Dokładnie. Dwa środkowe to ssące. Zostaw może ten rozrząd. Jak nikt w nim nie grzebał to będzie dobry. Powąchaj spaliny. Jak to ropa to wtryski przykręć koło pompy i sprawdź. Nie zdziwił bym się jak jeden z cylindrów pływa w paliwie. Nie spala się ono tylko paruje i stąd ten dym.
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Mam kłopot tzn kupiłem ursusa 1224 do transportu drewna, współpracuje z przyczepą samozaładowczą 10 tonową i na dobrą sprawę, to co zarobie po drodze zostawiam w CPN-ie. Na 30 km przebiegu (mam szybką skrzynię 42km/h ) i do tego godzinę pracy hds na 1000 obr /min spala 30 L ON Taki silnik spala około 240 g/kWh. Tak więc w zależności od mocy, możesz...
Jeśli wymienione pierścienie i tuleje to może kopcić na biało i troszkę mu na pewno kapie z kolanka wydechu, po prostu sie dociera i troszkę spala oleju :)
Bo to co wypluwa to nie jest olej tylko niespalone paliwo zmieszane z sadzą. Wiec musi zacząć dlaczego nie spala paliwa przyczyn może być sporo od luzów zaworowych, uszkodzone gniazda zaworowe, czy zbyt bogata dawka paliwa. To że coś jest czarne wcale nie oznacza ze to olej, przerabiałem tematy w diesel ma po prostu mokry wydech.
Przeliczyłem spalanie w litrach na godzinę dla mocy znamionowej tj. 52 KM i dla zużycia 195 g/kMh i dla gęstości ON ok. 0,85 kg/dcm3. I wyszło mi: 52 x 195 = 10140 g = 10,140 kg 10,140 / 0,85 = 11,93 dcm3 (litra) Czy to możliwe w takim silniku? Byłem u mechanika, który od lat robi remonty silników do ciągników rolniczych i stwierdził ze silnik od C-365...
Kompresją to może dmuchac. Jak się ropa nie spala to powinien wydobywac się niebieski dym!! Jak go nie ma to i nie ma paliwa na tym garze.
Witam.Proponuję sprawdzić wtryski paliwa (jeżeli jest to biały dym) jeżeli szary to raczej spala olej.Pozdrawiam
Według tego,jak i kilku innych schematów ,bezpiecznik C
Biały, szary dym to najczęściej początek wtrysku paliwa kiepsko ustawiony. Niebiesku olej. Jeśli spala olej poznasz po zapachu spalin, niebieskim kolorze. Ustaw silnik jak należy i zobaczysz co się zmieni.
Tak - to już oznaka, że silnik spala olej.
tylko nie THM Czemu? Zestawy wyglądają na dobrej jakości, oferują więcej niż konkurencja. Sam tłok wygląda bardzo podobnie, jakby był produkowany w tej samej fabryce co tłok do jednej ze znanych marek. Tyle że ma zalaną podkładkę nad pierwszy pierścień, taka namiastka wkładki stalowej z silnika turbo. A co oferują najzwyklejsze tłoki z AK-12? Jak się...
Naprawdę a myślałem że to forum nie jest przesiąknięte ideologią polityki globalistów.Drogi Panie zobacz relacje niezależnego korespondenta wojennego. Patrick Lancaster daje do myślenia. A odnośnie Ursusa 2812 to fabrycznie nie miały uszczelniaczy z tego względu że jest ryzyko zatarcia zaworu w prowadnicy. Jeśli zmieni Pan prowadnice i zapewne zawory...
Jeśli cały czas to nie, objawy dymienia na czarno, takie obfitsze występują raczej kiedy silnik jest obciążony i nie spala całego wtryśniętego do cylindra paliwa. A co do pracy jak C-330 to jedyne co może zmienić prace silnika to moment podania/lub nie paliwa do cylindrów.
Dzięki za odpowiedzi Panowie wiem że niektórzy mają problem z taką pracą silnika i nie jestem jedyny ale włożyłem trochę pieniędzy w remont tego silnika i trochę mnie to denerwuje, co do wystawanie rozpylaczy z głowicy co do dwóch jestem pewien ponieważ zdejmowałem głowice z 1 i 2 cylindra, z pierwszego dlatego że mierzyłem suwmiarką początek kąta wtrysku...
ilu nauczycieli tyle teori, mnie tak uczyli i to wiem ze silnik ZS ma specyficzna charakterystyke pracy silnika wlasnie przez spalanie detonacyjne poniewaz wystepuje samo zaplon. Jezeli mowisz ze takie nie wystepuje to powiedz jakie? a ja dokladnie napsialem ze sie prawdopodobnie zapowietrza i napisze tak jak slysze ze spala stukowo.
Nie spala się mieszanka paliwowa. Przyczyną jest niska temperatura powietrza sprężanego w cylindrach która jest spowodowana słabszą kompresją- Chyba ucieka Ci kompresja przez zawory!! :D Zrób, sprawdź a później pytaj co dalej :!:
No widzisz do każdego ciągnika powinien być odpowiedni kierowca, a jak nie umie jeździć to niech sam ciąga homont i nie narzeka że się psuje :D, lecz niektórym nie przetłumaczysz on i tak kupi np. zetora co zrobi to samo co mtz kosztuje drugie tyle i spala o połowę więcej niż mtz, bo dla niego mtz po obciach, cóż daj mu boże lekkiego życia.
Silnik nie pobiera czasem oleju?. Jeśli silnik był zbytnio wysilony w czasie docierania to pierścienie mogą być zapieczone. Silnik spala olej i dymi na niebiesko.
To nie moje przekonanie, tylko tak twierdził Ursus - ciśnienie nominalne sprawnego silnika ma być 28-30 bar, przy 24 barach silnik jest do remontu. Ty zmierzyłeś 25, więc gdzieś ucieka (a jeszcze pytanie czy miernik sprawny i wiarygodny?). Jeśli wszystko sprawdziłeś i jesteś pewny, że jest OK, to już trudno się czepić czegokolwiek. A jeszcze pytanie,...
Zależy ile jezdził. Robiłem z silnikiem który chlapał ropą z kolektora i dość szybko podnosił się poziom oleju w silniku. Winą był kompletnie rozregulowany silnik. Wtryski lały i za wczesny kat wtrysku. Paliwo zamiast zapalić sie od gorącego, sprężonego powietrza lało się na tłok a potem po sciankach do skrzyni korbowej. Ogólnie w silniku po remoncie...
Żeby ciśnienie spadało do tego stopnia to musi się lać a nie pocić. To coś innego jak kolega wspomniał wał, wałek rozrządu, pompa oleju czy choć by zawór bezpieczeństwa. Co do oleju w kolektorze możesz na tłoku oleju nie znaleźć po prostu się spala a coś tam wyrzuci. Ogólnie po wymianie kompletów to nic nowego. Prowadnice jeśli nie były robione możesz...
Witam jestem tu nowy.Mam takie pytania : 1.Mam teraz filtr "bączek" i do niego jest przymocowany przewód co idzie z bloku silnika i chciałbym ten bączek wyrzucić i wstawić normalny wymienny tylko co zrobić z tym przewodem bo to chyba zasilanie filtra co nie ? 2.Mam jeszcze taki problem że silnik moc ma wszystko ok tylko że kopci na czarno dość trochę...
Witam, jestem mało doświadczony w zakresie elektr... i nie wiem czy właściwie identyfikuję źródło mojego problemu, a mianowicie: chcę naładować akumulatory w ciągniku ursus C330, który całą jesień i zimę przestał w stodole nie używany (2 akumulatory po 165 Ah, 6V, połączone szeregowo). Używam w tym celu prostownika o maksymalnym prądzie ładowania 15A...
Pomysł jak najbardziej racjonalizatorski!!! Bardzo mi się podoba. Jak każdy coś bym zmienił, nie oceniając negatywnie oczywiście urządzenia i jego konstruktora. Podejrzewam, że celem było wykorzystanie tego co się ma w warsztacie ograniczając koszty wykonania do minimum. Wykonanie super!!! Ja bym zastosował pompę olejową zamiast przekładni ślimakowej...
Stuka też gdy odejmiesz gaz? Np. podczas zjazdu z górki? Jeśli stuk ustaje to stukają wtryski, dokładniej to niewłaściwe spalanie.
No ale faktem jest że nowoczesne to one nie są. Spalanie w porównaniu do konkurencji wypada słabo i tutaj pompiarz nie pomoże, z jakością części coraz gorzej a i mechanicznie jest w tyle za zachodnimi i to starszymi. W moich stronach już ciężko spotkać dużą serię czy ursusa czy zetora.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Kopcenie, to po prostu niecałkowite spalanie - przyczyna - słaba kompresja, lub wtryski do wymiany...
Przez lejący wtryskiwacz silnik dymi na czarno szczególnie przy obciążeniu lub na szaro. Niebieski dym to spalany olej.
Dzięki za odpowiedz. A nie wiesz jakie jest jego spalanie na moto-godzinę
Sprzedaj to, doloz i kup 7745. Spalanie w granicach 5-6 litrow na godzine w orce, duzo wydajniejszy w polu. W opryskiwaczu mi spala 3.5 litra, mierzylem kilka razy , bo sam wierzyc nie chcialem. Warunek taki - w dobrym stanie caly silnik lacznie z pompa wtryskowa nowego typu. Pozdr. Mam pytanie do osób znających odpowiedzi ? Czym ona różni się od pomp...
Nowa teoria z tym olejem. Jak silnik bierze olej to dymi na niebiesko-szaro. Nie spalone paliwo dymi mocno na czarno gdyż jest to spalanie nie zupełne, czego skutkiem jest sadza!! ON także dymi na niebiesko ale tylko wtedy gdy zostaje za słabo sprężony z powietrzem- wcale nie dochodzi do samozapłonu. Jeszcze raz sprawdź ustawienie "zapłonu" Weź pod...
W turbo benzyna jest tak samo 1,8 T spala więcej niż te same 150KM w silniku 2,0.
Powszechnie wiadomo, że po przekroczeniu pewnej temperatury i ciśnienia w komorze spalania silnika tłokowego następuje spalanie azotu i emisja tlenków azotu (NOx). Produkcja takich silników bez względu na zastosowanie jest zabroniona. VW produkował takie silniki, które tylko w czasie jazdy osiągały zabronione parametry, do tego przy nadwyżce powietrza...
Lata produkcji 90-96 jest po zawale albo.po kilku w najlepszym razie tuż przed. możesz zadzwonić co i jak co się sypie itp. Zgaduj zgadula ? Case-y to nie ursusy czy zetory żeby co kilka lat zawały im leczyć.
Skoro mowa o Swapie to jak by wyglądała sprawa z silnikiem 4P? Mocy ma ,spalanie przyzwoite i bez awaryjność Jak taki u mnie gada co jeździł 255 ''kto przy ferdku zrobi raz będzie robił cały czas''
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Możesz mi kolego powiedzieć co lejące wtryski mają do ropy w oleju? Otóż mają. Nierozpylone paliwo się nie spala i przedostaje do oleju. Proponuje także sprawdzić świecę płomieniową. Uszkodzona może puszczać paliwo, które także się nie spala, a dostaje do oleju. Wykręcić ja i uruchomić silnik bądź pompować ręczną pompką, będzie widać czy trzyma.
Moment nie takiego związku z przyspieszaniem pojazdu, jak go rozpatrujesz tylko, jako moment. Jakoś nie zauważyłem, aby pojazdy ciężarowe, których silniki rozwijały potężne momenty lub ciągniki rolnicze posiadały jakieś przyśpieszenie - obojętnie czy na wale silnika czy na kołach. Zatem nie w tym jest rzecz. Oj to byś się zdziwił jak pusty ciągnik...
To może stukać spalanie, sprawdź wtryski, jeśli są uszkodzone, np. iglica się zawiesza może nieźle stukać, jak by młotem w kowadło. Miałem taki przypadek w Dieslu, po wymianie wtrysków stuki ucichły.
Moim zdaniem jest to nieopłacalna ingerencja w strukturę silnika, zważywszy na to, że nie zmniejszy to spalania. Tak, turbosprężarki przyczyniają się jedynie do spalania większej dawki paliwa w danej pojemności silnika (silnik mniej dymi pod obciążeniem, bo następuje spalanie zupełne całej dawki paliwa podanej przez pompę) przez co można uzyskać wzrost...
Lejące wtryski powodują dymienie silnika na czarno a nie na niebiesko. Nie spalanie oleju napędowego powoduje wzrost stanu oleju w misie olejowej.
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
Jaki sens ma parowanie wtrysku z pompa w ciagniku klasy c360 skoro tam nawet nie ma komu oleju wymienić czy filtra powietrza sprawdzić. Kompresja z różnica ponad 15% zapewne wiec spalanie sie nad takimi zabiegami jest bezcelowe. W zupełności wystarczy ustawienie pompy na wzorcach i do tego sprawne wtryski.
Przeczytalem juz chyba prawie cały ten temat, chciałbym podzielić sie swoimi pomysłami niestety nie sprawdzonymi;/. A więc tak sprawa nagrzewnicy: Można owinąć rure zaraz za kolektorem tak jak juz pisał ktoś rurką miedzianą i wszystko powinno ładnie sie grzać oczywiście owinąć w takim miejscu zeby nie przekroczyło 280 stopni OR bo moze być zle. Sprawa...
i kiedy zniknie na pomarańczowym gasi go , to wtedy nie ma podtrzymania Dlaczego nie ma, skoro na purpurowym jest? Masy by musiało nie być. proponował bym po uruchomieniu ciągnika rozłączyć /przeciąć / pomarańczowy i w drogę Przycisk od ursusa, ale wcześniej bym się zastanowił nad podłączeniem, jeśli gaśnie, bo puszcza listwa, a prąd podtrzymania jest...
tak patrzę co nie którzy piszą o bezzasadności montowania intercoolera bo on nie daje mocy, i momentami chce mi sie śmiać, a momentami płakać, że ludzie którzy nie mają wiedzy, wypowiadają opinie w takim kontekście jakby mieli wiedzę conajmniej na pozioie inżynierskim. i nie chodzi tu o to żebym kogoś wyśmiewał, intercooler sam w sobie nie daje mocy...
Co ile się naprawia Ursusy - co sezon lub dwa. Wiecznie ufajdane olejem, kapiące i ciągle coś jest nie tak. Przeciętny posiadacz ursusa rozbiera go częściej niż własną babę obrazowo mówiąc I tu się z kolegą nie zgodzę. Osobiście mam ursusa 330 od nowości, na liczniku prawie 10 000 mth. Dwa razy wymienione sprzęgło, wałek sprzęgłowy, okładziny hamulcowe...
Nie wiem ile uciągnie 5211 bo nim nigdy nie pracowałem. Mogę zrobić porównanie C360 (3 i 4 cylindrówka, jeździłem obydwoma, ponieważ porównuję obsługę i komfort, a pod tym względem są podobne, nie będę tutaj ich rozróżniał) z 7211. Jeśli chodzi o wygodę Zetor bije na głowę tego Ursusa. Nawiewy i ogrzewanie jak w samochodzie, wspomaganie kierownicy (naprawdę...
spala ursus chwilowy spala spala klasa
czujnik rolek papier lexmark kontroler wideo toshiba kondensatory zmienne
podzielnik ciepła naliczanie jednostek podzielnik ciepła naliczanie jednostek
Samsung HT-X715, XT-X715 – jaki odtwarzacz DVD i amplituner do głośników 3 Ω? Audi 80 B4 – brak liczenia kilometrów, przyczyny, diagnostyka, zębatka, VSS