Odczyt parametrów zimny silnik, sprawdzenie napięcia w momencie uruchamiania zimnego silnika,EGR czysty i pracuje?
Miałem 1) Nastawnik pompy wtryskowej, demontaż, na stół do fachowca, wymiana(jakieś tam pierdoły nie pamiętam), ustawienie, montaż - pomogło !! 2) Jeden TDI-k jak postał sobie troche miał problem z zabraniem, jak już chwycił to szedł, wyłączyłem załączyłem chwytał ze strzału - nie wiem jakim cudem ale zchodziło paliwo do baku (zapowietrzał się), przed...
http://obrazki.elektroda.net/97_12848351... 1- wyłącz. 2- praca silnika. 3- uruchamianie ciepłego silnika. 4- uruchamianie zimnego silnika. Podczas pracy dźwignia ma być ustawiona w pozycji 2 a nie na 3. Śruba od biegu jałowego jest oznaczona LA.
możliwe, że znalazłem przyczynę ale z tym muszę poczekac do rana aby sprawdzić czy napewno. Przyszło mi do głowy sprawdzić omomierzem masę między klemą - a głowicą. Okazało się, że miałem wynik ponad 100 ohmów. Dałem dodatkową masę na głowicę i teraz mam odczyt 2,5 ohma a to już mozna przyjąć za dopuszczalny błąd i opór wewnętrzny przewodów. Zobaczymy...
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Na początku pierwszego rozruchu słychać charakterystyczne stukanie. Terkocze koło zmiennej fazy jak nic, resztę wyjaśnił Gienio. Jak ta usterka pojawia się częściej to wystarczy odpiąć zasilanie zaworu VT, wtedy terkotanie cichnie i mamy pewność 100%, że wariator poległ. Usterka pojawia się częściej w chłodne/mroźne dni i najczęściej podczas uruchamiania...
Nie włącza się "ssanie" - zazwyczaj winny jest srebrny przekaznik za akumulatorem. Było na forum.
Po nocy ,pierwsze palenie i patrz na wydech jak pójdzie niebieski dym może to sugerować winę uszczelniaczy zaworowych. Odszukaj czujnik temp. silnika odepnij i wtedy zobacz czy nie poprawi się z tym zapalaniem na zimnym .
Raczej w pompie jest usterka nie wyprzedza początku wtrysku. wlej dobry środek do czyszczenia układu paliwowego.Diesel Injector Cleaner.
Witam,mam takie pytanie, czy ktoś miał do czynienia z taką przypadłością w e36 M44 318 is, na zimnym silniku np. po nocy silnik ciężko odpala, kreci tak jakby nie miał ciśnienia sprężania. Jak już odpali raz to już później odpala normalnie do momentu jak postoi kilka godzin. Ogólnie silnik sprawia się dobrze ma moc, jest żwawy, nie dymi i nie bierze...
Mam poloneza GSI.Od 2 tygodni mam problem z uruchamianiem.Gdy silnik jest zimny to po przekręceniu kluczyka nie świeci się lampka ładowania. Silnik uruchamia się bardzo trudno - około 15 s. kręcenia.Po uruchomieniu wszystkie wskażniki i lampki świecą się jakby połową mocy. Gdy dodam gazu -obroty do 3500 -> wszystko się rozświetla prawidłową mocą. Gdy...
Witam, mam megankę 2001r 1,4/16V i instalację gazową na sekwencyjnym wtrysku, koszt to 3.700pln. Auto spala mi w mieście 8l gazu, tyle samo co benzyny, a na mocy nic nie tracisz. Przy tej instalacji nie ma żadnych przeglądów, żadnych okresowych regulacji, jedynie wymiana filtrów co 15000km. Jestem bardzo zadowolony, jedyny mój problem to za niskie obroty...
chodzi mi o sterownik wtrysku jaki typ? np. Magneti Mareli IAW 18F.
Tak.Muszę muszę tą czynność powtórzyć pięć razy i auto chodzi normalnie.
Od kilku tygodni jest dobrze. Być może przyczyną była wyrwana z gniazda linka przy pedale gazu.
natomiast jeśli masz problemy z uruchamianiem zimnego silnika to powodem jest dawka rozruch lub przestawiacz zapłonu
Czy było sprawdzane natężenie prądu dostarczanego do świec żarowych podczas uruchamiania zimnego silnika? Rozumiem, że po skasowaniu błędów więcej ich już nie ma? Czujnik temperatury płynu chłodzącego jest sprawny?
Wg mnie nie działa Ci tzw. ssanie. Włącza się ono automatyczne, gdy silnik jest zimny. W Twoim aucie widocznie szwankuje i dlatego masz problem z uruchamianiem zimnego silnika. Świadczy o tym fakt, iż po jego uruchomieniu (jak sam twierdzisz) silnik pracuje poprawnie.
Proszę czytać i cytować ze zrozumieniem. Ja nie pisałem o uruchamianiu zimnego silnika. Ale o oporach wałka sprzęgłowego przy już pracującym silniku oraz skrzyni biegów. Może bardziej tu chodziło o to żeby nieco ulżyć kołu dwumasowemu w sprzęgle i zmniejszyć jego "szarpnięcia" w nomencie gaszenia silnika?
Mechanik pewnie nie ma do czynienia na co dzień z dieslami bo powinien wiedzieć, że po wymianie rozrządu powinien ustawić poprawnie właściwy kąt wtrysku paliwa (w Twoim przypadku reguluje się go ruszając kołem pasowym pompy wtryskowej). Problem z uruchamianiem Twojego zimnego silnika polega na tym, że kąt wtrysku jest zbyt późny co dodatkowo objawia...
nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują. bo nie wiem czy możesz zresetować mapy ECU PB Odłączasz aku. na 0,5 h- dla pewności dłużej. Uruchamiasz zimny silnik na Pb , zostawiasz na wolnych obrotach do uruchomienia wentylatora chłodnicy. Bez gaszenia , przejechać się trochę. Masz reset. Warto spróbować . Pozdrawiam.
Witam Mam problem z Astrą G 1,6 X16SZR 99'. Problem polega na tym, że w momencie uruchamiania zimnego silnika, złapie i gaśnie, problem zanika po rozgrzaniu się silnika.:?: Proszę o pomoc Pozdrawiam
Niestety to są normalne wyniki w takich warunkach pogodowych. Krótkie odcinki, niedogrzany silnik, częste uruchamianie zimnego silnika, włączone ogrzewanie wnętrza, duże opory toczenia na śniegu, włączona dmuchawa na wysokim biegu,
Też tak sądzę, ale można sprawdzić czujnik temperatury bo to on moze mieć taki wpływ na odpalanie (ma rezystancję która w sprawnym czujniku występuje przy wyższej temperatuże silnika) a co za tym idzie podawana jest uboższa mieszanka do silnika i dlatego takie problemy z uruchamianiem zimnego silnika.
Właśnie pisałem z gościem,który na allegro sprzedaje takie zawory i on sprawdził kilka,które nie przepuszczają jednak bez problemu powietrza. Zastanawiam się,czy czasami nie wytwarza się podciśnienie w układzie wydechowym przy uruchamianiu zimnego silnika i to podciśnienie pociąga za sobą zawór,co odblokowuje drogę powietrza z pompy. Ten zawór jest...
Podczas uruchamiania zimnego silnika,występują charakterystyczne szarpnięcia,tak jakby silnik nierówno pracował.Po nagrzaniu ten objaw ustępuje.
Jeźeli czujnik pokazuje że ciepło,to świece się nie uruchamiają a tym samym kiepsko pali. Albo wadliwy czujnik był,albo coś go uszkodziło. To są takie pomiary uniwersalne,ale zawsze można porównać. http://obrazki.elektroda.pl/9277657500_1...
Witam, suma minimalna dla pana wariantu na IFM CR to 2900 zł. Uprzedzając pytanie, czemu tak drogo, od razu udzielę odpowiedzi: - Rozwiązanie jest do systemu działającego w warunkach zewnętrznych, musi też wytrzymać spadki i skoki napięć, np. przy załączeniu nagrzewnicy, uruchamianiu zimnego silnika itd. - Rozwiązanie posiada dopuszczenia do ruchu lądowego,...
Popatrz po prostu, jak zachowuje się cięgno przyspieszenia kąta wtrysku przy uruchamianiu zimnego silnika. Możesz też przestawić je "ręcznie" i wtedy będziesz miał potencjalnego winowajcę.
Nie powinno się uruchamiać zimnego silnika na lpg. To chyba normalne że zimny gasnie... reduktor jest za zimny >Włączenie na gaz możliwe jest dopiero gdy silnik zacznie nabierać temperatury. i właśnie tak powinno być
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/2... np.(VAG-COM -> Engine -> Measure Settings -> grupa 000 Później przełączamy na Basic Settings i tam obserwujemy drugą pozycje od lewej, jeśli wartość wacha się pomiędzy 049-051 mamy wzorcowo ustawiony kąt, kilka stopni w jedną czy druga strony nie wpływa znacząco, ale gdy kąt jest powiedzmy 20 czy...
Sądzę kolego, że do sprawdzenia będzie z pewnością kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej i/lub układ paliwowy - dot. kłopotów z uruchamianiem zimnego silnika, jeśli natomiast chodzi o kontrolkę świec żarowych to proponuję sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego jaką podaje on sterownikowi silnika wartość temperatury - albo Vagiem albo...
Przepustnica ssania powinna się zamknąć, gdy przesuniesz manetkę gazu na obroty maksymalne, do samego końca. Po minimalnym zmniejszeniu gazu, powinna się otworzyć. Podczas pracy silnika, powinna być otwarta, zamykamy ją tylko przy uruchamianiu zimnego silnika. Powodem falowania obrotów mogą być luzy na cięgnach regulatora, złe założenie sprężynek lub...
pominąłem podgrzewacz oraz filtr z ręczną pompką założyłem filtr z golfa pomiędzy filtrem a pompą przeźroczyste przewody z zaworkiem zwrotnym, korektor w pompie dział oraz ten uruchamiania zimnego silnika, świece, akumulator i jest bez zmian
Witam wszystkich. Mam megankę 2001r 1,4 16V i mam z nią mały problem - przy uruchamianiu silnika obroty powinny się kształtować około 1200-1300 obr/min, tym czasem u mnie jest to 800 obr/min, gdy silnik się zagrzeje jest wszystko ok oroty 700-750. Co może być powodem zaniskich obrotów przy uruchamianiu zimnego silnika. Silniczek krokowy już wykluczyłem.
bralem pod uwage swiece zarowe ale on pali tak samo na rozgrzanym silniku
Witam.Co może być przyczyną że podczas uruchamiania zimnego silnika z rury wydechowej przez kilka sekund wydostaje się dym który śmierdzi taką spalenizną i ma białawo błękitny kolor,nie ubywa płynów, samochód SUZUKI BALENO 1,3 przebieg 131 000,czy może to normalne,potem jest wszystko ok
W passacie b6 2,0 tfsi, w chłodniejsze dni (temp. ponizej 5 stopni C) przy uruchamianiu zimnego silnika zapala się kontrolka od płynu chłodzącego (sygnalizacja jak przy za niskim poziomie płynu lub przy zbyt wysokiej temp.). Płyn w układzie jest, temperatura zamarzania też sprawdzona i jest OK. Kontrolka nie zapala się juz przy kolejnym uruchomieniu,...
Nie wiem do czego służy ten silnik i jaki jest reżim jego uruchamiania. Ja mam agregat prądotwórczy i też miałem i mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Początkowo silnik był zalewany i gdy wreszcie zaskoczył to przez jakiś czas strasznie dymił, więc obniżyłem poziom paliwa w komorze pływakowej. Problem uruchamiania zimnego zsilnika pozostał,...
Sprawdź, jakie masz świece, bo pisałeś, że wymienione – i te kable WN coś tu jest nie tak Ja na twoim miejscu zrobiłbym tak przemyj czujnik obrotów następnie rano wykręcaj każdą świece I sprawdź czy na wszystkich jest taka sama iskra, – jeśli świece to tylko BOSCH super 4 polecam. I te przewody zdążają się nowe i mają przebicie w ciemnym...
Pozdrawiam. Domyślam się, że masz problemy z uruchamianiem zimnego silnika. Nie jestem zwolennikiem zaczynania napraw od ustawiania zapłonu czy rozrządu. Jeśli przedtem nikt niefachowo nie wymieniał paska rozrządu. Proponował bym sprawdzić prawidłowość podłączenia świec żarowych i czy po prostu grzeją. Zapłon w dieslu nie "starzeje się" (tzn. nie przestawia...
Nie wiem czy to co napiszę jest adekwatne do tego przypadku. Też mam mały agregat prądotwórczy (chińczyk) z silnikiem dwusuwowym. U mnie też jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Na początku po takim odpaleniu dosyć długo kopcił. Doszedłem do wniosku, że te trudności wynikają zza wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Obniżyłem trochę...
Przy uruchamianiu zimnego silnika nic się nie działo, po przejechaniu kilku kilometrów,szczególnie na zakrętach najprawdopodobniej alarm się włączał powodując zwarcie we wspomnianym czujniku i silnik gasł. To napisał "anonim"? Wstyd się przyznać do błędu , a nazwanie kogoś "debilem" to niekulturnie i świadczy o piszącym. Więcej nie odpowiadaj na posty.
Termostat jedynie się wymienia na nowy. Termostat łatwo sprawdzić, gdy silnik jest zimny. Uruchamiasz samochód rano, po 10-15 min pracy, korpus silnika jest znacznie ciepły, dotykasz chłodnicy (całość, góra dół), czy nie robi się ciepła. Jeżeli tak, to termostat do wymiany.
no wlasnie jak sie paliwo cofa. To jak temu zaradzic? Co jest przyczyna?
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Jak działa ta „wajcha od ssania po lewej stronie gaźnika Zapewne tak jak w każdym prostym gaźniku - dodatkowa przepustnica na wlocie i dodatkowy rozpylacz w jej okolicy. bo u mnie nic sie nie dzieje jak podnoszę do góry Ale silnik odpala czy są z tym problemy? dopiero na końcu jak podniosę to silnik gaśnie? Ekhm, to jest ssanie i używa się go...
Zauważyłem że na środkowym tłumiku były nawiercone 4 lub 6 małych otworków, ale nie wiedząc do czego to służy zaspawałem to migomatem. Od tamtej pory jakoś gorzej mi sie uruchamia gdy silnik jest zimny Więc jak sie ma odprowadzanie wody do uruchamiania zimnego silnika :?: Czy ktoś wogule przeczytał post Pikarda :?: :?: :?:
Witam !! Dlatego właśnie ( elektronika ) pisałem o " mamce " - akumulatory i ładowarka ( do nich ) na wózeczku . Co do prądów jakie mogą - i pewnie płyną przy uruchamianiu zimnych silników od autobusów to lepiej nie pisać ( i nie myśleć ) 150A to o wiele za mało . Rozrusznik od samochodów osobowych może brać prąd ( przy zablokowaniu ) z 300 A ( spokojnie...
Witam. Problem z uruchamianiem zimnego silnika się rozwiązał. Winowajcą okazał się reduktor który puszczał gaz po zgaszeniu silnika. Gdy samochód stał przez dłuższy czas to przy odpalaniu dostawał porcję benzyny + gazu który się nazbierał w kolektorze i silnik miał problem, jak opary gazu się wypaliły to było już w porządku i trzymał obroty. Zregenerowałem...
Witam wszystkich. Mam Megankę 2001r 1,4/16V i mam z nią problem. Przy uruchamianiu zimnego silnika obroty kształtują sie w okolicach 800obr/min, a powinny być znacznie wyższe około 1200-1300obr/min. Gdy silnik się zagrzeje wszystko jest ok, obroty 700-750obr/min. Co może być tego powedem, silnik krokowy już wyeliminowałem, jest ok. Proszę o radę. Pozdrawiam.
jakie webasto? z pilotem czy jako dogrzewanie zimnego silnika?
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
Witam! Czy ktos moze mi wyjasnic co sie dzieje ?! ( usterka jak w temacie). Auto ma 9 lat, przebieg 230 kkm, osiagi bardzo dobre, nie bierze oleju, lecz tylko lekko stukaja olejowe popychacze zaworow podczas uruchamiania zimnego silnika, po chwili cichna. Silnik typu F3P na monowtrysku. Skad olej w kolektorze ssacym, ze az poci sie uszczelka pod nim?!!...
Witam Od kilku dni mam podobne problemy. Jeżdżę Oplem Sintrą z instalacją sekwencyjną KME. Przy uruchamianiu zimnego silnika i przełączaniu na gaz silnik gaśnie. Wydaje mi się, że na ciepłym silniku przełączanie odbywa się bezproblemowo. Podłączenie do komputera nic nie wskazuje. Gazownik mówił, że być może zawór przy zbiorniku nie otwiera. Tylko dlaczego...
Fsoliebhaber a powiedz mi coś jak jest z kulturą pracy silniczka po rozwierceniu? Tzn co z wolnymi obrotami? Czy są stabilne? Czy zmieniła się kultura pracy podczas jazdy? Bo powiem Ci szczerze że u mnie na wolnych obrotach silniczek pracuje bardzo równiutko. Nie spodziewałem się tego że to chińskie arcydzieło z gaźnikiem z epoki kamienia łupanego...
Mam pytanie. Czy podczas uruchamiania zimnego silnika przez jakis czas slychac jest glosna prace popychaczy hydraulicznych.Czasami jest to czas rzedu 1-2 sekund,a czasem kilku minut podczas jazdy dopoki olej sie nie zacznie rozgrzewac. Wiem ze nie w kazdym cienkusie slychac takie zjawisko. ale problem w tym czy jest to raczej normalne czy moze korpusy...
Witam A ja zakładałem gaz u takich jednych gosci w okolicach Łodzi. I myśle że są dobrymi fachowcami w tym co robią. Ostatnio miałem problem z uruchamianiem zimnego silnika na LPG i po przedstawieniu szczegółowo objawów uzyskałem precyzyjna poradę w którym miejscu najpierw popatrzeć i ewentualnie oczyścić. Po oczyszczeniu styków w kopułce aparatu zapłonowego...
Bo jak uruchamiam na zimnym silniku to mam podniesione obroty które po tem opadają Dodano po 52 AIC co to jest bo nie mam pojecia
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
Citroen AX 1.1, Bosch Monojetronic Mam problem z zbyt dużymi obrotami biegu jałowego. Sytuacja przedstawia sie następująco: przy uruchamianiu zimnego silnika (rano) obroty sa "normalne" po chwili jednak znacznie sie zwiększaja (ok. 3000). Po przejechaniu 3-4 km (lub 10 min. postoju) spadają do normalnej wartości ok 800. Jaka może być przyczyna zbyt...
To napisałem w #3, od tego należało zacząć ,zwłaszcza na duży przebieg i że nikt nie zaglądał do niego pewnie od nowości.
Załóż oryginalny filtr powietrza i przystąp do czynności regulacyjnych,pamiętaj,że jak uruchamiamy zimny silnik to należy przelać komorę pływakową.
Witam, W związku z mrozami wpadł mi do głowy taki oto pomysł - gdyby pod spód chłodnicy lub miski olejowej podkleić/przykręcić taki rezysrtor - 50W http://www.tme.pl/katalog_pics/3113/ax50... (w aluminiowej obudowie)i zasilić go zewnętrzynym zasilaniem (12V, min 3.31A). Wówczas, mniej katorżnicze jest uruchamianie zimnego silnika, a my możemy...
Jak rozumiem LUCAS DPC?- jeśli tak to piszę A czy dochodzi do niego podciśnienie tą rurką gumową? jeśli nie to na początek posprawdzaj poprawność podłączenia tych przewodów podciśnieniowych, a dzieje się tak że czujnik temp daje sygnał do sterownika a ten za pomocą przetwornika owtiera podciśnienie do rurki połączonej z tą dźwignią od rozruchu na zimno-...
Sprawdzone. W silniku z komputera nie wychodzą już żadne błędy... Zauważyłem tylko jeszcze jedną rzecz. Gdy uruchamiam samochód na zimnym silniku i dodaję lekko gazu żeby podnieść obroty do 1500 rpm/min (niezależnie od tego czy jest na ssaniu) to gdy trzymam pedał gazu w jednej pozycji to obrotomierz raz ustawia się na 1500 obr/min, a za chwilę potrafi...
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Z tego opisu to nie wynika jednoznacznie czy ta iskra jest czy jej nie ma ? W razie problemów uruchamiania na zimnym silniku sprawdzał bym iskrę na dodatkowej sprawnej, nie koniecznie nowej świecy z boku silnika, łatwiej przy wykręconej świecy z silnika. Bo to może być problem iskry ale nie koniecznie.
WITAM,poszukuję schematu instalacji elektrycznej silnika i osprzętu do niego przykręconego konkretnie chodzi o uruchamianie zimnego silnika,jeśli niebędzie problemu to proszę o schemat całości instalacji elektrycznej,z góry dziękuję.
Witam. Od 2 miesięcy jestem właścicielem Kia Carnival II 2002 r 2,9 TDI. W trasie przy gawałtownym wciśnięciu pedału gazu zaświeciła mi na chwilę kontrolka "check engine", przy ok 100km/h. Pokazały się również wycieki paliwa, jak się okazało wężyki powrotu paliwa od wtryskiwaczy były luźne. Pojawił się również problem z uruchamianiem zimnego silnika....
Witam Troszkę czytałem o tych jednostkach napędowych i problemach z nimi związanymi, wszystko wskazywałoby na samą pompę. Zauważyłem jednak jeszcze jedną małą nieprawidłowość. Miernik temperatury otoczenia (nie silnika i płynu chłodzącego), który wyświetla wartość na wyświetlaczu pod kierownicą mocno oszukuje, znacznie zawyża temperatury, przy -15 na...
Mam powazny problem z uruchamianiem zimnego silnika Daewo Nexia 8V -.Polega to na tym iz po uruchomieniu na zimno natychmiast gaśnie ,a gdy 2-gi raz go uruchomie to chodzi normalnie poza tym że nie chce wchodzic na obroty (jak dodaje gazu dławi go).Gdy przełacze na instalacje gazową to chodzi jak ta lala.Byłem sprawdzić go na komputerze ,ale nic to...
Raczej sie nic nie zmieniło w pracy silnika a kąt tutaj jest bardzo wazny podobno bo Master's napisał ze "Kąt poczatku tłoczenia jest niezwykle istotny. W silnikach z pompami VP..jego złe ustawienie ma kluczowy wpływ na uruchamianie zimnego silnika. Tylko zimnego...bo potem ECU odpowiednio wysterowywuje hydrauliczny przestawiacz kąta w zależności od...
Witam, coraz częściej po uruchomieniu silnik pracuje jakby jeden z wtryskiwaczy podawał inną dawkę (trzęsie się, jeden z cylindrów pracuje inaczej niż pozostałe). Nieregularna praca nasila się z czasem i po ok 5 minutach jest już bardzo zauważalna. Drgania są bardzo mocno odczuwalne ale obroty na jałowym są prawidłowe, silnik nie kopci, równo rozwija...
Witam, Wymieniłem zużyte świece i kable WN. Teraz podczas przyspieszania silnik dziwnie się zachowuje -> czasem okropnie muli by po chwili zacząć normalnie przyspieszać, czasem robi to kilka razy podczas przyspieszania co daje efekt "szarpania". Przy delikatnym przyspieszaniu efektu tego nie zauważyłem, aczkolwiek czasem szarpnie na wysokich obrotach.Wcześniej...
Witam, mam taki oto problem z rozruchem zimnego silnika w roverze 25. Mam w nim instlację gazową i od pewnego czasu pojawił sie problem przy uruchamianiu zimnego silnika na beznynie (nie mam takiej opcji, że moge zapalac na gazie). Za pierwszym razem, słuchac pompke paliwa, ale nie zapali,. Trzeba odczekać chwile, aż drugi raz zadziała pampka paliwa...
są 2 rzeczy do zrobienia bo widzę, że u Ciebie występują obie jednocześnie - problem z odpaleniem zimnego silnika - do sprawdzenia ustawienie kąta początku tłoczenia - w Golfie Mk4 ustawia się go nie poprzez poluzowanie i obrót pompą wtryskową tylko jej kołem pasowym na "fasolkach" a jeśli chodzi o problem z usruchomieniem ciepłego silnika to trzeba...
Alarm mógł się zawiesić od spadku napięcia.Jeżeli pin nie zmieniony i alarm to ten z opisu,to naciśnij przycisk serwisowy 2 razy,nie pamiętam tylko czy z zapłonem czy bez,aż 4 razy odezwie się buzzer. Zawieszony raczej nie jest, bo jak trzy razy pod rząd uruchamiałem silnik na zimno to za każdym razem piszczał. Jak przejechałem kilka kilometrów, zgasiłem...
Kolega robokop ma rację, benzyna z komory pływakowej nie paruje tak łatwo. Niedowiarkom proponuję po miesiącu zdjąć pokrywę z gaźnika i benzyna tam będzie, może troszeczkę niższy poziom. A problemy z rozruchem biorą się prawdopodobnie z nieszczelności uszczelek pod gażnikiem oraz źle ustawionej przepustnicy w drugiej gardzieli, co w połączeniu z troszeczkę...
kiedy uruchamiam zimny silnik to bardzo długo kręci ale wystarczy że pokręcę chwilkę(ok 3 obrotysilnika) puszczę i sproboje jeszcze raz zapali od razu
na gazie nie ma żadnych problemów I dlatego do niczego nie dojdziesz bo będziesz się niesłusznie upierać że to nie wina instalacji gazowej. A jaki wpływ ma instalacja gazowa na uruchamianie zimnego silnika? Praca na gazie jest u mnie możliwa po osiągnięciu temperatury 25 stopni. Wiem, wiem, za chwilę ktoś mi napisze że gaz zmienia mapę benzyny. Nic...
Nic z tych "logów" ciekawego nie wynika, bo silnik sobie pracował na wolnych obrotach, ale temperatura cieczy jest cały czas na poziomie 36°C, zobacz rano po nocy stania ile wyniesie bez uruchamiania silnika
no dobra! a co powiecie na to: wywołałem zakłócenie urządzenia sterującego, sprawdziłem wskaźnikiem diodowym jaki jest to rodzaj zakłócenia. Okazało się że dioda świeci sekwencją 4-4-4-4 co oznacza że zakłócenia nie rozpoznano. Praca silnika jest niestabilna, tak jak w przypadku niektórych przedstawionych opisów (problem podwyższania obrotów do 2000)...
Purejety po 2005 roku nie mogą jeździć poniżej 7000 RPM, ponieważ wtedy dochodzi do przerywania i szarpania silnikiem. Jazda na lekkim gazie to jeden z eksploatacyjnych błędów. Co do problemów z uruchamianiem silnika to raczej nie szukaj tutaj odpowiedzi. Naprawa tych silników wymaga ogromnej wiedzy i narzędzi.
Co odpowiada tak naprawdę za to że gdy uruchamiam zimny silnik auto samo podciąga obroty?
świece sprawdzone ,rozrzad poprawiony.kiedy uruchamiam zimny silnik mam wrażenie że pompa nie dostaje paliwa(rozrusznik kręci i nic nie załapuje)A układ paliwowy sprawdzony.może jakiś czujnik w pompie sie nie otwiera,albo za mała dawka rozruchowa paliwa?
No właśnie na autostrady nadaje się idealnie. Sam sobie przeczysz - jazda po mieście to stanie w korkach, krótkie podjazdy, częste uruchamianie zimnego silnika. 1000 km w trasie to 5-10 uruchomień silnika, z czego na zimno przepracuje może 5% tego dystansu, ten sam dystans w mieście to 50-100 uruchomień silnika i 20-40% tego dystansu będzie przejechane...
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
Kupilem escorta'91 1.4 i jak mial na liczniku 15000, dzisiaj ma 55000, ale setka juz przeleciala. Jezdzony byl w Niemczech w jakiejs firmie, czyli domyslam sie ze mial co najmniej 115000 jezeli nie 215000, kupilem go w 1997. Co do przedmuchow, kiedys wywalilo mi korek oleju, ale to bylo dawno i nie powtorzylo sie. Wiem ze do wymiany sa uszczelniacze...
Kolego ale na filmie widać jak uruchamiam zimny silnik rano temperatura 11° na zewnątrz. Więc odpalam go i po 15 sek zaczyna się problem. Chcesz mi powiedzieć że w tak szybkim czasie sterownik już bierze pod uwagę sondę Lambda?
Kolego nic nie piszesz czy masz sprawne świece żarowe.W zimie w tych silnikach to podstawa ( za każdym uruchamianiem ).
chodzi o ten podwójny czujnik G62/G2 zaznaczony na fotce : http://images33.fotosik.pl/394/d1f36c49c... w jednej obudowie są dwa czujniki - G62 podaje sygnał o temperaturze płynu chłodzącego do sterownika silnika i ten jest istotny dla prawidłowej pracy i uruchamiania zimnego silnika a G2 podaje wartość temperatury płynu chłodzącego do wskaźnika...
Kartka papieru ma grubość około 0.10 mm (w zależności od gramatury), a tam potrzebna jest szczelina 0.40 mm. Przy zbyt małej szczelinie po rozgrzaniu silnika powiększą się luzy w łożyskach wału korbowego i koło magnesowe zacznie ocierać o nabiegunniki cewkomodułu, przez co ulegnie uszkodzeniu. Iskra z przewodu WN ma przeskakiwać na odległość minimum...
Witam podaj kod silnika ale wydaje mi się ze termostat jest mechaniczny.Co do rozruchu spróbuj na 2 minuty odłączyć klemę od akumulatora, jeśli będzie normalnie silnik się uruchamiał to wina leży po stronie gazu w zasadzie w jego złej regulacji.
rozpylacze dobrane do silnika uruchamiany bez odprężnika świec nie posiadam, ale grzałem do dolotu
Podłączę się pod temat, bo mam ten sam problem, ale z agregatem prądotwórczym. Nie sądzę aby to był problem regulatora odśrodkowego (braku tej sprężyny), bo wtedy silnik pracowałby na wolnych obrotach, tak było gdy u siebie wypiąłem tą sprężynę. Problem wg mnie, tkwi w gaźniku, autor wspomniał, że wymieniał iglicę. U mnie na początku nie było falowania...
Minimalne zmniejszenie przerwy, lekko przyspiesza zapłon więc przy opóźnionym może pomóc. Nie żebym się czepiał ale zapłonu świecą się nie reguluje, chcesz zmienić ustawienia fabryczne producenta? W silnikach o dużych stopniach sprężania przerwa powinna być mała 0,3-0,5 mm. Zbyt mała odległość prowadzi do mostkowania świecy. Wtedy to pomiędzy elektrodami...
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Witam, Kupiłem niedawno okazyjnie używaną pilarkę Stihl MS 181. Mam dużą Husqvarnę 359 i potrzebuję małej do okrzesywania. Jest jeden problem, podczas próby uruchamiania jej na zimnym silniku muszę szarpnąć ją z 20 kilka razy zaczym odpali. Później na ciepłym silniku nie ma już takiego problemu. Gdzieś czytałem, że przyczyną takiego stanu mogą być rysy...
Jak już w temacie podałem pacjent to Audi A4 avant 2001r TDi 115KM, a problem to licznik. Objawy: Podczas uruchamiania zimnego silnika licznik dostaje głupawki, wskazówki skaczą data w komputerze się resteuje, licznik dziennych km też się resteuje, po ujehcaniu 3-4 km wszystko wraca do normy lub blokują się wskazówki na jakiś tam wartościach i dopiero...
drgania zimnego silnika odpaleniem zimnego silnika zapaleniu zimnego silnika
zmywarka amica silnik ustawienie regulatora pokojowego termet sterowanie rolet zewnętrznych
Schemat połączeń cewki zapłonowej Stihl 026 – przewody WN, STOP, masa, opis układu CDI Renault Laguna 2.0 dCi – kod błędu zPP380/P0380, usterka świec żarowych, objawy i naprawa