Musiałeś ominąć jakiś bezpiecznik chyba że masz jakiś obwód nie zabezpieczony bezpiecznikiem i to on szwankuje. A radio masz ori? Jakiś wzmacniacz moduł BT? Alarm centralny zamek?
a Masz tam czasem alarm w tym aucie, bywają auta że takie zużycie prądu jest przez kilka sekund po podpięciu amperomierza bo się alarm aktywuje, potem to zużycie spada do 0,05 A a potem po minucie lub dwóch nie wiedzieć czemu taki stary alarm znów sie aktywuje i miałem kilka takich aut gdzie tak się działo. Oczywiście wszystkie drzwi i klapy muszą być...
Witam! Czy przy pomiarze świeciło Ci się światełko sufitowe? Moze masz alarm który coś "wciaga" jakis sterownik (centralnego), radio, które jest podpięte pod nie ten kabel co odlączałeś (wyciąg je). Zastanawia mnie jescze jedno: jak mogles mierzyć prąd z wyciągnietym akumulatorem? Pozdrawiam!
Ja nawet blendę zdejmowałem, była i jest nadal. To alarm lub immobiliser, bo alarm 2 razy mi się załączył, ale nie mam żadnej centralki. Nie wiem, jak ruszyć to ustrojstwo. Ja też mam 0,17 mA poboru Dodano po 5 Wyjąłem BCM-a jutro odkręcę masę mam problem z alarmem to on prąd pożera?? Ktoś pomoże jak alarm odłączyć pobór prądu odciąć...
Zabezpieczenie pompy głębinowej jest bardzo ważne. Ale artykuł faktycznie jest nieco "pudelkowy". Proszę o wyjaśnienie Po kolejnych uruchomieniach – silnik przegrzewa się, czuć „spaleniznę”. Gdzie można wywąchać spaleniznę w pompie głębinowej? Nurkować w studni i wąchać przy dnie? Pompy Danfoss oceniam bardzo pozytywnie (przynajmniej sprzed 15 lat)...
Wyłączyłem wszystkie bezpieczniki z wnętrza samochodu. Nic się nie zmieniło. Pozostaje coś od silnika. ALE !!! Włączyłem bezpieczniki z wnętrza. NIe uzbrajałem alarmu Po 1 min prąd spadł do 0.5A. Poczekam. Może "reset" wnętrza pomógł. Po kilku minutach mam upływ 160mA. czy to jest OK? 160mA pozostaje. Daje to odbiornik 1,9W. CO to może być? Alarm nie...
Moje uwagi: - sprawdź upływ prądu w postoju; zdarzyło, że immobiliser albo alarm żarł kupę prądu. - dla jazdy krótkiej miejskiej, najlepiej kupić mniejszy akumulator niż nominalny (mniejszy o jeden model, jak potrzeba 50, to weź 44) - łatwiej, czyli szybciej go naładujesz. - zapalanie silnika by go odpalić jest ujemne elektrycznie dla minimum 20 minut...
Różnicówka odpowiada za upływ prądu do przewodu zielono-żółtego. Nie reaguje na przeciążenie.
E69 – PRZERWA W OBWODZIE GRZAŁKI Podobnie jak w przypadku poprzedniego alarmu wartość odczytywana przez obwód wykrywania przekaźnika grzałki jest poza zakresem podczas trwania cyklu, a grzałka nie jest zasilana. Przyczyną tego może być usterka podzespołu (niektóre grzałki mogą powodować otwarcie obwodu po zakończeniu fazy nagrzewania) lub zadziałanie...
Jak auto alarm dokładany to pierwszy podejrzany. Radio drugie ,potem komfort. W tym aucie powinno być max 30mA. A czas usypiania parę minut max. To nie ford. :lol:
0,1A to za duży pobór gdy auto jest uśpione! Wypnij rzeczywiście ten alarm i zobacz jaki wtedy jest pobór w spoczynku.
sorki rypnąłem. sie ogólny upływ prądu wynosi 55mA po odłączeniu alarmu spada do 30mA a po odłączeniu sterownika spada do 15mA. alarm jest starej daty i zostanie później wycięty i wstawie mu sterownik centralnego zamka na piloty.
Witam. Poczyniłem pewne postępy. Pomierzyłem wszystkie przewody w zielonym złączu x1 i prąd ucieka na pinie 39. Jest on opisany jako zasilanie 12V stałe FV2. Rozłączyłem go w kostce i w zasadzie przestał działać jedynie alarm i centralny. Elektryka szyb działa. Dziwne bo przewód jest cieniutki a zabezpiecza go bezpiecznik opisany jako właśnie FV2 60A...
Serdecznie dziękuję, Alarm w istocie swój bezpiecznik miał - WYŁĄCZYŁEM. Badam alternator... Maciek
Sprawdź ile bierze alarm i centralny o ile są a potem radio.
Popraw masę A co to ma do rzeczy? Alarm jest dokładany? Bo jeżeli tak to bym poszukiwania skierował w jego stronę. Pozdrawiam.
100mA to też za dużo. VW dopuszcza ok. 50 mA. Jesli radio bierze 25mA, alarm kolejne25, to gdzie jest 50mA? To chyba jest upływ instalacji. Jeśli tak, to przy słabym akumulatorze możesz mieć niespodzianki. Ale sprawdź te 50mA. Aha, zegarek. On też trochę potrzebuje, ale to jest kilka mA.
adi_al ma racje zbyt duży upływ prądu mógł spowodować uszkodzenie sie zasilacza, podstawiłeś nowy aku? zmierzyłeś napięcie na nim? dobrze by było pomierzyć napięcie po 2, 3 dniach jeśli spadło to zasilacz.
Hej, musisz sie wpiąc między akumulator a kleme i tam mierzyc 20- 40 mA można uznać za norme ale ponad np.100mA to musisz szukać problemu np.radio alarm alternator podswietlanie schowka itp jest tak: w tej chwili nie wiesz na pewno, co jest przyczyną rozładowywania się akumulatora i wpierw musisz zmierzyć upływ prądu j/w, następnie zmierz przynajmniej...
http://obrazki.elektroda.pl/3785779700_1... Wstęp Najistotniejszą inspiracją do stworzenia tego projektu była próba odpowiedzi na pytanie - ile da się upchnąć w urządzenie wielkości zegarka naręcznego, tak w kwestii sprzętu jak i oprogramowania. Samo urządzenie jest niewiele większe niż zastosowany wyświetlacz. Do projektu wybrano wyświetlacz...
http://obrazki.elektroda.pl/4654572400_1... W projekcie dawkomierza wykorzystano czujnik БМ-20 - nic innego za sensowną kwotę nie udało się znaleźć. Urządzenie zaprojektowano na mikrokontrolerze Atmega 128, który jest zasilany akumulatorem litowym. Dawkomierz zawsze znajduje się w 1 z 3 trybów: Aktywny - ekran, dźwięk i/lub...
Jeszcze raz Tu masz kolego specjalny przekaźnik różnicowoprądowy z transformatorem Ferrantiego. W tym przekaźniku masz wpływ na: "Znamionowy prąd wyzwalający lΔN" w przedziale 0.03, 0.3, 0.5, 1, 2 A "Opóźnienie zadziałania Δt " w przedziale 0.04, 0.2, 0.4, 1, 5 sec Do Twojej dyspozycji masz styk ,który możesz wykorzystać w obwodach sygnalizacji...
Miałem kiedyś podobny przypadek. Przyczyną był uszkodzony alarm. Po włączeniu pilotem pobierał zbyt duży prąd. Nie można było tego łatwo wykryć, bo przy pomiarach upływu prądu alarm był oczywiście wyłączony. Jeśli Masz alarm Sprawdź.
Do monitoringu to lepiej mieć nie alarm przy przekroczeniu jakiejś wartości upływu, a odczyt wielkości upływu, najlepiej cyfrowy. I zapisywać.
Poza alarmem jeszcze musisz wziąć pod uwagę inne stałe pobory- - jakieś diodki mrugajace - układ pamięci radia - zegar -coś z elektroniki w tablicy wskaźników - doładowanie akumulatorka syreny ( jęsli taki ma ) - inne nieznane pobory w aucie - łącznie z ew upływami w instalacji - niewiele ale zawsze coś tam płynie. sam prąd alarmu możesz zmierzyć na...
Ale wy dziwnie piszecie ;/ Kondensator jest dołączony do układu zasilania i cały czas jest na nim napięcie, takie jak w układzie zasilania. Kondensator ma prąd upływu na poziomie 10-15 mA, więc cały czas pobiera prąd. Do kondensatora dołączony jest układ pomiarowy, który przy zmianie napięcia zasilania się aktywuje i pokazuje napięcie na kondensatorze...
Kondensatory elektrolityczne w alarmach (układy czasowe do generowania opóźnień) to kiepskie rozwiązanie. W tym układzie C4 przez większość czasu pracuje bez napięcia polaryzującego, może się więc okazać, że alarm nigdy nie nastąpi gdyż jego prądu upływu będzie zbyt duży.
Akumulator auta rozładował się w czasie nocnego postoju. Po naładowaniu do wartości 12,8 V, sprawdziłem prąd ładowania na uruchomionym silniku, ok. 14,2 V. Po kolejnym nocnym postoju, akumulator miał ok. 11,5 V. Postanowiłem sprawdzić upływ prądu. Wyłączony silnik, odłączona klema (-), multimetr ustawiony na 10A. Pomiar upływu prądu to: 0,33 A!!! Powinno...
tak jak poprzednicy: 1. odłącz radio i zmierz, 2. odłącz alarm i zmierz. Na koniec zmierz z radiem i z uzbrojonym alarmem. Napisz wyniki to Ci odpowiemy czy jest ok, lub co może być winowajcą. Może być tak że masz dużo elekryki w aucie i na dodatek akumulator się kończy. Ale konkretnie to możemy powiedzieć po Twoich pomiarach. Pzdr!
Dobry amperomierz w szereg lub kleszczowy. Przy otwartych drzwiach ręcznie zarygluj zebys mial dostep do srodka. Zamknij pilotem i poczekaj az sie uspi. Obserwuj amperomierz i tak jak robiles dotej pory. Wyjmuj wszystkie bezpieczniki. Zajrzyj do schowka i bagaznika. Wypnij radio, syrene alarmu, tracker. Odepnij alternator.
Oczywiście nie próbuj zapalać z wpiętym w szereg amperomierzem :-). W samochodzie zawsze będzie drobny upływ prądu (rozładowanie) ponieważ są takie odbiorniki które pracują non-stop (alarm - nawet gdy jest nieuzbrojony, radio i inne w zależności od typu auta) Napisz jaki u Ciebie występuje prąd rozładowania. Pamiętaj aby zamknąć drzwi aby nie świeciła...
Problemu nie rozwiązałem. Odłączanie wszystkich bezpieczników po kolei nie przyniosło rezultatu. Zawsze zostawało 200mA upływu, nawet po odłączeniu kabla od alternatora. Kupiłem sobie w Chinach zakładany na klemę przekaźnik odłączający akumulator z pilotem za jakieś śmieszne pieniądze i jednym kliknięciem rozłączam i podłączam akumulator. Na razie się...
Jeśli naprawdę nic już nie ma podłączonego a boisz się o autko, to musisz wypinać przewody z tablicy bezpieczników i sprawdzać po kolei, kiedy zginie upływ. przewody wyciągaj pojedynczo ale tylko z pól, gdzie jest napięcie. Musisz znaleźć alarm i sprawdzić, ile w stanie czuwania pobiera prądu. Dopuszczalna granica upływu instalacji (słaba izolacja)...
Centrali alarmowej nie zasila się z RCD! Zasilanie musi być pewne. Nie wspomnę o tym, że urządzenia elektroniczne, albo prądu stałego są chronione przez RCD innego typu. Najprawdopodobniej na troidzie masz straty na magnesowanie rdzenia, oraz strumień upływu. Dorzucając inne przyczyny upływu prądu (np. wilgotna ściana) RCD ma prawo zadziałać!
0,09A x 24h x 5 dni = 10,8 Ah Czy prąd upływu mierzyłeś z włączonym alarmem i zamkniętym centralnym zamkiem, jeżeli tak to spróbuj odłączyć całkowicie radio i jeszcze raz zmierzyć.
Jeśli akumulator "siedzi" to napięcie ładowania zawsze będzie nizsze od nominalnego. Podładuj akumulator małym prądem przez kilka godzin i potem sprawdź jakie jest napięcie ładowania - jeśli zadal niższe ja 14 V to szukaj w alternatorze. Ten "japoński silnik" to alternator Mitsubishi - czasami były montowane 55 lub 70 A i nie ma takiej opcji, że musi...
Podajesz, że sprawdzałeś (eliminowałeś) też światła, ale czy wszystkie np. w bagażniku oraz lampki lusterek wewnętrznych tj. zamontowanych w przysłonach przeciwsłonecznych kierującego i pasażera. Może stale świecą. Badania poboru "prądu" wykonuj po upływie ok. 15 min. tj. po "uśpieniu" modułów, alarmu itp. odbiorników. Odłącz też na próbę alternator.
Sprawdź, czy nie ma gdzieś upływności. Odkreć minus od klemy accu i przez amperomierz, (zacznij od 10A) podłącz do masy. Zmniejszaj zakres i odczytaj prąd upływu z podłaczoną centralką alarmu i bez niej. Prąd nie powinien przekraczać kilkudziesieciu mA. np 100mA zabierze Ci po 24h 2,4 Ah po 10-ciu dniach już 24 Ah jeśli dodać do tego samorozładowaie...
Ten odłączony kabel łączy licznik obrotów sprzęgła z modułem zapłonowym. Układ stanowi blokadę prędkości skutera. Więc jeśli chcesz jechać więcej jak 50 to go odłącz. Ten niby element odpowiedzialny za rozruch z pilota to jest ssanie automatyczne;) Co do upływu prądu to stawiam na alarm. Sprawdź amperomierzem czy przy wyłączonej stacyjce płynie jakiś...
W międzyczasie jeszcze twierdzisz, że wspomniane 3.5 mA to Ty nie szukaj drugiego dna, nie zadawaj głupich pytań tylko sobie zakoduj poniższe wartości prądu - lepiej później niż wcale: https://obrazki.elektroda.pl/2194666600_... A jaki to ma związek z dopuszczalnym prądem upływu zasilaczy impulsowych do PE ? A jaki jest związek Biorąc...
Jak już zaczęliśmy od rozrusznika. Do rozrusznika idą dwa przewody, prądowy i nazwijmy go sterujący. Prądowy idzie bezpośrednio z akumulatora, a sterujący przez stacyjkę. Jeżeli kolega odpiął przewody przy rozruszniku to wyeliminował kolega rozrusznik, a nie przewody, które mogą mieć gdzieś po drodze uszkodzoną izolację, to samo dotyczy przewodów do...
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem. Diesel ma... Mogła ewoluować i dostać później - nie wiesz - szukasz innych informacji, np opisów skrzynek bezpieczników. Serio nie ma :?: hmm, jednak bym założył. Jakby sporadycznie była jakaś usterka, to za chwilę na jakimś wyboju znowu uszkodzisz sobie ewentualną...
Hej, Dzięki za radę z tym odłączaniem podczas pracy - nie wiedziałem, że może to być niebezpieczne. No więc pomiary wykonane: - auto po mroźniej nocy, wszystko wyłączone, napięcie na klemach: 12.47V, - tuż po włączeniu zapłonu: 12.00V, - spadek napięcia przy odpalaniu: do 9.8V (dosłownie na moment, bo po chwili silnik zaskoczył), - przy uruchomionym...
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
W wielkim skrócie: - w układach TN / TT priorytetem jest bezpieczeństwo - awaria ma skutkować samoczynnym wyłączeniem zasilania. - w układzie IT priorytetem jest ciągłość zasilania. Pierwsza awaria ma wzbudzić alarm dla obsługi. Jeśli zostałby zignorowany to druga awaria ma skutkować SWZ. W praktyce odbywa się to przez doziemienie punktu neutralnego...
Jeśli nie sprawdzisz prądu upływu to trudno będzie cokolwiek przewidzieć. Alarm i centralny ciągną swoje, radio, komputer pokładowy (np. podtrzymanie zegara). Sprawdzanie poboru prądu musi się odbywać kilka minut po wyłączeniu zapłonu, dopiero gdy cała elektronika "zasypia", nie pamiętam dokładnie ile czasu trwa to w A4, ale kilka minut wystarczy. Jeśli...
Witam, Auto nie odpala po kilkudniowym postoju. Zlokalizowałem gdzie ucieka prąd - ok. 200mA płynie przez bezpiecznik podnośnika szyby przedniej. Po odłączeniu wiązki drzwi przednich prąd nadal płynie więć chyba zwarcie w drzwiach odpada. Gdzie jeszczem mogę poszukać upływu prądu?? Moze ktoś miał podobny problem? Po odłączeniu bezpiecznika podnośnika...
może w zimę da z 1W I oto chodzi , 1W przy 13,2V=75mA. Całkiem nieźle jak na niwelacje prądów upływy i pobory typu alarm, zegar. Myślę, że w ciągu dnia moc bedzie większa np 2W. Dobowo ta wartośc trzeba podzielic na pół lub więcej, bo w zimę więcej jest ciemno jak jasno, chyba , że parkujesz pod latarnią... :D
Witam ponownie! Zrobiłem głębszą analizę DPID 17 i 18. Zacząłem przepisywać JSON na EDIT2 https://obrazki.elektroda.pl/1343324800_... https://obrazki.elektroda.pl/5257340800_... (Wkleiłem to jako obraz, ponieważ tabele ulegają zniekształceniu, jeśli opublikuję to jako kod, ale załączam również plik, po pobraniu usuń...
Kolego napięcie na sprawnym nie obciążonym akumulatorze powinno wynosić około 12,6-12,8V. Nie napisałeś dokładnie w jaki sposób chcesz mierzyć upływ prądu z akumulatora. Jeżeli to ma być przy wyłączonym silniku to zakres pomiarowy powinieneś ustawić na 200mA i natężenie przy zamkniętych drzwiach i wyłączonych wszystkich odbiornikach, za wyjątkiem zegara...
upływ prądu upływ prądu ziemi upływ prądu akumulatora
zatrzymuje zamykania okulary aktywne samsung sterowniki ch341a
wymiana grzałki pralka siemens montaz automatow
Selco Genesis 503 PSR – błąd 44, zanik fazy, diagnostyka zasilania, SMPS Nissan X-Trail T32 2015 Diesel – lokalizacja bezpiecznika tylnej lewej szyby, podnośnik szyb