Trzy pierwsze punkty zrobione, czwarty dla autora Oczywiście aby działało bezawaryjnie w każdym przypadku, trzeba nad tym jeszcze popracować.
Dzień dobry. Nie potrafię stworzyć arkusza w którym wskoczyły by urlopy i pokazały miesiąc z naniesionymi dniami. Każdy pracownik ma swój arkusz w którym nanosi urlop. Kalendarz dolny to zakres do wydruku dla pracownika a jeszcze potrzebuje taki podgląd jak w arkuszu konflikt gdzie szybko zobaczy się czy urlopy się nie nakładają. Mógłby ktoś pomóc?...
Witam, Bardziej zależy mi na ściąganiu danych z grafika na karty pracy itp. Tak aby grafikiem dało się " kontrolować" karty pracy itp. Automatycznie uzupełniało godziny nocne - praca w jakich godzinach urlopy wolne itp...
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
#7 16 Wrz 2020 17:11 jestem na urlopie i wrócę do tematu po powrocie Pozazdrościć długiego urlopu.;)
Miałem na myśli rozwiązanie naprawdę najprostsze (skuteczne i bezbłędne przy okazji) ;) Przyjrzyj się filtrowaniu w arkuszu 'wnioski'. Kliknij strzałeczkę w nagłówku i przetestuj opcje "Filtry Tekstu". Jeśli szukasz: Kowalskiego - "równa się" > kowalski Adama (jak mu tam?) - "zawiera" > spacja + adam (zakładam zapis: Nazwisko Imię) jakoś Nowakowa, czy...
Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.
Tego na dole nie przyuważyłem. W takim razie bez arkusza pomocniczego ani rusz. Jeśli ktoś weźmie miesiąc urlopu...
Dlatego ze AL nie miel w 2008 urlopy, tylko od 2005 do 2007 Dodano po 2 -2 to Święta w 12.2008 "(PRZESUNIĘCIE " dlatego wierząc, że pracownicy, więcej niż 2, na przykład 20
Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...
PROT pomóż Witam Skorzystałam z Twojej podpowiedzi na temat grafiku dla kpt.adasko z 24 marca 2018 r. ale ja mam jeszcze w grafiku litery N które chce eby były liczone jako 8 godzin bo to sa urlopy. Wpisałam analogicznie do Twojej podpowiedzi formułę czyli + SUMA.ILOCZYNÓW(--(E4:AI4=N);$E$28:$AI$28 i niestety nie liczy. Proszę podpowiedz
Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....
Proszę o pomoc w stworzeniu formuły obliczającej sumę godzin pracy z całego miesiąca w grafiku. Godziny zapisane są w formie:np. 6 18, 7 7, 22 8 itp.w oddzielnych komórkach. W grafiku występują również urlopy i chorobowe więc dobrze byłoby by dana formuła uwzględniała i takie wypadki tzn. pomijała takie dni a nie dawała komunikatu błąd, oraz gdy w danym...
Jeszcze raz dzieki barszo za pomoc, przepraszam ze dopiero teraz, ale dostalem bana od zony na kompa :) na czas urlopu, Pozdrawiam
np. w A1 wpiszę 2016 a w polu B1 miesiąc 1 pola A1 i B2 były polami aktywnymi żeby daty mi się zmieniały zgodnie =DATA(2014;12;22)+28*13*($A$1-2015) Szanowny Kolego czy masz w tym jakiś tajny zamysł :| żeby to wszystko tak niepotrzebnie komplikować :?: W mojej ocenie najprościej byłoby w komórce '1'!A2 wprowadzić ostatnią datę z ubiegłorocznego grafiku...
Proszę o pomoc. Potrzebuję użyć formuły lub makra przy planie urlopowym pracowników, ale nie wiem jakich. Chodzi o to, ze jeśli jakiś pracownik z danej ekipy przypisany do danej czynności, którą wykonuje idzie na urlop, to aby w statystykach pomniejszało liczbę pracowników z danej ekipy potrafiących wykonywać daną czynność. W skrócie chodzi o to, abym...
A w której wersji Excela ma to działać?
Nie tyle co poprawiłem ale - dodałem nową linijkę aby zmieniało kolor z obu opcji (urlopy i choroby). Chodzi dobrze ale wyraźnie spowalnia operacje wykonywane na tym arkuszu o kilka sekund. Wygląda na to że ta forma formatowania jest wyraźnym obciążeniem dla systemu (budżetowy komp w pracy). http://obrazki.elektroda.pl/8781410300_1...
Moja propozycja
Ja zmieniłbym na: z 2013 pozostało ... w 2104 doszło .... TOTAL, uwzględnia powyższe i odlicza urlop wyk. w 2014.
A racja. Coś pominąłem przy czytaniu.:) A co w przypadku urlopu na przełomie dwóch miesięcy?
Filtr zaawansowany wywołany bezpośrednio z interfejsu Excela nie pozwoli automatycznie skopiować wyników do drugiego arkusza. Można zrobić tabelę przestawną i jako pola wartości dać kolumnę z nazwiskami, jako pole filtru dać kolumnę z informacją o urlopie i ustawić odpowiedni filtr.
Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, nadgodziny, urlopy, itd. Chciałbym...
Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.
Planowany czas pracy musi w okresie 3 miesięcy wynosić dokładnie taką liczbę godzin, jaka wynika z normy czasu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. Proszę o dodatkowe wyjaśnienia: 1- jaki jest cel Twojej pracy :?: przygotowanie planu - harmonogramu obsady wszystkich stanowisk pracy zgodnie z zasadami kodeksu pracy ? czy rejestracja faktycznie...
A nie da rady zrobić tego bez tablicy pomocniczej? Tak żeby excel wiedział, że w przedziale dat wskazanych w kol. au i at ma wstawić kolor do kalendarza. Chodzi mi o to, że urlop może trwać parę dni, a czasem 2-3 tygodnie. Nie chciałbym żeby tworzyła się z tego nie wiadomo jak długa tablica pomocnicza. Poza tym mam pomysł, żeby na podobnej zasadzie...
Witam wszystkich. Jaka jest możliwość zmiany ścieżki dostępu do komórki w określonym skoroszycie i danym a arkuszu na zmienną? Mam takie odwołanie: ='D:\URLOPY 2010\[URLOP 2010.xls]STYCZEŃ'!AL68*8 jak zmienić segment tej ścieżki odpowiedzialny za nazwę arkusza STYCZEŃ na zmienną żebym mógł sobie w innej komórce wpisać nazwy innych miesięcy bez potrzeby...
Jak tworzę new Dla jednego pracownika ( patrząc po wierszach ) 1. U - wprowadzam urlopy 2. X - wprowadzam wolne ( wprowadzając dwa X w tygodniowym okresie rozliczeniowym mam pewność ze ma 35h wolnego ) wprowadzając 1 X korzystam z tabelki na dole (arkusz NEW ) która tez daje 35 h wolnego. 3. po wpisaniu X i U uzupełniam puste miejsca zmianami z zachowaniem...
Tworzę szablon grafiku dla pracowników w naszej firmie. chciał bym aby w wierszu "1" (komórkach od C1 do I1) były dni tygodnia wraz z datą. Problem w tym, że zmienianie i wpisywanie tych dat ręcznie będzie zabierało czas, a także powodowało błędy. ...excel nie jest moją mocną stroną. Najlepiej Step By Step. Obawiam się, że w całym tym grafiku stworzenie...
Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...
Witam, ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe"- działa super właśnie tak sobie to wyobrażałem,w wierszu 46 zrobiłem przykład kodu "literowego" i w tym przypadku występuje naruszenie doby pracowniczej z Piątku na Sobotę ( IU-od 07:00 - 1 od 06:00 ) więc opisanie kodów literowych jest dla mnie kolejną rzeczą do zrobienia. Łatwo...
Zamiast jedynek "1" używaj może symboli tak jak w tym załączniku.
Witam Super sprawa z tą funkcją, ale Ja mam taki problem. Mam listę obecności, i w jednej z komórek mam w pisane ilość godzin przepracownych cyfrą a zaś w urlop wypoczynkowy mam pisany skrótem "UW" I tutaj mam pytanie jaką funkcję użyć żeby sumę tekstu "UW" dodało mi i w podsumowanie wpisało np. Urlop ilość 8 Proszę o pomoc Pozdrawiam
Te formuły obliczeniowe miałeś bardzo pogmatwane i trudno było doszukać się ich logiki. Liczyły dwa razy to samo i odwoływały się do siebie cyklicznie. Teraz logika jest taka: w wierszu 5. jest łączna liczba dni urlopu wykorzystana w danym miesiącu, w wierszu 11. jest liczba dni urlopu wykorzystana w danym miesiącu, która mieści się w urlopie zaległym...
Chcę w kolumnie do uwag umieścić typowe z nich na podstawie czynników które się dla nich powtarzają stosując funkcje jeżeli , w prawdzie uzyskam odpowiednią uwagę jednak w przypadku fałszu chciałbym uzyskać wartość pustą lub najlepiej do modyfikacji aby potem pozostali użytkownicy mogli wpisać uwagi wyłamujące się ze schematu jak to uzyskać ? czy można...
Witam Wszystkich Serdecznie, Jest to mój pierwszy post na elektroda więc proszę o wyrozumiałość. Opis sytuacji: 1. Pracuje na excelu i tworzę DashBoarda związnego z urlopami. 2. W danym excelu jest wyświetlana lista osób oraz kto ile ma urlopów; 3. Wyświetlany excel zaciąga dane z innego pliku za pomocą Query; 4. Tabela Query wyświetla wszystkie daty...
Czy ktoś z Was wie jak powinno wyglądać makro porównujące ze sobą tabele Sądzę, że wielu wie ... ale pewnie są na urlopach ... :) Nie załączyłeś żadnego przykładu, więc i reklamacji nie ma ... jest jak jest, inaczej nie będzie ... 895194
nie rozumiem z jakim urlopem ? no i lepiej aby LP była sposób ciągły. Dodano po 48 aha już wiem ... urlop to przypadkowy wpis nie powinno go tam wogóle być.
Dzięki wielkie pomogło i to bardzo sam pomysł wstawienia jednej kolumny pod druga i posortowanie by dużo pomogło .Takie proste chyba czas iść na jakiś urlop, a to VBA to poprostu jest genialne Jeszcze raz dzieki wielkie !!!
Rewelacja - o to mi chodziło. Bardzo dziękuję za pomoc ;) Dodano po 1 A jak dodać formatowanie które podświetla na czerwono cały wiersz, w momencie w którym pracownik przekroczy ilość posiadanego urlopu? Dodałem kolumny ilość urlopu i ilość wykorzystanego ,ale nie wiem jaką formułę użyć?
Mam jeszcze pytanie. czy istnieje możliwośc, a myślę że tak, że po wstawieniu do danej komórki w kolumnie C lub W (urlop, chorobowe), uzupełnia się komórka w kolumnie Urlop W choroba C liczbą 8 lub 7 (godziny). Dziękuję za pomoc.
W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana wartość jest liczbą?
Dziękuję za podpowiedzi. Dostęp do komputera będe miał dopiero za trzy tygodnie (mam urlop!!!). Po powrocie spróbuję zrealizować sugestie i dam znać co pomoże.
Przepraszam, faktycznie były błędy, pisałem z pamięci, jestem na urlopie, dlatego tak surowo wygląda ta tabelka ale sens został. Plik został dodany i poprawione zdjęcie
Przetestuj załączone rozwiązanie. Przed uruchomieniem należy: - Plik csv nazwać: "dane.csv" - Załączony skoroszyt zapisać w folderze, w którym znajduje się plik "dane.csv" U mnie cała procedura wykonuje się ok. 1 min. pozdrawiam andie Dodano po 2 Dziękuję bardzo, plik działa znakomicie! :) Co do mojej nieobecności, byłam na urlopie. Pozdrawiam serdecznie...
Dobry wieczór, Jestem z epoki kamienia łupanego i potrzebuje pomocy, do tej pory grafik był tworzony na papierze a teraz muszę go robić w formie elektronicznej, nie umiem i nie umiałam nigdy korzystać z excela. A teraz muszę stworzyć grafik, który sam się liczy i sprawdza :) Dostałam grafik od znajomego, który miał działać, ale nie działa, nie liczy...
Dzień dobry. Byłem na urlopie, dlatego nie zajmowałem się powyższym tematem. Dzisiaj wprowadziłem zmianę, którą Pan zalecił, i kod działa zgodnie z oczekiwaniami. Bardzo dziękuję za zaangażowanie i pomoc :)
Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
adamas_nt - podałeś dobry patent - godziny w kolumnach E i J wyświetlają się wtedy, kiedy wartości nie są zerowe. O coś takiego mi chodziło. Wizualnie wygląda to o wiele bardziej przejrzyście. Tylko nie wiedzieć czemu w Twoim załączniku nie działa sumowanie godzin (kolumna I), jak wpiszę godziny z palca TYLKO w polach Urlop (kolumna G) i L4 (kolumna...
Powiem ci spoko urlop ale w godzinach chodziło mi o to by pokazywało mi ile dni się pracuję po 12 godz i ile dni po 8godz bez liczenia tych godz np 6x12 / 10x8
Tak będzie sie zmieniać w każdym miesiącu to chodzi o to podam przykład na początku roku mamy 208 godzin urlopu z każdym miesiącem będzie sie ona pomniejszac i chce zrobić aby odwoływała sie do poprzedniego miesiąca i mamy np 10 osób czyli 10 arkuszy...da się tak w ogóle??
Witam, mam pytanie. Czy da się tak sformatować plik w excelu żeby po wpisaniu danej w komórce w kolumnie automatycznie zablokowały się inne komórki w tej kolumnie?? Przygotowuje plik urlopowy, i chodzi o to że jeżeli jeden pracownik ma zaznaczony urlop danego dnia (np. krzyżykiem "x") to inny już nie może dostać urlopu tego samego dnia. Więc potrzebuję...
Dzień dobry, Niezbyt to jasne. Czym różnią się te 2 arkusze? Na jakiej zasadzie miałyby być uwzględniane te zmiany, czy chodzi o powiązanie funkcjami, czy o dosłowną kopię? Czy te arkusze są tam na stałe, czy są okresowo przenoszone gdzie indziej? Czy poszczególne wiersze (pracownicy) są zawsze w obu arkuszach w tym samym miejscu, czy mogą być w różnych...
Witam serdecznie, mam problem aby zmienic cos na cos w excelu chodzi o to aby po wklejeniu danego tekstu w kolumne zmienial on obok na to co bedzie zamienione np chodzi tutaj o grafik aby zmienial automatycznie np 1 na 8:00-16:00 i dalej 2 na 6:-30 i tak dalej CZYLI 1 | 8:00-16:00 u | URLOP w | WOLNE 10 | 9:00-17:00 probowalem sam za pomoca VB replace...
Witam, nie wiem nawet jak dobrze nazwać ten temat.. ale mam taki problem: System pracy - 12 godzinny, 14 pracowników (czasami ta liczna się zmienia w okresie letnim) Potrzebny mi jest grafik do pracy, który: - uwzględnia "prośby" i urlopy pracowników - pilnowanie odstępów między zmianami - zliczanie ilości pracowników na 1 i 2 zmianie - zliczanie tygodniowych...
excel urlopy excel urlopy pracowników kopiować excel excel
ariston płyta błąd ademco express automatyczna skrzynia biegów naprawa
LED4202 CV9202H-A39 – brak PANEL_ON na pinie 151 procesora, diagnostyka i typowe usterki Schemat spawarki inwertorowej Heidmann H00700, IGBT-250, IGBT-300 – architektura, typowe usterki