochę tych klientów do słabego łącza podpiął. To częsta praktyka u takich dostawców. Zysk jak najmniejszym kosztem. W razie problemów zganianie na innych i głodne gadki o antenach. Podpisał umowę na określona prędkość , bierze kasę to niech się wywiązuje z warunków umowy. Klient ma swoje prawa.
Czy z tytułu rękojmi mogę już za pierwszym razem żądać wymiany tv lub zwrotu pieniędzy? Zgodnie z obowiązującym prawem - jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę lub wymianę – lub zwrotu całości bądź części...
Witam Te maszyny w 99% ida na umowe - po co klient ma wiedziec ze cos jest do wymiany - taka teraz polityka producenta :( Kiedys garstka osob wiedziala jak obejsc zabezpieczenia bez wymian bo na unitach byl zarobek a teraz garstka wie jak ustawic zabezpieczenia bo zarabiaja z kopii. Pozdrawiam
Jak klient zleca wymianę części eksploatacyjnej (to jest umowa, nie ważne czy zawarta ustnie czy na papierze), a podczas niej wyniknie konieczność naprawy na którą klient się nie godzi to nie można go do niej zmusić (warsztat nie ma prawa zatrzymać samochodu klienta, może natomiast odmówić wykonania usługi w sposób niezgodny ze sztuką), co najwyżej...
To bez znaczenia co będzie , T-mobile stosuje takie praktyki więc zapewne i na 5G też. Ja korzystam z T-MOBILE na pre-paidzie i mam 555GB/m-c za 17,5 zł i na takiej karcie ograniczeń nie ma. W abonamencie obietnica no limit, umowa na 2 lata podpisana więc klient uwiązany i można mu przycinać. Play nie stosuje takich zagrań.
W ub. roku pękła mi matryca w TV 60 cali przy naprawie podświetlenia, zwróciłem klientowi większość ceny nowego takiego telewizora i była to dość spora kwota Jaka była umowa (ustna, lub pisemna) z klientem przed naprawą telewizora? Co Ustaliliście jeśli uszkodzi się matryca (60cali !) przy naprawie ? Kto ponosi ryzyko? Klient przyniósł zepsuty telewizor,...
ha zrobiłem tak, zmiejszyłem abonament cyfry na nizszy , jako stary klient przedłuzylem umowe i za to 50% taniej i zakupiłem polsat cyfrowy... i wszystko i tak mam taniej niz przedtem samą cyfre .
Zgadzam się z przedmówcą. O tym jakie materiały dostawca przekazuje klientowi mówi sama umowa zawarta między nimi. Klient może sobie zażyczyć dostarczenia np. źródeł programów, oprogramowania narzędziowego, kabli/interfejsów komunikacyjnych, pełnej dokumentacji technicznej itp. Nie wspominam tutaj o obowiązku dołączenia deklaracji zgodności, DTR itp....
Mylisz się, masz do 6 Mb/s, wszystkie oferty takie są od bardzo dawna, nawet nie wiem czy były inne Poprzednie umowy miały prędkość określoną w załączniku do umowy ("Warunki świadczenia usługi"), dopuszczalny błąd był mniej więcej 10% (poniżej prędkości zapisanej w umowie). Dlatego na "starych" umowach często robiło się "migrację techniczną" (w dół)...
Myślę teraz o wyrzeźbieniu kabla: wtyk EURO - koncentryk ze złączem F tylko pytanie do Was czy jest sens się bawić. Zapomnij o takich pomysłach. Może jakieś inne pomysły w jaki sposób mogę podłączyć sobie cyfrowy pakiet za pośrednictwem koncentryka, który mam w ścianie (75 OHm). Być może przekierowanie sygnału z tunera na gniazdo obecnie analogowe...
Po co więc wysyłają upomnienia i ewentualnie następnie "fizyczne" komisje, skoro temat wyłączeń falowników z powodu przekroczenia tak wielu uczciwych klientów denerwuje? Mogliby załatwić sprawę od razu, a jednak bawią się miesiącami a nawet latami i kto wie jak długo jeszcze. Może dlatego, że liczą na jakieś resztki przyzwoitości i reakcję na zwykłe...
Ikea daje 5 lat gwarancji bez żadnych dopłat i należy traktować to jak gwarancję producenta czyli z dużym prawdopodobieństwem Whirlpoola lub Electroluxa. Ale dużego wyboru w ofercie nie mają. W każdym razie Ikea kieruje najczęściej bezpośrednio klientów do serwisów autoryzowanych, chyba że klient chce skorzystać z reklamacji z tytułu niezgodności towaru...
Ja to rozwiązuje w ten sposób że podstawowe funkcje udostępniam na licencji LGPL. W wielkim skrócie licencja ta pozwala na ponowne wykorzystanie kodu nią objętą. Jedynym warunkiem jest wyraźne (np w dokumentacji) napisanie że nowy kod wykorzystuje dana biblioteke. Dodatkowo w przeciwieństwie do licencji GPL nie "przechodzi" ona na kod na niej bazujący....
Tak sa konstruowane umowy. Klient ma placic coraz wiecej ;) Dlatego tez dodatkowy upload jest odpowiednio drogi ze taniej wychodzi wziasc wyzszy pakiet. To jest zagranie marketingowe. Ludzie sie nie znaja i jak ktos wpadnie i uslyszy ze masz 6/6 za 100zl to pomysli ze Twoj isp to zdzierca bo on ma 10/1 za 50zl. 99% klientow nie wie co to upload i do...
W moim przypadku chodzi o to że miałem umowę na konserwację instalacji telefonicznej i domofonowej a klient zlecił mi montaż zamka szyfrowego w drzwiach , z racji braku czasu odmówiłem klientowi że to wykracza poza zakres umowy i klient naliczył mi kare umowną za niewywiązanie z umowy ( pomijam fakt że miałem to zamontować w ramach umowy za darmo)....
oferta z internetu POWINNA pokrywać sie z tym co jest na umowie, a tak nie jest , umowe przywozi kurier - który z nich poczeka aż klient odczyta umowe ?? wole zpalacic za rowiazanie umowy niż korztstrac z oszusta. 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Prosiłem...
Czy 20 tysięcy za instalacje z konfiguracją i montażem to dużo? Czy to może wykonać jedna osoba ? tylko kompletnie nie wiem, ile powiedzieć, żeby nie pracować za darmo, a żeby nie zedrzeć z klienta. Jestem na końcówce robienia instalacji. Już to powinieneś wiedzieć. To dziwne. Nie wiesz, za ile kasy pracujesz? Takie rzeczy ustala się przed robotą (umowa...
Tylko dlaczego nie sprawdzają przed umową, a ubezpieczają nie wiedzą czy klient dokonywał jakieś zmiany. Zakład energetyczny odebrał instalację zrobioną zgodnie z obowiązującymi normami.
Polsat, Orange, nowe umowy w NC+ to tylko na sprzęcie operatora ( oficjalnie ). Nigdzie nie ma opcji na 8 dekoderów na sprzęcie operatora.
są 2 sposoby reklamacji sprzętu albo oddać do naprawy gwarancyjnej , albo niezgodność towaru z umową gwarancja może mieć rok czasu a przepis o niezgodności towaru z umową obejmuje okres do 2 lat od zakupu . gwarant może naprawiać sprzęt przez miesiąc a nawet dłużej ,a niezgodność towaru z umową sklep musi wydać opinię w ciągu 2 tygodni i klient może...
Nie czekaj zbyt długo z tym wymówieniem, bo Ci napiszą że za późno i znowu będziesz czekać aż skończy się następna. Nie wprowadzajcie w błąd. Jeżeli klient nic nie będzie robił to umowa terminowa przekształca się w umowe na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Czyli można ją będzie w każdej chwili rozwiązać z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Ja zrozumiałem iż chodzi o uszkodzenie spowodowane podczas transportu a nie przez serwis. Skąd wiadomo, na jakim etapie pojawiło się uszkodzenie? Mógł uszkodzić serwis, a uszkodzenie kartonu pojawiło się po czasie, już w transporcie. Mogło być z serwisem ok, a przesyłka uszkodziła się w transporcie. Jest pewnie jeszcze i 20 innych możliwości. Brawo...
Mierzejewski46 napisał: Instalator ma za zadanie zamontować PV. Gdyby na starcie zraził inwestora to guzik by zarobił Jeżeli dostał zlecenie na montaż PV to nie jest jego obowiązkiem załatwianie papierków w ZE. Jeżeli jest kompleksowa umowa-zlecenie na wszelkie czynności i formalności związane z on-gride to co innego. Czy jeżeli zlecisz budowę domu...
Chwileczkę Panowie! Co to jest za podejście? "No masz rację, ale sam sobie jesteś winny. Trzeba było zaakceptować i próbować obniżyć cenę". To jest jakieś myślenie z czasów jak był jeden sklep na województwo. Uczciwie zapłacił za towar. Towar jest niepełnowartościowy. Poprosił o wymianę. Dostał znowu towar niepełnowartościowy. Poprosił o zwrot pieniędzy....
Dostawca rezerwowy to taki myk na wypadek gdyby dostawca z którym masz umowę, wypowiedział ją bo uznałby, że jest dla niego niekorzystna.;) Klient, który stracił sprzedawcę energii elektrycznej, powinien jak najszybciej wybrać nową firmę, która będzie mu sprzedawała prąd. TAURON podkreśla, że trzeba stawiać na sprawdzone i rzetelne firmy, które dotrzymają...
I moja walka dobiegła końca, dziś podpisałem umowę na taryfę G11. Dostałem taką odpowiedź od PGE Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy, że przepisanie umowy z taryfy budowlanej C na G (w ramach V grupy przyłączeniowej) – punkt 3, str. 8 załącznika - w świetle nowego Prawa Budowlanego - w zakresie przepisywania umów z taryfy budowlanej na G,...
W tym przypadku obserwacja licznika na nie wiele się zda, bo wiadomo, że współczesne liczniki zliczają energię pobraną i oddaną w osobnych rejestrach (1.8 i 2.8), ale także w rejestrze 15.8 zapisują sumę pobrania i oddania. Obserwować trzeba z którego rejestru operator pobiera odczyty do rozliczeń. Jeśli klient nie jest prosumentem (nie ma na to umowy),...
Łamiesz w ten sposób umowę którą zawarłeś, nie wiem kto jest twoim dystrybutorem ale w każdej jest mniej więcej coś takiego: "§ 2 1. Przedmiotem niniejszej umowy („Umowa”) jest określenie praw i obowiązków stron związanych ze sprzedażą Klientowi energii elektrycznej i zapewnieniem świadczenia usług dystrybucji tej energii. 2. Sprzedawca zobowiązuje...
Dzięki za informację. Rozumiem, że to będzie w umowie kompleksowej z Tauronem. Chcę się tylko upewnić: czy te 100A w taryfie C11 ? Nie, przecież to nie dotyczy taryfy budowlanej, tylko dla firmy, przy pracy 2-zmianowej. To już bardziej C21, ale umowy nie znam, klient dostał warunki.
zeby im się tylko w lbach nie poprzewracalo i zeby nie zaprzestali sprzedawac telefonow z simlokami... Swojego czasu słyszałem że sprzedaż telefonów w promocjach jest niezgodna z jakąś tam dyrektywą Unii Europejskiej . W takiej Bułgarii np telefon kupuje się w pełnej cenie . Jeżeli to jest prawdą że Unia wymaga wprowadzenia pełnej odpłatności za telefon...
Czytając fora prawnicze wychodzi na to, że w myśl umowy o dzieło: Klient przyjeżdża z usterką "samochód nie odpala, rozrusznik kręci". Diagnozujemy mu, że uszkodzony jest np. sterownik silnik, którego koszt będzie wynosił 500zł plus 400zł za diagnoza, robocizna, klonowanie. Klient może powiedzieć, że rezygnuje z umowy zawartej z nami i chce odebrać...
(at)IC_Current dzieki za info bo czasami trafia się klient z Orange i IPTV choć w moim rejonie głównie umowy z TOYA. -
Witam ! Ponownie zabiorę głos i przytoczę tylko pomiary a szczególnie chce odpowiedzieć kol moderatorowi TRACER2.W wyżej zamkniętym poście -"możesz zostawić rozparowaną parę" Powtarzam już do znudzenia nie WOLNO rozparowywać par. Pomiar linii: rozparowana(tylko w mieszkaniu) stosunek sygnał szum 28dB, pasmo ograniczone na poziomie szumu do 220kHz nie...
Witaj. Planuję złożyć wizytę temu Panu i wytoczyć wojnę, tylko niestety nie za bardzo wiem w jaki sposób z nim rozmawiać i czy wgl mam jakieś prawa? Kolegi prawa oraz obowiązki dostawcy powinny być wyraźnie określone w umowie między Wami zawartej. Czy od strony prawnej ten Pan może w sposób jawny kroić ludzi na hajs w ten sposób? Nie znając zapisów...
Kara by była wtedy, kiedy firma by musiała oddać całą kasę którą na tym zarobili, zapłacić karę i wyrównać szkody klientom za nerwy i stres. Dokładnie, mamy tu przykład jak nieudolnie działają w Polsce instytucje które niby mają nas konsumentów chronić. W większości wypadków tamte umowy już wygasły, firma kasę wzięła za cały czas trwania umowy i klient...
Wszystko się opłace gdy chodzi o wywiązanie się z podjętej umowy Bez względy czy klient jest OK
Co do umowy wynajmowania akumulatorów z ograniczonym czasem, to obawiałbym się, że przez trzy lata będzie opłata według tej umowy (w razie większego rocznego przebiegu czas trwania umowy ulega skróceniu - może tak, że można przejechać do 25 000 km w ciągu roku, i za to się płaci jaka za dwa lata umowy, a ona się kończy o rok wcześniej), a potem opłata...
Moim zdaniem zawaliły obie strony: 1. Klient nie miał bladego pojęcia co zamawia. 2. Grafik nie przeczytał dokładnie umowy przed podpisaniem. W cytowanym fragmencie umowy nie figuruje zapis o technologi 3D tylko o wersji 3D za która obiegowo przyjmuje się materiał filmowy wyświetlony w technice umożliwiającej odwzorowanie trzeciego wymiaru. Oczywiście...
Wychodzi na to że umowa mi się skończyła i została przedłuzona na czas nieokreślony czyli mogę normalnie bez żadnych kar odstąpić od tego całego freedom pro i CDMA? Przeczytać jeszcze raz umowę i regulamin tej usługi - być może jest tam zapis, że umowa się przedłuża automatycznie (jeśli klient nic nie zrobi) na drugi taki sam okres, jak pierwotnie...
Przy czym ani w umowie, ani w taryfie nie ma podanych godzin, Trudne są sprawy z klientami którzy nie umieją czytać. W taryfie PGE są czarno na białym wyszczególnione strefy czasowe https://pgedystrybucja.pl/content/downlo... strona 14 punkt 2.2.7 a Potem jeszcze taki klient podpisuje zafajdane umowy.
mam dla ciebie bardzo dobrą wiadomość. jesli po wpisaniu numer seryjnego na stronie WD gwarancja jest nadal aktualna WD na pewno! wymieni ci dysk. Ja na wakacjach 2004 kupilem dysk w USA przywiozlem i doladnie miesiac temu zaczał mi "dzwonic" i dzialal o polowe wolniej. napisalem do WD czy musze go odsylac do USA ......udalo mi sie ze zmienili mi gwarancje...
Witam. Ja swojego problemu niestety nie rozwiazalem, za to klient rozwiazal umowe z moja firma. W ostatnim etapie naprawy stwierdzilem uszkodzenie plyty logicznej, gdyz przy podlaczeniu testera i zadania mu jazdy z maksymalnym obciazeniem te tranzystory nie uszkadzaly sie, jednak po podpieciu logiki wozek przejezdzal 10metrow i stawal. Oczywiscie jazda...
Czy na miejscu to nie wiem :) ostatnio zapłakana laska z Ery przybiegła z K510 do simlocka, bo jej klient awanturę zrobił że 2 tygodnie czeka ...
Miałem takiego na warsztacie po gwarancji,klient przez sklep oddał do serwisu z zastrzeżeniem żeby po lokalizacji uszkodzenia podali koszty naprawy, zadzwonili że uszkodzony procesor, klient zrezygnował podpisał nowa umowe kupił tuner i znów 24 miesiące gwarancji.Kamil
Licznik jednak powinien naliczać energię oddaną do sieci w rejestrze 2.8.0 nawet jeśli klient nie ma zawartej umowy prosumenckiej. Moim zdaniem cała produkcja z PV idzie na autokonsumpcję.
nie chcę wymieniać dekodera Nikt nie zmusza - zwyczajnie zostaniesz bez telewizji, a za TV abonament płacić będziesz. Wymiana dekoderów to akurat uwarunkowanie zewnętrzne i zupełnie od Pluja niezależne. Prawa do dekodera, jego systemu, licencji, patentów i praw autorskich miało Liberty Global (z Denver w USA), jako właściciel firmy UPC Polska. Jakoś...
Ok, miałem klienta w kancelarii prawnej co tak zrobił i wymienił Slicana. Zgodnie z umowa kupna sprzedaży w Kodeksie cywilnym klient ma upgrade zagwarantowaną bezpłatnie. Jak jest jakiś błąd w centralki i jest nowy firmware z poprawką nie powinno sie kasować klienta to nie jego wina. Ponadto , jezeli klient przy kupnie centrali nie został poinformowanych...
AVE... Autentyk za JoeMonsterem: Zasłyszany podczas pogawędek pod warsztatem: Przyjeżdża kiedyś koleś Skodą i mówi, że z tyłu coś się tłucze - wahacz jakiś czy inny amortyzator. Wysyłam chłopaka, żeby przestawił auto i rzucił okiem (uchem). Chłopak wraca i zanim zdążyłem zapytać, mówi do klienta: - Będzie gotowe za dwie godziny - mruga do mnie. - A...
Witam, rozwiąż obecną umowę, podpisz nową. Niestety lojalni od wielu lat abonenci dla CP są niczym. Liczy się nowy klient (czytaj: nowa umowa)- dla niego są promocje. Ja umowę rozwiazałem, podpisałem nową, i... mam pierwsze pół roku promocji: bez płacenia abonamentu. Sprawa sprzętu to inna sprawa, wybrałem moduł CAM od CP a tuner "sklepowy".
W większości skrzyń manualnych producent nie przewiduje wymiany oleju. To że coś producent nie robi (bo się mu nie opłaca ,czy też nie ma zaplecza lub w myśl jak klient chce to niech płaci). Planowanie głowicy w ASO wymagało by podpisania umowy z firmą zewnętrzną a po co skoro klient może zapłacić za nową głowice lub nawet cały silnik.
Na tutejszych umowach nie ma niestety czegos takiego. Auto sprzedane w Polsce? Tak z moimi danymi i meldunkiem z zagranicy. Bez umowy sprzedaleś? Klient ma prawo reklamować w oparciu o waszą umowę a nie w oparciu o twoją umowę kupna. Ważne czy w waszej umowie była klauzula "kupujący zna stan techniczny pojazdu i nie wnosi zastrzeżeń" Jeżeli nie udzieliłeś...
Dzieki za zainteresowanie. Faktycznie nie zauważyłem tematu wyodrebnionego powyżej o problemach klientów Netii. Prawdopodobnie przyczyną problemów jest "zapchana" ich sieć szkieletowa. Ciekawi mnie czy klienci LLU tzw uwolnionej pętli lokalnej (wg moich wiadomosci konfiguracja modemu VPI=8 ,VCI=35) podpięci do ich dslamów, mają podobne problemy. Po...
Normalna praktyka i to nie tylko jeżeli chodzi o internet ale i o dostawców telefonii komórkowej. Jak cię już maja to chcą wydoić bo większość klientów zostaje przy tym co ma z powodu odczuwanego dyskomfortu przed załatwianiem nie zrozumiałej dla klienta papierkowej roboty i też trochę lenistwa. Ja zawsze wypowiadam umowy i szukam lepszych ofert jako...
Jest możliwość ogłoszenia zbierania podpisów pod petycją - można w Internecie - jak się zgłosi ponad 100 000 osób (w Internecie każdy musi podać swój e-mail, i czy popiera petycję), to odpowiedni urząd ma obowiązek ustosunkować się do sprawy przedstawionej w petycji. Tylko może dobrze byłoby przemyśleć, co się chce osiągnąć. Bardzo wiele jest umów,...
Może autor tematu wyjaśni kto jest stroną umowy z Tauronem To też nie jest istotne. Bo on administruje obiektem, rządzić może instalacją za licznikiem. Nie ma opcji 2 -fazowej+ jednofazowa. Jest jedna faza lub 3 fazy. I nic z tego nie można odjąć. Nawet jako administrator ma kiepskie pojecie o prawie. Nowy licznik to odrębny klient i odrębna nowa umowa....
Ja się też dałem lata temu złowić na taki haczyk Ale jaki haczyk ? Każdy operator dla "ludu" oferuje prędkości w umowie "DO" Są nawet umowy gdzie prędkość jest np min 50Mbit, maks. 80Mbit - swego czasu widziałem taką z Orange Chcecie mieć stałą prędkość to są firmy które ciągną własne łącza abonencie do klienta światłowód, umowa że jest zawsze np 100/100Mbit,...
Cześć zgodzę się z kolegą - ten separator to by było pewne rozwiązanie, ale - mieliśmy już takie sytuacje, że klienta telewizor spalił nam gniazdo - i tu ok! ale jak by był zainstalowany separator - gdzieś między gniazdem a telewizorem - gniazdko by się nie spaliło - ale za to jakaś babcia sprzątająca za telewizorem - mogłaby zatańczyć - oby tylko :)...
trafi się ktoś, kto ma możliwości i wiedzę odpowiednią do weryfikacji tabelek producenta, okaże się, że się cyferki nie zgadzają, będzie chciał oddać a tu pyk, manufaktura i brak możliwości zwrotu. Przepisy dotyczące zwrotu konsumenckiego absolutnie nie wymagają udowadniania błędu, wykonywania jakichkolwiek pomiarów, czy weryfikacji wskazanych przez...
dobrze dobrze panowie,ale to nie jest takie proste.W momencie przejmowania wizji przez cyfrę + ,każdy abonent wizji dostał papier o zmianach warunków umowy(teoretycznie),wtedy klient mógł bez jakichkolwiek kosztów zerwać u,mowę.Miał na to 14dni.Jeśli teko nie zrobił to znaczyło że przyjmuje nowe warunki.
Brakuje tylko NIP sprzedającego, byłby Ci potrzebny w przypadku opłacenia umowy w US. Na tym etapie jednak masz wszelkie prawa do tego pojazdu, gnoić nie chcesz wiec co znaczy "mógłbym zrobić tak"?. Jeśli on sprowadza/sprzedaje samochody- dogadaj sie, masz dobrą pozycję negocjacyjną. Tamten samochód pewnie będziesz musiał odpuścić, pieniądze poszły...
Drodzy forumowicze system jest prosty. Duże sklepy wystawiają faktury VAT 23%, sprzedają towar z Polskiej dystrybucji, mają sklepy w większych miastach na Tereninie całej PL. Cena wysoka, bo trzeba nakarmić korporację, marketing itp. Jeśli chodzi o komisy to zazwyczaj sprzedają na procedurze marży (VAT-marża). Telefon kupiony od klienta indywidualnego...
niestety w systemie informatycznym może działać tylko jeden modem,niepomogą żadne opłaty. W jednym lokalu może być tyle modemów na ile pozwoli poziom sygnału. Miałem dwa modemy w domu, na górze dla studentów którym podnajmowałem pokoje, a drugi na dole dla siebie. Umowa była na mnie. UPC podobnie jak inne większe kablówki nie robi kłopotów, kiedy klient...
Ja też najpierw zachęcam do testów na simach wszystkich operatorów.To podstawa zanim podpisze umowę, w Play u niego szczególnie, ze względu na dystans od BTS-ów.Własny modem/router to swoboda wyboru, krótsze umowy. Operator nie daje nic za darmo, za sprzęt zapłaci klient dłuższą , droższą umową. Czasy telefonów za 1 zł to przeszłość.
Jestem zwolennikiem takiego rozwiązania aby konserwacje w okresie gwarancji wykonywać "za darmo". Oczywiście w cudzysłowie ponieważ trzeba sobie to wkalkulować w cenę instalacji. Takie rozwiązanie daje pewność, że przynajmniej w okresie gwarancji nikt nie będzie grzebał instalatorowi bezkarnie w systemie. Oczywiście zarówno w okresie gwarancji jak też...
Nie słuchaj takich ludzi jak powyżej, kolega nie posiada wręcz elementarnej wiedzy na te tematy a namawianie do zerwania umowy z powodu braku porady jaki sprzęt ma wybrać sobie klient to wręcz idiotyzm.
Wychodzi - że warto spisać umowę przed robotą. No czasem by się przydało. Ale piszę jako mechanik, a nie jako klient. Dzięki za radę. Czeka mnie wymiana opon, lepiej z tą umową do notariusza, czy wystarczy poświadczenie przez dzielnicowego?
Tak samo jak ma obowiązek poczekać aż klient zapozna się z umową od operatora i ją podpisze. Akurat umowę od operatora to powinien przeczytać zanim zamówi kuriera :)
Rozumiem, że ja jako klient nie mogę w żaden sposób pozbyć się tego problemu w inny sposób, a niżeli odstąpienie od umowy i znalezienie normalnego dostawcy internetu?
(at)iccurrent Dyrektywa swoje, a Polska swoje - tak można to skwitować. A dodatkowo, w każdej umowie są stosowne zapisy, klient tę umowę podpisał, zatem prawnie zobowiązał się tej umowy przestrzegać. A od kwestionowania danych zapisów umowy jest SĄD, a nie na tym etapie bezprawne działania abonenta - nie zgadzasz się z zapisami umowy, ktoś cię ogranicza,...
Każdą sprawę co należy do ZE, a co do Odbiorcy należy rozpatrywać indywidualnie, a zależy to od zawartej Umowy o Przyłączenie. W tym samy ZE w różnych latach mogły być stosowane różne miejsca rozgraniczenia własności, które na czas budowy przyłącza były zgodne z ustawą i rozporządzeniami. I wierzcie mi nie ma żadnej ogólnej zasady. Sprawy rozgraniczeń...
Nie,prosiłem tylko o określenie kosztów nie o podanie przyczyny i umowa wstępna 500 zł reszta po konsultacji ,a co gdybym nie miał kasy ? Lombard itp to ja decyduję naprawiam lub nie.Jeśli stwierdzą śmierć silnika i remont główny na 7k to nie muszę się zgodzić? Mam prawo wyboru.A za diagnostykę i tak płacę.W mojej firmie Klient ma prawo tylko do diagnostyki...
Takie czasy. Trzeba czytać umowy, regulaminy itd. i żądać wyjaśnień przed podpisaniem umowy. Tego typu usługi nie działają i nie będą działać wszędzie , choćby zapewniał o tym sam prezes TP. Dlatego w Neostradzie użytkownik od momentu podpisania umowy ma 30 dni na instalację/zarejestrowanie usługi na neostrada.pl. Od tego momentu liczy się opłata i...
coś takiego dostałem od WlanTech-u: "OFERTA 1. WARUNKI UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG INTERNETOWYCH NA OKRES 24 MIESIĘC Kwoty abonamentów: * 1024/256 w cenie 59,00 zł brutto miesięcznie * 2048/256 w cenie 69,00 zł brutto miesięcznie * 3072/256 w cenie 79,00 zł brutto miesięcznie * 4096/256 w cenie 89,00 zł brutto miesięcznie Koszt aktywacji: Podłączenie...
kupna jak KLIENT dostanie dofinansowania ...! Właśnie i jaka jest definicja klienta ? Podpisuje i musisz tak czy owak kupić ten zestaw nawet bez dofinansowania a inwerter za 10K zł to ogromna przesada jak sa po 2000 zł. Odnośnie paneli to może takie załącznik polskiego producenta .
Czy to jakiś żart? z końcem lutego kończy się umowa Nic się nie kończy, przechodzi na bezterminówkę. ich stronie widnieje taka sama oferta za 65zł na 24 miesiące... To oferta dla NOWEGO klienta, czyli NIE dla Ciebie. Wypowiedzieć i założyc na nowego domownika? Można. Absurd jakis. Żaden absurd, tak robi każdy operator. Nowego klienta trzeba czymś zachęcić....
Moja umowa kończy się za 5 miesięcy. Już teraz chciałem zamienić pakiet na Fiber 30Mb. Zamawiając przez internet - instalacja modemu za darmo. Niestety, jako klient jeszcze Aster - muszę zapłacić za instalację modemu 50zł. Jestem podłączony do sieci od ponad 6 lat. Nic nie poradzę na to, że dostawca ciągle się rozrasta i zmienia się jego nazwa (UFO,...
Bez przesady- nie podpisuje się umowy na budowę 120 km autostrady. Chociaż: klient zamówił obudowy do kolumn, od góry kształt trapezu, przód półokrągły, labirynt w środku. Przez jakiś czas go nie było... Przy odbiorze pokazał mi ile kosztują całe- dobry samochód i to nie taki jak koledzy piszą że nie działa rozrusznik i dawno osiągnął pełnoletność (18...
Czyli porownujac te sieci to jest monopolista;) I pewnie nic sie nie zmieni dopoki 'tamta szybka' siec lub jakas inna nie zacznie odbierac mu klientow.... Jest tak, ze kazdy sam ustala warunki w/g wlasnego 'widzimisie' a jesli klient podpisuje umowe to zgadza sie na nie... I tak masz lepiej niz u nas bo mamy siec z dostepem radiowym w zasadzie obejmujaca...
Bo odbiorca tego typu usług są najczęściej firmy samorządy i tak dalej. Klient indywidualny ma rzadko zapotrzebowanie na tego typu usługi. Umowa zawierana jest miedzy podmiotami działającymi profesjonalnie co ogranicza rożne upierdliwości ze względu na świadczenie usług klientom indywidualnym. Do tego klienci indywidualni mogą mieć tendencje do korzystania...
(at)pi0trek121 Tu małe doprecyzowanie co do starej umowy. Umowa terminowa, po przejściu na umowę bezterminową, może być wypowiedziana przez każdą ze stron. Wypowiedzenie następuje z zachowaniem minimalnego okresu wypowiedzenia 30 dni. To znaczy, że taką umowę w każdej chwili może wypowiedzieć klient, ale też może ją w każdej chwili wypowiedzieć operator....
licznik klient ipsec klient klient twierdzić
ustawić zaworów ursus oznaczenie zmywarka siemens gazowanie reduktor
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Schemat elektryczny Toyota Avensis 2016 - T27 po liftingu Blady wydruk czarnego w Xerox WorkCentre 6605