Niedawno stałem się posiadaczem takowej maszynki z upalonym silnikiem. Bateria kondensatorów w niej to 5x10µF podłączone na stałe, plus dodatkowe 3x10µF dołączane przyciskiem na czas rozruchu. Kondensatory są w czarnej "kasecie".
drugiego nie ma. No więc jednak musiało się upalić.
Tym pierwszym schematem nie sugerowałem się w ogóle, bo żaden falownik tak nie ma - pewnie rysunek poglądowy, albo coś spitolone - za blisko siebie te kreski. Tam jest grupa d2-00 i dobrze wstawić wszystkie parametry odczytane z silnika, jednak lepiej funkcjonuje zabezpieczenie. W jednym machnąłem się przy wprowadzaniu :) , no i jednak upaliło silnik...
Czyli na 99% przez dwa miesiące udało mi się upalić silnik. Opór 4 omy jest chyba zdecydowanie za mały, prawda?
Da się upalić silnik na falowniku, wystarczy że masz falownik przewymiarowany, nie wprowadzone ustawienia do falownika i powoli ale go przegrzeje.
W żadnym wypadku nie do akumulatora, jak już chcesz dokładać masy to na głowicę silnika, inaczej różnica potencjałów może coś upalić.
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
Nie, upalisz sprzęt. To konwerter elektroniczny do silników i grzałek. Potrzebujesz zwykłego transformatora 220 ->110VAC.
Jeśli zwiększysz napięcie powyżej 15v będziesz miał problemy z górnymi mofetami ponieważ przekroczysz dopuszczalne napięcie Vgs na bramce i je upalisz.
250 W, przy tuningu 350 W. Czyli na zwykłym silniku M365 250W podniosłeś moc o ~50%? Nie boisz się że go upalisz? Zakładaj silnik PRO i nawet na ustawieniach producenta z wersji PRO będziesz zadowolony z jazdy :D. Co do prądu pobieranego z pakietu nigdy go nie mierzyłem. Opierałem się głównie na aplikacji. Można by założyć bocznik przy baterii i amperomierz...
Rozbierz sterownik i polutuj ścieżkę, którą upaliłeś, oby tylko tyle
Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
Witam Wymieniam silnik w maszynie do szycia kupiłem najbardziej zbliżony wamel silnik USSOa 70-30/2 Mam problem z podłączeniem wychodzą z niego trzy przewody czarny-szczotka niebieski i biały - stojan w poprzednim silniku były dwa kable + i - i działało jak podłączyć by nie upalić ? Silnik wygląda bardzo podobnie https://obrazki.elektroda.pl/1438498500_...
Witaj. Problem z podejmowaniem się przewinięcia takiego silnika jest tylko i wyłącznie ekonomiczny. Ile jesteś w stanie zapłacić za przewinięcie? Zapłacisz 500-1000zł netto? Chińczycy klepią takie silniki w bardzo szybkim tempie i tanio. Tutejsze firmy musiałyby przewijać ręcznie lub kupować maszynę do nawijania co się nie bardzo opłaca jak na ten moment....
Jeśli robiłeś coś przy radioodbiorniku to dlaczego upaliło gniazdo od "F44 (25 A) Silnik podnośnika szyby, z tyłu, z lewej strony"? Nie zrobiłeś przypadkiem gdzieś zwarcia?
Bez problemu silnik 1.1 jednofazowy z przełożeniem 1:1, a nawet nieco większym (minimalnie większe koło na silniku) dobija do 8 atm Mam HS11 na 1 fazie 1,1kW 1:1 i spokojnie do 14 bar dobija, a miałem z tym silnikiem nie mały problem bo świrował nie miał mocy a jak się okazało jeden z drutów równoległych w uzwojeniu pracy upalił się i silnik chodził...
Dzięki Pytałem już w kilku serwisach i jedyny problem to... cena. "Musimy ściągnąć, bla, bla" itp Taniej byłoby kupić nową ;) Możliwe, że ma ktoś w "klamotach" taką z upalonym silnikiem, stąd pytanie.
Mistrzuniu, stacyjkę upaliłeś najprawdopodobniej. Masa silnika obecna?
Czyli że jest możliwość że faktycznie nadwyrężyliście masę próbując kręcić auto rozładowanym akumulatorem. Przepatrzeć trzeba w komorze silnika, czy gdzieś się coś nie upaliło.
Super, dzięki wielkie za pomoc i wyjaśnienia, wszystko już śmiga! Docelowo układ będzie sterował robotem 4 osiowym, ale póki co udało mi się jeszcze upalić silnik krokowy dając mu za duży prąd z niewyregulowanego sterownika :)) PS Robot nie będzie miał funkcji zegarka - to tylko taki ćwiczebny program był.
Strona wirnika zwarta, a na 2 fazy podajesz prąd stały. Są rożne schematy podłączenia związane z hamowaniem dynamicznym. Wystarczy poGooglać. Uważaj, żebyś czasem nie upalił silnika, lub urządzenia hamującego. Przed przystąpieniem do eksperymentu na żywym organizmie warto przeprowadzić symulację w Simulinku.
Witam robiłem uszczelkę pod głowicą bo się zawór upalił. Silnik po składany odpala chodzi moc trzymie . Tylko ma nie równa prace silnika raz na jakiś czas poprostu przerwie jak byś się delikatnie zakrztusil gdy wentylator się załącza silnik przygasa. Świeca się 2 błędy p1300 i bank 1 sonda za katalizatorem . Jest możliwe żeby rozrzad był źle ustawiony...
To maszyna w przemyśle. Tu nie ma miejsca na druciarstwo. Kondensatory i upalony silnik. Autotrafo, kto za kilka lat dojdzie co poeta miał na myśli? Można zastosować transformator, można falownik. Czy ktoś powiedział żeby po takiej akcji zrobić dokumentację przeróbki?
Najkorzystniejsza byłaby zmiana częstotliwości napięcia zasilającego. To jedyna możliwość żeby nie upalić tego silnika.
Przyciąga przez szczotki, a podtrzymujące może nawet nie pyknąć, więc bym sprawdził, czy silnik się kręci bez udziału automatu. Zwarł grube śruby. Nie pamiętam czy łatwo to zrobić, ale zwieranie może być spektakularne, i trochę przerazić, więc bezpieczniej będzie go wykręcić. I skoro bawimy się zwieraniem, to jeśli stary akumulator jeszcze coś sobą...
Pokaż zdjęcia płytki z tym IGC. Mostek prostowniczy sprawdzony? Choćby miernikiem na zakresie diodowym? Ścieżka się jakaś nie upaliła?
Miałem podobny przypadek, w jednej z cewek silnika upalił się przewód, należy tylko uważać przy rozpoławianiu silnika bo silny magnes utrudnia rozebranie.
Wpierw wypadało by się upewnić czy silnik jest spalony czy upalił się któryś przewód, trzeba rozebrać silnik i zobaczyć jak wyglądają wyprowadzenia przewodów. Drugiego takiego samego nie kupisz chyba że z całą drugą maszyną, silnik jeśli jest spalony można przezwoić z tym że koszt będzie spory. Dobranie podobnego będzie trudne bo albo będzie posiadał...
Witam! Silnik prawdopodobnie pracował w pomiarowych przyrządach pokładowych śmigłowca MI (w jakim modelu i gdzie konkretnie - nie mam pojęcia! DID w oryginale pisane oczywiście cyrylicą). http://obrazki.elektroda.net/8_126901055... http://obrazki.elektroda.net/99_12690105... ... nie chciałbym go "upalić" (silnik dostałem od znajomego do sprawdzenia),...
Witam. Nabyłem silnik iskra AMG 6118 24V 0,2k Na wstępie proszę o pomoc w prawidłowym podłączeniu tego silnika. Z tego co powiedziano mi to ma problem z rozruchem a konkretnie trzeba nim zakręcić żeby zaczął działać,po przeglądzie wizualnym płytki zauważyłem przerwana ścieżkę która odtworzyłem i zalałem klejem na gorąco. Teraz chciałbym go poskładać...
Witam Kupiłam napęd do bramy wjazdowej otwieranej. Napęd firmy Nice Moby 4006 a centrala firmy Beninca Brainy 24V. Połączyłam do jednego silnika kable 4x1,5 i tak samo do drugiego. Nie wiem, jak wpiąć to w centralę, żeby nic nie upalić. Z silnika 4 kable, zgodnie z rysunkiem. Proszę o pomoc Jedyne co podpięte to zasilanie na 230V https://obrazki.elektroda.pl/2161240900_...
Rezystory mam upalone , silnik sprawny kręci do przodu do tyłu, zabezpieczenie cieplne też działa. Nie świeci tylko dioda . Domyślam się że to były oporniki do diody. Póki co zostawiłem jak jest. Po świętach planuje usiąść rozrysować jak to działa , pomierzyc napięcie i przeliczyć rezystancję pod diody
Przecież to już złom. Kup nowy albo zrób układ na czasowce i stycznikach. Złożysz toto, coś nie zagra i silnik upalisz.
Witam Posiadam kompresor domowej roboty ze sprężarką od ursusa C 330 i silnikiem trójfazowym 2,2 kW. Chciałbym zabezpieczyć silnik przed zanikiem fazy bo ostatnio miałem przypadek że bolec we wtyczce się upalił i silnik pracował na dwóch fazach przez co uzwojenie uległo spaleniu. Czy możecie polecić zabezpieczenie które u mnie by się sprawdziło ?
Jak wiązka ok, to sterownik mogło upalić przy zwarciu.
Sprawdź złącze silnika na module, bo lubi się upalić.
Pralka ta została przywieziona z Niemiec. Po załączeniu pobiera wodę, wypompowuje, ale nie kręci się silnik. Na sterowniku nie ma widocznych śladów zalania ani upalonych części, silnik również wzrokowo wygląda "świeżo", na złączce silnika nieznacznie przygrzane były dwa styki. Co może być przyczyną jego niedziałania?
W pompie na spodzie jest cały sterownik na którego sypie się pył ze szczotek i robi zwarcie, spróbuj rozebrać i wyczyścić ale raczej upaliło tranzystory.
Witam, mieliście rację, pod nalotem obok koniczynki nie ma emalii, stąd ten ogień był i upalił trochę koniczynki. Silnik obrotu tacki do wymiany, nie obraca się, pomierzyłem go i okazało się że jest przerwa na uzwojeniu gdzieś. Pozamawiam części i dam znać czy wszystko działa.
Sprzęgło mogło mieć za mały docisk i je upaliłeś. Elektryka to podstawy. Jak paliło kable w silniku, to wyciągnąć magneto i wymienić kable. Rozrusznik sprawdź na krótko na stole, jak nie działa to wymiana/naprawa. Żarówki ci pali zapewne z winy słabej instalacji i styku. Szarpie napięciem i żarówki zbierają po dupie.
Może masa między silnikiem a budą się upaliła.
Do jakiej maksymalnie dyszy starcza ten 3jw60? Napisałeś chyba, że 3,5mm używasz. Mam taki pożyczony i diabelstwo miało tylko okolice 180l/min, więc nic większego chyba nie pójdzie wypiaskować z rdzy i 5bar to jednak za mało będzie na oporną rdzę... Poza tym dość się grzeje i przy długiej pracy pewnie łatwo zatrzeć, jednemu kolesiowi upaliło silnik,...
prawdopodobinie upaliłeś drivera (sterowanie silnikiem cd) sprawdz wszystkie fuse na płycie głuwnej i pod laserem
2 przekaźniki są od silnika, a 1 od grzałki. Podejrzewam, że coś w okolicy tego triaka musiało się upalić. Dodano po 4 A co z tym rezystorem zaznaczonym na niebiesko? Podejrzewam, że pełni on funkcje bezpiecznika, coby przy zwarciu triaka silnika procka nie upaliło.
Przy takim połączeniu na pewno nie będzie działać bo zwierasz piny Arduino (nie ma rezystorów szeregowo z bazami tranzystorów). Poza tym brakuje diod zabezpieczających a więc można upalić tranzystory.
Nagle wskoczyły krasnoludki do silnika z palnikiem i upaliły zawór...
Najczęściej przełączniki wymagają czyszczenia. Czyli włącznik pedału gazu ,przełącznik kierunku jazdy i wyboru pilot/pedał oraz przełącznik bieg 1 i 2 (szybkie/wolne) Druga sprawa to stan akumulatorów. Niestety prądy podczas jazdy są dużo większe niż zalecane dla nich i akumulatory wygotowują się. Efekt jest taki że niby napięcie jest ale po podłączeniu...
Płytka, a raczej któryś jej element ma zwarcie. Tranzystor koło silnika, wygląda jakby coś tam się upaliło. ale fotografie są mało wyraźne, a płytka mała i warto by obejrzeć te okolice przez lupę. Jeżeli dron ma gwarancje - oddaj do naprawy. Jeżeli nie ma - kup nowego. Widać, że to tania zabawka, tzw. jednorazówka. Naprawa teoretycznie możliwa, bo jest...
To zależy: jeśli chcesz upalić szczotki i komutator silnika - zasilanie 12 V i PWM. Jeśli masz zimno w pokoju i lubisz topić plastikowe obudowy - rezystor. Ja wybieram zwykle pierwsze rozwiązanie.
...też tak mam a na dodatek padł mi przełacznik i upalił się konektor...
Jeżeli kondensator dostał zwarcie i dlatego zbyt duży prąd go upalił, to prawdopodobnie poszedł też bezpiecznik. Do silnika nie dochodzą "2 plusy", tylko na 1 przewodzie plus, a na drugim przewodzie - masa.
Rezystor przy resecie ma być na stałe podczas pracy i programowania, po prostu ma zapewniać stabilny stan resetu podczas normalnej pracy, 10k nie przeszkadza w programowaniu (wymuszeniu na chwile stanu 0 zwarciem do GND by zrobić reset). Zasilanie to nie wiem, zależy, jak chcesz go użyć z 16MHz to 4.1V raczej jest za mało. Jak masz jedno zasilanie do...
Napisz coś więcej np rok, model itp. ale myślę że to komunikacyjne druty a jeśli miały zwarcie do mogło coś upalić w elekrtonice silnika i nie ma łączności z immobilaizerem itp.....
Kranzle - tak wystarczy nypel Silnik przepnij w gwiazdę powinien ruszyć chyba że wcześniej już go ktoś upalił
Musi być 1nF, jak dasz 100nF układ bedzie działał nieprawidłowo. Dodano po 22 Jak chcesz to spróbuj, nic się nie upali.
zalało lekko silnik i upaliło szczotkę wraz ze szczotkotrzymaczem. A moduł nie jest uszkodzony?
Miałem tak samo, paliło razem LPG i benzynę. Problem był w upalonym emulatorze wtryskiwaczy.
Tam nie ma żadnego trafo ,sam przekażnik nie powoduje podniesienia napięcia .Prawdopodobnie przekażnik szlag trafił bo był przeciążony zużytym /upalonym /ślimakiem.Buczy bo silnik nie umie zastartować bo ślimak jest zablokowany.
styk raczej nie upalony jeżeli impuls na spryskiwacz z manetki uruchomia wycieraczki To tak nie działa. Manetka, silnik wycieraczek, pompa spryskiwacza, wszystko jest podłączone do komputera. Osobne 2 styki obsługują pompę, osobne wycieraczki, a osobne manetkę. Jedyne co łączy te 3 rzeczy to oprogramowanie. Tobie mógł upalić się jeden ze styków zasilających...
jesteś pewien że falownik jest uszkodzony? może brak jakiś nastaw, dopasowanie do silnika - (auto)tuning, włączenie/wyłączenie panela wewnętrznego lub sterowanie zdalne - obiektowe i inne. Sprawdź jeszcze raz. I nie odłaczaj przewodów falownik-silnik bo na prawdę go upalisz...
Dałem masę na komputer Lepiej go tak nie próbuj odpalać, bo może coś upalić w sterowniku. Masy to piny 1, 24, 46. Przewody się łączą i idą prosto na klemę akumulatora, tak po "vokswagenowsku", zamiast po cywilizowanemu na silnik.
Problemy się zaczęły gdy pewnego razu wybiło bezpieczniki (może z winy silnika) i wtedy upaliły się przewody zasilające silnik... Ten silnik może mieć zwarcie w uzwojeniu i na kondensatorze Ci nie ruszy , a omomierzem tego nie wykryjesz . Podłącz go pod 3*400V ( jeśli nie masz , to u kogoś innego ) i wtedy będziesz wiedział .
Witam! Jak rozebrać silnik w siłowniku do bramy skrzydłowej firmy Proteco Aster 5,upalone przewody zasilające może miał ktoś podobny problem.Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
Sprawdż przewody od silnika do modułu nie raz może się upalić miałem takie przypadki w tym typie.
Sprawdź sterownik silnika czy nie ma upalonych pinów.
A silnik dmuchawy chodzi lekko,nie wydaje podejrzanych dźwięków? Jeśli jest ok i nie upaliło termika przez opory na silniku to mój typ brzmi : przekaźnik dmuchawy do wymiany.
przem27 a możliwe jest że masę gdzieś w wiązce silnika upaliło lub zasilanie do sterownika...? Dodano po 6 może wiesz gdzie mogę ściągnąć schemat pinów do sterownika dla silnika X18XE 1.8 16V benzyna
Brak zasilania sterownika silnika lub usmażony sterownik. Ja jednak obstawiam, że spaliłeś któryś z bezpieczników. Opisz dokładnie w którym miejscu podłączyłeś swój przewód do plusa i gdzie/z czym zrobiłeś zwarcie. Mało prawdopodobne ale możliwe, że upaliłeś także gdzieś połączenie masowe. A już prawie pewne, jeśli dotknąłeś plusem do obudowy sterownika...
Jutro po widoku probówka w rękę, zdejm dekielek na silniku i posprawdzaj czy dochodzi napięcie, mógł się upalić styk w wyłączniku ciśnieniowym.
Swego czasu rozebrałem zmywarkę, w której była padnięta płytka sterownika. Wyobraź sobie, że procesor był wpięty bezpośrednio w bramki mosfetów od silników i pompek. Zero zabezpieczeń. Jak poszedł jeden mosfet to upaliło wszystko :D z logiki
O elektronikiem się martwię bo podłączyłem baterie 18v i niestety diody get68a zostały upalone. Silnik jest przystosowany do 18v tak podaje producent ale niestety elektronika nie. Czy ktoś wie co to za diody ? Muszę je wymienić .
Chyba jednak nigdy nie miałeś Scenica z elektrycznym ręcznym. Wymiana linek 45 minut ???? Bo kolego wymiana linek to nie naprawa puszki hamulca gdzie po zablokowani linek coś urwało się , lub upaliły tranzystory silnika. I nie naprawia się pod blokiem tylko na podnośniku. Po drugie każde auto ma jakieś tam usterki , ale w kwesti kosztowności napraw...
A mi sie zawór upalił na 1 cylindrze:-)Kaprys??Silnik C14NZ.
To co jest na środkowym zdjęciu brązowe małe wygląda na kondensator, to z nóżkami to transoptor PC 817. Jeśli wyzwala Ci różnicówkę przy starcie silników najbardziej prawdopodobne jest przebicie gdzieś do obudowy. Inna rzecz że testowanie tego na upalonej płytce to marny pomysł, bo co najwyżej pogłębią się zniszczenia. Możesz jeszcze podłączyć silnik...
Witam. Poszukuję takiego tranzystora jak w temacie. Zatarł mi się jeden z silników w dronie i upalił silnik oraz ten tranzystor. Tranzystor jest w obudowie SMD - 8 nóżkowej. Proszę o informacje czy ktoś/coś. Najlepiej ma maila.
a drzwiczki to masz zamknięte i zablokowane- przy ptwrtych obrotów raczej nie oczekuj. Albo gdzieś masz zwarcie które już nie wywala bezp. bo się cosik Ci UPALIŁO.!
Sprawdz przekazniki sterujace silnikiem na module ,czy nie mają sklejonych lub upalonych stykow czy nie ma pod nimi zimnych lutow poydrawiam
Witam Potrzebuje schematu wiązki silnika do Opel Vivaro 2.0 2007r. Sterownik silnika jest EDC16CP33. Upalił się komp w środku i muszę znaleźć przyczynę zwarcia dlatego potrzebny jest mi cały schemat wiązki silnika... Proszę o pomoc Pozdrawiam
Witam. Bylem u znajomego który posiada bramę dwuskrzydlową. Otwierana jest za pomocą silników a nie siłowników. Silniki są zamontowane pod ziemią, i koło zębate na silniku połączone łańcuchem z kołem zębatym przy bramie. Otwieranie tylko z pilota, brak jakiegokolwiek panelu/przycisku w domu. Koło bramy oczywiście znajduje się skrzynka a w niej cala...
To szpilka i od strony wentylatora jest kwadrat - albo odpowiedni bit albo kluczyk płaski 6, czy coś. Kombinerki jedynie duża wersja i dużo pary. Możesz spróbować WD40 Jak rozbierzesz, daj fotkę czoła uzwojeń - albo upaliło wyprowadzenia, albo i uzwojenia. Ale jak był u janusza w przezwojeniu, to gościu mógł dać wyprowadzenia w polwinicie a nie w koszulkach...
Miałem podobne objawy z błędami w Palio 1,2 . W kilku serwisach doradzali wymianę centralki wtrysków i kilkakrotnie kasowali błędy. Po pewnym czasie autko stanęło całkiem. Problem polegał na uszkodzeniu zasilania immobilizer-a upalił się przewód tuż przy bezpieczniku. Czarne pudełko koło akumulatora.
Upaliłeś gdzieś B+ na silniku pewnie. Powinien być jakiś bezpiecznik, z serii tych o bardzo dużych wartościach. Może wyglądać jak kawałek blachy. Najprędzej go znajdziesz przy akumulatorze.
sprawdź pod bezpiecznikami. pod podstawa bezpieczników, mógł się tak przewód upalić.
Niby od czego miały by się upalić bezpieczniki, być może wywaliło wsad w którymś komponencie immo. Immo nie odcina rozrusznika. Gdzie znajdę tą skrzynkę w komorze silnika? Nie mam pojęcia gdzie tego szukać. Pod akumulatorem- czyli akumulator do wyjęcia, podstawa akumulatora, i dekiel od skrzynki.
Nie planujesz zastosować wyłączników krańcowych w mechanizmach napędowych rolet? Być może przeciążenie następowało po mechanicznym zatrzymaniu silnika wciąż zasilanego. W takich warunkach prąd zasilania może wzrosnąć kilka- kilkanaście razy ponad wartość nominalną, co skutkuje zadziałaniem bezpieczników. Ale prądy zdążą jeszcze upalić kable lub ścieżki
Witam, poszukuję do Suzuki Swift 1,3 b, z 2006 schematu zasilania wtryskiwaczy i ECM silnika. Gazownicy podali z tej lini sygnał 15 i coś upaliło.
Podczas odpalania na kable dostał większy opór i jakaś masa się upaliła, nie pamiętam jak jest w tym aucie, ale możliwe, że masz więcej niż jeden kabel masowy. Może być jeszcze na silniku, Na pewno wyjmij stery, odepnij kable masowe, przeczyść papierem ściernym albo szczotką drucianą kabel i miejsce podłączenia.
Jeśli silnik drga to znaczy że jest ok. Teraz trzeba sprawdzić sterownik. Jak mówiłem potrzebujesz czterech zestawów LED + rezystor 1kOhm. Łączysz to wszystko tak: http://obrazki.elektroda.pl/5068448000_1... Ustawiasz potencjometrem najmniejszą prędkość i patrzysz czy świecą po kolei. Możliwe że podłączając poprzedni silnik upaliłeś...
Lepiej późno niż wcale problemem było zwarcie przewodu głównego zasilania alternatora do masy przez co upaliło ścieżkę w sterowniku silnika dziwne ale prawdziwe zwyczajnie wystarczy odpiąć klemę )) i na przyszłość nie będzie takiego problemu.
Wylutowałem R535 i R536. Potem po włączeniu zasilania silnik sam z siebie zaczął kręcić potencjometrem i przy tym po chwili upalił się bezpiecznik F601. Silnik przestał chodzić. Mocno grzeje się R605. Jest na nim 37V. Wcześniej sprawdzałem wyjście-brak napięcia stałego. Końcówka nadal jest sprawna-na wyjściu n.13 jest wzmocniony sygnał.
Generalnie może zdarzyć się wszystko i nic. Nie powinno odłączać się układów, które są pod napięciem bo można coś upalić (czyt. uszkodzić ). Na silniku krokowym lubią zbierać się zanieczyszczenia. Trzeba wykręcić go i wymyć w np. benzynie ekstrakcyjnej, która szybka odparuje.
Więd tak, znalazłem taki kondensatorek z innej pralki. Również Polar PDG-585, tylko, że nie gracja, oznaczenia są te same, lecz sam kondensator wygląda inaczej, czy jest jakaśróżnica w podłączaniu kabelków?, ponieważnie ma na nim żadnych oznaczeń a obydwa kable, które do niego dochodzą są koloru szarego. Aha, i upaliła siętrochę kostka silnika na jednym...
Miałem identyczny objaw (brak wolnych obrotów) okazało sie że jeden z przewodów między silnikiem i programatorem jest upalony. Bezpośrednio przy zacisku programatora kabel jest łamany i zaciśnięty. Właśnie w tym miejscu gdzie jest zaciśnięty upalił się i do silnika już nie wracał, to powodowało brak napięcia na jednym z uzwojeń i silnik nie mógł ruszyć...
Sprawdż też na drugim zdjęciu element trzeci od dołu w prawym dolnym rogu. Od przepalonej ścieżki w prawo do końca i trochę do góry ,chyba że mi się tak zdaje ,że trochę osmalony . Upaliło Ci się zasilanie silnika ,więc dobrze go sprawdż.
U Ciebie to będzie stycznik zaoksydowany albo upalony lub silnik hydrauliki roboczej - może mieć zwarcie, wiązkę zniszczoną, sam silnik może być w stanie opłakanym. One się dość szybko kończą.
A nie upaliło ci się czasem jakieś uzwojenie w silniku?
z wobitem to jest ciężko padły mi 2 sterowniki silników SMC62 upaliło końcówkę. Tylko jest zamazana i nie wiem na jaką wymienić. A firma nie poinformuje tylko może mi naprawić za 3/4 ceny nowego. Może wiecie jaki tam jest Driver ? np: TA8435H ???
SPORT PARALLEL - 1000W w piku? Dla silnika 250W? Ładnie. Ten program jest dla silnika PRO co nawet na tej stronie jest wyraźnie opisane. Widocznie masz parcie na szybką wymianę silnika i naprawę sterownika :) Dla silnika 250W nie dałbym więcej niż 350W / w piku 700W / mimo że na tej stronie dają nawet 850W w piku. Ryzyko upalenia silnika jest wysokie....
W wiązce programatora nie ma widocznych uszkodzeń (wyżej opisany nadpalony przewód grzałki), kostka silnika oprócz dwóch upalonych kabli które rozłączyłem i połączyłem poza kostką są ok.
Pierwszą rzeczą to są do sprawdzenia masy. Diabli wiedzą jaki prąd płynął przez rozrusznik i co mogło się upalić. Równie dobrze, może już być po sterowniku silnika.
upalić cewka upalić elektroda upalić pamięć
suszarka dioda sprawdzić laser drukarka xmega eeprom
corsa świeci kontrolka check drukarka termiczna
Vakoss TC-B7678 – adapter Bluetooth 5.0 USB, sterowniki, kompatybilność Windows, Realtek, CSR Launch X431 Pro 3S - Jak uzyskać kod dostępu?