Tak przy wymianie turbiny urwało mu oś klap w dolocie .
To nie wygląda na poprawki tylko kawałek blachy robiący za mocowanie mufy wylotowej. Ja mam taką płytkę zamocowaną na wierzchu https://obrazki.elektroda.pl/3696259800_... V.
Popróbuj . Powinien chodzić bo często trafiały sie pimpki z urwanym zaworem.
Pokaż ten zawór.
Ja myślę że może rozrząd albo grzybek zaworu się urwał albo wypadło gniazdo..... Czapka i tak do zdjęcia.
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Nakrętka na resztę gwintu i ją przyspawać. Musi puścić
Jeśli jest sprawny, lekko się zakręca i zamyka wodę, to nie ma sensu wymiana. Gorzej w przypadku nieużywanego zaworu, który potrafi "zarosnąć" i w przypadku potrzeby zamknięcia wody nie daje się przekręcić, a usiłowanie zamknięcia na siłę doprowadza najczęściej do urwania pokrętła.
Ale porady odnośnie czego?
Jak w temacie chcialbym sie dowiedziec co oznacza ten blad t354. Dodano po 3 Po problemie urwany kabel zaworu jazdy
Po spawaniu źle zamontowany zawór się wypiął. Wielkiej filozofi nie ma. Ewidentny błąd przy montażu zaworu.
Postaraj się podać odpowiedzi na pozostałe pytania, ułatwi to ustalenie dalszego postępowania. Wstępe objaw uszkodzonego zaworu egr, coś jakby urwanie klapki zamykającej. Podaj dalsze informacje.
Jakby był urwany grzybek zaworu to na pewno byłoby to słychać w postaci pukania.
Witam. miałem podobny problem z moją Merivą B dwa lata temu.(silnik A14NEL). Problem wynikł z urwanego zaworu w kolektorze ssącym. Naprawił mi to warsztat z "www[kropka]pokrywy-zaworów[kropka]pl". Może komuś się przyda.
Witam. Autko po wymianie uszczelki pod głowicą, wszystkich zaworów i popychaczy. Rozrząd ustawiony idealnie. Przy odpaleniu urwało 3 koniki zaworów. Powód ? Głowica przed szlifem była z uszczelką o oznaczeniu jednego nacięcia, i założyłem taką samą.
Urwało grzybek. Tak czy inaczej, głowica do zdjęcia, zawór + prowadnica do wymiany.
Wreszcie znalazłem troszkę czasu żeby opisać co się stało - zgieło tylko dwa zawory wydechowe :D ale i tak koszt to 2700 pln :| Mechanik zapytał się tylko czy robię dla siebie czy na handel. Skoro dla siebie to stwierdził że lepiej wymienić wszystkie zawory niech się docierają razem. Głowica też sporo pochłoneła. Uszczelka pod głowice metalowa też droga....
Dam Ci najlepszą poradę - w tej chwili masz do wymiany tylko pasek, rolki i głowicę do naprawy (koszt uszczelek oraz zaworów + obróbka). Jeśli chcesz brnąć w to głębiej, to nastaw się na totalne zniszczenie silnika przez urwany grzybek zaworu. To tyle odemnie.
lejący wtrysk :) bardzo ciekawa teoria - widać ,że mechanik zna się na rzeczy:)) patrząc na te zdjęcia ciekawe co sądzi o teorii urwanego zaworu :P słupki są takie same ale wałek rozrządu może być inny.
Podobno i gardło można przez D*** wyleczyć. Miałem już silnik po wymianie uszczelniaczy na aucie. Urwany grzybek zaworu, wymiana silnika bo inaczej się nie opłacało. Miał zapłacić 500, powyżej 2 kzł sie zamknęło. Poza tym, jak Robo napisał, na zdjętej głowicy można ocenić wiele innych elementów silnika i z góry zapobiec ich ewentualnym uszkodzeniom.
Zatkany wydech. lub urwany wirnik turbiny który zatkał wylot. Spaliny wydostają się do silnika przewodem powrotnym od turbo.
Nie wiem czy nadal aktualne, ale wyjmij zawór EGR. Sprawdź czy jest cały oraz czy poprawnie działa. Jest możliwość, że urwał się grzybek zaworu lub zawór się nie domyka.
Witam, Chciałem wyczyścić zawór napełniający i spustowy spłuczki w wersji podtynkowej. Z zaworu spustowego wypadł mi element zaznaczony w czerwonym kółeczku. Nie potrafię go ponownie wsadzić przez otwór (na wyczucie), muszę wyciągnąć cały zawór, ale jak go zdemontować?, nie chcę nic urwać :).
Doszedłem już kolego do tego wymieniłem i działa , raczej działał do dziś. Jak grzebałem w środku urwałem kruciec od zaworu ceramicznego , więc zamówiłem nowy i wszystko działało do dziś nie chce pienić mleka uszkodził się ceramiczny zawór ? Wszystko szczelne i drożne .
Nie widziałem nigdy, żeby się nastawnik zaciął w ten sposób. A za to kilkakrotnie że silnik zadławił się własnym olejem, właśnie z IC. Po rozbieganiu - chyba najtaniej wymienić silnik. Każdy reanimowany po takim zdarzeniu dość szybko albo pokazywał kopyto - czyli urwany korbowód, albo urwany grzybek zaworu, pęknięty wał i inne takie. W każdym razie...
witam, nawet w silnikach po przebiegu 150-200kkm nastepuje skrecenie i skrzywienie korbowodu i nalezy go kątować czyli sprostowac i ustawic równoległość osi sworznia i stopy korbowodu i by lezały w jednej płaszczyżnie, urwanie zaworu i uderzenie to siła rzedu 100ton(zalezy jeszcze od predkosci obrotowej silnika w tym momencie) , suwmiarka to sobie mozna...
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Przez urwanie końcówki zaworu a reszta cała? Ja miałem taki przypadek, raz nie podłączyłem czujnika, dwa - urwałem przewody przy robocie, trzy - rozrządu nie ustawiłem. Może miałem więcej takich przypadków ale już nie pamiętam.:D Pewnie z 10 nawet, koledzy Ci zaraz dopiszą inne możliwości.:D
W takim razie wolę tego nie ruszać. Kilkakrotne pokręcenie ręką, bez pomocy klucza(przedłużki) nie doprowadzi do urwania zaworu. Trochę odwagi!!!
Bez rozebrania to tylko wróżka będzie wiedziała niestety. Mogło się wydarzyć wszystko od urwania zaworu do odkręcenia się koła na wale lub wałkach.
Po urwaniu zaworu musiałem kupić głowice 200 pln Splanować i sprawdzić 100 pln (ręcznie dokonałem obróbki gniazd zaworowych i prowadnic) Wymienić jeden tłok (tłok+ panewki 110 pln) Uszczelka głowicy 120pln Końcówka wtrysku i świaca którąuszkodził urwany zawór 70 pln olej,płyn chłodniczy 130 pln Czas składania 2 tygodnie (do pracy musiałem chodzić)
Wygląda na to że nie widzi czujnika ciśnienia może masz gdzieś kabel urwany sprawdź przejście między kostka czujnika a ecu
(at)blusik98 Doktorat robisz, czy magisterium?Sama narzynka nie wystarczy, jeszcze trzeba czymś trzymać rurę, bo kombinerkami nie utrzymasz i urwiesz rurę w innym miejscu. Jeżeli jest jednolita rura lub solidnie przyspawana do pionu, to nie powinna się urwać podczas gwintowania.
Trzeba sprawdzić czy nie urwała się końcówka zaworu przekierowującego i dlatego pozostaje cały czas otwarty. Dobrze byłoby odłączyć zawór i sprawdzić poza pralką.
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów.
Najpierw pokaż co się stało. Bo może się okazać że reklamacja nie ma podstaw. Po przesunięciu rozrządu raczej nie wiedzę jedynego tłoka i zaworów. Zwłaszcza przy tej prędkości obrotowej i takiej jeździe. Zawsze istnieje możliwość urwania zaworu, pęknięciu gniazda i zniszczenia tłoka. Równie dobrze ktoś coś zostawił w kolektorze ssącym. Efekt ten sam........
Zrób foto "środka" tego zaworu. może ktoś zdjął pokrętło. Wygląda jak zawór kulowy bez pokrętła - motylka. Może zdjęte , może urwane.
Wiem że można zrobić głowice (wysłana do regeneracji po urwaniu zaworu), założyć wałki hot cams ale chodzi mi o to czy warto zakładać ten zestaw i czy nie będzie większych problemów z tym . Szukam osoby która to montowała .
Takie efekty powodują urwane grzybki zaworów odcinających, zaworów zwrotnych itp. Zamieniają się w wirniki.
Urwało dźwignię, ale czy rozruszałeś zawór?
Może być urwany przewód zasilający zawór pompy, sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie do zaworu - jeśli nie to należy szukać przerwy. W przypadku pozytywnym należy wziąć pod wagę informacje ww. kolegów. Zawór paliwowy wkręcony jest pionowo do pompy, do którego podłączony jest przewód elektryczny.
Kolego sprawdź połączenie zasilania zaworu pompy. Miałem przypadek (również w takim aucie), iż urwał się przewód zasilający w/wym. zawór, chyba od szarpnięć silnika i "wisiał" on jedynie na tzw. koszulce. Bywało tak, że silnik gasł mi w różnych sytuacjach drogowych, a czasem był też problem z uruchomieniem silnika.
Witam. Według mnie problem tkwi w: 1. uszczelki w zaworze drenażowym - złe lub źle założone jeśli są silikonowe / pomarańczowe / 2. urwany plastikowy czepek ma trzpieniu tegoż zaworu. Polecam się w ekspresach Jura
Uszczelka - to pikuś... założyłem. Ale w TDDi jest jeszcze czujnik - potencjometr badający położenie zaworu. To dziadostwo mi urwało.... i teraz muszę "okłamać" ECU ze jest OK. Pozdrawiam
Więc pęknięta odma między podstawą filtra a pokrywą zaworów, przypadkowo urwany bagnet, i największy na99% uszczelnienie pomiędzy chłodniczką oleju a podstawą. Dodano po 14 Po odpaleniu auta olej leciał jak z kranu.
Ten czujnik między przewodami do wtryskiwaczy to ktoś wkręcił w charakterze zaślepki, normalnie tam jest śruba A zobacz do tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... czy ten urwany kabel nie ma czasem iść do zaworu przestawiacza kąta wtrysku, tego na dole pompy
Kompresja jest ok, lecz dzisiaj zauważyłem że urwany jest wężyk od zaworu Delco Remy 199 dodatkowo widzę, że ktoś wcześniej go kleił jakimś klejem lub silikonem. Dzisiaj zamówiłem nowy na allegro. Czy może być on odpowiedzialny za moje kłopoty ?
Zdejmij pokrywę zaworów dojedź do tej 11ej. i wciskaj zawory po kolei. Jak coś się przestawiło to któregoś zaworu nie wciśniesz . Jak wszystkie dadzą się wciskać to być może któryś grzybek zaworu urwało i wbił się w tłok? Chociaż od 11 do 7 to nawet pół obrotu nie ma?
Nawet lekka kolizja to skrzywienie zaworu i brak szczelności. 1.8 turbo to musiał by być cud by jakiegoś zaworu nie skrzywiło przy urwaniu paska. Przeważnie połowa zaworów jest krzywa (lub więcej). Tłoki przeważnie mają tylko poodbijane grzybki zaworów na denkach.
Tam jest ręczna regulacja luzu zaworów może się coś tam urwało odkręciło itp?
Jaki silnik? Rok? Która dokładnie śruba? Co do diagnozy jak wyżej ale raczej kilka zaworów dostało krzywicy pytanie czy coś więcej.
Sterowanie zaworem za pomocą sygnału pwm, uszkodzony zawór sterujący albo urwane zabezpieczenie napędu sprężarki, co dokładnie to ustali gość w warsztacie mający odpowiedni sprzęt i pojęcie o klimie.
Zacieła sie klapa od gaszenia i silnik kreci jałowo( jak by sie rozrząd urwał) Klapa jest koło zaworu EGR .
Może filtr gazu? Jeżeli się zapala, gaz jest, ale albo brudna elektroda jonizacyjna lub zbyt małe ciśnienie na wejściu gazu, startuje palnik główny, spada ciśnienie, zbyt mało by uruchomić palnik główny, i na świeczce leci ciśnienie i wszystko gaśnie. Wezwij serwis. Miałem przypadek że i kula od zaworu się urwała i zawór choć rączka otwarta to kula...
Witam Potrzebuję zdemontować zawór ceramiczny w ekspresie Nivona 757. Muszę wymienić cieknącą głowicę tego zaworu i mam problem z jego demontażem. Boję się żeby czegoś nie urwać. Potrzebuję podpowiedzi jak to zrobić.
ale miał na tyle szczęścia że tłok nie spotkał się z zaworem. A skąd ta teoria? Obecność kompresji nie świadczy o braku kolizji. Natomiast wynik pomiarów wskazuje w jednoznaczny sposób na uszkodzenie po kolizyjne. Dodatkowo czyniąc dalsze próby na tym silniku, możesz doprowadzić do urwania zaworu, a jak wiesz, wtedy koszty będą duuuużżo większe.
Jak ostatnio miałem w starej Maździe taki traktor, urwał się przewód od zaworu wyprzedzenia wtryski, ale tam chodził na wszystkie cylindry, a u Ciebie ewidentnie kopci jednym, nie chodzącym cylindrem.
Przepraszam że tak długo, ale dopiero w czwartek przyszedł nowy zawór, po wymianie jest lekka poprawa, lecz przez przypadek urwał się pin o zaworu B, założyłem więc stary. I teraz nie wiem czy ma on wpływ na to szarpanie czy nie. Ogólnie poprawa jest, ale nie na 100%. Jakieś pomysły?
Miałeś kolego racje pęknięta sprężyna urwał sie grzybek od zaworu. Jest dużo płynu chłodzącego w oleju. Czekam na zrzucenie głowicy.
przewód z pompy powinien iść do zaworu EGR
Bo jest różnica w stopniowym wypalaniu sie gniazd, a nagłą awarią w postaci urwania zaworu, czy jego części. Poza tym, NIE ZAWSZE wystarczy sama pasta. W tak starym silniku zawory i gniazda mogą być wyklepane, a wtedy to już większa obróbka z wymianą włącznie - zależnie od stanu. Wszystko zależy od stanu, w jakim jest drugi silnik. By nie była to wymiana...
Jakie jest ciśnienie sprężania ? Uszczelka pod głowicą była zmieniana ? Ja bym jednak sprawdził luzy zaworów, bo to taki typowy objaw za ciasnych zaworów. W maluchu lubiło się urwać lub wygiąć takie wzmocnienie pokrywy zaworów i blokowało klawisz, wtedy objawy były podobne. Jak zdejmiesz pokrywę to obejrzyj ją od spodu, będzie widać czy to wzmocnienie...
Dziwgienki są słabym elementem tego silnika (3.0 iveco), kilku mechaników potwiedziło, że po takich przebiegach warto w nowe zainwestować. Znam jeden przypadek z okolicy, że po wymianie rozrządu padła jedna czy dwie (pekła lub urwała).
Urwane trzonki zaworów widziałem wyłącznie po wcześniejszej kolizji z tłokiem. Te czekanie na części też podejrzane bo nawet w zasranym Auto Land takie rzeczy zawsze na półce mają.
No tam nie ma bardzo co skiepścić, bo tam tylko idzie jeden przewód. Od alternatora dokładnie D+ i do kontrolki ale chodzi o to co dalej. Wszystkie graty wyciągnąłem ze swojego auta, gdzie gdyby nie to, że urwała się klamka od zaworu to wszystko by do dziś działało. Alternator i stacyjka działały bez problemu. Czyli mam to podłączyć do tam gdzie pojawia...
Spawa się migomatem nakrętkę do resztki śruby i się ją wykręca - tudzież nacina się na płaski śrubokręt i JW. Wymiany półpanewki nie polecam, tak samo jak jazdy bez jednej śruby. Swoją drogą co trzeba robić żeby ją urwać?
0,5V*4k/1M=2mV, co odpowiada 0,2°C - chyba trochę mało, chciałeś 5°C, do tego mogłyby być oporniki 10k i 100k. Może lepiej użyć opornika Rb, żeby napięcie na wyjściu mogło bardziej się zmieniać? 1N4148 może być - tyle, że jest mniej wytrzymała mechanicznie, łatwiej ją urwać przez nieuwagę. Jakiej mocy potrzebujesz, że wychodzi aż taki drogi transformator?
Najwyższy bieg i go pchasz powolutku, jak rozrząd przeskoczył to poczujesz. Z dieslami czasami jest fajnie, szczególnie tymi z nieustalonym pochodzeniem i przebiegiem, urwane grzybki zaworów itd...
wyrwałeś je z zaworu
Skoro to budynek wielorodzinny, czy nie byłoby lepiej normalnie zgłosić problemu u admiinistratora? Na pewno macie tam jakiegoś konserwatora, który się takimi sprawami zajmuje. A tak jeśli coś się stanie, coś popsujesz, coś urwiesz lub źle ustawisz... Albo samo się popsuje... I będą zupełnie niepotrzebne problemy. Być może przy okazji takiej wizyty...
Dla testu zdemontowaną głowicę ustaw na najniższy zakres i dopiero zakładaj na zawór w grzejniku. Jeżeli da się założyć tak, że nie będzie trzeba wciskać iglicy ( nie będzie sprężynować) to oznacza, że ta głowica nie pasuje do tego zaworu.
Znam podobny przypadek, napinacz się rozwalił, pasek przeskoczył ale samochód dojechał resztkami sił do warsztatu. Tam po założeniu nowego paska i napinacza zmierzona została kompresja i wszystko było niby ok. Niestety potem ujechał tylko 50 km i jeden z zaworów się urwał.
No i chyba wszystko sie wyjasniło :) Urwał sie kabelek od zaworu konta wtrysku :( niestey nie da sie juz przylutowac wiec musze wymienić zaworek jutro podjade do servisu i go kupie ciekawe ile kosztuje :(
To chyba musiał jeździć na luzach zaworów rzędu 1..2 mm, albo poprzedni właściciel w Niemczech jeździł bez oleju albo z uszkodzoną pompą oleju i z tego powodu trafił do Polski. Widziałem taki przypadek. Problem w tym że taki luz potrafi też wyklepać czoło trzonków zaworów, co w późniejszym okresie grozi wypadnięciem zabezpieczeń co skutkuje zniszczeniem...
Witam. Audi A6 C5, 98 r, 180 KM, AJL, problem z przepływomierzem i zaworem N75. Kostka do przepływomierza stara, prostokątna na 4 piny, od mechanika wiem, że nie ma odczytu z przepływu powietrza. Poradził mi żebym sprawdził zasilania na przewodach do przepływomierza. Zasilania nie ma tam żadnego, sprawdzałem multimetrem i chciałbym wiedzieć, co dalej,...
Rok produkcji a rok pierwszej rejestracji może się różnić. Sam mam Octavię wyprodukowaną w 2000 r., a zarejestrowaną w 2001 r. Modelowo to rok 2001 (VAG zmieniał wtedy rok modelu w wakacje) i jest to już polift. Rozwalony tłok to nie wina warsztatu, a jedynie że auto umarło w ich rękach. Dlatego nikt nie chce naprawiać starych aut, bo przyjeżdża klient,...
Należy zrobić trochę zdjęć najlepiej z linijką i pójść ze zdjęciami do sklepu sprzedającego takie rzeczy. Sprzedawca pomoże dobrać odpowiednią część. To dobra rada. Zmierz średnice gwintu ( może być np . M28, 30) i zrób zdjęcia z dołu i góry ( ważne sa oznaczenia na korpusie zaworu- oznaczenie marki/rodzaju głowicy) i goń do sklepu(ów).
Jak napisał kolega przewody z metra 3 i 4 mm a jakbyś się zamotał to masz rozpiskę gażnika , tylko ostrożnie sciągaj przewody z zaworu dodatkowego powietrza byś nie urwał plastikowych końcówek.
a teraz niespodzianka mamy wyniki dlugich badan mechanicznych!wracajac od poczatku , mechanik spr rozrzad okazalo sie ok wiec wzial sie za spr cisnienia w cylindrach i na drugim cylindrze po spr go zabraklo wiec trzeba bylo zdjac glowice i po zdjeciu jej wczoraj okazalo sie ze niestety ale nie uniknie mnie wymiana niezawodnego tdi, malutki brzeg zaworu...
Przy wymianie baterii i próbie zakręcenia wody obydwa kurki nie chciały się zamknąć. No i przy użyciu większej siły w jednym ośka się kręci dookoła, a w drugim całkiem się urwała, równo z korpusem zaworu. Zaworki nie ciekną i zostały w pozycji otwarty. Z wymianą baterii poradziłem sobie zamykając główny zawór do mieszkania. Pytanie mam takie, czy te...
Urwany zaczep może powodować podnoszenie się śmigła i utratę ciśnienia w układzie, ale jeśli nie "wylata" ze swojego miejsca po wyjęciu dolnego kosza to jednak szukał bym innej przyczyny, zapchanie układu dystrybucji wody lub uszkodzenie zaworu przesterowania jeśli występuje.
Sprawdź czy nie masz urwanej linki od zaworu wodnego ( wychaczona, zwrwane pokrętło , zatarty zawór). Sprawdż czy przewody wodne idące do nagrzewnicy są ciepłe.
Ze zdjęcia nikt ci nie powie czy z końcówką jest coś nie tak. Pojedź do warsztatu niech sprawdzą zawiechę i obejrzą opony. Co do drugiego zdjęcia to urwała ci się rurka zasilania zaworu sterowania egr. Przyklej to jak radzi kazzel lub zagłusz.
Czy to takie trudne żeby poprosić hydraulika celem wstawienia głowicy termostatycznej lub zaworu?
Kolego miałem też takie autko z silnikiem 1Z 90 KM i mnie też prześladowały na początku tj. po kupnie takie usterki jak: sporadyczne gaśnięcie silnika, wariacje kontrolek i zapalenie się kontrolek od ABS-u i poduszek. Jeśli jesteś pewien, że nie masz zapowietrzonego układu paliwowego i zabrudzonego filtra paliwa (zwróć uwagę na przezroczyste wężyki...
Witam, dziękuję za szybką odpowiedź, upuściłem kaloryferem 2 L wody, ciśnienie na manometrze nie spadło, co więcej widzę, że raz rośnie nieco powyżej 3 bar i zaraz woda z powrotem zlewa się zaworem awaryjnym (piecyk jest wyłączony). Wydaje mi się, że nie dokręciłem zaworu do dolewania wody do instalacji, lecz urwał się „dzyndzel” i nie jestem w stanie...
Powiem Tobie że na plaka próbowałem , i tu chociaż było słychać że chce, Bo na paliwie to ten dymek był z silnika dlatego że mam zdjętą pokrywę zaworów i pewnie tylko dlatego że paliwo leciało na świece ale może nie w tym momencie - Zimą kolega go zgasił , wyjął ako do domu i tak się skończyło że przy wkładaniu go urwał kabelek od zaworu , czego nie...
Witam, mam problem z urwanymi kablami do zaworu Egr. Nie wiem dlaczego ale miałem zerwane i pomieszane trzy kabelki wtyczki do zaworu EGRa i nie wiem jaka powinna być ich kolejność. Może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, albo zdjęcie takiej wtyczki z kolorami kabli? Pozdrawiam.
Kolego Fyszo butle z tlenem sa puste w środku i nie wybuchaja ale lataja jak rakiety po urwaniu zaworu zjawisko takie nawet dośc często występuje wież mi potrafi taka butla rozwalić kawał muru betonowego a a butle ze środkiem absorbcyjnym stosuje się do acetylenu - wypełnieniem jest węgiel drzewny ten zas jest nasączony wręcz zalany acetonem a w tymże...
Co ja Ci mam napisać ? Napisz chociaż co było robione, czy rozbierałeś radio itp. Urwała się zwrotnica w golfie, samochód dachował, policja stwierdziła brawurę kierowcy. Urwany pasek rozrządu, kolizja zaworów z tłokami ??? Mógł oderwać się któryś z elementów smd. Zanim rozbierzesz - sprawdź, czy przypadkiem coś nie "wylata" z radia Na siłę też nikt...
Raczej obecna jakość części. Poklepał grzybek w gniazdo i odpadł. Raczej nie dostał tłokiem bo trzpień zaworu wyszedł do góry więc się zwyczajnie urwał. Po kolizji zwykle trzpień jest na tyle krzywy że przez prowadnicę do góry nie wyjdzie.
Po przejechaniu 20 km nastąpił hurgot i tak jakby wysiadło wspomaganie kierownicy.Nie mogłam nią kręcić. Przyjechał mechanik, scholował i po obejrzeniu stwierdził, że nie przykręcił pompy wspomagania. Po przykręceniu jej przrejechałam 220 km i padł silnik. Po 215 km zapaliła się kontrolka oleju, mimo że przed wyjazdem olej był sprawdzony. Dolałam oleju...
Przy takiej średnicy może to być 1 1/2 ", ale patrząc na zdjęcia jest możliwe uszczelnienie samej dławicy zaworu, jeśli ten przeciek masz na myśli. Co do wymiany całego zaworu, to po wielu latach możesz mieć duży problem z odkręceniem go z rur. Czasem można urwać coś, np kawałek starej rury.
Do czujnika podciśnienia, na podszybiu. W calibrze MAP? Otwierałeś kiedyś maske w kali? Przewód jest od zaworu odpowietrzenia zbiornika.
Co to za zamiennik? Z Hurtowni O... ? Wszystkie błędy mówią o uszkodzeniu zaworu. Sprawdź wtyczkę czy nie wysynął się pin, albo nie jest skorodowany czy urwany kabel.
Wkręć śrubę m6 z dużą metalową podkładką a pod nią podłóż gumową podkładkę taką jak w głowicy baterii (wannowej lub umywalkowej)
Pokrec walem korbowym kluczem z nowym paskiem i ustawionymi fazami rozrzadu i wyczuwaj opor, jak bedzie gdzies dobijac w glowicy to znaczy ze sie pogiely zawory. Ale to i od razu kompresja spadnie bo wygiety zawor nie uszczelni komory spalania.
Tak, w zaworze urwała się dzwigienka. Komuś udało się to naprawić? Czy wymiana zaworu?
K56 to typ nadwozia (kombi) a typ silnika u ciebie to F4P. Sprawdź kompresorem jak napisałeś. Jeszcze nie spotkałem tego silnika po zerwaniu zębów na pasku żeby nie uszkodziło zaworów, ale może masz szczęście. Każdy zawór uderzony powinien być wymieniony, ponieważ istnieje ryzyko urwania się grzybka zaworu później.
Zawsze przy gazie 1 gen problem był z wypalaniem zaworów. Niestety właściciele szybko odkrywali że przykręcenie śruby na rurze LPG pozwala urwać 1- 2 litry ze spalania a silnik chodzi normalnie. Niestety chodził na ubogiej mieszance i skutki jak w poście wyżej.
urwany wykrętak urwany wtryskiwacz urwany żarnik
dobor zabezpieczen głowica neptun elektrozawór pralka siemens
medion odkurzacz alcatel hh71vm
Czy wyłączenie kotła Buderus z prądu jest bezpieczne? Pralka Candy z górnym ładowaniem nie otwiera się po praniu