Witam. Ostatnio znalazłem głowicę vhs i chciałbym uruchomić jej silnik. Czy arduino nada się do do sterowania? Jak sprawdzić i podłączyć czujnik hala? https://obrazki.elektroda.pl/7663783500_... https://obrazki.elektroda.pl/9486993100_... https://obrazki.elektroda.pl/6010719000_... https://obrazki.elektroda.pl/8683354800_...
witam vcr pracuje poprawnie do momentu uruchomienia silnika głowicy, następuje opasanie chwileczke kręci się głowica następnie się wyłancza w tryb stand by., Wydaje mi się że głowica kręci się za szybko. Możliwe jest uszkodzenie układu LA 7116 który prawdopodobnie kontroluje obroty głowicy? Wdzięczny będe za schemat
Witam, nabyłem ostatnio głowice z nieznanego mi video i chciałbym go uruchomić. Na płytce jest 7 opisanych pinów: 1-C 2-FG 3-Vcc 4-MG 5-PG 6-GND 7-5V dodam,że na płytce jest układ scalony TOSHIBA TA8424F , a jedyna nazwa jaką znalazłem na płytce to: SM-270. Bardzo prosze o pomoc, i z góry dziękuje
Uszkodzona świeca - nie szczelność - brak kompresji. Albo uszczelka pod głowica? Na uruchomionym silniku trzeba by popatrzeć.
Mam problem z podkaszarką NAC - głowica po uruchomieniu obraca się 10-15 sekund i stopniowo zatrzymuje się. Później nie pomaga dodawanie gazu, głowica stoi w miejscu. Silnik odpala bez problemu, gdy głowica się zatrzyma silnik nadal chodzi, czyli włączyć/wyłączyć podkaszarkę mogę bez problemu.
Jesteś w stanie powiedzieć gdzie go znajdę i jak sprawdzić? Przy głowicy po stronie kierowcy. Odkręcasz 3 śruby M6 i wyciągasz termostat. Jeśli jest niesprawny, to będzie w Twoim przypadku otwarty. Kup wcześniej uszczelkę do termostatu (okrągłą z trzema otworami na śruby). Prostszy sposób sprawdzenia. Po uruchomieniu silnika, głowica i obudowa termostatu...
Zdejmij klawiaturę, pokręć wałem, jak dalej coś blokuje to głowica do góry.
czy głowica posiada swój silnik Jeśli go nie widzisz to może lepiej odpuść temat...
Może mieć - drukarka może przestać podawać napięcie na silnik przesuwu głowicy, jeśli po uruchomieniu nie wykryje przesuwu - a za monitorowanje ruchu odpowiada enkoder. Czy pasek ma jakieś widoczne uszkodzenia? Sprawdziłeś napięcie zasilania silnika i obecność czegoś, co mogłoby blomować przesuw?
Termostat ma otworek odpowietrzający. Głowica ma połączenie małego obiegu. Układ chłodzenia powinien odpowietrzyć się automatycznie po uruchomieniu silnika i kilkukrotnym przegazowaniu.
Nie uruchomisz dysku bez elektroniki. Talerze napędzane są silnikiem krokowym!
Uszkodzenie zaworów widać po zdjęciu głowicy. Lub wymieniamy rozrząd kupujemy nowe koło i sprawdzamy czy silnik się uruchomi. Moja rada szukaj innego auta.
No i możesz się liczyć co do wymiany uszczelki pod głowicą albo robota głowicy :P A niby co to może się stać z uszczelką myszy ją zjadły?
Nie ma testu, bo w zwykłym liczniku kontrolka jest włączana przez czujnik bimetalowy wkręcony w kanał wodny w głowicy silnika, a nie przez ECU.
komentarz do tego rozwiązania: ... blok głowica silnika nagrzana do 50C olej w misce -15C po uruchomieniu silnika zimny olej (-15) wpada do głowicy, a po kilkunastu razach takiego szoku termicznego głowica spękana od naprężeń wewnętrznych aluminium... Bzdura. Raptem 65 stopni różnicy temperatury
Parę minut wcześniej kosilam nią i było wszystko ok. Musiałam ją wyłączyć bo zaplątało mi się grube zielsko. Po ponownym uruchomieniu głowica samoistnie mi spadła.
Tak swoją drogą, ciekawi mnie tylko jak długo powinny się grzać Jeszcze jedno, bo przeoczyłem.. Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić, skoro w komorze spalania jest zapłon?...
Spróbuj chwilę (~10s) poczekać od włączenia zapłonu do uruchomienia silnika - czy coś to zmieni w reakcji na gaz po uruchomieniu silnika?
Mam pytanie, ostatnio przeprowadzaliśmy remont ciągnika (Fiat 680dt). Wymieniane były pierścienie panewki i planowanie głowicy, po złożeniu i uruchomieniu ciągnika słychać było stukanie w silniku, po zdemontowaniu głowicy widać, że tłoki stukają o głowice, czy ktoś miał styczność z podobną sytuacją i jakie mogą być przyczyny kolizji tłoków z głowicą.
Membrana ciśnieniowa na pokrywie głowicy cylindra jest uszkodzona Rozwiązania Uruchomić silnik na biegu jałowym Sprawdzić membranę ciśnieniową Umieścić źródło dymu w pobliżu otworu obudowy przepony Uwaga: Jeżeli zasysana jest nadmierna ilość powietrza Lub: Odgłos silnika zmienia się po przykryciu obudowy Wymienić membranę ciśnieniową Kryteria: Do numeru...
A jak tam wygląda cała reszta w tym silniku? Ile ma sezonòw przepracowanych? Zrobiłeś jakieś oględziny, testy, pomiary, jakie ma zużycie cylinder-tłok-pierścienie, jak tam głowica- zawory szczelne, itd,itp.
Pozostaje jeszcze opcja że warsztat dokonujący naprawy coś skopał (pękła głowica przy dokręcaniu, źle złożyli rozrząd i doszło do kolizji lub uruchomili silnik bez uprzedniego zalania go płynem [odpowietrzenia] i doszło do przegrzania lub na pierwszej jeździe testowej po remoncie ktoś dał mu tak ognia że popękały pierścienie olejowe). Różne cuda potrafią...
Może rozgrzać nie palnikiem a uruchomić silnik bez jednego cylindra. Następnie delikatnie schłodzić samą "świecę" Głowica będzie gorąca w krótkim czasie.
Sprawdz czy na świecach sa ślady płynu(woda).W tych silnikach najczęstrzą przyczyną problemów z zapalaniem zimnego silnika jest uszczelka pod głowicą.
Po uruchomieniu silnika, kabelek z czujnika na głowicy zdejmij, a z podstawy filtra zewrzyj do masy i przekrocz 2000 rpm.
Zależy jak jest uszkodzony. Jeśli Mechanicznie czyli np ukruszony to zobaczysz, jeśli jest miękki to nie zobaczysz, chyba że na walku zrobiły się ślady. Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Zobacz, czy na zimnym silniku jest u góry od startu czy dopiero po tych dwóch minutach.
Niestety w tym momencie nic już nie sprawdzisz. Nie ma metody pomiaru kasatora luzu zdemontowanego z silnika. Musisz złożyć silnik, uruchomić nagrzać olej do min 60°C i dopiero wtedy kontrolować luz kasator-krzywka wałka.
Ciągnik stracił moc, z tłumnika wydobywa się biały dym, z układu ubywa płynu chłodzącego (bez wycieków). Co może być tego przyczyną? Naprawa silnik. Może tylko uszczelka pod głowicą.
Witam dziękuję za odpowiedzi i przepraszam ze tak długo a przyczyną była uszczelka pod głowica :) pozdrawiam
A czy demontaż głowicy równa się z demontażem silnika ?
Wydaje mi się że w głowicy, pod kolektorem ssącym, gdzieś w okolicy 5 i 6 cylindra.
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Głowica: 25Nm +90st +90st + 45st Uruchomić silnik. + 30 st + 15st. Kolejność 8 4 1 5 9 7 3 2 6 10
Głowica w górę.
Ja miałem ostatnio gruza vectre b 1.8.Magiki powymieniały prawie wszystko oprócz tps.Ecu nie widział położenia spoczynkowego to i nie uruchomił tzw programu biegu jałowego.Przy hamowaniu silnikiem też jest to istotne.Co nie znaczy że u ciebie jest to samo.Zobacz jeszcze masy na głowicy tam lubi oberwać.Jak podobne jest to np w łoplach.Takie coś mam...
Może być padnięty sterownik silników/przetwornik małych napięć (napięcia 3,3V i 5V powstają z 32V dostarczonych z zasilacza), który jest na płycie głównej. Ewentualnie możesz wyjąć głowicę i uruchomić drukarkę bez niej, ale to działało na starsze modele drukarek (te na tusze PGI-5/CLI-8).
Sprawa wygląda w ten sposób że nie bardzo mam możliwość ustawić zawory na ciepłym silniku ponieważ w tej chwili jest zdjęta głowica bo wymieniałem zawór i uszczelniacze. Chciałbym więc ustawić zawory po montażu głowicy a przed uruchomieniem silnika czyli na silniku zimnym. W związku z tym powinienem w jakiś sposób zmienić wartości luzów?
Witam, ewidentnie słychać syczenie. Któraś świeca jest źle wkręcona albo gwint ścięło w głowicy w czasie wykręcania starej świecy. Możesz zrobić tak- rozrobić wodę z płynem do mycia naczyń, następnie tym roztworem polej na świece tak by zamoczyć miejsce połączenia w głowicy. Uruchom silnik na parę sekund, tam gdzie pokaże się piana masz nieszczelność....
cześć wszystkim jestem tu nowy ale z cintkami mam dużo do czynienia . W cintku masełko na korku i bagnecie to normalna rzecz. przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą miałbyś problemy z uruchomieniem zimnego silnika, także nie masz sie czym przejmować. pozdrawiam
Uszczelka pod głowicą ? Tylko przypuszczam... pozdrawiam
Tak mi się coś wydaje że w dyskach twardych są silniki BLDC a nie krokowe (jeśli to silnik napędu a nie pozycjonowania głowicy).
przypuszczam, że rozrząd ustawiłeś poprawnie ale znaczącym dopełnieniem wszystkiego w TDI VP jest ustawienie kąta wyprzedzenia początku tłoczenia (kąta wtrysku), w silniku AGR nie ustawia się tego poprzez ruszanie od i w stronę silnika pompą wtryskową tylko jej kołem pasowym gdzie luzuje się 3 śruby i ustawia się koło pasowe pompy na tzw. fasolkach...
Zwykle było tak - napięcie zasilania (jakieś 12V), napięcie włączania (różne wartości) - podanie napięcia powoduje start silnika, napięcie sterujące - jego zmiana powoduje zmianę szybkości obrotowej. Reszta końcówek służy do informowania reszty magnetowidu o warunkach pracy silnika (FG - cewka w postaci 'zygzaka' wokół płytki, PG - hallotron lub głowica...
Problem zaczął się gdy wykręciły się jakimś cudem śruby mocujące klawiaturę trzeciego cylindra. Rozleciał się przy okazji popychacz hudrauliczny, zginęła "zawleczka"-pewnie utopiła sie w misce olejowej. Silnik został poskładany, śruby klawiatury wymienione+uszczelka głowicy. Po uruchomieniu silnika identycznemu uszkodzeniu uległa klawiatura i popychacz...
Wymień laser. Czyszczenie nic nie da. Głowica jest zbyt skomplikowana, m.in posiada 2 lasery, zmienną ogniskową sterowaną mikro-silnikiem krokowym. Zabrudzenie zwierciadła, soczewki od spodu, pryzmatu itd nie do usunięcia. Poza tym mógł się zablokować wbudowany w głowice silnik. Koszt lasera nie jest wygórowany. Z tym że jak nie wiesz jak wymienić,...
Witam, Jumper 2.2 hdi silnik PUMA 120KM, wykonywałem procedurę wpisywania kodów (programowania ) wtryskiwaczy, Lexia kody akceptuje, później przechodzi w tryb Programowania tj, oprogramowanie prosi o uruchomienie silnika (warunki temp głowicy 70 i paliwa 30 stopni C.) Silnik uruchamiam , warunki spełnione uruchamia się procedura , po ok minucie wywala...
witam a czy space motor się jeździ( karetka z głowicą)
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra.
NA samym początku chce go uruchomić, podłącze go do zasilacza stabilizowanego 1-16V
Chciałem zmierzyć temp. głowicy silnika spalinowego takim oto termometrem: http://obrazki.elektroda.pl/6011460400_1... Po podpięciu czujnika termometru panelowego do głowicy silnika, oraz uruchomieniu silnika na wyświetlaczu zaświecają się wszystkie segmenty. Przy układzie zapłonowym niewiele już zdziałam, co moge zrobić przy termometrze...
Ponieważ nie udało Ci się uruchomić silnika, nawet z podlaniem paliwa wprost na tłok, więc sprawdź ciśnienie w cylindrze. Jeśli będzie ono poniżej minimum tj. do ok.4 bar, to niestety coś namieszałeś, albo dałeś części tzw. "używki". Może podczas montażu popękały pierścienie. W jakim stanie jest uszczelka pod głowicą, czy prawidłowo zamontowałeś głowicę...
Przecież to staroć jest. Polej na głowicę pompy zimna wodą jak zapali to masz już przyczynę.
Dzięki. A czy jest możliwość jakiegoś sprawdzenia, że na 99% to wypalone gniazdo bez zdejmowania głowicy? Na ciepłym silniku (po ponownym uruchomieniu silnika) zapłon już nie wypada, jak to możliwe?
Też tak myślę, zrobię tak: odepnę węża od chłodnicy u góry, jak nie będzie płynu, to założę z powrotem, zaleję płyn do chłodnicy przez zbiorniczek i przez przelew od chłodnicy, odkręcę odpowietrznik na termostacie i oba na wężach do nagrzewnicy. Po odpowietrzeniu pozakręcam razem z korkiem zbiorniczka, odpalę i nagrzewam silnik, aż się uruchomi wentylator....
Rozkręciłem głowicę i poruszyłem tłokiem. Troszkę się dało. Komorę z wałem i korbowodem też otworzyłem. Po tym silnik się uruchomił. Mam wrażenie, że przydałby się mu nasmarowanie ruchomych części. Nie wiem gdzie, jak i czym i czy to się smaruje.
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
mialem taki sam ptroblem ale zniknął po wumianie uszczelki pod głowicą,klijęt ją zglaszal już wcześniej, po wymianie wyrególowalem zawory i bylo ok.to może być przyczyną
To wygląda jak para ale to czyste powietrze nic nie śmierdzi to wychodzi z korka wlewu oleju . Silnik po częściowym remoncie Głowica byla składana w zakładzie założone nowe pierścienie. Auto chodzi super nic sie nie dzieje oprócz niby tej pary tak to nazywam ponieważ po uruchomieniu silnika to widać jak by niby para. Po przełożeniu kartki papieru kartka...
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
Wątpię by w ogóle było słychać cokolwiek poza nim A sprawdzałeś? Ale każdy PW odczytu powinien mieć ukształtowaną charakterystykę w zależności od taśmy (żelazowa czy chromowa lub metal), od prędkości przesuwu taśmy i (na samym końcu) szczeliny w głowicy. Do tego fazy księżyca, temperatury zewnętrznej i pory roku. Najprostrze chińskie walkmany, miały...
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
Elektronika przyszła. Podmiana bez przylutowania ROMU daje efekt dwóch krótkich prób uruchomienia silnika - potem cisza i skoków samej głowicy. Mam pytanie - czy silnik musi zawsze ruszyć po podmianie elektroniki i kręcić się? Czy może nie inicjować się bez poprawnego firmware? Nie wiem czy w nie jest uszkodzony - czy można go jakiś zmierzyć?
Witam. Kolego, jeżeli posiadasz miernik uniwersalny lub woltomierz na zakres 15V, to podłącz go zaciskiem (+) do masy silnika i (-) do masy karoserii. Uruchom rozrusznik ,odczytaj wynik pomiaru i go podaj.
Kręcąc kółkiem pasowym za małym silnikiem ładowania możesz zasymulować z kasetą cały cykl pracy.Jeśli się coś zacina to można to zobaczyć.Mode switch jest optyczny i nieawaryjny raczej.Potrafiło coś pęknąć od spodu czasami.Nie trzeba demontować płyty głównej 3 śruby(chyba) ,2 zatrzaski taśma od głowicy i mała śrubka od ekrany głowicy od tyłu.To prosty...
Witam , temat już był ale nie napisano co było przyczyną. Po naprawie głowicy samochód złożony, odpalony. Po dniu jazdy zgasł i nie daje się uruchomić ,na plaku silnik pracuje . Koledzy doradźcie co jest , nam już ręce opadły.
Witam, posiadam zbędny dysk HDD 40GB i postanowiłem wykorzystać jego silnik wraz z talerzem. Jak wiadomo niektóre dyski posiadają zabezpieczenia i przy braku odczytu z głowicy wyłączają silnik. Pomysłem na uruchomienie tego silnika jest bezpośrednie uruchomienie sterownika znajdującego się na płytce dysku. Problemem zaś jest to iż nie mam kompletnie...
Jeszcze jedno pytanie natury technicznej-być może ktoś będzie w stanie pomóc. Czy zasilenie na nagrzewnicę wychodzi z głowicy? Czy do głowicy wchodzi "powrót"?
Tylna część głowicy po lewej stronie.Na zimnym silniku,przed uruchomieniem można porównać temp.płynu,paliwa i powietrza.Powinny być zbliżone.Potrzebne tylko urządzenie diagnostyczne.
Spotkałem się z przypadkiem gdzie pękła głowica i płyn chłodzący wyrzucało do kanałów wylotowych spalin za zaworami wydechowymi. Wyszło w sumie przypadkiem gdy kolektor wydechowy był zdemontowany a silnik został uruchomiony na chwilę.
W "głowicy" silnika, tuż obok świecy znajdują się chyba 4 nakrętki śrub lub tzw. szpilki (śruby). Śruby te (lub nakrętki) mocują "głowicocylinder" do pozostałej części silnika. Po ich wykręceniu możesz odłączyć ten podzespół i ukaże się tłok wraz z korbowodem. Przy składaniu silnika uważaj na stan uszczelki, od której zależy m.in. szczelność skrzyni...
A po co zmieniać rozrusznik i akumulator w silniku gdzie jedyną modyfikacją prawdopodobnie był soft. Czyli więcej boostu i paliwa. Bo przyrost o 34KM po jakimkolwiek modyfikowaniu sprzętu typu inny wał, tłoki, głowicą byłby wywaleniem kasy w błoto. Jeśli masz problem z uruchomieniem silnika tzn że pewnie akumulator już dogorywa.
Witam. Czy ktoś z forumowiczów miał styczność z myjką OLEO MAC PW 300HC Posiada osiową pompę z trzema tłokami zamontowaną bezpośrednio do silnika, mosiężną głowicę. Układ rozruchowy Easy Start zapewnia płynne uruchomienie silnika niezależnie od rodzaju podłączenia do źródła zasilania. Dzięki zastosowaniu pionowego podgrzewacza z podwójną wężownicą woda...
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
ok dzięki za naprowadzenie, jutro sprawdzę rzeczywiście aplikacje tych scalaków - ale własnie dlatego tu pytam też o to bo nie mam wogóle doświadczenia z tym tematem i wtedy ciężko coś ugryźć nawet mając aplikację.... w takim razie pytanie jeszcze ogólne - rozumiem, że bez problemu można uruchomić każdy taki silnik bez podawania wielu dodatkowych specyficznych...
GOLONKA proszę cię, jest to wada uznana przez VW, akcja serwisowa obejmowała wymianę dołu silników. U mnie też od 2000 roku pojawiła się 3 razy, ostatnim razem się zatarł. Po prostu miałeś farta jak do tej pory, albo wymieniasz olej przed zimą. Powtarzam, efekt jest widoczny po przekroczeniu 1900 RPM, wtedy aktywuje się odczyt ciśnienia oleju z czujnika...
Sprawdziłeś znaki na kołach rozrządu czy się zgadzają? Sprawdzałeś po uruchomieniu silnika?
Sądzę że idzie o zły odbiór na FM,sprawdzić głowicę FM czy nie ma zimnych lutów szczególnie na cewkach (oberwane),wzmacniacz w.cz. napięcia na tranzystorze w.cz. ,czy nie ma podejrzanych nacieków, jeszcze napięcie ARW.
Po pierwsze to nie "TDI", tylko "TD", a po drugie pompa wtryskowa na złom/do regeneracji. Żadne podkręcanie dawki nic tu już nie pomoże, głowica pompy sę skończyła.
Dzięki , a można ich jakoś uruchomić bez tych układów , które są w zestawach fabrycznych ( chyba są uszkodzone ) ?
Wykręć świecę i wylej olej z cylindra. Skontroluj poziom oleju w misie i w razie potrzeby uzupełnij. Potem uruchom ją na 15-20 minut na wolnych obrotach, bo to co dostało się do wydechu, musi się wypalić. Na koniec zlej stary olej z silnika i zalej nowy. Kosiarki nie wolno wieszać ani nawet przechylać o więcej niż 15-20° ani na stronę głowicy, ani wydechu.
Musiałes kombinowac coś z paskiem od silnika mechaniki (albo juz jest rozciagniety i potrzebuje wymiany). Zdejmij go i spróbuj włozyć kasete. Uruchomią się tryby, ale zaraz się zatrzymają w pozycji wyrzucenia kasety. Wtedy załóż pasek na wyłączonym z prądu i kłopot powinien zniknąć. Co do braku obrazu to sprawdź też kabel od video (jesli puszczasz po...
Przydało by się więcej informacji o tym jaki to silnik. W przypadku silnika krokowego nie da się zmienić kierunku jego obrotów poprzez zmianę biegunów zasilania. Potrzebny jest też odpowiedni sterownik, aby uruchomić silnik krokowy. Na 100% w drukarkach silnik napędzający - poprzez pasek zębaty - "wózek" z głowicą drukującą jest silnikiem krokowym.
no właśnie Tandem pompa-Vacum była uszczelniana, wiec raczej to odpada, w moim to uszczelnienie wytrzymało 8 tys. km i też pojawiła się ropa w silniku paliwo może się dostawać jedynie przez uszkodzone PD, pompe Vacum, lub ekstremalnie uszkodzona głowica
Nie posiada LPG. Dzieje się tak od pół roku. Ojciec tym samochodem jeździ, oczywiście jemu nie przeszkadza że tak się dzieje. Ja natomiast jak od niego pożyczam to raczej nie chce siespotkać z tirem. Nie pamięam kiedy ale chyba z 7 lat temu było robione coś z głowicą. Jeszcze jak się uruchomi silnik to nie ma 900rmp tylko leci od razu na 1100rmp. Chyba...
Witam, mam problem z uruchomieniem silnika, a mianowicie po wymianie głowicy i turbo silnik kreci ale pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa, na wyświetlaczu pojawia się komunikat "panne pression huile" tzn. błąd ciśnienia oleju, co dziwne pojawia się on już przed uruchomieniem silnika, może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Auto przed remontem...
To jest typowy problem dla tego silnika przy większym przebiegu. Najczęściej przyczyną jest opóźniony kąt wtrysku. Aby go sprawdzić, trzeba to zrobić czujnikiem zegarowym, żadnym komputerem. Trzeba również sprawdzić kluczem dynamometrycznym dokręcenie śruby trójkątnej w głowicy pompy wtryskowej. Ewentualnie wymienić tą śrubę. Jeżeli to nie pomoże to...
Rozumiem, iż jest to początkowy obszar tego dysku (miejsce startu głowicy po uruchomieniu się silnika). Niestety nie wiem, jak wyłączyć automontowanie - w tym ubuntu przy uruchamianiu wpisuje live - nie znam przełącznika automontowanie. Druga sprawa to ja w MHDD/DMDE sprawdzić odczyt? MHDD mam bootowalną - czy taka jest odpowiednia do takich testów?...
Witam. Dysk jak w temacie. Nie jest widoczny w BIOSie, to znaczy komputer zawiesza się podczas wykrywania dysku. Silnik pracuje, głowica też coś mieli. Czy jest jakaś możliwość uruchomienia i odzysku danych?
Czy uważa Pan, że silnik jest w dobrej kondycji tj. czy ma jeszcze właściwą kompresję. Należy uważać na jakość paliwa oraz stosunek paliwa do oleju - do piły będzie inna mieszanka a do silnika agregatu ( bez urazy) starszej generacji inna. Takie "zarzucanie" świecy świadczy, iż głowica silnika (pewnie od nowości) nie miała usuwanego nagaru - czynność...
A sprawdzałeś czy po tych 5min chłodnica była gorąca ? Bo jeżeli nie to na 98% pompa wody uszkodzona, jeżeli zaś była gorąca ( też około 90 stopni ) to na 95% uszkodzona uszczelka pod głowicą. Możesz przeprowadzić jeszcze jeden test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - na zimnym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i uruchom silnik. Dodając...
Kolega z całego opisu wychodzi ze masz zaparkowane głowicy na talerzach. Jasne ze i dysk nie będzie wtedy dostępny co my i widzimy !! Najpierw musisz na słuch sprawdzić czy podłączając zasilanie słychać uruchomienie silnika i kalibracja głowić czy nie, jeżeli nie słychać poprawnego startu masz zaparkowane głowicy.
Witam. Kupiłem ostatnio nietypowy skuter Neco Abruzzi 2010 125 na wtrysku z uszkodzoną instalacją elektryczną, ktoś już tam grzebał… jako projekt do uruchomienia;)) skuter to podróba popularnej Vespy px z niskim przebiegiem. Mam problem z uruchomieniem i diagnostyką. Silnik typ gy6 z czujnikiem temp. w głowicy, odpala normalnie a po chwili gaśnie i...
Witam trafił mi sie przypadek focusa który zaraz po uruchomieniu włącza wentylator na max, nie ma to związku z klimą bo sprawdzałem sprężarka wtedy nie pracuje. W sterowniku silnika status wentylatora I i II jest włączony a temperatura głowicy poprawna np. zimny silnik 14 stopni. Aktywacje włączają i wyłączają wentylator ale ponownie uruchomienie powoduje...
Pewnie dlatego że ma dziurę u dołu kolektora/tłumika. Jak Ci napada to dość że woda idzie do oleju to jeszcze przy próbie uruchomienia można uszkodzić silnik, często o przekręceniu go nie ma mowy.
AD1. - jeśli rozbierałeś dyszę to złożyłeś ją prawidłowo ? oglądałeś pod lupą 40x ? - sprawdzałeś jak wygląda iskra ? Czy masz prawidłową odległość między elektrodami ? - ciśnienie powinno być ustawione takie jak podaje producent - czy pompa nie puszcza ci ciśnienia na gwincie którejś ze śrub ? AD2. - za dużo powietrza dostaje - szukaj i zerknij na...
same schematy to sobie możesz wyrwać nawet na stronie yamashop . Za to ja nie rozumiem co masz na myśli pisząc "głowica serwisowa". Chodzi ci o komputer diagnostyczny czy jak?
Witam Przyczyną może być korozja wewnątrz silnika. Aby to sprawdzić należy zdjąć głowicę cylindra i sprawdzić stan powierzchni po której porusza się tłok z pierścieniami.
Jeżdżę 3 samochodem na Lpg i nigdy nie miałem białego osadu, w sumie kilkaset tys. km. Jakie odcinki jeździsz po uruchomieniu, może silnik nie dogrzany. Jaki przebieg silnika, może trzeba było splanować głowicę ?
Pierścienie odpuszczą po zalaniu nafty na tłoki. Z braku nafty można zalać ON. Wykręcić świece, ustawić tłoki w połowie skoku i zalać po 100 ml na cylinder (chyba że silnik ma oś pionową pod kątem do osi pionowej samochodu, to wtedy odpowiednio więcej). Zostawić na noc. Po wszystkim zakręcić rozrusznikiem kilka razy (wcześniej odpiąć coś żeby nie było...
Witam kolegę a czy sprawdzałeś czy Twój wałek po włożeniu w "nową" głowicę nie ma luzów na żadnej kapie ? Zdaje mi się że Twój wałek jest bardziej "wyrobiony" w miejscach mocowania i to on może powodować taki stukot. Swoją drogą możesz zdjąć dekiel głowicy przykryć cały silnik szmatami i uruchomić silnik z otwartą pokrywą. Następnie po mimo rozchlapywanego...
uruchomić silnik kosiarka światła uruchomić silnik awaryjny uruchomić silnik
makro kolor komórki sygnał kamera bezprzewodowa posuw drutu migomat bester
sharp 40bg5e zmniejszenie obrotów wentylatora
Jak rozebrać odkurzacz Philips serii 8000 - instrukcja krok po kroku Denon DRA-455: Specyfikacja i typowe usterki