Ja miałem podobną sytuację, zadzwoniłem że rezygnuję, w zamian w tej samej cenie mam 50 mbit, tel VOIP darmowy na Polskę i świat na stacjonarne + dekoder z nagrywarką. Jednorazowa opłata to dodatkowe 150 złotych, przyszli monterzy podmienili urządzenie UPC na szybsze 1Gbit i spoko jest. Umowa na 2 lata, przez 1 miesiąc mam jeszcze kanały HD, ale muszę...
Na wzór umowy o dzieło lub umowy zlecenie. podstawiasz swoje i klijenta dane oraz przedmiot i warunki umowy. Musisz tez dodać o terminach płatnosci i sankcjach za niedotrzymanie. Skonstrułuj umowe pod samego siebie a nie pod klijenta.
Musi kolega wiedzieć, co ma zawierać protokół badań okresowych.{protokół z przeprowadzonych pomiarów zatwierdza D+pomiary. Możliwe, że ubezpieczyciel może (ale nie musi) krzywo patrzeć na dokument sporządzony przez zainteresowaną osobę. Też nie mam działalności, a pomiary wykonuję i tworzę protokoły. Kwestia umowy z klientem (o dzieło lub umowa-zlecenie)
Mają rację? Nie są zobowiązani do wymianu sprzętu? Tak, mają rację. W tej kwestii o wszystkim decyduje operator, nie klient. Umowa zostanie rozwiązana, z winy operatora, gdyż nie są w stanie świadczyć usługi. Takie podejście stosują wszyscy operatorzy, oferujący swój sprzęt klientowi.
Nie do końca jest to możliwe. Musiał byś daty rozbić na dni, miesiące i lata, zrobić sortowanie wg nazwiska i dat. Potem to po scalać(daty). czy jest sens tak bawić, musisz sam sobie odpowiedzieć na pytanie. Dodano po 1 Ewentualnie tak zrobić jak kolega powerm radzić. twój wybór.
witam szukam programu do sporządzenia umowy z klientem. Taki najprostrzy program żeby szło tylko wypisywać w okienka np: 1.rodzaj usługi........ 2. wymiary...... 3. termin wykonania...... 4.uwagi itd...
W ub. roku pękła mi matryca w TV 60 cali przy naprawie podświetlenia, zwróciłem klientowi większość ceny nowego takiego telewizora i była to dość spora kwota Jaka była umowa (ustna, lub pisemna) z klientem przed naprawą telewizora? Co Ustaliliście jeśli uszkodzi się matryca (60cali !) przy naprawie ? Kto ponosi ryzyko? Klient przyniósł zepsuty telewizor,...
Podaj lokalizację. Wrzuć skan umowy anonimizując nr warunków, adres, dane klientów. Jakie były koszty? Jaki typ złącza? Zk-1P? Kiedy były wydane warunki? Normalnie są na 2 lata. Standardowo przyłącze wykonuje Operator, klient płaci za moc zamówioną. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem ;-) Rozumiem, że obecnie masz warunki na przyłącze budowlane.
Nawet jeżeli jest umowa o całkowitej wyłączności z klientem ro: 1. mogą tylko pozwać klienta do sądu nie firmę instalująca bez ich zgody 2. taki zapis i tak jest niezgodny z prawem, a zapisy umowy które naruszają obowiązujące prawo są bezpodstawne 3. Jeżeli pozwą do sądu firmę (ja bym chciał być w takiej sytuacji pozwany) to dobry adwokat kupi sobie...
Niewatpliwie odkrywcze, no i z tym Plusem to wcale nie takie oczywiste, speedtest o 17 to jeszcze nie wszystko, wykonałeś analizę wyników dla kolegi? A do niego mam pytanie czy to aby Ignacew bo mam watpliwości, jestem z ŁODZI, zajmuję się mobilnym zawodowo , znam doskonale lokalizacje w tej okolicy i nie tylko i cos mi z tymi testami nie halo, no i...
Umowa jest do września, tyle to będe mógł jeszcze poczekać. Tak trochę poza głównym wątkiem (Moderator mi wybaczy mam nadzieję ;) ) - ale NIE przedłużaj obecnej umowy - tylko ślij im wypowiedzenie aktualnej umowy - I wtedy dopiero dostaniesz coś sensownego u nich (jeśli jednak zostaniesz) - przedłużając umowy wszędzie jesteś starym klientem, wypowiadasz...
Dlatego rzetelna diagnoza to podstawa i warto za nią zapłacić. Ja osobiście prowadzę warsztat i takie rozmowy z klientami nie są mi obce. Wiem również jak to później wygląda jak zabierają się sami za naprawę. Oczywiście umowa z klientem jest jasna diagnoza plus naprawa skuteczna.
Naturalnie że jest taka procedura , przy zgłoszeniu uszkodzenia dysku, klient dostaje dysk zastępczy na czas reklamacji, dysk uszkodzony pozostaje u klienta i może sobie odzyskiwać dane. Zapytasz gdzie tak jest , w Polsce jak tylko będzie taka umowa z klientem ( i klient za to zapłaci ). Poczytaj warunki z karty gwarancyjnej , która w końcu podpisałeś...
Tylko nie rozumiem odnośnie tego : "... a nawet dochodzi jeszcze kwestia umowy ze zleceniodawcą, w której być może napisano jak wyżej." Bo, przystepując do realizacji zlecenia, niejednokrotnie w umowie jest zawarty zakres badań i sprawdzeń, jakie pomiarowiec ma wykonać. Dlatego napisałem, że umowa z klientem może już w tej kwestii o tym mówić. Bywa...
Ja się też dałem lata temu złowić na taki haczyk Ale jaki haczyk ? Każdy operator dla "ludu" oferuje prędkości w umowie "DO" Są nawet umowy gdzie prędkość jest np min 50Mbit, maks. 80Mbit - swego czasu widziałem taką z Orange Chcecie mieć stałą prędkość to są firmy które ciągną własne łącza abonencie do klienta światłowód, umowa że jest zawsze np 100/100Mbit,...
Co wy z tymi umowami i zapisami, żadna umowa z klientem indywidualnym nie ma gwarantowanego pasma, wiele razy już o tym pisałem Pasma może nie, ale prędkości wykupione przez klienta już tak. http://mmponline.pl/artykuly/194452,dzie...
Play Box TV i go podłączę, to będzie działać? Są do kupienia. Pochodzą z paserstwa. Dekodery te w żadnej formie nigdy nie były klientowi sprzedawane. Unikaj kupowania jakiegokolwiek sprzętu, który, tak jak ten, klient musi zwrócić operatorowi. Tak jak pisze kolega wyżej, musi być umowa na telewizję i dekoder musi być przypisany do konta abonenta.
Na Podkarpaciu za punkt średnia to 210pln bez białego montażu Rozdzielnia do uzgodnienia ok 2400 PLN Wszystko netto. Papierologia w zależności od umowy z klientem ,ale powinna być wliczona w koszty instalacji
Za to nowe urządzenia to elektroniczne śmieci które które Kulson trafia zaraz po upływie gwarancji. I im bardziej są skomplikowane (wyposażane w wielką ilość nie wiadomo po co służących "udogodnień"), tym bardziej są awaryjne. No chyba, że Autor chce związać się z klientką jakąś dłuższą , ekhm... umową...
No cóż, to jest odwieczna sprzeczność w prawach i indywidualne i różne interpretacje. Tak samo ta rozdzielność PE i N, przeciągana zawsze w stronę taką, jaka komu pasuje. Stosowanie ograniczników przepięć tak samo Jeśli tak mówisz, to znaczy, że RCD powinien być w każdym obwodzie, patrząc na rozporządzenie. Na samym końcu jest zawsze umowa z klientem...
czyli klientowi można odmówić naprawy lub wymiany bubla, jak to się nie opłaca Administratorowi. Dobra tradycja rodem z PRL. Ja to rozumiem tak, że towar wówczas pozostaje niezgodny z umową, a więc klientowi przysługuje w związku z tym odstąpienie od umowy i w konsekwencji zwrot pieniędzy. Inna sprawa, że powinno to być oczywiście jasno i klarownie...
Jeśli zmieniasz z LTE na FTTH, to często operatorzy idą na rękę klientowi, szczególnie gdy namową umowa ma być na wyższą kwotę. Pytaj w salonie albo na infolinii. Czasem te klakierzy na telefonach nic nie wiedzą i dobrze jest napisać oficjalne pismo z prośbą o taką zmianę na adres email BOK.
Czyli moge kupic bez papierow bo spisuje umowe z klientem. Tylko z 2 strony moge byc nieswiadomym paserem:/ Papiery to papiery. A swoje komisy maie ubezpieczone wrazie kradziezy sprzetu czy zawsze musicie targac to ze soba?? Bo tez takie przypadki widzialem. Co do hurtowni to ja jestem z okolic Bydgoszczy.
no niestety ,wszystko jest jasne -mam wewnętrzne ip :/ zadzwoniłem do Tp i dowiedziałem że muszę przejść na usługę DSL czyli wogóle nowa umowa gdyż jestem klientem biznesowym Dzięki Panowie za pomoc
Spokojnie z tym straszeniem urzędem skarbowym, od paru lat jest coś takiego jak działalność nierejestrowana, obecnie można zarobić w ten sposób do 3.5tys miesięcznie i jest to w tej chwili ulubiona odpowiedż "fachowców" na klientów którzy skarbówką straszą oczywiście jeżeli umowa na większą kwotę nie opiewa.
Tym tematem powinien zająć UOKiK Na jakiej podstawie? Jakiś punkt regulaminu, umowy który jasno daje klientowi dowód na to jakie prawo zostało złamane. Nie ma takich zapisów.
UOKIK podjął działania i sprawa się toczy. Takie działania powinny być z urzędu, a nie po zgłoszeniu przez klienta. Każda umowa/regulamin/zapisy do umowy jako załącznik (jako wzór) winna być przed wydaniem jej do podpisu klientowi, przedstawiona do weryfikacji prawnej UOKiK. I to UOKiK na swoim etapie powinien takie zapisy wycinać z umowy. Klient powinien...
Jeżeli klient, któremu montuję kocioł to akceptuje, to co Tobie do tego? To jest umowa pomiędzy mną, a moim klientem. Jeżeli klient akceptuje to OK ale wcześniej napisałeś Kolejną zaletą jest to, że będąc na dyżurze i mając płacone za gotowość do działania (pod telefonem), można spokojnie jeszcze dorobić Czyli niezupełnie spokojnie a już zupełnie nie...
Instalacje AZART to były zbiorcze instalacje TV analogowej. Oni (MM) sobie zastrzegli możliwość dostarczania sygnału innymi technologiami. Nie ma tam ani słowa o DVB-T. Umowa Multimedii jest tak skonstruowana, że w zasadzie niczego klientowi nie gwarantuje, a operator za nic nie odpowiada. W ogóle nazwanie tej usługi "pakietem AZART" było lepem na emerytów....
Składałeś już ten wniosek? -> https://www.tauron-dystrybucja.pl/-/medi...
Witam Koszt połączenia z TP-S.A. do sieci IDEA jest taki sam jak do innych operatorów i minuta rozmowy zależy od abonamentu. Wyjątkiem tu może być umowa korporacyjna pomiędzy klientem biznesowym a T-są. Może o tym słyszałeś. Pozdrawiam. :)
Witaj, A więc tak zajmuje się tym od lat ;) to troszkę podpowiem. 1) Tu jest kwestia sporna gdyż możesz sam sobie wybrać firmę hostingową ale i klient może mieć swoje widzi mi się :P więc tu ustalasz, czy ty zajmujesz sie wyborem serwera/domeny i przedstawiasz kosztorys czy klient bierze to na siebie. 2) Tu przede wszystkim dostarcza klient (jak byś...
No generalnie wiadomo ze nikt raczej sie nie sadzi bo to niewygodne, do tego jak mowisz mozna rozwiazac umowe z klientem i tyle. Natomiast co do radcow prawnych to obecnie jest tak co prawnik to mowi co innego i inne interpretacje. Wlasnie z tym GIODO mam problem i trudno uzyskac odpowiedz jak nalezy pewne sprawy interpretowac... No ale taki syf sie...
Zwróć uwagę że MUX4 dostępny jest tylko dla klientów Polsatu i w całości jest zakodowany i jezeli nie masz umowy z tą firmą to będzie stanowić zbędny balast
Witam, mam pytanie. Kończy mi się 31 marca umowa na telefon z netią, zaś 31 czerwca na internet. Więc pytam się konsultantów co mi mogą zaoferować. Oni na to że internet d0 20 mega i telefon non stop za 112zł, gdzie nowi klienci mają za 72zł. Jak to rozegrać by nie ponosić opłat za ponowną aktywacje linii i tak bym mógł mieć taką oferte jak nowi klienci?...
Podpisałem umowe na 1 - 10 Mb A są takie umowy? Zapewne masz do 10Mb/s. Są umowy dla klientów w których masz zagwarantowaną prędkość ale są bardzo drogie opłaty.
Tak na to wygląda terminal kliencki ONU Do sprzętów oferowanych przez dostawców i przekazywanych klientowi w ramach umowy, NIE ma dostępnego żadnego softu. Jeśli soft będzie, udostępni go sam operator (choć nie ma tu reguły).
Czy ja napisałem że w pensjonacie jest nielegalne. Obowiązują inne umowy niż z klientami prywatnymi.
W dalszym ciągu próbowałbym z VPN dajmy na to w maszynach wirtualnych, albo drugi komputer (laptop) z tymże VPN i pulpit zdalny jeśli chcesz pracować przy jednym ekranie. Chyba wszystkie komercyjne VPNy pozwalają na kilku klientów jednocześnie, ale musisz doczytać regulaminy. Pozdr.
Co do bilansowania z doświadczenia moich klientów wiem, że Energa i Enea już dostosowały umowy i wysyłają aneksy. Co do Tauron i PGE niestety nikt mi nic nie mówił więc nie znam szczegółów - możę oni mają inne przepisy? Edit: wysłałem pytanie do klienta co ma umowę z PGE czy dostosowują jak się czegoś dowiem dam znać.
A co powiesz jak nowa część markowa, kosztowna i pada podczas pierwszych 5 km jady próbnej - wada fabryczna. Na to, to nie powiem nic, bo tam gdzie ja naprawiam, zawsze mam kilku miesięczną gwarancję na takie przypadki, łącznie z darmową wymianą "padniętej" części/podzespołu (robocizna w okresie gwarancyjnym części/podzespołu), choć nieraz mam tylko...
Zacznij od podania dokładnej lokalizacji, jesteś klientem Orange czy to nowa umowa?
A może poszukać UCZCIWEJ firmy sprzedającej / dzierżawiącej ? Mnie osobiście irytuje 1000 pytań do ... ze strony potencjalnych najemców zrobionych w bambuko przez poprzednich , najczęściej autoryzowanych partnerów. Ostatni przykład - przedłużenie wynajmu maszyn pod warunkiem wykonania napraw za bagatela 12 tys złotych netto ! Wstawiłem do klienta 4...
Już ci pisałem, ze w twojej lokalizacji masz wybrać Play. Operator świadczy usługę internetu bez limitu (100GB z pełna prędkością) . Potem może zastosować lejek 2Mb/s ale nie musi. W praktyce u mnie spotkało mnie to jeden raz po około 300GB. Przy 2 Mb/s można spokojnie korzystać z internetu więc nie jest to uciążliwe. Internet bez limitu w Play na 3G...
Niestety na pewno jakiś błąd był. Bez umowy nic nie da się poradzić, bo być może był zapis o tym, że bez pisemnego wypowiedzenia przed okresem wypowiedzenia umowa przedłuża się o kolejny rok, być może Tauron wysłał pisemną ofertę w której napisał, że brak pisemnej odmowy skutkuje akceptacją oferty, lecz to drugie chyba mogą robić tylko w przypadku klientów...
m.jastrzebski współczuje. Faktycznie jakość beznadziejna. Jestem zwolennikiem umów bezterminowych albo na okres 12 miesięcy, wtedy nie miał bym problemów teraz ale kobieta chciała sprawić mi niespodziankę po przeprowadzce i wykupiła usługi Netii na 2 lata za 150zł/miesiąc Się z nimi pożeganałem. Nie byli skłonni nawet sprobowac nic z jakoscia zrobic....
Sytuacja dynamiczna. Kilkaset złotych więcej za prąd. Energa Obrót oszukiwała klientów? Posłanki KO domagają się natychmiastowej kontroli w spółce publikacja 2021-04-09 18:09 Posłanki KO: Agnieszka Pomaska i Barbara Nowacka, chcą kontroli Urzędu Regulacji Energetyki i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w spółce Energa Obrót. Według medialnych...
Nie jest to takie proste. Poważnie? "Ja niżej podpisany/a (tu podać dane abonenta, PESEL, nr klienta, adres instalacji), wypowiadam umowę kompleksową (lub wpisać dane usługi), zawartą dnia (tu data zawarcia umowy) pomiędzy (tu dane abonenta) a firmą (tu dane firmy), z końcem okresu, na jaki została zawarta (tu NIE trzeba podawać daty zakończenia umowy...
seb235 Asmax jako router został sprzedany klientom, Netia obecnie nie posiada Asmaxów wiec jeśli takowy jest jeszcze na gwarancji to Netia MUSI go wymienić i też tak robi daje klientom inny router i obecnie jest to netiaspot, sytuacja ma miejsce od około 5-6 miesięcy nie pamiętam dokładnie. Czym się różni taki NS od tego który jest w dzierżawie? jedną...
10 lat, no to już wymiana. MX dużo więcej nie wytrzyma, a syrena to pewnie TSZ-4 z logiem S. To że współpracujesz nic dla nich nie znaczy. Jesteś dla nich klientem jak każdy inny chyba że jesteś sieciówką jak Biedronka z dziwną umową.
Można jeszcze to robić na umowę-zlecenie, ale to konieczność zawierania umowy z każdym kolejnym klientem...
Faktycznie Tauron może i niezbyt czytelnie o tym informuje, ale w definicji prosumenta ma tak izapis: W myśl ustawy (Art. 2 pkt. 27a), prosumentem określamy odbiorcę końcowego dokonującego zakupu energii elektrycznej na podstawie umowy kompleksowej, Definicje na dole https://www.tauron.pl/dla-domu/obsluga-i...
Najważniejszym kryterium przy bateriach jest właśnie okres gwarancji. Reszta jest miej ważna. Jak dają Ci trzy lata to należy taką właśnie zakupić. Oryginalna bateria potrafi nie wytrzymać 1 roku a większość niezależnie od producenta nie wytrzyma 3 lat. Więc warto wziąć taką i mieć 3 lata spokoju i szansę na to że w razie padu po prawie 3 latach otrzymać...
Że co?? Cyba żartujesz albo zawierasz umowy o dzieło z konsekwencjami. Przecież napisałem - a rachunki (z umową) wystawiam Klienci, szczególnie ci "więksi" się wycwanili. Już nie chcą umowy-zlecenie, bo za duże koszty (dod. ZUS bez chorobowego). Z kolei dawniej umowy o dzieło miały podatek dochodowy 18 %, teraz jest 17.
Promocja ta wyszla tylko dla tego ze ludzie rezygnowali z umow przed ich wygasnieciem, a chciano przytrzymac starych klientow. Mozliwe to bylo z powodu zmian w regulaminie uslug TPSY co pociagnelo za soba mozliwosc z przyslugujacego klientom prawa rozwiazania umowy. (Wszyscy klienci powinni dostac taka informacje przed 1 lipca i mieli czas na zastanowienie...
Zgadzam się z przedmówcą. O tym jakie materiały dostawca przekazuje klientowi mówi sama umowa zawarta między nimi. Klient może sobie zażyczyć dostarczenia np. źródeł programów, oprogramowania narzędziowego, kabli/interfejsów komunikacyjnych, pełnej dokumentacji technicznej itp. Nie wspominam tutaj o obowiązku dołączenia deklaracji zgodności, DTR itp....
Jeżeli to była nowa umowa a nie aneks, to dane powinny się zmienić. Stara umowa jest wtedy rozwiązywana. Jeśli to był aneks to dane powinny być nadal aktualne. Co prawda Orange co jakiś czas zmienia zasady, ale ostatnio przy podpisaniu nowej umowy dawali klientom od razu wygenerowany nowy login i hasło do usługi. Jeżeli był to aneks, to wszystko powinno...
Zapewne chodzi tu o firmę, która niby to w trosce o dostarczenie mediów społeczeństwu proponuje montaż cyfrowej telewizji, jak się okazuje później jest to Cyfra+. Firmy te wykorzystują niski poziom wiedzy obszarów wiejskich i małomiasteczkowych w temacie wprowadzania DVB-T i oszukują swoich klientów. Opłata, którą pobierają to wynagrodzenie za montaż,...
Jeżeli chcesz być dobrym administratorem sieci bezprzewodowej, to proponuję zacząć od tego: http://helion.pl/okladki/125x163/bsieko.... Bezprzewodowe sieci komputerowe Autor: Bartłomiej Zieliński Dodano po 5 Tak naprawdę to taka sieć komercyjna to duże wyzwanie, bo to nie tylko dobór i konfiguracja sprzętu ale również problemy z użytkownikami(jednym...
koczy - revolt podał Czy klienci będą mogli rezygnować z umów z operatorem po zmianie marki? Umowy zawarte przed zmianą marki, obowiązują Klientów nadal. Po oficjalnym wprowadzeniu marki T-Mobile, Klienci będą zawierać umowy bezpośrednio powiązane już z nową marką i nowymi ofertami. Warto pamiętać, że zmiana nazwy marki nie oznacza dla Klienta zmiany...
Jako sterownik to z firmy Tech się sprawdzają. I serwisem nie ma problemu Nice Try! v6.00 Dogadałem się z kimś kto mi go odsprzedał (nówka). A czemu nie chcą go sprzedawać? Taki tragiczny? Właśnie się w nim szkole tak ogólnie na sucho na stole.. Wręcz przeciwnie. Nie chcą chyba bo maja jakieś umowy z kluczowymi klientami. Jakieś algorytmy czy coś....
Ikea daje 5 lat gwarancji bez żadnych dopłat i należy traktować to jak gwarancję producenta czyli z dużym prawdopodobieństwem Whirlpoola lub Electroluxa. Ale dużego wyboru w ofercie nie mają. W każdym razie Ikea kieruje najczęściej bezpośrednio klientów do serwisów autoryzowanych, chyba że klient chce skorzystać z reklamacji z tytułu niezgodności towaru...
Nie, QFN (quad-flat no-leads), DFN (dual-flat no-leads) maja wyprowadzenia przy krawedziach ukladu (odpowiednio - czterech i dwoch). LGA (land grid array) moze byc wypelniony padami kontaktowymi na calej dolnej powierzchni (cos jak BGA bez kulek). Na upartego QFN jest podzbiorem LGA. Co do bocznych wyprowadzen to na ilosc ukladow typu QFN ktore widzialem,...
Od 01.10.18 ten proces ruszył w całym kraju, migrację wykonuje się u klientów, którzy posiadają sprzęt wspierający technologię VDSL (Funbox 1 i 2) Wiesz z punktu widzenia orange sens to ma, klientowi który do tej pory miał 10 uruchomią usługę VDSL bez przedłużania umowy i pewnie uda im się go zatrzymać przed zmianą operatora. Ci którym do tej pory...
tak jak mówiłem zapis został zmieniony jakieś 6-7 miesięcy temu Ale chodzi o pisanie tego co wcześniej się samemu napisało? OK Tak jak pisałem wcześniej nie dostałem o tym informacji. http://obrazki.elektroda.pl/8776446600_1... Ostatnia wiadomość(ta na samym dole) jest z 28.11.2013 Bardzo bym prosił o link do oficjalnego komunikatu,...
I tu się mylisz, czytałem o tym oostatnio Orange i Play używają swoich nadajników, nawet przedłużyli umowę, Olsztyn nowowiejskiego 5 sony xperia l3 Nic się nie mylę. Play ma swoją sieć, a Orange swoją. Nawet Orange i T-Mobile w ramach jednej spółki sieciowej NetWorks korzystają z innych (własnych) częstotliwości. To o czym piszesz to tylko dostęp awaryjny...
Instalator ma za zadanie zamontować PV. Gdyby na starcie zraził inwestora to guzik by zarobił Jeżeli dostał zlecenie na montaż PV to nie jest jego obowiązkiem załatwianie papierków w ZE. Jeżeli jest kompleksowa umowa-zlecenie na wszelkie czynności i formalności związane z on-gride to co innego. Czy jeżeli zlecisz budowę domu to zleceniobiorca ma twoim...
W regulaminie nie gwarantują ani zasięgu ani prędkości minimalnych więc płacić trzeba , żądaj rekompensaty, no i złóż wypowiedzenie umowy wraz z terminem na jaki była zawarta. Wg. Pani Rzecznik klientom takim jak ty wymieniono sprzęt, widać ze kłamała jak z nut. Ty nawet nie wiedziałeś ze 2 tyg. temu zgasło LTE800 na wszystkich BTS-ach. Tu masz podobne...
Czyli nic nie da się zrobić? A ogólnie jakiś inny dostawca oferuje taką opcję dla klientów indywidualnych ? Kończy mi się umowa z tmobile za 3 miesiące więc dobrze by było wiedzieć takie rzeczy przy wyborze nowego operatora .
... teraz mi powiedz co mam powiedziec klientowi?? jaka ma byc cena za diagnoze?.. Żeby zaniósł do porządnego serwisu. Cena za błędną diagnozę?
Wypowiedzenie umowy to prawo przysługujące klientowi. Ale powodem nie może być zmiana nazwy, czy loga ubezpieczyciela.
Większość "uciążliwych" sytuacji z serwisem lub z klientami jest tuszowana. W konfliktowych sytuacjach z klientami rozwiązywana jest umowa przede wszystkim z serwisem. Co innego w mediach, a życie swoją drogą... Każda firma ma takie, czy inne niewygodne sytuacje. Większośc z nich spychana jest na serwis.
Ale tu nie ma części wspólnej bo nie ma instalacji teletechnicznej w budynku. Nowa umowa, nowy klient więc nie powinni robić łaski że kogoś podłączą tak jakby w ogóle nigdy nie było instalacji w tym lokalu. Inna kwestia by była jakby sobie lokator podczas remontu powycinał istniejącą instalację to wtedy płaci za naprawy.
Jaki z tego wniosek - nie robić, bo za duże ryzyko. Lepiej na socjalu, 500+, MOPS-ie, Caritasie siedzieć, prawda? Wniosek robić na umowę, wystawić rachunek i uczciwie podzielić się z fiskusem. Chytry dwa razy traci. Jeżeli chcesz bez umowy to tylko klientom których znasz i do których masz zaufanie.
odpowiedz jest prosta- udostepniano-dzileono sobie łacze i co za tym jest to odpowiedz TP na nieuczciwych klientów
Była podpisana nowa umowa? Masz nowy login i hasło? Często zdaża się, że klienci po podpisaniu nowej umowy na wyższą opcję neostrady nadal łączą się na loginie i haśle ze starem umowy, co powoduje, że łącze działa z niższą przepustowością.
Niestety ale w tym przypadku prawdopodobnie możesz nie mieć nic do ugrania. Sam jestem wieloletnim i prawdopodobnie już jedynie do końca obecnej umowy klientem vectry. Vectra to najbardziej absurdalna i arogancka firma dostarczająca usługi na naszym rynku. Ich standardowym zagraniem jest to że dają sygnał przykładowo 40mb,s ale może być: ograniczony...
Po pierwsze primo, projektów informatycznych nie powinno się robić fixed price i na konkretną datę. To jest niemożliwe żeby powiedzieć "damy państwu produkt za 20zł, będzie gotowy równo za dwa lata". Wiele klientów prosi o takie właśnie szacunki czasowe i traktuje je potem jak jakąś świętą krowę - to tylko SZACUNKI, które siłą rzeczy się zmieniają...
(at)rachumk Wszystko jest oczywiste, nawet po tak długim czasie. Są tylko niewiadome, więc nasze opinie mogą być nietrafne. Była jakaś umowa pomiędzy instalatorem, a klientem obejmująca kwestię kodu? Nie wiemy. Fabryczny kod nie działa, więc ktoś go musiał zmienić. Jeżeli kod zmienił instalator i nie podał go klientowi, tym samym uniemożliwił klientowi...
Uwierz mi, to nie jest takie proste. Tu pełna zgoda. Ale dla tych co chcą, możliwe do wykonania. Ale to i tak nie ma znaczenia, nie ma żadnych podstaw do reklamowania tej usługi. Umowy nie zerwie, ale jak operator nic nie zmieni, to powinien liczyć się z odpływem klientów po zakończeniu lojalki. Chyba, że takie niefortunne trasowanie nie jest regułą,...
Cwaniaczki, wystarczy, że "puszczą sygnał" a ktoś oddzwoni i już "zawarł umowę Premium". Legalne jest zawarcie umowy bez podania klientowi regulaminu?
Tak - kontaktowałem się. Jestem na straconej pozycji ponieważ: 1) Telewizor był kupiony 4 lata temu (i przedłużałem ją do 5 lat) i obowiązuje tylko gwarancja ! 2) Nawet gdyby był kupiony później i chciałbym skorzystać z "niezgodności towaru z umową" to i tak mógłbym co najwyżej "wywalczyć" zwrot gotówki. Nie dasz rady skorzystać z niezgodności towaru...
ja rok temu przeniosłem się na lepszą dla mnie umowę.... też miałem już jedną zawartą i było to możliwe bez dodatkowych kosztów tylko jeżeli przeniosę się na umowę 2 letnią.... teraz tez mam taką możliwość ale umowa musi być znów przedłużona o 2 lata.... po prostu tym zabiegiem nie pozwalają odejść starym klientom.
W LTE bez limitu działa FUP , jakie masz wieczorem prędkości na LTE1800, który to BTS PLUS, ten w Kozach może mieć juz LTE2600, na pewno dziala w Piotrkowie? Umowy sa standardowe, zniżki jedynie dla klientów taryf głosowych of 49,90 lub w ramach SmartDom.
A więc tak: - Jeżeli sprzętowo jest wszystko ok, dysk jest sprawny, to wystarczy przeinstalować system z nośnika instalacyjnego, lub środowiska recovery (każdy producent ma swoje rozwiązanie recovery). Da się to ogarnąć w domu, choć jak nigdy tego nie robiłeś to może chwilę zająć. Lokalny serwis IT również sobie z tym poradzi bez wpływu na gwarancję...
operator widzi tylko energię pobraną i wysłaną Witam ponownie. Oczywiście tylko że energia a moc to chyba troszkę inne jednostki i wskazania OBIS 1.8.0 i 2.8.0 (kWh) Natomiast chwilowa maksymalna moc (kW) 2.6.0 jest równie ważna w odczytach dla Z.E aby mieć podstawę do zerwania umowy z klientem ew.zmiany umowy.... oczywiście na niekorzyść prosumenta......
Ja nigdzie nie jeżdżę tylko chcę KUPIĆ ciężarówkę po tzw "złotym serwisie" w Renault/Volvo Truck Polska! Oni zapewniają serwis ciężarówek na podstawie umowy swoim klientom - z reguły od nowości przez kilka lat (2-5). Później okazuje się, że w ciągu tego serwisu trzykrotnie w ciągu trzech lat wymieniają im pakiet akumulatorów! Tzn usługa jest chyba...
Żadnych takich "fuch" jak radiolinia w ścianie ! jak coś nie zadziała to klientowi to jakiś fachowiec znajdzie i może narobić kłopotu temu co to zamontował bo jest to działanie zamierzone.Trzeba montować dokładnie dobierając czujniki (mamy ich całą gamę) zależną od kasowej zasobności klienta. Sa zegarki za 100zł i są za 146000620zł (ROLEX SAILMASTER)...
Miałem nieco podobna sytuacje z UPC. Zwierzększali mi koszty swoich usług po okresie umowy ( byłem zawieszony z umowa bezterminowa). Pomimo bycia ich klientem z przerwami 8 lat nic nie mogli mi sensownego zaoferować niż tego co było na stronie. Złożyłem emailem rezygnację z usług dzwonili 2 razy i dali mi ofertę niższa niż miałem wczesniej i pol roku...
Łamiesz w ten sposób umowę którą zawarłeś, nie wiem kto jest twoim dystrybutorem ale w każdej jest mniej więcej coś takiego: "§ 2 1. Przedmiotem niniejszej umowy („Umowa”) jest określenie praw i obowiązków stron związanych ze sprzedażą Klientowi energii elektrycznej i zapewnieniem świadczenia usług dystrybucji tej energii. 2. Sprzedawca zobowiązuje...
Certyfikat przesłałem, licznik mam zmieniony, jedynie nie mam podpisanej umowy na sprzedaż energii. Czy inni klienci też tak mają, czy też to jednostkowy przypadek?
Jak miałeś domowy T-Mobile bez limitu to dlaczego zrezygnowałeś ? Przeciez ten internet kosztował śmieszna kasę. A w kwestii zużycia w mobilnym to można kombinować bo sa oferty i pre-paid gdzie duze pliki pobiera się w godzinach 0-9 a w dzień korzysta z limitu GB. Ja np. pobieram w nocy nawet po 2TB/m-c a kosztuje mnie to 8 zł. A mobilny działa u mnie...
Dobre pytanie. Ogólnie dziwne że najpierw to dostałeś a licznika jeszcze nie masz wymienionego. W dobie koronawirusa, klienci którzy nie chcą nic modyfikować w swojej dotychczasowej umowie i warunkach które otrzymali, nie muszą nic robić. Umowa będzie podpisana z automatu.
Oczywiscie ze tak Tak ci się tylko wydaje. Przeczytaj warunki umowy ubezoieczeniowej.
Olać, podpalić, spuścić wodę. "Termin obowiązywania cennika" nie jest terminem wygaśnięcia dotychczasowej umowy kompleksowej. Przykładowy zapis w cenniku "Prąd z serwisantem24h": par3 Kryteria kwalifikacji Klientów [...] 2. Klienci mogą zawierać umowy w zakresie niniejszego cennika bądź skorzystać z niniejszego cennika w terminie od 01.08.2019 do 31.08.2019...
Ewidentnie to , typowi naganiacze na dodatek ten to kłamczuszek. Nic nie mógł dać korzystnego gdyż oni nie mają w systemie dostępu do takich ofert jak DUK. Chciał ci wcisnąć lipną ofertę , ma z tego prowizję. Twój przypadek niech posłuży jako nauka dla innych, którzy sa w podobnej sytuacji a chcą ich ogolić bez mydła. Ludzie z TBS Orange dzwonią do...
No jaja. Konsultant infolinii powiedział mi, że zawsze mogę odstąpić od umowy jak się nie dogadam z technikiem. Widzę, że bardzo im zależy na klientach.
A jakby tak przyczepić do tego, że usługa sama od siebie rozłącza się raz na jakiś czas? Ten fakt sprawia, że usługa świadczona jest z jakością poniżej krytyki. Czyż to nie jest niedopełnienie umowy. Może można byłoby znaleźć jakieś poparcie w Federacji Praw Konsumenta? Czy taka umowa nie jest oby jakimś nadużyciem wobec klienta? Może założyć jakieś...
Pozyskanie nowego klienta wydaje mi się trudniejsze od przedłużenia umowy z dotychczasowym klientem. Jest bardzo porównywalne a czasem nawet łatwiejsze ;) Co do głównego wątku tematu to warto walczyć o swoje, jeżeli ma się na to czas, pieniądze i ochotę.
Dlatego pisałem że niedaleko mojej miejscowości w skalistym terenie bija łącznie po 26mb sztyc. A czasem i więcej. A dlaczego czasem tylko 1 sztyca? Umowa elektryk->klient. Tyle i tyle za robotę - to paprok żeby zaoszczędzić i zyskać bije tylko 1 sztukę. A tam gdzie umowa jest - biją tyle ile wyjdzie- czasem drogo- ale zgodnie ze sztuką. Niestety...
alarm klientem niemiecka umowa umowa netia
warto uruchamia makro kostki kierownicą passat wiertła widiowe
ekspres delonghi zmywarka bosch schemat
Trudności z wrzuceniem jedynki i dwójki w Skoda Fabia Dane techniczne cewki ładowania Loncin LC1P92F