Mi kopci cały czas czy ma ciezko czy jedzie na pusto ale siłu mu nie brakuje tylko nie estetyczne takie kopcenie.Jaka moze byc przyczyna czy to wina pompy paliwowej??
A tam przez prowadnicę wiele do skrzyni korbowej nie trafi. Chcesz się upewnić zmierz kompresje lub zdejmij głowicę. Na bank pomiędzy tłokiem a tuleja zobaczysz pierścienie i na bank luz na zamku będzie już w milimetrach.
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
To niezły jesteś mechanik. Jeżeli ci kopci na biało, czy czaro to może jeden cylinder ci nie odpala. Odkręć kolektor wydechowy, to wszystko zobaczysz. Ale i bez tego wylot z jednego cylindra będzie gorący a drugi nie.Takie rzeczy dobry mechanik od razu wyłapie na słuch i kolor spalin.
Dymi na biało? Do poprawki kąt wtrysku i jeszcze raz sprawdź wtryskiwacze. Możliwe że za małe ciśnienie otwarcia mają.
A użyłeś może wyszukiwarki? Tematy c360 były już poruszane wielokrotnie na tym forum.
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Problem rozwiązany, okazały się jednak zapieczone pierścienie olejowe na 1. i 4. tłoku. Pozdrawiam
Witam jaki powinien być luz zaworowy na zaworze ssący i wydechowym, na zimnym/gorącym silniku w Ursusie 2812? I czy za duży luz zaworowy może powodować dymienie i mniejszą moc?
Witam Posiadam traktor Ursus C-330 i mam pewien problem, którego nie potrafię zrozumieć. Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się olej. Czy jest możliwe, żeby przez cały układ paliwowy dostał się olej do baku? Jakie to może mieć skutki przy pracy silnika? AI: Czy w ostatnim czasie przeprowadzano jakieś prace serwisowe lub...
Sprawdź filtr powietrza, miałem z tym problem i ursus bardzo dymił bo dostawał za mało powietrza, Nie pamiętam co tam było bo to ponad 20 lat ale wiem że coś w bebechach filtra się pochrzaniło. Po wymianie problem znikł. Nie zaszkodzi jak odepniesz filtr i sprawdzisz.
Paliłeś silnik na samostarcie ?
Nie zauważyłem ale trochę kopcił na czarno podczas pracy. w zeszłym roku tak nie dymił
Nie wiem ile powinien wynosić luz zaworowy, ale można sprawdzić. Dużo czasu to nie zajmuje. Co do dymienia to jednak dałbym sobie spokój, dymi i dymił będzie, raczej.
Witam mam ciągnik ursus 28-12 (fergusona) i jest taki wielki problem ze mechanicy nawet niemogą se poradzić 3 dzień w naprawie i nic. * Najpierw napisze co sie stało w polu; Pojechałem w pole tym ciągnikiem z rorzutnikiem załadowanym do czuba gnojem. No wyżuciłem pare razy obornik i zadnego problemu nie zauażałem, ale z czasem było coraz trudniej zapalić...
Na początku ciągnik nie chciał w ogóle odpalać. Zmieniłem uszczelkę, nowe wtryski + regulacja. Teraz odpala, ale bardzo dymi na wolnych obrotach. Co muszę zrobić, aby to usunąć :?:
Dzis ciągnikiem miałem kurs jakies 20 km z przyczepa , olej sie nie pojawił , płynu chlodniczego ani oleju nie ubyło , nadal to gryzące dymienie ?
Witam i co bylo przyczyną dymienie i stukanie też mam ten problem. Pzdr
Wtryskiwacze założyłem nowe i ustawiłem tak jak w książce serwisowej. Obecnie traktor chodzi i sobie pyrka. Teraz moje pytanie jak długo ma się tak docierać? :) Teraz nic z nim nie będę robił. Niech się dociera. Zobaczymy czy coś się poprawi. I jeszcze jedno pytanie jak długo może tak dymić na niebiesko? Jakby pompa była źle ustawiona to też mógłby...
Panie pumbiak żeby dyskutować należy nauczyć sie rozróżniać spalanie detonacyjne od samozapłonu przypomnieć jeśli Pana uczyli w jakich warunkach występuje spalanie stukowe zwane też detonacyjnym, kiedy może nastąpić samozapłon należy też pamiętać o różnicach między silnikami ZS oraz ZI. Ten charakterystyczny metaliczny stukot podczas spalania detonacyjnego...
Jak się go odpala to zaczyna dymić na biało, później jak chodzi to na niebiesko a jak mu się wciska i puszcza gaz to na czarno co to może być?
Prawdopodobnie dalej problem tkwi w pompie wtryskowej i wtryskiwaczach.
Robiłeś wtryski bo dymił, czy dymi po wymianie wtrysków? Pompa wtryskowa była wyciągana?
Tłoków nie wymieniałeś? W 60-ce nie ma uszczelnień na zaworach. Czy nie ma objawów przedostawania się spalin do układu chłodzenia, ubywający płyn, bąbelki, zapach spalin, zbrudzona woda? Jake paliwo lejesz?Jeśli nie jesteś go pewny wylej i zatankuj coś pewnego. Złu kąt wtrysku paliwa też objawia się podobnym dymem. Poza tym jeśli wymieniałeś komplety...
trzeba trochę przyśpieszyć kąt wtrysku.
Tak jak rzemyk90 pisze cudów nie ma. Jedyna rzecz jaka pozostała do sprawdzenia to ustawienie wałka rozrządu, być może masz przestawiony o 1 ząb wałek rozrządu. U nas facet miał przestawiony o 1 ząb ciągnik chodził, trochę stukał ale co około 40 mth wymieniał dźwignię popychaczy bo mu pękały. U mnie kiedyś zacinała się końcówka wtrysku objawem tego...
Silnik po 5 godzinach nie jest taki zimny jak po nocy. Jak by ci się cofało to by nie dymiła na biało :!: :!:
Wszystko składał mechanik.Ma około 3000MTg
Mój dymił na niebiesko, bo klawiatura na jednym zaworze się popsuła (pękła na pół) wystarczyło kupić nową ,dobrze ustawić i problem znikł.
Mała rzecz a cieszy :D
Czasami traktorzyści ( najczęściej w nieswoich ciągnikach ) przestawiali listwę w pompie paliwa żeby zwiększyć dawkę paliwa. Czym to skutkowało w dłuższej perspektywie wiadomo ale "na teraz" silnik miał moc a i przy okazji dymił też nieźle....
Przecież napisałeś,że do regeneracji nie przyjęli. Jeśli już ją wezmą na stół to rozbiorą ją w proszek.I żadne plomby sprzed 30 lat ich nie interesują. Jeśli zrobią to założą swoje. Pamiętaj od którego miejsca zaczynasz kręcić (licz obroty śruby).W razie niejasności możesz wrócić do stanu pierwotnego. A ogólnie jak pracuje silnik? Dymienie,kopcenie?
obroty w takim modelu jak budujesz najczęściej spotykane przełożenie to ok 1÷3, co by traktorka nie piłować na dużych obrotach co do kół pasowych radze zrobić tulejkę i powękrzyć wpust na 10mm (8mm nie wytrzyma długo, tam są przenoszone duże siły. ale jeden pasek to będzie często *dymił*
Zamontowałem go i podpiołem. Podłączyłem kleme i zaczeło sie dymić z alternatora. Co sie stało ? Walniety alternator czy co ?
Najpewniej, silnik ma za dużą dawkę paliwa, czy przypadkiem nie zaczął ''smrodzić'', lub dymić z wydechu, sprawdź czy nie masz wycieków płynu chłodniczego.
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Tu masz próbnik, sam go robiłem, jak chcesz zrobić wtryski samemu to musisz się w niego zaopatrzyć. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
Jak wygląda sprawa z odpalaniem? Jak wygląda sprawa z dymieniem? To się stało naglę czy z czasem problem powstawał?
To mi wygląda na źle ustawiony początek wtrysku. A co z dymieniem silnika? Kopci na czarno przy dawaniu gazu??
a może wystarczy sam wirnik ja miałem tak w 3P aż się dymiło, nowy wirnik i sprawa załatwiona
Filtry wymieniałem przy okazji wymiany pompy, zawory nie mają luzów, końcówki są na 170, a dymić dymi na czarno przy okazji dodania gazu, przy minimalnym dymi lekko białawym.
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Nie mam 60 i ciężko mi uwierzyć w to że diesla można zalać. Odpal z opalarki lub suszarki (tylko bezpośrednio w kolektor ssacy trzeba dmuchać, filtr zabiera ciepło). Palnik też się nie nadaje bo wykorzystuje tlen. Napisz jak ci poszło. Dodano po 6 Raczej kąt wtrysku trzeba zwiększyć, jak ci będzie dymił na czarno i twardo pracował to znaczy że przedobrzyłeś.
tak natrafiłem na ten post. Podejrzewam że przyczyną może być to, że tarcza pierwszego stopnia ma dłuższy koniec,który się opiera na łożysku w kole zamachowym i dlatego nie ma sprzęgła ale nie jestempewien Dodano po 2 Nie napisałem jeszcze że po odpaleniu ciągnik jechał a po chwili zaczęło się dymić z tarczy jak by się przypalała
Jak nakrętka się obraca to przyspawaj ją do szpilki i wykręc. Tam są uszczelki z klingierytu zbrojonego. A co z dymieniem? Skoro piszesz że mniej siły ma :?:
Popracuj nim trochę niech się dotrze i ułoży i jak nie przestanie dymić to będzie problem. Z ciśnieniem oleju to normalne w dobrej C-330.
Witam, posiadam Ursusa 1634, silnik ZTS Martin, 1998 rok. Ostatnio miał problem z zapaleniem, dymił na biało. Wymieniłem filtry, przepompowałem i wtedy zapalił, lecz cały czas dymił i nierówna praca silnika. Następnego dnia już nie chciał zapalić, pompa wtryskowa podaje paliwo, wtryski sprawdzone u pompiarza są ok. Głowica zdjęta bo myślałem że uszczelka...
sprawdź czy nie jest za mocno dociśnięty daszek w filtrze to bywa najczęstszą przyczynom u 30-tki i objawia się najczęściej większym dymieniem i jest deko słabszy najlepiej zdejmij daszek i sprawdź
Kupilem traktor z silnkiem perkinsa 3 tlowowym pochdzacym z wozka widlowego. Silnik przeszedł remont lecz dymił letkko z odmy. Teraz ma 31 motogodzin i strasznie dymi białym dymem odma.
Moim zdaniem ustawiona jest za duża dawka jednostkowa na pompie wtryskowej. Trzeba pompę sprawdzić na stole. A nie dymi w jakim zakresie obrotów? Bo przy przeregulowaniu pompy granica dymienia przesuwa się w stronę niższych wartości.
Mój ukochany tatus oczywiście stwierdził bendix(100 zł) i okazało się, że dalej to samo. Ale zauważyłem, że dym leci zza alternatora przy uruchamianiu i bendix szybko się grzeje. Może to coś pomoże. Aktualnie sprawdzam kable. Już rozwiązałem swój problem. Szczotki w rozruszniku się zużyły i strasznie się z niego dymiło. Wymiana w zupełności wystarczyła.
Eee, tam tadek-67 , jeżeli problem występuję przy niskich temperaturach to się zbytnio nie martw. :D Możesz spróbować jeszcze wyregulować zapłon. U mnie jest to samo, w zimie, chociaż po regulacji zapłonu trochę lepiej. Stukanie, może też wiązać się ze złym ustawieniem zapłonu, dymienie również, ciężko to jednoznacznie stwierdzić.
Pompę oddałeś do regeneracji, na stole pobierczym pewnie ją dobrze ustawił. Nic nie piszesz o ustawieniu zapłonu może tu leży problem. Po takiej naprawie powinien mniej dymić, dobrze palić. Jak jest u Ciebie? Posprawdzaj wszystko włącznie z wtryskami.
Założyłem uszczelniacze zaworowe od jakiegoś perkinsa bo luzy na trzonkach były ale jeszcze nie kwalifikowały się do remontu wg zakładu, trochę byłem na zakład zły bo nie wymienili prowadnic a chciałem mieć na tip top. Te uszczelniacze to bardziej zgarniacze ale coś na pewno pomogą. kapturki zmieściły się w sprężyny bez problemu, na prowadnicę trzeba...
Tak. Instalacja jest wzorowana na ciągniku Ursus C - 330. Biegun dodatni na masie. Regulator napięcia był wcześniej wymieniany przez wujka (dziś mi to powiedział), bo mocno dymił. Drugi regulator lekko dymi.
Podkładki mam 0.5 mm w gniazdach świeci stal. Mierzyłem na zamontowanych głowicach swoją metodą, rozpylacze wystają ok 4-5 mm. Rozpylacze ustawione na kreskę. Powiedz jeśli wiesz grzeniuw jakie ciśnienie jest przed pompą z pompki zasilającej. Czy grubsza uszczelka jednej głowicy, tej nie palącej może mieć na to wpływ. Dodam iż przy zapalaniu jak i pełnej...
Lejące wtryski powodują dymienie silnika na czarno a nie na niebiesko. Nie spalanie oleju napędowego powoduje wzrost stanu oleju w misie olejowej.
Witam. Pompke zasilającą możesz sprawdzić ,choć ona nie jest napędzana popychaczem jak w Case...Ale to raczej nie ona..Sprawdz jeszcze raz luzy zaworowe.Jak przerywa to jak dymi?
Mam problem z c385 zaczął mi bardzo mocno dymić na biało z odpowietrznika koło sprężarki. Wymieniłem 4 zestawy (tłok,tulej,pierścienie) ,pompe olejową silnika, głowica po regeneracji, nalałem nowego oleju (superol) i cały czas jest to samo. Gdy wyjade w pole śilnik się rozgrzeje to ciągnik gubi ciśnienie oleju i dymi bardzo mocno z tego odpowietrznika...
Jeżeli chcesz osiągnąć najlepszy efekt w wyeksploatowanym i wielokrotnie naprawianym silniku to nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna...
Nie chcąć zwiekszać drastycznie spalania można dołączyć turbo które polepszy napełnianie powietrzem i w końcu traktory przestaną dymić na czarno jak daje się im popalić a co za tym idzie wykorzysta się możliwości na 101% West gate czy bloww off można nastawić na dowolne doładowanie takie jak potrzeba ,nie musi to być 1,5 bar na początek, niech każdy...
Wtryskiwacze,pompa wtryskowa,kat wyprzedzenia wtrysku,luzy zaworowe,wszystko zostalo sprawdzone silnik chodzil idealnie a nagle takie anomalie dymi na czarno!!!
Nie dawka jest przelana przez fabrykę tylko grzebaczy/regeneratorów pomp i wtryskiwaczy. Wydatek pompy ustawiają bez wtryskiwaczy i robią poprawkę na plus, a wtryskiwacze często na tanich, dziadowskich końcówkach i stąd kopcenie na czarno. Dobry prawidłowo wyregulowany silnik z gazem w podłodze dochodzi do granicy dymienia, czyli coś z komina widać...
Witam Z tego co koledzy piszecie odnoszę wrażenie ,że wiecie co piszecie czyli znacie się na turbosprężarkach. Dlatego chciałbym się do was dołączyć zadając pytanie jaką turbosprężarkę mogę zamontować do zetora 6245. W mojej ocenie nie problem jest zamontować turbosprężarkę lecz dopasować od jakiego samochodu(i o jakiej pojemności) od jakich obrotów...
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
Wrzuć foto zobaczymy co to jest.
Powinieneś ogólnie ustawić silnik. Zawory, kąt wtrysku paliwa. Najczęstszym winowajcą dymienia jest układ paliwowy czyli wtryski na początek. Możesz sam je sprawdzić wizualnie przykręcając wymontowane z głowicy do pompy na przewodach. Porównasz jak pracują, ciśnienia niestety nie sprawdzi.
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
mam problem czy tuleje mają wystawać z bloku czy mają być równo
Co by Ci poradzić... Sporo ciekawych tematów dotyczących twojego modelu ciągnika można znależć na forum dyskusyjnym ciągników zabytkowych,tam 330-kę maja dobrze opisaną .A kwestia ew. reklamacji po naprawie ???, przeciez jak skasował to niech poprawi.... .
Powiem tak na poczatku dymił na siwo z tego korka ja z tumnika ale gdy go zgasiłem i za kilkanaście minut odpaliłem 2 raz to już wszystko normalnie działa brak śladu. Czym to mogło być spowodowane?
Tak czy siak musisz ściągać głowicę i dać ją do sprawdzenia na szczelność. Koszt sprawdzenia ok. 40-60zł. Przy okazji daj do sprawdzenia wtryski bo zazwyczaj przy przegrzaniu któraś końcówka się przytrze i przy dużym obciążeniu silnika będzie stukał tak jak panewka. Myślę że jak silnik był przegrzany raz a woda nie była dolana zbyt szybko to raczej...
Witam ostatnio zakupiłem do Ursusa c330 środek czyszczący wtryski, gdy wlałem ten środek ciągnik zaczął ciężko odpalać, dymic na biało, co może być przyczyną?
zamieszczam schemat ustawiania początku wtrysku w ursus c 355 , do c360 to powinno być tak samo. http://obrazki.elektroda.net/47_12813792... http://obrazki.elektroda.net/16_12813792...
Trochę odradzę Ci ten pomysł ze względu nieprzydatności w rolnictwie. Jeśli pracowałbyś w transporcie to owszem, może się przydać, ale w polu to nie pomoże. Zauważ, że głównym problemem w c-360 nie jest brak mocy a poślizg kół podczas orki, pracy w kultywatorem itp, więc zwiększanie mocy nie ma sensu. Trzeba by zamontować szersze opony 16.9 oraz dodatkowe...
Witam! Mam problem z moim ursusem c360. Woda dostała mi się do oleju. Jeszcze z rok wcześniej w zimie zamarzła mi woda. po oględzinach okazało się, że zostały wysadzone dwa boczne korki w głowicy. Po wymianie ubywało trochę wody z chłodnicy po dłuższej pracy ciągnika. 2 tygodnie temu sprawdzałem olej i okazało się, że jest go za dużo i ma szary kolor....
Jak sie pisze o dieslach to wypadało py napisac o dymku z komina ...Nawet jak go nie ma.Jesli jest dymienie w tym przypadku to znaczy że nie ma kompresji bo pierscienie zapieczone.Jak nie ma dymu to znaczy ze wtryskiwacze jednak nie podawają paliwa.Ja zapodał bym samostartu na chwile do dolotu. Nawet jak nie ma pierscieni to sie odezwie.A jak sie odezwie...
Witam, Mam podobny problem jak kolega więc nie będę zakładać drugiego tematu. U mnie sprawa wygląda następująco. Silnik C-360 po remoncie maks tydzień lekko sobie pykał na delikatnych obrotach ale zaniepokoił mnie dym. Sprawdziłem poziom oleju i okazało się, że spuściłem 20l oleju z ropą. Mechanik doradził wymianę pompy zasilającej więc wymieniłem,...
Silnik nie pobiera czasem oleju?. Jeśli silnik był zbytnio wysilony w czasie docierania to pierścienie mogą być zapieczone. Silnik spala olej i dymi na niebiesko.
Witam.Tak oczywiście stosuje olej kupowany w Gastoramie na ul Popularnej w Warszawie.Szkoda mi tej kosiarki , bo ona jest z tych pierwszych co przychodziły z Zachodu.To całkowita inna produkcja ,,inne wykonanie co teraz co sprowadzają.Kupiłem Ursusa teraz co to za firma to nigdzie nie mogę znaleźć to chińczyk nie daj Boże ,inna praca to słychać jak...
Dokładnie, nie dymi. Zawór się nie zacina.
dzis spotkałem sie z podobną sprawą silnik po remancie a dymił wtryski byly podobno ustawiane .okazało sie ze wtryski były ustawione cisnienie bylo 160 ale nie ustawione byly koncowki rozpylaczy na znaku z korpusem po ustawieniu tak jak trzeba dym znikł
Sprawdz wtrysk paliwa. Jeśli jest zbyt pózny to tez będzie kopcił. Dymienie z kolektora ssącego to już dziwna sprawa. Jeśli jest wypalony zawór to silnik tyka głośni. Zapal silnik, kręć pompą i patrz czy są zmiany. Jeśli jest poprawa to ustaw go tak jak należy na znaczki na kole zamachowym.
Dobra, dziękuję
Też spotkałem się z opinią, że silniki produkowane w Anglii są trwalsze, gdyż są wykonane z większą dokładnością. Mogę to potwierdzić, gdyż mam 2 znajomych, którzy mają c-360 3P i MF255, aczkolwiek MF też boryka się z problemami, ale już nie silnikowymi tylko hamulcowymi. Jeśli miałbym wybierać na Twoim miejscu zostawiając C-330 to wybrałbym C-360....
Masz podstawione zawory ssące (przerabiałem to u siebie temperatura poniżej zera i zapala jak ursus zaś przy plusowych problem nie istnieje ). Aby je wyregulować trzeba zdjąć wałek rozrządu i pod tymi kielichami masz płytki do regulacji (płytka ma wielkości dziesiącio groszówki ),sporo przy tym jest pracy i trzeba mieć blisko zakład z magnesówką lub...
1 - nie świecą 2 - też zero reakcji Dodano po 4 Witam ponownie trochę podłubałem i teraz traktor kręci ale słabo dymka puścił, i dymi się z masy akumulatorów jak kręcę
Witam. Andoria 1HC102 czyli s15 ;-) 1. Jaka może być przyczyna kiedy silnik odpala pochodzi z 40 sekund i gaśnie dymiąc przy tym na niebiesko i potem ma juz ciężko zapalić. Dymienie na niebiesko przez jaki kolwiek silnik oznacza przepalanie, spalanie oleju silnikowego. Olej ten spala się na niebiesko. W twoim przypadku może to oznaczać, że do komory...
A na jaki inny kolor będzie dymił przy takim rozruchu jak nie na biało? Luz zaworowy zawsze warto sprawdzić, ale zapewne mało pomoże, prędzej regeneracja głowicy. Wtryski bym robił bez zastanowienia. Po 7 latach to już sikawki zapewne. Postaw ciągnik zahamowany na luzie. Gaz ręczny ustaw na maksa i kręć silnikiem ręcznie(tylko zgodnie z jego kierunkiem...
Czy jesteś pewien że jest to olej a nie np paliwo lub woda? W obu przypadkach będą miały ten sam kolor co olej. Olej będzie bardziej śliski, paliwo lub woda będą raczej "suche" o zabarwieniu czarnym przez sadze w kolektorze. Silnik bierze olej, dymi więcej niż powinien?
Piłować to se możesz wską na 2, albo w swoich silnikach, przy zmianie tulei i tłoków na zetorowskie trzeba zmienić koła rozrządu też na zetorowskie , tj napisał seweryn brakuje 2-4 stopni i dziwnie chodzi, a ciśnienie to możesz i 20MPa ustawić , gorzej będzie palił ale mniej dymił i będzie ciut żwawszy , ale pompe i końcówki szybciej szlag trafi. A...
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Dymi na biało ciągle? Są jeszcze jakieś inne objawy, oprócz białego dymu ?
a żeby to wymienic musisz odjechac przodem ciągnika. Tzn. że muszę rozpoławiać ciągnik, kurde nie chce mi się samemu, Nie wystarczy zdjąć maskę, chłodnice ,koło pasowe ściągaczem, odkręcić pokrywę i dać nowy uszczelniacz. jakiś uszczelniacz Mówisz o sylikonie. :?: Jak chcesz wymień także filtry paliwa. 2 tygodnie temu czyściłem bak wszystko to i filtry...
Ciągnik C 330. Mam pytanie, od jakiegoś czasu słyszę na małych obrotach takie jak cyk, cyk, cyk, cyk, wyższe obroty jakby już ustępowały. Sprawdzane były wtryski, OK, pompa też wydaje się OK-ey. Odpalanie na mrozie - nie ma problemu. Szukam jakiegoś pomysłu, skąd takie cyknie na małych obrotach. Fajnie, gdyby ktoś podzielił się radą? Przypomnę, że to...
Czeskie nie znaczy lepsze to też jest raczej rzemiosło , ciężko znaleźć dobre części ,ja sam składam właśnie c 360 i wszystko robię sam ale ciężko znaleźć dobre zakłady które przykładają się do roboty .Właśnie się przekonałem jak zrobili mi głowice 300 zł komplet,że sam je docierałem ,bo reklamacji nie zrobili tylko uszczelnił mi pastą zaworową . Zestawy...
Rozrząd był porównane ze starym Kompresja powinna być ok bo są nowe tłoki i tuleje. Sprawdzę jeszcze te znaki na wtryskiwaczach Dodano po 1 Nagram wam filmik jak ona chodzi ale to jakoś po niedzieli bo na razie nie mam rozrusznika Dodano po 6 Dodam jeszcze że ciągle mi dymi takim przerywanym dymem
Zależy ile jezdził. Robiłem z silnikiem który chlapał ropą z kolektora i dość szybko podnosił się poziom oleju w silniku. Winą był kompletnie rozregulowany silnik. Wtryski lały i za wczesny kat wtrysku. Paliwo zamiast zapalić sie od gorącego, sprężonego powietrza lało się na tłok a potem po sciankach do skrzyni korbowej. Ogólnie w silniku po remoncie...
W rozrządzie było wymienione koło pośrednie ale znaki na starym i na nowym kole się pokrywają, wałek jest z POM Tyczyn i trudno dostać teraz już coś lepszego. Czy taka praca silnika może być spowodowane prze źle ustawiony rozrząd czy raczej przez układ paliwowy ? Czy przesunięcie rozrządu o jeden ząbek na kole może spowodować kolizję z zaworami? Dodam...
ursus dymić czarny dymić przyśpieszać honda dymić
pamieci tomtom pasta bezołowiowa pralka indesit wgd934tx
lampa macan instrukcja obsługi silvercrest rch7s52
How to Connect I2C LCD (PCF8574 + HD44780) to OpenBeken BK7231 – Wiring, Address, Commands Silnik traktorka ogrodowego ATM – budowa, OHV, EFI, parametry, konserwacja